Sari la conținut

Honda Deauville NT650


blu3yes
 Share

Postări Recomandate

As vrea si eu cateva pareri concrete despre acest tourer de la Honda, numit Deauville.

Ma intereseaza drumurile lungi dar si cele zilnice, cu pasager mereu, ca am nevasta care

adora mersul pe motor. Am de specificat ca pe transalp si varadero am incercat sa ma cocot,

dar nu am picioarele suficient de lungi si nu ma risc sa ma tavalesc pe la stopuri.

Merg zilnic cu motorul la servici si e imperios necesar sa stau pe ea ca lumea.

 

Multumesc anticipat pentru sfaturi, ma bate gandul sa achizitionez una si de aceea astept

pareri bazate pe experientele voastre personale.

 

Cu respect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deauville e o motocicleta cam masiva pentru oras - parerea mea.

 

Nu e problema ca e masiva, eu oricum nu ma bag printre masini si alte nebunii,

merg tip-til ca vreau sa mor batran. Si nici nu am nevoie de una subtire,

in Ploiesti traficul permite sa mergi decent ca si o masina pe banda ta.

Ma intereseaza cat e de fiabila, daca e motoreta cu care sa plec la drum f lung cu incredere,

daca e confortabila and stuff...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e problema ca e masiva, eu oricum nu ma bag printre masini si alte nebunii,

merg tip-til ca vreau sa mor batran. Si nici nu am nevoie de una subtire,

in Ploiesti traficul permite sa mergi decent ca si o masina pe banda ta.

Ma intereseaza cat e de fiabila, daca e motoreta cu care sa plec la drum f lung cu incredere,

daca e confortabila and stuff...

dupa cum sta in pret, alta explicatie nu vad...

 

Transalp-ul are kit de coborare, am mers eu pe unul coborat... m-a enervat ca am 1,86

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fi fara grija, am mers citiva metri cu deauvilu si este bine echilibrata, are motor de transalp 650 dar cu tractiune pe cardan si nu e chiar grea, de jur imprejur doar plastice.

Pune mina pe una si poate vi la mizil cu ea simbata, :rose: .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fi fara grija, am mers citiva metri cu deauvilu si este bine echilibrata, are motor de transalp 650 dar cu tractiune pe cardan si nu e chiar grea, de jur imprejur doar plastice.

Pune mina pe una si poate vi la mizil cu ea simbata, :rose: .

 

La bolboceala mizileana vin sambata dimineata negresit domnule Pedros, sper sa dau acolo de ceva posesor/i de Deauville

sa ma lumineze cum sta treaba cu mobra asta, daca forumistii sunt mai zgarciti cu tastatura :blink:

 

Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Fara nici o rea intentie, topicul va fi mutat la motociclete de strada, deoarece Honda Deauville este o motocicleta gandita exclusiv pentru acest tip de suprafata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Maic, vorbeste cu Statica de la noi din urbe. Omu a avut frumusete de deauville, dar bou cum e a facut-o ratbike :blink:.

 

Eu ma mai dadui cu ea cand erea intreaga si ce-ti pot spune:

- desi pare grasa nu e. Comoda ca dimineata de duminica :blink:

- e usurica, nu ca viagra ta dar merge. Iti dau VX-u o tura ca sa-ti faci parere cat de grea

- are o pleiada de torpedouri si portbagaje de te enerveaza (avantaj)

- are consum decent spre ridicol (cica 4-5)

- are crashbaruri incluse, asa ca poti sa o scapi pe jos lejereanu

- e cam f.utere sa-i schimbi una-alta, deh ca la carenate, nimic iesit din tipare

- are cardan. Cardan rulz. Punct.

- are sheaua moaaalleeee si pufuoasaaaa.... mmmmm....

- frane&shit rezonabile, dar nimic spectaculos

- urata ca setea de dimineata. Desi mi-ar placea la nebunie sa am una, as pune-o pe numele maica-mii :rose:

 

 

PS: vezi ca-i scumpa :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea e ca Deauville e grea si submotorizata. Mai degraba as opta pentru un Hornet S (mult mai usor, mai agil, mai puternic si mai manevrabil). Are protectie la vant suficienta, manevrabilitate foarte buna si suspensie destul de soft pentru confort la drum lung.

 

honda-cb-600-sf-hornet-s.jpg

Editat de paul_biker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea e ca Deauville e grea si submotorizata. Mai degraba as opta pentru un Hornet S (mult mai usor, mai agil, mai puternic si mai manevrabil). Are protectie la vant suficienta, manevrabilitate foarte buna si suspensie destul de soft pentru confort la drum lung.

 

honda-cb-600-sf-hornet-s.jpg

Salut tuturor !

Eu am o HONDA DEAUVILLE din 98, si vreu sa zic ca este potrivita cel ma bine prin afara orasului ca acolo se simte cel mai bine, in oras nu pot spune ca se manevreaza greu dar oricum nu ca un motor naked, valizele incorporate cam te incurca printre masini, oglinzile cam mari pt slalom. Din punct de vedere al motorizarii nu fuge ca o sportiva, dar pt calatorii este numai bun, consumul foarte bun si transmisia pe cardan face toti banii si nu ai griji. In rest eu zic ca la raportul calitate pret pt un touring sta foarte bine deci eu o recomand la cei care le place aceasta clasa de motociclete.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea e ca Deauville e grea si submotorizata. Mai degraba as opta pentru un Hornet S (mult mai usor, mai agil, mai puternic si mai manevrabil). Are protectie la vant suficienta, manevrabilitate foarte buna si suspensie destul de soft pentru confort la drum lung.

Nu poti compara hornetu 4L cu deauvilleu V2, deauville are la baza NTVul de 650, eu am inceput pe acest motor si inca il mai am, are acelasi cadru si acelasi motor etc.

Nu vei avea probleme la drumurile lungi deoarece este o motocicleta facuta pentru asa ceva, pe cand la hornet te doare dosul de numa (vorbesc din proprie experienta :blink: ). Nu cred ca deauville e un motor cu putere putina deoarece nu e facuta pentru sportivitate, e mai mult de touring si de admirat ce e in jur si e suficient cat are acolo. De mers nu am mers cu una, dar am vazut cum e ca este in apropierea mea cineva cu asa ceva. Prin oras nu cred ca vei avea probleme de manevrare odata ce te obisnuiesti cu el.

Asfalt uscat :rose:

Editat de Noldy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea e ca Deauville e grea si submotorizata. Mai degraba as opta pentru un Hornet S (mult mai usor, mai agil, mai puternic si mai manevrabil). Are protectie la vant suficienta, manevrabilitate foarte buna si suspensie destul de soft pentru confort la drum lung.

 

honda-cb-600-sf-hornet-s.jpg

 

Va multumesc pentru pareri in primul rand.

 

In al doilea rand, nu vad Deauville decat un mare touring, nu o stradala. Nu enduro clar, dar nici motoreta de oras.

 

Hornetul este f ok ca motoreta, dar ma intereseaza exact pleiada de torpedouri si portbagaje.

(repet, ma intereseaza drumurile lungi).

Sa va zic sincer, de fapt m-ar coafa un BMW R1100 RT, dar mai intervine aici si partea de finante.

Si nu as trece de la chopper la sport/naked.

Cat despre putere, nu ma dau prea tare la ea, merg tip-til, deci aia 56 HP ai Deauville-ului

sunt destui. Momentan poate.

O alternativa buna ar fii V-strom 650 dar e cam inalta pentru mine.

 

Alte pareri ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca are probleme cu inaltimea transalpului, nici TDM nu e prea potrivit, am probat la un moment dat una si mi se pare asemanator cu Transalpul ca si masivitate.

 

V-twinul de pe Deauville e chiar fasnet pana in 100-120kmh, pentru mers la servici, nu cred ca e nevoie de mai mult... In trafic de Bucuresti ar fi deranjante carenele si portbagajele laterale, dar in cazul tau nu cred sa fie decat un avantaj. Are transmisie cardanica, deci mai putine cheltuieli de intretinere si mai multa fiabilitate, plus ca-i Honda. In locul tau as cauta una sa o dau o tura, doar asa stii sigur daca ti s-ar potrivi sau ba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca are probleme cu inaltimea transalpului, nici TDM nu e prea potrivit, am probat la un moment dat una si mi se pare asemanator cu Transalpul ca si masivitate.

 

V-twinul de pe Deauville e chiar fasnet pana in 100-120kmh, pentru mers la servici, nu cred ca e nevoie de mai mult... In trafic de Bucuresti ar fi deranjante carenele si portbagajele laterale, dar in cazul tau nu cred sa fie decat un avantaj. Are transmisie cardanica, deci mai putine cheltuieli de intretinere si mai multa fiabilitate, plus ca-i Honda. In locul tau as cauta una sa o dau o tura, doar asa stii sigur daca ti s-ar potrivi sau ba.

 

TDM are un prieten bun al meu, de abia ajung cu varfurile jos, cu talpa nici vorba. Nu e bine deloc.

V-stromul de 650 e foarte ok, m-am suit pe el dar nu stau cu talpile jos. Tot nu e bine.

 

Diversion nu intra in discutie, V-twin rullz nu ma mut pe altceva. Acum am virago 535 si e belea cuplul ala de V2.

Plus cardanul care e de vis. Nu suport ideea de lant.

 

M-am orientat catre Deauville ptr ca ma intereseaza si sa pot pune pe ea bagaje etc.

Repet, traficul din Ploiesti imi permite sa merg decent, oricum nu ma bag printre masini decat foarte rar.

 

Mersi de sfaturi tuturor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am un deauville NT700,adica modelul nou de deauville,e din 2007 si are si ABS.E un motor foarte fiabil si prietenos,foarte manevrabil ,gentile nu te incomodeaza in oras deloc mai ales daca nu faci slalom,sunt ultra utile,e cuminte si foarte comod la drum lung sau pentru naveta .Nu e un de motor alergat cu el ci e un tourer de clasa medie . Saua e la o inaltime buna pt mine,ating cam cu 1/2 de talpa cu ambele picioare.E grea,are 256 kg la gol,la viteze f mici simti chestia asta dar odata ce accelerezi devine ultra manevrabila .ABS-ul face toti banii,nu imi mai cumpar moto fara ABS niciodata.Modelul nou are 10cp in plus,un bord mult mai misto ,are si computer de bord cu consum,are toba de inox(modelul de 650 are o problema mare cu rugina la toba),parbrizul este reglabil,dar vibreaza nitel mai mult decat modelul de 650.Parerea mea e sa iei Deauville daca vrei sa-l folosesti pentru ce ai zis,e exact ce ai nevoie.Eu am trecut de la un cruiser categorie grea la Deauville si sunt f multumit.Momentan il am la vanzare pentru ca am de rezolvat ceva probleme dar daca nu se va vinde nu regret deloc ca raman cu el,e un motor excelent.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...
  • 4 weeks later...
  • 2 months later...

Super motocicleta un turing autentic pana la 140 km nu simti mai nimic de acolo vezi u cum faci pana p la 185 consum bun pt o motocicleta asa masiva, trage tare saua este totusi cam tare e simte la peste 200 km facuti cum iti amorteste sezutul are suporii de bagaje destul de incapatoare si vrea sa fie plimbata eu o am de 6 zile si am 1100 km

sunt satisfacut d ea.Asfalt uscat baieti si sper sa ne intalnim la o bauta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...