b374 Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 Avem motoare bengoase, ce drac!?!Poate doar un Busa ne-ar intrece... Faza amuzanta legata de chestia asta... acum 3 zile eram la cetate la Rasnov, parcam motoarele cu un prieten care avea un CBF600S nou, noutz, numar provizoriu etc... Iese din cetate un grup si o tipa din el "Oaaaa, Yamahaaaaa!" ... deci se pare ca un Diversion din '99 pare mai interesant si sexy decat un CBF 2008. Bineinteles, in momentul in care i-am atras atentia prietenului, acesta a gasit scuze de la "a mea era parcata mai in spate", "a ta e rosie si se vede mai bine", "scrisul la yamaha e mai mare", "era tipa, ce stia?", "s-a prins ca-s casatorit" etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 salutari a venit momentul sa-mi cumpar alta baterie , am o intrebare , conteaza amperajul la baterie ? acuma am 12v 8Amperi ora , pot sa imi pun de ex 12v 10 amperi ora , are ceva ? imi recomandati o baterie anume ? Asfalt usacat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 salut, completez postul de pe pg anterioare cu restaurarea Diversionului ( + cateva modificari ) rezultatele sunt foarte bune pt restaurare in regie proprie peste iarna , din cate am citit pe forumul german tipul nu este mecanic sau ceva de genu sa ghidat pe forum si net cum sa faca toate .... p.s roate pe spate este de 160, furca fata de la fazer ...etc etc Asfalt uscat /index.php?...t&id=460213 He he....asa vreau si eu sa-mi rezolv tevile de esapament. Tobele deja sunt vopsite in negru si atunci vopsesc si partea aia de Y in negru. Oricum trebuie sa le dau jos...de ce?...pai am vrut sa schimb uleiul. Bine si frumos. Ma apuc cu un prieten. Nu reusesc sa desfac surubu de golire. Ii zic la prietenul meu "ia incearca tu" eu fiind de 70kg el 140...are mai multa forta. A si reusit, doar cu mana. Numai ca din greseala a tras in directia opusa si a smuls filetu din baia de ulei Acum trebuie sa gasesc o modalitate sa-l refac. Varianta 1: - filet mai mare, alt surub Varianta 2: - se da o gaura mai mare, se pune un inel si se da un filet nou ca si cel vechi ...deci...aveti grija cum il scoateti ca e material foarte moale daca surubul de cupru a reusit sa smulga filetul din el si nici nu are pas normal. Alta intrebare: relantiu - trag de acceleratie, tin ...nimica...dupa 1 sec se trezeste si urca si turatia. O fii carburatoru de vina? Bujiile sunt noi noute. Mai mult nu am reusit sa testez ca s-a intamplat cele descrise mai sus. Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 Eu la motor aveam mai demult o trancaneala care la relanti se aude destul de pronuntat... multi m-au speriat ca e distributia, arborele, tachetii, etc... Am fost la un inginer mecanic si cu cartea ei service, ne-am uitat ,am ascultat si a spus ca trancanitul provine de la piesele in miscare descentrate de la ambreiaj si a spus ca din punctul lui de vedere daca nu ma deranjeaza acel trancanit care dispare la turatie de 1500 rpm, pot face mii de kilometri asa. Voi ce parere aveti? Sa desfac ambreiajul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 daca te hotaresti si il desfaci posteaza ce ai gasit in neregula ca si la mine e la fel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ernorban Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 Revin cu problema "huruitului" la ambreiaj. Dupa cum ati citit se pare ca e vorba de o piesa din spatele ambreiajului. Am identificat piesa respectiva pe o microfisa yamaha cu piesele ambreiajului detaliate si se pare ca e vorba de piesa nr 29 care in manualul de reparatii haynes nu e mentionata. Se pare ca cilindrul acela metalic trebuie inlocuit cu unul mai mare in diametru si care sa intre fix astfel rezolvandu-se problema. Acest cilindru se poate realiza dintr-o bucata de burghiu de 5.5 mm taiata la dimensiune si eventual ajustata sa intre fix. In speranta ca v-am fost de ajutor Spor la treaba! (voi pune poze cu operatiunea imediat ce-mi fac un pic de timp sa desfac motorul) Toate cele bune! Eu am procedat cum scrie aici si de atunci e "albina". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 Eu la motor aveam mai demult o trancaneala care la relanti se aude destul de pronuntat... multi m-au speriat ca e distributia, arborele, tachetii, etc... Am fost la un inginer mecanic si cu cartea ei service, ne-am uitat ,am ascultat si a spus ca trancanitul provine de la piesele in miscare descentrate de la ambreiaj si a spus ca din punctul lui de vedere daca nu ma deranjeaza acel trancanit care dispare la turatie de 1500 rpm, pot face mii de kilometri asa. Voi ce parere aveti? Sa desfac ambreiajul? Se pare ca asta + vibratia dintre 4000 - 5000 rpm e clasica pt Diversion, din cate am sapat nici una nu e problema majora si nu creeaza alte probleme... Pt ambreiaj gasisem ceva pe http://yamahadiversions.com/ (nu sunt foarte sigur, dar aproape), era legat de un surub cu joc sau ceva de genul... pt vibratia de 4-5k se pare ca nu prea ai ce face decat sa strangi toate suruburile, sa pui tampoane pe langa toate prinderile carenei si eventual ceva banda din aia cu burete pe unde se mai apropie carena de cadru + cica sinconizarea carburatoarelor mai reduce ceva din vibratie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 La tăț nii greu Acuma să-mi expun eu teoria constipației Prietenul ăsta a meu priceput bine în ale motoarelor (pe bune, am verificat din mai multe surse...) îmi ascultă motorul Âşi îmi spune că problema cel mai des întâlnită e lanțul de transmisie SECUNDAR-între vibrochen Âşi cel al transmisiei finale-dacă am înțeles bine, lanț ajutat de un întinzător hidraulic ce se alimentează de la o rampă de conducte colectoare foarte fine din cupru (?), care cică se mai fisurează, deci presiune insuficientă,deci zgomot-la mine în mers ca un greiere, parcă-s la pădure .În manualul francez îi spune "Hi-Vo chaine", care zic ei e practic indestructibil, dar, care ca orice lanț se mai lărgeÂşte. Nu Âştiu dacă are sens ceea ce am scris, îmi asum eventualele erori - de meserie pianist... Din deducțiile mele ar fi ăsta din poze, pe mijlocul vibrochenului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 salutari a venit momentul sa-mi cumpar alta baterie , am o intrebare , conteaza amperajul la baterie ? acuma am 12v 8Amperi ora , pot sa imi pun de ex 12v 10 amperi ora , are ceva ? imi recomandati o baterie anume ? Asfalt usacat Eu am pus cu gel de 9Ah. EXIDE ETX-9BS. L-am luat din calea sagului din magazinul acela de langa bezninarie la intersesctia aia tampita. Am dat 160 Ron pe ea. Se potriveste la fix. Gasesti si Banner la Sorin pe ialomitei da era la 230. As fi luat din acela dar atunci eram strans la buzunar. Amperajul conteaza. O baterie prea mare si s-ar putea sa nu ti-l incarce complet, amperaj prea mic si te trezesti ca ramai fara lumini cand lumea ti-e mai draga. Eu la motor aveam mai demult o trancaneala care la relanti se aude destul de pronuntat... multi m-au speriat ca e distributia, arborele, tachetii, etc... Am fost la un inginer mecanic si cu cartea ei service, ne-am uitat ,am ascultat si a spus ca trancanitul provine de la piesele in miscare descentrate de la ambreiaj si a spus ca din punctul lui de vedere daca nu ma deranjeaza acel trancanit care dispare la turatie de 1500 rpm, pot face mii de kilometri asa. Voi ce parere aveti? Sa desfac ambreiajul? Ma inscriu si eu pe lista celor cu troncanit la relantiu. Nu stiu cat aveti voi da al meu are 79.000 km...era folosit zilnic de ex proprietar...deci nu ma mira faptul ca troncane saraca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator CristiBoroi Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 A fost careva cu XJ-ul pe drum forestier? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
x86 Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 A fost careva cu XJ-ul pe drum forestier? Am fost weekend-ul trecut, ~60km. Se tine bine, n-am mers prea incet. Singura problema este legata de carena, care imi trancanea pe forestiere pana sa-i pun cauciucuri in toate punctele de prindere. Prin mai ma gandesc sa dau o tura pe transalpina cu el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator CristiBoroi Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 Calaresc la scoala un Diversion si imi place foarte mult. Inainte sa ma urc pe el prima data, imi era putin teama cand am vazut cat de mare este. Insa surprinzator, m-am descurcat destul de bine. Iar cand te urci de pe 125 pe 600 simti realmente forta de sub tine. Am facut cateva jaloane si am avut senzatia ca de fiecare data tinde sa revina singur la verticala. Mi-e greu sa ma hotarasc insa parca imi surade din ce in ce mai tare motorul asta desi nu am renuntat in totalitate la Transalp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
x86 Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 Este un motor foarte usor de manevrat, foarte bun pt incepatori ... dar si nervos daca bagi mana serios in gaz. Eu am facut scoala pe Virago de 250, si cand m-am urcat pe diversion aveam impresia ca este mult mai manevrabil. Poate din cauza pozitiei. Ma gandeam si eu la un Transalp, pt dimensiuni si comoditate la drum lung, ies destul de des cu pasagera si bagaje, cort, saci de dormit... cam multe pt diversion, mai ales ca nu am topcase si genti laterale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 Am fost weekend-ul trecut, ~60km. Se tine bine, n-am mers prea incet. Singura problema este legata de carena, care imi trancanea pe forestiere pana sa-i pun cauciucuri in toate punctele de prindere.Prin mai ma gandesc sa dau o tura pe transalpina cu el. Stai linistit, ca si eu la Transalp aud carenele, doar e tot plastic... Acuma, de transalpina cu Diversiunea, nu stiu ce sa zic, nu crezi ca deja esti obraznic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
x86 Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 Acuma, de transalpina cu Diversiunea, nu stiu ce sa zic, nu crezi ca deja esti obraznic? Din cate am gasit mai demult pe forum, a mai fost un diversion pe transalpina si s-a descurcat. Acuma, daca nu ma descurc... ma pot intoarce, ca nu sunt la concurs. Btw, se mai baga vreun diversionist la tura pe transalpina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 la forma arata mai bine Diversionul decat Transalpul ..... parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 Din cate am gasit mai demult pe forum, a mai fost un diversion pe transalpina si s-a descurcat. Acuma, daca nu ma descurc... ma pot intoarce, ca nu sunt la concurs.Btw, se mai baga vreun diversionist la tura pe transalpina? Lynx a fost cu Diversion pe transalpina. Ma bag, dar nu acum, nu cred ca e practicabil inca... o sa ajung in zona in weekend si o sa vad cum e drumul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kraven Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 tobe pentru un xj din 99 are dar nu originale ceva sa sune mai frumos:) stie cineva cum se scoate limitarea la un xj600s diversion din 99 Din 61 de cai mai are 25:) a limitato gagica din germania kraule io zic sa-i bagi terebentina in toba si sa dai cu ulei pe sha sa 'lunece mai tare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 Eu asta vara am bagat un drum de 17 km impracticabil intre Soveja si lepsa in jud. Vrancea cu Diversionul.... Se comporta f bine, doar ca zdranganeau carenele... nu am mers cu viteza insa prostia mea a fost ca atunci cand i-am schimbat becul, a trebuit sa dau si carenele cu parbrizul jos si am strans cam tare parbrizul si se fisura in 2 locuri in dreptul suruburilor, dar e insesizabil (cam 3-5 mm), lucru care ma enerva...si mai ales ca imi lasasem si trusa cu scule acasa, ca puteam sa mai slabesc inbusurile.. S-a descurcat bine cand am trecut si prin vagauni deoarece drumul fusese rupt de viituri pe distante de 50- 100 m.. sincer prin acele vagauni am avut emotii,dar s-a conformat, cu toate ca am varianta de Diversion cu 50 cai putere si e o motocicleta destul de greoaie...insa la drum lung e excelenta... seaua mi se pare cam tare.. dupa 200 km incepe sa ma doara zona salelor si fundul.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fmaguran Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 Am o intrebare: are cineva idee unde pot gasi (in Cluj-N) membrana de vacuum care se afla in robinetul de alimentare (de sub rezervor) Imi curge benzina prin gaurica aceea mica si e clar ca membrana e dusa...am intrebat pe aici dar dureaza o luna (la Adi in Floresti cel putin)... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
puzz Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 Noile achizitii Vizibilitate mai redusa decat cu cele originale , insa punctul mort se reduce foarte mult datorita formei oglinzilor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 care aveti dintre voi crash bar sau crach paduri la Diversioane? eu nu am si m-ar interesa sa achizitionez, daca nu reusesc cred ca voi merge la un strungar sa imi fac . Are cineva de vanzare? M-ar interesa si suporti cu genti laterale, eventual de topcase insa asta nu acum... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 care aveti dintre voi crash bar sau crach paduri la Diversioane? eu nu am si m-ar interesa sa achizitionez, daca nu reusesc cred ca voi merge la un strungar sa imi fac . Are cineva de vanzare? M-ar interesa si suporti cu genti laterale, eventual de topcase insa asta nu acum... Gasesti sigur engine guards. Suport de topcase iar se gaseste usor, cu side case-urile e cu cantec rau... vezi ca am un post mai vechi cu alternativele si cam cat duce fiecare varianta. Eu m-am lasat pagubas de side-uri hard si am decis ca merg pe textil din cz de pret si ca deja am topcase pe un suport care nu prea se pupa cred cu nici unul din sistemele de side-uri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 unde gasesc engine guards? pe louis? m-am uitat p-acolo da mi se par cam scumpe.... poate are cineva dintre diversionisti ceva sh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 Noile achizitii Vizibilitate mai redusa decat cu cele originale , insa punctul mort se reduce foarte mult datorita formei oglinzilor felicitari pt achizitie , apropo de unde le-ai luat si la cati bani , o sa-mi trebuiasca si mie in viitorul apropiat , sunt din carbon sau carbon look? P.S. VINE CAREVA MAINE ( JOI ) IN COMPLEX LA ROMA LA O BERE FARA ALCOL SI DUPACEA LA O PLIMBARICA? pe la ora 6 sunt acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.