Sari la conținut

Detinatori de Yamaha FZR


ray
 Share

Postări Recomandate

Din pacate la noi cu piesele e slut tare... abea incep sa apara japonezele... in oras sant cel putin eu am vazut 3 FZR750, 1 x ThunderAce, si 2x FZR 1000 dintre care unul este al meu... :kick:

Asa ca sperantze de a gasi la noi servo motor sant nule... :crack:

 

Ma gandesc ca daca pun chitul DynoJet si filtrele K&N si full Akropovik se skimba situatzia... nu stiu de unde dar am impresia ca cei de la Yamaha au pus EXUP-ul si din motive ale economiei... iar daca eu ii pun kiturile mele automat renutz la un consum mik.. :cheers: :crack: Nu sant sigur...

 

 

Modelu este 93... deci e cu 4 pistoane.... pt asa tren... e cam putin... :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

nu ma pricep pre tare... dar daca ii pui filtre k&n si alte imbunatatiri ai nevoie si de un mecanic bun ... deoarece e mai greu de reglat dupaia..asa ca daca nu ai un mecanic bun risti sa pui toate astea pe ea si sa vezi ca ai probleme (nu ca nu ar fi bune imbunatatirile dar devine motorul mult mai pretentios de reglat)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate la noi cu piesele e slut tare... abea incep sa apara japonezele... in oras sant cel putin eu am vazut 3 FZR750, 1 x ThunderAce, si 2x FZR 1000 dintre care unul este al meu... :kick:

Asa ca sperantze de a gasi la noi servo motor sant nule... :crack:

 

Ma gandesc ca daca pun chitul DynoJet si filtrele K&N si full Akropovik se skimba situatzia... nu stiu de unde dar am impresia ca cei de la Yamaha au pus EXUP-ul si din motive ale economiei... iar daca eu ii pun kiturile mele automat renutz la un consum mik.. :cheers: :crack: Nu sant sigur...

Modelu este 93... deci e cu 4 pistoane.... pt asa tren... e cam putin... :P

 

EXUP'ul a fost inventat nu (neaparat) pe considerente economice ci mai ales pentru a realiza un grafic de putere cat mai lin, care sa ofere un cuplu rezonabil de la turatii decente... ideal uzului stradal.

 

Kitul Dyno, filtrul K&N (apropo, tu zici "filtrele"... adica d'alea individuale?) si evacuarea full Akrapo o sa'ti dea probabil un oarece spor de putere la 8-10000rpm, bineinteles cu cresterea considerabila a consumului, insa vor acutiza si mai tare lipsa de putere la turatii mici/mijlocii.

 

Sa nu fii surprins daca pe strada, un FZR "clasic" va parea mai potent decat unul "preparat"...

 

Daca franele sunt modelul cu 4 pistonase... ai dreptate, sunt un pic subdimensionate.

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema principala ar fi ca la mine tot sistemul EXUP este scos, si l-a scos fostul stapan... si supapa de la toba de esapament tzangaia, cred ca era uzata considrabil... :crack:

 

Asa ca "pipes-urele noi cu servomotru si celelalte detalii" costa aftermarket in jur de 1200 $... :cheers:(

 

si m-am gandit ca full exhaust akropovik e mai ieftin in jur de 700$ :crack:

 

Iar instalarea am vrut s-o fac in Romania, sa ma consult cu RORO... la stend tot cum trebuie.. .. :kick:

 

Deja ma gandesc la un set de pistoane noi de 1040cm3 :P

post-26811-1197901564_thumb.jpg

Editat de steppenwolf_md
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare... m-am apucat de o mica cosmetizare a Fzricai,si printre altele (vopsit jenti,scarite,aparatori,carene) vreau sa schimb si manerele,dar am o problema la manerul din dreapta(cel cu acceleratia)...nu stiu cum sa il scot :kick:

 

La cel din stanga(cu ambreajul) exista un opritor prevazut cu imbus la capatul dinspre exterior,scoti imbusul presupun si apoi manerul, pe cand la cel din dreapta exista acel opritor de metal dar nu e prevazut cu nici un sistem de desurubare. :crack:

 

E cineva care a schimbat manerele si stie care e "cioaca " ? :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare... m-am apucat de o mica cosmetizare a Fzricai,si printre altele (vopsit jenti,scarite,aparatori,carene) vreau sa schimb si manerele,dar am o problema la manerul din dreapta(cel cu acceleratia)...nu stiu cum sa il scot :kick:

 

La cel din stanga(cu ambreajul) exista un opritor prevazut cu imbus la capatul dinspre exterior,scoti imbusul presupun si apoi manerul, pe cand la cel din dreapta exista acel opritor de metal dar nu e prevazut cu nici un sistem de desurubare. :cheers:

 

E cineva care a schimbat manerele si stie care e "cioaca " ? :crack:

 

Salutare! Eu am schimbat manerele dar nu am avut nici o problema,ma refer la acel opritor! :crack: Eu am avut imbus la ambele capete si...a fost destul de usor! Pune si tu o poza (daca poti)cu "problema" sa vedem si noi despre ce e vorba poate stie cineva. Succes! :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Vand roata spate completa 18x3,5 (rulmenti, disc frana, gumele antisoc, suportul rotii dintate, inclusiv cauciuc Bridgestone Batlax 150/70ZR18, profil cca 3 mm pe mijloc, 5 pe lateral), bascula pentru FZR 600 3HE, distantiere , ax roata si kit pinioane transmisie + lant (15 respectiv 45 dinti) cca. 3000 km

 

roata: 100 euro

bascula: 50 euro ........................................pt roata si bascula luate impreuna : 130 euro

kit transmisie: 40 euro

 

nu sunt lovite, eu am facut doar upgrade cu roata de yzf 750 17x5,5(cauciuc de 180), bascula si kit de lant de fzr 600r

post-12587-1198094397_thumb.jpg

post-12587-1198094414_thumb.jpg

Editat de BLACK SPIDER
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multzam. Nu mai am voie sa-l ratez... trece tot sezonul :-)

Stiu ca e cam mare pentru un incepator si o sa incerc sa ma grija cu el. Sunt constient de riscuri si cred ca ma pot controla. oricum thx pt. sfat!

Inca o intrebare. Eu inca nu am umblat prin el. Nu am schimbat filtre, nu am curatzat bujii... Pentru asta sunt necesare scule speciale Yamaha? Manualul de service a venit o data cu motorul, asa ca daca are cineva nevoie, sa-mi spuna.

In legatura cu functionarea valvulei exup...nu am verificat nimik. Sincer sa fiu, nici nu stiu cum, dar o sa ma documentez si o sa verific.

vreau si eu manualul te rog....(id mess=marius25byu).....multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare oameni buni...

In prag de craciun imi pun si eu o intrebare ??

Care lichid de frana ai mai bun pentru un FZR600 cu motor 3HE ??

Lichid frana DOT 3 , DOT 4 sau DOT 5,1 ??

Etrierii sunt cu 4 pistonase fata si doua pistonase spate...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare oameni buni...

In prag de craciun imi pun si eu o intrebare ??

Care lichid de frana ai mai bun pentru un FZR600 cu motor 3HE ??

Lichid frana DOT 3 , DOT 4 sau DOT 5,1 ??

Etrierii sunt cu 4 pistonase fata si doua pistonase spate...

 

DOT 4 spune manualul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Eu am schimbat manerele dar nu am avut nici o problema,ma refer la acel opritor! :rolleyes: Eu am avut imbus la ambele capete si...a fost destul de usor! Pune si tu o poza (daca poti)cu "problema" sa vedem si noi despre ce e vorba poate stie cineva. Succes! :rock:

 

 

post-13253-1198240665_thumb.jpg post-13253-1198240678_thumb.jpg

 

Opritorul nu are cap de imbus ca sa-l desfac sa schimb mansonul.

 

Oricum pana la urma le-am schimbat fara sa scot opritorul...m-am chinuit si le-am tras cu "forta bruta" peste el. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-13253-1198240665_thumb.jpg post-13253-1198240678_thumb.jpg

 

Opritorul nu are cap de imbus ca sa-l desfac sa schimb mansonul.

 

Oricum pana la urma le-am schimbat fara sa scot opritorul...m-am chinuit si le-am tras cu "forta bruta" peste el. :rolleyes:

 

Da am vazut poza si cred ca ala din capatul ghidonului e un fel de "crash pad"(pt cazaturi) care se infileteaza. Probabil daca ai fi scos ala cu o cheie franceza sau cu altceva ar fi iesit si acel opritor.Dar daca zici ca ai rezolvat-o atunci multa bafta si LA MULTI ANI! :crack:

 

--- Mesaj completat în 21 Dec 2007 16:07 -------------
LA MULTI ANI la toata lumea,sa aveti SF-uri(sarbatori fericite) si sa ne auzim cu bine la anul care vine. UN AN NOU FERICIT!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

black spider. a mers sa pui bascula de r6? ca vazusem la posesori de r6 ca vroiai sa faci chestia asta.

 

 

nu merge bascula de r6, merge de la fzr 600r 4jh sau fzr 1000 3le dar este mai mult de lucru la cadru

,pt bascula de 4jh tre adancite lagarele cu cativa mm si se poate monta usor roata de 4jh, 5x17" , dar eu am montat roata de yzf 750 5,5x17 , a trebuit sa refac doar distantierele si sa bucsez interiorul rotii pt ca are diametru mai mare respectiv 28mm.

 

o sa postez un tutorial amanuntit cu toata treaba asta mai tarziu si o sa pun si niste foto

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

YO4HGX am vazut ca esti foarte documentat si totodata si ca esti din constanta , si eu tot din judet sunt si am o problema majora daca poti sa ma ajuti sa gasesc un mecanic bun ptr fzr-ul meu ..... adik motorul e desfacut de un mecanic cu ghilimelele de rigoare si sincer a stat asa cam 1 an si acum nu cred ca mai stie sa il faca la loc...... de fapt sunt mai multe probleme dar nu e loc acum si ptr asta ..... multumesc anticipat :crack: :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

YO4HGX am vazut ca esti foarte documentat si totodata si ca esti din constanta , si eu tot din judet sunt si am o problema majora daca poti sa ma ajuti sa gasesc un mecanic bun ptr fzr-ul meu ..... adik motorul e desfacut de un mecanic cu ghilimelele de rigoare si sincer a stat asa cam 1 an si acum nu cred ca mai stie sa il faca la loc...... de fapt sunt mai multe probleme dar nu e loc acum si ptr asta ..... multumesc anticipat :crack: :rolleyes:

 

Delicata problema... sincer, nu stiu cine s'ar incumeta sa se bage la un motor desfacut de un mecanic "cu ghilimele" acum 1 an si... care nu mai stie sa'l faca la loc.

 

Desi in Constanta nu cunosc nici un "specialist" in FZR'uri, mai sunt mecanici care si'au mai bagat nasul prin ele. Ce probleme ai concret?

 

Sarbatori Fericite!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare!!

 

am si eu o intrebare

 

se potrivesc piesele d :crack: e pe fzr pe yzf thundercat ...is nou printre motociclistit si nu prea le am cu mecanica

 

 

sunt unele piese care se potrivesc

de ex: discurile de frana, etrierii, bordul, anumite piese de motor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

La multi ani! de la un posesor de fezerica accidentata, viitor fost posesor adica :bigstar: In curand incep sa o dezmembrez... o sa mai scriu aici.

ray de cat era fzr-ul dinainte de kawasaki?

daca era de 1000 fa-mi te rog o comparatie intrea ea si zx9-le

gracias te tzuk :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...