Sari la conținut

PORNIRE GREOAIE LA CALD SAU DELOC


XELIBRI2007
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 89
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

SALUT

 

CINE ARE IDEE DE CE PORNESTE FF GREU LA CALD , PARCA NU ARE CURENT , DAR CUM SE RACESTE MOTORUL O IA LA PRIMA CHEIE

carburatie sau injectie??

Intreb pentru ca am patit un caz similar cu masina, si s-a dovedit a fi un injector infundat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de obicei chestia asta se-ntampla la carburatie; dupa ce mergi, motorul este foarte cald, iar vaporii de benzina se ridica din carburatoare astfel pornind greoi; chestia asta se rezolva cu putin gaz atunci cand vrei sa pornesti (adica tragi de acceleratie, nu folosesti gpl :cheers: )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De obicei in orice manual de mobra, pe carburatie, se specifica faptul ca trebui sa tragi de gaz un pic cand o pornesti la cald.

Eu o pornesc fara gaz si cand e calda si cand e rece si porneste perfect...la sfert chiar. nu cred ca are nimica daca nu-i dai gaz...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SALUT

 

CINE ARE IDEE DE CE PORNESTE FF GREU LA CALD , PARCA NU ARE CURENT , DAR CUM SE RACESTE MOTORUL O IA LA PRIMA CHEIE

 

 

releul de incarcare? pe unde e pus..daca e pus pe cadru sau pe undeva unde sa primeasca multa caldura de la motor, se poate ca de la asta sa o ia razna. au fost destule cazuri. verifica-l la rece si la cald.in manual iti da niste limite intre care trebuie sa fie atat la cald cat si la rece

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salu merci de raspuns , e pe injectie motorul , nu e al meu e a unui coleg un kawa636 2004-2005 , faza e ca eu am pus problema asta pe forum pentru ca sunt ing mecanic de meserie dar nu imi explic problema

 

deci motor pe injectie , faza e ca dupa ce mergem o anumita perioada de timp , si se ridica temperatura pe la 90-100 de grade , nu mai porneste, sau porneste ff greu ,faza e ca nu are putere electomotorul sa invarta motorul , in schimb cind e rece porneste din prima si are si putere electormotorul , dar cum se incalzeste mai tare electomotorul da de greu parca nu mai are curent.

 

merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca releul de incarcare nu mai merge in parametri se opreste motorul in mers,ca nu are curent bateria...daca lasi motorul sa se raceasca iar releul e dus,de unde mai are bateria energie sa porneasca la frig?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa amzis si eu ...de aia am postat

rog pe cei care nu au idee si doar iasi dau cu parerea sa se abtina , ...am zis sunt inginer mecanic .............stiu cam cum face daca merge releul sau nu , e clar nu e de la releu

 

alteva....

 

cineva vre-un mecanic ceva

 

merci

 

deci acum am venit dintr-o plimbare , si a facut un test la 90 de grade porneste , la 95 porneste , la 100 porneste dar are o tentativa sa dea in nas electomotorul, la 105 electomotorul da de greu , poneste dar mai mai sa nu o ia, la 110 grade nu mai porneste nici nu pleaca electomotorul .in schimb porneste impinsa din prima ff usor

 

cam asta e ideea

 

merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact problema asta am avut-o la o masina mai demult si cauza era bateria. Nici acum nu stiu sigur ce se intampla cu bateria aia de nu mai dadea curent calumea la cald dar cert e ca dupa ce am schimbat-o s-a rezolvat problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa amzis si eu ...de aia am postat

rog pe cei care nu au idee si doar iasi dau cu parerea sa se abtina , ...am zis sunt inginer mecanic .............stiu cam cum face daca merge releul sau nu , e clar nu e de la releu

 

alteva....

 

cineva vre-un mecanic ceva

 

merci

 

deci acum am venit dintr-o plimbare , si a facut un test la 90 de grade porneste , la 95 porneste , la 100 porneste dar are o tentativa sa dea in nas electomotorul, la 105 electomotorul da de greu , poneste dar mai mai sa nu o ia, la 110 grade nu mai porneste nici nu pleaca electomotorul .in schimb porneste impinsa din prima ff usor

 

cam asta e ideea

 

merci

cred ca e defect sistemul care inlocuieste/face acelesi lucru ca si socul clasic :blink: ... senzor murdar/defect

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa stii ca m-am gindit si eu la faza cu bateria ...nu stiu ce sa zic este ff posibil

 

o sa imcercam sa schimbam bateria

 

oki merci

 

daca mai are cineva idei avizate .......sa spuna

 

 

 

bafta

 

Nu e o parere neaparat "avizata" insa, dupa cele descrise de tine, fenomenul poate fi cauzat ori de o baterie care nu se mai incarca suficient in timpul functionarii motorului (in tampon) ori de un releu (sistem de incarcare) defectuos, care nu ofera un curent suficient de incarcare (o faza a alternatorului arsa).

 

Pe perioada de "racire", daca e buna, bateria se poate regenera (intr'o oarecare masura) singura, chimic, insa pentru o scurta perioada de timp.

 

Pentru teste, cel mai simplu ar fi sa incerci cu o baterie buna si daca fenomenul persista sa te concentrezi pe depistarea defectului la sistemul de incarcare. Daca nu... e simplu, bateria!

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deocamdata o sa cumpar eu un multimetru digital ca oricum e bun la sasa omului si prietenul meu sa isi ia o baterie , a mea e de 8 amp, si a lui e de 9

daca o pun pe a mea se poate sa avem ace;easi simptome si sa nu ne dam seama

Poti sa faci linistit proba cu cea de 8 in locul celei de 9, daca a ta e buna nu se prea simte diferenta. Asa ca idee eu cand am luat motorul cel care l-a adus i-a pus o baterie noua noname dar de 9Ah in loc de 11Ah cat zicea manualul. Am mers asa peste 2 ani cand a inceput sa faca figuri in sensul ca daca o lasam nepornita mai multe zile se descarca si trebuia sa o pornesc impinsa. O durata de viata de peste 2 ani pt o baterie noname de moto o consider normala asa ca pot spune ca nu s-a simtit diferenta de 2 Ah in minus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai eu cand am spus de releul nu visasem frumos ci stiam foarte bine ce spun. Am vazut un caz similar, care facea la fel cum zici tu. Pornea mergea se incalzea murea statea se mai racea si o lua iar. Era releul montat intr-o zona fierbinte si de la o anumita tempereatura in sus o lua razna si baga prea mult( normal era pana in 605 Ohmi si el baga 620). A durat cam vreo 3 zile pana s-a prins lumea despre ce era vorba, dar de acolo era buba. In manualele de service care se respecta iti spune clar ce si mai ales cand se masoara. De obicei daca zici ca iti face la cald iar la rece nu, faci doua masuratori si le compari. Stiu sigur ca iti da parametrii la rece dar si in sarcina. Fa masuratori pentru fiecare nivel de temperatura in parte si vezi de unde o ia razna.Vezi si daca se pupa cu ce zice manualul ca ar trebui in mod normal sa fie. Oricum daca e releul se poate ca din cauza lui sa se fi ametit si bateria.

 

Sfat tie si tuturor cu belele de acest gen: vedeti unde e releul montat si incercati sa il puneti intr-o zona mai aerisita. Cateodata am impresia ca unii fabricanti le monteaza special pe cadru sau pe langa blocul motor ca sa se strice mai repede si sa-si faca vanzare.

Editat de sailordana8
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sfat tie si tuturor cu belele de acest gen: vedeti unde e releul montat si incercati sa il puneti intr-o zona mai aerisita. Cateodata am impresia ca unii fabricanti le monteaza special pe cadru sau pe langa blocul motor ca sa se strice mai repede si sa-si faca vanzare.

da-mi voie sa mai adaug ceva la ce ai spus... am mai vazut la diverse moto, pe releul de incarcare pus un cooler cumparat de la magazinul de calculatoare de la cotul strazii.alimentat de dupa contactul general porneste doar daca ai contactul pe "on" si racoreste releul de incarcare cam in acelasi fel cum racoreste un procesor :( :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai eu cand am spus de releul nu visasem frumos ci stiam foarte bine ce spun. Am vazut un caz similar, care facea la fel cum zici tu. Pornea mergea se incalzea murea statea se mai racea si o lua iar. Era releul montat intr-o zona fierbinte si de la o anumita tempereatura in sus o lua razna si baga prea mult( normal era pana in 605 Ohmi si el baga 620). A durat cam vreo 3 zile pana s-a prins lumea despre ce era vorba, dar de acolo era buba. In manualele de service care se respecta iti spune clar ce si mai ales cand se masoara. De obicei daca zici ca iti face la cald iar la rece nu, faci doua masuratori si le compari. Stiu sigur ca iti da parametrii la rece dar si in sarcina. Fa masuratori pentru fiecare nivel de temperatura in parte si vezi de unde o ia razna.Vezi si daca se pupa cu ce zice manualul ca ar trebui in mod normal sa fie. Oricum daca e releul se poate ca din cauza lui sa se fi ametit si bateria.

 

Sfat tie si tuturor cu belele de acest gen: vedeti unde e releul montat si incercati sa il puneti intr-o zona mai aerisita. Cateodata am impresia ca unii fabricanti le monteaza special pe cadru sau pe langa blocul motor ca sa se strice mai repede si sa-si faca vanzare.

Daca releul baga mult nu ar trebui sa-ti influenteze capacitatea bateriei de a furniza curent suficient de pornire ,asta pe termen scurt. Daca s-a mers mult cu un astfel de releu situatia e alta. Din cate am inteles eu din descrierea problemei motorul nu moare cand se incalzeste ci doar nu mai porneste daca l-ai oprit, chestia asta ma face sa ma gandesc ca incarcarea ar putea fi ok, dar cel mai simplu e sa masoare cu un multimetru si se mai pot exclude din cauzele posibile

Nu inteleg ce vrei sa spui prin "normal era pana in 605 Ohmi si el baga 620" cum adica baga ohmi? :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...