Sari la conținut

Bmw K1


Didis
 Share

Postări Recomandate

In primul rand, va spun ca ma bucur ca am de ce posta aici, intr-un final :) . Dupa cautari stiintifice si documentate, finalul a fost destul de neprevazut. Initial as fi vrut sa-mi aleg un model de motocicleta si sa o aduc din afara sau sa iau ceva in leasing (preferintele erau destul de neomogene, gen Yamaha FZ6S, TDM, Moto Guzzi Breva sau un boxer de la BMW, transformat ulterior intr-un K). Ei bine, in urma unei conversatii cu caramidarul sef zis si Hellryder, am aflat de existenta modelului K1 de la BMW, de faptul ca un prieten al lui Radu are un exemplar de vanzare si ca as putea sa si vad motocicleta in cauza in carene si tobe. As putea spune ca a fost dragoste la prima vedere. Doua saptamani mai tarziu, dupa cateva nopti nedormite, am si cumparat-o. Si acum, doamnelor, domnisoarelor si domnilor... K1-ul meu :)

 

post-5138-1146500069_thumb.jpgpost-5138-1146500059_thumb.jpgpost-5138-1146499890_thumb.jpg

post-5138-1146499989_thumb.jpgpost-5138-1146499935_thumb.jpgpost-5138-1146499920_thumb.jpg

 

Revenind pe pamant, motocicleta e din 1992 si are putin peste 21000 de kilometri pe bord. O buna perioada de timp a stat in showroom-ul Automobile Bavaria (care se numea altfel la momentul respectiv, informatie confirmata din surse independente), iar eu sunt al 3-lea proprietar in Romania. Motocicleta am luat-o vineri si dupa 2 zile am facut ceva mai mult de 500 km. Sunt de-a dreptul entuziasmat de modul in care merge - de acum abia astept sa inceapa intrunirile si excursiile, ca de, acum am si cu ce sa vin :crack:

 

Va salut si sa ne vedem sanatosi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)

In primul rand, va spun ca ma bucur ca am de ce posta aici, intr-un final :crack: . Dupa cautari stiintifice si documentate, finalul a fost destul de neprevazut. Initial as fi vrut sa-mi aleg un model de motocicleta si sa o aduc din afara sau sa iau ceva in leasing (preferintele erau destul de neomogene, gen Yamaha FZ6S, TDM, Moto Guzzi Breva sau un boxer de la BMW, transformat ulterior intr-un K). Ei bine, in urma unei conversatii cu caramidarul sef zis si Hellryder, am aflat de existenta modelului K1 de la BMW, de faptul ca un prieten al lui Radu are un exemplar de vanzare si ca as putea sa si vad motocicleta in cauza in carene si tobe. As putea spune ca a fost dragoste la prima vedere. Doua saptamani mai tarziu, dupa cateva nopti nedormite, am si cumparat-o. Si acum, doamnelor, domnisoarelor si domnilor... K1-ul meu :)

 

post-5138-1146500069_thumb.jpgpost-5138-1146500059_thumb.jpgpost-5138-1146499890_thumb.jpg

post-5138-1146499989_thumb.jpgpost-5138-1146499935_thumb.jpgpost-5138-1146499920_thumb.jpg

 

Revenind pe pamant, motocicleta e din 1992 si are putin peste 21000 de kilometri pe bord. O buna perioada de timp a stat in showroom-ul Automobile Bavaria (care se numea altfel la momentul respectiv, informatie confirmata din surse independente), iar eu sunt al 3-lea proprietar in Romania. Motocicleta am luat-o vineri si dupa 2 zile am facut ceva mai mult de 500 km. Sunt de-a dreptul entuziasmat de modul in care merge - de acum abia astept sa inceapa intrunirile si excursiile, ca de, acum am si cu ce sa vin :baldy:

 

Va salut si sa ne vedem sanatosi.

 

:baldy: Bine-ai venit in BMW "K" Club!!! :ok:

 

:baldy: Să o conduci Âşi să te poarte sănătos!!! :what:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

....hmmmmmmmmm! deci pana la urma ''europeana ''ti-a fost alegerea... :)

 

....hmmmmmmmmm! deci pana la urma ''europeana ''ti-a fost alegerea... :crack:

....felicitari sa-va bucurati unul de celalalt cat mai multi km... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va multumesc pentru urari si va doresc si voua acelasi lucru.

 

@MOTOBRAND: cred ca stiu la ce te referi... multa bafta!

 

@moto_fane, Snapshot: a iesit exact ce imi doream :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salve!

Acu ajunsei si eu sa iau contact cu netu' dupa un 1mai muncitoresc pe la mare.

 

@Didis: FELICITARI! Sa te stapaneasca sanatos si tu sa ai grija de ea ca e o frumusete!

 

Ry.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Hellryder: multumesc nashule... :ok:

 

@Matei: sincer, nu mi-am pus inca problema la modul serios. Am citit ca se pot pune genti, dar nu m-am interesat inca. Oricum, pentru inceput o sa-mi cumpar un rucsac incapator :moto:

 

@valhall: dupa cum spunea si Snapshot, astea sunt rotile ei.

 

@Snapshot: un site interesant este asta. Daca filtrezi pe regiunea Eastern Europe, o sa descoperi fix motocicleta mea. In general poti sa vezi cam ce parere au posesorii despre K1-urile lor si ce modificari le-au adus. N-am citit foarte mult, urmeaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

felicitari si sa nu ai incidente majore cu ea

ma bucur ca ti-ai luat BMW, chiar daca nu boxer.

arata cam ciudat pentru gusturile mele da e interersanta.

nu stiam de K1,sincer sa fiu

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiam de K1,sincer sa fiu

 

Este un model foarte rar, cu o istorie aparte. Au fost produse 6921 de bucati, si e destul de cautat de colectionari. La vremea aceea i s-a spus "Ucigasul de japoneze" din motive ce astazi nu mai sunt chiar atat de evidente, si K1 este de fapt si de drept "Caramida zburatoare", fiind cel mai agil dintre "Caramizi".

Performantele si dotarile acestei motociclete la nivelul anului 1988 erau de invidiat: injectie electronica multipunct, ABS, bascula spate monobrat (suspensie Paralever), carenaj sport integral studiat in tunelul aerodinamic, 3,8 secunde de la 0 la 100 km/h si niste reprize de invidiat avand la baza o cutie de viteze extrem de flexibila, ce permitea sa mergi in ultima treapta cu viteze de la 50 la 260 de km/h fara sa se balbaie sau sa dea semne de oboseala. Daca intram mai mult in detalii in ceea ce priveste motorul putem mentiona cilindrii imbrcati in Nicasil, un material composit (Nichel - Siliciu - Carbid, sper ca am nimerit bine, nu le prea am cu chimia...) care este extrem de rezistent la uzura, imbuntateste disiparea caldurii si reduce frecarea. Piesele sunt realizate cu o tehnologie noua ce folosea sistemul CAD pentru o acuratete de 1/1000mm in executie.

Evolutia de la BMW K100, deja prezent pe piata de cativa ani, a reprezentat-o modificarea motorului de la 8 la 16 supape, o transimise finala revizuita, adaugandu-se o articulatie suplimentara si o ramforsare a basculei spate, bascula prin care trece axul cardanic, trecerea la un nou sistem de injectie de la Bosch LE-Jetronic la Bosch Motronic, sistem ce permitea economii mai mari de carburant si, implicit, o autonomie crescuta.

 

Ati urmarit un episod din filmul documentar "Caramida Zburatoare",

Acum, Didis, ai legatura!

 

Ry.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Radule, la asa prezentare sincer nu prea am ce adauga. Singura observatie pe care o pot face referitor la motocicleta mea este ca nu are ABS (deocamdata exersez frane mai tari). In rest, pot sa confirm mersul in treapta a 5-a - schimbi in sus si n-ai probleme. De pe la 4000 de ture incepe sa-i placa motorului sa traga - si trage foarte bine, iar pe la 6000 si ceva e cuplul maxim (100Nm).

 

Mai am de invatat despre dansa - dar fac tot ce imi sta un putere :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...Daca intram mai mult in detalii in ceea ce priveste motorul putem mentiona cilindrii imbrcati in Nicasil, un material composit (Nichel - Siliciu - Carbid, sper ca am nimerit bine, nu le prea am cu chimia...) care este extrem de rezistent la uzura, imbuntateste disiparea caldurii si reduce frecarea.

Ry.

 

NICASIL = Nichel - Siliciu - Cadmiu.

 

Multi kilometri frumosi !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NICASIL = Nichel - Siliciu - Cadmiu.

 

Multi kilometri frumosi !

 

Asa, asa, ca bine le spui Dane! :moto:

Merci!

 

@Didis: ABS-ul nu a fost pus de serie decat la K100LT si la K100RS 16V, la K1 era optional.

 

Ry.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@bobita: nici eu nu stiam pana sa-mi spuna Hellryder de ea. Si eu sunt de parere ca este o motocicleta usor mai 'deosebita' ca design, dar, in mod ciudat, asta o face sa-mi placa si mai mult...

 

@Hellryder: ahaaaa... asa cu ABS-ul... m-ar fi batut un gand sa pun eu, dar nu stiu cat costa, daca se poate, etc. Mai vedem.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bucur sa vad ca sunt din ce in ce mai multi pasionati ai motocicletelor BMW.

Poate facem un club in Bucuresti, fara prea mari pretentii sau fitze, si gasim un loc de intalnire... alb-albastru.

Sa auzim numai de bine !

:moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bucur sa vad ca sunt din ce in ce mai multi pasionati ai motocicletelor BMW.

Poate facem un club in Bucuresti, fara prea mari pretentii sau fitze, si gasim un loc de intalnire... alb-albastru.

Sa auzim numai de bine !

:moto:

 

Ma alatur si eu clubului,chit ca-s de la 500km departare! :ok: Si mai vin si la cite o intilnire din cind in cind!

Ar fi bun un club national,tinind cont ca nu sintem multi totusi,comparativ cu alte marci.

 

Bafta!

Editat de bobita
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bucur sa vad ca sunt din ce in ce mai multi pasionati ai motocicletelor BMW.

Poate facem un club in Bucuresti, fara prea mari pretentii sau fitze, si gasim un loc de intalnire... alb-albastru.

Sa auzim numai de bine !

:moto:

Aveti putintica rabdare, sa imi iau BMW-ul, pentru a avea greutate clubul!

:ok: :) :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Dan Nastase: sunt pentru, si vorbesc foarte serios!

 

@bobita: abia ar fi prilej de plimbare pana la Botosani :ok:

 

@MOTOBRAND: tu ai un loc asigurat, timp de un an (stii tu de ce :moto: )

 

Cred ca si Hellryder ar fi doritor, si poate ar fi interesat si net.

 

Ce ziceti de o adunare la Smaeb, ca tot e zilele astea? Eu intentionez sa ajung acolo vineri si sambata (vreau sa-mi completez echipamentul), ca poate duminica dau (dam? se inscrie cineva?) o fuga afara din Bucuresti.

 

Didis

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Dan Nastase: sunt pentru, si vorbesc foarte serios!

 

@bobita: abia ar fi prilej de plimbare pana la Botosani :ok:

 

@MOTOBRAND: tu ai un loc asigurat, timp de un an (stii tu de ce :moto: )

 

Cred ca si Hellryder ar fi doritor, si poate ar fi interesat si net.

 

Ce ziceti de o adunare la Smaeb, ca tot e zilele astea? Eu intentionez sa ajung acolo vineri si sambata (vreau sa-mi completez echipamentul), ca poate duminica dau (dam? se inscrie cineva?) o fuga afara din Bucuresti.

 

Didis

 

Din pacate la Botosani nu sint prea multe de vazut,asta daca nu te intereseaza Eminescu :) .

Dar mai spre Bucovina se schimba lucrurile...

Simbata la 12:00 la standul BMW ne intilnim citiva amatori pentru intilnirea anuala BMW din Germania.

Ar fi o ocazie pentru toti BMW-istii sa ne intilnim,macar pt a ne cunoaste.

/index.php?...pic=38800&st=60

 

Cit despre club,daca pot face ceva,cu placere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...