XorX Postat Aprilie 1, 2010 Share Postat Aprilie 1, 2010 in cel mai rau caz, la asta cu "scurgeri" de ulei de la capac, ce ar putea fi? ma gindesc ca si daca e motorul cu buba, un set degmenti plus manopera nu ar trebui sa ma duc la mai mult de 150-180 euro. altceva ce ar mai putea fi? oricum, partea cea mai enervanta e ca-mi iau motor cu bube la inceput de sezon si daca ma apuc de reparat sigur ma prinde toamna si nu am apucat sa ma dau cu el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Aprilie 1, 2010 Share Postat Aprilie 1, 2010 dar nu-l lua frate! de ce sa dai banii daca are probleme? pun pariu ca gasesti dr350 in aceiasi bani intretinut. e un plus pornirea la buton, dar nu e un capat de tara. eu am doar carja si niciodata, nici macar odata, nu am avut probleme cu pornire, chiar dupa luni de stat sau pe frig. daca e carburatorul reglat nu are cum sa nu porneasca la a doua carja! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Aprilie 1, 2010 Share Postat Aprilie 1, 2010 in nici un caz cu kick.. numai gindul cum or sa se rupa de ris vecinii privind iarna pe geam cum ma incalzesc eu dind pedale in fata blocului ma face sa renunt la kick, si daca nu se poate si nu se poate chiar la mobra in sine. serios acum, ce are a face kick-ul cu intretinerea generala? evident, e mai usor de gasit cu kick, la bani buni, dar asta nu inseaman ca nu exista si cu buton bune, sau astea cu buton se ucid mai repede? oricum, nu ma grabesc, astept sa apara ceva bun, ca am motor cu care sa ma dau.. asta e doar asa de distractie. normal ca-mi pare rau ca nu gasesc mai repede ceva cu care sa ma bag la noroiala, dar nici sa dau banii aiurea nu merita. am vb cu bauatul, si dupa paste o sa o duca la doctor, sa-si dea cu parerea un mecanic ce are de facut la ea, si in functie de diagnostic eventual sa o iau deja reparata (evident, la alt pret). @CrazyRO: imi zici te rog de ce spui sa ma orientez catre cele cu kick? nu esti primul care zice asta dar tot asa, am primit doar sfatul fara explicatie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 1, 2010 Share Postat Aprilie 1, 2010 Si eu sunt adeptul kick-ului. Chiar mi se pare mai 'cool' sa pornesti o motocicleta la kick. La inceput o sa ai probleme dar, dupa ce te inveti cu motoreta, o sa o pornesti f usor. Cu buton sunt toate bune si frumoase pana te lasa bateria. Nici daca iei curent de la vreun conservar din fata blocului nu cred ca mai ai curaj sa pornesti la drum pt ca la intors poate nu mai gasesti sofer amabil. Eu cam regret ca nu am kick la XTZ-ul meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Aprilie 1, 2010 Share Postat Aprilie 1, 2010 dca te lasa bateria o iei la impins.. am facut asta citeva luni cu o virago.. ba chiar o ia mai usor la impins decit la kick ca poti sa-i dai "mai lung" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 1, 2010 Share Postat Aprilie 1, 2010 Vorbesti de un monocilindru cu decompresor automat. Daca moare bateria, bafta la impins Eu unul recomand un model cu ambele; pacat ca nu exista. Kickul, din punctul meu de vedere (genunchi drept grav avariat) e cea mai buna solutie. Pe langa faptul ca mie unuia mi se pare mai cool, e mult mai fiabil si te obliga sa ai un motor in stare perfecta de functionare, altfel mori de draci la pedalat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Aprilie 1, 2010 Share Postat Aprilie 1, 2010 stai ca nu inteleg.. monocilindrul de 350 cit de greu sa porneasca fata de un 2V de 535? ca sa nu zic ca la impins pornesti si o masina de 1600.. despre decompresor nu stiu, dar banuiesc ca si virago are decompresor, sau nu? in plus, decompresorul ar trebui sa te ajute si sa scada compresia desi eu unul nu prea inteleg cum functioneaza cel automat, adica cum merge cind dai la demaror dar nu atunci cind mergi cu motorul.. whatever... atita timp cit pornesti o masina de 1400-1600 la impins nu vad de ce nu poti porni un momocilindru de 350 dar oricum, trebuie ca motorul sa fie reglat cum trebuie mereu.. si sa ai baterie.. si atunci nu trebuie nici sa impingi si nici sa dai pedale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Aprilie 1, 2010 Share Postat Aprilie 1, 2010 putem deschide o intreaga discutie cu avantajele/dezavantajele pornirii la buton vs carja. de ex., (din propria exp.) daca iti moare la deal si esti cu motorul intr-un sant adanc si n-ai baterie sa zicem si trebuie impins, ce faci? il impingi la deal? nu. te chinui sa-l scoti din sant si-i dai drumu la vale sa-l pornesti. cu carja nu ai problema asta. tot ce am scris mai sus e putin probabil si a fost doar un exemplu, nu vreau sa incep polemica pe tema asta. retineti ca sunt pro demaror! probabil ca modelul cu demaror e putin mai greu cu cateva kg., dar nesemnificativ. eu pun altfel problema; daca as avea de ales intre doua motoare indiferent de pornire l-as alege pe cel mai bine intretinut. repet, un motor pus la punct porneste la prima maxim a doua pedala asa ca nu vad mare partz. nu inteleg de ce proprietarul motorului despre care vorbesti nu a remediat o problema atat de banala inainte de a pune motorul la vanzare? orice pata de ulei denota lipsa de interes din partea lui si m-ar pune pe ganduri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Aprilie 1, 2010 Share Postat Aprilie 1, 2010 asta asa e.. si eu imi pun aceeasi intrebare.. Mesaj completat firesc ar fi ca macar sa-ti pese sau sa nu vrei sa ti se puna tot felul de intrebari de ce curge ulei pe colo pe colo.. ref la kick vs. electro, daca va fi, va fi cu electro, asta e clar. nu stiu sa spun exact de ce, poate din comoditate, poate ca mi-e teama de faptul ca nu am mai avut cu kick si nici nu am incercat sa pornesc vreodata, poate de teama de a nu sta sa ma uit la ea mai ales ca nu o sa am acces la mecanici/service f usor, dar decizia e luata, va fi electro sau nu va fi nici una. poate am noroc si dupa ce o vede mecanicu o face doar din etansare cu silicon si atunci am rezolvat-o. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 1, 2010 Share Postat Aprilie 1, 2010 (editat) stai ca nu inteleg.. monocilindrul de 350 cit de greu sa porneasca fata de un 2V de 535?ca sa nu zic ca la impins pornesti si o masina de 1600.. despre decompresor nu stiu, dar banuiesc ca si virago are decompresor, sau nu? in plus, decompresorul ar trebui sa te ajute si sa scada compresia desi eu unul nu prea inteleg cum functioneaza cel automat, adica cum merge cind dai la demaror dar nu atunci cind mergi cu motorul.. whatever... atita timp cit pornesti o masina de 1400-1600 la impins nu vad de ce nu poti porni un momocilindru de 350 dar oricum, trebuie ca motorul sa fie reglat cum trebuie mereu.. si sa ai baterie.. si atunci nu trebuie nici sa impingi si nici sa dai pedale Un motor, cu cat are mai putini cilindrii, cu atat e mai greu de pornit impins. Exemplul tau cu Virago 535 e f bun. Are 2 cilindri si 2 pistoane care ajung pe rand la compresie. Prin urmare trebuie sa invingi compresia unui unui singur cilindru care e de 267 cc. Deci, mai mic decat DR 350. Plus ca un chopper nu se compara cu o motocicleta normala. Motorul de chopper are performante f slabe. Si compresia pe masura. O masina de 1600 cc, iarasi, e mai usor de pornit impinsa. De ce? Pt ca are masa mare care apasa pe rotile motoare. In concluzie, la un monocilindru daca bagi treapta 1 sau 2, in momentul cand vei da drumul la ambreiaj, din cauza compresiei pe un singur cilindru si a apasarii mici pe roata spate, aceasta se va tarai pe sol fara posibilitatea de a invarti motorul. In treptele 3, 4, 5... motorul se va invarti, dar atat de incet incat tot nu va porni. Decompresor automat cred ca il au majoritatea motoarelor. Chiar si EXC-ul meu care are si decompresor manual. Din ce am vazut la XTZ principiul e urmatorul: la turatii mici (gen provocate de catre demaror sau de catre kick), decompresorul deschide partial o supapa de evacuare, lasand sa scape nitel compresia. Dupa ce apar primele explozii, turatia creste si, printr-un sistem centrifugar, decompresorul va permite ca supapa respectiva sa se inchida complet. Simplu si eficient. Pe langa stresul cu bateria, se mai poate strica chiar demarorul. Singurul avantaj e comoditatea utilizarii atunci cand totul functioneaza perfect. Cum zicea si CrazyRo, mai importanta e starea motorului decat ce sistem de pornire are. Apropos, LC4 are si, si. Editat Aprilie 1, 2010 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
acladdesign Postat Aprilie 1, 2010 Share Postat Aprilie 1, 2010 ref la kick vs. electro, daca va fi, va fi cu electro, asta e clar. nu stiu sa spun exact de ce, poate din comoditate, poate ca mi-e teama de faptul ca nu am mai avut cu kick si nici nu am incercat sa pornesc vreodata, poate de teama de a nu sta sa ma uit la ea mai ales ca nu o sa am acces la mecanici/service f usor, dar decizia e luata, va fi electro sau nu va fi nici una.ceea ce spui tu seamana cu teama romanului de masina diesel"sa stau cu torta iarna pe sub ea sa porneasca..."ia frate cu kick daca-i buna mobra.nu-i mare inginerie.mai simplu,mai usor,mai sigur.bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Aprilie 1, 2010 Share Postat Aprilie 1, 2010 @andrei:sigur, ideal ar fi sa aiba si si, dar sunt rare, asa ca ramin pe demaror. @aclad: chiar asa e, un diesel nu se compara cu benzina, nici la pornire si nici la performante. si daca facem comparatie intre aceeasi categorie de motoare, benzina bate dieselul de departe. iar dieselurile aspirate nu pornesc iarna, nici chiar cele cu turbina nu pornesc la temperaturi f scazute, la temperaturi la care ORICE benzina porneste, asa ca .. nu m-ai convins.. ramin pe demaror (si benzina... eventual cu supercharger daca chiar vrei ceva de top :-) ) Mesaj completat intre varianta cu kick si cea cu electro sunt diferente la motor sau se pot folosi de la una la alta chiulasa, pistonul, etc.? ma gindesc ca daca e ceva naspa si se potrivesc de la una la alta, merita sa iei un motor second hand si sa-l ai de diverse. pe cea cu electro, poti pune si partea de kick sa o faci cu pornire "duala"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Aprilie 2, 2010 Share Postat Aprilie 2, 2010 @andrei:sigur, ideal ar fi sa aiba si si, dar sunt rare, asa ca ramin pe demaror.@aclad: chiar asa e, un diesel nu se compara cu benzina, nici la pornire si nici la performante. si daca facem comparatie intre aceeasi categorie de motoare, benzina bate dieselul de departe. iar dieselurile aspirate nu pornesc iarna, nici chiar cele cu turbina nu pornesc la temperaturi f scazute, la temperaturi la care ORICE benzina porneste, asa ca .. nu m-ai convins.. ramin pe demaror (si benzina... eventual cu supercharger daca chiar vrei ceva de top :-) ) Mesaj completat intre varianta cu kick si cea cu electro sunt diferente la motor sau se pot folosi de la una la alta chiulasa, pistonul, etc.? ma gindesc ca daca e ceva naspa si se potrivesc de la una la alta, merita sa iei un motor second hand si sa-l ai de diverse. pe cea cu electro, poti pune si partea de kick sa o faci cu pornire "duala"? In afara de sistemul de pornire motoarele sunt aproape identice (mici diferente la sistemul de decompresie - automata) adica cel putin 99,9% identice la piston, supape, distributie, ambreiaj..... De tinut cont ca ala cu kick poate avea cu aproape 4 cp in plus (unele modele) fata de E.S..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
serban_virgil Postat August 28, 2010 Share Postat August 28, 2010 Vand instalatie electrica completa dr 350 absolut toata inclusiv comenzile pt ghidon tot tot+ cdi releu de incarcare stator senzori !din dezmembrare dr 350..adica am schimbat motorul am pus altul din nefericire si astea au mai ramas..stator perfect cdi releu de incarcare+instalatia electrica cu toate anexele!daca in caz aveti nevoie rog pm!Numai bine! Salut, Daca mai este valabil da-mi un mail: serban_virgil@yahoo.com sau tel: 0722683634 Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bladebiker Postat Octombrie 6, 2010 Share Postat Octombrie 6, 2010 salut! are cineva manualul ptr dr-ul de 350 in engleza?...pe link-ul de mai sus sunt toate in germana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vAli. Postat Decembrie 14, 2010 Share Postat Decembrie 14, 2010 am cva manuale, daca mai vrei; vedem cum facem Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lupu' shui Postat Decembrie 14, 2010 Share Postat Decembrie 14, 2010 As vrea sa stiu daca are cineva un set de roti de vinzare si cablurile de acceleratie. Dati-mi PM, va rog, sau mail: lupu_sui@yahoo.com Schimb CDI de la modelul '91 cu cel de la '93 (sau cu alte piese) - difera mufele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Wollt_Rider Postat Decembrie 14, 2010 Share Postat Decembrie 14, 2010 (editat) DR-ul de 350 e o mobra usoara, suficient de puternica, foarte robusta si fiabila, nepretentioasa la intretinere.Deci ideala pentru enduro hobby. Nu tocmai ideala pentru drumuri lungi (100+ km). Ca dezavantaje ar fi pornirea la pedala (sunt si modele cu pornire la buton, dar mai rare) si vechimea. Mai e si racirea pe aer, care poate fi atat avantaj cat si dezavantaj. am si eu un dr350 sunt mobre bune si fiabile Editat Decembrie 14, 2010 de Wollt_Rider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Decembrie 15, 2010 Share Postat Decembrie 15, 2010 usoara pe dracu.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Decembrie 16, 2010 Share Postat Decembrie 16, 2010 usoara pe dracu.. Compara un DR350 cu orice alta mobra de 650cc din asa zisa gama enduro. Este de departe cea mai usoara si asta se simte la viteza mica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Decembrie 16, 2010 Share Postat Decembrie 16, 2010 De ce sa o compar cu 650, mai bine o compar direct cu un BMW 1200GS ca sa para trotineta. De ce nu o compari si tu cu un KTM sau Husqwarna sau Husaberg chiar mai mare, sa zicem de 450 sau 520? Deci, e grea cu spume, este pentru enduro hoby, forestiere, merge si pe un noroi (dar nu adinc) sau pentru unul care are 100kg si nu are pretentii la sarituri, bolovani, etc. Uite, KTM 620 LC4 e mai usoara decit dr350 cu vreo 5 kg. Nu neg faptul ca este un motor foarte bun de inceput pe el. Putere dozabila si suficienta sa urice orice panta. Dar daca ar fi sa imi mai iau mobra de noroiala acum cred ca optiunea ar fi un 2T de 125 sau maxim 250 care sa se invirta pe la 100kg. Greutatea conteaza enorm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Decembrie 17, 2010 Share Postat Decembrie 17, 2010 (editat) Tu ai de gand sa compari DR350, plin de tehnologia anilor 80 cu motociclete moderne? Pai e EVIDENT de la o posta ca orice motocicleta moderna se descurca mai bine. De exemplu, un BMW Xchallenge e cu putin mai greu decat un DR350 insa are 650cc, vreo 55cp, consum de carburant similar si vibratii mai putine. Costa numai 9000e. Insa pentru clasa lui, de dual-sport al anilor 90, mi se pare un model extraordinar, cu foarte putine defecte. Nu prea gasesti in vremurile alea motociclete la fel de polivalente ca DRul de 3-jumate. Rivalii sai ar fi TT350 si XR400, ambele modele relativ rare. Mai mult, DRul e printre cele mai usoare. EDIT: Foloseste tu 3 luni de zile un LC4 620 Editat Decembrie 17, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Decembrie 19, 2010 Share Postat Decembrie 19, 2010 Crede-ma ca abia astept sa pot folosi orice mobra, de orice fel si de orice greutate dar inca ma doare genunchiul foarte tare asa ca mai am ceva de stat pe forum si mai putin in sa. Dar asa e, DR350 e o mobra foarte reusita pentru vremea ei, ba chiar cu motorul asta Beta face si acum motoare (cred ca Alp cred ca se numeste modelul) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Decembrie 24, 2010 Share Postat Decembrie 24, 2010 Crede-ma ca abia astept sa pot folosi orice mobra, de orice fel si de orice greutate dar inca ma doare genunchiul foarte tare asa ca mai am ceva de stat pe forum si mai putin in sa.Dar asa e, DR350 e o mobra foarte reusita pentru vremea ei, ba chiar cu motorul asta Beta face si acum motoare (cred ca Alp cred ca se numeste modelul) Motoarele sunt tot de Suzuki facute, doar cu inscriptionari diferite pe capacele exerioare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GDan Postat Februarie 7, 2011 Share Postat Februarie 7, 2011 Vind un set de cauciucuri noi de pe DRZ 400 S. /index.php?...p;#entry2476036 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.