Bart Bz Postat Noiembrie 26, 2014 Share Postat Noiembrie 26, 2014 Eu am vazut ca manelistii nostri canta la orgi YAMAHA. Deci pana si proprietarii de Harley merg la manele... B-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Noiembrie 26, 2014 Share Postat Noiembrie 26, 2014 (editat) Uneori orizontul unora se ingusteaza atat de mult incat devine un punct, de aici expresia "Din punctul meu de vedere". Am auzit si eu cat de proaste sunt HD-urile, totusi visez in continuare ca voi apuca sa am unul, doar al meu... Deasemenea nu cred ca fierul dintre craci are puterea metafizica de a te schimba... nea Victor, D-zeu sa-l ierte, mergea in ultima vreme pe scuter... a avut n-spe motoare si n-spe mii de intamplari calare. Editat Noiembrie 26, 2014 de magic4ce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Noiembrie 26, 2014 Share Postat Noiembrie 26, 2014 Se confunda perpetuu-suparator choppul cu cruiserul. cand te afli intr-o farmacie sa-ti iei un mucosolvant intre 2 pizza deliveryuri cu scuteru,si vezi doua choppra oprind, doi bikeri intrand tzapeni cu privirea dura(si ochi sticlosi),de unde sti care e ala autentic,si care-i cu cruiser?ai lasi in fata,plin de respect;si le asculti cererea rostita gutural;primu',,un hemorzon.!al 2-lea;dati-mi ceva de sale!primu e autentic,baby. Lamureste-ma, te rog: motociclistii cu cruisere sunt "falsuri", iar cei cu choppere sunt "autentici"? Nu de alta, dar din ceea ce ai scris tu asta pare ar fi concluzia, dar poate am interpretat eu aiurea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turanoid Postat Noiembrie 26, 2014 Share Postat Noiembrie 26, 2014 Ce faci kolega Bart BZ,imi cioparesti manuscrisu*?Imi iei prima fraza,si mi-o regulezi subit cu ultimele?A se citi si percepe monobloc,cap-coada;altfel este coitus interruptus mesagiu.Eu ca lacatus-mecanic n-am acreditarea necesara sa ma pronunt public cine-i fals au ba(si-n ce sens...),si nici nu sintem pe astfel de topic.In cele scrise nu m-am referit la statutul beneficiarului,ci la utilaje.Da;cruiserul,este un chopp fals-ca sa-ti folosesc terminoligia si unityatea de masura.Beneficiarul poate prezenta semne de uzura,in fct de utilajul folosit.de aici pictograma cu farmacia.Boli profesionale.Choppul autentic este incomod pt muritorii de rind,la drum lung.Caleste sfincterul si muschii aferenti,fiind zona de impact.pe cruiser prea mult burete,bucile ti se lenevesc,coloana preia impactul...he-he.M-am facut inteles?Choppulistu nu e POPulist.Nu are nevoie de confort,en contraire.Are nevoie de impulsuri si vibratii din poponeata pina-n creier ca sa se simta in viata. Nu-si doreste fiabilitate standard.Si-o face el,conform propriului standard in vigoare.Antropologic vorbind... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Noiembrie 27, 2014 Share Postat Noiembrie 27, 2014 Stimate coleg, mi-am permis sa decupez manuscrisul tau pt a nu umple pagina, nu din alte ratiuni. Deci am interpretat eu aiurea, nu ai facut nicio referire la gradul de autenticitate al motociclistului, ci doar a motcicletei. Am inteles. Oricum, foarte interesanta conceptia ta referitoare la choppere vs cruisere. Eu trăiam cu impresia ca chopperul este un cruiser ciopartit, daca-mi permiti sa te parafrazez, deci nu are cum sa fie un chopper fals, ci chopperul e un cruiser fals, de fapt, dar poate ca termenul fals nu e tocmai fericit folosit in contextul asta, deci, retractez, un cruiser modificat. Dar poate ca ma însel... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-geronimo- Postat Noiembrie 27, 2014 Share Postat Noiembrie 27, 2014 deci cuiva nu-i place harley-davidson doar pt ca i s-a intamplat lui sa nu fie salutat de un harleyst pe sosea. si ca a auzit el ca-i zboara suruburile in mers (bineinteles, de la un posesor de japoneza). practic ajungi cu motorul acasa in sacosa. si pt ca au spus cativa americani ca e mai bine cu japochoppere... creierul nu l-a impartit marele manitu in mod egal, unora le-a mai ramas doar sa-si sesizeze nevoile primare - somn, pipi, foame, frig - strict pt a supravietui intr-o lume pasnica. altfel ar putea muri de foame langa un frigider plin, doar ca nu le da prin cap sa-l deschida. » Post actualizat in 27 Nov 2014 06:49............................ tu stii sa te bucuri de drum? iti faci socotelile intre 3.7 si 3.8 consum? nu e prea mult sa traiesti facand calcule in mm ? suntem in europa, in orice directie pornesti, pe cel putin 2000 km ai benzinarii si hoteluri pe alese la ce stele vrei, daca vrei cort ai campinguri cu duiumul sau poienite pe orice margine de sosea. pe orice fel de drum, national sau international ai indicatoare, pt lenesi exista gps, ateliere de reparatii in orice catun, totul, dar TOTUL e la discretie. calitatea soselei este perfecta. daca nu esti priceput la mestereala nu e nevoie sa stii nimic, doar sa ai permis si sa calaresti cati km vrei pe zi. ne povestesti despre in drum european (be-ro) de zici ca ai facut transsiberianul. nu trebuie sa te panichezi asa de tare, in europa, oriunde ai fi esti ca acasa. iar ca ne faci idioti din start, nu stiu ce sa zic... am inteles ca ai shadow. eu pot spune ca nu toti cei cu honda sunt ca tine. » Post actualizat in 27 Nov 2014 07:06atunci cand vrei sa privesti o pictura si sa-i intelegi valoarea, incarci sa-o privesti mijind ochii, printre gene, dandu-te un pas in spate pt a vedea in ansamblu. asa vei scapa de detaliile poate imperfecte ale tuselor si vei intelege mai bine culoarea, timbrul si atmosfera ce vrea s-o transmita acel tablou. daca poti sa scapi de calculele la centima, de pusul in balanta a unor situatii pana la cele mai mici detalii, daca vei incerca sa privesti undeva mai departe de 1m in fata ta.... s-ar putea sa intelegi mai mult, mai multe... zgarcenia si frica merg mana in mana... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
--=HD=-- Postat Noiembrie 27, 2014 Share Postat Noiembrie 27, 2014 Eu am vazut ca manelistii nostri canta la orgi YAMAHA. Deci pana si proprietarii de Harley merg la manele... B-) Ceea ce am scris eu acolo s-a dorit a fi o replica mult mai profunda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turanoid Postat Noiembrie 27, 2014 Share Postat Noiembrie 27, 2014 A se da cu parerea obiectiv asupra unei subculturi,tre sa detzi cultura in sine.Cultura moto nu se asimileaza beletristic,este un proces biologic,este nevoie de timp,predispozitie nativa;are si ea pubertatea ei,tre sa treci prin ea ca sa te bucuri de ,,maturitate".Creierul si ficatul ti se dezvolta direct proportional in timp...he-he;primu in ilominare,celalalt in volum.Subcultura asta chopp&bobb vine din America.Aia au ciopartzit ce-au avut la epoca respectiva pe piata;anii 50 HD si Indian,anii 60 HD+britanice,anii 70 HD+britanice+japoneze.Anii 80,la noi masina de spalat Albalux.Anii 90,gruppen-sex automotiv,mondial.Asa ca nu exista ceva vs altceva,in cadrul topicului pe care ne dam.Ori e chopp,ori e stock.Si treaba cu salutul;HD cioparri sint cei mai salularetzi;d-aia isi pun ape-hanguri cat mai inalte.Te saluta tot timpul cu ambele maini,fara a fi nevoie sa ia mina de pe ghidon-ar mai pierde 3 vibratii,la care tin atat de mult.Speedarii,cafe-racerii ar tre sa ne salute cu o bataie de palme intre doua flotari pe ghidon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
--=HD=-- Postat Noiembrie 27, 2014 Share Postat Noiembrie 27, 2014 .Si treaba cu salutul;HD cioparri sint cei mai salularetzi;d-aia isi pun ape-hanguri cat mai inalte.Te saluta tot timpul cu ambele maini,fara a fi nevoie sa ia mina de pe ghidon-ar mai pierde 3 vibratii,la care tin atat de mult.Speedarii,cafe-racerii ar tre sa ne salute cu o bataie de palme intre doua flotari pe ghidon. Bă, dar treaba asta cu salutul este o prostie. Eu salut pe toata lumea si de multe ori nu mi s-a raspuns la salut. Dar asta nu inseamna ca trebuie sa vin si sa ma plang si sa arunc cu noroi in anumite marci sau sa-i cataloghez pe proprietarii lor, pentru ca inteleg ca, poate, nu m-a vazut omul sau poate se pregatea sa faca o depasire si tocmai schimba treapta sau l-am prins aplecat in curba sau exista multe alte motive de bun simt pentru care nu mi-a raspuns. Ba, mai mult, eu ii salut si pe scuteristi, daca ii vad cu scutere mari. ... Si, bun, sunt un nesimtit pentru ca nu salut. Inseamna ca sunt nesimtiti in general posesorii de comuniste si japoneze, pentru ca alea au fost cele mai multe detinute de mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-geronimo- Postat Noiembrie 27, 2014 Share Postat Noiembrie 27, 2014 daca eu nu salut, singura concluzie logica pe care o poti trage este ca Harley-Davidson nu e fiabil ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
--=HD=-- Postat Noiembrie 27, 2014 Share Postat Noiembrie 27, 2014 daca eu nu salut, singura concluzie logica pe care o poti trage este ca Harley-Davidson nu e fiabil ! Asa este. Din cauza vibratiilor se desfac suruburile care tin ghidonul si harleystii trebuie sa-si tina pur si simplu ghidonul cu mainile. Din cauza asta ei nici nu pot sa salute. Nu pot nici cu piciorul sa salute pentru ca, daca ridica piciorul de pe scarita, aceasta poate sa vibreze atat de tare incat i se desfac suruburile si poate fi pierduta pe drum. Si, pana la urma, Harley-ul este atat de prost construit incat nu poti sub nicio forma sa mergi cu o singura mana pe ghidon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bass Postat Noiembrie 27, 2014 Share Postat Noiembrie 27, 2014 Asa este. Din cauza vibratiilor se desfac suruburile care tin ghidonul si harleystii trebuie sa-si tina pur si simplu ghidonul cu mainile. Din cauza asta ei nici nu pot sa salute. Nu pot nici cu piciorul sa salute pentru ca, daca ridica piciorul de pe scarita, aceasta poate sa vibreze atat de tare incat i se desfac suruburile si poate fi pierduta pe drum. Si, pana la urma, Harley-ul este atat de prost construit incat nu poti sub nicio forma sa mergi cu o singura mana pe ghidon. ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Noiembrie 27, 2014 Share Postat Noiembrie 27, 2014 Ati ramas toti focalizati pe o singura idee a baiatului, ca nu a fost salutat.A mai descris si o plimbare, un drum, facut pe motoreta, pe o vreme destul de urata pentru a porni intr-o calatorie pentru o asemenea distanta.Eu unul il apreciez.Citesc printre randuri descrierea cu salutul, incercati sa o ignorati. Vibratii au toate motoretele cu motor in V, mai putin boxerele sau deloc.Japonezele au la prinderea motorului pe cadru bucse cauciucate, tocmai pt reducerea vibratiilor, apoi din 2003, am vazut ca si americanii au inceput sa le foloseasca, s-au saturat de vibratii si impresia de badboy, dupa ce au inceput sa aiba probleme cu hemoroizii si discurile de la vertebre.Chopper-ul la origine e cruiser.Chopperul e un cruiser fals si totusi fals nu l-as numi, doar personalizat in functie de gusturile si pasarelele proprietarului...Acum nu va imaginati toti astia de credeti ca ati calari choppere ca daca imi pun ape, schimb manetele de frana, pun un stiker pe rezervor, mi-am facut un chopper, asta e o banala personalizare facuta de impresie si tinzand spre o imitatie in masa a tuturora.Pt choppareala iti trebuie scula numita flex, sa tai, cadru, bascula, jug, aripi, etc. Vad pe aici ca o parte din cei care scriu, au HD sportster, in afara de geronimo si turanoid care-i clona lu fostul sobolan de NZ.Acum indiferent ce o sa spuneti, eu cred si asta e parerea mea ca sportsterul nu-i nici cruiser, nu-i nici chopper, e un naked, gasesc o semanare uimitiare intre suzuki bandit de 600 si HD sportster, 883,1200 sau care o mai fi el, diferenta e ca unu are motorul in V si celalalt in linie.... Hai sa-i analizam linia un pic daca vreti, desigur nu-l pot compara cu v-max-ul, aia e alta mancare de peste. A si inca o intrebare, cati din cei ce posteaza pe aici si-au chopperit cruiserele, de mana lor, asa de curiozitate? » Post actualizat in 27 Nov 2014 11:35Asa arata cand l-am luat in 2009, apoi dupa nici nu stiu daca sa-i zic choppereala, arata asa. Despre modificarea motorului propriuzis nu o sa scriu pe aici... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Noiembrie 27, 2014 Share Postat Noiembrie 27, 2014 (editat) Boxerele vibreaza )))))) Vibreaza foarte putin, de aia nu o sa vezi fete pe bmw-uri, ural-uri sau dnepre..... Editat Noiembrie 27, 2014 de catas_him Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-geronimo- Postat Noiembrie 27, 2014 Share Postat Noiembrie 27, 2014 (editat) sportsterul e greu sa fie cruiser, insa iese din el un chopper minunat. am avut sportster de 1200, vibreaza la fel ca softailul de acum. am mers f putin cu o shadow si prima remarca a fost ca nu simti ca ai un motor sub tine, parca ar fi ceva electric, lin, impersonal. mie personal senzatia aia de mers "oglinda" nu=mi place. nu-mi place nici la masina, d-apai la motocicleta. spre exemplu, pt mine, senzatia de la volanul unei masini sport americane gen mustang sau camarro este mult mai placuta decat un bmw sport sau japoneze sport. cu alte cuvinte, senzatia de motor ce lucreaza sub ass, sunetul si explozia motorului harley sunt chestii f tari la ideea de motor. fara astea, incepe sa semene cu un scuter mare. in plus, muzica tobelor turate este mult mai interesanta decat tobele stock, sau, mai rau - tobe golite aiurea sau tobe home made. vibratia aia nu e un defect, cred ca celor de la Harley le era simplu s-o elimine, dar nu vrem noi motoarele fara ea. ne place, e f cool la drum lung. pt ralanti avem potato-potato-potato asta iti da Harley in plus : placere de a calari Harley. ca in rest, cu totii ajungem in acelasi timp la destinatie. ideea e sa-ti doresti sa nu se mai termine drumul Editat Noiembrie 27, 2014 de -geronimo- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Noiembrie 27, 2014 Share Postat Noiembrie 27, 2014 Am spus-o si tin sa ma repet.Nu am nimic cu HD, insa singura motocicleta care imi place si care o consider a avea din start linie de chopper e wide glide, iarasi asta e parerea mea.Adica nu ai de intervenit la ea in nici un fel, e doar de admirat si de sters praful de pe ea daca il lasi sa se depuna. Referitor la vibratii, acum depinde fiecare cum s-a obisnuit, unora sa le placa, altora sa-i determine sa se simta nesiguri, fiecare cu ale lui. Unii pot ajunge chiar sa compare vibratiile cu mersul cu rotile dezechilibrate la o masina, stand cu ghimpele in fund sa nu-i sara volanul in dinti.Eu poate is bolnav, dar mie chiar imi da o senzatie placuta, desigur pt scurt timp, vibratia volanului si tremurul masinii dupa sa zicem 110 la ora, altii isi pateaza chiloteii.... Si da, sportsterul ca motocicleta, nu e cruiser, pt a-l aduce pe linia de chopper trebuiesc schimbate, modificate, destul de multe, pe cand alte modele nu trebuie sa suporte schimbari masive ca sa poata capata o alta imagine si sa mai aiba si personalitate si sa tinda macar putin spre ceva original. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-geronimo- Postat Noiembrie 27, 2014 Share Postat Noiembrie 27, 2014 Referitor la vibratii, acum depinde fiecare cum s-a obisnuit, unora sa le placa, altora sa-i determine sa se simta nesiguri, fiecare cu ale lui. Unii pot ajunge chiar sa compare vibratiile cu mersul cu rotile dezechilibrate la o masina, stand cu ghimpele in fund sa nu-i sara volanul in dinti.Eu poate is bolnav, dar mie chiar imi da o senzatie placuta, desigur pt scurt timp, vibratia volanului si tremurul masinii dupa sa zicem 110 la ora, altii isi pateaza chiloteii.... hm.... daca n-ai calarit harley nu stii cum e.... tu confunzi grav vibratia motorului harley cu defectiunile rotilor dezechilibrate. tu crezi ca la viteza tremura de crezi ca se desface??? hahahaaaa bro, nu are nicio treaba, nu e asa. si nu vibreaza altfel dupa 100 de km/ora, sau mai usor la 50 km/ora, niciodata n-ai senzatia de nesiguranta. la drum uiti de ea, te fura peisajul, dar cand iti mai arunci ochii la rezervor sau ghidoane o regasesti si o percepi iarasi constanta, placuta, vie. de la 120 spre 160 simti cum respira, cum vrea sa zboare. sa vezi cum trage cand depasesti la 140, si eu am ape-uri la nivelul fetzei. si are 320 de kile armasarul. mi-e lene sa explic, de altfel eu am cumparat harley fara sa calaresc inainte harley. deci, nu-ti stric surpriza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shrek1974 Postat Noiembrie 27, 2014 Share Postat Noiembrie 27, 2014 1. Multumim frumos! am vazut ca ai decupat doar o propozitie din toata fraza 1. ...cei ce au harley sunt putin cam batuti in cap... dar am tacut, tocmai ca sa nu poluez, sa nu continui ce nici nu trebuia sa inceapa. si asa au luat foc unii. fraza era asa: "am urmarit diverse forumuri straine si am intrat in discutii cu diversi europeni sau americani, posesori sau nu de harley, posesori sau nu de choppere. in afara faptului ca cei ce au harley sunt putin cam batuti in cap, pot sa spun ca sunt mai multi care sustin ca japonezele sunt peste harley din punct de vedere al fiabilitatii. asta spun si cei 3 prieteni ai mei care repara motoare dinainte de revolutie" si am si zis ca nu cunosc posesori de harley din romania. decat doar 2. pana acum o saptamana nu am citit mai nimic romanesc despre choppere sau cruisere. m-am multumit sa primesc acel email saptamanal de la motociclism.ro. multumesc! si atat. iar cand am spus ca sunt batuti in cap, de fapt ii laudam. pentru ca in engleza (mai ales americana) e cam greu sa faci 'dezacoarde', nu crezi? plus modul lor uneori distorsionat de a vedea si trai viata. CEEA CE CRED EU DESPRE CEI MAI MULTI DINTRE HARLEYISTII DE PESTE OCEAN e ca nu vor decat sa arate ca au un coy in plus si un neuron in minus. citeste topicuri externe si ai sa te lamuresti. 2. Se vede ca esti pus doar pe aruncat cu noroi... Realitatea este ca Sportsterele stock sunt setate sa mearga sarac. In general, cam toate Harley-urile sunt setate din fabrica cu un amestec sarac, pentru a respecta drasticele norme de poluare din America. Adica, mai pe intelesul tau, consuma putin. Pe testate, concret, nu din vorbe-n vant pe internet, te anunt ca un Sportster 883 din '95, stock, consuma intre 3,2 si 3,5l/100km afara. La un rezervor de 12 litri, fa tu singur calculul daca are suficienta autonomie sau nu. Asa se explica si faptul ca multi incearca un Harley stock si sunt neplacut impresionati de performante. Este si normal, avand in vedere consumul redus de combustibil. Si tocmai de aceea, inainte sa-ti dai cu parerea despre adevaratele performante ale unui Harley, trebuie sa te dai cu unul mai putin restrictionat. Te asigur ca diferenta este de neinchipuit. Sau, ca mi-am adus aminte, am mers cu o Dyna (twin cam) 1450cc, aproape stock, care tragea destul de bine (sarea de 200km/h) si care consuma 4,2-4,5l/100km. Poate imi poti spune ce consum are Honda ta de 750cc. ...Adevaratele senzatii incep pe un Harley atunci cand consumul ajunge pe la 6-7l/100km. deci ca sa ai adevarate senzatii pe un harley, consumul ajunge la 6-7. ok. citisem de 7-8. nu conteaza. cu un rezervor care are 12,5 l (apropo, nu 12 cum ai zis) cata autonomie ai avea fara sa pierzi din senzatii? vedea-te-as traind adevaratele senzatii mergand de la achen la brussel, fara o pompa pe drum, ca tot am vorbit despre asta. incearca sa iti imaginezi... autostrada, 2 benzi pe sens, duminica, cu vreo 3 ore inainte de a se insera (nu sunt tiruri, dar e trafic intens, dar intens, pentru ca in germania si in acea zona exact urmatoarea zi e si prima zi de septembrie si prima zi de scoala) ploaie torentiala (vederea si aderenta afectata) se merge cu cel putin 100 la ora pe prima banda. unde mi-e gandul? cum sa fac, unde sa stau pe banda ca sa fiu mai bine vazut? ce distanta sa pastrez ca sa am spatiu de franare in caz ca cel din fata franeaza? oare nu e prea mare distanta si se baga unul de pe cealalta banda si franeaza ca sa isi ajusteze viteza de banda (cum se intampla din pacate prea des cand, pe banda lui, a doua si ultima in acelasi timp, ii vine din spate un bolid cu 200 la ora)? (iar daca am harley 883 modificat pentru senzatii si am facut obligatoriu plinul la achen, altfel m-am supt) vad ca am deja 140 de km de la ultimul plin si imi mai vine o intrebare...oare cat m-o costa piesa? ca, de, am motor pe injectie si nicio pompa-n cale. oare am ratacit drumul? ca sunt 3 limbi pe aici si oricum nu mai disting mare lucru...doar am trecut prin 3 tari (acelasi oras avand 3 denumiri: in franceza, olandeza, germana)... unde sunt? pe gps nu mai vad nimic de mult si e posibil sa fi ratat o iesire de pe autostrada. asta imi mai lipseste. sunt ud, mort de frig, nu stiu unde ma aflu, nu stiu unde duce drumul. nu stiu cat ma mai tine benzina, da-l naibii de motor. nu mai merg cu el o vreme si strang bani de piesa. important e sa ajung undeva si sa ma incalzesc. numai sa ajung teafar, ca astia merg ca dementii. ce le pasa lor de vreme? au stergatoare, 4 roti, luneta dezaburita, caldura dupa cum doresc. nu mai vorbesc de denivelarile de pe banda pe care merg camioanele. astea au fost o parte din gandurile mele atunci, au mai fost si altele pe care nu le pot spune acum si aici fara sa ma emotionez, pentru ca am copii, femeie, mama, sora.. am mai citit ca japonezele nu fac decat sa copie harleyul. poate. dar oare harley a produs prima motocicleta...ori primul chopper? nu chiar. indian a produs primul chopper, din cate am citit pe wiki si pe alte siteuri indian a inceput fabricarea motoarelor inaintea harley, dar nici macar ei nu au fost primii. http://en.wikipedia.org/wiki/Motorcycle_history http://www.powerpassion.nl/harley/story-engels.html la fel si chopperele. http://en.wikipedia.org/wiki/Chopper_(motorcycle) iar japonezii de la honda nu numai ca produc motoare mult mai fiabile si mai ieftine, dar baietii chiar stiu ceva tehnologie. ei sunt cei care au conceput primul robot, pe asimo 3. Da, japonezele, cel putin in materie de choppere, copiaza Harley-ul. Este si normal sa fie asa, avand in vedere ca prima Fabrica de Motociclete din Japonia a fost Harley Davidson. Aceasta a fost deschisa in Japonia in anul 1930, fabricandu-se acolo VL-ul de 1200cc (poate ne poti spune tu cam ce motociclete fabricau japonezii la ora aia). Dupa vreo 6 ani, firma japoneza care detinea licenta s-a despartit de Harley-Davidson si a continuat sa produca aceeasi motocicleta, dar sub denumirea RIKUO. RIKUO inseamna ROAD KING, poate ti-o suna si tie cunoscut... Si, da, Indian au fost primii, in anul 1901, iar Harley in 1903. Ti se pare ca este o diferenta atat de mare intre cele doua firme, pana la urma ambele Americane, precum este diferenta dintre ele si firmele japoneze? Si daca au fost altii chiar inaintea Indianului, adica inainte de 1901, iti dai seama ca asta ii face si mai mult de ras pe japonezi? Japonezii au fost destul de in urma in materie moto si n-au facut decat sa copieze si sa se inspire din munca altora. Poate iti spune ceva si numele de Ernst Degner, un german care a plecat in Japonia si a mers la Suzuki cu niste schite ale celor de la MZ. vroiam doar sa spun ca nu conteaza cand si cine a produs primul motor, importante sunt fiabilitatea, raportul calitate-pret si mai ales cum si ce simti cand calaresti. chiar conteaza atat de mult cine a inventat matematica sau cine si-a adus aportul? or fi fiind grecii? chinezii? francezii? romanii? englezii? americanii nu pot fi, oricum, istoria lor nu poate cuprinde acei ani. conteaza pentru istorie. ceea ce conteaza acum e ca la olimpiadele internationale de informatica, matematica, fizica romanii, rusii si indienii isi impart primele locuri. ei sunt cei mai buni...si mai sunt si fiabili, nu consuma mult, sunt ieftini, rezistenti si intretinerea e aproape moca. daca hondam suzuki, kawa, yamaha si-ar dori sa faca un motor la un pret apropiat de harley...nu stiu zau... "In 1898, Triumph decided to extend its own production to include motorcycles and by 1902, the company had produced its first motorcycle—a bicycle fitted with a Belgian Minerva engine... During its first few years producing motorcycles, the company based its designs on those of other manufacturers. In 1904, Triumph began building motorcycles based on its own designs and in 1905 produced its first completely in-house designed motorcycle. By the end of that year, the company had produced more than 250 of that design." Intelegi?! Daca eu maine iau un cadru de IJ si bag in el un motor de Harley si ii adaug niste roti de Honda, apoi ii lipesc pe rezervor propria mea sigla (GIGEL MOTORCYCLES), asta nu inseamna ca de maine pot fi numit producator de motociclete. daca ne manca-n kur, ne scarpinam. textul copiat de tine e iarasi un fragment. ''In 1898, Triumph decided to extend its own production to include motorcycles and by 1902, the company had produced its first motorcycle—a bicycle fitted with a Belgian Minerva engine.[2] In 1903, after selling more than 500 motorcycles, Triumph began motorcycle production at its unit in Germany. During its first few years producing motorcycles, the company based its designs on those of other manufacturers. In 1904, Triumph began building motorcycles based on its own designs and in 1905 produced its first completely in-house designed motorcycle. By the end of that year, the company had produced more than 250 of that design.'' asa arata complet. daca vinzi 500 de motoare in 17 luni, cum au facut ei in acele vremuri(echivalentul zilelor noastre al catorva mii sau zeci de mii de motoare vandute), risti sa-l gasesti pe GIGEL MOTORCYCLES la rubrica vanzari moto second hand. harley si japonezele s-au tot fabricat si in europa si in partea de sud a asiei, ca sa nu mai vorbesc de componente, care se produc pe unde e mai ieftin...de cele mai multe ori fara ca angajatii sa fie platiti de firma mama, ca sa nu o lungesc. asta nu inseamna ca harley nu e harley, ca honda nu e honda, ori ca triumph nu e triumph. totusi, eu as lua cadru de harley si motor de japoneza Uneori orizontul unora se ingusteaza atat de mult incat devine un punct, de aici expresia "Din punctul meu de vedere". Am auzit si eu cat de proaste sunt HD-urile, totusi visez in continuare ca voi apuca sa am unul, doar al meu... daca stai atata timp intr-un garaj ca sa reconditionezi o comunista, pentru ca apoi, cand e gata, sa fii nevoit sa o vinzi din lipsa de bani, asa cum ai facut, nu te numesti motociclist, ci garajist iubitor de motoare si ramai mereu cu acelasi orizont, de neatins. cu tot respectul pentru munca depusa, dar eu prefer sa am un orizont atat de ingust, incat sa se rezume la un singur punct, daca acel punct e mereu altul si altul...si iarasi altul, se cheama ca tinde spre infinit, care tot un orizont e, doar ca e mereu altul si in continua schimbare. imi place cum arata harleyul 883, imi place un motor modificat, mai ales un bobber. un cafe racer. mi-ar placea sa incep si eu unul candva, cu fiii mei sau cu baietii ori singur, dar nu as putea avea unul decat ca pe un al 3-lea motor(pentru care oricum nu as avea prea mult timp, pentru ca as vrea mai mult sa ma plimb, decat sa stau in garaj). nu pot renunta la noroaiele de primavara, altfel poate ar fi al doilea. nici la drumuri lungi. asa ca prefer sa am sanse mai mari sa ajung cu dureri de spate acolo unde imi propun, decat sa raman cu hemoroidu-n drum. asta nu ma face mai putin motociclist, chopperist(cruiserist) ori rocker. chiar ieri am ajuns sa citesc ceva si m-a amuzat, ca tocmai ce ne invrajbiseram in topic despre asta. cititi primul comment de la fiecare link si tineti cont ca e un site american si ca americanii sunt nationalisti. http://www.motorcycle-usa.com/121/887/Motorcycle-Article/2007-Honda-Shadow-Spirit-750-1st-Ride.aspx http://www.motorcycle-usa.com/113/923/Motorcycle-Article/2005-Harley-Davidson-Sportster.aspx si sa nu va intrebati de ce e un singur comment la harley 883. eu totusi nu cred ca era singurul care stia sa scrie. cred ca cei mai multi erau ocupati cu reparatiile prin garaje, plini de ulei si transpirati, injurand cum stiu ei prea bine. asta e clipul unui motociclist adevarat. cu istorie si traditie. toti ai lui tata, mama, sora, veri, unchi, matusi sunt motociclisti adevarati. mama-sa, dupa cum veti auzi in una din istorisirile lui, l-a dus in spate pe tata-su beat, tot drumul de la brussel la londra cu motorul, pe vremea cand nu existau autostrazi. baiatul asta a schimbat multe motoare. a facut parte dintr-un m.c.c. si, dupa ce a iesit din club, a fost curtat de alte cluburi moto, adica e foarte apreciat si popular printre cunoscatori. tot canalul lui de pe youtube e interesant. nu am stiut de el pana sa il vad aici pe topic. mersi, aship. tot pe canalul lui veti gasi si parerea lui referitoare la harley si japoneze. acolo am aflat de un film australian, stone 1974, de care nu stiam si pe care il urmaream linistit azi noapte, in timp ce cativa de aici continuau ce trebuia incheiat. ba chiar neinceput. vina mea. https://www.youtube.com/user/DibberInTheWind/videos deci cel mai mult isi doreste motorul pe care il are-un vfr 750, desi are si a avut inca 4 inainte de asta, un harley si un triumph, a mai avut doua harley si ar mai vrea. nu am nicio treaba cu nimeni din topic si nu cunosc, cred, pe nimeni din topicul asta. nu merg la adunari. iar calatoriile lungi le fac singur, de obicei. doar prin noroaie ma dau cu baietii. nu am multi prieteni, dar cei pe care ii am sunt de nadejde. am avut un prieten, ca tot mi-am amintit de el citind topicul acum cateva zile, care mai bine de 10 ani a mers fara carnet, pentru ca alegea sa mai puna sau sa mai inlociasca ceva la motor, decat sa dea banii pe carnet. acum 20 de ani recunostea un motor dupa cum se auzea. de cateva ori am si iesit pe balcon toti cei care eram in acele momente...si avea dreptate. nu ne-am mai vazut de mai bine de 10 ani. iarna avea motorul in dormitor si il desfacea piesa cu piesa, stergea si lustruia, ungea tot. dupa cativa ani petrecuti in afara, timp in care a fost capul unei grupari de spargatori de banci, a ajuns sa faca puscarie. pentru ca, la un timp dupa ce s-a intors, sa ne dam seama ca ajunsese sa se injecteze in ceafa, sub claia de par, ca sa nu se vada intepaturile. se schimbase rau, era si de el de nerecunoscut, fara sa fi fost posesor de harley. nu am mai stiut de el pana prin 2005...parca... era deja in...intr-un oras mare din ardeal, nu pot sa spun unde...de-o vreme isi terminase primul lui proiect, care este tocmai tema topicului. era laudat si fotografiat pe net si in presa. asa am aflat si eu de el. intre timp a plecat. hm, aproape cu toti cei cu care m-am batut (cand eram adolescent) am ajuns sa terminam in a fi prieteni buni, sa ne respectam. acum sunt de 2 ori tata (cel putin, din cate stiu eu, iar cel mare mai are un an pana sa poata merge legal cu motorul) si nu ma mai bat decat in cuvinte. insa dupa bataia asta in cuvinte, ma indoiesc ca ma voi imprieteni cu cineva. nu am prea postat pe forum. am mai citit de-a lungul timpului, dar doar pentru a mai invata cate ceva, fara sa fi fost macar logat. nu voi pierde nimic daca nu mai dau pe aici. nu mi-am stiut parola si nu am folosit-o cativa ani. de fiecare data cand m-am logat a trebuit sa o recuperez via email. HD, geronimo si care-oti mai fi voi...bascalia salveaza romania. asta e si politica in urma careia ne chinuim noi, romanii, sa strangem bani de o americana, nemteasca, japoneza sau ce-o fi ea...la mana a 2-a sau a n-a. trist! dar ne distram... ce sa va urez? asfalt uscat!? sper ca nu e vreun endurist pe aici, ca urarea asta e o injuratura. numai bine! si ce imi doresc, va doresc si voua. sa ajungem sanatosi acolo unde ne dorim! sa ne bucuram sanatosi de viata atat cat o mai avem! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Noiembrie 27, 2014 Share Postat Noiembrie 27, 2014 (editat) Intr-adevar, sunt garajist cu nipra... e prima mea motocicleta si desii am avut tentative nu cred ca va parasi familia. Intre timp, in garaj i-au tinut companie o italianca, o nemtoaica si 2 japoneze... pe rand. Momentan langa nipra garajista hiberneaza un shadow de 750... pana va pleca si el. Astept HD si stiu ca va venii. Punctul de vedere mereu in miscare l-am avut la pubertate... apoi m-am definit in mare masura. Stiu ca ce imi place mie nu trebuie sa placa altora si ofer respect omului de la prima intalnire. E treaba lui sa si-l pastreze apoi. Am citit si eu multe din domeniul moto, am avut si o emisiune radio de profil dar parerea despre oameni nu mi-am facut-o din lecturi. Suntem atat de diferiti incat nu grupez persoanele in functie de marca posedata. Cand lucram la cernavoda (inca nu era autostrada pana in constanta) faceam naveta cu nipra. Intr-o zi am ramas fara gaz din cauza cuiului pontou din carburatorul drept. Atunci am atins prima oara un harley care oprise sa-mi de o mana de ajutor. Acum doi ani ma chinuiam pe marginea drumului sa fixez o toba... aveam filetul rupt in chiulasa de la un accident si profitam de ultima luna de asigurare printr-o carpeala. Au trecut multi pe langa mine, eram in oras. Nimeni n-a oprit ca eu am comunista. A trecut si un Hd si s-a tot dus... vara asta am oprit sa fumez o tigara. Eram in drum spre vama, cu shadow-ul. 3 motoare au oprit sa vada daca-s bine... sa deduc ca pe comunisti nu-i ajuta nimeni? » Post actualizat in 27 Nov 2014 22:58 PS. Tipul care m-a ajutat cand am ramas fara benzina era neamt... Oare aia sunt alta rasa? Editat Noiembrie 27, 2014 de magic4ce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aship Postat Noiembrie 28, 2014 Share Postat Noiembrie 28, 2014 (editat) Bai. Lasati cearta naibii. De 2 pagini pe topicul asta numai: el a zis, eu am zis. Parca e topic de eva.ro, ca s-a uitat aia urat la rochita de bal. Omule, ai ceva de zis? E topic despre choppere. Zi ce ai de zis de choppere. Cum ti-ai ciopartit-o, ce-ti place, ce ai face, ce ai vazut pe altul ca face, etc. Tineti-va de topic. Daca aveti certuri de facut, deschideti nou topic pentru certuri, si certati-va acolo intre voi. Deci, choppere. Hai sa ne delectam cu motoarele care ne plac. Probabil l-ati mai vazut, dar acum nu pot gasi ceva mai bun la repezeala. Am de vazut si videourile puse de shrek. @magic4ce - Sper ca a fost o neintelegere, si oamenii nu au vazut ca esti intr-o situatie nefericita, tu fiind in oras. Cand oamenii sunt in oras, au treburi, fug dintr-o parte in alta, Pe autostrada e evident ca te-ai oprit pt ca ai un necaz. In oras nu neaparat. Plus ca acei motoristi care ies din oras sunt altfel de aia care se dau numai prin oras. Nu zic ca nu exista snobism, dar nu cred ca toti motociclistii sunt snobi, si nu accepta pe cineva cu o Nipra. Ba dimpotriva. EDIT: acum observ ca si eu am cazut in capcana. Topic cu Nipra nu este despre choppere. » Post actualizat in 28 Nov 2014 00:43Completare: nu e topic nu pentru ca Nipra nu e chopper sau cruiser, ci pentru ca este o tema despre cum se ajuta motociclistii in general. Mai bine ma duc la somn. Sper ca ati inteles. Editat Noiembrie 28, 2014 de aship Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
--=HD=-- Postat Noiembrie 28, 2014 Share Postat Noiembrie 28, 2014 am vazut ca ai decupat doar o propozitie din toata fraza 1. ...cei ce au harley sunt putin cam batuti in cap... dar am tacut, tocmai ca sa nu poluez, sa nu continui ce nici nu trebuia sa inceapa. si asa au luat foc unii. fraza era asa: "am urmarit diverse forumuri straine si am intrat in discutii cu diversi europeni sau americani, posesori sau nu de harley, posesori sau nu de choppere. in afara faptului ca cei ce au harley sunt putin cam batuti in cap, pot sa spun ca sunt mai multi care sustin ca japonezele sunt peste harley din punct de vedere al fiabilitatii. asta spun si cei 3 prieteni ai mei care repara motoare dinainte de revolutie" si am si zis ca nu cunosc posesori de harley din romania. decat doar 2. pana acum o saptamana nu am citit mai nimic romanesc despre choppere sau cruisere. m-am multumit sa primesc acel email saptamanal de la motociclism.ro. multumesc! si atat. iar cand am spus ca sunt batuti in cap, de fapt ii laudam. pentru ca in engleza (mai ales americana) e cam greu sa faci 'dezacoarde', nu crezi? plus modul lor uneori distorsionat de a vedea si trai viata. CEEA CE CRED EU DESPRE CEI MAI MULTI DINTRE HARLEYISTII DE PESTE OCEAN e ca nu vor decat sa arate ca au un coy in plus si un neuron in minus. citeste topicuri externe si ai sa te lamuresti. deci ca sa ai adevarate senzatii pe un harley, consumul ajunge la 6-7. ok. citisem de 7-8. nu conteaza. cu un rezervor care are 12,5 l (apropo, nu 12 cum ai zis) cata autonomie ai avea fara sa pierzi din senzatii? vedea-te-as traind adevaratele senzatii mergand de la achen la brussel, fara o pompa pe drum, ca tot am vorbit despre asta. incearca sa iti imaginezi... autostrada, 2 benzi pe sens, duminica, cu vreo 3 ore inainte de a se insera (nu sunt tiruri, dar e trafic intens, dar intens, pentru ca in germania si in acea zona exact urmatoarea zi e si prima zi de septembrie si prima zi de scoala) ploaie torentiala (vederea si aderenta afectata) se merge cu cel putin 100 la ora pe prima banda. unde mi-e gandul? cum sa fac, unde sa stau pe banda ca sa fiu mai bine vazut? ce distanta sa pastrez ca sa am spatiu de franare in caz ca cel din fata franeaza? oare nu e prea mare distanta si se baga unul de pe cealalta banda si franeaza ca sa isi ajusteze viteza de banda (cum se intampla din pacate prea des cand, pe banda lui, a doua si ultima in acelasi timp, ii vine din spate un bolid cu 200 la ora)? (iar daca am harley 883 modificat pentru senzatii si am facut obligatoriu plinul la achen, altfel m-am supt) vad ca am deja 140 de km de la ultimul plin si imi mai vine o intrebare...oare cat m-o costa piesa? ca, de, am motor pe injectie si nicio pompa-n cale. oare am ratacit drumul? ca sunt 3 limbi pe aici si oricum nu mai disting mare lucru...doar am trecut prin 3 tari (acelasi oras avand 3 denumiri: in franceza, olandeza, germana)... unde sunt? pe gps nu mai vad nimic de mult si e posibil sa fi ratat o iesire de pe autostrada. asta imi mai lipseste. sunt ud, mort de frig, nu stiu unde ma aflu, nu stiu unde duce drumul. nu stiu cat ma mai tine benzina, da-l naibii de motor. nu mai merg cu el o vreme si strang bani de piesa. important e sa ajung undeva si sa ma incalzesc. numai sa ajung teafar, ca astia merg ca dementii. ce le pasa lor de vreme? au stergatoare, 4 roti, luneta dezaburita, caldura dupa cum doresc. nu mai vorbesc de denivelarile de pe banda pe care merg camioanele. astea au fost o parte din gandurile mele atunci, au mai fost si altele pe care nu le pot spune acum si aici fara sa ma emotionez, pentru ca am copii, femeie, mama, sora.. vroiam doar sa spun ca nu conteaza cand si cine a produs primul motor, importante sunt fiabilitatea, raportul calitate-pret si mai ales cum si ce simti cand calaresti. chiar conteaza atat de mult cine a inventat matematica sau cine si-a adus aportul? or fi fiind grecii? chinezii? francezii? romanii? englezii? americanii nu pot fi, oricum, istoria lor nu poate cuprinde acei ani. conteaza pentru istorie. ceea ce conteaza acum e ca la olimpiadele internationale de informatica, matematica, fizica romanii, rusii si indienii isi impart primele locuri. ei sunt cei mai buni...si mai sunt si fiabili, nu consuma mult, sunt ieftini, rezistenti si intretinerea e aproape moca. daca hondam suzuki, kawa, yamaha si-ar dori sa faca un motor la un pret apropiat de harley...nu stiu zau... daca ne manca-n kur, ne scarpinam. textul copiat de tine e iarasi un fragment. ''In 1898, Triumph decided to extend its own production to include motorcycles and by 1902, the company had produced its first motorcycle—a bicycle fitted with a Belgian Minerva engine.[2] In 1903, after selling more than 500 motorcycles, Triumph began motorcycle production at its unit in Germany. During its first few years producing motorcycles, the company based its designs on those of other manufacturers. In 1904, Triumph began building motorcycles based on its own designs and in 1905 produced its first completely in-house designed motorcycle. By the end of that year, the company had produced more than 250 of that design.'' asa arata complet. daca vinzi 500 de motoare in 17 luni, cum au facut ei in acele vremuri(echivalentul zilelor noastre al catorva mii sau zeci de mii de motoare vandute), risti sa-l gasesti pe GIGEL MOTORCYCLES la rubrica vanzari moto second hand. harley si japonezele s-au tot fabricat si in europa si in partea de sud a asiei, ca sa nu mai vorbesc de componente, care se produc pe unde e mai ieftin...de cele mai multe ori fara ca angajatii sa fie platiti de firma mama, ca sa nu o lungesc. asta nu inseamna ca harley nu e harley, ca honda nu e honda, ori ca triumph nu e triumph. totusi, eu as lua cadru de harley si motor de japoneza daca stai atata timp intr-un garaj ca sa reconditionezi o comunista, pentru ca apoi, cand e gata, sa fii nevoit sa o vinzi din lipsa de bani, asa cum ai facut, nu te numesti motociclist, ci garajist iubitor de motoare si ramai mereu cu acelasi orizont, de neatins. cu tot respectul pentru munca depusa, dar eu prefer sa am un orizont atat de ingust, incat sa se rezume la un singur punct, daca acel punct e mereu altul si altul...si iarasi altul, se cheama ca tinde spre infinit, care tot un orizont e, doar ca e mereu altul si in continua schimbare. imi place cum arata harleyul 883, imi place un motor modificat, mai ales un bobber. un cafe racer. mi-ar placea sa incep si eu unul candva, cu fiii mei sau cu baietii ori singur, dar nu as putea avea unul decat ca pe un al 3-lea motor(pentru care oricum nu as avea prea mult timp, pentru ca as vrea mai mult sa ma plimb, decat sa stau in garaj). nu pot renunta la noroaiele de primavara, altfel poate ar fi al doilea. nici la drumuri lungi. asa ca prefer sa am sanse mai mari sa ajung cu dureri de spate acolo unde imi propun, decat sa raman cu hemoroidu-n drum. asta nu ma face mai putin motociclist, chopperist(cruiserist) ori rocker. chiar ieri am ajuns sa citesc ceva si m-a amuzat, ca tocmai ce ne invrajbiseram in topic despre asta. cititi primul comment de la fiecare link si tineti cont ca e un site american si ca americanii sunt nationalisti. http://www.motorcycle-usa.com/121/887/Motorcycle-Article/2007-Honda-Shadow-Spirit-750-1st-Ride.aspx http://www.motorcycle-usa.com/113/923/Motorcycle-Article/2005-Harley-Davidson-Sportster.aspx si sa nu va intrebati de ce e un singur comment la harley 883. eu totusi nu cred ca era singurul care stia sa scrie. cred ca cei mai multi erau ocupati cu reparatiile prin garaje, plini de ulei si transpirati, injurand cum stiu ei prea bine. asta e clipul unui motociclist adevarat. cu istorie si traditie. toti ai lui tata, mama, sora, veri, unchi, matusi sunt motociclisti adevarati. mama-sa, dupa cum veti auzi in una din istorisirile lui, l-a dus in spate pe tata-su beat, tot drumul de la brussel la londra cu motorul, pe vremea cand nu existau autostrazi. baiatul asta a schimbat multe motoare. a facut parte dintr-un m.c.c. si, dupa ce a iesit din club, a fost curtat de alte cluburi moto, adica e foarte apreciat si popular printre cunoscatori. tot canalul lui de pe youtube e interesant. nu am stiut de el pana sa il vad aici pe topic. mersi, aship. tot pe canalul lui veti gasi si parerea lui referitoare la harley si japoneze. acolo am aflat de un film australian, stone 1974, de care nu stiam si pe care il urmaream linistit azi noapte, in timp ce cativa de aici continuau ce trebuia incheiat. ba chiar neinceput. vina mea. https://www.youtube.com/user/DibberInTheWind/videos deci cel mai mult isi doreste motorul pe care il are-un vfr 750, desi are si a avut inca 4 inainte de asta, un harley si un triumph, a mai avut doua harley si ar mai vrea. nu am nicio treaba cu nimeni din topic si nu cunosc, cred, pe nimeni din topicul asta. nu merg la adunari. iar calatoriile lungi le fac singur, de obicei. doar prin noroaie ma dau cu baietii. nu am multi prieteni, dar cei pe care ii am sunt de nadejde. am avut un prieten, ca tot mi-am amintit de el citind topicul acum cateva zile, care mai bine de 10 ani a mers fara carnet, pentru ca alegea sa mai puna sau sa mai inlociasca ceva la motor, decat sa dea banii pe carnet. acum 20 de ani recunostea un motor dupa cum se auzea. de cateva ori am si iesit pe balcon toti cei care eram in acele momente...si avea dreptate. nu ne-am mai vazut de mai bine de 10 ani. iarna avea motorul in dormitor si il desfacea piesa cu piesa, stergea si lustruia, ungea tot. dupa cativa ani petrecuti in afara, timp in care a fost capul unei grupari de spargatori de banci, a ajuns sa faca puscarie. pentru ca, la un timp dupa ce s-a intors, sa ne dam seama ca ajunsese sa se injecteze in ceafa, sub claia de par, ca sa nu se vada intepaturile. se schimbase rau, era si de el de nerecunoscut, fara sa fi fost posesor de harley. nu am mai stiut de el pana prin 2005...parca... era deja in...intr-un oras mare din ardeal, nu pot sa spun unde...de-o vreme isi terminase primul lui proiect, care este tocmai tema topicului. era laudat si fotografiat pe net si in presa. asa am aflat si eu de el. intre timp a plecat. hm, aproape cu toti cei cu care m-am batut (cand eram adolescent) am ajuns sa terminam in a fi prieteni buni, sa ne respectam. acum sunt de 2 ori tata (cel putin, din cate stiu eu, iar cel mare mai are un an pana sa poata merge legal cu motorul) si nu ma mai bat decat in cuvinte. insa dupa bataia asta in cuvinte, ma indoiesc ca ma voi imprieteni cu cineva. nu am prea postat pe forum. am mai citit de-a lungul timpului, dar doar pentru a mai invata cate ceva, fara sa fi fost macar logat. nu voi pierde nimic daca nu mai dau pe aici. nu mi-am stiut parola si nu am folosit-o cativa ani. de fiecare data cand m-am logat a trebuit sa o recuperez via email. HD, geronimo si care-oti mai fi voi...bascalia salveaza romania. asta e si politica in urma careia ne chinuim noi, romanii, sa strangem bani de o americana, nemteasca, japoneza sau ce-o fi ea...la mana a 2-a sau a n-a. trist! dar ne distram... ce sa va urez? asfalt uscat!? sper ca nu e vreun endurist pe aici, ca urarea asta e o injuratura. numai bine! si ce imi doresc, va doresc si voua. sa ajungem sanatosi acolo unde ne dorim! sa ne bucuram sanatosi de viata atat cat o mai avem! Asa e, precum spui. Multumit?! Acum opreste-te si nu mai jigni aiurea. Rezuma-te la a povesti cum s-a desfasurat deplasarea aceea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shrek1974 Postat Decembrie 14, 2014 Share Postat Decembrie 14, 2014 ca tot au fost 12 grade ieri asta e lung, dar merita fiece secunda daca pe cele 3 e posibil sa le fi vazut, pe urmatorul probabil ca inca nu. abia implineste o luna...si nu e despre choppere, ci despre senzualitate si cafe racer pentru ca ma simt vinovat, desi nu am vrut sa jignesc pe nimeni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThePrincipal Postat Decembrie 14, 2014 Share Postat Decembrie 14, 2014 Cam asa a iesit motorul meu , poate trec la un Z-bar dar nu e nici o graba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Decembrie 15, 2014 Share Postat Decembrie 15, 2014 (editat) Cel mai bine e sa intrati pe roastar raider.com,un forum mare si cu foarte multi membri(99 la suta americani)si veti ramane uimiti cati americani au renuntat la Harley(americanii manelisti ii spun mai nou Hardly)in favoarea unui motor hi-tech japonez.Si tot ei spun ca s-au saturat de BS-uri cu traditia,plete in vant,freedom si alte cacaturi siropoase.Ca sa nu mai vorbesc de racirea cu lichid,motoare echilibrate,sound mai nimic,abs,electronizate in draci si cel mai trist: made in China si asamblat in USA....Deci,HD e mai japonez,actualmente, decat japonezele. PS.Mai HD,sfatos te facu,cine te facu...Nu mai luati orice contra-argument drept ofensa....Si ca sa inchei prefer eticheta cu made in Iwatta,Japan celei chinezesti. Editat Decembrie 15, 2014 de MOTORIOUS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
--=HD=-- Postat Decembrie 15, 2014 Share Postat Decembrie 15, 2014 Cel mai bine e sa intrati pe roastar raider.com,un forum mare si cu foarte multi membri(99 la suta americani)si veti ramane uimiti cati americani au renuntat la Harley... PS.Mai HD,sfatos te facu,cine te facu... Ba, tu esti de-a dreptul cu capul. Vrei sa intru pe un Forum dedicat Yamaha ca sa inteleg de ce este prost Harley. PS. Macar eu dau sfaturi DIN PROPRIE EXPERIENTA... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.