Sari la conținut

Lips putere la turatii joase - nu se tureaza - DR 350


Postări Recomandate

Salut

 

Am urmatoarea problea cu DR 350 ...

 

porneste relativ usor cu socul tras, dar nu se tureaza (nu are forta) decat daca accelerez tot in secvente de 1-2 secunde.

 

- la ralanti functionaeaz rotund.

- carburatorul este (l-am) curatat si suflat cu aer comprimat+reglat

- face aceasi figura cu bujii diferite (DPR8EA9 si DPR9EA9)

- jocul tachetilor este reglat (0,05-0,10 admisie si 0,10-0,15 evacuare)

- filtrul de aer este relativ curat (a fost mai murdar si mergea bine)

- lantul de distributie nu este uzat

- pistonul si segmentii sunt cam la 50% din durata de viata.

- benzina in carburator vine...cu toate ca are momente cand se tureaza usor in gol.....

- are momente cand ramane turat...

- am gasit o crapatura pe cuplaju de cauciuc dintre carburator si chiuloasa care a fost lipita (adeziv pentru cauciuc) + "badijonare" temporara pana la inclocuire ... numai sa gasesc altul... sunt sigur in proportie de 98% ca pe acolo nu mai poate trage aer fals.

 

alte elemente care sa afecteze funtionarea nu imi vin in minte momentan.

 

Simptomele mi se par asemantoare cu ramasul fara benzina in mers... cand trebuie sa treci pe rezerva.

 

Momentan ma face sa imi pierd rabdarea....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am gasit o crapatura pe cuplaju de cauciuc dintre carburator si chiuloasa care a fost lipita (adeziv pentru cauciuc) + "badijonare"

 

Aici iti trage aer fals, si, logic, daca primeste mai multa benzina(prin accelerare in tact de 1-2 sec), se tine in viata..

 

Cu ajutorul sprayului de curatat frine (break clean) poti depista unde iti trage aer fals. Spray-ezi pe cuplajul de guma dintre motor si carburator. Daca turatia se ridica, ai gasit greseala.

 

 

Africanu

 

P.S

 

Scrie ce ai rezolvat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am incercat cu spray-ul ... nici un efect....

 

ideea este ca daca in ralanti accelerez brusc da sa se opreasca ... la fel face si in mers....

 

sa fie oare dusi segmentii ?

sa fie filtrul de aer desfacut undeva? daca erau sgmentii scotea fum albastru dar nu se oprea...cand se incalzeste motorul tot asa face sau doar la rece?

Mesaj completat

am incercat cu spray-ul ... nici un efect....

 

ideea este ca daca in ralanti accelerez brusc da sa se opreasca ... la fel face si in mers....

 

sa fie oare dusi segmentii ?

sa fie filtrul de aer desfacut undeva? daca erau sgmentii scotea fum albastru dar nu se oprea...cand se incalzeste motorul tot asa face sau doar la rece?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu se observa vizibil ca ar scoate fum ... bujia este maronie (deci arderea este teoretic buna).

 

ma gandesc sa incerc cu o bujie noua (din magazin)

 

dupa ce se incalzeste merge putin mai bine... daca o turez ceva mai mult de 4000 rpm trage chiar bine....

 

ce am constatat azi...

 

dupa ce am pornit si s-a incalzit am oprit-o si am lasat-o pe cric cca.5 minute....dupa care intamplator am repornit si raspunde mult mai bine la acceleratie (dar asta nu dureaza decat maxim 1 minut)

 

ma gandesc sa nu fie dereglat plutitorul si sa nu ii vina benzina destula...ca din rezervor curge foarte bine...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu se observa vizibil ca ar scoate fum ... bujia este maronie (deci arderea este teoretic buna).

 

ma gandesc sa incerc cu o bujie noua (din magazin)

 

dupa ce se incalzeste merge putin mai bine... daca o turez ceva mai mult de 4000 rpm trage chiar bine....

 

ce am constatat azi...

 

dupa ce am pornit si s-a incalzit am oprit-o si am lasat-o pe cric cca.5 minute....dupa care intamplator am repornit si raspunde mult mai bine la acceleratie (dar asta nu dureaza decat maxim 1 minut)

 

ma gandesc sa nu fie dereglat plutitorul si sa nu ii vina benzina destula...ca din rezervor curge foarte bine...

sa nu fie aprinderea,sa nu dea scanteie la turatie mai are? bate in carb usor cu manerul unei surubelnite de cateva ori poate se aseaza plutit...usor ,am zis, nu da tare....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa nu fie aprinderea,sa nu dea scanteie la turatie mai are? bate in carb usor cu manerul unei surubelnite de cateva ori poate se aseaza plutit...usor ,am zis, nu da tare....

 

Eu aveam fisa putin intrerupta si la turatii mai mari, de la vibratii, se intrerupea nu dadea scanteie cum trebuie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E clar ca nu se alimenteaza SAU nu are scinteie destul de puternica sa aprinda un amestec bogat (in acceleratie).

Verifica daca benzina ajunge in carburator (e posibil sa mai existe un filtru mic pe furtun, la intrare): desfaci surubelul de purjare al cuvei si vezi cit/cum curge, cu robinetul deschis.

Pe partea de electrica, baga o bujie noua, verifica fisa si bobina...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Pana la urma ce a avut ?

Am o senzatia de dejavu.

Aceleasi simptome si la mine !!

Am schimbat tot ce a fost de schimbat in carburator dar nu da semne vizibile de imbunatatire.

In prima etapa in accelerare da in nas, dupa merge liniar si nu mai intrerupe.

Pornirea la rece Ok dar daca nu o las sa se incalzeasca bine la prima atingere a acceleratiei moare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

-esapamentul nu este infundat

-am cumparat bujie si face la fel

-din cauza fenomenului cu statul pe cric oprit si dupa aia are forta ma duce cu gandul 90% la nivel...

 

o sa verific nivelul din carburator si o sa-l corectez daca este cazul....

nu ma pricep la electricitate, dar cand am avut probleme, am cautat si gasit in manual parametrii si am masurat toate componentele electrice de la pickup pana la fisa bujiei... toate au intervale intre care sa se incadreze parametrii electric

 

Ce culoare are fumul in ture (irelevant pe gerul asta) si ce culoare are marginea bujiei ?... daca electrodul e caramiziu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fum "ca de obicei" (usor negru), iar bujia impecabila (cafea cu lapte).

 

Din cele de mai sus tind sa merg pe plutitor dereglat....

 

Dar la ce friguri sunt... inca ma mai abtin.....

eu cand am patit asa ceva nu am reusit sa ii dau de cap si pana la urma ma lasat scaunele la supapa,1 supapa rupta..mai pe scurt chiuloasa zob!si sa nu sariti ca nu am avut ulei sau alte chestii de genu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica daca ajunge benzina cat trebuie. Verifica traseul acesteia.Daca zici ca ai umblat la carburatoare sper ca ai curatat baia plutitorului si jiclerul. Nu te lua dupa bujie, fiindca normal ca e curata daca nu-i vine destula benzina...

Fix asa pateam eu la Aprilia din cauza la ceva rugina din rezervor o data la 4-5 luni.....se colmata filtrul de la intrarea in carburator si in ture nu mai tragea, defapt nici nu mai urca in ture mai sus de 5000 decat cu shocul la jumatate.

Verifica scanteia, si compresia cu un compresmetru(mai nou gasesti la orice service compresmetru pt MAS)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

×
×
  • Creează nouă...