Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R6


sacal
 Share

Postări Recomandate

Salutare! Am si eu o dilema, sper sa ma lamuresc aici pe forum. Am un r1 din 2003 si vreau sa trec pe un r6 2007. Provlema mea este ca r6-le are saua mai sus decat r1? Adica r6 2007 mi-o da ca avand 850 mm inaltime sa, iar r1 meu are cam 820. Ideea e ca nu o sa mai ajung jos deloc deloc. Pe r1 mi-am pus un jit de coborat bascula si am castigat 3 cm. pe r6 daca o cobor o fac cat era r1 initial. Si e nasol (groaznic) la semafor, sau cand ipresc si e inclunata soseaua putin. Vreo idee ce *Ž£|?!]* sa-i fac?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 1 month later...

Yamaha r6 2007,imi osileaza la relanti,am buji iridium montate acum 2000km(anul trecut).Exista posibilitatea sa nu fi motat vreo bujie gresit?Ce alte cauze ar putea cauza aceasta oscilatie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Caut o pompa de benzina defecta ! am nevoie de elementul filtrant din interiorul pompei.... am desfacut-o ieri... nu scotea suficienta presiune... era in jur de 15... am putut constata ca acel element filtrant lipseste si este facuta o improvizatie... si murdar cat cuprinde....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Caut o pompa de benzina defecta ! am nevoie de elementul filtrant din interiorul pompei.... am desfacut-o ieri... nu scotea suficienta presiune... era in jur de 15... am putut constata ca acel element filtrant lipseste si este facuta o improvizatie... si murdar cat cuprinde....

Nici o pompa de moto nu face 15 bari!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,daca vorbim de PSI atunci este corect 1 bar nu este o presiune ok pentru pompa de yamaha.

Totusi ca o remarca, 15... nu am inteles la ce unitate de masura te referi..totusi suntem in Ro si noi utilizam bar-ul pentru presiune asa cum folosim metricul la scule.

Daca iti cer o tubulara de 9/32" ..o sa-ti ia ceva timp sa o nimeresti 😃.

Succes la cautari!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bobine de inductie? Stiti pe unde gasesc la preturi decente? Pentru R6 2003 injectie

» Post actualizat in 18 Jun 2016 07:02

Se da o bucata Yamaha R6 2003 injectie. Daca ii scot furtunasul de la regulatorul de presiune combustibil motocicleta functioneaza cat de cat ok... Se limiteaza turatia dar raspunde prompt la acceleratie.

Daca ii pun furtunasul de vacuum la regulator se tureaza greu, raspunde greoi cand trag de acceleratie.

Banuiesc ca pompa nu face suficienta presiune iar cu furtunasul de la vacuum pus intoarce benzina in rezervor... Din pacate nu am sculele necesare sa masor presiunea pe care o scoate pompa.

Ceva idei?

» Post actualizat in 18 Jun 2016 07:01

Update: am scos furtunul de pe alimentarea de la rampa... Pus contactul si kill-switch... Pompa porneste... Scoate benzina-debit mic si apoi se opreste...

Dupa logica mea, pompa ar trebui sa mearga continuu si surplusul de combustibil se intoarce prin regulator in rezervor...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut am inceput sa am o problema cu r6-ele model 2003, cand o pornesc nu se mai tureaza la 2000 rpm pana la 60 de grade iar apoi sa revina la 1500 rpm sta la 1000 rpm cum ii dau drumu si da sa moara.Dupa ce ajunge pe la 80 de grade isi mai revine sta la 1500 rpm dar daca o turez putin cade iar la 1000-800 rpm o turez iar sau merg putin sta la 1500 si tot asa.Pana in 3000-4000 rpm merge prost daca tin acceleratia constanta pana in 4000 rpm indiferent 1000 2000 3000 rpm se inghana motorul nu merge rotund intrerupe.bujiile sunt noi filtru de aer curata etc.sa fie oare bobinele nu mai lucreaza cum trebuie iar cand se incalzesc mai dau putin randament daca isi revine motorul cand se incalzeste?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bobine de inductie? Stiti pe unde gasesc la preturi decente? Pentru R6 2003 injectie

» Post actualizat in 18 Jun 2016 07:02

Se da o bucata Yamaha R6 2003 injectie. Daca ii scot furtunasul de la regulatorul de presiune combustibil motocicleta functioneaza cat de cat ok... Se limiteaza turatia dar raspunde prompt la acceleratie.

Daca ii pun furtunasul de vacuum la regulator se tureaza greu, raspunde greoi cand trag de acceleratie.

Banuiesc ca pompa nu face suficienta presiune iar cu furtunasul de la vacuum pus intoarce benzina in rezervor... Din pacate nu am sculele necesare sa masor presiunea pe care o scoate pompa.

Ceva idei?

» Post actualizat in 18 Jun 2016 07:01

Update: am scos furtunul de pe alimentarea de la rampa... Pus contactul si kill-switch... Pompa porneste... Scoate benzina-debit mic si apoi se opreste...

Dupa logica mea, pompa ar trebui sa mearga continuu si surplusul de combustibil se intoarce prin regulator in rezervor...

Nici o pompa nu merge continu atata timp cat nu vede RPM-ul. Pui contactul ecu trimite 3/5 sec curent la pompa pentru pregatirea de pornire,,dupa care daca vede RMP aciv va tine permanent pompa ponita.

Citeste manualul si documenteaza-te inainte de a mai umbla la ceva ...sfatul meu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Saluare tuturor. Caut si eu un mecanic bun, dar nu carpaci ca de astia stiu destui in zona Mures-Cluj-Alba. Daca stie careva si vrea sa ma ajute...

» Post actualizat in 20 Jun 2016 17:23

Raman dator bineanteles daca ma ajuta cineva, dau si o bere ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat trebuie sa fie compresia la r6 2003 ? si mai exact cum se masoara daca tot sunt cu motorul desfacut vreau sa masor si compresia imi poate spune cineva?


» Post actualizat in 22 Jun 2016 09:26

macar.... sa imi spuneti de cat trebuie sa fie filetul de 10 sau de 12 ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un releu de far/ventilator? are careva?


» Post actualizat in 23 Jun 2016 06:43

Nici o pompa nu merge continu atata timp cat nu vede RPM-ul. Pui contactul ecu trimite 3/5 sec curent la pompa pentru pregatirea de pornire,,dupa care daca vede RMP aciv va tine permanent pompa ponita.

Citeste manualul si documenteaza-te inainte de a mai umbla la ceva ...sfatul meu.

 

Bobinele erau problema.... pompa e ok... am schimbat si bobinele pe care le-am primit de la Bucuresti si e alta viata... Am vazut ca nu imi porneste ventilatorul si am verificat releul de la ventilator si e bulit...

Mai am cate ceva de mesterit pe la ea, dar o sa ii dau de capat... au mai ramas chestii minore dupa care va intra la vopsit...


» Post actualizat in 28 Jun 2016 18:45
Masurat presiunea la pompa astazi... Pompa face figuri... A scos abia 0.9 bari... Si trebuie sa faca 2.94 bari(conform cartii)
» Post actualizat in 08 Jul 2016 06:25
LOL... A doua zi am desfacut pompa... Era inversat stutul de plastic si o-ringul de la imbinare... Montate corespunzator si gata... Deja am facut vre-o 800 km :-))) mai trebuie un vopsit si gata!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salut, la R6 2001, in afara de filtrul de benzina dintre rezervor si pompa de benzina mai are vreun filtru? Intampin o problema cu ea. Atunci cand nu am rezervorul full, imi sacadeaza oarecum. Cand am rezervorul plin, imi merge cursiv fara probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, la R6 2001, in afara de filtrul de benzina dintre rezervor si pompa de benzina mai are vreun filtru? Intampin o problema cu ea. Atunci cand nu am rezervorul full, imi sacadeaza oarecum. Cand am rezervorul plin, imi merge cursiv fara probleme.

 

Verifică poziția în care stă furtunul după ce pui rezervorul la loc. Probabil se îndoaie aiurea pe undeva. De asta o să vezi multe arcuri puse pe furtunele de benzină la modelul ăsta, fix între filtru și rezervor. Imaginează-ți câtă elasticitate mai are un furtun de cauciuc după 15 ani. Un metru de furtun nou costă 12 lei, îți ia jumătate de oră să îl schimbi.

 

Mai e un filtru în rezervor, două tuburi de plastic cu o plasă fină ca aia de țânțari, o să îl vezi când dai jos robinetul.

Editat de sukhoi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifică poziția în care stă furtunul după ce pui rezervorul la loc. Probabil se îndoaie aiurea pe undeva. De asta o să vezi multe arcuri puse pe furtunele de benzină la modelul ăsta, fix între filtru și rezervor. Imaginează-ți câtă elasticitate mai are un furtun de cauciuc după 15 ani. Un metru de furtun nou costă 12 lei, îți ia jumătate de oră să îl schimbi.

 

Mai e un filtru în rezervor, două tuburi de plastic cu o plasă fină ca aia de țânțari, o să îl vezi când dai jos robinetul.

 

Ok mersi mult, o sa ma uit la ele... Sper sa le dau de cap

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to Viteză maximă Yamaha R6 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...