TNG Postat Mai 29, 2017 Share Postat Mai 29, 2017 Salut! Aveti idee daca pot masura compresia cu jucaria asta pe un R6 2000? http://www.ebay.co.uk/itm/2-1-2-Inch-Compresion-Tester-Kit-64Mm-Black-amp-Silver-/161608536268?hash=item25a09e90cc:g:6xIAAOSw3ydVo645 Multumesc! Iti trebuie reductie de 10mm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bebiku Postat Mai 30, 2017 Share Postat Mai 30, 2017 Iti trebuie reductie de 10mm Am gasit mai detaliat aici http://www.ebay.co.uk/itm/201560414474 4 Thread sizes Adapters : M8 X 1.5, M10 X 1.0, M12 X 1.25, M14 X 1.25 Sa inteleg ca are adaptor de 10 mm Multumesc TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Mai 30, 2017 Share Postat Mai 30, 2017 Gasesti de la yato cu 50-70lei si e foarte bun, pentru ce sa comanzi de pe egay? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bebiku Postat Mai 30, 2017 Share Postat Mai 30, 2017 Gasesti de la yato cu 50-70lei si e foarte bun, pentru ce sa comanzi de pe egay? Locuiesc in uk si e ok pentru mine. Livrare gratuita si altele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Iunie 2, 2017 Share Postat Iunie 2, 2017 Inca o problema...la rece porneste, merge ok...dupa ce merg continuu cam 30 minute, la turatie constanta, 3000rpm de ex, incepe sa smuceasca, parca intrerupe, senzatie ca nu ar mai avea benzina, daca o accelerez merge brici...de asemeni am observat ca nu aretreaba cu temperatura motorului, adica chiar daca ajunge repede la 80-100 grade nu face probleme, doar dupa ce merg mai mult....ce ar putea avea? Nu am verificat bujii, filtru benzina sau aer.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Himura Postat Iunie 27, 2017 Share Postat Iunie 27, 2017 Este careva dispus sa ma ajute si pe mine cu un tps ? cred ca al meu are probleme si vreau sa incerc un tps bun sa vad daca intradevar asta e problema .. iar daca asta este sa il cumpar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 27, 2017 Share Postat Iunie 27, 2017 De unde stii ca are probleme? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Himura Postat Iunie 27, 2017 Share Postat Iunie 27, 2017 (editat) Cred ca are si tocmai de asta vreau sa il incerc,am schimbat bujiile ca trebuiau schimbate oricum,filtru de aer curatat,am sincronizat si curatat injectia,am verificat sa nu fie termo shockul blocat,bateria,luata compresia, am incercat si alte bobine etc....intrerupe pana in 2500 rpm la rece sta la 1100 rpm iar la cald dupa 76 grade la 1500 rpm si mai cade la 1100 daca o turez putin revine la 1500 si tot asa. Au probleme cu tps-ul modelele astea de r6 si mi-a facut figuri si in trecut imi murea la relanti l-am curatat de 2 ori si a mers pe urma nu mai facea figuri, bineinteles l-am setat pe pozitie cum era l-am sters cu spray de contacte etc...vreau sa testez si un tps bun iar daca nu e asta cred ca trage aer fals pe undeva cred... Editat Iunie 27, 2017 de Himura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 27, 2017 Share Postat Iunie 27, 2017 Valoarea TPS si cursorul il poti verifica in modul de diagnoza... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rotsloth Postat Iulie 6, 2017 Share Postat Iulie 6, 2017 Stie cineva ce diametru au semighidoanele de la modelul din 2003? E vesiunea RJ051: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat Iulie 27, 2017 Share Postat Iulie 27, 2017 Semighidoane de r6 99-02 am montat eu pe al meu 03, si se potrivește perfect. Nu am observat nicio diferenta estetica. » Post actualizat in 27 Jul 2017 18:22 @himura Daca esti cine cred eu ca esti si ai verificat pana acum tot ce ti-am spus, nu mai rămâne de facut decat sa verifici jocul la supape. Iti trebuie un set de lere, dai capacul jos si măsori fiecare distanța intre cama si tachet, in poziția "maxim închisă" deci cu vârful camei in sus. Notezi fiecare valoare si confrunți cu manualul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Morningstarr Postat August 3, 2017 Share Postat August 3, 2017 Salutare tuturor, de curand sunt posesorul unei Yamaha R6 din anul 2000, vin catre voi cu o intrebare ( scuzati daca topicul exista), cand am cumparat-o nu m-am uitat la ulei, insa dupa 2 zile am observat miros de benzina in baia de ulei plus un nivel crescut, proprietaru mi-a spus ca trebuie facut sincronizarea carburatoarelor, poate sa fie asta cauza benzinei in baia de ulei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 4, 2017 Share Postat August 4, 2017 Nu are treaba cu sincronizarea! Dupa cum ai pus intrebarea,te sfatuiesc sa ajungi cu ea la un mecanic sa-ti repare carburatoarele si sa-ti schimbe uleiul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Morningstarr Postat August 4, 2017 Share Postat August 4, 2017 Nu are treaba cu sincronizarea! Dupa cum ai pus intrebarea,te sfatuiesc sa ajungi cu ea la un mecanic sa-ti repare carburatoarele si sa-ti schimbe uleiul. Multumesc frumos, asta am si facut astazi. Insa ce mi-a ramas putin ciudat, acceleratia coboara greu, daca o turez pe liber pana in 4-5 mii. Sa fie de la mansonul de la acceleratie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 5, 2017 Share Postat August 5, 2017 Este o posibilotate,sa fie mansinul blocat,cabluri prea stranse..sau aer fals. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat August 7, 2017 Share Postat August 7, 2017 Sau sincronizate aiurea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maiermarius85 Postat August 14, 2017 Share Postat August 14, 2017 cine ma lamureste exact cum pot proba daca am o fisa belita? am probleme in mers, ma bruscheaza, am desfacut bujiile si arata perfect, ramane de verificat fisele, R6 2006(evident injectie) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 14, 2017 Share Postat August 14, 2017 Alta bobina,...nu este fisa. O schimbi atunci cand incepe sa faca figuri..de regula cand se incalzeste. » Post actualizat in 14 Aug 2017 19:00 Alta bobina,...nu este fisa. O schimbi atunci cand incepe sa faca figuri..de regula cand se incalzeste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maiermarius85 Postat August 14, 2017 Share Postat August 14, 2017 pai bun, dar din 4 care stiu care face figuri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 15, 2017 Share Postat August 15, 2017 Le schimbi pe rand pana ajungi la cea cu probleme. Ideea este ca ai mare sanse sa nu fie doar una... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat August 15, 2017 Share Postat August 15, 2017 Marius, vezi ca are Olteanu niste bobine. Vorbesti cu el. Va intelegeti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Morningstarr Postat August 15, 2017 Share Postat August 15, 2017 Salutare dragilor, De curand am cumparat un R6 din 2000... si pe zi ce trece regret tot mai mult alegerea facuta. Din pacate nu am timp sa scormonesc pe forum exact toate problemele care le am. Asa ca vin cu o cerere de ajutor catre voi. 1.Smucituri in treapta 2 ( zici ca-i posedata, parca vrea sa ma arunce de pe ea), banuiesc ca ar fi cutia de viteze dar nu stiu sigur. 2.Becul de carburant vesnic aprins, uneori palpaie mai repede alteori mai incet, in functie de cum o aplec. 3. Am 2 furtune taiate(cred) langa butoiasu de antigel.(nu pot pune poza) 4. Revine greu din turatii. 5. Se tureaza singura cand se incalzeste apoi scade si tot asa, turatia ajungand si pana la 3000 ~3500. 6. Temperatura a ajuns la 97 de grade??? e normal?. PS: de curand s-a reglat carburatoarele intr-un service, cum au fost facute nu ma intrebati.... Multumesc de ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 15, 2017 Share Postat August 15, 2017 Din pacate raspunsul la intebarile/defectiunile tale,nu o da le gasesti/rezolvi pe net...sunt cam multe si pot fi o multitudine de cauze. Deci o solutie ar fi sa ajungi la un mecanic. » Post actualizat in 15 Aug 2017 17:15 In primul rand nu-ti cunosti moto, si nu poti selecta un raspuns bun fata de altul fake. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat August 24, 2017 Share Postat August 24, 2017 Salut, Nu pot sa-ti dau raspuns la toate dar la cateva dintre ele pot sa-ti raspund. Salutare dragilor, De curand am cumparat un R6 din 2000... si pe zi ce trece regret tot mai mult alegerea facuta. Din pacate nu am timp sa scormonesc pe forum exact toate problemele care le am. Asa ca vin cu o cerere de ajutor catre voi. 1.Smucituri in treapta 2 ( zici ca-i posedata, parca vrea sa ma arunce de pe ea), banuiesc ca ar fi cutia de viteze dar nu stiu sigur. -> nu imi dau seama ce ar putea avea.... 2.Becul de carburant vesnic aprins, uneori palpaie mai repede alteori mai incet, in functie de cum o aplec. -> da jos rezervorul si verifica instalatia cablurile care merg catre senzorul din rezervor, posibil sa fie o izolatie slaba si sa faca un scurt ceva.... sau poti scoate din rezervor senzorul si sa rogi un electronist sa il verifice daca are ceva electronic in el.... 3. Am 2 furtune taiate(cred) langa butoiasu de antigel.(nu pot pune poza) -> verifica manualul de service si acolo ar trebui sa ai o schema a sistemului de racire al motorului. 4. Revine greu din turatii. -> la fel am patit-o si eu.... surubul de reglaj amestec de pe fiecare carburator nu e setat corect-> cand amestecul e setat prea sarac atunci ramane turata si nu revine in relantiu, incearca sa ii scazi relantiul pana cand vezi ca se tureaza si revine din turatii foarte usor. Problema asta se poate rezolva ca pentru setarea actuala de relanti sa iti mai destranga suruburile pentru a face un amestec mai bogat. 5. Se tureaza singura cand se incalzeste apoi scade si tot asa, turatia ajungand si pana la 3000 ~3500. -> vezi explicatia de la punctul 4. 6. Temperatura a ajuns la 97 de grade??? e normal?. Daca mergi mult pe oras se incalzeste foarte tare. Pe senzorul care da comanda de pornire la electroventilator este stantata temperatura, eu la moto meu mi-am pus un senzor care da comanda la 85 de grade. Daca mergi in afara orasului la viteze, mai mari de sa zicem 80 la ora ar trebui sa nu iti urce asa mult temperatura. PS: de curand s-a reglat carburatoarele intr-un service, cum au fost facute nu ma intrebati.... -> au facut o munca de mantuiala din ce imi spui tu. Recomand sa mergi la TNG, asta daca esti din Bucuresti. Este un om deosebit care sigur iti gaseste rezolvare la toate problemele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sukhoi Postat August 31, 2017 Share Postat August 31, 2017 Salutare dragilor, De curand am cumparat un R6 din 2000... si pe zi ce trece regret tot mai mult alegerea facuta. Din pacate nu am timp sa scormonesc pe forum exact toate problemele care le am. Asa ca vin cu o cerere de ajutor catre voi. 1.Smucituri in treapta 2 ( zici ca-i posedata, parca vrea sa ma arunce de pe ea), banuiesc ca ar fi cutia de viteze dar nu stiu sigur. 2.Becul de carburant vesnic aprins, uneori palpaie mai repede alteori mai incet, in functie de cum o aplec. 3. Am 2 furtune taiate(cred) langa butoiasu de antigel.(nu pot pune poza) 4. Revine greu din turatii. 5. Se tureaza singura cand se incalzeste apoi scade si tot asa, turatia ajungand si pana la 3000 ~3500. 6. Temperatura a ajuns la 97 de grade??? e normal?. PS: de curand s-a reglat carburatoarele intr-un service, cum au fost facute nu ma intrebati.... Multumesc de ajutor Du-te la un mecanic. 2. Sub rezervor ai un fir cu o mufa verde. Ala e senzorul de nivel de benzina. Mufa nu e cuplata. 3. Furtunele alea sunt de preaplin, pe acolo ar trebui sa scurga benzina si apa in exces. Asa ar trebui sa fie, taiate. 6. Da, e normal, mai ales vara. 1,4,5>250, ar trebui sa o duci la un mecanic, pare ca esti depasit de situatie. Nu da vina pe mecanicul care ti-a facut carburatia ca nu stii tu nimic despre motocicleta. Modelul asta de R6 e plin de bube, nu doar ce ai enumerat tu acolo. In curand o sa ai si alte probleme, la fel de dubioase. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.