Vlad S Postat Februarie 21, 2011 Share Postat Februarie 21, 2011 Ma bucur sa vad ca proiectul acesta ia amploare. In judetul Cluj voi mai contribui si eu cu informatii, doar sa inceapa noul sezon. Vor fi destul de multe modificari, cred, la noi in judet dupa aceasta iarna fiindca s-a intervenit cu sare la deszapezire si multe drumuri judetene au cam fost doar petecite in ultimii ani. Niste corecturi ar fi necesare(avand in vederea starea drumului de anul trecut din iulie) pe tronsonul de pe DJ103K curpins intre RiÂşca si DN1R pentru categoria enduro-touring. Unde acum segmentul este marcat cu >120 in realitate starea drumului era de ~40(full de cratere si gropi de toate dimensiunile - pentru o masina aproape impracticabil) iar segmentul marcat cu ~80 in realitate e de ~60. Cel putin asta vad pentru un Transalp ca al meu. Alte corecturi din punctul meu de vedere ar fi necesare pe tronsunul de pe DJ107P care este marcat cu linie verde deschis intrerupta pentru categoria enduro-touring. In realitate drumul este unul din placi de beton, destul de ingust pe anumite portiuni, cu pietris pe curbe(mai ales in zona serpentinelor). Eu l-as clasifica de pe Transalpul meu la un ~80(galben), iar in zona serpentinelor chiar un ~60(destul de mult pietris si praf pe curbe). Iar la capatul DJ107P cu iesire in DN1R pe zona in care este padure o marcare corecta ar fi cu ~40(asfaltul a cam disparut, gropile sunt la tot pasul, iar daca ploua apa siroieste pe mijlocul drumului). Voi mai reveni cu informatii noi(sper ca in cel mult o luna ) Asfalt uscat si bun si sa vina primavara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
denis_natea Postat Februarie 24, 2011 Share Postat Februarie 24, 2011 sal.am si eu o intrebare.sunt mai nou pe aici dar am vazut ca dati raspunsuri pertinente si in cunostinta de cauza. eu in max 2 luni vreau sa plec in anglia.si vreau sa-mi vand moto pe care o am in tara.un first bike royal 200 cc-stil chopper cruiser.daca nu reusesc sa o vand,intentia mea e sa merg cu ea pana in londra.am facut un calcul si doar gazul ma costa 100 euro.in afara de altele.dati-mi va rog niste sfaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Februarie 24, 2011 Share Postat Februarie 24, 2011 Salut Cel mai bine cred ca e sa intrebi in subforumul Intalniri, evenimente, excursii , mai precis la Calatorii internationale Bon Voyage :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
denis_natea Postat Februarie 24, 2011 Share Postat Februarie 24, 2011 mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tud0r Postat Februarie 24, 2011 Share Postat Februarie 24, 2011 sal.am si eu o intrebare.sunt mai nou pe aici dar am vazut ca dati raspunsuri pertinente si in cunostinta de cauza. eu in max 2 luni vreau sa plec in anglia.si vreau sa-mi vand moto pe care o am in tara.un first bike royal 200 cc-stil chopper cruiser.daca nu reusesc sa o vand,intentia mea e sa merg cu ea pana in londra.am facut un calcul si doar gazul ma costa 100 euro.in afara de altele.dati-mi va rog niste sfaturi. nene ai calculat gresit benzina o poti calcula cu 1,6 euro/litru ai 2600 km pana in Londra sa zicem pretul ca sa treci cu vaporul sau prin tunel este undeva la 100 euro daca ai rezervare am vazut ca ziceai ca ai un chopper de 200cmc deci la limita hai sa zicem ca ai putea face 2 zile deci o noapte cazare pe undeva. deci cu un consum de 5L/100 benzina e 200 euro + taxa de drum in Ungaria si Austria 10 euro + etc .... 400 euro lejer. bafta. referitor la drumuri , da, trebuie sa treaca zapezile, oricum situatia nu e roz deloc.Oradea arad in momentul de fatza este ROSU x 2 sau x 3 oricum de evitat la fel si multe alte drumuri romanesti. "Aici sunt banii d`voastra" si "Sa traiti bine" !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
denis_natea Postat Februarie 25, 2011 Share Postat Februarie 25, 2011 nene ai calculat gresit benzina o poti calcula cu 1,6 euro/litru ai 2600 km pana in Londra sa zicem pretul ca sa treci cu vaporul sau prin tunel este undeva la 100 euro daca ai rezervare am vazut ca ziceai ca ai un chopper de 200cmc deci la limita hai sa zicem ca ai putea face 2 zile deci o noapte cazare pe undeva. deci cu un consum de 5L/100 benzina e 200 euro + taxa de drum in Ungaria si Austria 10 euro + etc .... 400 euro lejer. bafta. referitor la drumuri , da, trebuie sa treaca zapezile, oricum situatia nu e roz deloc.Oradea arad in momentul de fatza este ROSU x 2 sau x 3 oricum de evitat la fel si multe alte drumuri romanesti. "Aici sunt banii d`voastra" si "Sa traiti bine" !! ms am un consum de 3% in oras,la drum intins ar putea sa scada un pic,taxele astea si alte cheltuieli care apat ma mai sperie.cu moto pe care o am eu nimeni nu a mai facut un drum asa lung dintr-o bucata.in astia 2600km tre sa ii schimb uleiul.daca ma gandesc bine e cam hazardata ideea mea sa mergi atata cu un first bike.dar asa se face istoria Mesaj completat stiu ca nu sunt in locul acre trebuie cu intrebarea mea.dar ca sa imi trimit moto in londra cu ce sa o trimit?mai avantajos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Oformula Postat Martie 4, 2011 Share Postat Martie 4, 2011 sal.am si eu o intrebare.sunt mai nou pe aici dar am vazut ca dati raspunsuri pertinente si in cunostinta de cauza. eu in max 2 luni vreau sa plec in anglia.si vreau sa-mi vand moto pe care o am in tara.un first bike royal 200 cc-stil chopper cruiser.daca nu reusesc sa o vand,intentia mea e sa merg cu ea pana in londra.am facut un calcul si doar gazul ma costa 100 euro.in afara de altele.dati-mi va rog niste sfaturi. Salut poti pleca linistit cu aceasta motocicleta(motorul este destul de reusit nu te lasa pe drum,pe autostrazi poti sa tragi la maxim de el probat de mine)12 zile tur prin europa 8000 km,defectiuni 3 becuri scuturate si rulmentul de la flansa care vine pinionu prins pe ea,am vanduto la 28000 km si era ca noua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Martie 23, 2011 Share Postat Martie 23, 2011 Craiova-Bechet DN55 verdecraiova-Calafat (ambele variante pe Segarcea sau cea directa) DN56 verde sunt bune in limita legala 90km/h fara disconfort DN65C are si ceva portiuni mai proaste dar se poate sa zicem un 70-80 la ora fara disconfort, cam galben verde dep de mobra DN66 Filiasi tg Jiu este refacut, fara pb verde DN68 de la Tg Jiu la intrarea in defileu este o MIZERIE maxim galben DN66A de la Petrosani catre Cimpul lui Neag este refacut "drumul lui basescu" cu b mic fara greaseala verde DN55A Calafat Bechet galben spre verde DN67C Transalpina Bengesti sugag se cam face verde toata pina la vara ) Liniile de pe http://www.openmap.ro/moto/ nu se pot face mai groase? nici culorile nu arata precum cele din legenda Un proiect foarte bun, felicitari! update: DN 55 craiova-bechet nu este de verde, sunt cratere unde nu te astepti, numai denivelari de la tiruri bechet-dabuleni este bun Mesaj completat de la targu jiu spre petrosani este VARZA pe o portiune de 20 km ps: dabuleniul se afla intre bechet si corabia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fulguletz Postat Martie 23, 2011 Share Postat Martie 23, 2011 filiasi - rovinari = BETON rovinari - targu jiu = PRAF Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Martie 23, 2011 Share Postat Martie 23, 2011 Vreun update la DN67D, tronsonul Baia de Arama-Baile Herculane? As putea sa trag un CB dupa mine pe drumul asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
snowstorm Postat Martie 24, 2011 Share Postat Martie 24, 2011 Salutare. O recomandare de traseu ptr Timisoara - Bucuresti? Multumesc in avans Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Martie 24, 2011 Share Postat Martie 24, 2011 Salutare. O recomandare de traseu ptr Timisoara - Bucuresti?Multumesc in avans Depinde de scop si tip de mobra. Daca vrei varianta rapida si destul de lina, atunci: Timsoara-Lugoj-Caransebes-Orsova-Drobeta Tr. Severin-Craiova-Slatina-Pitesti-Bucuresti. Daca vrei variante cu peisaj, mai lungi si mai zdruncinatoare, ai mai multe optiuni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
snowstorm Postat Martie 24, 2011 Share Postat Martie 24, 2011 Depinde de scop si tip de mobra.Daca vrei varianta rapida si destul de lina, atunci: Timsoara-Lugoj-Caransebes-Orsova-Drobeta Tr. Severin-Craiova-Slatina-Pitesti-Bucuresti. Daca vrei variante cu peisaj, mai lungi si mai zdruncinatoare, ai mai multe optiuni. Scopul e doar parcurgerea distantei Timisoara - Bucuresti in conditii cat mai bune si fara ocolisuri inutile. Drumul sa fie bun e prioritatea maxima. Mobra e un Vmax. La varianta asta ma gandeam si eu la concurenta cu Valea Oltului. Merci mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Martie 24, 2011 Share Postat Martie 24, 2011 @Schumy_CJ - am facut refresh, cu mentiunea ca prea le ziceai exact cum era deja pe harta, daca setai motocicleta "standard". Tinand cont ca la drumurile alea @nordic a dat raportul cu un an inainte si era cu Pegaso Strada, nu am degradat peste tot ca iesea impracticabil pentru orice e mai bland decat un enduro-touring. Dar e redus la minim de confort. @theos_ - iarasi refresh, da' DN55 nu era verde decat pentru enduro ci galben pt restul. Bechet Dabuleni ridicat 2 trepte targu jiu spre petrosani - extins de la 14 la 20km portiunea rea @Fulguletz - "Beton" a fost clar, adica era deja pus pe maxim, am mai facut refresh la data. "praf" - cat de praf? tinand cont ca raport din ianurie 2011 il da cam de 80 cu multe denivelari? ma mut pe "Report" ca si pe acolo au mai venit niste rapoarte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nordic Postat Martie 26, 2011 Share Postat Martie 26, 2011 Niste corecturi ar fi necesare(avand in vederea starea drumului de anul trecut din iulie) pe tronsonul de pe DJ103K curpins intre RiÂşca si DN1R pentru categoria enduro-touring. Unde acum segmentul este marcat cu >120 in realitate starea drumului era de ~40(full de cratere si gropi de toate dimensiunile - pentru o masina aproape impracticabil) iar segmentul marcat cu ~80 in realitate e de ~60. Cel putin asta vad pentru un Transalp ca al meu...... Hello Schumy, 1. In principiu, rapoarte se dau pt. drumuri facute recent, nu acum 6 luni sau 1 an... 2. Inainte de a modifica pe harta un drum deja raportat, da click pe butonul "Informatii". Cursorul isi schimba forma. Apoi da click pe drumul in cauza sa afli de cine a fost raportat si cand. Daca faceai asta pt "DJ103K curpins intre RiÂşca si DN1R" ai fi vazut ca apare asa: "ultima observatie NOV_2010, nordic@motociclism.ro, asfalt nou turnat" Deci informatia mea e mai noua decat ce iti amintesti tu din iulie 2010, era corect pe harta. Asa, si acum primul meu raport pe anul asta, drum pe care l-am parcurs azi cu Pegaso Strada (moto standard): DJ107M Aiud-Buru: Este pus asfalt nou (impecabil, vmax limitata doar de curbe) de la iesirea din Aiud (Aiudul de sus) pina dupa Rimetea (2km dupa Rimetea). De acolo si pana la intersectia cu DN75 e cum a fost, adica praf (vmax =40km/h). Sunt si exceptii: pe raza loc. Valisoara si Rimetea nu s-a reparat, e cum era inainte, plin de gropi: vmax=40km/h. De asemenea mai sunt cateva poduri in lucru pe care se circula pe un singur fir. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Martie 26, 2011 Share Postat Martie 26, 2011 E si vina mea ca nu am cascat ochiul suficent, dar am facut revert si inca nu a apucat sa fie procesat. Simteam eu ca ceva nu e in regula, am si pomenit, dar se pare ca am fost prea obosit sa imi dau seama de ce. Mesaj completat @nordic - incredibil, drumul ala parca era pe no-man's land pana acum. Bine de stiut! TNX! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
k-10 Postat Martie 27, 2011 Share Postat Martie 27, 2011 Anul trecut, din cauza timpului liber limitat si a situatiei materiale m-am plimbat cam putin pe soselele patriei, dar harta lui Owene mi-a fost de mare folos chiar daca am mers calare pe motor sau cu masina. Asa ca tin sa le multumesc, lui, colaboratorilor si tuturor celor care au trimis rapoarte de drum si au contribuit astfel la realizarea hartii. Drumuri si calatorii frumoase va doresc in noul sezon. Asa, si acum primul meu raport pe anul asta, drum pe care l-am parcurs azi cu Pegaso Strada (moto standard):DJ107M Aiud-Buru: Este pus asfalt nou (impecabil, vmax limitata doar de curbe) de la iesirea din Aiud (Aiudul de sus) pina dupa Rimetea (2km dupa Rimetea). De acolo si pana la intersectia cu DN75 e cum a fost, adica praf (vmax =40km/h). Sunt si exceptii: pe raza loc. Valisoara si Rimetea nu s-a reparat, e cum era inainte, plin de gropi: vmax=40km/h. De asemenea mai sunt cateva poduri in lucru pe care se circula pe un singur fir. Foarte frumos traseul asta: Aiud-Buru (DJ107M) si ma bucur ca aproape l-au terminat de asfaltat. Anul trecut, cand am fost pe acolo era plin de gropi si pe alocuri pregatit pentru asfaltare. Cateva poze: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 Informativ - am facut ieri Bucuresti - Sinaia, via Targoviste. Daca aveti o enduroiaca, nu-i problem. Daca aveti ceva mai sport... luati-o pe DN sau Cheia. De cand intri in targoviste pana aproape de Sinaia numai gropi, denivelari, praf si pamant pe carosabil si zici ca a plouat cu balega... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 Eu as vrea sa introduc acest lucru in harta; un tip de moto si o viteza medie pe cateva tronsoane mai importante m-ar ajuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 Suzuki SV 1000s Buc - Targoviste viteza medie maxima legala Targoviste - Sinaia pana sa inceapa curbele cam 70-90 kmph cand au inceput curbele si padurea intre 10 si 60 kmph. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nordic Postat Aprilie 4, 2011 Share Postat Aprilie 4, 2011 Cateva drumuri facute ieri (moto standard): DJ109A 1. Cluj-Napoca - Chinteni: asfalt plin de gropi, 1b/sens, vmax=40km/h 2. Pe raza loc Chinteni e drum din placi de beton cu ceva gropi si crapaturi, vmax=60km/h 3. Chinteni - Deusu (inclusiv): asfalt cu gropi, vmax=60km/h 4. Deusu (iesire localitate) - Babutiu - Soimeni - inters. DJ109 (stanga spre Aschileu): asfalt cu denivelari, vmax=80km/h 5. inters. DJ109 - Panticeu - Recea-Cristur: asfalt cu gropi, vmax=40km/h (ultima parte nu apare pe harta) 6. Recea-Cristur - Caprioara - inters. DJ108C (Dej - Jibou): asfalt cu gropi izolate, vmax=60km/h (nu apare pe harta) DJ108C 1. De la inters. cu DJ109A (cel de mai sus) pana 1km dupa granita cu jud SJ: asfalt plin de gropi, 1b/sens, vmax=40km/h 2. 1km in interiorul jud SJ - Cernuc - Garbou - Fabrica - Braglez - intrare Surduc: asfalt excelent, 1b/sens, vmax limitata doar de curbe. De n-ar fi nisip prin curbe, drumul asta s-ar califica pt "pus genunchiul pe jos" 3. Pe raza loc Surduc pana la inters cu DN1H e drum din placi de beton, vmax=80km/h DN1H 1. Surduc - inters. cu DN1G: placi de beton cu ceva denivelari, 1b/sens, (upgrade la) vmax=80km/h DN1G In realitate este invers decat e acum trecut pe harta: 1. Inters. cu DN1H - Galgau - Chechis - Balan - Chendrea - Racas - Baica - Hida: asfalt cu denivelari, vmax=80km/h 2. Hida - Sanmihaiu Almasului - inters. DN1F: asfalt cu crapaturi si denivelari, vmax=60km/h Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Aprilie 14, 2011 Share Postat Aprilie 14, 2011 Am ajuns din greseala pe pro-bike.ro(magazinul probike.ro e 2 strazi de mine) si am gasit o problema: se da un link la harta moto, dar dand click pe el, nu se afiseaza copyright, terms of use si celelalte din partea de jos. E folosesc Firefox, si totul imi apare ca si cum ar fi harta moto made by pro-bike. Nu pot raporta acolo ca nu am cont, face cineva asta pentru mine? Sunt sigur ca ne intelegem. Tot ce trebuie e ca la preluarea hartii sa nu incalce copyright&terms of use aflate in partea de jos, asa o sa se vada corect si scara, si tool-ul "Permalink" TNX! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tud0r Postat Aprilie 14, 2011 Share Postat Aprilie 14, 2011 mie imi apare normal si din ce am citit pe sit au zis si baietii ca nu e proiectul lor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Aprilie 14, 2011 Share Postat Aprilie 14, 2011 eu am incercat si cu Firefox si cu Iexplore, si exact cat intra sus bara de la pro-bike, exact atat dispare din partea de jos, chestia cu copyright-ul. Din la scala stanga-jos mai vad doar scala de 100km. In rest da, apare totul ok. O fi doar la mine? Mesaj completat Cateva drumuri facute ieri (moto standard):... am introdus totul, si unde nu este drum desenat, am pus ca raport. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cipt Postat Aprilie 16, 2011 Share Postat Aprilie 16, 2011 (editat) eu am incercat si cu Firefox si cu Iexplore, si exact cat intra sus bara de la pro-bike, exact atat dispare din partea de jos, chestia cu copyright-ul. Din la scala stanga-jos mai vad doar scala de 100km. In rest da, apare totul ok. O fi doar la mine? Am incercat Firefox 4 si Chrome 10 pe Ubuntu si se vede la fel ca la tine. Editat Aprilie 16, 2011 de cipt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.