sacal Postat Octombrie 19, 2006 Autor Share Postat Octombrie 19, 2006 raman pe ohlins. are cele mai multe trepte de setare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MUSASHI R6 Postat Octombrie 19, 2006 Share Postat Octombrie 19, 2006 o marca f buna este HyperPro. eu mi-am cumparat unul luna trecuta si este o mare diferenta cu el. uite niste poze sa vezi cum arata. daca vrei sa-ti iei apeleaza cu incredere la www.tuto.ro, eu de la ei l-am luat , sunt foarte seriosi si au preturi bune. Mi-a mai spus cineva de Hyperpro dar sunt ''montat'' pe Ohlins .Inca n-am avut timp sa umblu dupa el .Merci mult oricum rzw ! As apela iar la sfaturile lui Sacal si ale lui Ariciu ,stiu ca voi aveti Ohlins.Unde as gasi si eu unul la un pret bun intr-un magazin serios ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ariciu Postat Octombrie 19, 2006 Share Postat Octombrie 19, 2006 germany ....pe louis nu gasesti decat LSL care e o basina ...dar pe POLO e ...yo de acolo lam luat pe al meu ...500 euro acolo + 35 euro adus acasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CIP Moto Postat Octombrie 20, 2006 Share Postat Octombrie 20, 2006 A mea.......si de vanzare, da da ma intorc la HONDA CBR ! ! )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MUSASHI R6 Postat Octombrie 20, 2006 Share Postat Octombrie 20, 2006 germany ....pe louis nu gasesti decat LSL care e o basina ...dar pe POLO e ...yo de acolo lam luat pe al meu ...500 euro acolo + 35 euro adus acasa suna tentant ca sursa dar ma gandeam la un shop serios de pe la noi,dar daca nu gasesc nimic satisfacator ramane varianta cu ''adusul de la nemzi'' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aliass_pitbull Postat Octombrie 22, 2006 Share Postat Octombrie 22, 2006 A mea.......si de vanzare, da da ma intorc la HONDA CBR ! ! )) DE CE O VINZI ???? SI CE CBR vrei sa iti iei..2006 sau 2007 ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
upsalla Postat Octombrie 22, 2006 Share Postat Octombrie 22, 2006 va salut, nu vreau sa supar pe nimeni darrrrr.... amortizorul ohlins de directie ( pt public) e depasit--sorry primul motiv--- dupa 2 ani de la aparitia rsc la hyperpro, ohlins a introdus un kit cu rezervor de nitrogen cu scopul de a construi un fel de rsc fara a folosi termenul de copyright. pacat pt o firma ca ohlins sa se zgirceasca la niste bani cind era atit de simplu. al doilea motiv- e scump pt un amortizor simplu care nu esti nici roatativ si nici reactiv. sfatul meu este unul singur--- orice amortizor e f bun daca exista pe motoreta ta, e si mai bun daca nu-ti foloseste vreodata si e si mai bun dk ti-l iei de la mine... lasind gluma la o parte iti recomand hyperpro versus ohlins mai ales ca, cunosc rideri adevarati care au aruncat ohlinsul de pe ninja pt un rsc hyperpro. nu uita ca ohlinsul din magazin ramine de magazin si nu are nici o legatura cu ce se vede la televizor. bafta www.tuto.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Octombrie 22, 2006 Share Postat Octombrie 22, 2006 i-mi ziceti si mie in 1-a sau a 2-a cam la ce turatie se ridica intro roata un r6? daca accelerez brusc... habar n-am cum sta treaba cu whealie-urile din forta... la a mea numa din ambreiaj am reusit da.. am dat copy / paste de la un alt post Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sacal Postat Octombrie 23, 2006 Autor Share Postat Octombrie 23, 2006 intr-antaia o urci in 6000 apoi din incheietura brusc si sare pe o roata. dar aici ariciul e invitat sa ia cuvantul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Octombrie 23, 2006 Share Postat Octombrie 23, 2006 si in a 2-a? e necesar o turatie mai mare? si cat accelerezi brusc? ca totusi sa nu pici pe spate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rzw Postat Octombrie 23, 2006 Share Postat Octombrie 23, 2006 Salutare ! Cat ai dat pe amortizor, pe site am vazut ca nu au preturi puse!! salutare ! amortizorul meu HyperPro RSC a costat 480 euro, transportul inclus, de la www.tuto.ro. raman pe ohlins. are cele mai multe trepte de setare. hyperpro are 22 trepte de reglaj...crede-ma e mai mult decat suficient si e reactiv! parerea mea e ca hyperpro e peste ohlins la ora actuala, si e un pic mai ieftin... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CIP Moto Postat Octombrie 25, 2006 Share Postat Octombrie 25, 2006 DE CE O VINZI ???? SI CE CBR vrei sa iti iei..2006 sau 2007 ??? Nu este deloc confortabil si motor nu are cuplu. CBR 1000 2006-2007 in functie de stock. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sacal Postat Octombrie 25, 2006 Autor Share Postat Octombrie 25, 2006 care moto nu are cuplu? blasfemie cumva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ariciu Postat Octombrie 27, 2006 Share Postat Octombrie 27, 2006 i-mi ziceti si mie in 1-a sau a 2-a cam la ce turatie se ridica intro roata un r6? daca accelerez brusc... habar n-am cum sta treaba cu whealie-urile din forta... la a mea numa din ambreiaj am reusit da.. am dat copy / paste de la un alt post cum a zis si sacalu in 1-a yo o ridic la 5500-6000 ......cu 2-a doar din gaz e mai greu adik EU nu am reusit sa o duc sus pan acum ...bine nici nu am incercat de multe ori , dar oricum cred ca turatia de baza tre sa fie pe la 10.000 si nu merita ca imediat sare in limitare plus ca ai o viteza foarte mare....daca te saturi de 1-a treci la ridicat din a 2-a cu ambreaj...si cam atat ...cat despre amortizor , yo raman tot pe ohlins Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Octombrie 27, 2006 Share Postat Octombrie 27, 2006 cum a zis si sacalu in 1-a yo o ridic la 5500-6000 ......cu 2-a doar din gaz e mai greu adik EU nu am reusit sa o duc sus pan acum ...bine nici nu am incercat de multe ori , dar oricum cred ca turatia de baza tre sa fie pe la 10.000 si nu merita ca imediat sare in limitare plus ca ai o viteza foarte mare....daca te saturi de 1-a treci la ridicat din a 2-a cu ambreaj...si cam atat ...cat despre amortizor , yo raman tot pe ohlins ms pt lamuriri, abea astept sa prind unu PS: cam la fel mere si la restu de 600cc nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sacal Postat Octombrie 27, 2006 Autor Share Postat Octombrie 27, 2006 dap, cam la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CIP Moto Postat Octombrie 28, 2006 Share Postat Octombrie 28, 2006 (editat) un 600 langa un 900 sau 1000, bine inteles ca nu are cuplu, si stiu despre ce vrobesc am avut multe modele 600 pana 1000. Pentru antigel, DENICOL este ok: http://www.denicol.be/fonderhoud.php Editat Octombrie 28, 2006 de CIP Moto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ariciu Postat Ianuarie 6, 2007 Share Postat Ianuarie 6, 2007 un 600 langa un 900 sau 1000, bine inteles ca nu are cuplu, si stiu despre ce vrobesc am avut multe modele 600 pana 1000. Pentru antigel, DENICOL este ok: http://www.denicol.be/fonderhoud.php daca tot zici ca ai avut atatea modele de 600 ar trebui sa stii si tu ca reply-ul tau nu isi are rostu ...nu poti sa compari 600 cu 1000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sacal Postat Ianuarie 7, 2007 Autor Share Postat Ianuarie 7, 2007 bre, care stiti diferente intre 2003 si 2005? in afara de frane radiale si furca "apsaidaun". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MUSASHI R6 Postat Ianuarie 9, 2007 Share Postat Ianuarie 9, 2007 nicio diferenta http://www.motorbikes.be/en/compare/3402/4595/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Memphis Postat Februarie 12, 2007 Share Postat Februarie 12, 2007 Salutare. Mi-am luat si yo un R6 de o sapt,si nu stiu prea multe despre el. E din 99,are 29000 km si e adus din Italia. Singura nelamurire e k atunci cand temp motorului are peste 80 de grade se aude un fluierat la motor. E normal sau nu? Eu ii schimb maine uleiul si bujiile, ii bag Valvoline 10 W40. In rest sunt super multumit de ea, si am vazut k unii intreba cum sa o dea pe o roata, si yo m-am dat cu ea fara sa vreau . Numai bine si asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Februarie 14, 2007 Share Postat Februarie 14, 2007 Salutare. Mi-am luat si yo un R6 de o sapt,si nu stiu prea multe despre el. E din 99,are 29000 km si e adus din Italia. Singura nelamurire e k atunci cand temp motorului are peste 80 de grade se aude un fluierat la motor. E normal sau nu? Eu ii schimb maine uleiul si bujiile, ii bag Valvoline 10 W40. In rest sunt super multumit de ea, si am vazut k unii intreba cum sa o dea pe o roata, si yo m-am dat cu ea fara sa vreau . Numai bine si asfalt uscat. Probabil ca e ventilatia,presupun ca la stop ti se intampla asta ...mie imi intra pe la 104 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
peu Postat Februarie 22, 2007 Share Postat Februarie 22, 2007 am si eu posibilitatea sa-mi cumpar un r6 acum am un fzr de 1000 si astea sunt pofticioase la ulei, r6 e la fel? stiu ca si r1 e tot ca a mea, si asta e singurul motiv pt care vreau sa-mi cumpar alta daca ma puteti ajuta cu sfacturi as fii recunoscator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Februarie 22, 2007 Share Postat Februarie 22, 2007 am si eu posibilitatea sa-mi cumpar un r6 acum am un fzr de 1000 si astea sunt pofticioase la ulei, r6 e la fel? daca ma puteti ajuta cu sfacturi as fii recunoscator Stiu ca Yamaha da ca normal un consum de ulei de pana intr-un litru.Eu unul ,zic ca e cam mult ,dar daca yamaha da ca normal acel consum de ulei.... un 600 langa un 900 sau 1000, bine inteles ca nu are cuplu, si stiu despre ce vrobesc am avut multe modele 600 pana 1000. Atunci ,stii ca un 600(de generatie noua) cam face un 900 de generatie mai veche ,ma refer strict ca acceleratie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
peu Postat Februarie 22, 2007 Share Postat Februarie 22, 2007 daca si asta consuma ulei nu mai imi cumar. nu-mi place sa ma plimb cu bidonul de ulei dupa mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.