Sari la conținut

SUZUKI DR 350


6speed
 Share

Postări Recomandate

Am de vanzare un rezervor de plastic de la acerbis pt. dr 350 de 16 litri. E nou noutz, in tzipla. Trimit gratuit oriunde in tara. Pret 1100 lei.

Mesaj completat

0731373503

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 146
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 1 month later...

de astazi sunt si eu posesor de aceasta antichitate :moron: l-am luat doar pt a ma distra in perioada de concediu apoi o sa-l vand..pana atunci am timp sa ma ocup de el asa ca m-ar ajuta si pe mine un manual :P

aaa am uitat sa precizez ca e anul 1997

Mesaj completat

revin cu o prima impresie...nu mi se pare greu absolut deloc,putere nu foarte multa chiar nu m-a impresionat(intra 1-a cred ca urca peste tot),frane ca la bunica la carucior ce sa mai un motor de incepatori mai linistiti aaa si inca ceva,oare dee ce nu are decompresor :P intreb de curios ca de pornit porneste usor,nu fumega deloc si trage constant

post-42663-1303683206_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de astazi sunt si eu posesor de aceasta antichitate :moron: l-am luat doar pt a ma distra in perioada de concediu apoi o sa-l vand..pana atunci am timp sa ma ocup de el asa ca m-ar ajuta si pe mine un manual :P

aaa am uitat sa precizez ca e anul 1997

Mesaj completat

revin cu o prima impresie...nu mi se pare greu absolut deloc,putere nu foarte multa chiar nu m-a impresionat(intra 1-a cred ca urca peste tot),frane ca la bunica la carucior ce sa mai un motor de incepatori mai linistiti aaa si inca ceva,oare dee ce nu are decompresor :P intreb de curios ca de pornit porneste usor,nu fumega deloc si trage constant

 

 

o sa devina greu dar in timp.. ia iesi cu el pe niste dealuri, maluri, noroaie, sleauri sa vezi cit de usor e atunci (ma rog, poate tu ai 130kg, 1,95 si participi la world strongest man si o sa ti se para usor si atunci). frina ar trebui sa aiba, eu cu al meu pot face stoppie iar spatele se blocheaza cind vreau. Decompresor nu are manual pentru ca probabil are automat, nu sunt sigur ca al meu are pornire electrica. Puterea nu are cum sa te impresioneze, e totusi un motor care se face din 90 fara modificari majore, daca vrei mai mult "zvic" schimba pinioanele, mergi pe niste rapoarte mai de cross (mare spate mic fata) dar pierzi din top speed.

Editat de XorX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o sa devina greu dar in timp.. ia iesi cu el pe niste dealuri, maluri, noroaie, sleauri sa vezi cit de usor e atunci (ma rog, poate tu ai 130kg, 1,95 si participi la world strongest man si o sa ti se para usor si atunci). frina ar trebui sa aiba, eu cu al meu pot face stoppie iar spatele se blocheaza cind vreau. Decompresor nu are manual pentru ca probabil are automat, nu sunt sigur ca al meu are pornire electrica. Puterea nu are cum sa te impresioneze, e totusi un motor care se face din 90 fara modificari majore, daca vrei mai mult "zvic" schimba pinioanele, mergi pe niste rapoarte mai de cross (mare spate mic fata) dar pierzi din top speed.

 

probabil trebuie sa-i schimb lichidul de frana.manual nu ai cumva? am cautat de 97 dar nu am gasit decat 1 in germana

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de astazi sunt si eu posesor de aceasta antichitate :moron: l-am luat doar pt a ma distra in perioada de concediu apoi o sa-l vand..pana atunci am timp sa ma ocup de el asa ca m-ar ajuta si pe mine un manual :P

aaa am uitat sa precizez ca e anul 1997

Mesaj completat

revin cu o prima impresie...nu mi se pare greu absolut deloc,putere nu foarte multa chiar nu m-a impresionat(intra 1-a cred ca urca peste tot),frane ca la bunica la carucior ce sa mai un motor de incepatori mai linistiti aaa si inca ceva,oare dee ce nu are decompresor :P intreb de curios ca de pornit porneste usor,nu fumega deloc si trage constant

eu vad in poza ca ai kick deci iti lipseste maneta de decompresie si cu pinionul care apare in poza sigur o sa scoti un minim de 130 intr-a 6-adeci clar tre sa-ti schimbi raportul pinioanelor ca doar n-o so scoti pe autostrada

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu vad in poza ca ai kick deci iti lipseste maneta de decompresie si cu pinionul care apare in poza sigur o sa scoti un minim de 130 intr-a 6-adeci clar tre sa-ti schimbi raportul pinioanelor ca doar n-o so scoti pe autostrada

 

salut,ce raport imi recomanzi si care e raportul standard?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aaa am uitat sa precizez ca e anul 1997

oare dee ce nu are decompresor

 

Daca-i din '97 are pornire la demaror, deci are decompresor automat. Kick-ul i-a fost pus de unul din fostii proprietari, ca mobra nu vine cu pornire duala din fabrica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si in 97 au existat doua modele, varianta street legal care avea demaror si varianta de "noroaie" cae avea kick. De pornire duala sunt si eu interesat dar aparent nu prea se poate pune; adica nu am gasit niciunde explicat cum ai putea face asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,ce raport imi recomanzi si care e raportul standard?

 

daca vrei enduro, fata 13 iar spatele 47, pentru enduro mai soft, fata 13 si spatele 43, pentru sosea fata 14 sau 15 si spatele 43.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca vrei enduro, fata 13 iar spatele 47, pentru enduro mai soft, fata 13 si spatele 43, pentru sosea fata 14 sau 15 si spatele 43.

 

o sa ma uit sa vad exact ce am eu pe el dar...daca o sa folosesc varianta enduro nu imi va trebui si alt lant?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca o sa folosesc varianta enduro nu imi va trebui si alt lant?

 

Poate itzi ajunge lungimea lantului poate ca va trebui sa-l lungesti. E bine daca schimbi pinioanele sa schimbi si lantul. Parca trebuie lant de 114 zale, nu mai tin minte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate itzi ajunge lungimea lantului poate ca va trebui sa-l lungesti. E bine daca schimbi pinioanele sa schimbi si lantul. Parca trebuie lant de 114 zale, nu mai tin minte.

 

da am verificat si am 14 cu 43 si lantul e destul de larg..cred ca o sa fiu ok cu un 47 pe spate.inca caut manual pt anul 97..e plin netu pt ani 90-95.vreau sa-i schimb uleiul si filtrul de ulei,cat ulei intra?azi am apucat de am tras putin de ea :blbl: nu as avea ce sa cer mai mult de la un motor de 14 ani

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci:

 

- decompresor automat (centrifugal) se poate sa intalnesti si pe varianta cu KICK - seria 93-94 in funtie de tara de destinatie au fost echipate cu ambele variante (are si decompresor manual, dar si centrifugal)

- se poate echipa cu amble variante de pornire (KICK+ELECTROSTARTER) dar trebuie schimbata semicarcasa de pe latura cu ambreiajul + decompresor automat + cuplajul unisens(volanta+transmisie de la KICK) dar nu este prea de succes - tinde sa apara back-fire-ul (arunca pedala inapoi la pornirea cu KICK)

- de prefera ulei 10W40 sintetic sau semisintetic cu maxima grija sa nu mergi cu el sub nivelul de pe joja.

- orice corp strain care ajunge prin carter are toate sansele sa iti omoare pinionul pompei de ulei

- orice probleme de ungere vor duce la uzura palierului axului cu came (latura dinspre bujie).

- lantul de distributie neschimbat la timp (intins) nu se va rupe dar va uza masiv patinele si vor trebui schimbate

- joc prea mic la tacheti va duce la incarcarea cu calamina a supapelor (ulterior din motive de racire se vor duce si simeringurile supapelor) si de aici pana la consum de ulei nu mai este decat un pas.

- joc prea mare va uza sabotul tachetilor si al camelor axului cu came - destul de trist - un ax cu came in magazin costa cca 300 euro + 100 euro tachetii - la o scurta privire tot ce este pe net spre dezmembrare este cu problemele de mai sus.

 

Daca toate astea sunt puse la punct este un motor "exceptional".

Nu este "profi" dar pentru reim amator de offroad este OK - atat timp cat sti sa mergi pe motor nu te va lasa la greu.

 

Eu folosesc acelasi DR 350 de peste 3,5 ani si singurele interventii au fost la segmenti si simeringuri supape.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cantitatea teoretica de ulei este trecuta pe capacul ambreiajului, in ml. Cantitatea reala o vei afla masurind pe joja si completind daca mai e nevoie. Pentru masurarea pe joja e cam ciudat, se lasa motorul sa mearga 3-4 minute, se opreste, se asteapta 30 sec 1 min si se verifica cu joja. Asta din cauza ca pozitionata in cel mai de sus punct si nu pe carter (o mare idiotenie dupa parerea mea). Atentie! daca nu pornesti motorul inainte, tot uleiul se aduna jos iar cind te uiti pe joja o sa zici ca nu ai strop de ulei,ceea ce este eronat si asta va duce la completarea uleiului mult peste limita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci:

 

- decompresor automat (centrifugal) se poate sa intalnesti si pe varianta cu KICK - seria 93-94 in funtie de tara de destinatie au fost echipate cu ambele variante (are si decompresor manual, dar si centrifugal)

- se poate echipa cu amble variante de pornire (KICK+ELECTROSTARTER) dar trebuie schimbata semicarcasa de pe latura cu ambreiajul + decompresor automat + cuplajul unisens(volanta+transmisie de la KICK) dar nu este prea de succes - tinde sa apara back-fire-ul (arunca pedala inapoi la pornirea cu KICK)

- de prefera ulei 10W40 sintetic sau semisintetic cu maxima grija sa nu mergi cu el sub nivelul de pe joja.

- orice corp strain care ajunge prin carter are toate sansele sa iti omoare pinionul pompei de ulei

- orice probleme de ungere vor duce la uzura palierului axului cu came (latura dinspre bujie).

- lantul de distributie neschimbat la timp (intins) nu se va rupe dar va uza masiv patinele si vor trebui schimbate

- joc prea mic la tacheti va duce la incarcarea cu calamina a supapelor (ulterior din motive de racire se vor duce si simeringurile supapelor) si de aici pana la consum de ulei nu mai este decat un pas.

- joc prea mare va uza sabotul tachetilor si al camelor axului cu came - destul de trist - un ax cu came in magazin costa cca 300 euro + 100 euro tachetii - la o scurta privire tot ce este pe net spre dezmembrare este cu problemele de mai sus.

 

Daca toate astea sunt puse la punct este un motor "exceptional".

Nu este "profi" dar pentru reim amator de offroad este OK - atat timp cat sti sa mergi pe motor nu te va lasa la greu.

 

Eu folosesc acelasi DR 350 de peste 3,5 ani si singurele interventii au fost la segmenti si simeringuri supape.

 

multumesc de info. o sa-l duc la suzuki sa faca o verificare amanuntita

 

cantitatea teoretica de ulei este trecuta pe capacul ambreiajului, in ml. Cantitatea reala o vei afla masurind pe joja si completind daca mai e nevoie. Pentru masurarea pe joja e cam ciudat, se lasa motorul sa mearga 3-4 minute, se opreste, se asteapta 30 sec 1 min si se verifica cu joja. Asta din cauza ca pozitionata in cel mai de sus punct si nu pe carter (o mare idiotenie dupa parerea mea). Atentie! daca nu pornesti motorul inainte, tot uleiul se aduna jos iar cind te uiti pe joja o sa zici ca nu ai strop de ulei,ceea ce este eronat si asta va duce la completarea uleiului mult peste limita.

 

 

nu scrie nimic pe capacul ambreiajului de aceea am si intrebat...probabil fostul proprietar a facut greseala despre care vb tu aici deoarece nivelul este peste maxim

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1700ml fara schimb de filtru, 1900ml cu schimb de filtru

daca are nivel peste limita ar fi de preferat sa fie din cauza de overfill si sa nu fie de fapt benzina bagata in ulei din diverse motive, printre cele mai comune cui pontou care nu inchide combinat cu lasarea robinetului de la rezervor pe ON, amestec prea bogat, probleme la segmenti.

 

oricum, cam multa "agitatie" pentru "o baba" cu care vrei sa te dai 2 sapt in concediu si pe urma sa o vinzi....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1700ml fara schimb de filtru, 1900ml cu schimb de filtru

daca are nivel peste limita ar fi de preferat sa fie din cauza de overfill si sa nu fie de fapt benzina bagata in ulei din diverse motive, printre cele mai comune cui pontou care nu inchide combinat cu lasarea robinetului de la rezervor pe ON, amestec prea bogat, probleme la segmenti.

 

oricum, cam multa "agitatie" pentru "o baba" cu care vrei sa te dai 2 sapt in concediu si pe urma sa o vinzi....

nu miroase a benzina..pai tocmai asta e ideea vreau 2 sapt sa fiu sigur ca nu se f..e nimic si cel care il cumpara sa nu arunce cu el dupa mine

post-42663-0-20849500-1304848048_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc de info. o sa-l duc la suzuki sa faca o verificare amanuntita

 

 

 

 

nu scrie nimic pe capacul ambreiajului de aceea am si intrebat...probabil fostul proprietar a facut greseala despre care vb tu aici deoarece nivelul este peste maxim

 

1700 ml fara schimbare filtru

1900 ml cu schimbare filtru

2100 ml la desfacere motor

 

ca si idee generala se poate merge cu un filtru la doua schimburi de ulei (daca se foloseste acelasti tip)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

are cineva un radiator de ulei pt dr 350??

stiti cumva daca radiatorul de pe dr 650 cu furtune cu tot se potriveste pe dr 350?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreau sa pun radiator pentru drumuri mai lungi si pentru padure cu frunzis des!

ma gandesc la acest radiator ca un ajutor suplimentar pentru racire! am sa montez si o sonda de temperatura.

la drum mai lung, ce-i drept, nu am avut probleme! dar in padure, toamna, cu mult frunzis mi s-a incins si s-a oprit!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce legatura e intre frunzele din copac si racirea motorului ca zau daca ma prind...

 

Frunzele din copac ajung pe jos apoi pe cilindru si chiulasa. Combinat cu viteza mica rezulta motor neracit cum se cuvine.

 

La drum lung nu e problema cu racirea pe aer. Doar la viteze mici (oras, padure, etc...)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...