uzunu Postat Ianuarie 28, 2010 Share Postat Ianuarie 28, 2010 Observatie: categoria cross nu are ce cauta. Nu numai ca un motor de cross nu poate fi inmatriculat, dar nu ar avea absolut nicio relevanta starea drumurilor pentru un posesor decat in contextul in care motorul este carat cu dubita/platforma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Ianuarie 28, 2010 Share Postat Ianuarie 28, 2010 De acord, insa aici e vorba doar de o greseala de text, si de o scapare. Este vorba de enduro. "cross" s-a strecurat din faptul ca am impartit categoriile exact ca in bikeshop in 5 categorii si am mai agregat: 1)cross,enduro(uitam de cross) 2) touring-enduro 3)naked/commuter/standard 4)cruiser/chopper 5)sportive Am vrut sa punem iconite cu categoriile, dar inca nu am avut timp sa caut. Se corecteaza textul butonului, functionalitatea din spate e pt enduro, nu cross. Ma bucur ca e agitatie in jurul hartii, poate, daca exista cerere, ne putem gandi la figurararea locatiilor de intruniri, ture recomandate(circuit moto-turistic) circuite de concurs(cross) ture de enduro. La ce intruneste cerere mai mare. Pe mai tarziu, --owene Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Ianuarie 28, 2010 Share Postat Ianuarie 28, 2010 Gata si cu datele de la @tudOr. UP! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Ianuarie 28, 2010 Share Postat Ianuarie 28, 2010 am bagat pana la(inclusiv) Bucuresti - Fetesti (drumul vechi): bun - asfalt, neted, 1b/sens, v max 140 Mesaj completat Am terminat ce a spus @uzunu, cu exceptiile: Abrud - Adamclisi: excelent - macadam, neted, 1b/sens, v max 120 (nu exista decat partial pe harta)[nu cred ca exista deloc pe harta. Pana nu doneaza cineva un track, nu prea am ce face] Brasov - Buzau: excelent - asfalt, neted, 1b/sens, v max limitata doar de curbe (am trecut pe acolo ultima data acum 2 ani. nu mai stiu cum mai e acum)[Nu am bagat din motivul expus de tine. Eu am fost pana la Teliu si e inca foarte bine, nu tin minte sa fi facut ceva anul trecut. Dincolo de serpentine nu stiu.] uzunu, ai fost de mare ajutor, sa mai lasam si pe altii, altfel devine uzunu-map si owene-map Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tud0r Postat Ianuarie 29, 2010 Share Postat Ianuarie 29, 2010 Timisoara - Moravita ( Bun , o banda jumate , 150 ) Deva-Hunedoare (bun, 1banda , 120) p.s.: baieti,dupa harta pilot ...*.jpg`u trasat cu 3 culori ar fi o gramada de drumuri dar inca e prea devreme inainte sa se fi terminat cu inghetzul sa zicem care e cum :| Mesaj completat Timisoara - Moravita ( Bun , o banda jumate , 150 ) Deva-Hunedoare (bun, 1banda , 120) p.s.: baieti,dupa harta pilot ...*.jpg`u trasat cu 3 culori ar fi o gramada de drumuri dar inca e prea devreme inainte sa se fi terminat cu inghetzul sa zicem care e cum :| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DeepSky Postat Ianuarie 30, 2010 Share Postat Ianuarie 30, 2010 Bistrita - Reghin - Sovata - Odorheiul Secuiesc: drum bun, asfalt proaspat (reghin-odorhei traseu superb, bun pt moto) Odorheiul Secuiesc - Rupea : drum foarte foarte prost, multe multe gropi, denivelari Targoviste - Ploiesti : drum f bun, asflat nou DN1 - Filipestiii De padure - Moreni - Gura Ocnitei - Targoviste : bun prima parte, judetul prahova, prost in judetul dambovita. (denivelari multe si mari, ceva gropi) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tud0r Postat Ianuarie 30, 2010 Share Postat Ianuarie 30, 2010 OFF`topic : Stiti careva vreun atlas rutier in format electronic updatat la drumurile de acuma adica cu autostrazile si tot ? eu am Sony Map dar e slabut ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudiu* Postat Ianuarie 30, 2010 Share Postat Ianuarie 30, 2010 Frumoasa initiativa. Ma tem insa ca la primavara harta va arata asa: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Ianuarie 30, 2010 Share Postat Ianuarie 30, 2010 Bistrita - Reghin - Sovata - Odorheiul Secuiesc: drum bun, asfalt proaspat (reghin-odorhei traseu superb, bun pt moto)Odorheiul Secuiesc - Rupea : drum foarte foarte prost, multe multe gropi, denivelari Targoviste - Ploiesti : drum f bun, asflat nou DN1 - Filipestiii De padure - Moreni - Gura Ocnitei - Targoviste : bun prima parte, judetul prahova, prost in judetul dambovita. (denivelari multe si mari, ceva gropi) Cate benzi pentru fiecare traseu? Mesaj completat Am introdus si cele doua trasee date de @tudOr. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tud0r Postat Ianuarie 31, 2010 Share Postat Ianuarie 31, 2010 Oradea - Beius - Brad ( DOAMNE FERESTE , 1 banda ) Brad - Deva ( denivelari multe , 1 b , 70/h ) Oradea - Aead ( idem ) Targu Mures - Praid ( asfalt neted , 1 b , 120/h ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Ianuarie 31, 2010 Share Postat Ianuarie 31, 2010 Oradea - Beius - Brad ( DOAMNE FERESTE , 1 banda )Brad - Deva ( denivelari multe , 1 b , 70/h ) Oradea - Aead ( idem ) Targu Mures - Praid ( asfalt neted , 1 b , 120/h ) 1.Ce inseamna DOAMNE FERESTE (exprimat in Km/h si tipul suprafetei)? 2.Introdus. 3.AEAD=ARAD? 4.Care varianta de traseu: prin Livezeni-Tampa-Miercurea Nirajului-Sarateni, sau prin Acatari-Tampa-Miercurea Nirajului-Sarateni, sau prin Acatari-Balauseri-Sangeorgiu de Padure-Sarateni? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Ianuarie 31, 2010 Share Postat Ianuarie 31, 2010 Am introdus contributia lui DeepSky, facand presupunerea de 1 banda pe sens(99% din drumuri asa sunt) si cunosc partial 2 din ele, sunt clasicele 1 banda pe sens. Daca nu e asa, o sa ne spuna. Am primit info proaspat din 2 surse independente ca Focsani-Tulnici-Lepsa-Ojdula este asfaltat complet cu exceptia la 1km pe care se poate circula de asemenea f. bine chiar si in conditii de iarna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Ianuarie 31, 2010 Share Postat Ianuarie 31, 2010 Wow, s-au miscat foarte repede. Prin mai era doar macadam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tud0r Postat Ianuarie 31, 2010 Share Postat Ianuarie 31, 2010 1.Ce inseamna DOAMNE FERESTE (exprimat in Km/h si tipul suprafetei)?2.Introdus. 3.AEAD=ARAD? 4.Care varianta de traseu: prin Livezeni-Tampa-Miercurea Nirajului-Sarateni, sau prin Acatari-Tampa-Miercurea Nirajului-Sarateni, sau prin Acatari-Balauseri-Sangeorgiu de Padure-Sarateni? my bad 1.DOAMNE FERESTE = ocoleste deoarece plombele sunt plombate ... in km/h 50 , suprafata...cica asfalt cu gropi si denivelari MULTE, la arad ma refeream , iar ruta este Acatari-Miercurea Nirajului - Bereni - Sovata - Praid ============ Apahida - Reghin ( la inceput bun 30 km , dupa aia prost cu gropi si denivelari foarte multe , 1 banda , 80km/h ) Reghin - Toplita ( foarte prost , gropi multe si denivelari , 1 banda , 60 km/h ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nordic Postat Februarie 1, 2010 Share Postat Februarie 1, 2010 1. A3 Tronsonul Turda - Gilau: asfalt f. bun, autostrada (2b / sens + b urgenta), vmax = cat duce motorul 2. Capusu Mare - Agarbiciu - Dangau Mare - Rasca: asfalt impecabil, 1b/sens (ingust), vmax=80-100 (limitat de curbe) 3. Rasca - Manastireni - Dretea - Intersectie DN1: asfalt cu denivelari si cateva gropi, 1b/sens, vmax=70-80 4. Rasca - Dealu Negru - Belis: asfalt cu denivelari si multe gropi, 1b/sens, vmax = 50 5. Huedin - Calata - Calatele - Belis: asfalt cu denivelari si cateva gropi, 1b/sens, vmax = 80-90 6. Gilau - Somesu Rece: asfalt cu denivelari, 1b/sens, vmax = 90 7. Somesu Rece - Somesu Cald: asfalt bun, 1b/sens, vmax = 110 8. Somesu Cald - Marisel: placi de beton alternand cu asfalt cu denivelari si gropi, 1b/sens, vmax = 70 9. Leghia - Intersectie DN1: asfalt cu multe gropi (bombardat), 1b/sens, vmax = 40 (Facute cu motor de strada/standard/naked). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Februarie 1, 2010 Share Postat Februarie 1, 2010 am bagat contributiile lui @tud0r si nr.1(A3) de la @nordic. Doua zile am sa fiu offline, dar nu-mi fac probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Februarie 1, 2010 Share Postat Februarie 1, 2010 Se rezolva sefu'...la noapte! Mesaj completat @sefu, raportez: Suntem la zi cu harta! Ma rog, la noapte, tinand cont de ora! Off-topic: smoothness-ul asta pe care il bagam noi de zor se schimba de la o zi la alta. Vad asta la drumurile pe care e bat eu: zilnic apar noi gropi de la sare+nisip. Cred ca toata harta la primavara va avea acelasi numitor comun: HORRIBLE! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Februarie 2, 2010 Share Postat Februarie 2, 2010 (editat) Nu vreau sa fiu sef ca dupa aia nu mai vrea nimeni sa bea bere cu mine :-) Cu smoothness-ul e ca si cu drobul de sare: sa nu ne temem! Macar stim drumurile pe care sa nu mergem. Oricum drumurile se degradeaza gradual, si daca va ramane un singur drum bun, cu atat mai mult trebuie sa-l stim care e. Aseara dadeau referinte foarte proaste la TV despre DN7 si DN73(drumuri rupe-janta) dar eu nu le cunosc, si dupa TV-uri nu ma iau ca mai si umfla pt rating. Editat Februarie 2, 2010 de owene Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Februarie 2, 2010 Share Postat Februarie 2, 2010 Aseara dadeau referinte foarte proaste la TV despre DN7 si DN73(drumuri rupe-janta) dar eu nu le cunosc, si dupa TV-uri nu ma iau ca mai si umfla pt rating. Asa e. Anumite bucati dintre Tartasesti (IL) si Pitesti (DN7) pot fi destul de dure, la fel si bucata Voinesti - Campulung (DN73) unde chiar nu e de mers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Februarie 8, 2010 Share Postat Februarie 8, 2010 Atata a fost memoria colectiva, sau asteptam prima sarja dupa 'Bikers on Ice'? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragosM Postat Februarie 8, 2010 Share Postat Februarie 8, 2010 Atata a fost memoria colectiva, sau asteptam prima sarja dupa 'Bikers on Ice'? Mi-e teama ca memoria colectiva, oricat de buna este, nu ne mai ajuta foarte mult in momentul de fata. Dupa iarna asta, cel putin starea drumurilor din sud cred ca nu mai are mici o legatura cu starea in care se aflau in vara sau in toamna. Am avut ocazia sa merg pe unele drumuri care erau bune in vara si acum sunt mai mult decat terminate. Cel mai bun exeplu este Dealul Negru (Pitesti - Rm. Valcea - DN7) care pe cel putin jumatate din distanta este DISTRUS. Nu am mai vazut de mult asa ceva si nu stiu ce se poate face pentru a reface drumul respectiv in timp util pentru inceputul sezonului, sau nici macar pana la sfarsitul sezonului. La cum arata cred ca trebui o culoare noua. Singura solutie este sa asteptam pana trece zapada. E adevarat ca toate drumurile se degradeaza treptat, dar in cazul asta cred ca degradarea a fost mult mai accelerata si unele drumuri verzi au devenit rosii foarte repede. In orice caz, dara cu am mai spus-o felicitari pentru proiect si voi incerca sa particip cu informatii cu proxima ocazie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Februarie 8, 2010 Share Postat Februarie 8, 2010 Pentru drum troienit si inchis circulatiei, ce culoare alegem ? Alb?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Februarie 8, 2010 Share Postat Februarie 8, 2010 pentru inchis circulatiei culoarea este deja prevazuta si functionala, e culoarea rosie. Troienirea e un eveniment tranzitoriu, nu are rost sa marcam, mai ales ca noi vom folosi harta in sezon. Rosu se obtine pt drumuri inchise circulatiei cum e Transfagarasanul(aici e prevazut dar nu e implementat inca), si combinatii de tip de motocicleta si surface de exemplu (moto = sport si surface=grass/dirt...) sau in cazul in care smoothness=impassable @DragosM, am sa pun DN7 atunci cu cel mai rau grad de circulabil(gen rupe-janta) mai ales ca nu se prevede o imbunatatire la inceput de sezon, macar stim cu ce incepem sezonul. Nu ma doare mana sa pun 'drum excelent' la 10 minute dupa ce va fi excelent, asta e cea mai mica problema. Multumiri de aprecieri, asta a fost ideea de la iceput, sa fie un instrument util. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriell Postat Februarie 9, 2010 Share Postat Februarie 9, 2010 Din pacate subscriu parerii lui DragosM. Am fost pana la Cluj si in mare parte soselele din sud arata ca dupa bombardament. Spre Dealu Negru pana la vestitele dughene cu mici asta vara era asfalt ca-n palma, iar acum nu aveai pe unde sa ocolesti gropile. Dar ce zic eu gropi... ca se auzea ecoul din ele. Vorba aceea...drumul prezenta pe alocuri urme de asfalt... Dupa Dealul Negru a fost o portiune excelenta. Poate alta calitate a asfaltului. Autostrada A1 si ea cu probleme. DN1 are portiuni cu gropi aparute recent(pana la BV). In Ardeal situatia e alta. Drumurile sunt o idee mai bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
big_boy Postat Februarie 9, 2010 Share Postat Februarie 9, 2010 Nu stiu care este ultima harta...am adaugat pe ultima vazuta Am o mentiune....CEL MAI FRUMOS FRUM DIN TARA ESTE ORADEA~CLUJ!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.