FadeToBlack Postat Martie 12, 2016 Share Postat Martie 12, 2016 Uite spre exemplu un R6 din 2003 (ca la asta am gasit un dyno chart). La varianta de "before", ai doua plaje de turatie unde puterea ramane relativ constanta pentru aproximatv 1000 de rpm. "Explozia" vine dupa, cand practic creste puterea la roata din nou, si creste destul de rapid, dupa platoul respectiv. Daca te uiti pe chartul ala, ai sa vezi ca nu-si dubleaza puterea miraculos incat sa zboare de sub tine. Nu am mers cu modelul ala de R6 ca sa comentez, dar la greutatea mea oricum e mai lenta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Martie 12, 2016 Share Postat Martie 12, 2016 Nu caut putere nu caut 170 km/h sunt multumit de 140 maxim pe autostrada si uneori mici explozii de viteza, unde imi permite, pana acum ambele rotii au stat la sol nu am cautat sa vad pe vreuna mai sus decat trebuie...si nici nu caut asta la moto. Daca te rezumi la stilul de pana acum , acea "explozie " de putere nu inseamna nimic. Aici intervine partea cu basmul.Pericolul apare numai atunci cand o cauti cu lumanarea nu in folosinta normala si banala asa cum mergem majoritatea din noi. Poti sa testezi si mama lui r6 si daca nu exagerezi vitejisme noi care trec peste limitele, in care te-ai incadrat pana acum , n-ai treaba. Este posibil sa gasesti alte caracteristici care te afecteaza mai mult precum pozitia sau alta frecventa de vibratii fata de ce ai fost obisnuit. Se poate chiar sa iti displaca trecerea la un motor mai putin liniar.Sunt unii care devin addicted de acea "explozie " si incep sa piarda din restul de placeri si sa caute cit mai multe situatii in care sa poata trece prin ea. Sunt chestii universal valabile dar placerea are tendinta sa fie foarte subiectiva. Mai intervine si faptul ca la motoare de virsta venerabila mai pot aparea diferente de comportament datorat intretinerii , exploatarii si tipului de accidente in care au fost implicate.Am doua motoare care in 99 au fost identice .Acum ai impresia ca sunt din cetegorii diferite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat Martie 12, 2016 Share Postat Martie 12, 2016 asta este dyno test facut pe motocicleta mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JMoto Postat Martie 12, 2016 Share Postat Martie 12, 2016 asta este dyno test facut pe motocicleta mea Ok si unde este explozia de putere ? De la 3000ture pana la 5000? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat Martie 12, 2016 Share Postat Martie 12, 2016 pai ideea mea era ca r6 03 trage liniar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GuLL1v3R Postat Martie 12, 2016 Share Postat Martie 12, 2016 Dar problema era pt cele pe carburatie am inteles ideea ta. Ms. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat Martie 13, 2016 Share Postat Martie 13, 2016 sa stii ca nu e mare diferenta intre carburatie si injectie. Cel pe carburatie mai lent sub 5000 ture, fata de cel pe injectie. De acolo in sus, accelereaza progresiv amandoua. Ti-o spun pentru ca am mers peste 20 000 km cu ambele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maiermarius85 Postat Martie 13, 2016 Share Postat Martie 13, 2016 care ma ajuta si pe mine, am un R6 2007 si am avut o problema la electric pe faza scurta(problema un fir), CUM se aprinde faza scurta normal?! cand pui contact sau cand i motorul pornit fizic!!!!(pt ca acuma o reusit 'cica' sa-l faca sa se aprinda cand pun contactul direct si am impresia ca mi-o sarit peste releul de faza scurta) ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Martie 27, 2016 Share Postat Martie 27, 2016 Servus baieti, vin si eu cu o intrebare pt un prieten care nu are cont aici, vrea sa-si achizitioneze un R6 din 2004 ( modelul cu upsidedown), ce parere aveti de modelul respectiv, au vreun punct slab? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Martie 28, 2016 Share Postat Martie 28, 2016 modelul cu upside down este 2005, nu 2004. eu din cate stiu, 2005 (cel cu upsd) este un model reusit; problema e ca de atunci au trecut peste 10 ani, deci marea provocare va fi sa gaseasca un motor in mintile lui. 2005: http://www.bikez.com/motorcycles/yamaha_yzf-r6_2005.php 2004: http://www.bikez.com/motorcycles/yamaha_yzf-r6_2004.php Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Martie 28, 2016 Share Postat Martie 28, 2016 Da, 2005 scuze; intrebam ca model daca are vreun punct slab, acu ca uzura si vechime se cauta ceva mai bun. » Post actualizat in 30 Mar 2016 18:41 http://olx.ro/oferta/vand-yamaha-r6-ID5ASAU.html cunoaste cineva motocicleta daca e ok? » Post actualizat in 30 Mar 2016 19:35 Nimic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dante-ACM Postat Martie 31, 2016 Share Postat Martie 31, 2016 (editat) Ma mir ca a trecut 2004 in anunt, de obicei vanzatorii pun un an in plus nu in minus. Dar din poze e ce trebuie Editat Martie 31, 2016 de Dante-ACM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GuLL1v3R Postat Martie 31, 2016 Share Postat Martie 31, 2016 PM Am vazut de curand un topic in care un coleg se plangea ca a fost respins la identificare din cauza tobei (+plus altele)...asa ca sa nu risc sunt nevoit sa cer si eu o toba stock pt un r6 2001 imprumut 1 zi...ca sa nu gaseasca nod in papura sa ma respinga ca nu este originala (nu este galagioasa, dar nici silentioasa deci de ce sa risc). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dionysos Postat Martie 31, 2016 Share Postat Martie 31, 2016 Ai toate sansele sa fii respins daca nu ai toba originala. Eu am vazut un tip cu un CBR 600 care a fost respins la indentificare pt toba schimbata (Leo Vince, parca), un bec ars la stopul pe frana, semnalizatoare pe led-uri si niste suruburi cu cap ascutit, tepi, ceva de genul, la prinderea parbrizului, in exterior. In aceste conditii, du-te cu o toba stock... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GuLL1v3R Postat Aprilie 1, 2016 Share Postat Aprilie 1, 2016 Asta am explicat ca vreau sa fac, pt asta am si cerut ajutor cu imprumutul unei tobe stock sa nu bat drumul degeba » Post actualizat in 03 Apr 2016 00:36Se pare ca nimeni nu vrea sa imprumute o toba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Himura Postat Aprilie 3, 2016 Share Postat Aprilie 3, 2016 Am si eu o problema cu r6-ele (2003) cand ii dau drumu nu mai sta la relanti trebuie sa o tin putin turata pana ajunge la 40-45 de grade apoi isi revine, in rest merge normal nu am alte probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 3, 2016 Share Postat Aprilie 3, 2016 Am si eu o problema cu r6-ele (2003) cand ii dau drumu nu mai sta la relanti trebuie sa o tin putin turata pana ajunge la 40-45 de grade apoi isi revine, in rest merge normal nu am alte probleme. Nu merge cold startul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Himura Postat Aprilie 3, 2016 Share Postat Aprilie 3, 2016 (editat) Multumesc ! am facut un diagnoza am o singura eroare... error code 22 Intake temperature sensor( open or short circuit detected), se poate sa fie din cauza asta ? » Post actualizat in 03 Apr 2016 17:27Inca o intrebare ca vreau sa desfac maine sa ma uit la senzorul ala piulita de la jug este de 36 sau 34? Editat Aprilie 3, 2016 de Himura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 3, 2016 Share Postat Aprilie 3, 2016 (editat) 32 sau 36 Editat Aprilie 3, 2016 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Himura Postat Aprilie 3, 2016 Share Postat Aprilie 3, 2016 Multumesc ! am facut un diagnoza am o singura eroare... error code 22 Intake temperature sensor( open or short circuit detected), se poate sa fie din cauza asta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 3, 2016 Share Postat Aprilie 3, 2016 (editat) Nu Ai un shoc termo..care face figuri. Editat Aprilie 3, 2016 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Himura Postat Aprilie 3, 2016 Share Postat Aprilie 3, 2016 Am inteles, unde este shock-ul automat se poate schimba este doar din soft ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 3, 2016 Share Postat Aprilie 3, 2016 Nu ai fost atent ce am scris.. TERMOSHOC...deci functioneaza mecanic in functie de temperatura motorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Himura Postat Aprilie 4, 2016 Share Postat Aprilie 4, 2016 Damn ma depaseste .... unde gasesc TERMOSHOC-ul ? poate trebuie curatat sau ceva .... sa il verific daca ai timp sa imi explici si mie in mare...multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 4, 2016 Share Postat Aprilie 4, 2016 In manual ai tot ce ai nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.