Didis Postat Mai 1, 2006 Share Postat Mai 1, 2006 In primul rand, va spun ca ma bucur ca am de ce posta aici, intr-un final . Dupa cautari stiintifice si documentate, finalul a fost destul de neprevazut. Initial as fi vrut sa-mi aleg un model de motocicleta si sa o aduc din afara sau sa iau ceva in leasing (preferintele erau destul de neomogene, gen Yamaha FZ6S, TDM, Moto Guzzi Breva sau un boxer de la BMW, transformat ulterior intr-un K). Ei bine, in urma unei conversatii cu caramidarul sef zis si Hellryder, am aflat de existenta modelului K1 de la BMW, de faptul ca un prieten al lui Radu are un exemplar de vanzare si ca as putea sa si vad motocicleta in cauza in carene si tobe. As putea spune ca a fost dragoste la prima vedere. Doua saptamani mai tarziu, dupa cateva nopti nedormite, am si cumparat-o. Si acum, doamnelor, domnisoarelor si domnilor... K1-ul meu Revenind pe pamant, motocicleta e din 1992 si are putin peste 21000 de kilometri pe bord. O buna perioada de timp a stat in showroom-ul Automobile Bavaria (care se numea altfel la momentul respectiv, informatie confirmata din surse independente), iar eu sunt al 3-lea proprietar in Romania. Motocicleta am luat-o vineri si dupa 2 zile am facut ceva mai mult de 500 km. Sunt de-a dreptul entuziasmat de modul in care merge - de acum abia astept sa inceapa intrunirile si excursiile, ca de, acum am si cu ce sa vin Va salut si sa ne vedem sanatosi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTOBRAND Postat Mai 1, 2006 Share Postat Mai 1, 2006 Comentariile in ceea ce ma oriveste, sunt de prisos! Cine ma stie, stie de ce! Totushi... ai uitat sa ne spui pretul! Sau nu e pentru cardiaci!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr.silviu Postat Mai 1, 2006 Share Postat Mai 1, 2006 lasher!!!!! sa aveti grija unul de altul!!!! numai bine si la mai mare(km)!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat Mai 1, 2006 Share Postat Mai 1, 2006 Brava man ! Vaz ca pan' la urma te-ai decis ! Multi km fericiti cu motorul tau ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishu_canishu Postat Mai 1, 2006 Share Postat Mai 1, 2006 In primul rand, va spun ca ma bucur ca am de ce posta aici, intr-un final . Dupa cautari stiintifice si documentate, finalul a fost destul de neprevazut. Initial as fi vrut sa-mi aleg un model de motocicleta si sa o aduc din afara sau sa iau ceva in leasing (preferintele erau destul de neomogene, gen Yamaha FZ6S, TDM, Moto Guzzi Breva sau un boxer de la BMW, transformat ulterior intr-un K). Ei bine, in urma unei conversatii cu caramidarul sef zis si Hellryder, am aflat de existenta modelului K1 de la BMW, de faptul ca un prieten al lui Radu are un exemplar de vanzare si ca as putea sa si vad motocicleta in cauza in carene si tobe. As putea spune ca a fost dragoste la prima vedere. Doua saptamani mai tarziu, dupa cateva nopti nedormite, am si cumparat-o. Si acum, doamnelor, domnisoarelor si domnilor... K1-ul meu Revenind pe pamant, motocicleta e din 1992 si are putin peste 21000 de kilometri pe bord. O buna perioada de timp a stat in showroom-ul Automobile Bavaria (care se numea altfel la momentul respectiv, informatie confirmata din surse independente), iar eu sunt al 3-lea proprietar in Romania. Motocicleta am luat-o vineri si dupa 2 zile am facut ceva mai mult de 500 km. Sunt de-a dreptul entuziasmat de modul in care merge - de acum abia astept sa inceapa intrunirile si excursiile, ca de, acum am si cu ce sa vin Va salut si sa ne vedem sanatosi. Bine-ai venit in BMW "K" Club!!! Să o conduci Âşi să te poarte sănătos!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
guzz Postat Mai 1, 2006 Share Postat Mai 1, 2006 ....hmmmmmmmmm! deci pana la urma ''europeana ''ti-a fost alegerea... ....hmmmmmmmmm! deci pana la urma ''europeana ''ti-a fost alegerea... ....felicitari sa-va bucurati unul de celalalt cat mai multi km... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Didis Postat Mai 2, 2006 Autor Share Postat Mai 2, 2006 Va multumesc pentru urari si va doresc si voua acelasi lucru. @MOTOBRAND: cred ca stiu la ce te referi... multa bafta! @moto_fane, Snapshot: a iesit exact ce imi doream Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTOBRAND Postat Mai 2, 2006 Share Postat Mai 2, 2006 Shi care ar fi totushi pretul platit pentru "a face dragoste la prima vedere"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Matei Postat Mai 2, 2006 Share Postat Mai 2, 2006 uau.... mama ce misto totusi... unde pui bagaje pe ea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Matei Postat Mai 2, 2006 Share Postat Mai 2, 2006 un fel de VFR de la BMW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valhall Postat Mai 2, 2006 Share Postat Mai 2, 2006 Foarte tare!!!! Alea sunt cumva rotzi de Katana? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat Mai 2, 2006 Share Postat Mai 2, 2006 (editat) Nop. Alea ie rotsile iei stas. Iete-aicea: http://www.motorcyclespecs.co.za/model/bmw/bmw_k1%2088.htm Edit: da pana-n josul paginii ca s-o gasesti si pe-a lui Didis. Editat Mai 2, 2006 de SnapShot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellryder Postat Mai 2, 2006 Share Postat Mai 2, 2006 Salve! Acu ajunsei si eu sa iau contact cu netu' dupa un 1mai muncitoresc pe la mare. @Didis: FELICITARI! Sa te stapaneasca sanatos si tu sa ai grija de ea ca e o frumusete! Ry. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Didis Postat Mai 2, 2006 Autor Share Postat Mai 2, 2006 @Hellryder: multumesc nashule... @Matei: sincer, nu mi-am pus inca problema la modul serios. Am citit ca se pot pune genti, dar nu m-am interesat inca. Oricum, pentru inceput o sa-mi cumpar un rucsac incapator @valhall: dupa cum spunea si Snapshot, astea sunt rotile ei. @Snapshot: un site interesant este asta. Daca filtrezi pe regiunea Eastern Europe, o sa descoperi fix motocicleta mea. In general poti sa vezi cam ce parere au posesorii despre K1-urile lor si ce modificari le-au adus. N-am citit foarte mult, urmeaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobita Postat Mai 3, 2006 Share Postat Mai 3, 2006 felicitari si sa nu ai incidente majore cu ea ma bucur ca ti-ai luat BMW, chiar daca nu boxer. arata cam ciudat pentru gusturile mele da e interersanta. nu stiam de K1,sincer sa fiu bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellryder Postat Mai 3, 2006 Share Postat Mai 3, 2006 nu stiam de K1,sincer sa fiu Este un model foarte rar, cu o istorie aparte. Au fost produse 6921 de bucati, si e destul de cautat de colectionari. La vremea aceea i s-a spus "Ucigasul de japoneze" din motive ce astazi nu mai sunt chiar atat de evidente, si K1 este de fapt si de drept "Caramida zburatoare", fiind cel mai agil dintre "Caramizi". Performantele si dotarile acestei motociclete la nivelul anului 1988 erau de invidiat: injectie electronica multipunct, ABS, bascula spate monobrat (suspensie Paralever), carenaj sport integral studiat in tunelul aerodinamic, 3,8 secunde de la 0 la 100 km/h si niste reprize de invidiat avand la baza o cutie de viteze extrem de flexibila, ce permitea sa mergi in ultima treapta cu viteze de la 50 la 260 de km/h fara sa se balbaie sau sa dea semne de oboseala. Daca intram mai mult in detalii in ceea ce priveste motorul putem mentiona cilindrii imbrcati in Nicasil, un material composit (Nichel - Siliciu - Carbid, sper ca am nimerit bine, nu le prea am cu chimia...) care este extrem de rezistent la uzura, imbuntateste disiparea caldurii si reduce frecarea. Piesele sunt realizate cu o tehnologie noua ce folosea sistemul CAD pentru o acuratete de 1/1000mm in executie. Evolutia de la BMW K100, deja prezent pe piata de cativa ani, a reprezentat-o modificarea motorului de la 8 la 16 supape, o transimise finala revizuita, adaugandu-se o articulatie suplimentara si o ramforsare a basculei spate, bascula prin care trece axul cardanic, trecerea la un nou sistem de injectie de la Bosch LE-Jetronic la Bosch Motronic, sistem ce permitea economii mai mari de carburant si, implicit, o autonomie crescuta. Ati urmarit un episod din filmul documentar "Caramida Zburatoare", Acum, Didis, ai legatura! Ry. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Didis Postat Mai 3, 2006 Autor Share Postat Mai 3, 2006 Radule, la asa prezentare sincer nu prea am ce adauga. Singura observatie pe care o pot face referitor la motocicleta mea este ca nu are ABS (deocamdata exersez frane mai tari). In rest, pot sa confirm mersul in treapta a 5-a - schimbi in sus si n-ai probleme. De pe la 4000 de ture incepe sa-i placa motorului sa traga - si trage foarte bine, iar pe la 6000 si ceva e cuplul maxim (100Nm). Mai am de invatat despre dansa - dar fac tot ce imi sta un putere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Mai 3, 2006 Share Postat Mai 3, 2006 ...Daca intram mai mult in detalii in ceea ce priveste motorul putem mentiona cilindrii imbrcati in Nicasil, un material composit (Nichel - Siliciu - Carbid, sper ca am nimerit bine, nu le prea am cu chimia...) care este extrem de rezistent la uzura, imbuntateste disiparea caldurii si reduce frecarea. Ry. NICASIL = Nichel - Siliciu - Cadmiu. Multi kilometri frumosi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellryder Postat Mai 3, 2006 Share Postat Mai 3, 2006 NICASIL = Nichel - Siliciu - Cadmiu. Multi kilometri frumosi ! Asa, asa, ca bine le spui Dane! Merci! @Didis: ABS-ul nu a fost pus de serie decat la K100LT si la K100RS 16V, la K1 era optional. Ry. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Didis Postat Mai 3, 2006 Autor Share Postat Mai 3, 2006 @bobita: nici eu nu stiam pana sa-mi spuna Hellryder de ea. Si eu sunt de parere ca este o motocicleta usor mai 'deosebita' ca design, dar, in mod ciudat, asta o face sa-mi placa si mai mult... @Hellryder: ahaaaa... asa cu ABS-ul... m-ar fi batut un gand sa pun eu, dar nu stiu cat costa, daca se poate, etc. Mai vedem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Mai 4, 2006 Share Postat Mai 4, 2006 Ma bucur sa vad ca sunt din ce in ce mai multi pasionati ai motocicletelor BMW. Poate facem un club in Bucuresti, fara prea mari pretentii sau fitze, si gasim un loc de intalnire... alb-albastru. Sa auzim numai de bine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobita Postat Mai 4, 2006 Share Postat Mai 4, 2006 (editat) Ma bucur sa vad ca sunt din ce in ce mai multi pasionati ai motocicletelor BMW. Poate facem un club in Bucuresti, fara prea mari pretentii sau fitze, si gasim un loc de intalnire... alb-albastru. Sa auzim numai de bine ! Ma alatur si eu clubului,chit ca-s de la 500km departare! Si mai vin si la cite o intilnire din cind in cind! Ar fi bun un club national,tinind cont ca nu sintem multi totusi,comparativ cu alte marci. Bafta! Editat Mai 4, 2006 de bobita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTOBRAND Postat Mai 4, 2006 Share Postat Mai 4, 2006 Ma bucur sa vad ca sunt din ce in ce mai multi pasionati ai motocicletelor BMW. Poate facem un club in Bucuresti, fara prea mari pretentii sau fitze, si gasim un loc de intalnire... alb-albastru. Sa auzim numai de bine ! Aveti putintica rabdare, sa imi iau BMW-ul, pentru a avea greutate clubul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Didis Postat Mai 4, 2006 Autor Share Postat Mai 4, 2006 @Dan Nastase: sunt pentru, si vorbesc foarte serios! @bobita: abia ar fi prilej de plimbare pana la Botosani @MOTOBRAND: tu ai un loc asigurat, timp de un an (stii tu de ce ) Cred ca si Hellryder ar fi doritor, si poate ar fi interesat si net. Ce ziceti de o adunare la Smaeb, ca tot e zilele astea? Eu intentionez sa ajung acolo vineri si sambata (vreau sa-mi completez echipamentul), ca poate duminica dau (dam? se inscrie cineva?) o fuga afara din Bucuresti. Didis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobita Postat Mai 4, 2006 Share Postat Mai 4, 2006 @Dan Nastase: sunt pentru, si vorbesc foarte serios! @bobita: abia ar fi prilej de plimbare pana la Botosani @MOTOBRAND: tu ai un loc asigurat, timp de un an (stii tu de ce ) Cred ca si Hellryder ar fi doritor, si poate ar fi interesat si net. Ce ziceti de o adunare la Smaeb, ca tot e zilele astea? Eu intentionez sa ajung acolo vineri si sambata (vreau sa-mi completez echipamentul), ca poate duminica dau (dam? se inscrie cineva?) o fuga afara din Bucuresti. Didis Din pacate la Botosani nu sint prea multe de vazut,asta daca nu te intereseaza Eminescu . Dar mai spre Bucovina se schimba lucrurile... Simbata la 12:00 la standul BMW ne intilnim citiva amatori pentru intilnirea anuala BMW din Germania. Ar fi o ocazie pentru toti BMW-istii sa ne intilnim,macar pt a ne cunoaste. /index.php?...pic=38800&st=60 Cit despre club,daca pot face ceva,cu placere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.