Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R6


sacal
 Share

Postări Recomandate

A montat cineva xenon pe r6 99 - 02 ? Stiu ca este nevoie de kit H4 bixenon, iar pentru asta de obicei trebuie sa gauresti plasticele ce acopera fasungul becurilor (la masina). Voi cum facut acest upgrade?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

super,arata foarte frumos,cum ai reusit sa lipesti stickerele pe carena de mijloc? ca io m-am tot chinuit si le-am stricat

Dezlipesti autocolantul, dai pe spatele lui cu fas-fas din ala de geamuri plin cu apa (sau apa cu putin sapun am vazut la unii), dai si pe carene tot cu ala cu apa (dupa ce le-ai curatat si degresat cu spirt) si la sfarsit pui autocolantul. Fiind ud, vei reusi sa il pui destul de usor cum vrei. Dupa cu un feon (chiar si din ala de 20 de lei) dai pe autocolant si cu o cartela telefonica sau daca ai o smecherie de plastic din aia de pus folia pe geamuri si mai bine, dai si scoti apa si bulele dintre autocolant si carene. Astea din poze asa sunt puse. Alt model, tot aceeasi marca de 'orga'.

 

 

A montat cineva xenon pe r6 99 - 02 ? Stiu ca este nevoie de kit H4 bixenon, iar pentru asta de obicei trebuie sa gauresti plasticele ce acopera fasungul becurilor (la masina). Voi cum facut acest upgrade?

Motoretele pe care le-am avut aveau de obicei capacul ala gaurit din fabrica (pt firele originale) si ai loc sa bagi pe acolo firele si pt xenon. La auto, era farul cu mufa lui, iar in interior avea alte mufe pt. bec si intradevar trebuia gaurit, dar la tipul asta moto, daca zice si colegul de sus ca nu a trebuit, arunca un ochi pe acolo.
Editat de DaSchmutz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine ma poate ajuta si pe mine pt o zi cu o toba stoc r6 2003-2005 pt rar?...dau o bere :P

Sau dau la schimb o grosolanie de toba goala la bascula,pare homemade,cu care nu am ce sa fac.

Am Miww cabon pe ea acum si cu aia,nici in curte nu cre ca ma lasa sa intru la Rar :))

post-13259-0-96204000-1377728405_thumb.jpg

Editat de jhn05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Motoretele pe care le-am avut aveau de obicei capacul ala gaurit din fabrica (pt firele originale) si ai loc sa bagi pe acolo firele si pt xenon. La auto, era farul cu mufa lui, iar in interior avea alte mufe pt. bec si intradevar trebuia gaurit, dar la tipul asta moto, daca zice si colegul de sus ca nu a trebuit, arunca un ochi pe acolo.

Pai m-am uitat, mufele becurilor sunt acoperite de cele doua plastice ornamentale care pleaca din lateralele bordului si se termina undeva sub semighidoane.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Somn usor copii. Doar atit va spun, R1 2008, pus pe Dynorun, FARA VINT, la 13 750 tr/min (cind intra in functiune limitatorul de turatie) si delimitat computerul motocicletei in treapta a 6-a, are viteza reala de 287km/h. Ca sa prinda 300km/h , ar trebui sa sara de 14.500ture, dar sar bielele din blocul motor. E suficient sa-i pui un dinte in minus pe pinionul de atac, si eventual 1-2 dinti in plus pe foaia spate, si bordul o sa-ti arate cu mult mai mult decit in realitate. R6 2008 , care-i mult mai puternica, abia depaseste 260km/h, si asta cu pinioanele stock , si vreo 3-4 km de linie dreapta. Una din 2001, daca sare de 250km/h real, avind in vedere uzura motorului din cauza vechimii lui, e "perfecta".

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Thundercat are urmatoarele plusuri : pozitie comoda atat pentru tine cat si pentru pasager, protectie la vant o idee mai buna fata de r6, poti sa profiti de toata puterea motorului chiar si pe drum denivelat fara sa vobleze si cam atat. Cel mai mare minus al lui ar fi farul, chiar si cu xenon e un dezastru, motorul dupa 160 km/h oboseste, dupa 210 bei o ceasca de cafea pana la 240 dar repet: E COMOD!

R6 (eu am unul din 1999) , fata de thundercat, nu e nevoie accelerezi prea puternic cand depasesti. Te apara la fel de bine de vant cu un parbriz bun, la stilul meu de mers am scos consum de 6,5 , se manevreaza mai usor, farurile lumineaza foarte bine chiar si cu halogene, pozitia e mai "in maini" dar pe mine nu ma deranjeaza ci din contra, dezavantajul ei ar fi ca daca accelerezi puternic si ai peste 10 000 rpm cam vobleaza pe drum denivelat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de ce esti rau sTRADu ...a rezistat el @ 299km/h ?aaa???!!?!!?,a trecut testul =)))

a fost testul suprem

el nu`si da seama ca e un pericol pe drumurile publice

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

rylalex asta nu e pustanu' ala de dadea burn-uri cu scutere pe strada si acu ne invata despre motoare ?:))))))

Mare ti-e gradina.......292 :))))))))

DECAT 292.

 

 

 

 

 

 

Am zis !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to Viteză maximă Yamaha R6 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...