rylalex Postat Noiembrie 23, 2012 Share Postat Noiembrie 23, 2012 Am eu furtune stock de Yamaha Thundercat, ar trebui sa se potriveasca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flubber26 Postat Noiembrie 23, 2012 Share Postat Noiembrie 23, 2012 (editat) salut cauta bine , ca sunt multi care dezmembreaza modelu tau de r6 .....si daca nu ma insel merg si de alte modele..si gasesti si noi de la louis http://www.louis.de/...tnr_gr=10045290 iei legatura cu cei de la http://www.kronaumoto.ro/ si iti aduc ce vezi in catalog la louis..... Editat Noiembrie 23, 2012 de flubber26 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Miki Postat Noiembrie 23, 2012 Share Postat Noiembrie 23, 2012 Multumesc ideile, ideea e ca as dori DOAR una dintre furtune, cea indicata de mine, si asa, tip racing. Ca mi-a dat cineva doua furtune, cica originale de la un R1, dar amandoua au lungimi identice. Ori, la mine nu sunt asa. Mi se pare cam mult pretul pt. unul nou de la Louis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Noiembrie 24, 2012 Share Postat Noiembrie 24, 2012 Salutare! Fiindca se aproprie sezonul rece, ma gandeam sa va intreb voi ce antigel folositi pentru motoarele voastre(Yamaha R6) ? Astept recomandari! Multumesc! Antigel ptr motoare cu bloc si radiator din aluminiu. Si apa distilata. De-aia buna. In cazul meu Hepu. Mai sunt si alte X branduri ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Noiembrie 24, 2012 Share Postat Noiembrie 24, 2012 Baiatul cu motorul ce merge in 3... Mergi la service si te va costa mult mai putin decat sa demontezi tu si sa o faci praf... Nu k n-ai sti tu ci k 99,{9}% tot acolo ajung sau o vand asa si zic k e o martoaga. La service se diagnosticheaza problema prin teste si abia dupaia se da verdictul. Tu te apuci si demontezi probabil ceva ok. Problema Bobinelor la acest model este reala insa nu e obligatoriu k a ta sa o aibe. Pot fi alte cauze care nu pe internet le vei afla ci pe bank. Daca nu ai un Service cu care lucrezi atunci poti apela RaceTek in problema ta-0726 974 121. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Noiembrie 24, 2012 Share Postat Noiembrie 24, 2012 (editat) Mai bine la service decat DIY ... si habar nu ai. )) Iese rima ... Editat Noiembrie 24, 2012 de BQGDDAN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MariusXXX Postat Noiembrie 28, 2012 Share Postat Noiembrie 28, 2012 Salut! Voi schimbati antigelul anual ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flubber26 Postat Noiembrie 28, 2012 Share Postat Noiembrie 28, 2012 salut, carea aveti parbriz double double fumuriu pe r6 2003,daca da, de unde l-ati cumparat ? ms frumos cu stima laurentiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Noiembrie 29, 2012 Share Postat Noiembrie 29, 2012 Buna tuturor. Sunt si eu posesor a unei Yamaha R6 din 2000, si de doar 2 saptamani. Si, mare neindemanatic ce sunt eu, am spart unul dintre conductele de frana fata, la capatul de la pompa. Aflandu-ma in mare nevoie, va intreb pe voi daca aveti careva sa cumpar acel furtun, chiar si second. Am inteles ca ale mele ar fi tip racing, si am masurat lungimea aceluia rupta, fiind cca 64 cm. Am facut o poza cu cele doua furtune, indicand zona cu pricina. Numai bine. Cumperi de la MyMoto un cap de furtun,nou(decat capul) te duci si cauti un service care sertizeaza furtune,eu asa am facut la GS,ca sa nu iau alt furtun cu insertie de metal,pentru ca cel de cauciuc chiar nu imi placea,si era si iulie,am facut metoda asta.Rezultatul= cum vrea romanul sa fie,ieftin,fara bataie prea mare de cap,si bun! Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dobro_c Postat Decembrie 1, 2012 Share Postat Decembrie 1, 2012 Yamaha R6 \'99, consumabile recent schimbate, cauciucuri 80%, filtru aer KN, ghidoane sport, amortizor de ghidon, scarite sport, placute frana ceramice, furtune frana sport. Mecanic si optic impecabila. Inmatriculata, ITP valabil 2014 Pret: 1450 EURO Contact: 0740661150 http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=489724&selpic=3&zoom=1#foto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LEPRONE Postat Decembrie 2, 2012 Share Postat Decembrie 2, 2012 aveti idee unde gasesc farul drept (dinspre acceleratie) pentru o yamaha r6 din 2000? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maiermarius85 Postat Decembrie 3, 2012 Share Postat Decembrie 3, 2012 dar de cand vin separat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NeoZealot Postat Decembrie 4, 2012 Share Postat Decembrie 4, 2012 mai vin si separat, de ex io am cazut pe stanga si partea dreapta era ok doar in stanga se sparsese si la cumparat un nene si ia mutat sticla pe unu care era spart invers... nu stiu cum pentru ca mie mi se parea ca nu se poate dar a facuto si pe asta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Decembrie 6, 2012 Share Postat Decembrie 6, 2012 Se schimba fara probleme. 30 ron. Se baga in apa la 100grade si se tine 2 min. Se scoate si se dezlipeste. La montaj lafel. Sau 30ron si face mandea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Himura Postat Decembrie 6, 2012 Share Postat Decembrie 6, 2012 Aveti idee cat antigel intra si cum trebuie combinat ? Ce antigel folositi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flubber26 Postat Decembrie 6, 2012 Share Postat Decembrie 6, 2012 Se schimba fara probleme. 30 ron. Se baga in apa la 100grade si se tine 2 min. Se scoate si se dezlipeste. La montaj lafel. Sau 30ron si face mandea. eu folosesc un pistol cu aer cald ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Decembrie 7, 2012 Share Postat Decembrie 7, 2012 Gresit. Pistolul aier cald deformeaza si schimba proprietatile ABS ului (soclului far) neuniform. Cu pistolul de aier am inceput si eu dar nu e perfect... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Himura Postat Decembrie 7, 2012 Share Postat Decembrie 7, 2012 Un raspuns la intrebarea de mai sus ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Himura Postat Decembrie 7, 2012 Share Postat Decembrie 7, 2012 Multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maiermarius85 Postat Decembrie 9, 2012 Share Postat Decembrie 9, 2012 se gaseste pe aici vre-un mecanic sa-mi explice la cutia de viteze la un R6 din 2004 dupa ce uzura daca o desfac, simptomu este: daca sunt intra-ntaia si o turez peste 6000 RPM si vreau sa schimb a 2a nu-mi intra usor, mai exact caraie si am impresia ca si cum pinioanele nu se sincroniezeaza si se racaie pe dinti, daca dau de pedala ceva mai brutal intra din prima, in alte trepte nu face deloc asa si daca nu o turez intra lin sper ca m-am exprimat corect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Decembrie 9, 2012 Share Postat Decembrie 9, 2012 Transmisie ... pinioane uzate ... Cablu ambreaj fara freeroll. S-au cine stie. Sa isi dea cu parerea Sabin ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maiermarius85 Postat Decembrie 10, 2012 Share Postat Decembrie 10, 2012 cablu de ambreaj revine fara probleme si evidentie DOAR intr-a 2a face daca depasesc 6000 RPM, pinioanele si lantu au fost verificate si sunt bune(altceva la transmisie ce sa mai fine), tind sa cred ca este ceva din cutie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Decembrie 11, 2012 Share Postat Decembrie 11, 2012 (editat) cablu de ambreaj revine fara probleme si evidentie DOAR intr-a 2a face daca depasesc 6000 RPM, pinioanele si lantu au fost verificate si sunt bune(altceva la transmisie ce sa mai fine), tind sa cred ca este ceva din cutie cand schimbi peste 6000rpm incearca sa ridici levieriul schimbatorului scurt si ferm fara ca turatia motorului sa scada prea mult! esti prea lenes si poate arcul ce fixeaza 'harta' a obosit. sau cel mai bine evita sa schimbi viteza I-II peste 600 rpm.... ar fi binevenit un shift kit factory pro dar se pare ca nu fac pentru modelul acesta..... Editat Decembrie 11, 2012 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Decembrie 11, 2012 Share Postat Decembrie 11, 2012 se gaseste pe aici vre-un mecanic sa-mi explice la cutia de viteze la un R6 din 2004 dupa ce uzura daca o desfac, simptomu este: daca sunt intra-ntaia si o turez peste 6000 RPM si vreau sa schimb a 2a nu-mi intra usor, mai exact caraie si am impresia ca si cum pinioanele nu se sincroniezeaza si se racaie pe dinti, daca dau de pedala ceva mai brutal intra din prima, in alte trepte nu face deloc asa si daca nu o turez intra lin sper ca m-am exprimat corect Ai pedala schimbatorului reglata mai sus sau mai jos? Poti pune o poza? Daca e sus, dupa un timp de mers iti oboseste piciorul si schimburile de trepte sunt mai "imprecise". Regleaza-ti mai intai pedala schimbatorului, jocul la maneta de ambreiaj, lantul si apoi gandeste-te la posibile probleme de transmisie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maiermarius85 Postat Decembrie 11, 2012 Share Postat Decembrie 11, 2012 maneta la ambreaj am reglat-o, inclusiv pedala de schimbator.(au fost primele lucruri facute) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.