steppenwolf_md Postat Decembrie 17, 2007 Share Postat Decembrie 17, 2007 Din pacate la noi cu piesele e slut tare... abea incep sa apara japonezele... in oras sant cel putin eu am vazut 3 FZR750, 1 x ThunderAce, si 2x FZR 1000 dintre care unul este al meu... Asa ca sperantze de a gasi la noi servo motor sant nule... Ma gandesc ca daca pun chitul DynoJet si filtrele K&N si full Akropovik se skimba situatzia... nu stiu de unde dar am impresia ca cei de la Yamaha au pus EXUP-ul si din motive ale economiei... iar daca eu ii pun kiturile mele automat renutz la un consum mik.. Nu sant sigur... Modelu este 93... deci e cu 4 pistoane.... pt asa tren... e cam putin... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sogard82 Postat Decembrie 17, 2007 Share Postat Decembrie 17, 2007 nu ma pricep pre tare... dar daca ii pui filtre k&n si alte imbunatatiri ai nevoie si de un mecanic bun ... deoarece e mai greu de reglat dupaia..asa ca daca nu ai un mecanic bun risti sa pui toate astea pe ea si sa vezi ca ai probleme (nu ca nu ar fi bune imbunatatirile dar devine motorul mult mai pretentios de reglat) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Decembrie 17, 2007 Share Postat Decembrie 17, 2007 Din pacate la noi cu piesele e slut tare... abea incep sa apara japonezele... in oras sant cel putin eu am vazut 3 FZR750, 1 x ThunderAce, si 2x FZR 1000 dintre care unul este al meu... Asa ca sperantze de a gasi la noi servo motor sant nule... Ma gandesc ca daca pun chitul DynoJet si filtrele K&N si full Akropovik se skimba situatzia... nu stiu de unde dar am impresia ca cei de la Yamaha au pus EXUP-ul si din motive ale economiei... iar daca eu ii pun kiturile mele automat renutz la un consum mik.. Nu sant sigur... Modelu este 93... deci e cu 4 pistoane.... pt asa tren... e cam putin... EXUP'ul a fost inventat nu (neaparat) pe considerente economice ci mai ales pentru a realiza un grafic de putere cat mai lin, care sa ofere un cuplu rezonabil de la turatii decente... ideal uzului stradal. Kitul Dyno, filtrul K&N (apropo, tu zici "filtrele"... adica d'alea individuale?) si evacuarea full Akrapo o sa'ti dea probabil un oarece spor de putere la 8-10000rpm, bineinteles cu cresterea considerabila a consumului, insa vor acutiza si mai tare lipsa de putere la turatii mici/mijlocii. Sa nu fii surprins daca pe strada, un FZR "clasic" va parea mai potent decat unul "preparat"... Daca franele sunt modelul cu 4 pistonase... ai dreptate, sunt un pic subdimensionate. Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
steppenwolf_md Postat Decembrie 17, 2007 Share Postat Decembrie 17, 2007 (editat) Problema principala ar fi ca la mine tot sistemul EXUP este scos, si l-a scos fostul stapan... si supapa de la toba de esapament tzangaia, cred ca era uzata considrabil... Asa ca "pipes-urele noi cu servomotru si celelalte detalii" costa aftermarket in jur de 1200 $... ( si m-am gandit ca full exhaust akropovik e mai ieftin in jur de 700$ Iar instalarea am vrut s-o fac in Romania, sa ma consult cu RORO... la stend tot cum trebuie.. .. Deja ma gandesc la un set de pistoane noi de 1040cm3 Editat Decembrie 17, 2007 de steppenwolf_md Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vinkator Postat Decembrie 17, 2007 Share Postat Decembrie 17, 2007 Salutare... m-am apucat de o mica cosmetizare a Fzricai,si printre altele (vopsit jenti,scarite,aparatori,carene) vreau sa schimb si manerele,dar am o problema la manerul din dreapta(cel cu acceleratia)...nu stiu cum sa il scot La cel din stanga(cu ambreajul) exista un opritor prevazut cu imbus la capatul dinspre exterior,scoti imbusul presupun si apoi manerul, pe cand la cel din dreapta exista acel opritor de metal dar nu e prevazut cu nici un sistem de desurubare. E cineva care a schimbat manerele si stie care e "cioaca " ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cumintelul Postat Decembrie 18, 2007 Share Postat Decembrie 18, 2007 Salutare... m-am apucat de o mica cosmetizare a Fzricai,si printre altele (vopsit jenti,scarite,aparatori,carene) vreau sa schimb si manerele,dar am o problema la manerul din dreapta(cel cu acceleratia)...nu stiu cum sa il scot La cel din stanga(cu ambreajul) exista un opritor prevazut cu imbus la capatul dinspre exterior,scoti imbusul presupun si apoi manerul, pe cand la cel din dreapta exista acel opritor de metal dar nu e prevazut cu nici un sistem de desurubare. E cineva care a schimbat manerele si stie care e "cioaca " ? Salutare! Eu am schimbat manerele dar nu am avut nici o problema,ma refer la acel opritor! Eu am avut imbus la ambele capete si...a fost destul de usor! Pune si tu o poza (daca poti)cu "problema" sa vedem si noi despre ce e vorba poate stie cineva. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BLACK SPIDER Postat Decembrie 19, 2007 Share Postat Decembrie 19, 2007 (editat) Salut, Vand roata spate completa 18x3,5 (rulmenti, disc frana, gumele antisoc, suportul rotii dintate, inclusiv cauciuc Bridgestone Batlax 150/70ZR18, profil cca 3 mm pe mijloc, 5 pe lateral), bascula pentru FZR 600 3HE, distantiere , ax roata si kit pinioane transmisie + lant (15 respectiv 45 dinti) cca. 3000 km roata: 100 euro bascula: 50 euro ........................................pt roata si bascula luate impreuna : 130 euro kit transmisie: 40 euro nu sunt lovite, eu am facut doar upgrade cu roata de yzf 750 17x5,5(cauciuc de 180), bascula si kit de lant de fzr 600r Editat Decembrie 19, 2007 de BLACK SPIDER Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius78byu Postat Decembrie 19, 2007 Share Postat Decembrie 19, 2007 Multzam. Nu mai am voie sa-l ratez... trece tot sezonul :-) Stiu ca e cam mare pentru un incepator si o sa incerc sa ma grija cu el. Sunt constient de riscuri si cred ca ma pot controla. oricum thx pt. sfat! Inca o intrebare. Eu inca nu am umblat prin el. Nu am schimbat filtre, nu am curatzat bujii... Pentru asta sunt necesare scule speciale Yamaha? Manualul de service a venit o data cu motorul, asa ca daca are cineva nevoie, sa-mi spuna. In legatura cu functionarea valvulei exup...nu am verificat nimik. Sincer sa fiu, nici nu stiu cum, dar o sa ma documentez si o sa verific. vreau si eu manualul te rog....(id mess=marius25byu).....multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebanna Postat Decembrie 20, 2007 Share Postat Decembrie 20, 2007 Salutare oameni buni... In prag de craciun imi pun si eu o intrebare ?? Care lichid de frana ai mai bun pentru un FZR600 cu motor 3HE ?? Lichid frana DOT 3 , DOT 4 sau DOT 5,1 ?? Etrierii sunt cu 4 pistonase fata si doua pistonase spate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BLACK SPIDER Postat Decembrie 20, 2007 Share Postat Decembrie 20, 2007 Salutare oameni buni... In prag de craciun imi pun si eu o intrebare ?? Care lichid de frana ai mai bun pentru un FZR600 cu motor 3HE ?? Lichid frana DOT 3 , DOT 4 sau DOT 5,1 ?? Etrierii sunt cu 4 pistonase fata si doua pistonase spate... DOT 4 spune manualul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sogard82 Postat Decembrie 20, 2007 Share Postat Decembrie 20, 2007 black spider. a mers sa pui bascula de r6? ca vazusem la posesori de r6 ca vroiai sa faci chestia asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vinkator Postat Decembrie 21, 2007 Share Postat Decembrie 21, 2007 Salutare! Eu am schimbat manerele dar nu am avut nici o problema,ma refer la acel opritor! Eu am avut imbus la ambele capete si...a fost destul de usor! Pune si tu o poza (daca poti)cu "problema" sa vedem si noi despre ce e vorba poate stie cineva. Succes! Opritorul nu are cap de imbus ca sa-l desfac sa schimb mansonul. Oricum pana la urma le-am schimbat fara sa scot opritorul...m-am chinuit si le-am tras cu "forta bruta" peste el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cumintelul Postat Decembrie 21, 2007 Share Postat Decembrie 21, 2007 Opritorul nu are cap de imbus ca sa-l desfac sa schimb mansonul. Oricum pana la urma le-am schimbat fara sa scot opritorul...m-am chinuit si le-am tras cu "forta bruta" peste el. Da am vazut poza si cred ca ala din capatul ghidonului e un fel de "crash pad"(pt cazaturi) care se infileteaza. Probabil daca ai fi scos ala cu o cheie franceza sau cu altceva ar fi iesit si acel opritor.Dar daca zici ca ai rezolvat-o atunci multa bafta si LA MULTI ANI! --- Mesaj completat în 21 Dec 2007 16:07 -------------LA MULTI ANI la toata lumea,sa aveti SF-uri(sarbatori fericite) si sa ne auzim cu bine la anul care vine. UN AN NOU FERICIT! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuzzy Postat Decembrie 22, 2007 Share Postat Decembrie 22, 2007 Salve! Are careva o carena din partea dreapta a motoretei in plus p'acasa? ... fzr 600 3he... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BLACK SPIDER Postat Decembrie 22, 2007 Share Postat Decembrie 22, 2007 black spider. a mers sa pui bascula de r6? ca vazusem la posesori de r6 ca vroiai sa faci chestia asta. nu merge bascula de r6, merge de la fzr 600r 4jh sau fzr 1000 3le dar este mai mult de lucru la cadru ,pt bascula de 4jh tre adancite lagarele cu cativa mm si se poate monta usor roata de 4jh, 5x17" , dar eu am montat roata de yzf 750 5,5x17 , a trebuit sa refac doar distantierele si sa bucsez interiorul rotii pt ca are diametru mai mare respectiv 28mm. o sa postez un tutorial amanuntit cu toata treaba asta mai tarziu si o sa pun si niste foto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ogre73 Postat Decembrie 24, 2007 Share Postat Decembrie 24, 2007 YO4HGX am vazut ca esti foarte documentat si totodata si ca esti din constanta , si eu tot din judet sunt si am o problema majora daca poti sa ma ajuti sa gasesc un mecanic bun ptr fzr-ul meu ..... adik motorul e desfacut de un mecanic cu ghilimelele de rigoare si sincer a stat asa cam 1 an si acum nu cred ca mai stie sa il faca la loc...... de fapt sunt mai multe probleme dar nu e loc acum si ptr asta ..... multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Santos Postat Decembrie 24, 2007 Share Postat Decembrie 24, 2007 salutare!! am si eu o intrebare se potrivesc piesele d e pe fzr pe yzf thundercat ...is nou printre motociclistit si nu prea le am cu mecanica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Decembrie 24, 2007 Share Postat Decembrie 24, 2007 YO4HGX am vazut ca esti foarte documentat si totodata si ca esti din constanta , si eu tot din judet sunt si am o problema majora daca poti sa ma ajuti sa gasesc un mecanic bun ptr fzr-ul meu ..... adik motorul e desfacut de un mecanic cu ghilimelele de rigoare si sincer a stat asa cam 1 an si acum nu cred ca mai stie sa il faca la loc...... de fapt sunt mai multe probleme dar nu e loc acum si ptr asta ..... multumesc anticipat Delicata problema... sincer, nu stiu cine s'ar incumeta sa se bage la un motor desfacut de un mecanic "cu ghilimele" acum 1 an si... care nu mai stie sa'l faca la loc. Desi in Constanta nu cunosc nici un "specialist" in FZR'uri, mai sunt mecanici care si'au mai bagat nasul prin ele. Ce probleme ai concret? Sarbatori Fericite! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ogre73 Postat Decembrie 24, 2007 Share Postat Decembrie 24, 2007 PAI EU AM CAM FOST PLECAT SI AM TINUT FZR-UL LA UN AMIC CARE LA CAM FOLOSIT MULT TIMP , A RAMAS DE MAI MULTE ORI FARA ULEI SI ITI DAI SEAMA .... CUZINETI , ARBORE BIELE...ETC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuzzy Postat Decembrie 25, 2007 Share Postat Decembrie 25, 2007 Craciun Fericit si un An Nou si mai Fericit tuturor detinatorilor de Fezerici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BLACK SPIDER Postat Decembrie 29, 2007 Share Postat Decembrie 29, 2007 salutare!! am si eu o intrebare se potrivesc piesele d e pe fzr pe yzf thundercat ...is nou printre motociclistit si nu prea le am cu mecanica sunt unele piese care se potrivesc de ex: discurile de frana, etrierii, bordul, anumite piese de motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ray Postat Decembrie 29, 2007 Autor Share Postat Decembrie 29, 2007 La multi ani! de la un posesor de fezerica accidentata, viitor fost posesor adica In curand incep sa o dezmembrez... o sa mai scriu aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuzzy Postat Decembrie 30, 2007 Share Postat Decembrie 30, 2007 @ray: pe mine m-ar interesa ceva piese dar vorbim mai bine la intalnire da? Sarbatori fericite! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Ianuarie 7, 2008 Share Postat Ianuarie 7, 2008 La multi ani! de la un posesor de fezerica accidentata, viitor fost posesor adica In curand incep sa o dezmembrez... o sa mai scriu aici. ray de cat era fzr-ul dinainte de kawasaki? daca era de 1000 fa-mi te rog o comparatie intrea ea si zx9-le gracias te tzuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ray Postat Ianuarie 7, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 7, 2008 n-am ce sa compar sergiule ca era de 600, cu ceva probleme de compresie, iar cu kawa abia am facut 2-3km in treapta 1 pe frig Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.