Sari la conținut

RALIU cu MOTO CLASICE


HondaSan
 Share

Postări Recomandate

Mesajul tau lasa se se inteleaga ca toate sunt asa, eu sunt absolut convins ca ce spui e corect, insa in general plec de la premiza ca oamenii sunt corecti si bine intentionati, cum omul nu e printre noi pe forum m-am simtit dator sa prezint o imagine cat mai corecta si neutra a acestei colectii. In concluzie cred ca Danciu a fost pacalit, sunt convins ca daca ii transmiteai concluziile tale la vizionarea motocicletei nu ar fi fost mirat sa alfe, a n-a oara, acest lucru. Vanzarile asta sunt vazut-placut, cine nu casca ochii si pleaca la cumparaturi nepregatit are numai de pierdut. Incurci putin lucrurile, faptul ca anumite modele nu sunt f reprezentative pentru o marca nu e acelasi lucru cu neoriginalitatea.

Ultimul offline si ma retrag de aici. Ca sa fiu mai concret va intreb daca va induce vreun sentimet placut masina (retromobilul) pe care o vedeti in poza? Probabil nici nu considerati adecvata aparitia acestui exemplar in reviste/expozitii/evenimente ca fiind IMS. In sensul asta ma refeream ca nu e reprezentativ. Si daca vedeti anuntul cu aceasta masina ca fiind restaurata cu piese originale respectand documentatia originala, la 10000 de euro, probabil nu va faceti o impresie buna despre vanzator.

 

Daca intr-adevar se va organiza acest "raliu", ii fericit anticipat pe cei care vor reusi sa il organizeze.

post-11450-1257452839_thumb.jpg

Editat de Mikulaish
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 221
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Hai frate, ca pana si eu stiu istoria M-ului astuia, a fost dezbatuta de "n" ori pe forumurile de off-road. Propitaru a avut masina restaurata, a luat certificat de vehicul istoric, treaba asta se intampla la inceputul retromobillui. Dupa un timp, M-ul a fost vandut, actualul propitar l-a schimbat in struto-camila asta. Daca ma fortez un pic, cred ca gasesc pe CD-urile din arhiva poze cu M-ul inainte sa ajunga in starea asta. Si era un auto f. ok.

Mesaj completat

Eu chiar nu inteleg ce va tot va zgandara pe unii pe creier treaba cu retromobilul. Noi vrem egalitate, dar nu pentru catei...

Pentru mine ecuatia e simpla: Bunu vrea sa organizeze o parada, el probabil va fi responsabil cu enuntul final. Cine vine, bine, cine nu vine ma ajuta pe mine sa execut o curatenie luna prin casa. ..home, sweet home, here I come....mama, si ce garaj incalzit mi-am tras.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cateva precizari :

 

1. M-ul din poza nu e atestat,poza a fost aleasa aleator cum bine precizeaza autorul postului

 

2. Povestea de care vorbeste Mihai e urmatoarea : A existat la un moment dat un anunt cu un M de vanzare pe site-ul targului din Vitan, care suna cam asa "vehicul istoric, instalatie de gaz, ...." l-a rugamintea mea omul a modificat anuntul pentru ca masina nu era in realitate atestata, el credea ca daca fusese candva originala si a fost membru al clubului prin "simpatie" masina sa devine automat istorica, fara atestare

 

4. Trebuie sa faceti o diferenta intre modificarile facute in prezent si cele facute acum 30-40 de ani sau mai mult, la ultimul forum FIVA s-a acreditat ideea ca anumite vehicule moficate cu mai mult de 30 de ani in urma pot fi atestate in starea respectiva , si trebuiesc pastrate ca atare daca reprezinta ceva pentru tara respectiva - iti dau exemplul motocicletelor de invalizi din RO care in multe cazuri erau carosate artizanal - conform teoriei asteia ar trebui atestate asa cum au supravietuit.

 

5. Comparatia intre masina din poza si motocicletele respective e exagerata, una e sa vezi un fier l-a care s-a muncit spre a fi scos la lumina si alta e sa vezi un fier care a fost "modernizat" prin carpire.

 

6. Am inteles corect pozitia ta, ai dreptate dar cum am spus, nu poti generaliza la intreaga colectie o constatate facuta pe o motocicleta

 

7. Eu n-am vazut niciodata motociletele acelea functionand, nu le fac reclama, si nu confirma autenticitatea lor, cum am mai spus cine vrea sa cumpere ceva trebuie sa se documenteze sau sa apeleze la un consultant.

 

8. Mihai va poate confirma ca de fff multa vreme i-am propus sa colaboram in domeniul moto, inclusiv pe latura de atestare, pentru ca nimeni nu le stie pe toate si in general sunt de parere ca fiecare tip de vehicul, chiar marca trebuie sa aiba un colectiv distinct care sa studieze fiecare exemplar in parte astfel incat verdictele date sa fie cele mai corecte. Daca asociatia pe al carui forum vorbim dezvolta o sectiune moto-retro nu pot decat sa ma bucur, a felicit initiative si sa sper ca pe viitor o sa colaboram, asa cum vom colabora cu orice club sau asociatie care o sa mai apara in viitor.

 

9. Exista vehicule care au fost atestate desi contin anumite repere neoriginale, toate modificarile si neconformitatile sunt trecute in fisa de atestare cu recomandarea de a fi inlocuite, discutam de repere care sunt greu reperabile, nu putem sa scoatem din circuit un vehicul istoric, sa zicem antebelic, doar pentru ca are 2-3 repere neoriginale si in general discutam de (alternator in loc de dinam, alte elemente de far, stopuri+semnale aplicate pt ca original nu existau, diverse ceasuri suplimentare montate insa fara traforarea caroseriei, anvelope de alt profil/indicativ si desigur anumite piese similare preluate d ela modele mai noi sau chiar alte marci). Scopul acestei lucrari numita atestare este in primul rand de a sensibiliza posesorii de astfel de vehicule asupra necesitatii pastrarii/refacerii originalitatii, se vrea a fi un instrument si nu un bau bau. Ce face fiecare dupa momentul atestarii nu mai e problema atestatorului, e raspunderea proprietarului, daca el modifica vehiculul el raspunde, pentru ca devine automat evazionist fiscal, pt ca el solicita o scutire de impozit pentru un vehicul istoric, iar prin modificarea VOLUNTARA acesta isi pierde automat acest statut.

 

Subiectul este pentru mine inchis, cer scuze pentru off topic, nu voi mai reveni decat cand voi avea ceva de spus despre acest eveniment care se anunta foarte interesant.

 

Doresc sa sprijin acest eveniment si pentru moment mi-a venit in minte o idee de premiu . Detin cateva medalii interbelice de motocicliem care nu au fost decernate, in sensul ca nu sunt inscriptionate, sunt adevarate opere de arta, ma gandeam sa acordam una inscriptionata cu data si numele evenimentului pentru cea mai veche motocicleta prezenta la eveniment.

 

Celelalte premii ar putea sa fie hand-made, montate pe niste postamente din lemn/marmura , putem folosii diverse piese moto : pistoane, bujii, biele, oglinzi , pinioane , etc

Editat de AUTOMOBILIA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine vine, bine, cine nu vine ma ajuta pe mine sa execut o curatenie luna prin casa. ..home, sweet home, here I come....mama, si ce garaj incalzit mi-am tras.

Aha deci fiindca ai timp de acum, le luam la rand:

trebuie sa-mi gasesti numarul de aripa fata, trebuie sa decartezi/mi-o asezi pe respectiva pe bancul de incercare, apoi trebuie sa vb cu omologii tai ucrainieni sa-i dea un ghiont lu Roman si nu in ultimul rand sa TERMINI M-UL.

 

Ah, e topic despre raliu... Bun se scrie cam mult, io zic ca e de bine si ca hai sa mergem si cam gata.

Editat de Aleko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai frate, ca pana si eu stiu istoria M-ului astuia, a fost dezbatuta de "n" ori pe forumurile de off-road. Propitaru a avut masina restaurata, a luat certificat de vehicul istoric, treaba asta se intampla la inceputul retromobillui. Dupa un timp, M-ul a fost vandut, actualul propitar l-a schimbat in struto-camila asta. Daca ma fortez un pic, cred ca gasesc pe CD-urile din arhiva poze cu M-ul inainte sa ajunga in starea asta. Si era un auto f. ok.

Mesaj completat

Eu chiar nu inteleg ce va tot va zgandara pe unii pe creier treaba cu retromobilul. Noi vrem egalitate, dar nu pentru catei...

Pentru mine ecuatia e simpla: Bunu vrea sa organizeze o parada, el probabil va fi responsabil cu enuntul final. Cine vine, bine, cine nu vine ma ajuta pe mine sa execut o curatenie luna prin casa. ..home, sweet home, here I come....mama, si ce garaj incalzit mi-am tras.

 

Anunt:Aici va fi o punere la punct,deschisa ,prieteneasca ,a moderatorului mihai-prd.

Te rog ,draga Mihai ,ca atunci cand emiti judecati,de genul celei de mai sus ,sa faci macar minimumul cerut de pozitia ta de moderator.Adica sa citesti cu atentie posturile ,in totalitate.Cele de care raspunzi.Dupa aceea,sa fi impartial,adica sa nu fi partinitor ,cu una sau alta din partile implicate.Sa nu ai interese cu unele dintre parti.Sa respecti regulile minime ale acestui forum,asa cum de fapt ai si inceput,impunand ca toata lumea sa fie la obiect si nu pe langa.

Daca erai mai atent ai fi vazut ca nu BUNU vrea sa faca un Raliu cu Motociclete Clasice ci propune o tema spre dezbatere.Bunu propune ca suport logistic Asociatia Motociclistilor din Romania,care prin realizarile ei din acest an a dovedit ca poate face cu succes fata acestei manifestari.

Regret,dar numai faptul ca afirmi ca eu vreau sa fac un raliu,este o grava eroare.Si te rog sa ti-o asumi.Eu incerc sa canalizez miscarea colectionarilor si reconditionarilor de motociclete vechi,clasice ,comuniste,pe un fagas firesc precum si sa scot la suprafata ceeace a stat ascuns atata vreme.Asociatia Motociclistilor din Romania,prin intermediul meu ,a fost cea care a facut Prima Expozitie Permanenta de Motociclete Clasice,din Romania ,ce a avut pe parcursul a 40 zile 10.000 (zece mii) vizitatori.La aceasta manifestare nu a participat niciunul din cei ce azi ,prin postarile lor pe acest topic incearca sa tulbure apele,linistite de altfel,si sa pescuiasca in apa tulbure.

Nu stiu care sunt interesele,nu ma duce capu,da e clar ca sunt interese.

Pai daca e vorba de interese sa o spun clar,care este interesul meu.Pentru ca am un interes.

Interesul meu declarat de la prima aparitie a Asociatiei Motociclistilor din Romania,unde sunt Membru Fondator si Secretar General interimar,a fost si este acela de a promova aceasta asociatie si numele ei,de a o sustine si a o face cat mai cunoscuta in Romania.Mai mult,cine se uita pa siteul nostru,poate observa ca suntem singurul organism de gen din Romania care se ocupa de interesele tuturor motociclistilor din Romania ,in ce priveste :legislatia,siguranta rutiera(a motociclistilor),etc.Iar pentru acest interes m-am dedicat 100%.

In alte conditii poate ca as fi avut o colaborare buna cu mobilia sau cum se cheama.Dar in conditiile de azi ,nu.

Si ca lucrurile sa fie foarte clare iata.Eu ,bunu,incepand de aici,nu mai moderez topicul deschis de mine,topicul meu.Nu este o cedare,sunt un luptator,dar trebuie sa iau un Emetiral pentru ca am o mare GREATA.Sa fiti iubiti si fara frica.Bunu.

Mesaj completat

Anunt:Aici va fi o punere la punct,deschisa ,prieteneasca ,a moderatorului mihai-prd.

Te rog ,draga Mihai ,ca atunci cand emiti judecati,de genul celei de mai sus ,sa faci macar minimumul cerut de pozitia ta de moderator.Adica sa citesti cu atentie posturile ,in totalitate.Cele de care raspunzi.Dupa aceea,sa fi impartial,adica sa nu fi partinitor ,cu una sau alta din partile implicate.Sa nu ai interese cu unele dintre parti.Sa respecti regulile minime ale acestui forum,asa cum de fapt ai si inceput,impunand ca toata lumea sa fie la obiect si nu pe langa.

Daca erai mai atent ai fi vazut ca nu BUNU vrea sa faca un Raliu cu Motociclete Clasice ci propune o tema spre dezbatere.Bunu propune ca suport logistic Asociatia Motociclistilor din Romania,care prin realizarile ei din acest an a dovedit ca poate face cu succes fata acestei manifestari.

Regret,dar numai faptul ca afirmi ca eu vreau sa fac un raliu,este o grava eroare.Si te rog sa ti-o asumi.Eu incerc sa canalizez miscarea colectionarilor si reconditionarilor de motociclete vechi,clasice ,comuniste,pe un fagas firesc precum si sa scot la suprafata ceeace a stat ascuns atata vreme.Asociatia Motociclistilor din Romania,prin intermediul meu ,a fost cea care a facut Prima Expozitie Permanenta de Motociclete Clasice,din Romania ,ce a avut pe parcursul a 40 zile 10.000 (zece mii) vizitatori.La aceasta manifestare nu a participat niciunul din cei ce azi ,prin postarile lor pe acest topic incearca sa tulbure apele,linistite de altfel,si sa pescuiasca in apa tulbure.

Nu stiu care sunt interesele,nu ma duce capu,da e clar ca sunt interese.

Pai daca e vorba de interese sa o spun clar,care este interesul meu.Pentru ca am un interes.

Interesul meu declarat de la prima aparitie a Asociatiei Motociclistilor din Romania,unde sunt Membru Fondator si Secretar General interimar,a fost si este acela de a promova aceasta asociatie si numele ei,de a o sustine si a o face cat mai cunoscuta in Romania.Mai mult,cine se uita pa siteul nostru,poate observa ca suntem singurul organism de gen din Romania care se ocupa de interesele tuturor motociclistilor din Romania ,in ce priveste :legislatia,siguranta rutiera(a motociclistilor),etc.Iar pentru acest interes m-am dedicat 100%.

In alte conditii poate ca as fi avut o colaborare buna cu mobilia sau cum se cheama.Dar in conditiile de azi ,nu.

Si ca lucrurile sa fie foarte clare iata.Eu ,bunu,incepand de aici,nu mai moderez topicul deschis de mine,topicul meu.Nu este o cedare,sunt un luptator,dar trebuie sa iau un Emetiral pentru ca am o mare GREATA.Sa fiti iubiti si fara frica.Bunu.

 

PS.Ca si experienta in organizarea de raliuri,concursuri,maistiueuce,Dan Popescu,Presedintele Asociatiei Motociclistilor din Romania,da multe clase la orice "pom laudat" de unu sau de altu de pe ici sau de colo.Cine nu crede se poate interesa.Acelasi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dle Secretar General,

 

Faptul ca au fost cativa forumisti care m-au prezentat s-au au vorbit depspre activitatea mea se datoreza posturilor Dvs absolut ciudate. Dupa ce mi-ati cerut sa ma legitimez tratandu-ma ca pe un borfas prins la ciordit in troleibuzul 93 puteati macar sa va prezentati si Dvs. Dupa ce m-ati invitat sa-mi schimb porecla, care e in realitate un nume destul de cunoscut in presa ma gratulati si cu expresii gen "pom laudat" . Ma rog, trecand peste aceste impoliteturi, totusi greu de scuzat unei persoane cu functia Dvs, vreau sa va spun doar trei chestiuni :

 

1. Ori am fost eu prea subtil prezentandu-va doar niste fotografii ori Dvs chiar credeti cu adevarat ca ati inventat miscarea cu motociclete clasice in Romania, expozitii au mai fost, mai mici mai mari, chiar si inainte de 1989. Insasi colectia Muzeului Tehnic e o expozitie permanenta de vreo cateva decenii incoace. Sincer imi propusesem sa vad expozitia Dvs insa am aflat de la amicul meu Vova va ati solicita si motocicletele lui noi noute (e drept realizate in stil clasic) pentru eveniment asa incat m-am gandit sa astept a doua editie si implicit o selectie corecta a exponatelor. Raliul moto insa, daca il veti face, va fi o premiera, pentru care va felicit anticipat.

 

2. Eu pe domnii pe care ii acuzati alaturi de mine de nu stiu ce manevre NICI NU II CUNOSC PERSONAL, doar cu Mihai am vorbit de cateva ori telefonic, nimic mai mult, i-am cerut pur si simplu niste sfaturi sau l-am invitat la diverse evenimente. Asa incat e greu sa ne banuiasca cineva de nu stiu ce masinatiuni.

 

3. Respect asociatia Dvs si implicit conducerea ei, insa vreau sa va anunt ca nu intentionez sa fac parte din ea, acum sau in viitor , asa incat nu vad care ar fi scopul tulburarii apelor si mai ales ce as putea pescui, am alte proiecte si prioritati. Mi-am exprimat doar optiunea de a participa la evenimentul propus de Dvs si nimic mai mult , e foarte bine daca aveti specialisti in evenimente insa sincer nu mai vad rostul invitatiei de a ne da cu parerea de vreme ce am vazut cu totii ca parerile unora va irita fantastic. Mai mult va contraziceti singur discursul d emai sus in postarea de la finalul topicului

/index.php?showtopic=403438

« Nu suntem inca organizati.Da este o situatie temporara.Avem printre noi oameni tineri si cu vointa de a face ceva pentru miscarea "retro"pe doua roti,inclusiv raliuri . Astept comentarii pe aceasta tema,inclusiv luari in bascalie dure.Promit sa nu respund cu aceeasi moneda “ sincer da nu lansati acesta invitatie reluata in deschidere topicului cu raliul nu-mi dadeam cu parerea niciodata.

 

In concluzie astept ca Dvs si asociatia pe care o conduceti sa ajunga "in alte conditii" pentru a avea in primul rand un dialog civilizat si , de ce nu, "o colaborare buna".

 

As vrea sa reflectati asupra celor scrise atat de mine cat mai ales de Dvs , nu e cazul sa-mi raspundeti, eu dispar din peisaj pentru ca simt o tensiune fantastica in aer si sincer nu mi se datoreaza.

 

Pana atunci va salut cu respect .

Editat de AUTOMOBILIA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dle Secretar General,

 

Faptul ca au fost cativa forumisti care m-au prezentat s-au au vorbit depspre activitatea mea se datoreza posturilor Dvs absolut ciudate. Dupa ce mi-ati cerut sa ma legitimez tratandu-ma ca pe un borfas prins la ciordit in troleibuzul 93 puteati macar sa va prezentati si Dvs. Dupa ce m-ati invitat sa-mi schimb porecla, care e in realitate un nume destul de cunoscut in presa ma gratulati si cu expresii gen "pom laudat" . Ma rog, trecand peste aceste impoliteturi, totusi greu de scuzat unei persoane cu functia Dvs, vreau sa va spun doar trei chestiuni :

 

1. Ori am fost eu prea subtil prezentandu-va doar niste fotografii ori Dvs chiar credeti cu adevarat ca ati inventat miscarea cu motociclete clasice in Romania, expozitii au mai fost, mai mici mai mari, chiar si inainte de 1989. Insasi colectia Muzeului Tehnic e o expozitie permanenta de vreo cateva decenii incoace. Sincer imi propusesem sa vad expozitia Dvs insa am aflat de la amicul meu Vova va ati solicita si motocicletele lui noi noute (e drept realizate in stil clasic) pentru eveniment asa incat m-am gandit sa astept a doua editie si implicit o selectie corecta a exponatelor. Raliul moto insa, daca il veti face, va fi o premiera, pentru care va felicit anticipat.

 

2. Eu pe domnii pe care ii acuzati alaturi de mine de nu stiu ce manevre NICI NU II CUNOSC PERSONAL, doar cu Mihai am vorbit de cateva ori telefonic, nimic mai mult, i-am cerut pur si simplu niste sfaturi sau l-am invitat la diverse evenimente. Asa incat e greu sa ne banuiasca cineva de nu stiu ce masinatiuni.

 

3. Respect asociatia Dvs si implicit conducerea ei, insa vreau sa va anunt ca nu intentionez sa fac parte din ea, acum sau in viitor , asa incat nu vad care ar fi scopul tulburarii apelor si mai ales ce as putea pescui, am alte proiecte si prioritati. Mi-am exprimat doar optiunea de a participa la evenimentul propus de Dvs si nimic mai mult , e foarte bine daca aveti specialisti in evenimente insa sincer nu mai vad rostul invitatiei de a ne da cu parerea de vreme ce am vazut cu totii ca parerile unora va irita fantastic. Mai mult va contraziceti singur discursul d emai sus in postarea de la finalul topicului

/index.php?showtopic=403438

« Nu suntem inca organizati.Da este o situatie temporara.Avem printre noi oameni tineri si cu vointa de a face ceva pentru miscarea "retro"pe doua roti,inclusiv raliuri . Astept comentarii pe aceasta tema,inclusiv luari in bascalie dure.Promit sa nu respund cu aceeasi moneda “ sincer da nu lansati acesta invitatie reluata in deschidere topicului cu raliul nu-mi dadeam cu parerea niciodata.

 

In concluzie astept ca Dvs si asociatia pe care o conduceti sa ajunga "in alte conditii" pentru a avea in primul rand un dialog civilizat si , de ce nu, "o colaborare buna".

 

As vrea sa reflectati asupra celor scrise atat de mine cat mai ales de Dvs , nu e cazul sa-mi raspundeti, eu dispar din peisaj pentru ca simt o tensiune fantastica in aer si sincer nu mi se datoreaza.

 

Pana atunci va salut cu respect .

Asta cu disparitia a fost buna.Nu de alta da o sa fim doi disparuti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bunu, eu am interes sa fac eu asociatia motociclistilor clasici, sa ma pun sef, si sa ma duc la curve cu bani stransi din cotizatiile lor.

Tu ai scris thread cu raliu, ce sa-mi asum eu? Am scris eu ca tu vrei raliu? Am spus ca vrei o parada, care poate avea un termen generic de raliu.

Cat despre dispariitile tale si ale lui Automobilia de pe thread, eu va rog pe amandoi sa lasti orgoliile de o parte, pierd doi membri cu experienta de viata care pot capacita motociclistii "de epoca" in devenire.

Bunu, acu serios, cam ce interes crezi tu ca pot sa am eu in treaba asta cu "raliul". Recunosc meritele tale pentru organizarea expozitiei, recunosc meritele lui Aleko pentru initierea si desfasurarea intrunirilor de comuniste, recunosc ca nu era cazul sa fi sarcastic cu "mobilia".

Cand are vreunu chef sa vorbeasca cu mine, stie la ce telefon ma gaseste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta cu disparitia a fost buna.Nu de alta da o sa fim doi disparuti.

 

Am recitit postul tau.Nu sti pe ce lume traiesti.Daca vorbesti de colectia Muzeului Tehnic chiar esti pe dinafara.Amaratele alea de motociclete venite de pe la confiscari,jumatate ,jumatate,la care eu le-am inghesuit instalatia electrica pe unde am putut ca sa nu se mai vada cum se vedea,cu lipsuri mari evidente,numai a colectie nu arata.A adunatura ,da.Am adus acele motociclete ca sa sensibilizam lumea cu privire la trista soarta a motocicletelor intrate pe mana statului si ca sa gasim macar un om de bine sa le dea ceva bani ca sa le restaureze.Poti vedea acest lucru expus de mine in interviurile pe cre le-am dat la cele "n"televiziuni ce s-au interesat de expozitie.

Pe Vova nu l-am convocat eu,nu pentru ca nu as aprecia munca lui ci pentru ca nu stiam de el.Iar daca nu ai venit sa vezi primul eveniment de gen din Romania ,ei bine ,asta spune multe despre tine si relatia ta cu motociclismul.Nu esti de aici.Sory.Nu are rost sa continuam.Insa nu suport dezinformarea si cu atat mai mult manipularea.Daca aveai bunul simt sa te tii de niste propuneri concrete in sensul pe care eu ,ca si initiator de topic,le-am enuntat inca de la inceput,nu era nicio problema.Din pacate ai reusit sa faci o mare dezbinare intre noi, care nu era de conceput pana sa te bagi.Reitrez ce am spus si mai nainte si anume ca nu ma mai bag in chestia asta si ca nu voi mai raspunde la niciun fel de alte provocari.Ba mai mult,am stat si am analizat daca munca mea pur "patriotica "in slujba comunitati(desi nu am o condamnare in acest sena) mai are sens.Inclin sa cred ca "alerg singur" si ies pe locul doi.Ma mai gandasc.Bunu.

Mesaj completat

Bunu, eu am interes sa fac eu asociatia motociclistilor clasici, sa ma pun sef, si sa ma duc la curve cu bani stransi din cotizatiile lor.

Tu ai scris thread cu raliu, ce sa-mi asum eu? Am scris eu ca tu vrei raliu? Am spus ca vrei o parada, care poate avea un termen generic de raliu.

Cat despre dispariitile tale si ale lui Automobilia de pe thread, eu va rog pe amandoi sa lasti orgoliile de o parte, pierd doi membri cu experienta de viata care pot capacita motociclistii "de epoca" in devenire.

Bunu, acu serios, cam ce interes crezi tu ca pot sa am eu in treaba asta cu "raliul". Recunosc meritele tale pentru organizarea expozitiei, recunosc meritele lui Aleko pentru initierea si desfasurarea intrunirilor de comuniste, recunosc ca nu era cazul sa fi sarcastic cu "mobilia".

Cand are vreunu chef sa vorbeasca cu mine, stie la ce telefon ma gaseste.

 

Mihai ,trebuia sa fi in afara problemei si sa mediezi strict.Strict in sensul topicului.Acele lungi dizertatii despre masini si alte alea trebuia sa le tai de la inceput.Chiar si postul lui rulment ,total iesit din context,si alu orl,care e mereu pa langa chiar si pe al tau cu trimitere clara la vointa mea de a face ceva ,ceeace nu era adevarat.Fi moderatorul dur ce l-am cunoscut si va fi perfect.

Nu pot vorbi cu tine la telefon despre lucruri care sunt de notorietate forumistica.Mi se pare normal sa lamurim totul aici si de fata cu toti prieteni si tovarasi nostri.Personal nu am nimic de ascuns fata de nimeni.

Si o spun iara.Nu ma mai bag in acesta chestie.Cine doreste poate sa-si asume orice in privinta organizarii acestui eveniment.Nu vorbesc in numele AMR,care fie vorba intre noi,nu a miscat un deget atunci cand trebuia,ci in nume propriu.

Bunu:

Particip la un eventual eveniment gen raliu,parada sau altele cu:

1.Motocicleta DKW 125 an 1940

2.Motocicleta IJ 350,an 1961

3.motocicleta Zundapp 350,an 1938.

In conditiile ce le va stabili amjoritatea.

Bunu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mihai_prd a vorbit in calitate de user. Punct. Cand face pe moderatorul, mihai_prd apasa butonul \"delete\".

Bunu, te rog sa recitesti cele punctate de mine, sa le analizezi si poate vei vedea ca te-ai grabit cu prejudecata. Asta vad eu, in acceptiunea mea de om, nu de politist al forumului, aka moderator.

Bogdan Coconoiu a oferit un sprijin, daca noi vrem sa achiesam la unele dintre ideile propuse, bine, daca nu vrem, iar bine.

Discutiile in contradictoriu, daca vreti sa mai purtati asa ceva, va rog sa o faceti pe acelasi ton civilizat.

Scrisesem mai multe chestii, bolduisem alte nebunii, dar forumul nu ma lasa sa citez tot. Asa ca ma limitez la asta.

Mesaj completat

Bunu,ai aici doc. cu cele punctate de mine.

New_Microsoft_Word_Document__2_.doc

Editat de mihai_prd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am crezut ca "organizam" noi acest eveniment, mai ales cei care ne dam cu parerea aici dar nu numai, si ca evident fiecare contribuie cu cea ce poate mai bine, cu relati, cunostinte, suport din partea organizatiilor din care fac parte daca este posibil sau ce mai stiu eu. Dar daca deja ati inceput sa va masurati lungimile si sa luati in brate organizatiile si sa dati cu nuca in perete prin a va lauda ce fac ONG-urile voastre si tot felul de lucruri irelevante, atunci poate ar trebui sa deveniti spectatori. Vreti sa facem ceva ca si simpli motociclisti? Credeam ca asta incercam sa stabilim aici. Sau doar ne dam cu parerea despre cum ar trebui organizat un astfel de eveniment, dupa care sa lasam nu stiu ce asociatie sau ce o fi ea sa duca la bun sfarsit idea si sa ia toate meritele. Dupa ce ca suntem o mana de oameni care am putea face ceva in acest sens, mai avem si dispute stupide care nu ai nici un rost. Hai sa lasam prostiile copilaresti, sa uitam de pozitia noastra in ONG-urile si asociatiile din care facem parte si sa discutam ca niste pasionati ce suntem, sa vedem daca reusim sa strangem niste legaturi intre noi, cei putini care impartasim aceasta pasiune a motocicletelor clasice. Pe mine nu ma intereseaza cine sunteti, ce ati facut, sau ce o sa faceti. Mai ales, nu ma intereseaza nici decum nici un fel de aspect legat de structurile din care faceti parte. Vreau sa stiu daca voi ca si persoane private sunteti dispusi sa organizam acest eveniment, cu sprijinul celor in masura. Altfel nu vad rostul acestor discuti. Sa organizeze asociatiile astea cum cred ele de cuvinta, iar noi daca poftim sa ii onoram cu prezenta atunci cinste noua. Nu are rost sa ne pierdem timpul cu prosti. Nu o sa se termine bine in felul in care evolueaza lucrurile acum. Nu se intampla nimic constructiv.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu imi doream sa punctez ca experienta lui AUTOMOBILIA poate ajuta mult evenimentul.Atat.Bunule,tu esti recalcitrant si refuzi din start orice vine de la cineva care are legatura cu domeniul auto...tot de epoca.

Hai ca pe langa berbecut,pun la bataie si 2-3 vedre de vin de Dragasani...asa...de impacare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se rezolva!

 

Trebuia sa o spui pe aia cu pensiunea de la inceput.Nu sa o iei pe la Sibiu.Normal ca daca sunt 10 pensiuni ,una langa alta,ma duc sa campez la pensiunea unui motociclist.Si daca sunt 10 frizerii ,una langa alta,ma duc la frizeria motociclistului.Bunu.

Mesaj completat

Se rezolva!

 

Trebuia sa o spui pe aia cu pensiunea de la inceput.Nu sa o iei pe la Sibiu.Normal ca daca sunt 10 pensiuni ,una langa alta,ma duc sa campez la pensiunea unui motociclist.Si daca sunt 10 frizerii ,una langa alta,ma duc la frizeria motociclistului.Bunu.

Mesaj completat

Asta presupune ca obligatoriu "parada" tre sa treaca pe la pensiunea ta din Valcea. :)

Ceva reduceri la cazare?

 

La Multi ani maestre si Casa de Piatra.Bunu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am crezut ca "organizam" noi acest eveniment, mai ales cei care ne dam cu parerea aici dar nu numai, si ca evident fiecare contribuie cu cea ce poate mai bine, cu relati, cunostinte, suport din partea organizatiilor din care fac parte daca este posibil sau ce mai stiu eu. Dar daca deja ati inceput sa va masurati lungimile si sa luati in brate organizatiile si sa dati cu nuca in perete prin a va lauda ce fac ONG-urile voastre si tot felul de lucruri irelevante, atunci poate ar trebui sa deveniti spectatori. Vreti sa facem ceva ca si simpli motociclisti? Credeam ca asta incercam sa stabilim aici. Sau doar ne dam cu parerea despre cum ar trebui organizat un astfel de eveniment, dupa care sa lasam nu stiu ce asociatie sau ce o fi ea sa duca la bun sfarsit idea si sa ia toate meritele. Dupa ce ca suntem o mana de oameni care am putea face ceva in acest sens, mai avem si dispute stupide care nu ai nici un rost. Hai sa lasam prostiile copilaresti, sa uitam de pozitia noastra in ONG-urile si asociatiile din care facem parte si sa discutam ca niste pasionati ce suntem, sa vedem daca reusim sa strangem niste legaturi intre noi, cei putini care impartasim aceasta pasiune a motocicletelor clasice. Pe mine nu ma intereseaza cine sunteti, ce ati facut, sau ce o sa faceti. Mai ales, nu ma intereseaza nici decum nici un fel de aspect legat de structurile din care faceti parte. Vreau sa stiu daca voi ca si persoane private sunteti dispusi sa organizam acest eveniment, cu sprijinul celor in masura. Altfel nu vad rostul acestor discuti. Sa organizeze asociatiile astea cum cred ele de cuvinta, iar noi daca poftim sa ii onoram cu prezenta atunci cinste noua. Nu are rost sa ne pierdem timpul cu prosti. Nu o sa se termine bine in felul in care evolueaza lucrurile acum. Nu se intampla nimic constructiv.

 

Salutare,

 

Deoarece aici se discuta niste chestiuni foarte serioase si cu cartile pe fata ma vad nevoit sa ma prezint si eu cu tot cu functii si epoleti ca sa fim egali in discutie cu vizitatorii nostrii. Ma numesc Cosmin Frasineanu si sunt vicepresedinte la AMR.

In sfarsit am gasiit si eu topicul pe care il cautam pe la comuniste. Imi spusese Bunu de el si nu resuseam sa il gasesc.

 

O sa ii raspund intai colegului de forum pe care l-am citat ma sus si intentia lui e foarte buna dar greu de realizat pa persoana fizica. Aproape imposibil.

Orice adunatura de orice fel are nevoie de aprobari. In cazul nostru daca deplasarea inplica timpi ne trebuie ori o organizatie sportiva ori un ONG simplu plus o organizatie sportiva. Asa e legea. DIn aceasta cauza disputa principala pe acest topic a fost intre doua organizatii. Ca avem nevoie de o organizatie ca sa facem un eveniment cred ca acum a inteles toata lumea. Dar de ce sa cearta eu nu am priceput si nici nu doresc explicatii in acest sens.

 

Hai sa nu ne mai certam pentru ca nu are nici un rost. Sa o luam de la inceput asa cum trebuia inceput de altfel. Adica sa facem o strigare sa vedem care este numarul de vehicule care ar putea sa participe la o asemenea deplasare. Altfel riscam sa patim ca la expozitie si sa avem prea putini participanti. Eu sper ca s-a vazut ca AMR-ul are puterea sa organizeze ceva destul de elegant astfel incat sa aveti macar putina incedere in ce putem sa facem.

 

Dupa ce vedem pe ce numar de participanti ne bazam putem sa stabilim restul detaliilor. Stabilirea traseului pe care il va hotara organizatorul impreuna cu institutiile. degeaba ne batem noi gura de pomana fiindca ultimul cuvant tot un oficial al statului o sa il aiba. Inainte de stabilirea traseului va fi nevoie de sponsori. Daca nu se gasesc sponsori se va aplica taxa de participare. Apoi se va stabili regulamentul. Dar lucrurile cam trebuie facute in ordinea asta.

 

Ma inscriu si eu cu doua motociclete:

Jawa 250 - 1961

Ij - 1953

 

O sa il rog pe Bunu sa faca un tabel. Inscrierile se fac pana la 31 ianuarie 2010. Daca dupa aceasta data nu avem un numar accepptabil de motociclete nu are rost sa ne apucam de treaba. Unde se fac inscrierile va hotara Bunu. Adica tel. Adresa de mail. Adresa postala.

 

Pana atunci putem evident sa ne dam cu parerea asa cum o sa fac si eu in continuare. Adica de aici in colo e parerea mea personala fara sa implic AMR-ul ori alta institutie.

 

Parerea mea este ca atat Bunu cat si domnul Bogdan Coconoiu au dreptate fiecare in dreptul lui. Hai sa ne legam mai putin de ce a facut fiecare si sa stabilim ce facem de acum in colo. Nici una din institutiile din care facem parte nu e usa de biserica. Are si AMR-ul niste bube de te doare mintea.

In orice tara civilizata ONG-urile se ajuta intre ele cat pot ca sa iasa treaba bine. Tara noastra nu se poate numi inca tara civilizata. Suntem concentrati mai mult pe renumele si imaginea institutiilor decat pe scopul pentru care au fost infiintate.

Pentru moment AMR a fost infiintat cu scopul de a reduce numarul accidentelor de motocicleta ca scop principal si ca scop secundar promovarea motociclismului. Cand numarul accidentelor va fi mult mai mic putem sa facem rocada la prioritati. Pana atunci in timpul liber mai afcem si cate o nebunie de acest fel.

Bunule eu zic sa aflam pe viu ce are de spus domnul Bogdan Coconoiu si daca nu ne place luam o gasca de motociclisti si il rezolvam. :crack: Nu cred ca are rost sa exludem o mana de ajutor. Sunt de acord sa nu amestecam motocicletele cu masinile dar din cate am inteles eu dansul nu propunea asa ceva. Trebuie sa la murim asta fara sa ne mai certam aiurea pe forumuri. Numarul meu de telefon este in semnatura si daca domnul Coconoiu are bunavointa sa ma sune vom lamuri problema cu cine ce vrea unul de la celalat ca eu nu prea am priceput. As fi sunat eu dar nu am un numar de tel. la dispozitie.

 

Cu privire la cursa eu o vad in felul urmator si e posibil ca in acest fel sa nu avem nevoie de aprobari. ramane titulatura de raliu ca e foarte misto dar de fapt vom folosi motocicletele numai ca mijloc de deplasare fara sa conteze timpi la traseu. Adica se pleaca din punctul A si se ajunge in punctul B unde se cauta contra timp un indiciu. Se cronometreaza doar timpul in care a fost gasit indiciul. apoi echipajul pleaca relaxat catre punctul C.

In felul asta daca cursa va dura o singura zi nu vom avea nevoie de cazare si implicit nu vom avea nevoie de prea multi bani ca sa fim disperati dupa sponsori. Banii necesari se vor reduce doar la banii pentru premii si deplasarea arbitrilor la locul probelor de concurs.

Nu va mai fi nevoie sa alergam motocicletele aiurea ca sa ajungem primii. Timpii obtinuti se vor comunica in timp real de catre arbitrii catre punctul final astfel incat atunci cand vor ajunge invingatorii la finish sa fie totul pregatit pentru intampinarea lor. Eventual concursul se poate desfasura pe echipe ca sa se poata ajuta in caz de defectiune.

De asemenea trebuie tinut cont Bunule si de timpul dedicat organizarii. Stii bine ce ai patit cu organizarea expozitiei de la muzeu. Cat timp ai muncit si cati bani te-a costat. EU de exemplu nu as fi putut sa fac tot ce ai facut tu din lipsa de timp. O zi pe saptamana pot sa imi rup si eu din program in fiecare saptamana a anului dar nu pot o saptamana intreaga si sunt multi in situatia mea. De aceea eu zic ca varianta prezentata mai sus este cea mai buna mai ales ca in aceasta formula putem accepta motociclete de toate natiile fabricate pana in anul 1979 inclusiv. Astfel vor putea sa participe inclusiv motociclete japoneze fiindca nu va conta cine ajuge primul la finish ci cine va descoprii indiciile cel mai repede. In acest fel vom face o plimbare prin tara cu replieri pentru sedinte foto, alimentare cu carburant, discutii si alte nebunii in orasele intalnite pe traseu. Putem rezerva in unul din orase un local unde participantii sa ia masa de pranz.

Sunt de acord ca nu va fi practic un raliu al motocicletelor ci mai mult al inteligentetei dar mai trebuie sa luam in caonsiderare si factorul tehnic precar care va da multe batai de cap si pana la urma tot la inteligenta ajungem. Adica pe cine duce capul sa descopere atat indiciile cat si problemele tehnice aparute la motocicleta va castiga. Se poate lua in calcul si se poate puncta si vechimea motocicletei si starea ei tehnica si echipa de suprt tehnic daca acel participant va avea ori va apela la echipa din oficiu.

Ma mai gandeam ca nebunia asta se poate transmite live pe internet. Putem pune cateva monitoare si in pietele oraselor prin care trecem si astfel toti concurentii vor sti unde le sunt colegii. Nu vor fi la cine stie ce rezolutie imaginile dar macar numarul de concurs tot se va distinge..

 

Dar hai sa vedem intai cate motociclete avem de aici de pe forum si din restul contactelor. Eu zic ca putem face ceva foarte misto cu bani foarte putini dar cu distractie maxima.

Imi si inchipui cum eu ajung cu geaca de piele plina de praf intr-un oras de pe traseu si beau un lichid rosu si rece din pahar cu umbreluta asezat pe un scaun confortabil din rachita, la umbra unei umbrele imense si privesc la un televizor enorm cum Bunu impinge transpirat motocicleta pe un deal prafuit si il injura mocnit pe ala de a avut ideea sa se organizeze cursa asta. :)

 

Eu mai am inca o problema. Daca noi aia care organizam cursa asta vrem sa si participam la ea cina va mai organiza cursa? Asta e intrebarea cheie? :P

Eu nu renunt nici mort la participare. Adica atatia ani m-am antrenat din greu pe motociclete mai batrane ca mine ca sa nu particip? Ma rog antrenamentul a fost obligatoriu ca oricum nu avem pe ce altceva sa merg. Sper sa ne strangem macar 30 de motoociclete.

 

Sa inceapa numaratoarea aici pe forum:

 

Ozzy x 2

Bunu x 3

------------

Total = 5

Mesaj completat

Rectific. Eu voi participa numai cu Jawa ca Ij-ul nu are acte si asta e o problema pe care trebuie sa o luam in calcul. Vor avea voie sa participe numai motocicletele cu acte. Am avut deja o discutie cu Politia pe cand organizam parada pentru muzeu si nu putem obtine nici o dispensa in acest sens.

 

Naspa treaba asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ozzy, ai punctat foarte bine problema, sa lasam orgoliile deoparte si sa punem mana de la mana si motor de la motor si sa incropim cumva; Raliul Motocicletelor Clasice First Edition 2010! Eu ma inscriu cu al meu Mz Rt 125 din 1961. Daca va fi nevoie si de ajutorul meu la organizarea evenimentului, ajut cu toata inima .., macar ca tai bilete la spectatori si ajut la impinsul motoretelor care nu pornesc! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

......Eu voi participa numai cu Jawa ca Ij-ul nu are acte...

.. scuze, dar nu iteleg ce doresti d-ta sa transmiti! ..sau poate crezi ca suntem dusi cu sorcova...

Sa platim taxa de participare? Cui? Ca sa ce? La un rally de fiare vechi, fara reguli, fara... inca nici nu se stie ce v-a fii si daca v-a fii! Ma faci sa rad d-le!!! Daca esti asociatie, atunci fa ceva profesional, bine organizat cu subiect si predicat si posteaz-o la intalniri, evenimente, cu conditiile de participare si regulamente, etc.

 

Cred ca initiatorul acestui topic altceva a dorit sa infiinteze, citez: .."o astfel de manifestare si nunumai parerile ci si propuneri concrete privind traseul,locatiile de odihna,Tipul motocicletelor ce pot participa"... evident poate fii si-o defilare intre doua puncte oarecare, dar scopul este de a renaste un curent, care de cativa ani este prezent la 7scari sau la mizil(culmea ironiei: fara organizarea d-tale!). Apoi daca discutiile au derapat, asta este! Crezi avea nevoie de interventia d-tale, asa-i? Hai, fa-ne "praf"! Nu d-le, Bunu stie sa-si apere singur opiniile, apoi incearca sa ne adune nu sa ne dezbine...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ozzy, ai punctat foarte bine problema, sa lasam orgoliile deoparte si sa punem mana de la mana si motor de la motor si sa incropim cumva; Raliul Motocicletelor Clasice First Edition 2010! Eu ma inscriu cu al meu Mz Rt 125 din 1961. Daca va fi nevoie si de ajutorul meu la organizarea evenimentului, ajut cu toata inima .., macar ca tai bilete la spectatori si ajut la impinsul motoretelor care nu pornesc! :crack:

 

Jane ne bazam pe tine mai ales la impinsul motocicletelor. :)

 

.. scuze, dar nu iteleg ce doresti d-ta sa transmiti! ..sau poate crezi ca suntem dusi cu sorcova...

Sa platim taxa de participare? Cui? Ca sa ce? La un rally de fiare vechi, fara reguli, fara... inca nici nu se stie ce v-a fii si daca v-a fii! Ma faci sa rad d-le!!! Daca esti asociatie, atunci fa ceva profesional, bine organizat cu subiect si predicat si posteaz-o la intalniri, evenimente, cu conditiile de participare si regulamente, etc.

 

Cred ca initiatorul acestui topic altceva a dorit sa infiinteze, citez: .."o astfel de manifestare si nunumai parerile ci si propuneri concrete privind traseul,locatiile de odihna,Tipul motocicletelor ce pot participa"... evident poate fii si-o defilare intre doua puncte oarecare, dar scopul este de a renaste un curent, care de cativa ani este prezent la 7scari sau la mizil(culmea ironiei: fara organizarea d-tale!). Apoi daca discutiile au derapat, asta este! Crezi avea nevoie de interventia d-tale, asa-i? Hai, fa-ne "praf"! Nu d-le, Bunu stie sa-si apere singur opiniile, apoi incearca sa ne adune nu sa ne dezbine...

 

Hai sa nu ne ambalam chiar asa din prima. Eu nu cred ca ai citit bine ce am scris eu mai sus. Te rog mult mai citeste inca o data si incearca sa fii ceva mai atent si poate vei intelege ce vreau eu sa transmit.

Ai dreptate ca scopul va fi sa aratam lumii ca motocicletele vechi inca mai exista. Nici eu nu am spus altceva. Din experienta trista pe care o au unii dintre noi din pacate uneori se mai intampla sa incerci sa organizezi ceva si sa ramai fara sponsori chiar in prag de evniment. E destul de mult de explicat dar doar am sugerat ca e posibil ca daca se va incerca organizarea evenimentului pe mai multe zile atunci va fi nevoie de o cazare. Daca nu vom avea sponsori poate ne spui si noua cine va plati acea cazare, mancare, benzina pentru masinile de asistenta asta sa presupunem ca macar masinile le vom obtine moca. Mai este si treaba de publicitate a evenimentului- banere, flyere, o maslina pentru presa, eventual o conferinta de presa. Asta daca vrem cu adevarat sa facem ceva pentru batranele motocilete si pentru pasionatii acestora. Pentru toate astea trebuiesc bani si daca nu avem sponsori de unde ii luam? Stai linistit ca organizatorii vor alerga sa caute sponsori si vor munci moca asa cum ne-am obisnuit in Romania dar pentru restul materialelor si alte alea care apar pe parcursul desfasurarii unui eveniment mai trebuie si bani. Eu stiu ca nu e placut sa te gandesti la aceasta parte scarboasa a unui eveniment. E mai placut sa te gandesti ce frumos or sa dea in poza dar subiectul finaciara tot nu poate fi ocolit. Si am uitat si premiile. Pana si amaratele alea de cupe din plastic facute de chiezi costa bani si daca nu ai sponsori ce faci ii pupi pe invingatori la final?

Totusi daca stai sa citesti mai bine eu am propus un concurs de o zi care nu va avea nevoie de prea multi bani. Si nici nu am cerut bani de la nimeni. Daca concursul va tine doar o zi si nu va implica cazare peste noapte si alte bazaconii cred ca vom putea obtine sponsorizari. Cateva sute de euro se gasesc dar daca cazarea este 20 de euro si ai 30 de participanti nu mai e simplu. Una e sa ceri 300 de euro si alta 1000. Dar probabil sunt singurul care se gandeste la asta. Poti sa intrebi pe oricine a mai organizat macar o intrunire moto si o sa iti spuna ca nu e simplu.

 

Eu nu am inceput sa numar banii am inceput sa numar participantii sa vedem daca ne strangem destui incat evenimentul sa merite. Ca daca suntem 6-7 ametiti nu are rost sa ne apucam.

 

Deci suntem asa:

Ozzy x1

Bunu x3

Jan x1

----------

Total= 5 mobreeeeeee

 

Si daca evenimentul se va vota cu o alta desfasurare si va avea caracter sportiv va fi nevoie de un ONG care sa ia aprobarile ca fara aprobari nu prea merge ne trebuie un club sportiv avem nevoie de supervizarea FRM care va veni cu arbitrii care apropo trebuie platiti si aia. E o lege care spune ca orice eveniment cu caracter sportiv trebuie supervizata de federatia aferenta.

Ok nu trebuie sa fie organizator ONG-ul din care fac eu parte. E destul de greu sa organizezi asa ceva si iti ia timp mult asa ca nu ma zbat sa fiu eu ala care organizeaza. Dupa cum am spus mai sus vreau si eu sa particip si ca organizator e cam greu.

 

Si inca ceva mai sus scrie destul de clar ca Bunu m-a sunat si m-a rugat sa ma gandesc la ideea asta si sa intru aici sa imi dau cu parerea. De asemenea Bunu e coleg cu mine la AMR care nu e asociatia mea este si a voastra. Ce nu au inteles multi este ca daca motociclistii ne spun sa sarim noi intrebam cat de sus trebuie sa sarim. Asa ca in nci un caz nu incerc sa dezbin pe nimeni. Am incercat sa gasesc o modalitate de organizare in asa fel incat sa ocolim treaba cu aprobarile, sa nu coste foarte mult, sa nu ne solicite foarte tare nici ca organizare si nici ca participare, sa protejam motocicletele cat mai mult ca sunt batrane saracele.

 

Nu inteleg de ce in ultimul timp ma acuza toata lumea ca incerc sa imi trag bani din diverse actiuni unde sunt voluntar. Adica muncesc moca. :P

Va jur pe ce am mai scump ca nu stau rau cu banii. :lol: Am destul timp liber incat sa imi permit sa restaurez motocilete si va invit oricand sa va demonstrez asta. :lol:

O fi criza mondiala dar hai incercam sa ramanem prieteni.

 

Mai am o rugaminte la tine. Nu ma mai banui de intentii necurate. Intreaba pur si simplu - ba ce vrei sa spui cu taxa aia de participare ori organizarea de catre o asociatie. Promit sa iti raspund cat pot de sincer si clar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.. scuze, dar nu iteleg ce doresti d-ta sa transmiti! ..sau poate crezi ca suntem dusi cu sorcova...

Sa platim taxa de participare? Cui? Ca sa ce? La un rally de fiare vechi, fara reguli, fara... inca nici nu se stie ce v-a fii si daca v-a fii! Ma faci sa rad d-le!!! Daca esti asociatie, atunci fa ceva profesional, bine organizat cu subiect si predicat si posteaz-o la intalniri, evenimente, cu conditiile de participare si regulamente, etc.

 

Cred ca initiatorul acestui topic altceva a dorit sa infiinteze, citez: .."o astfel de manifestare si nunumai parerile ci si propuneri concrete privind traseul,locatiile de odihna,Tipul motocicletelor ce pot participa"... evident poate fii si-o defilare intre doua puncte oarecare, dar scopul este de a renaste un curent, care de cativa ani este prezent la 7scari sau la mizil(culmea ironiei: fara organizarea d-tale!). Apoi daca discutiile au derapat, asta este! Crezi avea nevoie de interventia d-tale, asa-i? Hai, fa-ne "praf"! Nu d-le, Bunu stie sa-si apere singur opiniile, apoi incearca sa ne adune nu sa ne dezbine...

 

Corect Cristi.Ai sintetizat perfect intentiile mele.Multam si te astept cu nipra ta.Bunu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.. scuze, dar nu iteleg ce doresti d-ta sa transmiti! ..sau poate crezi ca suntem dusi cu sorcova...

Sa platim taxa de participare? Cui? Ca sa ce? La un rally de fiare vechi, fara reguli, fara... inca nici nu se stie ce v-a fii si daca v-a fii! Ma faci sa rad d-le!!! Daca esti asociatie, atunci fa ceva profesional, bine organizat cu subiect si predicat si posteaz-o la intalniri, evenimente, cu conditiile de participare si regulamente, etc.

 

Cred ca initiatorul acestui topic altceva a dorit sa infiinteze, citez: .."o astfel de manifestare si nunumai parerile ci si propuneri concrete privind traseul,locatiile de odihna,Tipul motocicletelor ce pot participa"... evident poate fii si-o defilare intre doua puncte oarecare, dar scopul este de a renaste un curent, care de cativa ani este prezent la 7scari sau la mizil(culmea ironiei: fara organizarea d-tale!). Apoi daca discutiile au derapat, asta este! Crezi avea nevoie de interventia d-tale, asa-i? Hai, fa-ne "praf"! Nu d-le, Bunu stie sa-si apere singur opiniile, apoi incearca sa ne adune nu sa ne dezbine...

Cristi, cu tot respectul iti spun ca ai sarit ca fript fara sa ai motive, Ozzy a expus o parere intr-un mod pertinent si obiectiv si sincer imi vine greu sa inteleg, mai ales ca te cunosc si stiu ce fel de om esti!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...