Sari la conținut
6speed

SUZUKI DR 350

Postări Recomandate

Am cautat pe forum dar nu am gasit undeva sa poti gasi destule pareri la un loc despre acest model de mobra.

Cele mai multe info le-am gasit pe net si acolo ca prezentare de model.

As dori sa aflu parerea unora care au ori au avut,sa aflu daca e ok,ce 'bube" are,ce parti pozitive are.

Din cite vad e o mobra populara la noi.Stiu ca a fost in jurul lumii.

Scuze,daca cumva exista un topic dedicat pentru acest model cu tema similara si nu l-am vazut.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Populara, dar mai greu gasesti modele in stare cat de cat buna.

 

ce inseamna stare cit de cit buna?

optic?

mecanic?

mi se pare normal,totusi nu e un model scos ieri pe piata.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Am cautat pe forum dar nu am gasit undeva sa poti gasi destule pareri la un loc despre acest model de mobra.

Cele mai multe info le-am gasit pe net si acolo ca prezentare de model.

As dori sa aflu parerea unora care au ori au avut,sa aflu daca e ok,ce 'bube" are,ce parti pozitive are.

Din cite vad e o mobra populara la noi.Stiu ca a fost in jurul lumii.

Scuze,daca cumva exista un topic dedicat pentru acest model cu tema similara si nu l-am vazut.

 

Si eu am cautat un topic dar n-am gasit. Ma tenteaza sa-mi fac un downgrade la un DR de 350.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
ce inseamna stare cit de cit buna?

optic?

mecanic?

mi se pare normal,totusi nu e un model scos ieri pe piata.

Eu am fost sa vad vreo 3 pana acum. Toate erau mai rupte decat o comunista stata 3 ani la malu marii. De apreciat ca una avea plasticele facute ca noi si arata bine pe dinafara.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

prietene,nu te supara,dar sti ceva detalii in legatura cu acest model sau vrei doar sa ne aduci la cunostiinta ca nu gasesti ceva frumos si cu plasticuri noi (probabil si la bani ok cu km putini,segmenti+piston si chiulasa noua)?.

Repet,daca sti ceva in legatura cu acest model de mobra,de genu E BUNA-motive,E NASOALA-motive,E OK-motive,PROBLEME-descriere probleme,scrie/impartaseste,daca nu ,te rog,nu adauga un cuvint.

inca odata,fara suparere.

Editat de 6speed

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

DR-ul de 350 e o mobra usoara, suficient de puternica, foarte robusta si fiabila, nepretentioasa la intretinere.

Deci ideala pentru enduro hobby. Nu tocmai ideala pentru drumuri lungi (100+ km).

Ca dezavantaje ar fi pornirea la pedala (sunt si modele cu pornire la buton, dar mai rare) si vechimea.

Mai e si racirea pe aer, care poate fi atat avantaj cat si dezavantaj.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Ma bucur ca ai deschis topicul, poate asa cei care au avut sau au aceasta motocicleta pot sa vina cu informatii legate de Dr 350.

Pentru mine DR-ul de 350 este 'prima dragoste'. Am achizitionat una din Italia anul acesta in luna mai dupa ce am citit cateva luni bune orice informatie mai mult sau mai putin pertinenta despre acest model. Cea mai buna sursa de informare este dupa parerea mea forumul advrider. Americanii se pare ca sunt innebuniti dupa modelul asta care face multe si nimic in acelasi timp. Este un dual-sport ce nu se face de ras in off-road, iar pentru un incepator in enduro este ideal. Nu e o motocicleta foarte puternica are aprox 30 - 33 CP, la o greutate 113 - 130 kg in functie de versiuni si anii de fabricatie.

Piese de schimb se gasesc pe toata mana pentru ca modelul este destul de longeviv fiind fabricat din 1990 pana in 2001, la americani gasesti orice chitibus. Timpii de asteptare la noi sunt de aprox. 15 - 20 de zile pentru piese OEM.

Sa revenim la jucaria mea:

Cand am luat-o era intr-o stare jalnica - motocicleta nu mai fusese pornita de aproximativ 3 ani, in acet timp fiind aruncata intr-un colt al curtii plina de rugina, cu plastice coapte de soare si ploi, cabluri uzate, etc... Ce m-a uimit a fost faptul ca a pornit destul de usor dupa ce i-am curatat carburatorul si i-am pus benzina proaspata.

Ca idee cum a aratat la inceput si cum arata acum:

post-46882-1253966943_thumb.jpg

post-46882-1253966970_thumb.jpg

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Da,e un motor foarte fiabil ,suporta foarte multe .Se preteaza foarte bine la enduro chiar cu tente de hard, destul de puternic ca sa faci cam ce vrei cu el.

Nu e indicat la drum lung ...

Daca gasesti unul in stare buna ,merita sa-l iei sa sti ,nu vei fi dezamagit.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ma bucur ca se string o gramada de informatii aici.

Sunt sigur ca pentru unu ce e membru,si doreste sa achizitioneze un Dr,acest topic este de un real ajutor.

Astfel,pina acum aflam:

-ca nu se gasesc la noi ,modele sa arate bine,noi daca se poate

-ca nu e indicat sa faci mai mult de 100 km cu ea(motive? )

-ca este fiabila,nepretentioasa la intretinere ( mai multe detalii? )

-ca este usoara si suficient de puternica

-ca are un mare dezavantaj (in cazul in care nu ai noroc sa dai peste un model cu e-starter,despre care aflam ca este rar) si anume pornirea la pedala

-ca are racier pe aer care poate fi avantaj dar si dezavantaj ( ? )

-ca daca am fi in America am fi chiar bucurosi ca am ales acest model de mobra-piese se gasesc pe toate gardurile,mobra fiind acolo extrem de populara si ca la noi timpii de asteptare sunt intre 15 pina la 20 de zile pentru piesele OEM

-ca daca gasim unul in stare buna sa nu ezitam si sa il cumparam ( ce inseamna stare buna ?)

E ceata?

Mai arunca un ochi aici:

-istoria modelului

http://www.suzukicycles.org/DR-series/DR350.shtml

-pagina dedicata cu gramada de informatii

http://www.suzukidr350.com/

-review

http://www.motorcyclenews.com/MCN/bikerevi...R350-1992-1999/

-alte informatii

/index.php?...21361&st=10

-plimbare prin tara pe DR 350

/index.php?...77&hl=uzunu

Editat de 6speed

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
-ca nu e indicat sa faci mai mult de 100 km cu ea(motive? )

-ca este fiabila,nepretentioasa la intretinere ( mai multe detalii? )

-ca are un mare dezavantaj (in cazul in care nu ai noroc sa dai peste un model cu e-starter,despre care aflam ca este rar) si anume pornirea la pedala

-ca are racier pe aer care poate fi avantaj dar si dezavantaj ( ? )

-ca daca am fi in America am fi chiar bucurosi ca am ales acest model de mobra-piese se gasesc pe toate gardurile,mobra fiind acolo extrem de populara si ca la noi timpii de asteptare sunt intre 15 pina la 20 de zile pentru piesele OEM

 

- motive ar fi urmatoarele: viteza mica de croaziera, cam pe la 90 - 100km/h, lipsa protectiei la vant, saua poate parea incomoda (pentru cei sensibili), lipsa locului pentru amplasarea unor bagaje, pozitie incomoda pentru pasager, lipsa de putere pentru a merge decent bagaje + pasager. Eu nu m-am referit la 100km fix. M-am referit la touring in general. Asta nu inseamna ca nu poti sa faci cateva drumuri de 100 - 200 km, poate 300+ km daca ai vointa de fier. Faptul ca s-a facut turul tarii pe DR350 nu inseamna nimic, fiindca s-a facut turul tarii si pe mobra hoinar.

- schimburile de ulei se fac rar, interventiile la motor sunt rare (supape, tacheti, distributie, etc) si ai acel sentiment de indestructibilitate, pentru ca e o mobra care nu trebuie sa fie in stare perfecta ca sa mearga perfect (liric, stiu).

- pornirea la pedala e un dezavantaj, dar nu asa mare. Depinde ce vrei de la mobra si cat de mult iti place sa dai cu piciorul in ea. La rece porneste putin mai greu, dar nu as face o mare tragedie din asta. La enduro totusi, prea multe porniri la pedala sunt obositoare, mai ales cand se ineaca.

- racirea pe aer e avantaj fiindca ofera o mai mare simplitate in constructie si in intretinere, dar e dezavantaj prin oras la caldura mare.

- timpi de asteptare pentru piese de 15 - 20 zile sunt o priveliste obisnuita la noi, cam la orice mobra, nu numai la DR.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Pornire la Kick o problema - de asta mi-a fost frica si mie fiind si prima motocicleta. Dupa 2 luni a devenit o joaca cu sau fara decompresor. Asta dupa un reglaj ca la carte la supape si o curatare si un reglaj al carburatorului. Pana si un o-ring usor atins iti da peste cap toate reglajele, am vazut-o pe propria-mi piele.

Acum la 'rece' porneste la a 3-a pedala, iar la 'cald' doar o amenint cu pedala si porneste instantaneu.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Foarte folositor acest topic,multa lume se gandeste la dr mai ales ptr enduro deoarece nu este scumpa si cred ca acest topic va ajuta pe multi,cel putin pe mine m-a ajutat sa imi fac o parere generala despre acest model,care poate fi urmatoarea achizitie.Pacat ca i cam greu.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

daca in caz aveti nevoie de ceva piese am eu pt dr 350.mai exact tot motorul fara cadru.incusiv instaltie electrica cu toate comenzile cdi stator tot doar infipte mufele la far la semnale...ax cu came multe.un set de segmenti noi nouti.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

DRu' e o motocicleta extraordinara. Eu cu ea am inceput sa ma dau, cu ea am facut turul Romaniei, cu ea am bagat 16.000km in 6 luni, timp in care am schimbat uleiul de vreo 3 ori (la fiecare 6.000km), am rupt nenumarate semnale si manete, dar si cablul de decompresor. M-a purtat prin toate noroaiele posibile si imposibile, pe autostrada la 150km/h, pe nisip si pe drumuri de munte. Cu gume serioase si multa experienta poate face fata aproape oricarui tip de teren. Insa mai mult de 50-70km nu poti merge fara oprire din cauza seii, iar la drum trebuie sa alimentezi cam la fiecare 120km. Daca vrei sa urci pe Transfagarasean, de exemplu, cel mai bine e ca, pe coborare, sa opresti motorul. Eu am ajuns in benzinarie doar cu ce mai ramasese in carburator :blink:

 

Kick-ul e usor de folosit o data ce ai prins tehnica, insa n-o culca deoarece se ineaca repede si porneste foarte greu dup-aia.

 

A mea manca ulei, cam 200ml/1000km, iar o data am reusit performanta de a completa 800ml (intra 2.1 litri). O poti abuza cat vrei, trebuie doar sa ai grija de ea din cand in cand.

 

Viteza ei de croaziera e 100km/h si mai are ceva zvac pana la 120, dar incearca sa nu mergi in grup pe asfalt cu mobre mai puternice, altfel s-ar putea sa nu-ti faci prea multi prieteni :blink: Si nu te gandi la pasager decat prin oras, un drum pana la mare e crima.

 

Racirea pe aer e un avantaj in simplitatea ei, insa in zilele calduroase pe trasee dificile e bine sa mai opresti, sa mai tragi o tigara si s-o lasi si pe ea sa se odihneasca. La fel si pe autostrada, peste 110km/h incepe sa se incalzeasca foarte puternic.

 

Per total e o motocicleta foarte buna pentru distractie noroioasa, ieftin de intretinut, insa iti trebuie putina experienta pentru a face ceva mai mult decat forestiere. Iar pentru forestiere, la fel de bun e si un F650 :rose:

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
DRu' e o motocicleta extraordinara. Eu cu ea am inceput sa ma dau, cu ea am facut turul Romaniei, cu ea am bagat 16.000km in 6 luni, timp in care am schimbat uleiul de vreo 3 ori (la fiecare 6.000km), am rupt nenumarate semnale si manete, dar si cablul de decompresor. M-a purtat prin toate noroaiele posibile si imposibile, pe autostrada la 150km/h, pe nisip si pe drumuri de munte. Cu gume serioase si multa experienta poate face fata aproape oricarui tip de teren. Insa mai mult de 50-70km nu poti merge fara oprire din cauza seii, iar la drum trebuie sa alimentezi cam la fiecare 120km. Daca vrei sa urci pe Transfagarasean, de exemplu, cel mai bine e ca, pe coborare, sa opresti motorul. Eu am ajuns in benzinarie doar cu ce mai ramasese in carburator :blink:

 

Kick-ul e usor de folosit o data ce ai prins tehnica, insa n-o culca deoarece se ineaca repede si porneste foarte greu dup-aia.

 

A mea manca ulei, cam 200ml/1000km, iar o data am reusit performanta de a completa 800ml (intra 2.1 litri). O poti abuza cat vrei, trebuie doar sa ai grija de ea din cand in cand.

 

Viteza ei de croaziera e 100km/h si mai are ceva zvac pana la 120, dar incearca sa nu mergi in grup pe asfalt cu mobre mai puternice, altfel s-ar putea sa nu-ti faci prea multi prieteni :blink: Si nu te gandi la pasager decat prin oras, un drum pana la mare e crima.

 

Racirea pe aer e un avantaj in simplitatea ei, insa in zilele calduroase pe trasee dificile e bine sa mai opresti, sa mai tragi o tigara si s-o lasi si pe ea sa se odihneasca. La fel si pe autostrada, peste 110km/h incepe sa se incalzeasca foarte puternic.

 

Per total e o motocicleta foarte buna pentru distractie noroioasa, ieftin de intretinut, insa iti trebuie putina experienta pentru a face ceva mai mult decat forestiere. Iar pentru forestiere, la fel de bun e si un F650 :rose:

 

 

 

ce an de fabricatie e mobra? de citi ani e la tine?

citi km a avut cind ai luat-o?........citeam parca de 47.000 km,sau?

ai umblat la motor de cind o ai,in sensul-piston-segmenti-supape?sti sa fi avut montat in cei 47.000 km asa ceva,sau sa se fi umblat la motor,mai mult decit reglaj supape?

daca ar fi sa cumperi una "maine",acum ca sti la ce te bagi,ai mai cumpara una?

o recomanzi?

trebuie folosita "ca pentru virsta ei" sau poti sa ii dai ca lumea?

daca ai putea sa pleci pentru 3 zile, si maine ti s-ar oferi o super iesire,stiind ca ai schimbat doar uleiul+filtru+curatat filtru aer la mobra in ultimele 3 luni de folosire,si in rest ai neglijat-o,ai avea baza/curaj sa o iei la o iesire de 3 zile?

imi cer scuze de stilul "ziaristic"(poate) de a pune intrebarile,dar repet, marea parte din parerile ce le-am gasit pe net,incepeau cu :"de cind am luat-o de noua in '96" sau "in '98 cind am luat-o de la reprezentanta locala" si continua cu "nu am bagat decit ulei....am facut service....e un motor demn de incredere.....s.a.m.d".

mai mare incredere as avea intr-o parere a unui roman,ce si-a luat si el o mobra si vrea de la ea de toate ( ca la Dacia 1310 :D ),nu a avut bani sa o cumpere noua,nu a avut bani de service Suzuki de specialitate si profesianlism, nu a avut bani de cel mai "tare " ulei, de cel "mai bun " filtru de aer, de cele "mai performante" cauciucuri,nu venea de la job si il dezlipea familia cu spaclu de pe motorul tinut in garajul incalzit( iarna).

multumesc

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@6speed

Si eu am un Dr350, fabricatie 1990. Il am de 3 sezoane. Umblu mai putin pe sosea dar mai mult pe coclauri, paduri, forestiere.

Daca ii stii smekeria, porneste usor, la kick. L-am plimbat si pe calduri mari si pe frig mare. Nu m-a lasat niciunde.

Am schimbat la el: bujie, filtru ulei, kit lant, ambreiaj, garnituri supape, cablu ambreiaj. Atat. Numai consumabile.

Km? nu stiu cat am facut. La o iesire cca 100 km. Am iesit de cca 20 ori/an.

Eu zic ca daca ii dai ce trebe, poti merge mult si bine. Face fata si la noroaie si rape abrupte. Trebe sa tragi gazu si sa te ti de el.

Eu cred ca este cel mai echilibrat " dual sport hard enduro". Si are ciclistica buna, lucru important la manevrele la viteza mica.Suspensie e ok, daca e reglata pt greutatea ta, treci peste orice.

La ideea ta de plecare pe 3 zile, cred ca o inspectie vizuala e aprope de juns pt a pleca.

Da trebuie folosita ca pt varsa ei, deorece nu are, ca cele noi, 60CP, dar poti sa ii dai ca lumea si tot nu te lasa balta, merge la competitii de hobby excelent.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
@6speed

Si eu am un Dr350, fabricatie 1990. Il am de 3 sezoane. Umblu mai putin pe sosea dar mai mult pe coclauri, paduri, forestiere.

Daca ii stii smekeria, porneste usor, la kick. L-am plimbat si pe calduri mari si pe frig mare. Nu m-a lasat niciunde.

Am schimbat la el: bujie, filtru ulei, kit lant, ambreiaj, garnituri supape, cablu ambreiaj. Atat. Numai consumabile.

Km? nu stiu cat am facut. La o iesire cca 100 km. Am iesit de cca 20 ori/an.

Eu zic ca daca ii dai ce trebe, poti merge mult si bine. Face fata si la noroaie si rape abrupte. Trebe sa tragi gazu si sa te ti de el.

Eu cred ca este cel mai echilibrat " dual sport hard enduro". Si are ciclistica buna, lucru important la manevrele la viteza mica.Suspensie e ok, daca e reglata pt greutatea ta, treci peste orice.

La ideea ta de plecare pe 3 zile, cred ca o inspectie vizuala e aprope de juns pt a pleca.

Da trebuie folosita ca pt varsa ei, deorece nu are, ca cele noi, 60CP, dar poti sa ii dai ca lumea si tot nu te lasa balta, merge la competitii de hobby excelent.

 

:rose:

 

uzunu?

Editat de 6speed

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
DRu' e o motocicleta extraordinara. Eu cu ea am inceput sa ma dau, cu ea am facut turul Romaniei, cu ea am bagat 16.000km in 6 luni, timp in care am schimbat uleiul de vreo 3 ori (la fiecare 6.000km), am rupt nenumarate semnale si manete, dar si cablul de decompresor. M-a purtat prin toate noroaiele posibile si imposibile, pe autostrada la 150km/h, pe nisip si pe drumuri de munte. Cu gume serioase si multa experienta poate face fata aproape oricarui tip de teren. Insa mai mult de 50-70km nu poti merge fara oprire din cauza seii, iar la drum trebuie sa alimentezi cam la fiecare 120km. Daca vrei sa urci pe Transfagarasean, de exemplu, cel mai bine e ca, pe coborare, sa opresti motorul. Eu am ajuns in benzinarie doar cu ce mai ramasese in carburator :blink:

 

Kick-ul e usor de folosit o data ce ai prins tehnica, insa n-o culca deoarece se ineaca repede si porneste foarte greu dup-aia.

 

A mea manca ulei, cam 200ml/1000km, iar o data am reusit performanta de a completa 800ml (intra 2.1 litri). O poti abuza cat vrei, trebuie doar sa ai grija de ea din cand in cand.

 

Viteza ei de croaziera e 100km/h si mai are ceva zvac pana la 120, dar incearca sa nu mergi in grup pe asfalt cu mobre mai puternice, altfel s-ar putea sa nu-ti faci prea multi prieteni :D Si nu te gandi la pasager decat prin oras, un drum pana la mare e crima.

 

Racirea pe aer e un avantaj in simplitatea ei, insa in zilele calduroase pe trasee dificile e bine sa mai opresti, sa mai tragi o tigara si s-o lasi si pe ea sa se odihneasca. La fel si pe autostrada, peste 110km/h incepe sa se incalzeasca foarte puternic.

 

Per total e o motocicleta foarte buna pentru distractie noroioasa, ieftin de intretinut, insa iti trebuie putina experienta pentru a face ceva mai mult decat forestiere. Iar pentru forestiere, la fel de bun e si un F650 :blink:

:rose: sunt intru totul de acord cu antevorbitorul meu. :P.

eu ador motocicleta asta. a mea e leat 93. am rezistat pe ea până am fost doborât de o vidanjă.

autonomia, hm, i-am luat rezervor de 16 litri dar nu l-am probat pentru că nu am avut bani să o repar. mă gândesc că la consumul ei de 4 la sută nu o să mă dezamăgească.

mai am cam |...........................| atât. dar tare mi-e dor de ea si sper ca să o incalec sezonul ăsta.

dacâ e fiabilă? eu mă găndesc să-i iau si un set de roti de supermoto... chiar daca inseamnă să bag 400-500 de iopuroi intr-o mobră de 1000.

nu stiu unde a vazut lumea căzăturile alea cu plastice noi. eu m-am dus la sibiu am luat-o si am călărit-o 9 ore până la bucuresti. si are plasticele muci, mă gândeam să le acopăr cu autocolant.

am luat-o tocmai are pornire la kick mi se pare funny.

din păcate marii fani ai acestei mobre nu prea stau pe forumuri, sunt plecați pe coclauri. dacă vrei coclauri la greu e mobra ideală.

dacă vrei să fii fițos in bucuresti pe mobră hard enduro... nu-i recomndată

Editat de vintze

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

eu am invatat un lucru :

 

cere mobra de la cineva care are incredere sa ti-o imprumute si fa-ti o idee singur cum merge .

am avut doua , luate aproape concomitent deoarece m-a surprins pretul si starea lor .

cu una am mers turul tarii 3000 km si toata ziua prin oras si ture in imprejurimi , cu cealalta mai putin deoarece m-am indragostit mai tare de prima care avea USD si reglaj al inaltimii din buton (este acum la Uzunu) ,cealalta pornea mai greu , asta pana sa o dau unui prieten care se plimba astazi cu ea ca si prima motocicleta si a aranjat-o in asa fel incat porneste si nu il lasa in drum .

ambele vechiute , 93 si 95 parca .

eu le,am dat numai benzina si ulei la timp , un lant curatat din cand in cand iar in rest bice .

Mesaj completat

cea albastra este cea mai vechiuta , din 93 , bantuie acum undeva pe langa Navodari iara cea galbena este SHC un pic mai noua , am uitat anul , in poza pe Transalpina , acum la Uzunu .

post-7084-1254430196_thumb.jpg

post-7084-1254430366_thumb.jpg

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
ce an de fabricatie e mobra? de citi ani e la tine?

citi km a avut cind ai luat-o?........citeam parca de 47.000 km,sau?

ai umblat la motor de cind o ai,in sensul-piston-segmenti-supape?sti sa fi avut montat in cei 47.000 km asa ceva,sau sa se fi umblat la motor,mai mult decit reglaj supape?

daca ar fi sa cumperi una "maine",acum ca sti la ce te bagi,ai mai cumpara una?

o recomanzi?

trebuie folosita "ca pentru virsta ei" sau poti sa ii dai ca lumea?

daca ai putea sa pleci pentru 3 zile, si maine ti s-ar oferi o super iesire,stiind ca ai schimbat doar uleiul+filtru+curatat filtru aer la mobra in ultimele 3 luni de folosire,si in rest ai neglijat-o,ai avea baza/curaj sa o iei la o iesire de 3 zile?

imi cer scuze de stilul "ziaristic"(poate) de a pune intrebarile,dar repet, marea parte din parerile ce le-am gasit pe net,incepeau cu :"de cind am luat-o de noua in '96" sau "in '98 cind am luat-o de la reprezentanta locala" si continua cu "nu am bagat decit ulei....am facut service....e un motor demn de incredere.....s.a.m.d".

mai mare incredere as avea intr-o parere a unui roman,ce si-a luat si el o mobra si vrea de la ea de toate ( ca la Dacia 1310 :rose: ),nu a avut bani sa o cumpere noua,nu a avut bani de service Suzuki de specialitate si profesianlism, nu a avut bani de cel mai "tare " ulei, de cel "mai bun " filtru de aer, de cele "mai performante" cauciucuri,nu venea de la job si il dezlipea familia cu spaclu de pe motorul tinut in garajul incalzit( iarna).

multumesc

A mea, luata de la Lotru, e '92 cu SHC si furca USD. Cu ea mi-am facut ucenicia, cu ea am facut turul tarii in 13 zile si 4000km si multe alte drumetii (vezi topicurile mele), cu ea am bagat coclau la greu, cu ea am avut un minor accident care s-a soldat cu o roata stramba, insa mi-a fost cam tarsa s-o fac, iar cu banii n-am dus-o excelent.

 

Cand am luat-o avea undeva la 35.000, acum are ~51.000km. Nu i-am facut niciodata niciun reglaj, nici macar la carburator, nu mai vorbesc de supape, iar filtrul de ulei nu l-am schimbat niciodata, desi i-am facut 3 schimburi de sange (Motorex daca ti se pare relevant). Daca mi-as mai cumpara un DR? Da, probabil da, am incredere mare in motorasul ala, dar cred ca mi-as fi dorit ceva mai usor pentru coclau. Asta desi visez la un moment dat sa am o vitezana mica, strict de circuit.

 

Eu nu aveam mare stres in a utiliza toata banda de turatii. De la limitator (care, daca-mi aduc bine aminte, e fixat la 9000 rpm) pana la stupizenii gen 30 la ora intr-a 6-a (1500 rpm, turatie de relanti). Cu gume mixte (am avut si TW 41/42, de fapt gumele care-s in poza lui Lotru, doar ca nu aceleasi) ai sanse sa prinzi pe picior gresit vitezane atat timp cat drumul se innoada pe el insusi, iar cu caramele te poti da suficient de enduro incat sa ajungi rupt acasa. Si crede-ma ca rezista grav la abuzuri.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salut

 

Ca sa sunt la intrunirile posesorilor de DR Anonimi....

 

Buna ziua, ma cheama Florin si de 2 ani si 1 luna conduc DR 350....

 

Super motocicleta !

 

Este de buna simt. Nu te lasa decat acolo unde nu stii sa o exploatezi. Ideala pentru motocicleta de zi de zi si eventual cate un week-end de enduro.

 

Intretinerea este usoara, consumabilele sunt relativ accesibile, o multime de piese after-market.

 

La drum (touring) daca nu ai pasager este acceptabil (dar cu pauze la maxim 100 km), iar cu pasager mai mult de 50 km este un chin.

 

Exploatata cu "nesimtire" mai devreme sau mai tarziu te va lasa balta si reparatiile din zona chiuloasa sunt relativ costisitoare raportate la valoarea de anablu a motocicletei (ex. un ax cu came OEM costa cam 250 euro + set supape cca 150 euro).

 

Am avut ocazia sa trec la ceva "mai mare" specializat pentru enduro... dar am considerat ca pentru necesitatile mele prefer sa mai adun ceva banuti sa iau si un touring pentru sosea... iar 350-ul sa il tin pt. Offroad.

 

Daca este ceva ce pot sa-mi doresc de la ea ar fi vreo 10 cp in plus.... ceea ce gasesti la DRZ 400 ... probabil urmatorul motor de offroad (cand va fi asta nu stiu, poate peste vreo 2-3 ani).

 

Am achizitionat pentru el roti supermoto (se potrivesc cele de Yamaha XT 125 X - inclusiv discuri de frana) si se comporta bine, chiar distractiv pot sa zic.

 

Cat despre starea generala a modelelor de pe piata, intradevar majoritatea sunt serios uzate in zona motor si ansamblul suspensiei spate (costul reparatiilor de duce peste 300 euro), cauzate in mod sigur (95 %) de exploatare "neglijenta".

 

Cat despre comparatia cu BMW F650 in offroad cred ca este exagerata..... BMW F650 in offroad este mai apropiat de Yamaha Virago decat de Dr350 (scuzati rautatea dara asta este realitatea).

 

Cam atat imi vine in minte deocamdata....

 

PS: Cutia de viteze este indestructibila (asta daca folosesti abreiajul cand schimbi vitezele)!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

raspunsuri pe gustul meu.

multam fain celor ce si-au expus parerile si impresiile.

Mesaj completat

mai multe info aici:

http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=230695

 

si o tura faina pe acest utilaj:

Italy-Russia-Kazhakistan-Kirgyzstan-Uzbekistan

http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=391963

Mesaj completat

si totusi....probleme :rose:

http://www.thumperpage.com/articles/DR350ToW.html

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Povestea aia cu DRul se poate intampla oricui ia o mobra ieftina si nu o verifica in detaliu: desfacut tot, curatat, verificat, ajustat, reasamblat la loc.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×