Himura Postat Mai 11, 2017 Share Postat Mai 11, 2017 Nu reusesc sa scap de o problema...sta relantiul la 1100 rpm dar daca turez de 2-3 ori motocicleta revine la 1500rpm daca o turez iar revine la 1100 rpm cateodata sta la 1500 2-3 secunde si cade la 1100rpm.Am schimbat bujiile,curatat filtru de aer, tps-ul curatat si pus inapoi pe pozitie la valorile din carte, am incercat alte bobine de la un r6 care nu face probleme,schimbat bateria, curatat si sincronizat injectia si la fel face.... nu stiu ce sa mai fac unde sa ma mai uit, mai face ceva intrerupe pana in 3000 rpm daca accelerez mai agresiv...Ceva sfaturi ? injectoarele, pompa de benzina ce sa fie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Mai 11, 2017 Share Postat Mai 11, 2017 la mecanic ai fost cu ea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Al3xscrt Postat Mai 17, 2017 Share Postat Mai 17, 2017 Ce parere aveti despre r6 2006 modelul 2005? Am gasit una la vanzare si pare destul de tentant, arata binisor cu ceva accesorii pe ea: https://www.olx.ro/oferta/vand-schimb-yamaha-r6-an-2006-ID6Lnlg.html Acest model are probleme cu arborele cotit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Mai 23, 2017 Share Postat Mai 23, 2017 (editat) Salut, am cumparat un R6 2005 cu toba sport. Cu dbkiller montat sta frumos la ralanti, daca il dau jos fluctueaza intre 1000-2000rpm, care ar fi cauza? Daca pun mana pe iesirea de la toba fara dbkiler ralantiul revine la normal. Editat Mai 23, 2017 de Clasic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 23, 2017 Share Postat Mai 23, 2017 Cauza este toba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Mai 23, 2017 Share Postat Mai 23, 2017 Mersi de raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bebiku Postat Mai 29, 2017 Share Postat Mai 29, 2017 Salut! Aveti idee daca pot masura compresia cu jucaria asta pe un R6 2000? http://www.ebay.co.uk/itm/2-1-2-Inch-Compresion-Tester-Kit-64Mm-Black-amp-Silver-/161608536268?hash=item25a09e90cc:g:6xIAAOSw3ydVo645 Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 29, 2017 Share Postat Mai 29, 2017 Salut! Aveti idee daca pot masura compresia cu jucaria asta pe un R6 2000? http://www.ebay.co.uk/itm/2-1-2-Inch-Compresion-Tester-Kit-64Mm-Black-amp-Silver-/161608536268?hash=item25a09e90cc:g:6xIAAOSw3ydVo645 Multumesc! Iti trebuie reductie de 10mm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bebiku Postat Mai 30, 2017 Share Postat Mai 30, 2017 Iti trebuie reductie de 10mm Am gasit mai detaliat aici http://www.ebay.co.uk/itm/201560414474 4 Thread sizes Adapters : M8 X 1.5, M10 X 1.0, M12 X 1.25, M14 X 1.25 Sa inteleg ca are adaptor de 10 mm Multumesc TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Mai 30, 2017 Share Postat Mai 30, 2017 Gasesti de la yato cu 50-70lei si e foarte bun, pentru ce sa comanzi de pe egay? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bebiku Postat Mai 30, 2017 Share Postat Mai 30, 2017 Gasesti de la yato cu 50-70lei si e foarte bun, pentru ce sa comanzi de pe egay? Locuiesc in uk si e ok pentru mine. Livrare gratuita si altele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Iunie 2, 2017 Share Postat Iunie 2, 2017 Inca o problema...la rece porneste, merge ok...dupa ce merg continuu cam 30 minute, la turatie constanta, 3000rpm de ex, incepe sa smuceasca, parca intrerupe, senzatie ca nu ar mai avea benzina, daca o accelerez merge brici...de asemeni am observat ca nu aretreaba cu temperatura motorului, adica chiar daca ajunge repede la 80-100 grade nu face probleme, doar dupa ce merg mai mult....ce ar putea avea? Nu am verificat bujii, filtru benzina sau aer.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Himura Postat Iunie 27, 2017 Share Postat Iunie 27, 2017 Este careva dispus sa ma ajute si pe mine cu un tps ? cred ca al meu are probleme si vreau sa incerc un tps bun sa vad daca intradevar asta e problema .. iar daca asta este sa il cumpar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 27, 2017 Share Postat Iunie 27, 2017 De unde stii ca are probleme? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Himura Postat Iunie 27, 2017 Share Postat Iunie 27, 2017 (editat) Cred ca are si tocmai de asta vreau sa il incerc,am schimbat bujiile ca trebuiau schimbate oricum,filtru de aer curatat,am sincronizat si curatat injectia,am verificat sa nu fie termo shockul blocat,bateria,luata compresia, am incercat si alte bobine etc....intrerupe pana in 2500 rpm la rece sta la 1100 rpm iar la cald dupa 76 grade la 1500 rpm si mai cade la 1100 daca o turez putin revine la 1500 si tot asa. Au probleme cu tps-ul modelele astea de r6 si mi-a facut figuri si in trecut imi murea la relanti l-am curatat de 2 ori si a mers pe urma nu mai facea figuri, bineinteles l-am setat pe pozitie cum era l-am sters cu spray de contacte etc...vreau sa testez si un tps bun iar daca nu e asta cred ca trage aer fals pe undeva cred... Editat Iunie 27, 2017 de Himura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 27, 2017 Share Postat Iunie 27, 2017 Valoarea TPS si cursorul il poti verifica in modul de diagnoza... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rotsloth Postat Iulie 6, 2017 Share Postat Iulie 6, 2017 Stie cineva ce diametru au semighidoanele de la modelul din 2003? E vesiunea RJ051: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat Iulie 27, 2017 Share Postat Iulie 27, 2017 Semighidoane de r6 99-02 am montat eu pe al meu 03, si se potrivește perfect. Nu am observat nicio diferenta estetica. » Post actualizat in 27 Jul 2017 18:22 @himura Daca esti cine cred eu ca esti si ai verificat pana acum tot ce ti-am spus, nu mai rămâne de facut decat sa verifici jocul la supape. Iti trebuie un set de lere, dai capacul jos si măsori fiecare distanța intre cama si tachet, in poziția "maxim închisă" deci cu vârful camei in sus. Notezi fiecare valoare si confrunți cu manualul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Morningstarr Postat August 3, 2017 Share Postat August 3, 2017 Salutare tuturor, de curand sunt posesorul unei Yamaha R6 din anul 2000, vin catre voi cu o intrebare ( scuzati daca topicul exista), cand am cumparat-o nu m-am uitat la ulei, insa dupa 2 zile am observat miros de benzina in baia de ulei plus un nivel crescut, proprietaru mi-a spus ca trebuie facut sincronizarea carburatoarelor, poate sa fie asta cauza benzinei in baia de ulei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 4, 2017 Share Postat August 4, 2017 Nu are treaba cu sincronizarea! Dupa cum ai pus intrebarea,te sfatuiesc sa ajungi cu ea la un mecanic sa-ti repare carburatoarele si sa-ti schimbe uleiul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Morningstarr Postat August 4, 2017 Share Postat August 4, 2017 Nu are treaba cu sincronizarea! Dupa cum ai pus intrebarea,te sfatuiesc sa ajungi cu ea la un mecanic sa-ti repare carburatoarele si sa-ti schimbe uleiul. Multumesc frumos, asta am si facut astazi. Insa ce mi-a ramas putin ciudat, acceleratia coboara greu, daca o turez pe liber pana in 4-5 mii. Sa fie de la mansonul de la acceleratie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 5, 2017 Share Postat August 5, 2017 Este o posibilotate,sa fie mansinul blocat,cabluri prea stranse..sau aer fals. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat August 7, 2017 Share Postat August 7, 2017 Sau sincronizate aiurea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maiermarius85 Postat August 14, 2017 Share Postat August 14, 2017 cine ma lamureste exact cum pot proba daca am o fisa belita? am probleme in mers, ma bruscheaza, am desfacut bujiile si arata perfect, ramane de verificat fisele, R6 2006(evident injectie) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 14, 2017 Share Postat August 14, 2017 Alta bobina,...nu este fisa. O schimbi atunci cand incepe sa faca figuri..de regula cand se incalzeste. » Post actualizat in 14 Aug 2017 19:00 Alta bobina,...nu este fisa. O schimbi atunci cand incepe sa faca figuri..de regula cand se incalzeste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.