cumintelul Postat Decembrie 10, 2007 Share Postat Decembrie 10, 2007 Ai grija foarte mare si te rog nu mai face asta... fara asigurare este destul de riscant si nu e nevoie sa te risti degeaba... ar fi pacat de fezerica ta Merci mult pentru sfat! Din octombrie nu am mai scos-o la plimbare si au mai fost atatea zile frumoase dar ieri n-am mai rezistat! N-o sa se mai intample...stiu si eu ca e riscant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Decembrie 11, 2007 Share Postat Decembrie 11, 2007 Ai grija foarte mare si te rog nu mai face asta... fara asigurare este destul de riscant si nu e nevoie sa te risti degeaba... ar fi pacat de fezerica ta OK, sigur ca ar fi pacat sa fie implicat cu fezerica lui intr-un accident (ii doresc sa nu i se intample niciodata), dar asta nu are legatura cu RCA-ul lui! RCA-ul lui are menirea de a despagubi pe cei ale caror autovehicule le-ar putea lovi in cazul unui accident. Altfel spus: RCA-ul nu priveste daunele cauzate motorului, ci pe cele cauzate de motor altora. Asa ca, atata timp cat nu lovesti pe nimeni... asigurarea sta linistita la locul ei. Daca te loveste altul pe tine, politistul iti va cere sa ii prezinti si asigurarea, dar asta ca procedura de rutina. Oricum, grija cum mergi, asfaltul e ca un plastic inghetat la ora asta. Pace! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuzzy Postat Decembrie 12, 2007 Share Postat Decembrie 12, 2007 Am spus-o exact in sensul ca fiind incepator sa nu pocneasca vreo aripa, portiera, etc si porma sa planga dupa bani... nu de altceva dar cam e diferenta intre o portiera de dacie si una de passat ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy` Postat Decembrie 12, 2007 Share Postat Decembrie 12, 2007 acum el shtie cel mai bine la ce se risca.....daca e sa se intample cava isi asuma raspunderea sa vina primavara odata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cumintelul Postat Decembrie 13, 2007 Share Postat Decembrie 13, 2007 Ai un sentiment ciudat cand vezi ca unora le pasa de ceea ce faci...o multime de pareri! Sincer sa fiu singurul risc la care m-am gandit eu a fost o intalnire neasteptata cu politia si consecintele acesteia; cat despre un eventual accident...haideti ca nu sunt chiar atat de "incepator" si mai sunt si "cumintel" de cele mai multe ori! Ride safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanLudus Postat Decembrie 13, 2007 Share Postat Decembrie 13, 2007 Eu am luat 117 lei amenda, achitata pe loc, pentru ca nu am avut actele la mine... cu banii astia faci asigurarea pe 6 luni, da' na... fiecare cum crede... ... si mai sunt si "cumintel" de cele mai multe ori! Ride safe! Ehe... nu stii niciodata, eu am zis ca nu are cum sa mi se intample... tocmai mie... nuuu... si i-am palit domnului helicks motoru. Pardon rajnitza Asa ca amu si-a luat rereu... daca mi-l da la primavara isi ia cbr 1000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Decembrie 13, 2007 Share Postat Decembrie 13, 2007 Eu am luat 117 lei amenda, achitata pe loc, pentru ca nu am avut actele la mine... cu banii astia faci asigurarea pe 6 luni, da' na... fiecare cum crede... Ehe... nu stii niciodata, eu am zis ca nu are cum sa mi se intample... tocmai mie... nuuu... si i-am palit domnului helicks motoru. Pardon rajnitza Asa ca amu si-a luat rereu... daca mi-l da la primavara isi ia cbr 1000 Unu la mana: numele este "Hellicks", cu doua betze din alea, nu cu unu! Doi la mana: Rajnitza aia merge si dupa ce ai picat tu cu ea ! Trei la mana: de bestia de 900 nu ma despart vreo doi ani, io asa zic. Si nu imi doresc RR1000, ci un 954 preparat cum trebuie! Dar acuma, daca tu zici ca asa e schema... fie, ma descurc si cu ala de 1000 . Gata, am invadat destul topicul fezeristilor! HSH! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
steppenwolf_md Postat Decembrie 14, 2007 Share Postat Decembrie 14, 2007 (editat) Buna, locuiesc in Moldova,Chisinau, am si eu un FZR 1000 exup(mai putin exup va explic mai jos), l-am procurat in aprilie 2007, si de atunci s-a inceput: 1) dupa o perioada foarte scurta nu mai lua turatii mai sus de 4000 si nu imi dadeam seama de ce?! ma tot intrebam ce are... si avem noi aici niste mecanici prosti mah... pana la urma m-am dus la un prieten electrician si a depistat ca problema e in motorasul EXUP, la toba de esapament era scos EXUP-ul... iar motorasul se bloca... cred ca era uzat deja... Mama ce tampit ma simtiam ca am cumparat motorul asta... Mi-a facut un inlocuitor de motoras din scheme , un mini compiuter care minte CDI-ul ca motorasul lucreaza 2)Avea toba de esapament HONDA!!! , am inlocuit-o cu una de carbon LeoVince... 3) am schimbat filtru aer si ulei, ulei am cumparat cel mai scump Motul 300V 4l - 44 euro. 4) am facut sincronizarea carburatoarelor... Nu imi place ca de la 2800 - 3200 rpm are pierderi, si stiu ca e problema in EXUP... m-am tot gandit sa-i fac un tuning: mi-au venit din america Filtre K&N si set DynoJet, pe loc am cumaparat kit lantz nou si ma gandesc sa cumpar Full exhaust system de la Akropivic pt FZR/YZF 1000 , din cate am inteles eu ca nu e nevoie de exup... ce spuneti voi de asta? se merita? Sistemul de franare din fatza vreau sa le inlocuiesc de la R1, se aude un zangait la discurele din fatza ... Multi mi-au spus sa o vand , dar ideea ca va fi unicata de mine imi da puterea sa merg mai departe... ) Apropo de consum de ulei... In peste 5000km a luat 3l de ulei Motul 300V 15w50... viteza max pe care am luat-o era de 230Km/h si eram in viteza a 4... Drumurile la noi nu permit viteza mari doar daca esti kamikaze ... Editat Decembrie 14, 2007 de steppenwolf_md Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanLudus Postat Decembrie 15, 2007 Share Postat Decembrie 15, 2007 Frumos frumos... cred ca urmeaza sa schimbi motorul, cadru, si pana la urma faci de un r1 Frumos ce ai facut, totusi nu e cam mare investitia ? Drumuri bune ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
steppenwolf_md Postat Decembrie 15, 2007 Share Postat Decembrie 15, 2007 In comparatie cu Dnepr - K750, Ural... Yamaha este un sac fara fund, chiar luand in considerare ca la noi toti spun pe un glas k Ural si Dnepr au consum mare de benzina... Undeva 600 euro +/- am investit... si daca nu ma razgandesc , voi continua... Am mers pe GSX-R 750 - 91, CBR1000RR 2003... Ultimul merge repede... dar tot FZR imi sta in inima... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Decembrie 16, 2007 Share Postat Decembrie 16, 2007 ...ma gandesc sa cumpar Full exhaust system de la Akropivic pt FZR/YZF 1000 , din cate am inteles eu ca nu e nevoie de exup... ce spuneti voi de asta? se merita? Sistemul de franare din fatza vreau sa le inlocuiesc de la R1, se aude un zangait la discurele din fatza ... Apropo de consum de ulei... In peste 5000km a luat 3l de ulei Motul 300V 15w50... viteza max pe care am luat-o era de 230Km/h si eram in viteza a 4... Drumurile la noi nu permit viteza mari doar daca esti kamikaze ... Parerea mea e sa te mai gandesti odata... sistemul EXUP (inventat si omologat de YAMAHA) s'a dovedit a fi imbatabil pentru uzul "normal", de strada. Citeam undeva ca HONDA a trebuit sa plateasca drepturi de "patent" 2 mil $ pentru fiecare model la care foloseste acest sistem. Da, desi probabil ca l'au denumit altfel, HONDA CBR1000RR are EXUP ! In plus, daca nu esti vre'un geniu al "tuning"ului, probabil ca nu vei reusi niciodata sa scapi de caderea de putere la low/middle rpm in absenta EXUP'ului... mai bine ai incerca sa gasesti un servomotor pe la defrisari. Ce model este sistemul de franare? Daca e cel cu 6 pistonase pe fiercare etrier nu vad de ce ai vrea sa'l inlocuiesti, eu unul sunt mai mult decat multumit de frane, totul e sa ai niste placute de frana serioase si eventual furtune metalice. Aaah... daca gasit un sistem de franare de la R1 (etrierii se potrivesc perfect in suportii originali) moca, sau foarte ieftin se schimba datele problemei! Consumul de ulei la FZR1000EXUP e deja notoriu, cea mai populara teorie ar fi ca pentru a asigura ungerea EXUP'ului, o mica cantitate de ulei este "scapata" pe langa supapele de evacuare... asadar un consum intre 300-400gr/1000km la mers linistit si pana la 1L/1000km poate fi considerat "normal". Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
steppenwolf_md Postat Decembrie 17, 2007 Share Postat Decembrie 17, 2007 Din pacate la noi cu piesele e slut tare... abea incep sa apara japonezele... in oras sant cel putin eu am vazut 3 FZR750, 1 x ThunderAce, si 2x FZR 1000 dintre care unul este al meu... Asa ca sperantze de a gasi la noi servo motor sant nule... Ma gandesc ca daca pun chitul DynoJet si filtrele K&N si full Akropovik se skimba situatzia... nu stiu de unde dar am impresia ca cei de la Yamaha au pus EXUP-ul si din motive ale economiei... iar daca eu ii pun kiturile mele automat renutz la un consum mik.. Nu sant sigur... Modelu este 93... deci e cu 4 pistoane.... pt asa tren... e cam putin... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sogard82 Postat Decembrie 17, 2007 Share Postat Decembrie 17, 2007 nu ma pricep pre tare... dar daca ii pui filtre k&n si alte imbunatatiri ai nevoie si de un mecanic bun ... deoarece e mai greu de reglat dupaia..asa ca daca nu ai un mecanic bun risti sa pui toate astea pe ea si sa vezi ca ai probleme (nu ca nu ar fi bune imbunatatirile dar devine motorul mult mai pretentios de reglat) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Decembrie 17, 2007 Share Postat Decembrie 17, 2007 Din pacate la noi cu piesele e slut tare... abea incep sa apara japonezele... in oras sant cel putin eu am vazut 3 FZR750, 1 x ThunderAce, si 2x FZR 1000 dintre care unul este al meu... Asa ca sperantze de a gasi la noi servo motor sant nule... Ma gandesc ca daca pun chitul DynoJet si filtrele K&N si full Akropovik se skimba situatzia... nu stiu de unde dar am impresia ca cei de la Yamaha au pus EXUP-ul si din motive ale economiei... iar daca eu ii pun kiturile mele automat renutz la un consum mik.. Nu sant sigur... Modelu este 93... deci e cu 4 pistoane.... pt asa tren... e cam putin... EXUP'ul a fost inventat nu (neaparat) pe considerente economice ci mai ales pentru a realiza un grafic de putere cat mai lin, care sa ofere un cuplu rezonabil de la turatii decente... ideal uzului stradal. Kitul Dyno, filtrul K&N (apropo, tu zici "filtrele"... adica d'alea individuale?) si evacuarea full Akrapo o sa'ti dea probabil un oarece spor de putere la 8-10000rpm, bineinteles cu cresterea considerabila a consumului, insa vor acutiza si mai tare lipsa de putere la turatii mici/mijlocii. Sa nu fii surprins daca pe strada, un FZR "clasic" va parea mai potent decat unul "preparat"... Daca franele sunt modelul cu 4 pistonase... ai dreptate, sunt un pic subdimensionate. Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
steppenwolf_md Postat Decembrie 17, 2007 Share Postat Decembrie 17, 2007 (editat) Problema principala ar fi ca la mine tot sistemul EXUP este scos, si l-a scos fostul stapan... si supapa de la toba de esapament tzangaia, cred ca era uzata considrabil... Asa ca "pipes-urele noi cu servomotru si celelalte detalii" costa aftermarket in jur de 1200 $... ( si m-am gandit ca full exhaust akropovik e mai ieftin in jur de 700$ Iar instalarea am vrut s-o fac in Romania, sa ma consult cu RORO... la stend tot cum trebuie.. .. Deja ma gandesc la un set de pistoane noi de 1040cm3 Editat Decembrie 17, 2007 de steppenwolf_md Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vinkator Postat Decembrie 17, 2007 Share Postat Decembrie 17, 2007 Salutare... m-am apucat de o mica cosmetizare a Fzricai,si printre altele (vopsit jenti,scarite,aparatori,carene) vreau sa schimb si manerele,dar am o problema la manerul din dreapta(cel cu acceleratia)...nu stiu cum sa il scot La cel din stanga(cu ambreajul) exista un opritor prevazut cu imbus la capatul dinspre exterior,scoti imbusul presupun si apoi manerul, pe cand la cel din dreapta exista acel opritor de metal dar nu e prevazut cu nici un sistem de desurubare. E cineva care a schimbat manerele si stie care e "cioaca " ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cumintelul Postat Decembrie 18, 2007 Share Postat Decembrie 18, 2007 Salutare... m-am apucat de o mica cosmetizare a Fzricai,si printre altele (vopsit jenti,scarite,aparatori,carene) vreau sa schimb si manerele,dar am o problema la manerul din dreapta(cel cu acceleratia)...nu stiu cum sa il scot La cel din stanga(cu ambreajul) exista un opritor prevazut cu imbus la capatul dinspre exterior,scoti imbusul presupun si apoi manerul, pe cand la cel din dreapta exista acel opritor de metal dar nu e prevazut cu nici un sistem de desurubare. E cineva care a schimbat manerele si stie care e "cioaca " ? Salutare! Eu am schimbat manerele dar nu am avut nici o problema,ma refer la acel opritor! Eu am avut imbus la ambele capete si...a fost destul de usor! Pune si tu o poza (daca poti)cu "problema" sa vedem si noi despre ce e vorba poate stie cineva. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BLACK SPIDER Postat Decembrie 19, 2007 Share Postat Decembrie 19, 2007 (editat) Salut, Vand roata spate completa 18x3,5 (rulmenti, disc frana, gumele antisoc, suportul rotii dintate, inclusiv cauciuc Bridgestone Batlax 150/70ZR18, profil cca 3 mm pe mijloc, 5 pe lateral), bascula pentru FZR 600 3HE, distantiere , ax roata si kit pinioane transmisie + lant (15 respectiv 45 dinti) cca. 3000 km roata: 100 euro bascula: 50 euro ........................................pt roata si bascula luate impreuna : 130 euro kit transmisie: 40 euro nu sunt lovite, eu am facut doar upgrade cu roata de yzf 750 17x5,5(cauciuc de 180), bascula si kit de lant de fzr 600r Editat Decembrie 19, 2007 de BLACK SPIDER Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius78byu Postat Decembrie 19, 2007 Share Postat Decembrie 19, 2007 Multzam. Nu mai am voie sa-l ratez... trece tot sezonul :-) Stiu ca e cam mare pentru un incepator si o sa incerc sa ma grija cu el. Sunt constient de riscuri si cred ca ma pot controla. oricum thx pt. sfat! Inca o intrebare. Eu inca nu am umblat prin el. Nu am schimbat filtre, nu am curatzat bujii... Pentru asta sunt necesare scule speciale Yamaha? Manualul de service a venit o data cu motorul, asa ca daca are cineva nevoie, sa-mi spuna. In legatura cu functionarea valvulei exup...nu am verificat nimik. Sincer sa fiu, nici nu stiu cum, dar o sa ma documentez si o sa verific. vreau si eu manualul te rog....(id mess=marius25byu).....multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebanna Postat Decembrie 20, 2007 Share Postat Decembrie 20, 2007 Salutare oameni buni... In prag de craciun imi pun si eu o intrebare ?? Care lichid de frana ai mai bun pentru un FZR600 cu motor 3HE ?? Lichid frana DOT 3 , DOT 4 sau DOT 5,1 ?? Etrierii sunt cu 4 pistonase fata si doua pistonase spate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BLACK SPIDER Postat Decembrie 20, 2007 Share Postat Decembrie 20, 2007 Salutare oameni buni... In prag de craciun imi pun si eu o intrebare ?? Care lichid de frana ai mai bun pentru un FZR600 cu motor 3HE ?? Lichid frana DOT 3 , DOT 4 sau DOT 5,1 ?? Etrierii sunt cu 4 pistonase fata si doua pistonase spate... DOT 4 spune manualul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sogard82 Postat Decembrie 20, 2007 Share Postat Decembrie 20, 2007 black spider. a mers sa pui bascula de r6? ca vazusem la posesori de r6 ca vroiai sa faci chestia asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vinkator Postat Decembrie 21, 2007 Share Postat Decembrie 21, 2007 Salutare! Eu am schimbat manerele dar nu am avut nici o problema,ma refer la acel opritor! Eu am avut imbus la ambele capete si...a fost destul de usor! Pune si tu o poza (daca poti)cu "problema" sa vedem si noi despre ce e vorba poate stie cineva. Succes! Opritorul nu are cap de imbus ca sa-l desfac sa schimb mansonul. Oricum pana la urma le-am schimbat fara sa scot opritorul...m-am chinuit si le-am tras cu "forta bruta" peste el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cumintelul Postat Decembrie 21, 2007 Share Postat Decembrie 21, 2007 Opritorul nu are cap de imbus ca sa-l desfac sa schimb mansonul. Oricum pana la urma le-am schimbat fara sa scot opritorul...m-am chinuit si le-am tras cu "forta bruta" peste el. Da am vazut poza si cred ca ala din capatul ghidonului e un fel de "crash pad"(pt cazaturi) care se infileteaza. Probabil daca ai fi scos ala cu o cheie franceza sau cu altceva ar fi iesit si acel opritor.Dar daca zici ca ai rezolvat-o atunci multa bafta si LA MULTI ANI! --- Mesaj completat în 21 Dec 2007 16:07 -------------LA MULTI ANI la toata lumea,sa aveti SF-uri(sarbatori fericite) si sa ne auzim cu bine la anul care vine. UN AN NOU FERICIT! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuzzy Postat Decembrie 22, 2007 Share Postat Decembrie 22, 2007 Salve! Are careva o carena din partea dreapta a motoretei in plus p'acasa? ... fzr 600 3he... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.