Jump to content
sacal

Detinatori de Yamaha R6

Recommended Posts

:angry: Eu asteptam de la un prieten care lucreaza la un service moto , unul luat de pe un R1 trosnit (zice el ca merge si pe R6) si (nici ce firma e nu stiu),dar a trecut ceva vreme si cred ca o sa-mi iau un OHLINS nou.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sal. am si eu o intrebare pt. fratii mai experimantati.Am un R6 model 2004 cu care am mers ceva peste 2500 de km dar fiind prima motoreta inca nu-mi pot da seama de necesitatea unui amortizor de directie. :angry: Botezul inca nu l-am luat ,dar daca amortizorul ar fi un factor esential la producerea lui (botezului)mi-as pune doua.Unii spun ca-i bun,dar altii(am citit pe forum) spun ca l-au dat jos dupa ce au mers cu el,asa ca va cer si eu parerea .MERITA INVESTITIA ?Multam anticipat si ASFALT USCAT ! :ok:

salutare !

este necesar un amortizor de directie pentru R6. crede-ma pe cuvant. R6 -ele este cea mai scurta dintre toate super-sporturile , are doar 1380 mm ampatament, si deci e cea mai predispusa la voblaj. asa ca te sfatuiesc sa-ti cumperi un amortizor neaparat.

o marca f buna este HyperPro. eu mi-am cumparat unul luna trecuta si este o mare diferenta cu el. uite niste poze sa vezi cum arata. daca vrei sa-ti iei apeleaza cu incredere la www.tuto.ro, eu de la ei l-am luat , sunt foarte seriosi si au preturi bune.

post-9379-1161261635_thumb.jpg

post-9379-1161261667_thumb.jpg

post-9379-1161261694_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

raman pe ohlins. are cele mai multe trepte de setare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu mi-am cumparat unul luna trecuta si este o mare diferenta cu el. uite niste poze sa vezi cum arata. daca vrei sa-ti iei apeleaza cu incredere la www.tuto.ro, eu de la ei l-am luat , sunt foarte seriosi si au preturi bune.

Salutare !

 

Cat ai dat pe amortizor, pe site am vazut ca nu au preturi puse!! :angry:

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

o marca f buna este HyperPro. eu mi-am cumparat unul luna trecuta si este o mare diferenta cu el. uite niste poze sa vezi cum arata. daca vrei sa-ti iei apeleaza cu incredere la www.tuto.ro, eu de la ei l-am luat , sunt foarte seriosi si au preturi bune.

Mi-a mai spus cineva de Hyperpro dar sunt ''montat'' pe Ohlins .Inca n-am avut timp sa umblu dupa el .Merci mult oricum rzw :angry: !

As apela iar la sfaturile lui Sacal si ale lui Ariciu ,stiu ca voi aveti Ohlins.Unde as gasi si eu unul la un pret bun intr-un magazin serios ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

germany ....pe louis nu gasesti decat LSL care e o basina ...dar pe POLO e ...yo de acolo lam luat pe al meu ...500 euro acolo + 35 euro adus acasa

Share this post


Link to post
Share on other sites

germany ....pe louis nu gasesti decat LSL care e o basina ...dar pe POLO e ...yo de acolo lam luat pe al meu ...500 euro acolo + 35 euro adus acasa

suna tentant ca sursa dar ma gandeam la un shop serios de pe la noi,dar daca nu gasesc nimic satisfacator ramane varianta cu ''adusul de la nemzi'' :angry:

Share this post


Link to post
Share on other sites

va salut,

nu vreau sa supar pe nimeni darrrrr....

amortizorul ohlins de directie ( pt public) e depasit--sorry

primul motiv--- dupa 2 ani de la aparitia rsc la hyperpro, ohlins a introdus un kit cu rezervor de nitrogen cu scopul de a construi un fel de rsc fara a folosi termenul de copyright. pacat pt o firma ca ohlins sa se zgirceasca la niste bani cind era atit de simplu.

al doilea motiv- e scump pt un amortizor simplu care nu esti nici roatativ si nici reactiv.

sfatul meu este unul singur--- orice amortizor e f bun daca exista pe motoreta ta, e si mai bun daca nu-ti foloseste vreodata si e si mai bun dk ti-l iei de la mine...

lasind gluma la o parte iti recomand hyperpro versus ohlins mai ales ca, cunosc rideri adevarati care au aruncat ohlinsul de pe ninja pt un rsc hyperpro.

nu uita ca ohlinsul din magazin ramine de magazin si nu are nici o legatura cu ce se vede la televizor.

bafta

www.tuto.ro

Share this post


Link to post
Share on other sites

i-mi ziceti si mie in 1-a sau a 2-a cam la ce turatie se ridica intro roata un r6?

daca accelerez brusc...

habar n-am cum sta treaba cu whealie-urile din forta... la a mea numa din ambreiaj am reusit :ok:

 

da.. am dat copy / paste de la un alt post :)

 

:angry:

Share this post


Link to post
Share on other sites

intr-antaia o urci in 6000 apoi din incheietura brusc si sare pe o roata.

dar aici ariciul e invitat sa ia cuvantul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

si in a 2-a? e necesar o turatie mai mare?

si cat accelerezi brusc? ca totusi sa nu pici pe spate...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare !

 

Cat ai dat pe amortizor, pe site am vazut ca nu au preturi puse!! :angry:

salutare !

amortizorul meu HyperPro RSC a costat 480 euro, transportul inclus, de la www.tuto.ro.

 

 

raman pe ohlins. are cele mai multe trepte de setare.

hyperpro are 22 trepte de reglaj...crede-ma e mai mult decat suficient si e reactiv!

parerea mea e ca hyperpro e peste ohlins la ora actuala, si e un pic mai ieftin...

Share this post


Link to post
Share on other sites

DE CE O VINZI ???? SI CE CBR vrei sa iti iei..2006 sau 2007 ???

 

Nu este deloc confortabil si motor nu are cuplu. CBR 1000 2006-2007 in functie de stock.

Share this post


Link to post
Share on other sites

care moto nu are cuplu?

blasfemie cumva?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voi ce antigel bagati in motoare ?

 

astazi m am decis sa schimb antigelul si nu stiu de care sa iau

Share this post


Link to post
Share on other sites

i-mi ziceti si mie in 1-a sau a 2-a cam la ce turatie se ridica intro roata un r6?

daca accelerez brusc...

habar n-am cum sta treaba cu whealie-urile din forta... la a mea numa din ambreiaj am reusit :(

 

da.. am dat copy / paste de la un alt post :P

 

:hug:

 

 

cum a zis si sacalu in 1-a yo o ridic la 5500-6000 ......cu 2-a doar din gaz e mai greu adik EU nu am reusit sa o duc sus pan acum ...bine nici nu am incercat de multe ori , dar oricum cred ca turatia de baza tre sa fie pe la 10.000 si nu merita ca imediat sare in limitare plus ca ai o viteza foarte mare....daca te saturi de 1-a treci la ridicat din a 2-a cu ambreaj...si cam atat ...cat despre amortizor , yo raman tot pe ohlins

Share this post


Link to post
Share on other sites

cum a zis si sacalu in 1-a yo o ridic la 5500-6000 ......cu 2-a doar din gaz e mai greu adik EU nu am reusit sa o duc sus pan acum ...bine nici nu am incercat de multe ori , dar oricum cred ca turatia de baza tre sa fie pe la 10.000 si nu merita ca imediat sare in limitare plus ca ai o viteza foarte mare....daca te saturi de 1-a treci la ridicat din a 2-a cu ambreaj...si cam atat ...cat despre amortizor , yo raman tot pe ohlins

 

ms pt lamuriri, abea astept sa prind unu :(

 

PS: cam la fel mere si la restu de 600cc nu?

 

:hug:

Share this post


Link to post
Share on other sites

dap, cam la fel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

un 600 langa un 900 sau 1000, bine inteles ca nu are cuplu, si stiu despre ce vrobesc am avut multe modele 600 pana 1000.

 

Pentru antigel, DENICOL este ok: http://www.denicol.be/fonderhoud.php

 

 

daca tot zici ca ai avut atatea modele de 600 ar trebui sa stii si tu ca reply-ul tau nu isi are rostu ...nu poti sa compari 600 cu 1000

Share this post


Link to post
Share on other sites

bre, care stiti diferente intre 2003 si 2005? in afara de frane radiale si furca "apsaidaun".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...