nvidia Postat Aprilie 12, 2006 Share Postat Aprilie 12, 2006 Peste tot gasesti fel si fel de tutorialuri si de topicuri despre delimitare.... dar ca sa il limitezi ce faci? Stie toata lumea ca ii pui aprindere limitata si gata... dar eu ma gandeam la o solutie mai ieftina... la indemana oricui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dead_man_walking Postat Aprilie 12, 2006 Share Postat Aprilie 12, 2006 pui toate seibile la loc de unde le-ai scos!!! unele modificari sunt ireversibile!!! de exemplu: taierea cotului suplimentar la toba!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nvidia Postat Aprilie 12, 2006 Autor Share Postat Aprilie 12, 2006 Eu m-am gandit : 1) micsorarea evacuarii... inca nu m-am gandit si ce riscuri implica 2) micsorarea aerului de la filtru.... merge ca dracu 3) micsorarea cursei acceleratiei de la maner... daca nu ai cursa la acceleratie in cat sa nu prinda 50 nu mai ai demaraj deloc 4) micsorarea cursei la acceleratie din carburator... acelasi lucru ca mai sus 5) micsorarea distantei la bujie... merge mai prost... si porneste mai greu... 6) eventual presiune redusa in cauciucuri dar scade groaznic stabilitatea 7) nu mai am inspiratie la ora asta... 8) mi-a mai venit una.... PARASUTA DE FRANARE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dead_man_walking Postat Aprilie 12, 2006 Share Postat Aprilie 12, 2006 Eu m-am gandit : 1) micsorarea evacuarii... inca nu m-am gandit si ce riscuri implica 2) micsorarea aerului de la filtru.... merge ca dracu 3) micsorarea cursei acceleratiei de la maner... daca nu ai cursa la acceleratie in cat sa nu prinda 50 nu mai ai demaraj deloc 4) micsorarea cursei la acceleratie din carburator... acelasi lucru ca mai sus 5) micsorarea distantei la bujie... merge mai prost... si porneste mai greu... 6) eventual presiune redusa in cauciucuri dar scade groaznic stabilitatea 7) nu mai am inspiratie la ora asta... 8) mi-a mai venit una.... PARASUTA DE FRANARE cum incepe ploaia pe afara, cum incep filozofiile!!! pentru ce itzi trebuie limitare pusa la loc??? in cazul in care primeshti amenda de viteza prin poshta acasa, dai repede fuga in garaj, il limitezi la loc shi te duci la sectize shi faci pe prostu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nvidia Postat Aprilie 12, 2006 Autor Share Postat Aprilie 12, 2006 cum incepe ploaia pe afara, cum incep filozofiile!!! pentru ce itzi trebuie limitare pusa la loc??? in cazul in care primeshti amenda de viteza prin poshta acasa, dai repede fuga in garaj, il limitezi la loc shi te duci la sectize shi faci pe prostu nu ai inteles ideea eu l-am luat nelimitat... ma doare in poponeata nu imi trebuie limita am permis... nu e el inmatriculat da nu se supara nimeni pe la noi.... dar asa... am multi prieteni care au scutere aduse din afara si au probleme cu politia ca nu sunt limitate si le cere permis.... si ar vrea sa si le limiteze la un cost mai ieftin si din toate ideile mele le-am cam incercat pe toate in afara de prima cu toba... inca nu m-am gandit la ce riscuri implica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr.silviu Postat Aprilie 12, 2006 Share Postat Aprilie 12, 2006 nu ai inteles ideea eu l-am luat nelimitat... ma doare in poponeata nu imi trebuie limita am permis... nu e el inmatriculat da nu se supara nimeni pe la noi.... dar asa... am multi prieteni care au scutere aduse din afara si au probleme cu politia ca nu sunt limitate si le cere permis.... si ar vrea sa si le limiteze la un cost mai ieftin si din toate ideile mele le-am cam incercat pe toate in afara de prima cu toba... inca nu m-am gandit la ce riscuri implica io nu cred ca RAR-ul considera dezumflarea cauciucurilor limitare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dead_man_walking Postat Aprilie 12, 2006 Share Postat Aprilie 12, 2006 VEZI CE MDEL DE SCUTER E, cautzi pe net sau la serviceuri care-s limitarile din fabrica shi le pui la loc!!! de obicei sunt nishte garnituri sau seibi care, cred, se pot gasi destul de ushor shi la un pretz redus!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan.marinescu Postat Aprilie 12, 2006 Share Postat Aprilie 12, 2006 Mergi pe langa el, garantat nu se ia nici un militian de tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nvidia Postat Aprilie 12, 2006 Autor Share Postat Aprilie 12, 2006 toata lumea are chef sa faca baza de mine.... cat despre ce a zis dr.silviu cu caucicurile... era o idee pe la noi se urca garcea pe el ii da blana si te scaneaza cu radaru si vede cat si-a luat... ca asa imi puneam si eu un opritor la vitezometru... si la faze dastea nu te tine sa te iei cu ei in gura... ca daca il baga la rar la expertiza clar o iei in mana da asa se urca prostu vede ca nu isi ia decat 50 si in rest e ok D_M_W cam ce seibi sa fie pe unde vin pe la carburator sau pe la evacuare... sau sunt de la variator? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat Aprilie 12, 2006 Share Postat Aprilie 12, 2006 Shaiba a.k.a. distantier de variator. Impiedica cele doua jumatati ale fuliei fata sa se apropie complet, nepermitand astfel cutiei sa intre in ultima 'viteza'. Problema este ca nu stiu daca doar atat e indeajuns pentru a limita viteza la 45 km/h. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csman Postat Aprilie 12, 2006 Share Postat Aprilie 12, 2006 va spun eu care e cea mai buna limitare si cea mai ieftina .... o limitezi din mana cu care accelerezi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nvidia Postat Aprilie 12, 2006 Autor Share Postat Aprilie 12, 2006 nice point SnapShot o sa studiez problema... am defacut variatorul ala odata cam nasol... lucreaza pe niste bile cilindrice si intradevar este un distantier la mijloc intre fulii dar daca il fac mai lat ii creste puterea in mod normal, demarajul... firar sa fie imi era mai usor sa il fac mai ingust Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wabit Postat Aprilie 12, 2006 Share Postat Aprilie 12, 2006 (editat) In general scuterele au limitare pe: -cablu acceleratie (se poate pune la loc; al meu a avut limitare din asta si avea cat de cat demaraj; e drept ca era limitat la 70) -jigler carburator (se poate pune inapoi cel original, fara riscuri; doar trebuie reglat amestecul in functie de noul, adica vechiul jigler) -variator (iarasi se poate pune inelul ala la loc - saiba, mai popular) -evacuare (o data delimitata, nu prea mai ai ce sa ii faci, nu prea vad pe nimeni sudand inapoi ce a taiat) @nvidia: sfatuieste-i mai bine pe prietenii tai sa dea de A1 si sa inmatriculeze scuterele; nu vor mai avea de ce sa se teama in privinta limitarii si nici nu vor fi nemultumiti de performantele slabe ale scuterelor lor Editat Aprilie 12, 2006 de wabit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nvidia Postat Aprilie 12, 2006 Autor Share Postat Aprilie 12, 2006 (editat) @wabit nu stiu ce sa zic cu treaba la acceleratie... eu am incercat si nu mi-a placut de loc cum iese, la mine a avut efect nasol limitarea cursei acceleratiei jiglorul... nu prea cred sa fie o metoda practicata de producator dar... iarasi inseamna scaderea performantelor:( variatorul mi se pare cea mai buna varianta de unde se poate lucra usor iar evacuarea am mi-am taiat-o eu si am scos postia aia de acolo... dar nu prea am simtit mare lucru ma gandesc ca multe sunt limitatea la turatzie dar si asta le scade rau performanta @csman nu e asa simplu cum zici tu frate... Editat Aprilie 12, 2006 de nvidia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wabit Postat Aprilie 12, 2006 Share Postat Aprilie 12, 2006 Scuter limitat, dar cu demaraj bun cred ca mai greu gasesti. Sunt de acord cu tine la partea cu variatorul; daca latesti inelul/distantierul/saiba s-ar putea sa ii scada viteza maxima. Ca sa mentii totusi demarajul, poti sa ii pui role de demaraj (sunt situate pe spatele fuliei din interior) care iti ofera acceleratie mai buna, dar viteza maxima mai mica (cum fac pinioanele la motociclete). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nvidia Postat Aprilie 12, 2006 Autor Share Postat Aprilie 12, 2006 dupa parerea mea simpla latire a distantierului dintre fulii ar trebui sa imi acorde demaraj mai mult... pentru ca la viteza fuliile de la motor tind sa se apropie si ala nu le mai permite atuomat ramai cu o fulie mai mica ce iti ofera cuplu mai mare " ca la bicileta" foaie mica si pinion mare ca sa urci dealu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chaos Postat Aprilie 13, 2006 Share Postat Aprilie 13, 2006 cel mai simplu dak vrei sa il limitezi ii pui un con d reductie in intrare la toba....sau ii pui o shaiba la centrifugal...sau amandoua....la toba ii scade demaraju si shaiba la centrifugal ii scade viteza....oricum is bune amandoua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nvidia Postat Aprilie 14, 2006 Autor Share Postat Aprilie 14, 2006 da chaos cam acolo ma gandeam si eu... dar dupa parerea mea cea mai eficienta e shaiba la variator ca doar viteza te intereseaza sa i-o limitezi demaraj e bun cat cuprinde ca nu ti-l masoara nimeni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Aprilie 15, 2006 Share Postat Aprilie 15, 2006 Daca ai o saiba intre semifuliile variatorului mai mult ca sigur scuterul tau este limitat. Cand se scoate limitarea se elimina saiba , nu se pune una mai subtire. La limitarea din toba nu prea mai ai ce sa-i faci (sau ii sudezi o teava perpendiculara inchisa la capat), si ultima limitare ar fii o garnitura intre carburator si motor cu care micsorezi orificiul de intrare al amestecului aer-benzina. La cea cu aprindere originala zici ca nu vrei sa apelezi din cauza pretului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nvidia Postat Aprilie 15, 2006 Autor Share Postat Aprilie 15, 2006 @edi la care vriator te referi cel de la axul motorului (ala cu bile cilindrice) sau ala din spate cu arc si ambreajul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
revo Postat Aprilie 15, 2006 Share Postat Aprilie 15, 2006 @edi la care vriator te referi cel de la axul motorului (ala cu bile cilindrice) sau ala din spate cu arc si ambreajul? ala din fata,de la motor are saiba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nvidia Postat Aprilie 16, 2006 Autor Share Postat Aprilie 16, 2006 ala da are saiba... dar ca sa il limitezi trebuie saiba cat mai mare.... din cate constat eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alias Postat Aprilie 17, 2006 Share Postat Aprilie 17, 2006 Sal, dupa 3 saptamani revin si eu cu o poza Cu cat e saiba mai lata cu atat Vmax scade si demarajul creste. Daca vor pot merge cu scuterul delimitat, daca te opreste Garcea, trebuie sa fi tare dus sa il dai si lui o tura, bagi chestii ca poate cade si-ti juleste scuterul, d'astea, daca te pune sa mergi in "blana" cu el sa te vada cat prinzi, e simplu sa-i dai numai 45-48 km/h, nu? De expertiza la RAR nu poate fi vorba, pentru ca daca si-o fura o face pe banii lui -> unii poate stiu povestile adevarate cu fiolele, in care daca suflai si nu se inverzeau, erau buni de plata si trebuiau sa-ti dea amenda pt altceva ca sa isi scoata banii pt fiola . Daca totusi se ajunge la expertiza oricum nu se face pe loc, poti sa faci o escala de 30 de min pe-acasa sa-ti pui saiba in variator. Daca mai ai si CI si TALON in care sa scrie MOPED SOLO cu capacitate cilindrica <50cmc si viteza maxima <=45km/h atunci chiar ca nu se ia nimeni de tine. Pe mine nu m-a trimis nimeni la expertiza pana acum, nu am la mine nici CI si nici TALONUL, nici NUMARUL (pe care m-am grabit sa il iau nu i l-am pus) daca intreaba cineva de ce umblu cu copi xerox la mine ii raspund ca merg pe ploaie si nu vreau sa se ude. Scuterul meu este limitat cu CI si TALON conform celor scrise mai sus, ce-i drept fuge 1 putic mai mult, dar daca mergi si te ia radarul cu >50KM/h incep problemele -> nu se aplica chestia de la masini cu 55 mai merge (in marja de eroare a radarului, pe care legal in Rom nu pot sa-l foloseasca, ca proba decat pt viteze mai mari de 10km/h peste limita legala pt drumul respectiv, cu toate ca radarele noi au precizie <2km dif, 4km cand te ia din mers in sens opus). Daca ti-o baga pe aia ca politisti pot aproxima viteza cu care te deplasezi cu precizie de 5km/h, il iei ca moped-ul e mai mic, e altceva nu-i ca la masini. In concluzie a fost luat cineva cu scuterul sau mopedul cu radar-ul??? Eu cred nu au sectiunea necesara, caz in care ne-am scos. Orice ati face conduceti prudent si daca se poate numai pe asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nvidia Postat Aprilie 17, 2006 Autor Share Postat Aprilie 17, 2006 a fost luat un prieten cu bicicleta pe radar... deci asta nu e o scapare poza ta este foarte sugestiva este exact ce vorbeam si noi deci am tras o concluzie clara : SAIBA LA VARIATOR nu poti sa ii zici frate ca nu il dai ca daca cade, ca nu ai permis nu ai talon nu ai acte.... cam asa se merge pe la noi intelegei, eu am permis am factura la scuter nu am treaba.... dar vreau sa mai ajut cativa prieteni sa mai mearga si ei linistiti un an doi pana isi iau motoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CostinALN Postat Aprilie 18, 2006 Share Postat Aprilie 18, 2006 De ce sa o limitezi daca abia ai delimitato? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.