owene Postat August 2, 2010 Share Postat August 2, 2010 am introdus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dane_Bad Postat August 4, 2010 Share Postat August 4, 2010 Drumul de la Lugoj la Deva care era un dezastru s-a asfaltat frumos din Lugoj pana la limita de judet Timis cu Hunedoara pana la satul Cosevita Rog pe cineva sa treaca pe harta ca eu nu ma pricep Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat August 5, 2010 Share Postat August 5, 2010 Am introdus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat August 5, 2010 Share Postat August 5, 2010 Aparent au asfaltat coborarea din Urdele (Transalpina) /index.php?...p;#entry2544766 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 5, 2010 Share Postat August 5, 2010 pentru cei care considera ca simetria e plictisitoare si vor sa adauge o nota de inedit motocicletei strimbind cite o janta recomand traseul Rasnov - Sinca Noua. vad ca e marcat cu 80 km/h pt. standard pe cea mai mare portiune dar mi se pare de maxim 60 pe Bandit, un Transalp nu cred ca face fata la 80. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat August 5, 2010 Share Postat August 5, 2010 Zarnesti-Poiana Marului: verde pentru enduro-touring (max 100 km/h, binenteles in afara acelor de par). Poiana Marului-Sinca Veche: gropi multe si adanci, plus plombe (galben pt enduro-touring; max 80, cu mare atentie). Fagaras-intersectia cu Transfagarasanul (dupa Arpasu de Jos): verde plin, >120, pentru orice mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
faur Postat August 16, 2010 Share Postat August 16, 2010 Drumul de la Targu Frumos la Flamanzi (jud. Iasi + Botosani) se poate merge cu maxim 80km/h cu o moto standard - e denivelat si sunt sleauri (dupa parerea mea trebuie sa fie pus galben pt moto standard) iar de la Flamanzi la Botosani drumul este facut din placi de beton fara aderenta + ca la imbinarile placilor sunt cratere... eu l-as pune cu portocaliu pentru moto standard. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nordic Postat August 16, 2010 Share Postat August 16, 2010 DJ107A - varianta de ocolire Sebes de la Alba catre Deva prin Vintu de Jos: asfalt foarte bun, 1b/sens, vmax limitata doar de curbe (si localitate). In schimb din Alba Iulia pana la intersectia cu drumul mai sus mentionat trebuie degradat (pt moto standard) de la verde inchis la verde deschis (vmax = 100km/h): asfaltul e foarte valurit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cipt Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 (editat) @faur, @nordic, @DoctorX: am adaugat Editat August 19, 2010 de cipt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nordic Postat August 22, 2010 Share Postat August 22, 2010 Actualizari din jud. Suceava (moto standard): DN17A 1. Campulung Moldovenesc - Palma (e marcata pe harta ca belvedere/punct de interes turistic): ar trebui upgrade de la galben la verde deschis 2. Palma - Sucevita: e corect cum este (galben) 3. Sucevita - Marginea: ar trebui upgrade de la galben la verde deschis (100km/h) 4. Marginea - Radauti: ar trebui upgrade de la galben la verde inchis (120km/h) DN2E Pe portiunea Maginea - Cacica - Varful Dealului ar trebui degradat de la verde inchis la verde deschis (100km/h) DN17 Pe portiunea Cimpulung Moldovenesc - Gura Humorului - Paltinoasa trebuie upgrade la verde inchis, e asfalt nou (in multe locuri inca nemarcat) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat August 26, 2010 Share Postat August 26, 2010 introdus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tud0r Postat August 29, 2010 Share Postat August 29, 2010 Filiasi - Rovinari = PISTA ( 130 lejer , 1b , proaspat asfaltat si marcat) Rovinari - Targu jiu ( 90 , 1b , denivelari multe ) Targu Jiu - Bumbesti Jiu ( 40 , 1b , nasol dar scurt ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat August 30, 2010 Share Postat August 30, 2010 introdus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1CFOR Postat Septembrie 7, 2010 Share Postat Septembrie 7, 2010 Salutare tuturor, Am nevoie de cate sfaturi, saptamana viitoare urmand sa fac (in mare) urmatorul traseu: Buc-Sibiu-Cluj-Tg Mures-Sighisoara-Bucuresti. Raportat la vremea din aceasta perioada as vrea sa stiu daca ma pot aventura pe Transfagarasan si daca ar trebui sa ma feresc de anumite drumuri pe ruta asta sau daca este recomandat sa urmez anumite drumuri. Orice sfat/sugestie legata de drumul asta este binenteles binevenita. Intre Cluj si Tg Mures dar si intre Tg Mures si Sighisoara nu cunosc tinuturile prea bine, daca puteti sa-mi recomandati un loc unde se doarme si se mananca bine sau orice altceva de vazut v-as fi recunoscator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
k-10 Postat Septembrie 7, 2010 Share Postat Septembrie 7, 2010 Salutare tuturor,Am nevoie de cate sfaturi, saptamana viitoare urmand sa fac (in mare) urmatorul traseu: Buc-Sibiu-Cluj-Tg Mures-Sighisoara-Bucuresti. Raportat la vremea din aceasta perioada as vrea sa stiu daca ma pot aventura pe Transfagarasan si daca ar trebui sa ma feresc de anumite drumuri pe ruta asta sau daca este recomandat sa urmez anumite drumuri. Orice sfat/sugestie legata de drumul asta este binenteles binevenita. Intre Cluj si Tg Mures dar si intre Tg Mures si Sighisoara nu cunosc tinuturile prea bine, daca puteti sa-mi recomandati un loc unde se doarme si se mananca bine sau orice altceva de vazut v-as fi recunoscator. Pe traseul Cluj-Tg. Mures se poate vizita Salina Turda. Informatii, impresii, poze gasesti si pe acest forum, dar si pe http://www.primturda.ro/index.php?topic=32...;pag=salina.htm PS: Ai vreo legatura cu organizatia CFOR? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Septembrie 9, 2010 Share Postat Septembrie 9, 2010 (editat) PS: Ai vreo legatura cu organizatia CFOR? are legatura cu deschiderea englezeasca onn topic : dn 73 c ( curtea de arges-campulung ..) modificati culoare din galben spre portocaliul de 40/h Editat Septembrie 9, 2010 de tiranspider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Septembrie 9, 2010 Share Postat Septembrie 9, 2010 introdus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Septembrie 9, 2010 Share Postat Septembrie 9, 2010 introdus dn 67 tg jiu /turnu severin verde ( cu exceptia catorva kilometri intre severin si motru) Mesaj completat dn 67 tg jiu /turnu severin verde ( cu exceptia catorva kilometri intre severin si motru) la fel si dn 73 c candidat la verzui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Septembrie 13, 2010 Share Postat Septembrie 13, 2010 dn 67 tg jiu /turnu severin verde ( cu exceptia catorva kilometri intre severin si motru) Mesaj completat la fel si dn 73 c candidat la verzui pai ai zis altceva mai sus de dn73c Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Septembrie 13, 2010 Share Postat Septembrie 13, 2010 (editat) pai ai zis altceva mai sus de dn73c scuze am uitat sa mentionez sectorul deci dn73c intre campulung si curtea de arges portocaliu dn 73c intre curtea de arges si ramnicu valcea verzui Editat Septembrie 13, 2010 de tiranspider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Septembrie 13, 2010 Share Postat Septembrie 13, 2010 DJ 102B verde plin pentru Enduro-touring și Standard, numai în jud. Prahova. De la intrarea în jud. Buzău (tronsonul Zeletin-Calvini), muuuulte gropi, deci portocaliu (<60 km/h). După Calvini devine galben (<80 km/h) până la intersecția cu DN 10. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nordic Postat Septembrie 13, 2010 Share Postat Septembrie 13, 2010 Cateva actualizari (drumuri facute in weekend cu moto standard): 1. Varianta Targu-Mures Ungheni - Acatari: upgrade de la portocaliu la verde deschis (100km/h) 2. DJ151D Acatari - Miercurea Nirajului: downgrade de la verde la galben (80km/h) 3. DJ135 portiunea Miercurea Nirajului - Magherani: e corect asa cum este (verde plin) 4. DJ135 portiunea Magherani - Sarateni: asta e cea mai tare inadvertenta pe care am vazut-o pe openmap.ro Apare acum ca verde plin. De fapt e drum de carute. Nici macar forestier nu poate fi numit, pentru ca in unele locuri drumul aproape ca se pierde prin iarba. Eu l-am facut cu moto cu cauciucuri de strada, dar daca ma prindea ploaia sunt sigur ca nu reuseam. Pentru moto enduro e insa parfum. In concluzie: macadam, vmax 20km/h. 5. DJ121 Targu Secuiesc - Covasna: - portiunea Targu Secuiesc - Catalina: e piatra cubica, eu am mers cu 60km/h - portiunea Catalina - Zabala: asfalt, 1b/sens, 100km/h - portiunea Zabala - Covasna: piatra cubica 60km/h 6. DN13E Covasna - Intersectie DN11 - Sfantu Gheorghe: asfalt foarte bun, 1b/sens, vmax: cat te tine moto 7. DN11 portiunea Chichis - Harman: asfalt nou, 1b/sens, upgrade la verde plin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabitzu_mobristu Postat Septembrie 13, 2010 Share Postat Septembrie 13, 2010 pitesti - brasov ... de cacao zona maracineni , si rucar ; acceptabil in rest Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Septembrie 13, 2010 Share Postat Septembrie 13, 2010 pitesti - brasov ... de cacao zona maracineni , si rucar ; acceptabil in rest Ce inseamna "de cacao"? in km/h ca si viteza de confort(relativ) Da mai clar "zona Maracineni", daca poti (De la Maracineni la Pitesti de ex.) cat mai clar tronsonul. La fel si Rucar - pe harta e marcata zona proasta ca Podul Dambovitei-Rucar. PS: stiu ca ai flash-ul pe faza scurta da' nu-i motiv sa fi ambiguu. Am fost ala care tinea lanterna. Hai noroc! Mesaj completat @tiranspider: am introdus, si am presupus asfalt, ca tronsonul celalalt e din beton. Mesaj completat @Doctor_X : am introdus Mesaj completat @nordic, am bagat exact cum ai spus; la(4) ce sa spun? am mai patit si eu dar avantajul e ca putem corecta rapid. tud0r a spus(era iarna deci e info din 2009): "ruta este Acatari-Miercurea Nirajului - Bereni - Sovata - Praid" acu' o fi alt drum din Bereni? M-am uitat pe google pe satelit si drumul se vede destul de bine deci chiar nu e de iarba, ala ar arata altfel. Oare nu ai nimerit vreun drum de carute paralel care te-a dus tot pe acolo? Zic si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
k-10 Postat Septembrie 14, 2010 Share Postat Septembrie 14, 2010 Mesaj completat @nordic, am bagat exact cum ai spus; la(4) ce sa spun? am mai patit si eu dar avantajul e ca putem corecta rapid. tud0r a spus(era iarna deci e info din 2009): "ruta este Acatari-Miercurea Nirajului - Bereni - Sovata - Praid" acu' o fi alt drum din Bereni? M-am uitat pe google pe satelit si drumul se vede destul de bine deci chiar nu e de iarba, ala ar arata altfel. Oare nu ai nimerit vreun drum de carute paralel care te-a dus tot pe acolo? Zic si eu Am vrut sa merg si eu anul trecut pe traseul Acatari-Miercurea Nirajului-Bereni-Magherani-Sarateni-Sovata (era cam de galben pentru standard), dar am oprit in Magherani sa cumpar ceva si am intrebat, asa intr-o doara, vanzatoarea cum e drumul mai departe. Mi-a spus ca nu pot merge pe acolo fiindca era un pod in contructie, de aceea ma gandesc sa nu fie traficul deviat pe oarece coclauri din cauza podului. Eu m-am intors in Miercurea Nirajului si am folosit varianta Damieni-Eremitu-Sovata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.