Sari la conținut

Choppers, a way of living!


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Ahoi!

 

@Shrek1974 te rog sa fii pe subiect si nu sa arunci cu "noroi" in anumite marci de motoare pentru ca ridici discutii care nu isi au locul pe topicul asta.

Daca ai ceva cu posesorii de Harley poti sa ne iei la rand pe fiecare prin PM, eu fiind unul dintre noii posesori de Harley (de azi), fiecare cand si-a luat un motor in mare a stiut ce isi cumpara si la ce JUG se inhama, iar sa iti bagi ceva in gusturile oamenilor chiar nu mi se pare corect.

Nu mai continui in polemici, ma bucur pentru tine ca ai facut calatoria pe care ai facut-o si ca esti multumit de motorul pe care ai facut-o, opinia ta e doar a ta, iar daca cineva o sa fie curios despre parerea ta o sa te intrebe. Asa ca te rog sa fii respectos si sa digeri ceea ce scrii aici pentru ca nu suntem la Acces Direct cu Monica nu mai stiu cum!!!

 

Imi cer scuze de off topic!


» Post actualizat in 25 Nov 2014 21:14


:lool:

:tempted:

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@IceLord Oho, felicitari pentru noua scula!!! Sa nu ne uiti pe astia de la topicul dragstaristilor :D

 

@--=HD=-- Mersi, am invatat cate ceva despre Harley din postul tau, chestii pe care nu le stiam. Nu sunt fan, dar imi plac si Harleyuri.

 

 

 

Si uite un filmulet cu ce inseamna sa fii motociclist. Sa nu interpretati gresit titlul, nu este un film impotriva celor cu Harley. Este un video pentru motociclisti, si ce inseamna sa fi biker.

 

 

Ahoi!

 

@Shrek1974 te rog sa fii pe subiect si nu sa arunci cu "noroi" in anumite marci de motoare pentru ca ridici discutii care nu isi au locul pe topicul asta.

Daca ai ceva cu posesorii de Harley poti sa ne iei la rand pe fiecare prin PM, eu fiind unul dintre noii posesori de Harley (de azi), fiecare cand si-a luat un motor in mare a stiut ce isi cumpara si la ce JUG se inhama, iar sa iti bagi ceva in gusturile oamenilor chiar nu mi se pare corect.

Nu mai continui in polemici, ma bucur pentru tine ca ai facut calatoria pe care ai facut-o si ca esti multumit de motorul pe care ai facut-o, opinia ta e doar a ta, iar daca cineva o sa fie curios despre parerea ta o sa te intrebe. Asa ca te rog sa fii respectos si sa digeri ceea ce scrii aici pentru ca nu suntem la Acces Direct cu Monica nu mai stiu cum!!!

 

Imi cer scuze de off topic!


» Post actualizat in 25 Nov 2014 21:14


:tempted:

Editat de aship
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi pare rau. de asta nici nu am mai dat pe aici. mi-a parut rau. nu am gandit asta inainte de a citi aici cateva posturi despre cat de fiabil e harleyul si ca japonezele copie harleyul. citind aici 30-40 de pagini in scurt timp, am fost sub influenta acelor postari, aducandu-mi aminte de lipsa salutului lor si de atitudinea lor, in general. ce m-a deranjat a fost doar atitudinea, nu marca in sine. nu trebuia sa improsc cu noroi, impartasind propria opinie, mai ales fara sa-mi fie ceruta.

tare aia cu monica tatoiu. acum 20 si de ani eram comparat cu vartan arachelian :))

o fi defect profesional, nu stiu. mai sunt uneori luat de val si cu elevii mei.

ca sa fiu iertat, am sa va sugerez sa vedeti BOYHOOD.2014. a aparut acum o luna. eu abia aseara l-am vazut. nu are treaba cu motoarele. e un film cu totul altfel.

@--=HD=-- scuze, dar doar pentru corectitudinea informatiilor, triumpf au inceput din 1902


scuze de off topic. n-o sa se mai repete

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@IceLord Oho, felicitari pentru noua scula!!! Sa nu ne uiti pe astia de la topicul dragstaristilor :D

 

@--=HD=-- Mersi, am invatat cate ceva despre Harley din postul tau, chestii pe care nu le stiam. Nu sunt fan, dar imi plac si Harleyuri.

Ahoi!

Multumesc, nu uit dragstarul oricum inca il mai am. Anul viitor il scot la vanzare dupa ce il aduc intr-o stare mai comerciala pentru ca momentan nu e pentru cei care care cauta confortul, in sensul ca nu intra in categoria "eu a-si calarii asa ceva" :crack: desi eu am facut mii si mii de km cu el asa.

Oricum dupa mii si mii de km pe Sporster o sa-ti zic impresia adevarata despre el! Am mai calarit Sporster, Dyna, Fat Bob...etc

» Post actualizat in 26 Nov 2014 08:26

 

imi pare rau. de asta nici nu am mai dat pe aici. mi-a parut rau. nu am gandit asta inainte de a citi aici cateva posturi despre cat de fiabil e harleyul si ca japonezele copie harleyul. citind aici 30-40 de pagini in scurt timp, am fost sub influenta acelor postari, aducandu-mi aminte de lipsa salutului lor si de atitudinea lor, in general. ce m-a deranjat a fost doar atitudinea, nu marca in sine. nu trebuia sa improsc cu noroi, impartasind propria opinie, mai ales fara sa-mi fie ceruta.
tare aia cu monica tatoiu. acum 20 si de ani eram comparat cu vartan arachelian :))
o fi defect profesional, nu stiu. mai sunt uneori luat de val si cu elevii mei.
ca sa fiu iertat, am sa va sugerez sa vedeti BOYHOOD.2014. a aparut acum o luna. eu abia aseara l-am vazut. nu are treaba cu motoarele. e un film cu totul altfel.
@--=HD=-- scuze, dar doar pentru corectitudinea informatiilor, triumpf au inceput din 1902
scuze de off topic. n-o sa se mai repete

Ahoi!

Eu accept scuzele tale, poti sa postezi linistit aici fara probleme atata timp cat nu arunci cu noroi si nu jignesti.

Eu ma bucur pentru tine ca ai facut acea calatorie si ca esti multumit de motorul tau. Asta e un lucru care se poate impartasi fara probleme, iar cei care vor fii curios cu siguranta iti vor cere parerea!

Chiar si eu personal am facut calatorii lungi si am fost la evenimente interne si internationale, iar cand cineva vrea sa ma cunoasca si sa lamureasca anumite impresii despre anumite evenimente le ofer cu placere. In acelasi timp nu ma consider centrul universului pentru ca stiu ca sunt prieteni care ma baga in buzunar ca cunostiinte tehnice, au fost la evenimente la care au participat iar pentru mine sunt o necunoscuta, de aceea ofer respect ca sa primesc respect, asta-i ideea.

Numai bine!

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

@--=HD=-- scuze, dar doar pentru corectitudinea informatiilor, triumpf au inceput din 1902
scuze de off topic. n-o sa se mai repete

 

"In 1898, Triumph decided to extend its own production to include motorcycles and by 1902, the company had produced its first motorcycle—a bicycle fitted with a Belgian Minerva engine... During its first few years producing motorcycles, the company based its designs on those of other manufacturers. In 1904, Triumph began building motorcycles based on its own designs and in 1905 produced its first completely in-house designed motorcycle. By the end of that year, the company had produced more than 250 of that design."

 

Intelegi?!

Daca eu maine iau un cadru de IJ si bag in el un motor de Harley si ii adaug niste roti de Honda, apoi ii lipesc pe rezervor propria mea sigla (GIGEL MOTORCYCLES), asta nu inseamna ca de maine pot fi numit producator de motociclete.

Editat de --=HD=--
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se confunda perpetuu-suparator choppul cu cruiserul.Ceva posturi mai sus,cel putin, se dezbate asiduu ergonomia sezutului pe cruiser-terminologic asta-i facut pt. drumuri lungi in mod confortabil,dar cu a(l)iurea de chopp,indiferent de brand.Asta-i un botox de marketing folosit pt. a mai prinde un esantion (mare...) de cumparatori.Choppul-a are de-a face iubirea platonica cu pornografia???indubitabil,n-are.On topic mi s-ar parea polemica gen- ce sa folosim;hemorzon sau sa bicicleta d-aia cu gel...daca tot e- Way of life- choppulismu;devenit intre timp o forma de populism moto.La loc comanda(back to the roots,in latina)!Choppul & bobbul au aparut in urma selectiei naturale,comform darwinismului moto prin intrepartrunderea a mai multi factori;pierderea de suruburi-respectiv subansablele aferente(drumuri proaste,vibratie+atitudinea de ,,las ca merge s-asa,,)ciopartzire controlata in vederea usurarii utilajului-aport viteza in cursele intra comunale sau cu politia,si nu in ultinul rand ca o forma de exprimare a propriei personalitati.Deasemenea o buna terapie ciopartzirea pt,depresia veteranilor de razboi din anii 50,ulterior medicatie adoptata de multi anti-sociali(de orice natura) din ce in ce mai contemporani...adica pe scurt,Choppul este o subcultura care se bazeaza pe Atitudine personala,care nu se poate cumpara.Cruiserul iti vinde o imagine,confortabila,de-a gata all inclusive.Nimic rau in asta.Da sa nu le amestecam (suna pompos,e?..;da-i Way of life-ce naiba...).Sociologic vorbind,nu dendrologic...he-he.Morala;cand te afli intr-o farmacie sa-ti iei un mucosolvant intre 2 pizza deliveryuri cu scuteru,si vezi doua choppra oprind, doi bikeri intrand tzapeni cu privirea dura(si ochi sticlosi),de unde sti care e ala autentic,si care-i cu cruiser?ai lasi in fata,plin de respect;si le asculti cererea rostita gutural;primu',,un hemorzon.!al 2-lea;dati-mi ceva de sale!primu e autentic,baby.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Perfect de acord cu tine. Notiunea termenilor chooper/bobber e mult prea des uitata sau ignorata.

Choppul este o subcultura care se bazeaza pe Atitudine personala,care nu se poate cumpara.Cruiserul iti vinde o imagine,confortabila,de-a gata all inclusive.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uneori orizontul unora se ingusteaza atat de mult incat devine un punct, de aici expresia "Din punctul meu de vedere".

Am auzit si eu cat de proaste sunt HD-urile, totusi visez in continuare ca voi apuca sa am unul, doar al meu... Deasemenea nu cred ca fierul dintre craci are puterea metafizica de a te schimba... nea Victor, D-zeu sa-l ierte, mergea in ultima vreme pe scuter... a avut n-spe motoare si n-spe mii de intamplari calare.

Editat de magic4ce
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se confunda perpetuu-suparator choppul cu cruiserul. cand te afli intr-o farmacie sa-ti iei un mucosolvant intre 2 pizza deliveryuri cu scuteru,si vezi doua choppra oprind, doi bikeri intrand tzapeni cu privirea dura(si ochi sticlosi),de unde sti care e ala autentic,si care-i cu cruiser?ai lasi in fata,plin de respect;si le asculti cererea rostita gutural;primu',,un hemorzon.!al 2-lea;dati-mi ceva de sale!primu e autentic,baby.

Lamureste-ma, te rog: motociclistii cu cruisere sunt "falsuri", iar cei cu choppere sunt "autentici"? Nu de alta, dar din ceea ce ai scris tu asta pare ar fi concluzia, dar poate am interpretat eu aiurea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce faci kolega Bart BZ,imi cioparesti manuscrisu*?Imi iei prima fraza,si mi-o regulezi subit cu ultimele?A se citi si percepe monobloc,cap-coada;altfel este coitus interruptus mesagiu.Eu ca lacatus-mecanic n-am acreditarea necesara sa ma pronunt public cine-i fals au ba(si-n ce sens...),si nici nu sintem pe astfel de topic.In cele scrise nu m-am referit la statutul beneficiarului,ci la utilaje.Da;cruiserul,este un chopp fals-ca sa-ti folosesc terminoligia si unityatea de masura.Beneficiarul poate prezenta semne de uzura,in fct de utilajul folosit.de aici pictograma cu farmacia.Boli profesionale.Choppul autentic este incomod pt muritorii de rind,la drum lung.Caleste sfincterul si muschii aferenti,fiind zona de impact.pe cruiser prea mult burete,bucile ti se lenevesc,coloana preia impactul...he-he.M-am facut inteles?Choppulistu nu e POPulist.Nu are nevoie de confort,en contraire.Are nevoie de impulsuri si vibratii din poponeata pina-n creier ca sa se simta in viata. Nu-si doreste fiabilitate standard.Si-o face el,conform propriului standard in vigoare.Antropologic vorbind...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stimate coleg, mi-am permis sa decupez manuscrisul tau pt a nu umple pagina, nu din alte ratiuni. Deci am interpretat eu aiurea, nu ai facut nicio referire la gradul de autenticitate al motociclistului, ci doar a motcicletei. Am inteles. Oricum, foarte interesanta conceptia ta referitoare la choppere vs cruisere. Eu trăiam cu impresia ca chopperul este un cruiser ciopartit, daca-mi permiti sa te parafrazez, deci nu are cum sa fie un chopper fals, ci chopperul e un cruiser fals, de fapt, dar poate ca termenul fals nu e tocmai fericit folosit in contextul asta, deci, retractez, un cruiser modificat. Dar poate ca ma însel... :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci cuiva nu-i place harley-davidson doar pt ca i s-a intamplat lui sa nu fie salutat de un harleyst pe sosea. si ca a auzit el ca-i zboara suruburile in mers (bineinteles, de la un posesor de japoneza). practic ajungi cu motorul acasa in sacosa. si pt ca au spus cativa americani ca e mai bine cu japochoppere...

 

creierul nu l-a impartit marele manitu in mod egal, unora le-a mai ramas doar sa-si sesizeze nevoile primare - somn, pipi, foame, frig - strict pt a supravietui intr-o lume pasnica. altfel ar putea muri de foame langa un frigider plin, doar ca nu le da prin cap sa-l deschida.


» Post actualizat in 27 Nov 2014 06:49

............................

 

tu stii sa te bucuri de drum? iti faci socotelile intre 3.7 si 3.8 consum? nu e prea mult sa traiesti facand calcule in mm ?

suntem in europa, in orice directie pornesti, pe cel putin 2000 km ai benzinarii si hoteluri pe alese la ce stele vrei, daca vrei cort ai campinguri cu duiumul sau poienite pe orice margine de sosea. pe orice fel de drum, national sau international ai indicatoare, pt lenesi exista gps, ateliere de reparatii in orice catun, totul, dar TOTUL e la discretie. calitatea soselei este perfecta. daca nu esti priceput la mestereala nu e nevoie sa stii nimic, doar sa ai permis si sa calaresti cati km vrei pe zi.

ne povestesti despre in drum european (be-ro) de zici ca ai facut transsiberianul. nu trebuie sa te panichezi asa de tare, in europa, oriunde ai fi esti ca acasa.

 

iar ca ne faci idioti din start, nu stiu ce sa zic... am inteles ca ai shadow. eu pot spune ca nu toti cei cu honda sunt ca tine.


» Post actualizat in 27 Nov 2014 07:06

atunci cand vrei sa privesti o pictura si sa-i intelegi valoarea, incarci sa-o privesti mijind ochii, printre gene, dandu-te un pas in spate pt a vedea in ansamblu. asa vei scapa de detaliile poate imperfecte ale tuselor si vei intelege mai bine culoarea, timbrul si atmosfera ce vrea s-o transmita acel tablou.

daca poti sa scapi de calculele la centima, de pusul in balanta a unor situatii pana la cele mai mici detalii, daca vei incerca sa privesti undeva mai departe de 1m in fata ta.... s-ar putea sa intelegi mai mult, mai multe...

zgarcenia si frica merg mana in mana...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A se da cu parerea obiectiv asupra unei subculturi,tre sa detzi cultura in sine.Cultura moto nu se asimileaza beletristic,este un proces biologic,este nevoie de timp,predispozitie nativa;are si ea pubertatea ei,tre sa treci prin ea ca sa te bucuri de ,,maturitate".Creierul si ficatul ti se dezvolta direct proportional in timp...he-he;primu in ilominare,celalalt in volum.Subcultura asta chopp&bobb vine din America.Aia au ciopartzit ce-au avut la epoca respectiva pe piata;anii 50 HD si Indian,anii 60 HD+britanice,anii 70 HD+britanice+japoneze.Anii 80,la noi masina de spalat Albalux.Anii 90,gruppen-sex automotiv,mondial.Asa ca nu exista ceva vs altceva,in cadrul topicului pe care ne dam.Ori e chopp,ori e stock.Si treaba cu salutul;HD cioparri sint cei mai salularetzi;d-aia isi pun ape-hanguri cat mai inalte.Te saluta tot timpul cu ambele maini,fara a fi nevoie sa ia mina de pe ghidon-ar mai pierde 3 vibratii,la care tin atat de mult.Speedarii,cafe-racerii ar tre sa ne salute cu o bataie de palme intre doua flotari pe ghidon.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.Si treaba cu salutul;HD cioparri sint cei mai salularetzi;d-aia isi pun ape-hanguri cat mai inalte.Te saluta tot timpul cu ambele maini,fara a fi nevoie sa ia mina de pe ghidon-ar mai pierde 3 vibratii,la care tin atat de mult.Speedarii,cafe-racerii ar tre sa ne salute cu o bataie de palme intre doua flotari pe ghidon.

 

Bă, dar treaba asta cu salutul este o prostie. Eu salut pe toata lumea si de multe ori nu mi s-a raspuns la salut. Dar asta nu inseamna ca trebuie sa vin si sa ma plang si sa arunc cu noroi in anumite marci sau sa-i cataloghez pe proprietarii lor, pentru ca inteleg ca, poate, nu m-a vazut omul sau poate se pregatea sa faca o depasire si tocmai schimba treapta sau l-am prins aplecat in curba sau exista multe alte motive de bun simt pentru care nu mi-a raspuns. Ba, mai mult, eu ii salut si pe scuteristi, daca ii vad cu scutere mari.

...

Si, bun, sunt un nesimtit pentru ca nu salut. Inseamna ca sunt nesimtiti in general posesorii de comuniste si japoneze, pentru ca alea au fost cele mai multe detinute de mine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca eu nu salut, singura concluzie logica pe care o poti trage este ca Harley-Davidson nu e fiabil ! :crack:

 

Asa este. Din cauza vibratiilor se desfac suruburile care tin ghidonul si harleystii trebuie sa-si tina pur si simplu ghidonul cu mainile. Din cauza asta ei nici nu pot sa salute. Nu pot nici cu piciorul sa salute pentru ca, daca ridica piciorul de pe scarita, aceasta poate sa vibreze atat de tare incat i se desfac suruburile si poate fi pierduta pe drum.

Si, pana la urma, Harley-ul este atat de prost construit incat nu poti sub nicio forma sa mergi cu o singura mana pe ghidon.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa este. Din cauza vibratiilor se desfac suruburile care tin ghidonul si harleystii trebuie sa-si tina pur si simplu ghidonul cu mainile. Din cauza asta ei nici nu pot sa salute. Nu pot nici cu piciorul sa salute pentru ca, daca ridica piciorul de pe scarita, aceasta poate sa vibreze atat de tare incat i se desfac suruburile si poate fi pierduta pe drum.

Si, pana la urma, Harley-ul este atat de prost construit incat nu poti sub nicio forma sa mergi cu o singura mana pe ghidon.

:))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ati ramas toti focalizati pe o singura idee a baiatului, ca nu a fost salutat.A mai descris si o plimbare, un drum, facut pe motoreta, pe o vreme destul de urata pentru a porni intr-o calatorie pentru o asemenea distanta.Eu unul il apreciez.Citesc printre randuri descrierea cu salutul, incercati sa o ignorati.

Vibratii au toate motoretele cu motor in V, mai putin boxerele sau deloc.Japonezele au la prinderea motorului pe cadru bucse cauciucate, tocmai pt reducerea vibratiilor, apoi din 2003, am vazut ca si americanii au inceput sa le foloseasca, s-au saturat de vibratii si impresia de badboy, dupa ce au inceput sa aiba probleme cu hemoroizii si discurile de la vertebre.Chopper-ul la origine e cruiser.Chopperul e un cruiser fals si totusi fals nu l-as numi, doar personalizat in functie de gusturile si pasarelele proprietarului...Acum nu va imaginati toti astia de credeti ca ati calari choppere ca daca imi pun ape, schimb manetele de frana, pun un stiker pe rezervor, mi-am facut un chopper, asta e o banala personalizare facuta de impresie si tinzand spre o imitatie in masa a tuturora.Pt choppareala iti trebuie scula numita flex, sa tai, cadru, bascula, jug, aripi, etc.

 

Vad pe aici ca o parte din cei care scriu, au HD sportster, in afara de geronimo si turanoid care-i clona lu fostul sobolan de NZ.Acum indiferent ce o sa spuneti, eu cred si asta e parerea mea ca sportsterul nu-i nici cruiser, nu-i nici chopper, e un naked, gasesc o semanare uimitiare intre suzuki bandit de 600 si HD sportster, 883,1200 sau care o mai fi el, diferenta e ca unu are motorul in V si celalalt in linie....

Hai sa-i analizam linia un pic daca vreti, desigur nu-l pot compara cu v-max-ul, aia e alta mancare de peste.

A si inca o intrebare, cati din cei ce posteaza pe aici si-au chopperit cruiserele, de mana lor, asa de curiozitate?


» Post actualizat in 27 Nov 2014 11:35

Asa arata cand l-am luat in 2009, apoi dupa nici nu stiu daca sa-i zic choppereala, arata asa.

Despre modificarea motorului propriuzis nu o sa scriu pe aici...

post-14735-0-50612300-1417087939_thumb.jpg

post-14735-0-70586300-1417087969_thumb.jpg

post-14735-0-86914800-1417088023_thumb.jpg

post-14735-0-72223500-1417088047_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sportsterul e greu sa fie cruiser, insa iese din el un chopper minunat. am avut sportster de 1200, vibreaza la fel ca softailul de acum.

am mers f putin cu o shadow si prima remarca a fost ca nu simti ca ai un motor sub tine, parca ar fi ceva electric, lin, impersonal. mie personal senzatia aia de mers "oglinda" nu=mi place. nu-mi place nici la masina, d-apai la motocicleta. spre exemplu, pt mine, senzatia de la volanul unei masini sport americane gen mustang sau camarro este mult mai placuta decat un bmw sport sau japoneze sport. cu alte cuvinte, senzatia de motor ce lucreaza sub ass, sunetul si explozia motorului harley sunt chestii f tari la ideea de motor. fara astea, incepe sa semene cu un scuter mare.

in plus, muzica tobelor turate este mult mai interesanta decat tobele stock, sau, mai rau - tobe golite aiurea sau tobe home made.

 

vibratia aia nu e un defect, cred ca celor de la Harley le era simplu s-o elimine, dar nu vrem noi motoarele fara ea. ne place, e f cool la drum lung.

pt ralanti avem potato-potato-potato ;)

 

asta iti da Harley in plus : placere de a calari Harley. ca in rest, cu totii ajungem in acelasi timp la destinatie. ideea e sa-ti doresti sa nu se mai termine drumul :)

Editat de -geronimo-
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...