Sari la conținut

Cafe Racetek


noro
 Share

Postări Recomandate

Eu te-am mai felicitat și pe viu, domnu', dar te mai felicit o dată și electronic. Super marfă! Ne auzim zilele astea cu treaba de care am vorbit.

Acum, pentru că am văzut și detractori care nu și-au expus motivele, îi rog să dezvolte. De ce nu vă place? Eu vă spun de ce îmi place: pentru că s-a plecat de la o motocicletă simplă și banală, de care sunt pline drumurile prin toată lumea, cum e Honda CB 500 și s-a ajuns la un cafe-racer în toată regula, cu modificări serioase și bine realizate. Seamănă destul de mult cu un Triton, dar își păstrează cât de cât și identitatea de Honda. A nu se înțelege că nu apreciez Honda CB 500 - mi se pare una dintre cele mai bune motociclete ever: super solidă, fiabilă, relativ perfomantă, economică, practică etc. Doar că trebuie să recunoaștem că nu impresiona niciodată prin aspect sau prin individualism. De la distanță seamănă foarte mult cu un Kawasaki ER-5, sau cu un Suzuki GS 500, sau cu predecesoarea Honda CB 450/400. Un cal de povară care nu a ieșit în evidență niciodată decât prin felul în care se încăpățânează să funcționeze și când nu îi schimbi uleiul cu zecile de mii de km, și când te dai peste cap, și când ninge, plouă, tună, fulgeră etc. Deci s-a plecat de la ceva banal și s-a ajuns la ceva special, fără kitsch-uri sau improvizații ieftine și nereușite. E clar că e cafe-racer, dar nu e unul de duzină: șa din aia nu am mai văzut niciunde. Și, foarte important, nu s-a exagerat în niciun fel: motocicleta e cât se poate de "rideable", funcțională, nu are prea mult crom sau ornamente în plus etc.

Deci să auzim argumentele contra, domnilor.

 

P.S. Felicitări încă o dată, Noro. S-o stăpânești sănătos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 78
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

De la o motocicleta vizual banala,ai ajuns la o capodopera artistica unica(abia astept sa o vad real),cred ca mai merge adaptat inca 1 disc pe fata si un far simplu sau dublu cu sticla clara,cb ul il stiam real+ ca acum cred ca aluneca pe sosele, de la pozitia aplecata, datorita manerelor, cum alunecai tu ca un peste pe celofanul cu sampon la Cernica(inca sper ca era sampon totusi :( ).

Sa o stapenesti sanatos ridere :angry:

Editat de Tytus The VIRUS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu te-am mai felicitat și pe viu, domnu', dar te mai felicit o dată și electronic. Super marfă! Ne auzim zilele astea cu treaba de care am vorbit.

Acum, pentru că am văzut și detractori care nu și-au expus motivele, îi rog să dezvolte. De ce nu vă place? Eu vă spun de ce îmi place: pentru că s-a plecat de la o motocicletă simplă și banală, de care sunt pline drumurile prin toată lumea, cum e Honda CB 500 și s-a ajuns la un cafe-racer în toată regula, cu modificări serioase și bine realizate. Seamănă destul de mult cu un Triton, dar își păstrează cât de cât și identitatea de Honda. A nu se înțelege că nu apreciez Honda CB 500 - mi se pare una dintre cele mai bune motociclete ever: super solidă, fiabilă, relativ perfomantă, economică, practică etc. Doar că trebuie să recunoaștem că nu impresiona niciodată prin aspect sau prin individualism. De la distanță seamănă foarte mult cu un Kawasaki ER-5, sau cu un Suzuki GS 500, sau cu predecesoarea Honda CB 450/400. Un cal de povară care nu a ieșit în evidență niciodată decât prin felul în care se încăpățânează să funcționeze și când nu îi schimbi uleiul cu zecile de mii de km, și când te dai peste cap, și când ninge, plouă, tună, fulgeră etc. Deci s-a plecat de la ceva banal și s-a ajuns la ceva special, fără kitsch-uri sau improvizații ieftine și nereușite. E clar că e cafe-racer, dar nu e unul de duzină: șa din aia nu am mai văzut niciunde. Și, foarte important, nu s-a exagerat în niciun fel: motocicleta e cât se poate de "rideable", funcțională, nu are prea mult crom sau ornamente în plus etc.

Deci să auzim argumentele contra, domnilor.

 

P.S. Felicitări încă o dată, Noro. S-o stăpânești sănătos!

 

Ms frumos Marius, te astept cu un telefon.

 

Aaa, ca tot ai pomenit de Triton, chiar ieri am stat de vorba cu un tip din Anglia pe la vreo 70m de ani care, cand a vazut motoreta mi-a spus ca seamana cu Triton-ul care l-a avut cu multi ani in urma. :lol:

 

De la o motocicleta vizual banala,ai ajuns la o capodopera artistica unica(abia astept sa o vad real),cred ca mai merge adaptat inca 1 disc pe fata si un far simplu sau dublu cu sticla clara,cb ul il stiam real+ ca acum cred ca aluneca pe sosele, de la pozitia aplecata, datorita manerelor, cum alunecai tu ca un peste pe celofanul cu sampon la Cernica(inca sper ca era sampon totusi :D ).

Sa o stapenesti sanatos ridere :(

 

Lol, ms frumos! Buna comparatia cu alunecatul, aproape reala. :angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca "e acrii strugurii"...

strugurii nu e acri pentru ca am avut cb500 si cu putin ajutor poate reusesm sa il modific si eu. nu am facut-=o pentru ca mi-a placut cum era

 

stau si ma gandesc cati dintre voi au notiuni despre cultura CAFE RACER? www.ace-cafe-london.com........teme ptr. acasa :laugh: cu simpatie ptr. tanara generatie! totul se invata

cultura altora, nu a noastra

 

Iti respect parerea, se pare ca avem gusturi diferite. Ultima fraza nu isi avea rostul!

ai dreptate, nu-si avea rostul ultima fraza, ma lasasem purtat de o parere de rau pentru motorul care a fost inainte. nu am vrut sa jignesc. daca tie iti place, asta e tot ce conteaza. nu poti nega insa ca de multe ori in societatea in care traim, oamenii sa regasesc in acea ultima replica.

Mesaj completat

inca o intrebare, fara fara gluma: cauciucul pe fata e montat invers? am un model asemanator pe spate si modelele alea sunt exact pe dos fata de sensul de rulare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motocicleta a fost realizata la Race Tek.

Costurile constructiei au fost de 4500e.

Platitorul acestui proiect fiind Biker's Club Otopeni.

Motocicleta a venit in stare deplorabila in incinta Race Tek si s-a cerut construirea unui lucru unicat dupa cum ma taie capul.

Timp de 6 luni am stat cu multe sticle de "parfum" (la sfarsitul programului) sa ma gandesc ce as putea sa fac dintr-o astfel de motocicleta...

Au mai durat 2 luni pana cand am fost convins ca trebuie sa fac si asta. Ce m-a convins? Proprietarul care la intrebarea de ce vrei sa modificam o astfel de rapciuga, mi-a raspuns ca ptr el e motocicleta perfecta.

 

Am analizat caracterul, inaltimea, genul celui ce avea sa mearga pe ea si am intrat in rolul din acest film.

 

Timp de 4 luni am uimit zi de zi pe toti cei ce mi-au intrat in Garage cu modificarile aduse motocicletei. Din momentul in care am reusit sa intru in rol, totul a devenit foarte atractiv si benefic lumii ce avea s-o cunoasca de-a lungul timpului.

 

Am avut extrem de mari probleme cu creatorii de sea. Am platit 3 din cei mai buni si cu experienta si pana la urma am facut-o singur, fara ajutorul nimanui.Mi-a mancat zilele, noptile, banii si nervii...

 

Sunt extrem de feicit ca am reusit sa-l fac pe acest baiat sa se urce pe calul lui aparte si sa-si traiasca viata de motociclist la un standard demn de respect .

 

P.S. Baietii de la choper sper sa fie uimiti pana in primavara cum dintr-o adunatura de fiare ruginite vor vedea un alt project RaceTek Dragon.

 

:laugh:

post-11347-1260948530_thumb.jpg

post-11347-1260948568_thumb.jpg

post-11347-1260951084_thumb.jpg

post-11347-1260951100_thumb.jpg

post-11347-1260951120_thumb.jpg

post-11347-1260951181_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intr-un final a iesit

o bijuterie de fata - sa ai grija de ea

felicitari celor care au lucrat la ea - si dupa cum iti ziceam noro :laugh: rabdarea este esentiala

 

frumoasa piesa

ai gria de ea - sper sa o tii numai in garaj pe timpul noptii

 

 

Asfalt uscat si ne vedem la anu' cu bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi plac la nebunie cafe-urile. Iar asta, dupa parerea mea, asta e unul destul de reusit. Nu-mi place saua insa, nici faptul ca baza e un CB500, motor racit cu apa, dar efortul e de apreciat. De asemenea, tind sa cred ca i s-ar fi potrivit mai bine jenti cu gume inguste si cu profil "old-school" decat jentile astea de SM cu 160 pe spate. E doar parerea mea, totusi.

 

Felicitari!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi place foarte mult cum arata.

 

Ma dau din cand in cand cu cb-ul prietenei si parca imi place mai mult ca mobra mea :laugh:

 

Oricum, o conversie de la street la cafe racer, numa cu un cb 500 poate sa iasa rusita :laugh:

 

Cele bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte faina lucrarea! Se vede munca depusa.

 

In legatura cu faza cu "gusturile". Intr-adevar, gusturile nu se discuta si nu se comenteaza. Dar de la asta pana la a spune "de ce s-a modificat o super-mega-mare motocicleta ca sa iasa chestia aia" e cale lunga.

No offense posesorilor. CB500 e o motocicleta foarte buna pentru ceea ce este ea facuta sa fie. Dar nu e nici prea frumoasa, nici prea performanta, nici prea... nimic. E o motocicleta banala facuta "sa iti faci treaba cu ea".

Modificarea asta i-a dat personalitate acelei motociclete (deci nu inseamna acum ca toate CB-urile ar trebui sa fie in genul ala).

 

...my 200$ (fara nr fara nr fara nr).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia cutitul voinicu-le si taie-i de sub bascula furtunele alea ce se ascundeau sub cric si toba.

 

Personal multumesc Biker's Club "Support our Troops on motorcycle life, design and work"

 

Inca $200 de la mine, sa Traiasca, sa traiasca, la multi ani.

 

Oare la anu mai scoate ceva? Poate m-o alege pe mine... :laugh:

Editat de SabinRace
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Totul este facut de RaceTek la RaceTek.

 

Modelul rezervorului ce a castigat in fata mea cea mai buna si corecta imagine CafeRace a fost Honda cb 750 boldor... Acest model sta la baza proectului rezervor.

 

Imi cer scuze ca n-am timp sa raspund la toate intrebarile si va multumesc din nou ca suntem pe aceeasi lungime de unda si ca va place produsul final. :D

 

Nici banii, nici asteptarea si nici munca n-a fost in zadar. :laugh:

Editat de SabinRace
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut motocicleta <live> si am ramas placut impresionat. Arata mult mai bine in realitate decat in poze si dupa parerea mea, e unul din cele mai frumoase custom-uri din cate-am vazut in tara. Sa o stapanesti sanatos si la cat mai multi km de povesti!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Motocicleta a fost realizata la Race Tek.

Costurile constructiei au fost de 4500e.

Platitorul acestui proiect fiind Biker's Club Otopeni.

Motocicleta a venit in stare deplorabila in incinta Race Tek si s-a cerut construirea unui lucru unicat dupa cum ma taie capul.

Timp de 6 luni am stat cu multe sticle de "parfum" (la sfarsitul programului) sa ma gandesc ce as putea sa fac dintr-o astfel de motocicleta...

Au mai durat 2 luni pana cand am fost convins ca trebuie sa fac si asta. Ce m-a convins? Proprietarul care la intrebarea de ce vrei sa modificam o astfel de rapciuga, mi-a raspuns ca ptr el e motocicleta perfecta.

 

Am analizat caracterul, inaltimea, genul celui ce avea sa mearga pe ea si am intrat in rolul din acest film.

 

Timp de 4 luni am uimit zi de zi pe toti cei ce mi-au intrat in Garage cu modificarile aduse motocicletei. Din momentul in care am reusit sa intru in rol, totul a devenit foarte atractiv si benefic lumii ce avea s-o cunoasca de-a lungul timpului.

 

Am avut extrem de mari probleme cu creatorii de sea. Am platit 3 din cei mai buni si cu experienta si pana la urma am facut-o singur, fara ajutorul nimanui.Mi-a mancat zilele, noptile, banii si nervii...

 

Sunt extrem de feicit ca am reusit sa-l fac pe acest baiat sa se urce pe calul lui aparte si sa-si traiasca viata de motociclist la un standard demn de respect .

 

P.S. Baietii de la choper sper sa fie uimiti pana in primavara cum dintr-o adunatura de fiare ruginite vor vedea un alt project RaceTek Dragon.

 

Pe scurt, recunoaste ca iti lipseste din garaj.... :D

 

intr-un final a iesit

o bijuterie de fata - sa ai grija de ea

felicitari celor care au lucrat la ea - si dupa cum iti ziceam noro rabdarea este esentiala

 

frumoasa piesa

ai gria de ea - sper sa o tii numai in garaj pe timpul noptii

 

 

Asfalt uscat si ne vedem la anu' cu bine

 

Multam Ovidiu! Voi avea grija de ea! :D

 

Imi plac la nebunie cafe-urile. Iar asta, dupa parerea mea, asta e unul destul de reusit. Nu-mi place saua insa, nici faptul ca baza e un CB500, motor racit cu apa, dar efortul e de apreciat. De asemenea, tind sa cred ca i s-ar fi potrivit mai bine jenti cu gume inguste si cu profil "old-school" decat jentile astea de SM cu 160 pe spate. E doar parerea mea, totusi.

 

Felicitari!

 

Multumesc de apreciere Uzunule! (180 pe spate)

 

Frumoasa evolutie!

 

Sa-ti traiasca!

 

Asa sa fie Wattule!!!

Imi place foarte mult cum arata.

 

Ma dau din cand in cand cu cb-ul prietenei si parca imi place mai mult ca mobra mea.

Oricum, o conversie de la street la cafe racer, numa cu un cb 500 poate sa iasa rusita.

 

Cele bune.

 

Se poate si cu alte modele, depinde numai de creator.

Foarte faina lucrarea! Se vede munca depusa.

 

In legatura cu faza cu "gusturile". Intr-adevar, gusturile nu se discuta si nu se comenteaza. Dar de la asta pana la a spune "de ce s-a modificat o super-mega-mare motocicleta ca sa iasa chestia aia" e cale lunga.

No offense posesorilor. CB500 e o motocicleta foarte buna pentru ceea ce este ea facuta sa fie. Dar nu e nici prea frumoasa, nici prea performanta, nici prea... nimic. E o motocicleta banala facuta "sa iti faci treaba cu ea".

Modificarea asta i-a dat personalitate acelei motociclete (deci nu inseamna acum ca toate CB-urile ar trebui sa fie in genul ala).

 

...my 200$ (fara nr fara nr fara nr).

 

Te-as putea contrazice putin la partea cu performanta. In cei peste 60.000km pe care i-am facut cu ea pana sa ajunga in RaceTeck Garage, am mers cu Cb-ul pe ploaie, pe ninsoare, pe zapada, prin padure, pe dealuri, pe munte, pe drumuri cu balast, am mers 4 persoane pe ea, am depasit masa maxima autorizata de nenumarate ori, am tractat alte motociclete, am scos consumuri de sub 4%, intretinerea ei m-a costat mai putin decat la un scuter... ce altceva iti poti dori de la o motocicleta? :o

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

cum cineva tre' sa strice veselia generala vin eu si spun:

nu arata rau ce ai facut pana acum, dar nu esti nici macar aproape de final

toata partea posterioara trebuie lucrata. daca ai ales calea CR, stick to it true.

apoi fusta aia de piele de pe langa sa, desi ii inteleg utilitatea, nu prea te apropie de fanii genului CR. si ar mai fi...

ca sa-ti faci o idee cauta wrenchmonkees.com.

 

pe partea buna, pot spune ca ma incanta faptul ca intre race replica crotch rockets si dnepr-chopper wanabees, se mai gasesc oameni cu gusturi si care sa aprecieze CR-urile suficient de mult ca sa se lanseze intr-un asemenea proiect. iti urez mult succes si inspiratie (cu asta sau cu urmatoarea), si fie ca proiectul tau sa inspire pe mai multi. :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
cum cineva tre' sa strice veselia generala vin eu si spun:

nu arata rau ce ai facut pana acum, dar nu esti nici macar aproape de final

toata partea posterioara trebuie lucrata. daca ai ales calea CR, stick to it true.

apoi fusta aia de piele de pe langa sa, desi ii inteleg utilitatea, nu prea te apropie de fanii genului CR. si ar mai fi...

ca sa-ti faci o idee cauta wrenchmonkees.com.

 

pe partea buna, pot spune ca ma incanta faptul ca intre race replica crotch rockets si dnepr-chopper wanabees, se mai gasesc oameni cu gusturi si care sa aprecieze CR-urile suficient de mult ca sa se lanseze intr-un asemenea proiect. iti urez mult succes si inspiratie (cu asta sau cu urmatoarea), si fie ca proiectul tau sa inspire pe mai multi. :wacko:

 

Multumesc frumos de apreciere. Schimbari nu cred ca o sa mai existe pt ca imi place asa cum este. Nu s-a incercat sa se construiasca un Caffe Racer dupa standardele normale ci dupa ale mele. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
Multumesc frumos de apreciere. Schimbari nu cred ca o sa mai existe pt ca imi place asa cum este. Nu s-a incercat sa se construiasca un Caffe Racer dupa standardele normale ci dupa ale mele. ;)

 

Foarte frumos motoras :D, din pacate multi dintre pasionatii de choppere, bobbere, cafe racer etc. nu inteleg ca unii oameni is "customizeaza" motoarele dupa placul lor si nu dupa "legile" atribuite fiecarui gen. De ce tot timpul dupa standarele lor trebuie sa fie exact dupa legile stricte ale genului??

 

Oricum ti-a iesit foarte bine, e o singura chestie care nu imi place si anume saua si cum se intinde pe lateral, dar asta e doar parerea mea, fiecare are preferintele lui pana la urma! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...