Diabolic_Nightwing Postat August 26, 2009 Share Postat August 26, 2009 SALUT ...AM SI EU UN RS 125 DIN 96 DAR AM MICA MARE PROBLEMA CARE MA PUTETI AJUTA CU UN SFAT IMI SCOATE UN FUM ALBASTRU SI GROS RAU ..NU STIU CE SA II MAI FAC ..ZICI CA E RACHETA :| CINEVA MI`A SPUS CA E DE LA POMPA DE ULEI DAR EU DIN CATE STIU DAK MANANCA ULEI SCOATE FUMUL NEGRU ... NU MAI MERGE "ROTUND" MERGE INTRERUPT DIN CARB AM INCERCAT SA IL REGLEZ NIMIC ..ACEEASI PROBLEMA NU STIU CE SA II MAI FAC POATE A VETI VREO IDEE A SI INCA CEVA AM AUZIT CA POATE SCOATE FUM DIN CAUZA SEGMENTILOR ..POATE SA FIE BLOCATI (1) SAU SA FIE RUPTII DEOCAMDATA NU AM DEMONTAT CILINDRUL .... MSI ORICE SFAT E BINEVENIT MSI SI ASFALT USCAT MAI PROFITATI DE CALDURA CA SE INCHIDE SEZONUL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_papi Postat August 26, 2009 Share Postat August 26, 2009 SALUT ...AM SI EU UN RS 125 DIN 96 DAR AM MICA MARE PROBLEMA CARE MA PUTETI AJUTA CU UN SFAT IMI SCOATE UN FUM ALBASTRU SI GROS RAU ..NU STIU CE SA II MAI FAC ..ZICI CA E RACHETA :| CINEVA MI`A SPUS CA E DE LA POMPA DE ULEI DAR EU DIN CATE STIU DAK MANANCA ULEI SCOATE FUMUL NEGRU ... NU MAI MERGE "ROTUND" MERGE INTRERUPT DIN CARB AM INCERCAT SA IL REGLEZ NIMIC ..ACEEASI PROBLEMA NU STIU CE SA II MAI FAC POATE A VETI VREO IDEE A SI INCA CEVA AM AUZIT CA POATE SCOATE FUM DIN CAUZA SEGMENTILOR ..POATE SA FIE BLOCATI (1) SAU SA FIE RUPTII DEOCAMDATA NU AM DEMONTAT CILINDRUL .... MSI ORICE SFAT E BINEVENIT MSI SI ASFALT USCAT MAI PROFITATI DE CALDURA CA SE INCHIDE SEZONUL fumul albastru e de la ulei si fumul negru e pt k nu face arderea bine. Ce ulei de amestec folosesti? Uitate la nivelul uleiului din cutie k poate iti mananca si dala. Vezi dak pompa de ulei e reglata bine. Normal k se intrerupe pt k iti baga prea mult ulei si nu face arderea bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adya76 Postat August 26, 2009 Share Postat August 26, 2009 Nu mai merge cu el deloc, dute la un mecanic si vezi ce are. Parerea mea e ca setul motor e praf. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat August 26, 2009 Share Postat August 26, 2009 Daca motor e in 2T are prea multa ulei si vezi pompa Daca motor e in 4T, e mai nasol, set motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat August 26, 2009 Share Postat August 26, 2009 (editat) pompa de ulei e defecta sau nu e reglata bine. nu are treaba setu motor la 2t cu fumu.si uleiu din cutie nu are cum sa pape din ala pentru ca e separat!!!pompa e sigur ca sa vezi exact scaote uleiu afara din pompa (bazin)si porneste fara sa vezi daca mai da...dar sa nu o ti mult sau sa mergi asa cu ea...decat foarte putin o ti pornita.daca nu mai da e pompa. Editat August 26, 2009 de lewa ktm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat August 26, 2009 Share Postat August 26, 2009 fum albastru e de la segmenti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat August 26, 2009 Share Postat August 26, 2009 fum albastru e de la segmenti... Voi nu cititi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutza Postat August 26, 2009 Share Postat August 26, 2009 pompa de ulei e defecta sau nu e reglata bine. nu are treaba setu motor la 2t cu fumu.si uleiu din cutie nu are cum sa pape din ala pentru ca e separat!!!pompa e sigur ca sa vezi exact scaote uleiu afara din pompa (bazin)si porneste fara sa vezi daca mai da...dar sa nu o ti mult sau sa mergi asa cu ea...decat foarte putin o ti pornita.daca nu mai da e pompa. esti varza. papa ulei daca e mort semeringul dintre ambielaj si carter. fum albastru e de la segmenti... si tu la fel. la 2 t fum albastru de la segmenti... HAHAHAHAHAAAAAAAAA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat August 26, 2009 Share Postat August 26, 2009 (editat) pompa de ulei e defecta sau nu e reglata bine. nu are treaba setu motor la 2t cu fumu.si uleiu din cutie nu are cum sa pape din ala pentru ca e separat!!!pompa e sigur ca sa vezi exact scaote uleiu afara din pompa (bazin)si porneste fara sa vezi daca mai da...dar sa nu o ti mult sau sa mergi asa cu ea...decat foarte putin o ti pornita.daca nu mai da e pompa. si daca e separat de un semering? Eu am avut o asemenea intamplare... Mesaj completat SALUT ...AM SI EU UN RS 125 DIN 96 DAR AM MICA MARE PROBLEMA CARE MA PUTETI AJUTA CU UN SFAT IMI SCOATE UN FUM ALBASTRU SI GROS RAU ..NU STIU CE SA II MAI FAC ..ZICI CA E RACHETA :| CINEVA MI`A SPUS CA E DE LA POMPA DE ULEI DAR EU DIN CATE STIU DAK MANANCA ULEI SCOATE FUMUL NEGRU ... NU MAI MERGE "ROTUND" MERGE INTRERUPT DIN CARB AM INCERCAT SA IL REGLEZ NIMIC ..ACEEASI PROBLEMA NU STIU CE SA II MAI FAC POATE A VETI VREO IDEE A SI INCA CEVA AM AUZIT CA POATE SCOATE FUM DIN CAUZA SEGMENTILOR ..POATE SA FIE BLOCATI (1) SAU SA FIE RUPTII DEOCAMDATA NU AM DEMONTAT CILINDRUL .... MSI ORICE SFAT E BINEVENIT MSI SI ASFALT USCAT este ulei ... de amestec, de motor, de cutie... de care o fi, in camera de ardere ajunge prea mult Editat August 26, 2009 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat August 26, 2009 Share Postat August 26, 2009 Ori e debitul de ulei prea marit. Ori i-ai pus ulei mineral. Cu ala mineral scoate un fum de nu se vede nimic in spate mai ales cand intra power valva, uneori mai da rateuri sau in ture mari da in nas. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat August 26, 2009 Share Postat August 26, 2009 daca vrei sa scapi de stres anulezi pompa si mergi pe premix. nu mai e panica, esti sigur ca ai cantitatea de ulei necesara (ideala) la orice turatie, in general la 2 timpi daca dai un sprit pana trage pompa uleiul tu deja ai coborat din ture. un ulei de top va lungi considerabil viata motoretei, la 2 timpi conteaza enorm. mergi cu mobra la cineva care se pricepe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marinesku73 Postat August 27, 2009 Share Postat August 27, 2009 SALUT ...AM SI EU UN RS 125 DIN 96 DAR AM MICA MARE PROBLEMA CARE MA PUTETI AJUTA CU UN SFAT IMI SCOATE UN FUM ALBASTRU SI GROS RAU ..NU STIU CE SA II MAI FAC ..ZICI CA E RACHETA :| CINEVA MI`A SPUS CA E DE LA POMPA DE ULEI DAR EU DIN CATE STIU DAK MANANCA ULEI SCOATE FUMUL NEGRU ... NU MAI MERGE "ROTUND" MERGE INTRERUPT DIN CARB AM INCERCAT SA IL REGLEZ NIMIC ..ACEEASI PROBLEMA NU STIU CE SA II MAI FAC POATE A VETI VREO IDEE A SI INCA CEVA AM AUZIT CA POATE SCOATE FUM DIN CAUZA SEGMENTILOR ..POATE SA FIE BLOCATI (1) SAU SA FIE RUPTII DEOCAMDATA NU AM DEMONTAT CILINDRUL .... MSI ORICE SFAT E BINEVENIT MSI SI ASFALT USCAT MAI PROFITATI DE CALDURA CA SE INCHIDE SEZONUL nasol cu fumu'! daca ai fi folosit un mustar de calitate, un dijon in amestec cu benzina, ai fi scapat de problema asta, ca ala niveleaza scaunul la supape e ca un fel de dulcolax pentru motoarele 2t! succes si pofta buna! ... si salutari cu asfaltu'! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Diabolic_Nightwing Postat August 27, 2009 Autor Share Postat August 27, 2009 (editat) SALTARE ........ SA INCEP CU INCEPUTUL ... IERI AM DESFACUT KITUL ......NU ARE NICI GARNITURA ARSA CUM A MAI SPUS CINEVA CA E POSIBIL SA IMI PAPE ANTIGEL ...SE EXCLUDE POMPA DE ULEI ESTE REGLATA OK ..DIN CATE STIU EU SI AM MAI AUZIT EA TRE SA BAGE CAM O PICATURA IN INTERVAL DE UN MINUT ASA ......ACUM NUSH DAK E BINE IN TURATII MAI MARI DA IN NAS...BUJIA ESTE UDA ...O SCHIMB ..MERGE CE MERGE SI ACELASI LUCRU ... ULEIUL CE IL FOLOSESC ESTE SINTETIC 2T ACUM CE AM DESCOPERIT .....IMI MANANCA ULEIUL DIN CUTIE ..... CINEVA A SPUS CA ESTE POSIBIL SA INTRE IULEIUL DIN CUTIE IN CARTER ( LA AMBIELAJ SA IL ARDA) ... A SPUS CA E SIEMERINGUL DE LA AMBIELAJ BULIT DIN CAUZA PRESIUNII FORMATE IN CUTIE :-?? NUSH CE SA II MAI FAC ... MA "OMOARA" CU ZILE SI NICI SEGMENTII NU SUNT UZATI ... TINAND CONT DE DETALIILE CE AM SPUS MAI SUS POATE STITI CAREVA DE LA CE POATE FII ..... MSI SALTARE ....PROFITA CA E PE TERMINATE Editat August 27, 2009 de Diabolic_Nightwing Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marinesku73 Postat August 27, 2009 Share Postat August 27, 2009 (editat) SALTARE ........SA INCEP CU INCEPUTUL ... IERI AM DESFACUT KITUL ......NU ARE NICI GARNITURA ARSA CUM A MAI SPUS CINEVA CA E POSIBIL SA IMI PAPE ANTIGEL ...SE EXCLUDE POMPA DE ULEI ESTE REGLATA OK ..DIN CATE STIU EU SI AM MAI AUZIT EA TRE SA BAGE CAM O PICATURA IN INTERVAL DE UN MINUT ASA ......ACUM NUSH DAK E BINE IN TURATII MAI MARI DA IN NAS...BUJIA ESTE UDA ...O SCHIMB ..MERGE CE MERGE SI ACELASI LUCRU ... ULEIUL CE IL FOLOSESC ESTE SINTETIC 2T ACUM CE AM DESCOPERIT .....IMI MANANCA ULEIUL DIN CUTIE ..... CINEVA A SPUS CA ESTE POSIBIL SA INTRE IULEIUL DIN CUTIE IN CARTER ( LA AMBIELAJ SA IL ARDA) ... A SPUS CA E SIEMERINGUL DE LA AMBIELAJ BULIT DIN CAUZA PRESIUNII FORMATE IN CUTIE :-?? NUSH CE SA II MAI FAC ... MA "OMOARA" CU ZILE SI NICI SEGMENTII NU SUNT UZATI ... TINAND CONT DE DETALIILE CE AM SPUS MAI SUS POATE STITI CAREVA DE LA CE POATE FII ..... MSI SALTARE ....PROFITA CA E PE TERMINATE da, asa este! in cutie se formeaza, inca din fabrica, o presiune in jurul a 140-150 atmosfere. poti regla aceasta presiune foarte simplu, utilizind un ceas obisnuit de butelie pe care il pui inaintea simeringului. si asa, vei scapa atit de probleme cit si de bataile de cap! spor la treaba! Editat August 27, 2009 de marinesku73 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Diabolic_Nightwing Postat August 27, 2009 Autor Share Postat August 27, 2009 MSI ...MI`AI FOST DE MARE AJUTOR ...ACUM O SA CUMPAR UN SIEMERING DAK O SA STIU DE UDNE POATE DAK STII CEVA SA IMI DAI UN PM SA STIU CE SA CUMPAR ...CA NUSH CE SIEMERING ADIK CE DIMENSIUNE TRE SA FIE PT UN ROTAX 122 MSI INCA O DATA SI RAMAN DATOR SALTARE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axelmot Postat August 27, 2009 Share Postat August 27, 2009 SALTARE ........SA INCEP CU INCEPUTUL ... IERI AM DESFACUT KITUL ......NU ARE NICI GARNITURA ARSA CUM A MAI SPUS CINEVA CA E POSIBIL SA IMI PAPE ANTIGEL ...SE EXCLUDE POMPA DE ULEI ESTE REGLATA OK ..DIN CATE STIU EU SI AM MAI AUZIT EA TRE SA BAGE CAM O PICATURA IN INTERVAL DE UN MINUT ASA ......ACUM NUSH DAK E BINE IN TURATII MAI MARI DA IN NAS...BUJIA ESTE UDA ...O SCHIMB ..MERGE CE MERGE SI ACELASI LUCRU ... ULEIUL CE IL FOLOSESC ESTE SINTETIC 2T ACUM CE AM DESCOPERIT .....IMI MANANCA ULEIUL DIN CUTIE ..... CINEVA A SPUS CA ESTE POSIBIL SA INTRE IULEIUL DIN CUTIE IN CARTER ( LA AMBIELAJ SA IL ARDA) ... A SPUS CA E SIEMERINGUL DE LA AMBIELAJ BULIT DIN CAUZA PRESIUNII FORMATE IN CUTIE :-?? NUSH CE SA II MAI FAC ... MA "OMOARA" CU ZILE SI NICI SEGMENTII NU SUNT UZATI ... TINAND CONT DE DETALIILE CE AM SPUS MAI SUS POATE STITI CAREVA DE LA CE POATE FII ..... MSI SALTARE ....PROFITA CA E PE TERMINATE Daca-ti papa uleiul din cutie, sigur e semeringul de la ambielaj, posibil si rulmentul sa fie uzat. Dimensiunile le poti afla din manualul de service sau daca desfaci motorul si vezi codurile care sunt inscriptionate pe semering si rulment. In orice caz, daca nu te pricepi, du motorul la un mecanic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_papi Postat August 27, 2009 Share Postat August 27, 2009 dak esti din buc semering gasesti la United motors Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marinesku73 Postat August 27, 2009 Share Postat August 27, 2009 dak esti din buc semering gasesti la United motors eu am fumat si scoteam fum albastriu pe nari, de la ce ar putea fi? Mesaj completat MSI ...MI`AI FOST DE MARE AJUTOR ...ACUM O SA CUMPAR UN SIEMERING DAK O SA STIU DE UDNE POATE DAK STII CEVA SA IMI DAI UN PM SA STIU CE SA CUMPAR ...CA NUSH CE SIEMERING ADIK CE DIMENSIUNE TRE SA FIE PT UN ROTAX 122 MSI INCA O DATA SI RAMAN DATOR SALTARE de asemenea, ca sa nu mai poluezi aiurea mediul, poti pune pe stutul de la iesirea tevii de esapament un furtun cu striatii, de la masina de spalat albalux, pe care, apoi, il bagi cu celalalt capat in casca. imi cer scuze, dar abia acum 2 minute mi-a venit aceasta solutie.. Mesaj completat eu am fumat si scoteam fum albastriu pe nari, de la ce ar putea fi? totusi, pe mine cine m-ar putea ajuta cu problema mea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Diabolic_Nightwing Postat August 27, 2009 Autor Share Postat August 27, 2009 DA SA STII K M`AM GANDIT SI LA ASTA ...DAR EU NU CRED CA AR FII O SOLUTIE CA PE URMA NU SE OXIGENEAZA CREIERUL SI DE UNDE MAI CUMPAR EU UN SIEMERING (SI RULMENT) DAK NU MAI GANDESC LUCID SI NU O SA MA MAI DAU SI EU PE 2 ROTZI ( CA NU MA POT LASA DE PASIUNEA ASTA MSI INCA O DATA PT SFAT MARINESCU SI NUMAI BINE ....CAND O SA VIN IN BUC O SA MA INTERESEZ DE TINE SA TE CINSTESC SALTARE SI NUMNAI BINE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat August 27, 2009 Share Postat August 27, 2009 ala cu 150 atmosfere ?????? bun mecanic succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zurby2fast Postat August 27, 2009 Share Postat August 27, 2009 nu e mecanic. e doar cu "probleme" si nu, nimeni nu te poate ajuta pe tine marinesku73. Esti asa din fabrica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat August 28, 2009 Share Postat August 28, 2009 ala cu 150 atmosfere ?????? bun mecanic succes! sau 1500... de ce nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 28, 2009 Share Postat August 28, 2009 io zic ca daca zcoate un fum fenomenal sigur se pretece un fenomen acolo, deocamdatata necusnoscut noua.... hmmm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marinesku73 Postat August 28, 2009 Share Postat August 28, 2009 nu e mecanic.e doar cu "probleme" si nu, nimeni nu te poate ajuta pe tine marinesku73. Esti asa din fabrica bai scuterodasteptobubuiohausodigeioveceistule dEstins maZturby, nu ti se pare normal ca, daca face presiune mare, sa i-o reduci? e ca la sticla de cola, ma, cind ii vine spumantul, caci, in prealabil ti-au agitat-o colegii scuteristi ca sa faca pe ei de ris cind o desfaci si-ti patezi toata moaca si celebrul tricou d&g cu de puta madre pe el, sa ii desfaci dopul usor, progresiv, astfel incit sa eliberezi presiunea treptat, nu toata odata.. dar se pare ca tu esti pe la a 52-a sticla de cola desfacuta si tot te mai patezi inca, caci se pare ca-ti este sete rau si o desfaci tot repede, brusc si violent.. si sa stii ca este un post foarte ontopic, caci este despre presiunea acumulata in carterul cutiei de viteze a scuterului, da? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat August 29, 2009 Share Postat August 29, 2009 bai scuterodasteptobubuiohausodigeioveceistule dEstins maZturby, nu ti se pare normal ca, daca face presiune mare, sa i-o reduci?e ca la sticla de cola, ma, cind ii vine spumantul, caci, in prealabil ti-au agitat-o colegii scuteristi ca sa faca pe ei de ris cind o desfaci si-ti patezi toata moaca si celebrul tricou d&g cu de puta madre pe el, sa ii desfaci dopul usor, progresiv, astfel incit sa eliberezi presiunea treptat, nu toata odata.. dar se pare ca tu esti pe la a 52-a sticla de cola desfacuta si tot te mai patezi inca, caci se pare ca-ti este sete rau si o desfaci tot repede, brusc si violent.. si sa stii ca este un post foarte ontopic, caci este despre presiunea acumulata in carterul cutiei de viteze a scuterului, da? oare producatorul moteretei, la proiectare, sa nu se fi gandit la aceasta problema ? Intreb si io... poate aia e mai prosti... Mesaj completat da, asa este! in cutie se formeaza, inca din fabrica, o presiune in jurul a 140-150 atmosfere. poti regla aceasta presiune foarte simplu, utilizind un ceas obisnuit de butelie pe care il pui inaintea simeringului. si asa, vei scapa atit de probleme cit si de bataile de cap!spor la treaba! asta e pentru salonul de inventica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.