Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R6


sacal
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Fara db-killer poate.

 

Da ... se poate confectiona unul ... si eu o sa urmaresc sa fac un db-killer la primavara/vara.

 

Ca anunt ... Are cineva de vanzare arculete ptr montare toba evacuare Slip-on >?

 

Pai asa e legal .... :tempted:

Salut!Ti-ai luat finala sport?Daca da,de care?Imi aduc aminte ca vroiai una lunga ca a mea:)

Hai primavaraa!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!Ti-ai luat finala sport?Daca da,de care?Imi aduc aminte ca vroiai una lunga ca a mea:)

Hai primavaraa!!!

Giany da ce mai faci omule ?

 

O Io si Mura TRC ... dar nu am teava intermediara si arculete ...

 

Apoi de db-killer o sa confectionez eu unul ...

 

Hai cu primavara ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Giany da ce mai faci omule ?

 

O Io si Mura TRC ... dar nu am teava intermediara si arculete ...

 

Apoi de db-killer o sa confectionez eu unul ...

 

Hai cu primavara

 

Giany da ce mai faci omule ?

 

O Io si Mura TRC ... dar nu am teava intermediara si arculete ...

 

Apoi de db-killer o sa confectionez eu unul ...

 

Hai cu primavara ...

Astept sa te incalzeasca.Poate facem o intalnire cu totii!

 

Sa te bucuri de ea cat mai repede!

 

Eu as vrea tot Termignoni dar cea scurta sau Racefit growler:)

 

Carene race r6 2003-2005 (rosu,negru,alb)-200 euro

 

Telefon:0763268221

 

http://img215.imagevenue.com/img.php?image=545052136_IMG_3666_122_359lo.jpg

 

 

http://img216.imagevenue.com/img.php?image=545055691_IMG_3667_122_446lo.jpg

 

+codita alba

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DA.

moare cand trag ambreiaju la in viteza dar era prea frig sa depasesc 100km.

nu am chef sa ies cu ea ca nu mai am de ceva ani entuziasmul ala de a iesii pe orice vreme.

si mai am si r1 care cerseste atentie :P

La vederea sorelui m-am hotarat sa scot fata mica la plimbare.

In drumul meu mi-am curatat TPS-ul si nu mai moare motorul in trafic.

Cei drept oscileaza putindar cand acopar putin toba merge rotund.Am o grosolonie scurta la bascula aproape goala care se aude spart nu sport.

Masoane si manete noi a dobandit fata.

Urma sa dau comanda de cauciucuiri dar am primit o veste pe cat de buna pe atat de trista.....plec din tara in 2 saptamani si nu o sa ma intorc decat la sfarsitul sezonului daca il mai prind si pe ala.

Am ramas cu motoare si o rugina pe 4 roti care or sa stea nemiscate daca nu isi gasesc repede cumparator.

R6-le cel putin nu pleaca,e modelul la care visam de mic si pana nu ma bucur de el nu scapa de mine.

Multumesc tuturor de sfaturi si aveti grija de voi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Colegii, ce amortizor de ghidon(anti-voblaj) mi-ați recomanda? Raport calitate/preț bun și eventual unde aș găsi să cumpăr? R6 2008...

 

Nou sau SH? Ce inseamna pt tine un pret bun?

 

Pt restu':

 

Apropos, am vandut si amortizorul de ghidon. :D

 

Am un amortizor spate stock aproape nou, il dau ieftin. E cineva interesat?

Pe langa asta mai am un parbriz Puig negru inchis, crapat si cu 2 urechi rupte (totusi se poate monta fara probleme), il dau la un pret simbolic :)

Editat de Roberte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Roberte : atât nou, cât și SH. Cât timp nu are probleme în ceea ce privește funcționalitatea, este perfect SH. Nu am spus preț bun, am spus ca raportul calitate-preț să fie bun, în sensul că un Ohlins e foarte bun calitativ, dar și prețul e foarte piperat. Acesta și e motivul pentru care vă cer sfatul.

Editat de eXxxx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da domle, am inteles ca zici de raport ;) dar totusi conteaza despre ce bani vorbim.

in fine, ca sa nu o mai lungesc, ti-as recomanda un LSL. calitate germana la pret decent :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Roberte : atât nou, cât și SH. Cât timp nu are probleme în ceea ce privește funcționalitatea, este perfect SH. Nu am spus preț bun, am spus ca raportul calitate-preț să fie bun, în sensul că un Ohlins e foarte bun calitativ, dar și prețul e foarte piperat. Acesta și e motivul pentru care vă cer sfatul.

 

Eu iti recomand (din experienta proprie) Hyperpro. Pentru cumparat mergi la reprezentanta MV Agusta/Honda (bd. Expozitiei nr. 2)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ulei + filtru

Dat jos carena ca sa poti demonta filtrul de ulei - ai nevoie de cheie de filtru pt desfacut si montat filtrul

dat jos busonul de la baia de ulei - inelara sau tubulara

dupa ce l-ai desfacut trebuie sa iasa la mana.

Daca nu iese la mana, atentie! Poti avea filetul baii de ulei stricat. Vezi sa nu pierzi saiba de etansare din aluminiu sau cupru.

Lighean sub baia de ulei, scurgi tot uleiul.

Strangi la loc busonul baii de ulei. Nu foarte tare ca sa nu strici filetul. Baia e din aluminiu.

Cureti cu o carpa curata suprafata de etansare a garniturii filtrului de ulei de pe blocul motor.

Pui putin ulei in filtru si astepti sa fie absorbit. Ungi garnitura filtrului de ulei. Montezi filtrul. Il stranfi cu cheia, nu foarte tare.

Pui ulei in motor pana vezi ca ajuns la nivelul maxim cu motocicleta dreapta, nu pe cric.

Pornesti 30 de secunde apoi opresit. Astepti 20-30 de minute si verifici din nou nivelul cu motocicleta dreapta. Adaugi ulei si completezi pana la nivelul maxim din indicator.

 

Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ulei + filtru

Dat jos carena ca sa poti demonta filtrul de ulei - ai nevoie de cheie de filtru pt desfacut si montat filtrul

dat jos busonul de la baia de ulei - inelara sau tubulara

dupa ce l-ai desfacut trebuie sa iasa la mana.

Daca nu iese la mana, atentie! Poti avea filetul baii de ulei stricat. Vezi sa nu pierzi saiba de etansare din aluminiu sau cupru.

Lighean sub baia de ulei, scurgi tot uleiul.

Strangi la loc busonul baii de ulei. Nu foarte tare ca sa nu strici filetul. Baia e din aluminiu.

Cureti cu o carpa curata suprafata de etansare a garniturii filtrului de ulei de pe blocul motor.

Pui putin ulei in filtru si astepti sa fie absorbit. Ungi garnitura filtrului de ulei. Montezi filtrul. Il stranfi cu cheia, nu foarte tare.

Pui ulei in motor pana vezi ca ajuns la nivelul maxim cu motocicleta dreapta, nu pe cric.

Pornesti 30 de secunde apoi opresit. Astepti 20-30 de minute si verifici din nou nivelul cu motocicleta dreapta. Adaugi ulei si completezi pana la nivelul maxim din indicator.

 

Succes!

 

si sa incalzesti motorul inainte sa-i dai uleiul jos (se scurge uleiul mai usor; ai grija sa nu te arzi cand ii desfaci busonul de la baie).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e nevoie sa incingi motorul daca motocicleta a astat. Aproape tot uleiul e deja scurs.

O cantitate de ulei, nu foarte mare, ramane oricum in motor si nu poate fi scoasa decat daca se demonteaza totul piesa cu piesa ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Leuleee, mai bine nu postai :))

 

vrei nou sau SH? mergi touring, sport, sau racing? ce buget ai?

daca vrei un raspuns pertinent, depune si tu mai mult efort cand intrebi :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o imensa rugaminte ... cine ma poate ajuta ? am nevoie sa probez un CDI pe un r6 an 1999-2000 pls help sunt din Bucuresti daca ma puteti ajuta dati un beep sau un msg pe 0766533125 ....

 

 

Multumes,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cesar: te rog sa ma scuzi ca ma bag...e doar o completare mica :P

 

Inainte de toate sa pornesti motorul (sa nu-l incalzesti prea tare). Trebuie sa fie cat mai fluid uleiul, adica sa curga usor.

 

Ulei + filtru

Dat jos carena ca sa poti demonta filtrul de ulei - ai nevoie de cheie de filtru pt desfacut si montat filtrul

dat jos busonul de la baia de ulei - inelara sau tubulara

dupa ce l-ai desfacut trebuie sa iasa la mana.

Daca nu iese la mana, atentie! Poti avea filetul baii de ulei stricat. Vezi sa nu pierzi saiba de etansare din aluminiu sau cupru.

Lighean sub baia de ulei, scurgi tot uleiul.

Strangi la loc busonul baii de ulei. Nu foarte tare ca sa nu strici filetul. Baia e din aluminiu.

Cureti cu o carpa curata suprafata de etansare a garniturii filtrului de ulei de pe blocul motor.

Pui putin ulei in filtru si astepti sa fie absorbit. Ungi garnitura filtrului de ulei. Montezi filtrul. Il stranfi cu cheia, nu foarte tare.

Pui ulei in motor pana vezi ca ajuns la nivelul maxim cu motocicleta dreapta, nu pe cric.

Pornesti 30 de secunde apoi opresit. Astepti 20-30 de minute si verifici din nou nivelul cu motocicleta dreapta. Adaugi ulei si completezi pana la nivelul maxim din indicator.

 

Succes!

 

http://www.r6messagenet.com/forums/r6-maintenance-technical/39254-r6-service-maintenance-repair-manual.html

 

Spor ;)

 

Eu mai am de asteptat pana da caldura calumea :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to Viteză maximă Yamaha R6 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...