Sari la conținut

RALIU cu MOTO CLASICE


HondaSan
 Share

Postări Recomandate

Oreleule,esti pe langa topic total.Daca nu ai ceva costructiv de spus,nu te mai baga.Nu te supara pe mine ,da faze cu intreaba pe ala sau vezi ca poate ala,ma demobilizeaza.Repet.N-ai ceva de zis nu te mai baga ,asa ca sa punctezi la impresia artistica.Asa ai facut si cu conferinta din seara asta de la Carturesti si........?Nimica.Acelasi.

Ca am dat idee sa se vb pt a fi adusa o motocicleta pe care multi oameni si-=ar dori sa o vada, te demoralizeaza?Ma rog, cum zici...Iar in seara asta, imi cer scuze, dar nu am venit pt ca nu imi permiteam sa bat drumurile de la tara de la mine, degeaba...asteptam un reply de la matale, referitor la treaba din seara asta, sa fiu sigur ca se va tine, sa nu viu degeaba!Te-am si intrebat ce si cum, sa imi spui si mie sa stiu cum ma misc... :kiss: Mai ales ca sunt cu multe pe cap, inclusib treburi la curte, si alergare prin spitale...

Lasa ca nu intra zilele in sac...

Ok, promit ca nu ma mai bag :P Spor la trebi...nu stiu de ce te-a deranjat propunerea mea cu IMS-ul...e o motoreta pe care as vr sa o vad, mai ales la un asa eveniment,.,,credeam ca opiniile sunt bine venit, si ma mira reactia ta!

Editat de Mr_ORL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 221
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Ca am dat idee sa se vb pt a fi adusa o motocicleta pe care multi oameni si-=ar dori sa o vada, te demoralizeaza?Ma rog, cum zici...Iar in seara asta, imi cer scuze, dar nu am venit pt ca nu imi permiteam sa bat drumurile de la tara de la mine, degeaba...asteptam un reply de la matale, referitor la treaba din seara asta, sa fiu sigur ca se va tine, sa nu viu degeaba!Te-am si intrebat ce si cum, sa imi spui si mie sa stiu cum ma misc... :kiss: Mai ales ca sunt cu multe pe cap, inclusib treburi la curte, si alergare prin spitale...

Lasa ca nu intra zilele in sac...

Ok, promit ca nu ma mai bag :P Spor la trebi...nu stiu de ce te-a deranjat propunerea mea cu IMS-ul...e o motoreta pe care as vr sa o vad, mai ales la un asa eveniment,.,,credeam ca opiniile sunt bine venit, si ma mira reactia ta!

Nu te mira.Fi la obiect si totul e ok.Daca vrei sa o vezi ia legatura cu omu si zi-i sa participe la manifestare.Aseara au fost f.multi care au venit si nu le-a parut rau.Deci daca sunt lucruri care nu ti le permiti nu mai zice ca le faci.E simplu.Vino in spiritul celor enuntate in postul anterior si vei vedea ca voi avea decit reactii pozitive.In rest raman acelasi.Bunu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PROPUN;1. Durata concursului( evenimentului) sa fie de max una zi! 2.Vechimea minima admisa sa fie de 15 ani pt comuniste si de minim 30 ani pt japoneze ( asa pot participa si cei cu moto comuniste fabricate multe prin 90-92 si japoneze fabricate pana in 1980, dupa 80 nu isi au rostul, clar). 3. Genul raliului; CONCURS, este mai palpitant! 4Recompense; Diplome pt participare si pt cei care termina concursul si premii numa pt primii 3 castigatori! 5.Data desf eventului sa fie NEAPARAT in luna MAI! Motivele le explic altadata. PS Ar fi bine ca fiecare sa fie macar la fel de calr si concis precum am incercat sa fiu eu si sa nu ne incurcam in amanunte.Deocamdata. Multumesc. Jean

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Durata raliului poate fi si de 2 zile, incepem undeva la 10 sambata si terminam la 20 duminica.

2. Vechimea o stabileste organizatorul.

3. Fara concurs, se demoralizeaza din start posibili doritori de parada, posesori de motociclete cu performante mai putin notabile. Si tampit sa fiu sa vin cu o motocicleta in care am bagat bani sa o alerg sa-i calez motorul. Mai bine nu mai vin. Nu o sa poata concura una din 40 cu una din 75.

4. Diplome pt toti participantii, premii cat mai diversificate pentru topuri.

5. Data raliului, la sf lui aug, incep lui sept, atunci cand se termina concediile si lumea are timp de noi, adica aproape de extra-sezon.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cate stiu,prin natura sa,raliul este o cursa de regularitate.Se poate impune o medie orara(care sa poata fi realizata atat de catre comuniste,cat si de catre capitaliste sau diferentiat pentru 2-4 categorii) si un moment al sosirii,iar clasarea sa se faca in functie de distanta in timp fata de momentul respectiv.

Pentru competitie e clar ca ar fi suficienta o zi, dar pentru "motociclism" ar fi mai potrivite doua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Interesant proiect, ref vechime intr-o situatie similara am procedat in felul urmator "modele care si-au inceput fabricatia de mai mult de 30 de ani", ma rog, in cazul nostru era vorba de al II RM.

 

Ref traseu, traficul e o mare problema, afara oamenii fac cam asa : se stabileste traseul, pana acolo 99% vin cu motoarele pe platforma, traseul contine drumuri secundare putin circulate. Se combina mai multi la o platforma , daca e moto 2 daca e auto 3-4, stiu, la noi e mai greu.

 

Traseul ideal e in jurul Brasovului, sunt f multe trasee frumoase, fara trafic ridicat (spre Sambata, Intorsura Buzaului, Bran, etc).

 

Daca intalnirea o sa aiba si un caracter sportiv, adica probe speciale fie si de regularitate, e necesara implicarea unui club cu profil moto, se ia de la federatie o licenta pentru eveniment, arbitrii, lucrurile se complica, va dati seama ca initiatorul nu-si poate asuma organizarea/raspunderea ca persoana fizica.

 

Bafta !!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Interesant proiect, ref vechime intr-o situatie similara am procedat in felul urmator "modele care si-au inceput fabricatia de mai mult de 30 de ani", ma rog, in cazul nostru era vorba de al II RM.

 

Ref traseu, traficul e o mare problema, afara oamenii fac cam asa : se stabileste traseul, pana acolo 99% vin cu motoarele pe platforma, traseul contine drumuri secundare putin circulate. Se combina mai multi la o platforma , daca e moto 2 daca e auto 3-4, stiu, la noi e mai greu.

 

Traseul ideal e in jurul Brasovului, sunt f multe trasee frumoase, fara trafic ridicat (spre Sambata, Intorsura Buzaului, Bran, etc).

 

Daca intalnirea o sa aiba si un caracter sportiv, adica probe speciale fie si de regularitate, e necesara implicarea unui club cu profil moto, se ia de la federatie o licenta pentru eveniment, arbitrii, lucrurile se complica, va dati seama ca initiatorul nu-si poate asuma organizarea/raspunderea ca persoana fizica.

 

Bafta !!!!

Sal.Nu stiu cine esti.Nu stiu ce reprezinti.Te rog frumos sa te deconspiri aici si sa spui ca la popa ,tot.De ce spun treaba asta?Pai......

Automobilia duce cu gandul la o asociatie,la o organizatie,la un ONG,la ce vrei tu da nu la un motociclist oarecare.Si nu stiu de unde sa te iau sau sa te apuc.Pe cale de consecinta baga o de conspirare ca n-o sa mori.In caz ca nu,te voi lua de user oarecare si-ti raspund:

Intai citeste cu atentie toate posturile anterioare.Este o treaba serioasa ,nu?O sa vezi ca treaba cu licenta nu este la locul ei si o asa vezi ca AMR (Asociatia Motociclistilor din Romania)gireaza aceasta manifestare.Cu tot ce include ,logistica si "hartiistica".

Asta cu sportvu nu merge pentru ca ,vorba unui prieten de pe forum,nu o sa fim nebuni sa bagam 2000 sau 5000 de E intr-un motor vechi de 50-60-70 ani ca sa-l distrugem intr-o intrecere stupida.

Aceasta manifestare,eu personal ,o vad ca o manifestare CULTURALA si nu una sportiva.Este numai parerea mea si nu vreau sa o impun.Rog pe toti cei interesati sa-si spuna punctul de vedere ,deschis si sincer ,in ce priveste abordarea mea a acestei probleme.Pai.......mai vorbim.Bunu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sunt nici motociclist nici asociatie, ma numesc Bogdan Coconoiu, vicepresedinte R.C.R. , am intrat pe forumul asta pentru ca sper ca in primavara sa-mi iau in final si carnet de motor, cateva fiare exista, oricum clubul nostru nu are experianta in domeniul moto, doar ce am mai vazut pe afara, pe viu nu in reviste, daca pot ajuta macar si cu un sfat cu placere, oricum din capul locului spun ca exprim pareri personale nu vreun punct de vedere oficial al clubului.

Automobilia este o firma care se ocupa de istoriografie auto, cu numele asta public articole, etc. Aveti mai jos adresa blogului meu ca sa va faceti o idee ce si cum.

Editat de AUTOMOBILIA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sunt nici motociclist nici asociatie, ma numesc Bogdan Coconoiu, vicepresedinte R.C.R. , am intrat pe forumul asta pentru ca sper ca in primavara sa-mi iau in final si carnet de motor, cateva fiare exista, oricum clubul nostru nu are experianta in domeniul moto, doar ce am mai vazut pe afara, pe viu nu in reviste, daca pot ajuta macar si cu un sfat cu placere, oricum din capul locului spun ca exprim pareri personale nu vreun punct de vedere oficial al clubului.

Automobilia este o firma care se ocupa de istoriografie auto, cu numele asta public articole, etc. Aveti mai jos adresa blogului meu ca sa va faceti o idee ce si cum.

 

Am inteles.Merci.Dar daca tot vorbesti in nume propriu pune-ti si tu o porecla mai adecvata.Care sa nu aduca a institutie publica.Si daca-ti dai cu parerea ,specifica:nu am niciun fel de experienta in domeniu,ca sa stim si noi cu cine stam de vorba.Nu ca nu as aprecia parerile altora,da uni-si dau cu parerea si alti "e "profesionisti.Toate bune.Bunu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am nici un fel de experienta in evenimente moto de tipul raliurilor , am organizat insa cu clubul cateva zeci de evenimente cu automobile istorice, printre care raliuri de regularitate si chiar expozitii care au inclus si motocilete.

post-44889-1257368219_thumb.jpg

Editat de AUTOMOBILIA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va rog sa-l tratati pe Bogdan Automobilia ca pe unul de al nostru, este posesor de Mobre, Carpati, cat de curand presimt ca o sa urmeze si o atasista. in plus experienta sa in calitate de organizator al multor evenimente Retromobil ne poate fi de mare ajutor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mai gasit cateva fotografii de la expozitii care au inclus si motociclete. Din pacate, trebuie s-o spun, ma simt vinovat fata de cei din club care au motociclete, segmentul asta nu s-a dezvoltat precum cel auto, si poate asta e si motivul din care in prezent o importanta colectie se destrama.

 

Nu trebuie sa va ganditi la cuvintele "raliu" si "proba speciala" ca la chestiuni legate de viteza maxima a motocicletelor, e vorba de timpi impusi, viteze medii de maxim 50 km/h, probele gen slalom se desfasoara in spatii securizate (noi folosim si circuitul Amckart), una din probele cele mai des intalnite consta in parcurgerea a 50 m in 10 s, abaterile se penalizeaza, avem o instalatie de cronometrere cu fotocelule si ceva experienta, din pacate, cum spunea,m in 11 ani am facut f putin pentru motocilete si motociclisti. Sper din tot sufletul sa putem face mai mult impreuna.

post-44889-1257369313_thumb.jpg

post-44889-1257369322_thumb.jpg

post-44889-1257369328_thumb.jpg

Editat de AUTOMOBILIA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am nici un fel de experienta in evenimente moto de tipul raliurilor , am organizat insa cu clubul cateva zeci de evenimente cu automobile istorice, printre care raliuri de regularitate si chiar expozitii care au inclus si motocilete.

 

Si noi de ce nu stim de ele?Bunu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ca nu intri pe siteul retromobil. Acolo ai programul intalnirilor, la fel cum e si la noi.

 

Sory Mihai.Sunt asa incuiat la minte ca ma uit exclusiv pe Retromotocicleta.Asta cu automobilele ma lasa rece.Daca-i vorba de manifestare care cuprinde motociclete o caut numai pe siteul cu motociclete iar intruziunea altora pe tarlaua noastra nu mi se pare de bun augur.Masinili cu masinili si motocicletele cu motocicletele.Sa ma ierte Dumnezeu da cand e vorba de motociclete devin dintr-o data nationalist.Cu asta inchei mica mea disputa cu CAR-ul si ma voi concentra la treaba ce urmeaza a o face la anu.Propunerile au inceput sa vina si astept sa vina si mai multe.Am uitat sa spun ca as dori ca cei ce detin motociclete clasice ,de colectie,socialiste,toate in stare de functionare si care doresc sa participe la "Raliu" , sa o spuna explicit,in cadrul acestui topic,neuitand sa specifice cu ce motor,an de fabricatie,scurta istorie a reconditionari,povesti ,etc,etc.

Incep eu:

1.DKW 125,an 1940,cumparat cu 450 E.Perfecta stare de functionare.Cred ca va face fata la 300-400 Km.

2.Ij 56,an1961,cumparat reconditionat cu 700 ron,perfecta stare de functionare.

3.Zundapp 350,an 1938,cu modificari la furca fata si spate.Sa vedem ce facem cu inscrierea.

Am pus trei motociclete pentru ca voi perticipa impreuna cu doi dintre copii mei ce sunt motociclisti.

Ha,ha,ha.Acu am observat ca pot pleca singur in raliu pentru ca deja suntem mai multiHa,ha.

Da Asta e.Astept alte propuneri de participare.

Bunu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnule AUTOMOBILIA! Din respect pt. aceste motociclete, va rog sa nu mai postati poze cu motoarele domnului Danciu, pt ca sunt niste restaurari catastrofale. Motoare nemtesti "recarpite" cu mult crom si cu multe piese rusesti care evident acum sunt la vanzare la pretul cumulat dintre fierul rusesc si cel nemtesc din care sunt combinate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti.... eu cand aud de cronomertu` si de timpi mi se ridica parul in cap. Poate ca e gresit titlul de "RALIU cu MOTO CLASICE", poate ar fi mai bine sa ii spunem altfel, parada sau defilare sau ce stiu eu. Cum a fost expus si mai devreme, nici eu nu cred ca sunt multi care asteapta de la evenimentul acesta doar un motiv de a ambala la maxim bijuteriile. Dat fiind ca, ce o sa se intample, probabil o sa fie pentru prima data la noi, eu ma gandeam la un alt fel de scenariu. Mi-ar fi placut daca am reusi sa facem o plimbarica mica, ceva de genul Pitesti-Ploiesti-Valcea-etc, eventual cu expunere in centrele oraselor pentru maxim doua ore, timp in care mai socializam intre noi, ne cunoastem, aratam Romaniei ca existam. Un traseu usor, in orasele importante din jurul Bucurestiului, iar a doua zi, facem si concurs daca e musai. Evident ca o a le lasam sa prinda si ceva praf de capitala pe ele pentru cateva ore. Voi ce ziceti? Meita sa ne gandim la asa ceva? Sau nu vi se pare o idee buna...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnule AUTOMOBILIA! Din respect pt. aceste motociclete, va rog sa nu mai postati poze cu motoarele domnului Danciu, pt ca sunt niste restaurari catastrofale. Motoare nemtesti "recarpite" cu mult crom si cu multe piese rusesti care evident acum sunt la vanzare la pretul cumulat dintre fierul rusesc si cel nemtesc din care sunt combinate.

 

 

Mikulaish, Danciu este cel care a raspuns afirmativ invitatiilor lui Automobilia la diferite evenimente, desi te asigur ca au fost si alti posesori de retromoto invitati.

Mesaj completat

Acum chiar nu mai avem loc de Danciu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Au mai fost si alte motociclete prezente, din pacate n-am eu toate pozele, situatia e f similara cu cea a masinilor antebelice, daca stateam sa le trecem printr-o sita deasa riscam sa nu alegem nimic.

 

Ref Danciu povestea e una trista, va inteleg punctul de vedere, numai ca nu cunoasteti nici omul nici destinul trist al acestor motociclete. Omul a avut o dambla, masinile si motocicletele istorice,a cumparat f multe masini si motociclete, a angajat o ruda , un inginer sa creeze un mic atelier, atentie, care sa lucreze exclusiv fiarele lui, a fost pacalit la greu de aceasta persoana, atat la preturile de achizitie cat si la durata de executie. In timp s-a dovedit ca ruda freca menta, lucrau zilnic 4-5 oameni la 2-3 motociclete un an si tot nu terminau , a schimbat seful atelierului, cand lucrurile se indreptau a murit unul din mecanici, apoi a decis sa preia si comenzi din exterior, chiar si masini noi in regim service, cu putin inainte de criza seful de garaj, un tip corect de data asta, i-a prezentat viitorul sumbru al service-ului si locatia s-a inchis. Danciu s-a stabilit in strainatate si a decis sa vanda intreaga sa colectie. Doua chestii ar mai fi de spus, prima - nu cred ca cineva care investeste atat isi propune sa faca lucruri de mantuiala - existenta unor probleme e rezultatul ori al incompetentei unor oameni in care Danciu a crezut si a investit ori lipsei anumitor repere situatie in care a trebuit sa improvizeze , a doua - in doua randuri m-am intersectat cu Danciu la targuri din Austria, pentru modelele austriece pe care le detinea am vazut ca luase o cantitate uriasa de piese, documentatii, probabil ca n-a reusit sa faca aceleasi lucru si pentru restul colectiei. Acum ca incearca sa recupereze din paguba, e problema lui, nu trebuie cred sa deranjeze ca solicita niste preturi mari, in definitiv cine vrea sa cumpere se documenteaza, apeleaza la un specialist, e posibil ca el nici sa nu stie ca anumite lucruri nu sunt tocmai ok, oricum nu-l prezentati pe Danciu ca un samsar de motociclete ca nu e cazul. Mihai are dreptate , a manifestat mereu o mare disponibilitate de a participa la evenimente, atat cu masinile cat si cu motocicletele, desi nici el nu are carnet moto .....

 

Cred ca trebuie sa vedem partea buna a lucrurilor, un numar important de motociclete a fost restaurat, pus in regula cu actele, chiar inmatriculate, deci s-au salvat . Ca mai sunt lucruri de schimbat/finalizat la ele e o chestie normala, niciodata nu poti spune ca ai terminat in pasiunea asta. Din pacate masinile lui Danciu au parasit Romania, probabil asta o sa se intample si parte din motocicletele, din pacate. Nici masinile nu erau perfecte, insa multi nu au timp sau nervii necesari unui proiect de restaurate si atunci se bucura cand gasesc proiecte nefinalizate sau exemplare cu mici probleme, negociaza un pret bun si reusesc rapid sa-si indeplineasca visul. Tristetea mare e ca din cate observ nici o motocicleta nu s-a vandut, si din ce am auzit , indirect pentru ca n-am mai vorbit cu Danciu de vreo doi ani, nici oferte nu au existat, nimeni n-a incercat macar sa negocieze ceva. Sincer cred ca nici la preturi injumatatite si chiar sub valoarea acestora motocicletele nu se vor da, nu intru in detalii dar intelegeti voi care e cauza.

post-44889-1257401101_thumb.jpg

post-44889-1257401107_thumb.jpg

post-44889-1257401119_thumb.jpg

Editat de AUTOMOBILIA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand eu nu am spus nimic rau sau bun despre dl. Danciu. Is convins ca nu e usor sa restaurezi un lot de motociclete cum are el. Probabil nu era la moda ebay-ul cand le-a facut el. Singurul meu repros este cel putin motocicletele dansului est-germane nu sunt foarte reprezentative pt respectivele marci. De ex AWO-ul lui este o treime M72, o treime Simson Sport si o treime AWO. (si pretul e a celor tei cumulat)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mesajul tau lasa se se inteleaga ca toate sunt asa, eu sunt absolut convins ca ce spui e corect, insa in general plec de la premiza ca oamenii sunt corecti si bine intentionati, cum omul nu e printre noi pe forum m-am simtit dator sa prezint o imagine cat mai corecta si neutra a acestei colectii. In concluzie cred ca Danciu a fost pacalit, sunt convins ca daca ii transmiteai concluziile tale la vizionarea motocicletei nu ar fi fost mirat sa alfe, a n-a oara, acest lucru. Vanzarile asta sunt vazut-placut, cine nu casca ochii si pleaca la cumparaturi nepregatit are numai de pierdut. Incurci putin lucrurile, faptul ca anumite modele nu sunt f reprezentative pentru o marca nu e acelasi lucru cu neoriginalitatea.

Editat de AUTOMOBILIA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bunu,consider ca experienta userului Automobilia este muuulllttt mai mare decat a celor ce isi dau cu parerea aici pe forum(inclusiv a mea si a ta) si nu sunt de acord atunci cand ii sugerezi sa-si schimbe numele...sau remarci de genul...cand aud de masini vechi...urat....cred ca ar trebui sa-i oferi respectul cuvenit pt 11 ani de activitate,sume muuulllltttt mai mari investite si functia detinuta!

Bine ai venit printre noi Automobilia!Urmaresc retromobil.ro consider relatia intre auto-moto mai mult decat benefica!

Victor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti.... eu cand aud de cronomertu` si de timpi mi se ridica parul in cap. Poate ca e gresit titlul de "RALIU cu MOTO CLASICE", poate ar fi mai bine sa ii spunem altfel, parada sau defilare sau ce stiu eu. Cum a fost expus si mai devreme, nici eu nu cred ca sunt multi care asteapta de la evenimentul acesta doar un motiv de a ambala la maxim bijuteriile. Dat fiind ca, ce o sa se intample, probabil o sa fie pentru prima data la noi, eu ma gandeam la un alt fel de scenariu. Mi-ar fi placut daca am reusi sa facem o plimbarica mica, ceva de genul Pitesti-Ploiesti-Valcea-etc, eventual cu expunere in centrele oraselor pentru maxim doua ore, timp in care mai socializam intre noi, ne cunoastem, aratam Romaniei ca existam. Un traseu usor, in orasele importante din jurul Bucurestiului, iar a doua zi, facem si concurs daca e musai. Evident ca o a le lasam sa prinda si ceva praf de capitala pe ele pentru cateva ore. Voi ce ziceti? Meita sa ne gandim la asa ceva? Sau nu vi se pare o idee buna...

 

Foarte bine punctat.Bunu.

Mesaj completat

Bunu,consider ca experienta userului Automobilia este muuulllttt mai mare decat a celor ce isi dau cu parerea aici pe forum(inclusiv a mea si a ta) si nu sunt de acord atunci cand ii sugerezi sa-si schimbe numele...sau remarci de genul...cand aud de masini vechi...urat....cred ca ar trebui sa-i oferi respectul cuvenit pt 11 ani de activitate,sume muuulllltttt mai mari investite si functia detinuta!

Bine ai venit printre noi Automobilia!Urmaresc retromobil.ro consider relatia intre auto-moto mai mult decat benefica!

Victor

 

N-ai inteles ca nu este nevoie de experienta unuia sau altuia.Am pus o propozitie clara:masinili cu masinili sa moto cu moto.Avem nevoie de participanti seriosi si de idei de cum ar trebui sa arate acest eveniment venite de la motociclisti.este de apreciat ca ai sarit in apararea omului da nu am vazut de la tine decat atat.O interventie avocateasca fara sa bagi nimic constructiv.De genul celor ce am punctat 3 posturi mai la deal.Si cand spun ca nu ma intereseaza automobilele,de niciun fel,apai nu ma intereseaza .E optiunea mea.

Deci daca vrei sa fi de ajutor vino cu niste chestii concrete,ca sa avem de unde alege.Sper sa inceteze aceste discutii inutile care nu aduc nimic constructiv si sa ne tinem de telul propus.Iar telul este de a afla parerile marii majoritati a celor implicati in acest fenomen,despre :trasee,modele,durate ,utilitate sau inutilitate,promisiune de participare,locuri de campare,premii sau nu,concurs sau defilare,etc.

Pana la urma anumite insistente ale unora incep sa mi se para suspecte.Mai ales acolo unde se pronunta cuvantul urat;sume muuulllltttt mai mari.Deci,cine nu are nimic de spus,sa nu se mai bage.Merci.Bunu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie imi plac si masinile si motocicletele , daca pot sa dau o mana de ajutor o fac cu placere, am incercat sa popularizez si recenta expozitie din pacate n-am ajuns s-o vad si astfel am ratat ocazia sa ne si cunoastem.

http://automobilia-romania.blogspot.com/20...01_archive.html

 

F corect, sa lasam discutiile inutile si sa revenim on topic.

 

Raliuri mixte auto-moto se organizeaza, am participat la asa ceva in 2002 in Austria

http://www.avca.at/vereinsnews/2002/ totusi dar cred ca pentru inceput e bine sa fie exclusiv moto.

 

Am sa incerc sa prezint cateva aspecte de la evenimentul pomenit, desigur pe partea moto :

 

- cum am mai spus motocicletele au sosit la locul de start pe platforme

- traseul a fost exclusiv pe drumuri secundare, e drept ca la ei si drumurile dintre tarlale sunt asfaltate

- traseul era diferit dar ... identic in sensul ca exista un roadbook , insa era parcurs in sensuri diferite, daca urmareai motocicleta care lua startul inaintea ta greseai traseul

- raliul nu era unul de viteza, era practic o parada, pe parcurs existau niste probe, unele amuzante : sa opresti cat mai aproape d eun obstacil, sa parcurgi o distanta intr-un timp impus (la deal), apoi, dupa inca niste kilometrii reveneai in aceeasi locatie si aceeasi distanta era parcursa in sens contrar (la vale)

- pe parcurs am oprit in doua locatii, la o statiune pomicola unde am degustat fructe si produse din fructe apoi la prand am luat masa la o pensiune

- dupa finish a exisat un timp de odihna iar seara cina de gala + festivitatea de premiere, motocicletele au avut clasament separat

- s-au acordat tot felul de premii, pentru echipajul sosit dela cea mai mare distanta, cea mai veche motocicleta, cel mai vechi motociclist, ultimul clasat primind un felinar de tren (care se monta pe ultimul vagon al garniturii) , trofeu transmisibil

 

Sincer motociclistii au fost sarea si piperul raliului, in primul rand pentru ca majoritatea erau persoane f pitoresti, in varsta, plini de haz si povesti vanatoresti, multi tarau cate un picior sau aveau cicatrici motociclistice. Cel mai simpatic era un nene la vreo 70 de ani care tinea roadbook-ul in gura, asa ca spre seara rosese bine documentul si avea semne lipsa, si la fiecare pagina/intersectie incerca sa ghiceasca pe unde sa mearga, am gresit impreuna traseul si am nimerit in curtea unei familii care facea un gratar. In timp ce eu paraseam locatia cu spatele (drumurile in general erau de o banda) l-am vazut cum a parcat tacticos si s-a asezat la masa, in hohotele gazdelor. Alti doi concurenti au avut pana la atas, au continuat drumul doar pe 2 roti, pasagerul agata pe partea stanga a motocicletei facea ca roata de la atas sa stea in aer. Alti doi au ajuns la hotel abia seara , intreband disperati unde e ultimul punct de control (un pom unde de o craca era legata o stampila). il cautasera in zadar 2 ore.

 

Am ramas amici si cu multi m-am reintalnit cu placere la alte evenimente sau pe la targuri. Asta cred ca e si scopul unor astfel de evenimente. Daca o sa am cu ce (permis + motor) particip cu placere la eveniment.

Editat de AUTOMOBILIA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...