Achile Postat Mai 22, 2006 Share Postat Mai 22, 2006 am un suzuki dr 250 s....de ridicat ma ridic p-o roata, dar nu reusesc sa merg sugestii?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Treijumate Postat Mai 22, 2006 Share Postat Mai 22, 2006 (editat) incearca cu doua roti e mult mai simplu, la mine a mers Editat Mai 22, 2006 de Treijumate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DDU Postat Mai 22, 2006 Share Postat Mai 22, 2006 am un suzuki dr 250 s....de ridicat ma ridic p-o roata, dar nu reusesc sa merg sugestii?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Mai 22, 2006 Autor Share Postat Mai 22, 2006 vreau sa merg pe-o roata mai mult de 15 metri....aveti sugestii?? vreun secret, ceva? s ama dau mai in spate pe sea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Mai 22, 2006 Share Postat Mai 22, 2006 Mergi la Circul Globus, că acolo sunt profesioniÂşti la de-astea Âşi te învață ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Mai 22, 2006 Share Postat Mai 22, 2006 Omul a pus o intrebare, si nu cred ca a intrebat la misto. Cu dereul ala probabil ca te ridici doar cu a-ntaia si cu ajutorul ambreiajului.Incearca sa schimbi a doua cand esti pe-o roata si sa o tii din acceleratie, cu cat ai mai multa viteza, cu atat e mai stabila.Daca nu poti, e un pic mai greu pt. ca la a-ntaia trebuie sa o tii in echilibru, in acea pozitie in care ai impresia ca te dai pe spate. bafta, e misto senzatia, chiar si aia cand te dai peste cap Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
miliady Postat Mai 22, 2006 Share Postat Mai 22, 2006 chiar au fost naspa raspunsurile voastre de mai devreme. omu chiar a zis-o serios, daca voi nu vreti sa mergeti pe o roata(mai degraba nu stiti), treaba voastra... Acum, daca reusesc eu cu o yamaha xt de 125 sa merg mai mult de 15 m tre sa reusesti si tu. in primu rand te dai pe mijlocu sheii si dupaia dai drumu brusc la ambreiaj si cu timpu te obisnuiesti sa te mentii sus iar la un moment-dat (cum a zis si cata M) tre sa o mentii pe punctu in care ai senzatia ca te lasi pe spate, o mai lasi, o mai turezi, iar o lasi, si tot asha si te duci.... Cu schimbatu in a 2-a nu m-as risca.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xdaryus Postat Mai 22, 2006 Share Postat Mai 22, 2006 poate imi da si mie o explicatie cum se practica mersul pe roata....mai exact ridicare....proprietarul de la care am luat eu moto zicea ca LC4 asta a meu are nu stiu ce pinion si se ridicain I,II,III...cum se face...pana acum nu am riscat dar acuma sunt dipus...beton subiect!!! KTM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Novix Postat Mai 22, 2006 Share Postat Mai 22, 2006 La DR-ul meu de 350 "manualul" zice: treapta a IIa turatie 4000 acceleratie si tras un pic de ghidon. Ma gandesc ca la al tau ar trebui sa fie cam la fel. In practica nu am reusit (nici n-am incercat) decat plecari de pe loc pe o roata cind mi s-a rupt cablul de ambreiaj. PS. Zona necirculata si echipament full + buget de reparat plasticele ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xdaryus Postat Mai 23, 2006 Share Postat Mai 23, 2006 La DR-ul meu de 350 "manualul" zice: treapta a IIa turatie 4000 acceleratie si tras un pic de ghidon. Ma gandesc ca la al tau ar trebui sa fie cam la fel. In practica nu am reusit (nici n-am incercat) decat plecari de pe loc pe o roata cind mi s-a rupt cablul de ambreiaj. PS. Zona necirculata si echipament full + buget de reparat plasticele ... ...chestia cu zona necirculata si echipament full+buget de reparat plastice ... dar totusi...unde-s maestrii forumului care vin cu cele mai bune sfaturi? ii asteptam... .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Mai 23, 2006 Autor Share Postat Mai 23, 2006 [/color] ...chestia cu zona necirculata si echipament full+buget de reparat plastice ... dar totusi...unde-s maestrii forumului care vin cu cele mai bune sfaturi? ii asteptam... .... Va multumesc, dragi enduristi, pt seriozitatea din primele 3-4 post-uri....sunteti niste draguti Maestrii forumului? il tot astept pe Soso si nu prea se arata. S-asa, nu cred ca o sa incerc prea repede sfaturile voastre...sunt cam . Nu pot sa merg pe jos sau cu masina....decat cu motorul in picioare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Mai 23, 2006 Share Postat Mai 23, 2006 Maestrii forumului? il tot astept pe Soso si nu prea se arata. S-asa, nu cred ca o sa incerc prea repede sfaturile voastre...sunt cam . Nu pot sa merg pe jos sau cu masina....decat cu motorul in picioare Nu e ! astia e invidiosi si nu vrea sa mearga si altii ca ei pe-o roata! Tot singur inveti ! Te dai si tu pana te prinzi de figura mai cazi mai o nimeresti . Chestia cea mai buna e sa fii in a-II-a turezi tare reduci brusc si apoi dai gaz din nou si concomitent tragi de ghidon la un motor de cc mica cam asta ar fi restul este echilibru. Succes!. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Novix Postat Mai 23, 2006 Share Postat Mai 23, 2006 BTW Daca vrei lectii de mers pe o roata Du-te la Dragonu Ca daca nu mi-a "testat" DR-ul inainte si dupa reparatie pe o roata de se speriase toata strada... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Mai 23, 2006 Share Postat Mai 23, 2006 Maestrii forumului? il tot astept pe Soso si nu prea se arata. S-asa, nu cred ca o sa incerc prea repede sfaturile voastre...sunt cam . Nu pot sa merg pe jos sau cu masina....decat cu motorul in picioare Soso face enduro nu circ. Eu zic sa cauti prin alte parti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Treijumate Postat Mai 23, 2006 Share Postat Mai 23, 2006 (editat) Cu dereul ala probabil ca te ridici doar cu a-ntaia si cu ajutorul ambreiajului.Incearca sa schimbi a doua cand esti pe-o roata si sa o tii din acceleratie, cu cat ai mai multa viteza, cu atat e mai stabila.Daca nu poti, e un pic mai greu pt. ca la a-ntaia trebuie sa o tii in echilibru, in acea pozitie in care ai impresia ca te dai pe spate. bafta, e misto senzatia, chiar si aia cand te dai peste cap aici nu sunt chiar deacord cu cata m. eu zic ca daca schimbi a doua nu o sa mai ai suficienta putere pentru a-ti pestra echilibrul fatza-spate, decat dupa ce o sa fi meseriash si o sa ai o mana fina pe acceleratie si o sa stii punctul de echilibru. dar pana atunci te sfatuiesc sa incerci cu a-ntaia si cu piciorul pe frana. incearca sa te ridici brusc la turatie mica ca sa ai de unde sa dai gaz in caz ca cazi pe fatza, si daca ai dat prea mult pui frana ca sa nu pici pe spate. incearca sa combini aceste doua elemente (pe rand) si doar cat ai nevoie, fa-ti o mana fina pe acceleratie si schimba a doua aici intervine cata-m. oricum punctul de echilibru e mai sus de cat crezi. Editat Mai 23, 2006 de Treijumate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Mai 23, 2006 Share Postat Mai 23, 2006 @achile:fratie uite cam cum cred io ca ar trebui sa incerci pleci cu 1 de pe loc usor, tragi ambreajul, repede 2-3 sprituri (pt a ridica motorol in ture) si apoi in timp ce dai al treilea sprit dai drumul la ambreaj. la inceput o sa faci cateva ridicari scurte si o sa o pui jos. cam atat iti pot spune despre cum sa o ridici. motorul se afla in pozitia ''corecta'' cand nu mai vezi inainte din cauza bordului. @xdarius: frati baga mana in gaz serios si cu tupeu si se ridica harabaia fara probleme. eu unul nu stiu sa merg pe o roata sute de metri, o mai salt din cand in cand pe teren cand am de trecut peste vreun obstacol. sfatul meu ar fi sa va jucati de-a mersul pe-o roata pe pamant pana invatati cum sta treaba si ar fi bine sa va potoliti setea de adrenalina tot pe camp si nu pe sosea. PS:FARA TRANTE NU SE POATE!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xdaryus Postat Mai 23, 2006 Share Postat Mai 23, 2006 @achile:fratie uite cam cum cred io ca ar trebui sa incerci pleci cu 1 de pe loc usor, tragi ambreajul, repede 2-3 sprituri (pt a ridica motorol in ture) si apoi in timp ce dai al treilea sprit dai drumul la ambreaj. la inceput o sa faci cateva ridicari scurte si o sa o pui jos. cam atat iti pot spune despre cum sa o ridici. motorul se afla in pozitia ''corecta'' cand nu mai vezi inainte din cauza bordului. @xdarius: frati baga mana in gaz serios si cu tupeu si se ridica harabaia fara probleme. eu unul nu stiu sa merg pe o roata sute de metri, o mai salt din cand in cand pe teren cand am de trecut peste vreun obstacol. sfatul meu ar fi sa va jucati de-a mersul pe-o roata pe pamant pana invatati cum sta treaba si ar fi bine sa va potoliti setea de adrenalina tot pe camp si nu pe sosea. PS:FARA TRANTE NU SE POATE!!!! sa stii ca cel mai indicat ar fi sa te iei la tranta cu pamantul nu cu asfaltul...ii mai moale ...pe asfalt am cazut o sg data azi-iarna...si eram fara protectii intr-un costum de ski (erau afara -15grade si am zis sa ies un pic ca-i asfaltul curat si nu-i urma de politie pe drum/// )... cred ca dintre toate ,sfaturile tale au fost sau vor fi cele mai folositoare...ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
circel Postat Mai 23, 2006 Share Postat Mai 23, 2006 urat topic. dar respect dorintele oamenilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.