Dan-Andrei Postat Martie 14, 2007 Share Postat Martie 14, 2007 unde, cand, cum? nu am primit nici un pm! da hai pe mess... asa, intrebare...la fzrul meu as vrea sa ii pun o toba de carbon (era sa scriu carton...), intrebarea este: in ce fel tre sa se potriveasca, pentru ca toba o am de la cineva care si-a vandut motorul dar fara acea toba...si e in stare perfecta. FZR-ul nu are nici prindere cu arcuri la toba si nici "bolt-on" (adica se insurubeaza toba finala pe teava de evacuare). Asta inseamna ca va fi destul de dificil sa gasesti o toba aftermarket pentru FZR. Plus ca e veche si nu se mai fabrica de muuult. Eu am facut rost de o toba de carbon (nu stiu de la ce motoreta este) care intamplator avea si teava cu acelasi diametru ca la FZR. Am taiat din toba veche exact sectiunea aceea unde se prinde in evacuare (are o clema si e profilata special), apoi am sudat-o cu argon la teava "atasata" de toba noua. Polizat, vopsit, si iata rezultatul: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Martie 14, 2007 Share Postat Martie 14, 2007 vedem, incercam...ce o iesi o iesi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan-Andrei Postat Martie 14, 2007 Share Postat Martie 14, 2007 Succes! In orice caz, daca urmaresti sa obtii un sunet mai puternic, toba stock cu sitele scoase poate fi exact ceea ce vrei. Eu am avut-o asa o vreme si pot sa spun ca te scotea din minti zgomotul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Martie 14, 2007 Share Postat Martie 14, 2007 nu asta caut...nu ma deranjeaza sa o las pe cea veche...dar daca tot o am pe asta, de ce sa nu incerc sa vad daca se potriveste...nu?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan-Andrei Postat Martie 14, 2007 Share Postat Martie 14, 2007 Oricum, un pic de zgomot nu strica, mai ales in Bucuresti... E bine sa te faci macar auzit, daca de vazut nu prea te vede nimeni... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Martie 14, 2007 Share Postat Martie 14, 2007 will see about that. toba originala de la motorul meu e in stare buna, nu are nici o zgarietura...o sa vad eu ce fac...momentan sa ma vad cu motorul acasa si apoi iau deciziile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Borris Postat Martie 15, 2007 Share Postat Martie 15, 2007 Intrebare: Stiti pe cineva care se ocupa de partea electrica? Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Martie 15, 2007 Share Postat Martie 15, 2007 ce probleme ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varulmaftei Postat Martie 15, 2007 Share Postat Martie 15, 2007 intreb si eu... am un thundercat din 97 si vreau o sa-i scot sitele de la toba pt. a fi mai zgomotoasa. strica cu ceva motorul? operatia e simpla? se merita sa faca asta sau sa cumpar una din carbon (apropo cam cat e una?) thx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZORRO Postat Martie 15, 2007 Share Postat Martie 15, 2007 Salut, acum am schimbat si eu "comunitatea" posesorilor de GS cu "comunitatea" posesorilor de FZR 600 Evident, nu prea exista termen de comparatie la capitolul cai si cuplu. Sa auzim de bine si sa ne vedem cu bine pe unde apucam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varulmaftei Postat Martie 15, 2007 Share Postat Martie 15, 2007 operatia e simpla dar rezultatul e dezamagitor. suna ca un butoi spart. toba de pe a mea merge si la thundercat, asa scria in specificatii. a fost 370euro. si o sa ai un sunet gandit nu un sunet de petarda. hmm, multam pt. sfat dar parca e cam scumpa toba asta. mai are si alte rol in afara zgomotului ? se merita investit intr-o astfel de toba?mai ieftin nu gasesc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Borris Postat Martie 20, 2007 Share Postat Martie 20, 2007 ce probleme ai? Salut, Am dus-o la un mecanic si mi-a spus ca trebuie sa-i schimb puntea de reincarcare. Incarca prea mult si imi fierbe bateria si daca o las vreo saptamana nepornita lichidul s-a dus sub minimul admis. Si in afara de asta nu-mi merge pozitia, nu-mi merg semnalizatoarele, nu se aprinde bordul, nu-mi merge turometrul si faza scurta. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaveBoy Postat Martie 24, 2007 Share Postat Martie 24, 2007 ajutorrrrrr ) stie cineva un fzr dezmembrat imi trebuie o piesa ... mai multe detalii aici /index.php?showtopic=87494 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vinkator Postat Martie 25, 2007 Share Postat Martie 25, 2007 Salut...tocmai am achizitionat si eu un FZR de 400 cc model '89. Vin de pe o comunista (JAWA 350)..adica e ca si cum te-ai urca dintr-o Dacie in Audi..cel putin asa m-am simtit eu. Am o problema cu robinetul de la benzina,anume in pozitia de rezerva nu curge fiind infundat presupun.E greu de scos si schimbat? a mai facut cineva aceasta operatie? .Eu sunt obisnuit sa incerc sa-mi repar singur motocicleta si nu vreau sa merg la service. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaveBoy Postat Martie 25, 2007 Share Postat Martie 25, 2007 help plz cu aceasta piesa plz plz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dementu Postat Martie 25, 2007 Share Postat Martie 25, 2007 Am o rugaminte la cei care ma pot ajuta si mai ales la detinatorii de FZR 1000. Am fost saptamana asta la RAR si m-au respins pe motiv ca am cauciucurile altfel decat in carte. Cauciucurile care imi trebuie sunt urmatoarele fata: 130/60 ZR17 si pe spate 170/60 ZR17. Daca e cineva dispus sa-mi imprumute rotile sau sa-mi inchirieze/vanda astfel de cauciucuri(contra cost binenteles) as fi mai mult decat recunoscator. Mentionez ca sunt din Bucuresti. Va multumesc mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuliano Postat Martie 25, 2007 Share Postat Martie 25, 2007 Am nevoie si eu de manual de fzr 600 genesis din 1991 de utilizator si de service pls! Si inca ceva care e diferenta dintre un fzr 600 si un fzr 600 genesis? Ce inseamna acest genesis la yamaha ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axi Postat Martie 25, 2007 Share Postat Martie 25, 2007 Salut...tocmai am achizitionat si eu un FZR de 400 cc model '89. Vin de pe o comunista (JAWA 350)..adica e ca si cum te-ai urca dintr-o Dacie in Audi..cel putin asa m-am simtit eu. Am o problema cu robinetul de la benzina,anume in pozitia de rezerva nu curge fiind infundat presupun.E greu de scos si schimbat? a mai facut cineva aceasta operatie? .Eu sunt obisnuit sa incerc sa-mi repar singur motocicleta si nu vreau sa merg la service. Apropo Daca va intereseaza, am si eu un fzr de 100 din 93.merge super super fain, dar e slab avariat la carena fata!!daca va intereseaza , il vand.pretul e 1500 negociabil...are acte, dar de strainatate@!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan-Andrei Postat Martie 26, 2007 Share Postat Martie 26, 2007 Apropo Daca va intereseaza, am si eu un fzr de 100 din 93.merge super super fain, dar e slab avariat la carena fata!!daca va intereseaza , il vand.pretul e 1500 negociabil...are acte, dar de strainatate@!!!! Daca te decizi sa il faci piese, anunta-ma, ca sunt interesat. Salut...tocmai am achizitionat si eu un FZR de 400 cc model '89. Vin de pe o comunista (JAWA 350)..adica e ca si cum te-ai urca dintr-o Dacie in Audi..cel putin asa m-am simtit eu. Am o problema cu robinetul de la benzina,anume in pozitia de rezerva nu curge fiind infundat presupun.E greu de scos si schimbat? a mai facut cineva aceasta operatie? .Eu sunt obisnuit sa incerc sa-mi repar singur motocicleta si nu vreau sa merg la service. Mai da si tu detalii. Nu curge in pozitia de rezerva exact dupa ce ai ramas fara combustibil? Sau atunci cand, desi ai rezervorul plin, nu mai alimenteaza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vinkator Postat Martie 26, 2007 Share Postat Martie 26, 2007 Daca te decizi sa il faci piese, anunta-ma, ca sunt interesat. Mai da si tu detalii. Nu curge in pozitia de rezerva exact dupa ce ai ramas fara combustibil? Sau atunci cand, desi ai rezervorul plin, nu mai alimenteaza? Nu curge in pozitia de rezerva numai,in pozitia normal e OK.Oricum multumesc de intentie..dar am rezolvat....am bagat pompa de umflat roti am dat pe pozitia rezerva si am suflat..si s-a desfundat...acum e OK. Vrummmm... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BLACK SPIDER Postat Martie 27, 2007 Share Postat Martie 27, 2007 Am nevoie si eu de manual de fzr 600 genesis din 1991 de utilizator si de service pls! Si inca ceva care e diferenta dintre un fzr 600 si un fzr 600 genesis? Ce inseamna acest genesis la yamaha ? nu e nici o diferenta, genesis este denumirea clasei supersport de la yamaha pana a inceput fabricarea R6 si R1, fzr este prima moto din lume cu cadru deltabox si de acolo vine denumirea -geneza- am eu manualul de de intretinere si service pt fzr 600 din 89-93 in format electronic da-mi e-mail si ti-l trimit atasat in cateva e-mail-uri pt ca are vreo 50 mb help plz cu aceasta piesa plz plz acela este alternatorul(generatorul) si ce ai inconjurat tu nu se vede prea clar, ce ar putea fi acolo? diode ? eu n-am desfacut niciodata acolo pot sa-ti dau eventual schema si codurile componentelor generator_cod.doc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morarugeorge Postat Martie 27, 2007 Share Postat Martie 27, 2007 http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?sh...0&hl=haynes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Martie 27, 2007 Share Postat Martie 27, 2007 nu e nici o diferenta, genesis este denumirea clasei supersport de la yamaha pana a inceput fabricarea R6 si R1, fzr este prima moto din lume cu cadru deltabox si de acolo vine denumirea -geneza- aceeasi intrebare aveam si eu, pentru ca si pe fzrul meu scrie genesis si nu stiam despre ce e vorba. inca ceva despre model, dar cred ca a mai fost: http://www.fzrarchives.com/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuliano Postat Martie 27, 2007 Share Postat Martie 27, 2007 nu e nici o diferenta, genesis este denumirea clasei supersport de la yamaha pana a inceput fabricarea R6 si R1, fzr este prima moto din lume cu cadru deltabox si de acolo vine denumirea -geneza- am eu manualul de de intretinere si service pt fzr 600 din 89-93 in format electronic da-mi e-mail si ti-l trimit atasat in cateva e-mail-uri pt ca are vreo 50 mb acela este alternatorul(generatorul) si ce ai inconjurat tu nu se vede prea clar, ce ar putea fi acolo? diode ? eu n-am desfacut niciodata acolo pot sa-ti dau eventual schema si codurile componentelor generator_cod.doc ti-am trimis un pm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuliano Postat Martie 27, 2007 Share Postat Martie 27, 2007 (editat) aceeasi intrebare aveam si eu, pentru ca si pe fzrul meu scrie genesis si nu stiam despre ce e vorba. inca ceva despre model, dar cred ca a mai fost: http://www.fzrarchives.com/ Am avut pt cateva ore un fzr exact ca al tau,aceeasi schema de culori cu 22 000 km mergea impecabil si se auzea de parca avea turbo era bestial .. pana s-a gasit unu cu audi sa intre in mine si sa il faca praf pe data de 15 martie 2007 l-am cumparat din bucuresti de la ghostbiker cu 1850 euro, el mi l-a adus din italia sunt primul proprietar in tara si al doilea de cand a iesit de pe poarta fabricii yamaha dar merita banii o spun cu mana pe inima avea si autocolantele pe rezervor originale din fabrica si pe bascula un motor impecabil si daca as putea da timpul inapoi tot acelasi motor mi-as lua uitati si niste poze cu el are o oglinda diferita atat ca a fost scapata de pe cric PS: linkul cu accidentul /index.php?showtopic=85439 Daca e nevoie o sa te rog intr-o zi sa vi cu motoru pana la yamaha sa vada schema de culori ca din carenele mele nu a ramas mare lucru si vreau sa arate ca inainte, dar asta dupa ce clarific ce si cum cu aia de la BCR asigurari Editat Martie 27, 2007 de bikerboy-iuliano Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.