-alex- Postat Aprilie 12, 2009 Share Postat Aprilie 12, 2009 Apropo de SMAEB - am plecat cam dezamagit de-acolo pai d c? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Aprilie 12, 2009 Share Postat Aprilie 12, 2009 (editat) Apropo de SMAEB - am plecat cam dezamagit de-acolo Si cum arata noul divi live? E ceva? Ce ma seaca ca in TM nu este o reprezentanta Yamaha, ca m-as duce sa-l vad live. Editat Aprilie 12, 2009 de dragonlord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diversionist Postat Aprilie 12, 2009 Share Postat Aprilie 12, 2009 @-alex- pai in primul rand din cauza atitudinii expozantilor (nu toti, dar majoritatea) care au ramas cu vechile chestii romanesti - studiul clientului si abordarea in fct. de tzoale.... plus alte minusuri - de ex. nu stiau date tehnice despre ce expuneau, imi spuneau sa citesc pe hartie ca scrie totul acolo.... @dragonlord Si eu vroiam sa vad noul XJ6 diversion, dar nu era prezenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Aprilie 12, 2009 Share Postat Aprilie 12, 2009 Si cum arata noul divi live? E ceva? Ce ma seaca ca in TM nu este o reprezentanta Yamaha, ca m-as duce sa-l vad live. Am vazut doar naked-ul... prima impresie a fost ca arata mai bine in poze decat in realitate. Comparabi, Gladius de la Suzuki arata mai bine in realitate decat in poze. Altfel... mie mi se pare un pic mai joasa saua decat la a mea. Si motocicleta pare mai mica, nu am verificat la dimensiuni, poate sa fie si din cauza comparatiei dintre S si naked-ul prezentat. Saua pare mai tare si pozitia parca un pic mai "stransa"... altceva ce nu se vede in poze si e misto - din fabrica ar fi aparatoarea de noroi de la roata spate ( pe principiul 2 lamele in spatele amortizorului care aluneca una pe langa alta ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diversionist Postat Aprilie 13, 2009 Share Postat Aprilie 13, 2009 prima impresie a fost ca arata mai bine in poze decat in realitate corect! Cine are niste capete de ghidon second? Eu am luat-o fara si as vrea sa-i pun ca arata ciudat. Sau daca poate cineva sa-mi dea o schita cu dimensiuni sa le fac la strung. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
x86 Postat Aprilie 13, 2009 Share Postat Aprilie 13, 2009 corect! Cine are niste capete de ghidon second? Eu am luat-o fara si as vrea sa-i pun ca arata ciudat. Sau daca poate cineva sa-mi dea o schita cu dimensiuni sa le fac la strung. Bafta! Am eu 2, dar sunt destul de vechi si zgariate. Daca vrei le dau gratis, doar sa platesti costul transportului. Si mai e o problema, va trebui sa astepti cateva zile pana reusesc sa ajung la posta sa le trimit. O sa atasez niste fotografii sa vezi in ce stare sunt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diversionist Postat Aprilie 13, 2009 Share Postat Aprilie 13, 2009 Am eu 2, dar sunt destul de vechi si zgariate. Daca vrei le dau gratis, doar sa platesti costul transportului. Si mai e o problema, va trebui sa astepti cateva zile pana reusesc sa ajung la posta sa le trimit. O sa atasez niste fotografii sa vezi in ce stare sunt. Multzam, ti-am dat PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Aprilie 13, 2009 Share Postat Aprilie 13, 2009 pot fi reconditionate.. le dai cu smirghel foarte fin si apoi cu spay cu vopsea in 2-3 straturi, eventual si un lac... eu aveam un element de acela mai zgariat si asa am facut si arata mai bine . bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 salutari stie careva codul de la placutele de frana pe fata respectiv spate pt roaba mea tip 4BR ? mersi anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fmaguran Postat Aprilie 15, 2009 Share Postat Aprilie 15, 2009 salutari stie careva codul de la placutele de frana pe fata respectiv spate pt roaba mea tip 4BR ? mersi anticipat cauta pe louis.de la biken datenbank (sau asa ceva) ex ai aici http://tinyurl.com/c5gmcz LUCAS BREMSBELAEGE ORGAN. MCB 541 LF -spate LUCAS BREMSBELAEGE ORGAN. MCB 640- fata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Aprilie 15, 2009 Share Postat Aprilie 15, 2009 Eu mi-am luat placute EBC, ca am inteles ca sunt la fel de bune ca Nissin sau Brembo dar la fel de scumpe, chiar mai scumpe . Inca nu le-am schimbat dar o voi face saptamana asta. Am avut un topic legat de ce anume sa bag la motocicleta mea... majoritatea mi-au recomandat sa nu iau placute Saito sau Lucas care sunt pe louis. Avand in vedere ca nu m-am grabit am cumparat de la un tip aceste placute. Am dat pe fata, ca am numai un disc 145 lei parca acu 2 luni. pt fata am EBS tip FA179HH ..asta se potriveste la Diversion tp 4BR de care am eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bumbici Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 Salut Ma poate ajuta si pe mine cineva cu o toba dreapta de diversion din 1994 deoarece mi-a fost furata. Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 imprumuta si tu una de la alt Diversion... sau cauta -ti toba la cei cu Diversioane.. Gata cu gluma... daca nu gasesti pe forum, incerci pe Louis numai ca sunt de la 170 e in sus. ma gandeam si yo acu.. cum dreaq sa furi toba omului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fmaguran Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 Am eu una stanga nou nouta...intereseaza-te daca poate fi adaptata si ne intelegem... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ernorban Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 Pt FMAGURAN: cu si fara bucsa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fmaguran Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 mersi mult de raspuns, fug in garaj sa vad ce si cum! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 Am gasit pe un alt topic comparație a puterii și cuplurilor motoarelor intre Diversion , ER-5. GS 500 , Cb 500 poate va intereseaza asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 Avem motoare bengoase, ce drac!?! Poate doar un Busa ne-ar intrece... ...si totusi motoarele alea erau de 500...ca daca il luam la comparatie cu Fazer care seamana ca design, e tot de 600 ..doar ca are 90 CP....cred ca am pierde ...ce conteaza...merg ca lumea.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kraul Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 si sti cum se da bucsa aia jos de la toba sau ce naiba e aia??? fara sa tai toba se poate??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ernorban Postat Aprilie 18, 2009 Share Postat Aprilie 18, 2009 si sti cum se da bucsa aia jos de la toba sau ce naiba e aia??? fara sa tai toba se poate??? Eu am procedat astfel: Am cumparat de la METRO un set de mini pietre de polizat, se pot prinde usor in masina de gaurit. Se polizeaza cordonul de sudura si gata ai iesirea de 24 mm. Bafta si rabdate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Aprilie 18, 2009 Share Postat Aprilie 18, 2009 ÂŞi la mine e aceeaÂşi situație, adică la toba din stânga ( cea pe care am schimbat-o)găurica e mai mică decât cea din dreapta, so, doar o lărgeÂşti Âşi gata?(ce miÂşto sună fraza.. În altă ordine de idei, am schimbat plăcuțele de frână ,SBS cică sunt cele mai profi, 54 e toate 4 + lichidul de frână-apropo, cel din spate, unde se ajunge mai greu, are toate Âşansele să fie super învechit- al meu era negru.Vă recomand cu căldură lucrarea asta, rezultatul e net superior! ÂŞi la mine e aceeaÂşi situație, adică la toba din stânga ( cea pe care am schimbat-o)găurica e mai mică decât cea din dreapta, so, doar o lărgeÂşti Âşi gata?(ce miÂşto sună fraza.. În altă ordine de idei, am schimbat plăcuțele de frână ,SBS cică sunt cele mai profi, 54 e toate 4 + lichidul de frână-apropo, cel din spate, unde se ajunge mai greu, are toate Âşansele să fie super învechit- al meu era negru.Vă recomand cu căldură lucrarea asta, rezultatul e net superior! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Aprilie 18, 2009 Share Postat Aprilie 18, 2009 PAÂŞTE FERICIT TUTUROR! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Aprilie 18, 2009 Share Postat Aprilie 18, 2009 (editat) salut, completez postul de pe pg anterioare cu restaurarea Diversionului ( + cateva modificari ) rezultatele sunt foarte bune pt restaurare in regie proprie peste iarna , din cate am citit pe forumul german tipul nu este mecanic sau ceva de genu sa ghidat pe forum si net cum sa faca toate .... p.s roate pe spate este de 160, furca fata de la fazer ...etc etc Asfalt uscat Editat Aprilie 18, 2009 de -alex- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adyman Postat Aprilie 19, 2009 Share Postat Aprilie 19, 2009 I-mi vine si mie sa ma apuc de a mea!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fmaguran Postat Aprilie 20, 2009 Share Postat Aprilie 20, 2009 M-am chinuit ceva cu scoaterea bucsilor (aveam si eu pietre de polizor). Din pacate am inceput cu toba stanga si nu cred ca am pilit suficient sudura. am bagat o surubelnita ca sa departez capatul bucsei si dupa aia distractie...aveam bucsa toata facuta petale, si nici gand sa mai iasa... In final dupa multa transpiratie, 2 surubelnite stricate ca e al dracului de tare bucsa aia, am reusit sa o dau jos. Ideea e ca sub bucsa cu pricina exista alta bucsa, care are cateva gauri in ea. Bucsa care am dat-o jos avea rolul de a acoperi acele gauri. Sper sa mearga mai bine, mai am ceva de mesterit, ca imi scapa benzina pe la alimentare si astept piesa din De. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.