dori_x Postat Iulie 24, 2015 Share Postat Iulie 24, 2015 (editat) Spuneti-mi si mie va rog, care ar fi cauza, la un R6 din 99, de nu are acea "explozie" de putere caracteristica? Adica, trage foarte bine, dar liniar. Nu surprinde. Am mai avut un r6 tot din 99, dar aceea tragea mult mai bine. Se ridica pe o roata fara sa vrei, daca acceleram mai brusc. Asta....nici o sansa. Este posibil sa fie din ambreiaj, din carburatoare sau din admisia de aer? Sau altceva? Din cate mi-am dat eu seama, ambreiajul nu patineaza. Ajunge cu a 2-a si a 3-a la viteze destul de mari. Editat Iulie 24, 2015 de dori_x Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 25, 2015 Share Postat Iulie 25, 2015 Din cauza a 2.543.788 de motive. O motocicleta nu seamana una cu alta nici daca este aceasi marca si model. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei Bichir Postat Iulie 25, 2015 Share Postat Iulie 25, 2015 Am rezolvat problema cu luminile. Un releu intrerupt + un fir oxidat si rupt. Toata distractia 150lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Pop Postat Iulie 26, 2015 Share Postat Iulie 26, 2015 (editat) Aveti probleme cu supraincalzirea motorului cand circulati in zone aglomerate si la temperaturi de peste 35 grade in aer? Carburatie yamaha r6 Editat Iulie 26, 2015 de Florin Pop Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei Bichir Postat Iulie 26, 2015 Share Postat Iulie 26, 2015 Nu imi trece de 80 de grade. O singura data mi-a intrat termocupla cand veneam de la ploiesti si am prins aglomeratia (coada de la comarnic pana la predeal) am mers numa in viteza 1 si 2, afara peste 36 grade Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Pop Postat Iulie 26, 2015 Share Postat Iulie 26, 2015 Mie imi intra termocupla dar nu raceste suficient si.mi moare motorul. Sa fie problema cu pompa de apa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sukhoi Postat Iulie 26, 2015 Share Postat Iulie 26, 2015 Am mai avut un r6 tot din 99, dar aceea tragea mult mai bine. Se ridica pe o roata fara sa vrei, daca acceleram mai brusc. Asta....nici o sansa. R6-le ala avea foaie mare si pinion mic. Pe asta probabil le ai invers daca zici ca ajungi la viteze mari. » Post actualizat in 27 Jul 2015 06:48 Este posibil sa fie din ambreiaj, din carburatoare sau din admisia de aer? Sau altceva? Din cate mi-am dat eu seama, ambreiajul nu patineaza. Ajunge cu a 2-a si a 3-a la viteze destul de mari. Daca i-ai pus si astuia un burete in rezervor in loc de filtru de benzina, e posibil sa fie si de la asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dori_x Postat Iulie 27, 2015 Share Postat Iulie 27, 2015 In rezervor are sitele originale, iar filtru de benzina, pe furtun, nu mai are deloc. Deci nu, nu are nici un burete in rezervor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat Iulie 27, 2015 Share Postat Iulie 27, 2015 A mea are 2 probleme, una la ambreiaj, raman placile lipite in timp ce merg cu ea. Stand pe loc in treapta 1 cu ambreiajul tras, tinde sa plece de pe loc cand accelerez. Ca sa scap de problema tin apasata frana spate si accelerez o data pana in limitare obligandu-l astfel sa patineze si intr-un final isi da drumul. Dupa 10-20 km problema revine. Inca nu am desfacut pentru ca sincer mi-am cam pierdut interesul fata de motociclism in general, mai ales in perioada asta plina de accidente. Ati mai intalnit problema asta la ambreiaj? A doua problema ar fi ca nu prea trage in ture joase, parca s-ar ineca, suna a amestec bogat.. suspectez senzorul MAP, ar trebui sa apara ca eroare in bord? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iulie 27, 2015 Share Postat Iulie 27, 2015 ai terminat cumva ambreiajul la cursele de drag? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat Iulie 28, 2015 Share Postat Iulie 28, 2015 nu, asa face de cand am luat-o. Baiatul de la care am luat-o mi-a zis ca a schimbat toate placile, frictiune si metal, mi le-a dat si pe cele vechi care aratau destul de bine, nimic ars sau uzat. Deci problema nu ar fi din placi. Nu s-a schimbiat nimic nici dupa schimbul de ulei.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iulie 28, 2015 Share Postat Iulie 28, 2015 Eu la un R1 2000 am rezolvat fara sa vreau problema ta cu un tratament de Metabond. Eram la Brno, ambreiajul agata la greu, un coleg de echipa, era distribuitor Metabond si ma tot stresa la cap cu Metabondul lui, ca sa bag, ca motorul e vechi, multi km, bla bla. Am bagat, si dupa doar o intrare de 15min, ambreiajul nu a mai agatat nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat Iulie 28, 2015 Share Postat Iulie 28, 2015 si s-a rezolvat definitiv sau ai continuat sa folosesti metabond la fiecare schimb de ulei ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iulie 28, 2015 Share Postat Iulie 28, 2015 Nu am mai avut ocazia sa-i schimb uleiul, la urmatoarea etapa am facut-o pachet. Dar la cum functiona, aditivul a indepartat mizeria de pe placi. Alt baiat mi-a zis ca el pur si simplu a dat cu smirghel pe placi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat Iulie 29, 2015 Share Postat Iulie 29, 2015 (editat) Pai mizerie banuiam si eu ca ar putea fi, nu imi pot imagina ce anume in mecanismul ambreiajului ar putea tine placile lipite, mai ales ca daca-l fortez pe loc folosind frana spate si acceleratia spre limitare (cu ambreiajul tras) se dezlipesc si merge ok o perioada scurta. Referitor la mersul usor inecat in ture joase (<6000 rpm), banuiesti altceva in afara de map sensor? Bujiile sunt schimbate, filtrul e curat. Nu par a fi simptome de pompa de benzina obosita, ar fi intrerupt in ture mari, unde e nevoie de debit/presiune. Nu cred ca ar fi o desincronizare a injectiei, sau uzura in axul vre-unui clapet pentru ca relantiul este stabil (foarte stabil) Socul electronic isi face treaba alte simptome care ar putea avea aceeasi cauza: -pornire lunga, invarte cam de 2-3 ori mai mult decat normal, desi bateria e noua. -consuma peste 8% in regim de touring -ceva pe la distributie, la cald apare un ticait exact in aceeasi plaja de turatie. Editat Iulie 29, 2015 de rylalex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Teddydk Postat Iulie 30, 2015 Share Postat Iulie 30, 2015 salut, unde pot gasi si eu o carena de codita r6 2007? multumesc frumos nu ma intereseaza culoarea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sukhoi Postat August 1, 2015 Share Postat August 1, 2015 (editat) salut, unde pot gasi si eu o carena de codita r6 2007? multumesc frumos nu ma intereseaza culoarea... Intreaba-l pe omul asta, parca avea o codita completa de 2007 de vanzare. am spre vanzare: 0765336589 Editat August 1, 2015 de sukhoi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maiermarius85 Postat August 2, 2015 Share Postat August 2, 2015 am eu una alba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Himura Postat August 4, 2015 Share Postat August 4, 2015 Vinde careva power commander second pentru r6 2003? » Post actualizat in 04 Aug 2015 16:23O parere despre aditivul pentru rezervor ? parerile sunt impartite am inteles NU pot sa dau edit imi cer scuze pentru double post ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex.alexey Postat August 12, 2015 Share Postat August 12, 2015 (editat) Salut , intinzatorul de distributie de pe r6 1999-2002 se mai poate intinde / regla ? A inceput sa mi se auda zornaitul. Se aude doar cand il turez , si in mers . La relanti nu Editat August 12, 2015 de alex.alexey Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
styuk Postat August 12, 2015 Share Postat August 12, 2015 nu! altul. nou este undeva la 700 de lei. spor! eventual daca zornaie doar putin, il poti strange si elibera brusc de 2-3 ori, poate este cumva "blocat/agatat".. desi ma indoiesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex.alexey Postat August 12, 2015 Share Postat August 12, 2015 Auu inima ) .. 700 ? Ok , o sa incerc sa-l strang si vad tupa . merci mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aethys Postat August 12, 2015 Share Postat August 12, 2015 nu e chiar 700, pe la jumatate. dar poti sa-i pui din ala de pe ebay cu reglaj manual. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei Bichir Postat August 12, 2015 Share Postat August 12, 2015 Ce se poate intampla daca se strica intimzatorul si continui sa mergi cu motoru? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex.alexey Postat August 12, 2015 Share Postat August 12, 2015 L-am mai strans acolo , dar degeaba , zornaitul a ramas la fel din pacate . Se poate schimba lantul de distributie si fara sa desfac chiulasa ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.