Himura Postat Aprilie 4, 2016 Share Postat Aprilie 4, 2016 Damn ma depaseste .... unde gasesc TERMOSHOC-ul ? poate trebuie curatat sau ceva .... sa il verific daca ai timp sa imi explici si mie in mare...multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 4, 2016 Share Postat Aprilie 4, 2016 In manual ai tot ce ai nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dicati Postat Aprilie 4, 2016 Share Postat Aprilie 4, 2016 Salutare! Am si eu o dilema, sper sa ma lamuresc aici pe forum. Am un r1 din 2003 si vreau sa trec pe un r6 2007. Provlema mea este ca r6-le are saua mai sus decat r1? Adica r6 2007 mi-o da ca avand 850 mm inaltime sa, iar r1 meu are cam 820. Ideea e ca nu o sa mai ajung jos deloc deloc. Pe r1 mi-am pus un jit de coborat bascula si am castigat 3 cm. pe r6 daca o cobor o fac cat era r1 initial. Si e nasol (groaznic) la semafor, sau cand ipresc si e inclunata soseaua putin. Vreo idee ce *Ž£|?!]* sa-i fac? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat Aprilie 6, 2016 Share Postat Aprilie 6, 2016 Cred ca socul imi face si mie figuri la a mea. Ramane fara aer in accelerare puternica. Nu cred ca e din aprindere ca daca accelerez progresiv merg toate 4 pana in limitare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DumDum Postat Aprilie 7, 2016 Share Postat Aprilie 7, 2016 Salutare, Ce ulei imi recomandati pentru un yzfr6 din 2002 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat Aprilie 9, 2016 Share Postat Aprilie 9, 2016 10w40 10w50 10w60. Cu cat cifra de dupa w e mai mare cu atat rezista mai bine la temperaturi mari. Motul, Castrol, Motorex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DumDum Postat Aprilie 11, 2016 Share Postat Aprilie 11, 2016 10w40 10w50 10w60. Cu cat cifra de dupa w e mai mare cu atat rezista mai bine la temperaturi mari. Motul, Castrol, Motorex Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhn05 Postat Mai 28, 2016 Share Postat Mai 28, 2016 Yamaha r6 2007,imi osileaza la relanti,am buji iridium montate acum 2000km(anul trecut).Exista posibilitatea sa nu fi motat vreo bujie gresit?Ce alte cauze ar putea cauza aceasta oscilatie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 29, 2016 Share Postat Mai 29, 2016 Ia legatura cu Tedyk, el saracu stie cit s-a chinuit pina i-a dat de cap. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GuLL1v3R Postat Iunie 1, 2016 Share Postat Iunie 1, 2016 exista cineva din bucuresti cu un R6 - 1999-2002 care imi poate imprumuta o toba stock, pentru maxim cateva ore/ 1 zi cat sa pot face rar-ul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nikel1992 Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 Se potrivesc pe un R6 din 2001 lantul si pinionul pe care le vinde baiatul acesta? /index.php?/topic/738030-vand-radiator-si-lant-regina-530/?hl=%2Blant+%2Bregina Multumesc mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Klaus23AB Postat Iunie 10, 2016 Share Postat Iunie 10, 2016 Caut o pompa de benzina defecta ! am nevoie de elementul filtrant din interiorul pompei.... am desfacut-o ieri... nu scotea suficienta presiune... era in jur de 15... am putut constata ca acel element filtrant lipseste si este facuta o improvizatie... si murdar cat cuprinde.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 10, 2016 Share Postat Iunie 10, 2016 Caut o pompa de benzina defecta ! am nevoie de elementul filtrant din interiorul pompei.... am desfacut-o ieri... nu scotea suficienta presiune... era in jur de 15... am putut constata ca acel element filtrant lipseste si este facuta o improvizatie... si murdar cat cuprinde.... Nici o pompa de moto nu face 15 bari!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Klaus23AB Postat Iunie 10, 2016 Share Postat Iunie 10, 2016 Pai nu e vb de bari... e PSI... in diagnostic mode vezi cat iti da... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 10, 2016 Share Postat Iunie 10, 2016 Da,daca vorbim de PSI atunci este corect 1 bar nu este o presiune ok pentru pompa de yamaha. Totusi ca o remarca, 15... nu am inteles la ce unitate de masura te referi..totusi suntem in Ro si noi utilizam bar-ul pentru presiune asa cum folosim metricul la scule. Daca iti cer o tubulara de 9/32" ..o sa-ti ia ceva timp sa o nimeresti . Succes la cautari! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Klaus23AB Postat Iunie 14, 2016 Share Postat Iunie 14, 2016 Bobine de inductie? Stiti pe unde gasesc la preturi decente? Pentru R6 2003 injectie » Post actualizat in 18 Jun 2016 07:02 Se da o bucata Yamaha R6 2003 injectie. Daca ii scot furtunasul de la regulatorul de presiune combustibil motocicleta functioneaza cat de cat ok... Se limiteaza turatia dar raspunde prompt la acceleratie. Daca ii pun furtunasul de vacuum la regulator se tureaza greu, raspunde greoi cand trag de acceleratie. Banuiesc ca pompa nu face suficienta presiune iar cu furtunasul de la vacuum pus intoarce benzina in rezervor... Din pacate nu am sculele necesare sa masor presiunea pe care o scoate pompa. Ceva idei? » Post actualizat in 18 Jun 2016 07:01 Update: am scos furtunul de pe alimentarea de la rampa... Pus contactul si kill-switch... Pompa porneste... Scoate benzina-debit mic si apoi se opreste... Dupa logica mea, pompa ar trebui sa mearga continuu si surplusul de combustibil se intoarce prin regulator in rezervor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Himura Postat Iunie 20, 2016 Share Postat Iunie 20, 2016 Salut am inceput sa am o problema cu r6-ele model 2003, cand o pornesc nu se mai tureaza la 2000 rpm pana la 60 de grade iar apoi sa revina la 1500 rpm sta la 1000 rpm cum ii dau drumu si da sa moara.Dupa ce ajunge pe la 80 de grade isi mai revine sta la 1500 rpm dar daca o turez putin cade iar la 1000-800 rpm o turez iar sau merg putin sta la 1500 si tot asa.Pana in 3000-4000 rpm merge prost daca tin acceleratia constanta pana in 4000 rpm indiferent 1000 2000 3000 rpm se inghana motorul nu merge rotund intrerupe.bujiile sunt noi filtru de aer curata etc.sa fie oare bobinele nu mai lucreaza cum trebuie iar cand se incalzesc mai dau putin randament daca isi revine motorul cand se incalzeste? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 20, 2016 Share Postat Iunie 20, 2016 Bobine de inductie? Stiti pe unde gasesc la preturi decente? Pentru R6 2003 injectie » Post actualizat in 18 Jun 2016 07:02 Se da o bucata Yamaha R6 2003 injectie. Daca ii scot furtunasul de la regulatorul de presiune combustibil motocicleta functioneaza cat de cat ok... Se limiteaza turatia dar raspunde prompt la acceleratie. Daca ii pun furtunasul de vacuum la regulator se tureaza greu, raspunde greoi cand trag de acceleratie. Banuiesc ca pompa nu face suficienta presiune iar cu furtunasul de la vacuum pus intoarce benzina in rezervor... Din pacate nu am sculele necesare sa masor presiunea pe care o scoate pompa. Ceva idei? » Post actualizat in 18 Jun 2016 07:01 Update: am scos furtunul de pe alimentarea de la rampa... Pus contactul si kill-switch... Pompa porneste... Scoate benzina-debit mic si apoi se opreste... Dupa logica mea, pompa ar trebui sa mearga continuu si surplusul de combustibil se intoarce prin regulator in rezervor... Nici o pompa nu merge continu atata timp cat nu vede RPM-ul. Pui contactul ecu trimite 3/5 sec curent la pompa pentru pregatirea de pornire,,dupa care daca vede RMP aciv va tine permanent pompa ponita. Citeste manualul si documenteaza-te inainte de a mai umbla la ceva ...sfatul meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebanna Postat Iunie 20, 2016 Share Postat Iunie 20, 2016 Saluare tuturor. Caut si eu un mecanic bun, dar nu carpaci ca de astia stiu destui in zona Mures-Cluj-Alba. Daca stie careva si vrea sa ma ajute... » Post actualizat in 20 Jun 2016 17:23 Raman dator bineanteles daca ma ajuta cineva, dau si o bere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Himura Postat Iunie 22, 2016 Share Postat Iunie 22, 2016 Cat trebuie sa fie compresia la r6 2003 ? si mai exact cum se masoara daca tot sunt cu motorul desfacut vreau sa masor si compresia imi poate spune cineva? » Post actualizat in 22 Jun 2016 09:26macar.... sa imi spuneti de cat trebuie sa fie filetul de 10 sau de 12 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 22, 2016 Share Postat Iunie 22, 2016 10x1 filetul Aceleratia deschisa la maxim.dai la automat pana se stabilizeaza...si aia este Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Himura Postat Iunie 22, 2016 Share Postat Iunie 22, 2016 Multumesc TNG ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Klaus23AB Postat Iunie 23, 2016 Share Postat Iunie 23, 2016 Un releu de far/ventilator? are careva? » Post actualizat in 23 Jun 2016 06:43 Nici o pompa nu merge continu atata timp cat nu vede RPM-ul. Pui contactul ecu trimite 3/5 sec curent la pompa pentru pregatirea de pornire,,dupa care daca vede RMP aciv va tine permanent pompa ponita. Citeste manualul si documenteaza-te inainte de a mai umbla la ceva ...sfatul meu. Bobinele erau problema.... pompa e ok... am schimbat si bobinele pe care le-am primit de la Bucuresti si e alta viata... Am vazut ca nu imi porneste ventilatorul si am verificat releul de la ventilator si e bulit... Mai am cate ceva de mesterit pe la ea, dar o sa ii dau de capat... au mai ramas chestii minore dupa care va intra la vopsit... » Post actualizat in 28 Jun 2016 18:45Masurat presiunea la pompa astazi... Pompa face figuri... A scos abia 0.9 bari... Si trebuie sa faca 2.94 bari(conform cartii) » Post actualizat in 08 Jul 2016 06:25LOL... A doua zi am desfacut pompa... Era inversat stutul de plastic si o-ringul de la imbinare... Montate corespunzator si gata... Deja am facut vre-o 800 km :-))) mai trebuie un vopsit si gata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nikel1992 Postat August 8, 2016 Share Postat August 8, 2016 Salut, la R6 2001, in afara de filtrul de benzina dintre rezervor si pompa de benzina mai are vreun filtru? Intampin o problema cu ea. Atunci cand nu am rezervorul full, imi sacadeaza oarecum. Cand am rezervorul plin, imi merge cursiv fara probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sukhoi Postat August 8, 2016 Share Postat August 8, 2016 (editat) Salut, la R6 2001, in afara de filtrul de benzina dintre rezervor si pompa de benzina mai are vreun filtru? Intampin o problema cu ea. Atunci cand nu am rezervorul full, imi sacadeaza oarecum. Cand am rezervorul plin, imi merge cursiv fara probleme. Verifică poziția în care stă furtunul după ce pui rezervorul la loc. Probabil se îndoaie aiurea pe undeva. De asta o să vezi multe arcuri puse pe furtunele de benzină la modelul ăsta, fix între filtru și rezervor. Imaginează-ți câtă elasticitate mai are un furtun de cauciuc după 15 ani. Un metru de furtun nou costă 12 lei, îți ia jumătate de oră să îl schimbi. Mai e un filtru în rezervor, două tuburi de plastic cu o plasă fină ca aia de țânțari, o să îl vezi când dai jos robinetul. Editat August 8, 2016 de sukhoi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.