Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R6


sacal
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Inca o problema...la rece porneste, merge ok...dupa ce merg continuu cam 30 minute, la turatie constanta, 3000rpm de ex, incepe sa smuceasca, parca intrerupe, senzatie ca nu ar mai avea benzina, daca o accelerez merge brici...de asemeni am observat ca nu aretreaba cu temperatura motorului, adica chiar daca ajunge repede la 80-100 grade nu face probleme, doar dupa ce merg mai mult....ce ar putea avea? Nu am verificat bujii, filtru benzina sau aer....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Cred ca are si tocmai de asta vreau sa il incerc,am schimbat bujiile ca trebuiau schimbate oricum,filtru de aer curatat,am sincronizat si curatat injectia,am verificat sa nu fie termo shockul blocat,bateria,luata compresia, am incercat si alte bobine etc....intrerupe pana in 2500 rpm la rece sta la 1100 rpm iar la cald dupa 76 grade la 1500 rpm si mai cade la 1100 daca o turez putin revine la 1500 si tot asa.

Au probleme cu tps-ul modelele astea de r6 si mi-a facut figuri si in trecut imi murea la relanti l-am curatat de 2 ori si a mers pe urma nu mai facea figuri, bineinteles l-am setat pe pozitie cum era l-am sters cu spray de contacte etc...vreau sa testez si un tps bun iar daca nu e asta cred ca trage aer fals pe undeva cred...

Editat de Himura
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Semighidoane de r6 99-02 am montat eu pe al meu 03, si se potrivește perfect. Nu am observat nicio diferenta estetica.

» Post actualizat in 27 Jul 2017 18:22

@himura

Daca esti cine cred eu ca esti si ai verificat pana acum tot ce ti-am spus, nu mai rămâne de facut decat sa verifici jocul la supape. Iti trebuie un set de lere, dai capacul jos si măsori fiecare distanța intre cama si tachet, in poziția "maxim închisă" deci cu vârful camei in sus.

Notezi fiecare valoare si confrunți cu manualul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor, de curand sunt posesorul unei Yamaha R6 din anul 2000, vin catre voi cu o intrebare ( scuzati daca topicul exista), cand am cumparat-o nu m-am uitat la ulei, insa dupa 2 zile am observat miros de benzina in baia de ulei plus un nivel crescut, proprietaru mi-a spus ca trebuie facut sincronizarea carburatoarelor, poate sa fie asta cauza benzinei in baia de ulei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu are treaba cu sincronizarea!

Dupa cum ai pus intrebarea,te sfatuiesc sa ajungi cu ea la un mecanic sa-ti repare carburatoarele si sa-ti schimbe uleiul.

Multumesc frumos, asta am si facut astazi. Insa ce mi-a ramas putin ciudat, acceleratia coboara greu, daca o turez pe liber pana in 4-5 mii. Sa fie de la mansonul de la acceleratie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alta bobina,...nu este fisa. O schimbi atunci cand incepe sa faca figuri..de regula cand se incalzeste.

» Post actualizat in 14 Aug 2017 19:00

Alta bobina,...nu este fisa. O schimbi atunci cand incepe sa faca figuri..de regula cand se incalzeste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare dragilor,

 

De curand am cumparat un R6 din 2000... si pe zi ce trece regret tot mai mult alegerea facuta. Din pacate nu am timp sa scormonesc pe forum exact toate problemele care le am. Asa ca vin cu o cerere de ajutor catre voi.

 

1.Smucituri in treapta 2 ( zici ca-i posedata, parca vrea sa ma arunce de pe ea), banuiesc ca ar fi cutia de viteze dar nu stiu sigur.

 

2.Becul de carburant vesnic aprins, uneori palpaie mai repede alteori mai incet, in functie de cum o aplec.

 

3. Am 2 furtune taiate(cred) langa butoiasu de antigel.(nu pot pune poza)

 

4. Revine greu din turatii.

 

5. Se tureaza singura cand se incalzeste apoi scade si tot asa, turatia ajungand si pana la 3000 ~3500.

 

6. Temperatura a ajuns la 97 de grade??? e normal?.

 

PS: de curand s-a reglat carburatoarele intr-un service, cum au fost facute nu ma intrebati....

 

Multumesc de ajutor

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate raspunsul la intebarile/defectiunile tale,nu o da le gasesti/rezolvi pe net...sunt cam multe si pot fi o multitudine de cauze. Deci o solutie ar fi sa ajungi la un mecanic.

» Post actualizat in 15 Aug 2017 17:15

In primul rand nu-ti cunosti moto, si nu poti selecta un raspuns bun fata de altul fake.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut,

 

Nu pot sa-ti dau raspuns la toate dar la cateva dintre ele pot sa-ti raspund.

 

Salutare dragilor,

 

De curand am cumparat un R6 din 2000... si pe zi ce trece regret tot mai mult alegerea facuta. Din pacate nu am timp sa scormonesc pe forum exact toate problemele care le am. Asa ca vin cu o cerere de ajutor catre voi.

 

1.Smucituri in treapta 2 ( zici ca-i posedata, parca vrea sa ma arunce de pe ea), banuiesc ca ar fi cutia de viteze dar nu stiu sigur. -> nu imi dau seama ce ar putea avea....

 

2.Becul de carburant vesnic aprins, uneori palpaie mai repede alteori mai incet, in functie de cum o aplec. -> da jos rezervorul si verifica instalatia cablurile care merg catre senzorul din rezervor, posibil sa fie o izolatie slaba si sa faca un scurt ceva.... sau poti scoate din rezervor senzorul si sa rogi un electronist sa il verifice daca are ceva electronic in el....

 

3. Am 2 furtune taiate(cred) langa butoiasu de antigel.(nu pot pune poza) -> verifica manualul de service si acolo ar trebui sa ai o schema a sistemului de racire al motorului.

 

4. Revine greu din turatii. -> la fel am patit-o si eu.... surubul de reglaj amestec de pe fiecare carburator nu e setat corect-> cand amestecul e setat prea sarac atunci ramane turata si nu revine in relantiu, incearca sa ii scazi relantiul pana cand vezi ca se tureaza si revine din turatii foarte usor. Problema asta se poate rezolva ca pentru setarea actuala de relanti sa iti mai destranga suruburile pentru a face un amestec mai bogat.

 

5. Se tureaza singura cand se incalzeste apoi scade si tot asa, turatia ajungand si pana la 3000 ~3500. -> vezi explicatia de la punctul 4.

 

6. Temperatura a ajuns la 97 de grade??? e normal?. Daca mergi mult pe oras se incalzeste foarte tare. Pe senzorul care da comanda de pornire la electroventilator este stantata temperatura, eu la moto meu mi-am pus un senzor care da comanda la 85 de grade. Daca mergi in afara orasului la viteze, mai mari de sa zicem 80 la ora ar trebui sa nu iti urce asa mult temperatura.

 

PS: de curand s-a reglat carburatoarele intr-un service, cum au fost facute nu ma intrebati.... -> au facut o munca de mantuiala din ce imi spui tu.

Recomand sa mergi la TNG, asta daca esti din Bucuresti. Este un om deosebit care sigur iti gaseste rezolvare la toate problemele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Salutare dragilor,

 

De curand am cumparat un R6 din 2000... si pe zi ce trece regret tot mai mult alegerea facuta. Din pacate nu am timp sa scormonesc pe forum exact toate problemele care le am. Asa ca vin cu o cerere de ajutor catre voi.

 

1.Smucituri in treapta 2 ( zici ca-i posedata, parca vrea sa ma arunce de pe ea), banuiesc ca ar fi cutia de viteze dar nu stiu sigur.

 

2.Becul de carburant vesnic aprins, uneori palpaie mai repede alteori mai incet, in functie de cum o aplec.

 

3. Am 2 furtune taiate(cred) langa butoiasu de antigel.(nu pot pune poza)

 

4. Revine greu din turatii.

 

5. Se tureaza singura cand se incalzeste apoi scade si tot asa, turatia ajungand si pana la 3000 ~3500.

 

6. Temperatura a ajuns la 97 de grade??? e normal?.

 

PS: de curand s-a reglat carburatoarele intr-un service, cum au fost facute nu ma intrebati....

 

Multumesc de ajutor

 

Du-te la un mecanic.

 

2. Sub rezervor ai un fir cu o mufa verde. Ala e senzorul de nivel de benzina. Mufa nu e cuplata.

3. Furtunele alea sunt de preaplin, pe acolo ar trebui sa scurga benzina si apa in exces. Asa ar trebui sa fie, taiate.

6. Da, e normal, mai ales vara.

 

1,4,5>250, ar trebui sa o duci la un mecanic, pare ca esti depasit de situatie. Nu da vina pe mecanicul care ti-a facut carburatia ca nu stii tu nimic despre motocicleta. Modelul asta de R6 e plin de bube, nu doar ce ai enumerat tu acolo. In curand o sa ai si alte probleme, la fel de dubioase.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to Viteză maximă Yamaha R6 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...