Fazeru Postat Noiembrie 1, 2011 Share Postat Noiembrie 1, 2011 Ce drac de mobra sa ti mai iei dupa ce esti proprietar de k1300,cuplu ai cat China,viteza si sprint de asemenea,sta bine pe sosea...consumul poate e nitel neplacut dar ,deh?Poate un F16(avion)...asta sigur fuge mai tare Faina mobra si tehnologia pe masura...! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 1, 2011 Share Postat Noiembrie 1, 2011 Consumul nu e chiar de speriat. La mine media e 5.5/5.7 combinat. Probabil mai mare doar oras si probabil mai mica doar pe autostrada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 1, 2011 Share Postat Noiembrie 1, 2011 Consumul nu e chiar de speriat. La mine media e 5.5/5.7 combinat. Probabil mai mare doar oras si probabil mai mica doar pe autostrada. frate da cu cat te dai ? mie nici la r 1200 nu imi papa asa putin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Noiembrie 1, 2011 Share Postat Noiembrie 1, 2011 mda, a ajuns bemveu, brand de luat la misto...pai luati-va fratilor atunci mobre de renume, Lifan, Jincheng si de ce nu...First Bike pentru cei aflati la prima motocicleta serioasa! Acrii rau strugurii. Ai trantit mucii in fasole. Pana mea, uita-te si tu cum s-a pornit discutia de BMW si fiabilitate scazuta... de la un PROPRIETAR de BMW nou nout... ce naiba struguri acrii gasesti tu la el? Iar ceilalti au facut si ei niste glume de bun simt. Cred ca ai luat in serios si postul ironic de mai sus, al lui Ianachim... Si la el sunt strugurii acrii, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 1, 2011 Share Postat Noiembrie 1, 2011 (editat) frate da cu cat te dai ? mie nici la r 1200 nu imi papa asa putin Depinde pe unde merg la munca. Intre 50 si 140 de obicei. 250 pe autobahn cand am ocazia sau 150-160 constant. de la un PROPRIETAR de BMW nou nout... Daca era nou nout BMW ar fi schimbat absolut orice parte defecta in garantie. Intreaba-l pe bec, am fost cu un baiat sa-si cumpere un F800S din 2009 cu 7.000 km la bord. Dealerul i-a dat lui, deci al doilea proprietar garantia fabrica pe 2 ani ! BMW se rup ca orice mobre insa cand e vorba de after-sales IN GARANTIE nu e niciun brand care sa-i bata. Editat Noiembrie 1, 2011 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Noiembrie 1, 2011 Share Postat Noiembrie 1, 2011 Daca era nou nout BMW ar fi schimbat absolut orice parte defecta in garantie. Intreaba-l pe bec, am fost cu un baiat sa-si cumpere un F800S din 2009 cu 7.000 km la bord. Dealerul i-a dat lui, deci al doilea proprietar garantia fabrica pe 2 ani ! BMW se rup ca orice mobre insa cand e vorba de after-sales IN GARANTIE nu e niciun brand care sa-i bata. Eu asa am inteles din ce am citit, ca a cumparat-o de noua (poate am inteles gresit)... oricum, asta conteaza mai putin. Doream doar sa evidentiez faptul ca zicala cu "strugurii acrii" nu avea niciun rost, intrucat cei care au facut glume nu se dau pe motociclete de 1000-2000 de euro vechi de 15 ani. Si da, sunt de acord cu tine... se rup ca orice alte motociclete. Daca au fost cazuri in care s-au defectat, asta e. Si Ferrari 458 Italia am vazut arzand... asta nu inseamna ca Ferrari e o panarama de masina (sau mai bine zis, de producator de masini). Se mai intampla! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 1, 2011 Share Postat Noiembrie 1, 2011 imi mentin parerea ORICE e produs in numar mare are proportional si un nr de "rateuri" ....e normal si eu in locul lui duracell as fi fost suparat pe BMW a dat niste bani pe o scula NOUA si are prob cu ea prob aparute la aprox 2 ANI , adica aproape de terminarea garantiei NU MAI CONFUNDATI BMW CU BAVARIA AUTOMOBILE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat Noiembrie 1, 2011 Share Postat Noiembrie 1, 2011 Cate motociclete fabrica BMW pe an si cate Honda? Cate se strica pe an din fiecare? La cate fabrica Ferrari daca se strica una singura pe an deja e cea mai nefiabiabila masina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 1, 2011 Share Postat Noiembrie 1, 2011 Cate motociclete fabrica BMW pe an si cate Honda? Cate se strica pe an din fiecare? La cate fabrica Ferrari daca se strica una singura pe an deja e cea mai nefiabiabila masina. stii cate masini a vandut FERRARI in 2010 .... 6 mii si un pic http://www.efin.ro/stiri_financiare/auto/ferrari_a_inregistrat_un_record_la_vanzari_in_2010.html cauta tu acum si vezi cate r si k a vandut bmw vezi pret de ferrari si pret de bmw/auto compari mere cu pere Motociclete Vanzarile de motociclete BMW au crescut in martie 2011 cu 10.9%, pana la 23.109 unitati. In total au sfost vandute in Q1 2011 un numar de 11.675 motociclete BMW. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 1, 2011 Share Postat Noiembrie 1, 2011 N-ai inteles ce a vrut sa zica. Daca BMW fabrica 2 mobre pe an si una se strica rezulta ca jumatate din productia de BMW e un gunoi. Daca Honda fabrica 10 si i se strica tot 1 atunci Honda e mai fiabila decat BMW pentru ca doar 10% dintre Honde se strica spre deosebire de 50% de la BMW. Era o carte misto ce se chema "Cum sa mintim cu statistica". Merita citita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Noiembrie 2, 2011 Share Postat Noiembrie 2, 2011 1. Cate motociclete fabrica BMW pe an si cate Honda? Cate se strica pe an din fiecare? 2. La cate fabrica Ferrari daca se strica una singura pe an deja e cea mai nefiabiabila masina. 1. Nu ai de unde sa stii cate se strica din fiecare. De aceea, nu ai cum sa afirmi faptul ca Honda e mai fiabila decat BMW. Chiar daca ai avut Honda 10 ani si nu i-ai pus decat benzina, iar apoi ti-ai luat BMW si te-a tinut doar un an, tot nu poti sa generalizezi, ca sa ajungi la concluzia ca producatorul Honda e mai bun decat producatorul BMW. 2. Depinde ce intelegi prin fiabil. Ia pune un Ferrari pe circuit sa fie exploatat la maxim, si pune si un Passat. Care crezi ca cedeaza primul? Asta pentru ca masinile sunt creeate cu scopuri diferite. De aceea nu poti sa compari fiabilitatea unui Ferrari cu a unui Passat (e doar un exemplu) tinand cont de numarul de unitati produse, sau de nr de km parcursi. Dar deja asta nu mai are nicio legatura cu topicul nostru, e o alta discutie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serge Postat Noiembrie 2, 2011 Share Postat Noiembrie 2, 2011 Un proprietar fara noroc, hai doi, au nimeric cu fundul pe mobre cu defecte. Suparare mare, asa as face si eu mai ales cand dai o pusculita mare de bani. Asta nu inseamna ca toate BMW-urile sunt acum Dacia Logan cu fiabilitate canci, oricat de frustrat este unul altul fara noroc. Cat despre ironiile fine de mai sus, asta-i unul dintre motivele pentru care intru pe acest subiect, me gusta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Noiembrie 2, 2011 Share Postat Noiembrie 2, 2011 Lasa ca asa le mai cad galoanele proprietarilor de BMW. La majoritatea nu le poti ajunge la nas cand se ajunge la capitolul fiabilitate. Stiu ei tot, sunt cu 10 clase peste toti. Cand o sa intelegem ca fiecare producator are modele si modele, unele proiectate cu mai multa grija si mai de succes, altele mai slabute. Cand cuvintele "Honda-i Honda!", "BMW e bun ca e fiabil", "Kawasaki sunt proaste!", vor mai disparea din vocabularul noilor stie-tot care aud si ei ceva despre motociclete printr-un colt la o terasa o sa intram in normalitate. Faptul ca unui model nou de 15,000 de euro nu i se da de cap mi se pare lamentabil. Ar trebui ori sa i-l schimbe de tot, ori sa-i dea banii inapoi si sa-i ofere naibii un model care stiu ei ca nu are probleme. Pentru ca daca intradevar modelul lui era unul fiabil dar numai exemplarul asta e rapciugos eu cred ca BMW ar prefera sa-l caseze si sa nu mai auda de el. Daca stie deja ca modelul e cu bube in cap, normal ca o sa incerce sa duca clientul cu zaharelul si daca se poate sa-l convinga ca e bun asa cum e. Si intradevar, ce fac reprezentantele din Romania ca servicii after-sales nu se apropie nici pe departe cu ce ofera in tarile civilizate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Noiembrie 2, 2011 Admin Share Postat Noiembrie 2, 2011 (editat) ... modelul lui era unul fiabil dar numai exemplarul asta e rapciugos eu cred ca BMW ar prefera sa-l caseze .. ..Sau sa-l puna pe un postament de statuie, sa le mangaie orgoliile BMW-istilor carora la bate forever vantul elicelor alb-albastre in plete..uite domle exceptia care confirma regula Editat Noiembrie 2, 2011 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 2, 2011 Share Postat Noiembrie 2, 2011 Lasa ca asa le mai cad galoanele proprietarilor de BMW. La majoritatea nu le poti ajunge la nas cand se ajunge la capitolul fiabilitate. Stiu ei tot, sunt cu 10 clase peste toti. Cand o sa intelegem ca fiecare producator are modele si modele, unele proiectate cu mai multa grija si mai de succes, altele mai slabute. Cand cuvintele "Honda-i Honda!", "BMW e bun ca e fiabil", "Kawasaki sunt proaste!", vor mai disparea din vocabularul noilor stie-tot care aud si ei ceva despre motociclete printr-un colt la o terasa o sa intram in normalitate. Faptul ca unui model nou de 15,000 de euro nu i se da de cap mi se pare lamentabil. Ar trebui ori sa i-l schimbe de tot, ori sa-i dea banii inapoi si sa-i ofere naibii un model care stiu ei ca nu are probleme. Pentru ca daca intradevar modelul lui era unul fiabil dar numai exemplarul asta e rapciugos eu cred ca BMW ar prefera sa-l caseze si sa nu mai auda de el. Daca stie deja ca modelul e cu bube in cap, normal ca o sa incerce sa duca clientul cu zaharelul si daca se poate sa-l convinga ca e bun asa cum e. Si intradevar, ce fac reprezentantele din Romania ca servicii after-sales nu se apropie nici pe departe cu ce ofera in tarile civilizate. 1. mie nu.i cad galoanele.....imi zboara 2. poti sa.mi ajungi la nas...pe am.kkart .. ca nu am ajuns niciodat' pe acolo asa ca nu tine mitul ..ca nu le ajungi la nas astora cu BMW 3.e NUMAI expersia.........EXISTA O SINGURA MOTOCICLETA...BMW!!!! 4. am vazut acum cateva zile rolsul lui viri pe o platforma...neaccidentat... o fi ramasa fara benzina..... deci se mai strica si sculele de 500000 euro nu doar alea de 15000 5. motorul de pe scula cu probleme a lui bigfoot este si pe motocicleta mea cu rulaj de 100000 km so......... 6. BAVARIA NU E REPREZENTANTA..>>>BMW atentie.... 7. motorul cu probleme daca trebuie schimbat ....prima data fabrica il inspecteaza la micron din doua motive a. sa constate defect de fabrica sau proasta utilizare si b. nu sar cu banii ca fraierii sa.l schimbe daca ai facut pocinoage sa stii ca multi care au acum bmw au mers si pe alte marci asa ca nu crede ca nu.mi plac suzi, yama sau ducati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serge Postat Noiembrie 2, 2011 Share Postat Noiembrie 2, 2011 Niko, Ai nimirit cuiu' exact in cap! aici cred ca este o combinatie de ghinion si mai ales habarnamism in reprezentantele romanesti, atat in service cat si la vanzari. ori ii dai de cap imediat la defect ori o iei inapoi si faci cadou una noua. dar la noi "las' ca merge si asa"... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Noiembrie 2, 2011 Share Postat Noiembrie 2, 2011 (editat) 5. motorul de pe scula cu probleme a lui bigfoot este si pe motocicleta mea cu rulaj de 100000 km so......... Si vrei sa zici ca scula ta este flawless, nu are nici un proprietar probleme?R1200-le e capabil de kilometraje impresionante dar asta nu inseamna ca nu se strica ambreiaje, cardane, tot ce se poate strica la el. Cate topicuri cu "engine stalling" vrei sa-ti gasesc la K1200 sau K1300 si alte probleme de ambreiaj de noi ca sa recunosti ca nimeni nu e perfect? Ca amandoua sunt motorete super-capabile nu contesta nimeni. Doar ca mitul BMW este prea umflat. Editat Noiembrie 2, 2011 de Niko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 2, 2011 Share Postat Noiembrie 2, 2011 Si vrei sa zici ca scula ta este flawless, nu are nici un proprietar probleme?R1200-le e capabil de kilometraje impresionante dar asta nu inseamna ca nu se strica ambreiaje, cardane, tot ce se poate strica la el. Cate topicuri cu "engine stalling" vrei sa-ti gasesc la K1200 sau K1300 si alte probleme de ambreiaj de noi ca sa recunosti ca nimeni nu e perfect? Ca amandoua sunt motorete super-capabile nu contesta nimeni. Doar ca mitul BMW este prea umflat. bmw ARE PROBLEME DIRECT PROPORTIONALE CU NR DE UNITATI ARUNCATE PE DRUMURI dar ca si alte mari marci .......de ciocolata, vin, tigari etc a trebuit sa.si faca un "brand" si ei l.au luat pe asta FIABILITATE asa a picat de la MARKETING discutia a plecat de la indemnul lui bigfoot de a nu lau BMW..... eu l.am secondat pe bigfoot aka duracell in alpi si stiu cum merge si cum a mers pe curbele de acolo ca el vrea sa scoata untul dintr.o moto boxer pe cardan asta e problema lui cardanul nu e asa elastic ca un lant si nu te lasa sa.l strici cum vrei tu din superioara in inferioara de ce crezi ca 1000rr de la bmw nu e pe cardan........ duracell stie ce sa scoata dintr.o moto si acolo in alpi dadea fum la multe vitezane japaneze pe virajele respective insa boxerul, cutia lui si cardanul NU SUNT DE PISTA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Noiembrie 2, 2011 Share Postat Noiembrie 2, 2011 Am inteles acum unde bati! Da,probabil ar trebui sa-i convinga ca e defect si cu o mica diferenta el vrea un k1300r sau s! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 2, 2011 Share Postat Noiembrie 2, 2011 (editat) Din auzite, Bavaria este o firma de ca cat. Cu toate astea noi stim povestea dintr-o singura parte, a posesorului, a unei mobre iesite din garantie. Cu toate astea, repet pentru a mia oara, sunt mii de cazuri cu mobre in afara garantiei la BMW la care li s-au remediat problemele gratis sau 50/50 ( doar manopera). Tot ce trebuie sa faci este sa insisti la BMW Corporate cu povestea ta (nu numai email, dar si scris). PS: eu unul daca mi s-ar fi intamplat chestia asta nu ma lasam pana nu obtineam un raspuns de la corporate. Editat Noiembrie 2, 2011 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Noiembrie 2, 2011 Share Postat Noiembrie 2, 2011 discutia a plecat de la indemnul lui bigfoot de a nu lau BMW..... eu l.am secondat pe bigfoot aka duracell in alpi si stiu cum merge si cum a mers pe curbele de acolo ca el vrea sa scoata untul dintr.o moto boxer pe cardan asta e problema lui duracell stie ce sa scoata dintr.o moto si acolo in alpi dadea fum la multe vitezane japaneze pe virajele respective insa boxerul, cutia lui si cardanul NU SUNT DE PISTA In sfarsit, ai spus esesntialul! Cat lumea statea sa-si traga sufletul la un cappuccino, el mai facea o data Stelvio dus-intors. De aici i s-a tras si porecla Duracell. Acum il citez pe el: "Dupa 6000km am tocit cauciucul spate Continental Road Attack." Si ghici ce a cedat, dupa 23.500km... ceva pe la cutie... o fi doar coincidenta?? Probabil nu e normal sa se strice dar poate nici 100% anormal, in conditii de mers Duracell. Apropos... altceva s-o mai fi stricat? Ca nu s-a plans... De la situatia asta particulara sa ajungi sa afirmi cu atata tarie ca BMW face motociclete de rahat, mi se pare total deplasat. Si asta dupa ce a laudat motocicleta in sine ca este extrordinara, si ca nu prea mai gasesti una asemanatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 2, 2011 Share Postat Noiembrie 2, 2011 Dar daca nu e la cutie? Tare mi-ar place sa vad mobra aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
g3n Postat Noiembrie 2, 2011 Share Postat Noiembrie 2, 2011 Acelasi abuz pe un Z1000, CB1000R sau FZ1 si cred ca inca mergeau impecabil motocicletele alea. Uiti de faptul ca omul a mai avut un XTZ 660 cu care a facut ceva km si a recunoscut ca a abuzat si de motocicleta respectiva in numeroase cazuri si ghici ce? a rezistat si inca rezista f bine si la noul proprietar. Iar daca problema e doar cu motorul boxer de la BMW (facem abstractie ca topicul e despre problema unui K1300R) atunci trebuia sa vina cu un prospect mare pe care sa scrie ca se adreseaza doar pensionarilor care ii ridica dupa statuie pentru fiabilitate, mergand cu ele la mare finete sa faca poc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 2, 2011 Share Postat Noiembrie 2, 2011 (editat) In sfarsit, ai spus esesntialul! Cat lumea statea sa-si traga sufletul la un cappuccino, el mai facea o data Stelvio dus-intors. De aici i s-a tras si porecla Duracell. Acum il citez pe el: "Dupa 6000km am tocit cauciucul spate Continental Road Attack." Si ghici ce a cedat, dupa 23.500km... ceva pe la cutie... o fi doar coincidenta?? Probabil nu e normal sa se strice dar poate nici 100% anormal, in conditii de mers Duracell. Apropos... altceva s-o mai fi stricat? Ca nu s-a plans... De la situatia asta particulara sa ajungi sa afirmi cu atata tarie ca BMW face motociclete de rahat, mi se pare total deplasat. Si asta dupa ce a laudat motocicleta in sine ca este extrordinara, si ca nu prea mai gasesti una asemanatoare. deci daca nici asta nu e moto ce naiba mai vreti.... ma refer la cea din fata mea http://www.youtube.com/watch?v=dTp50xsoLV8&feature=youtu.be Editat Noiembrie 2, 2011 de ianachim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Noiembrie 2, 2011 Share Postat Noiembrie 2, 2011 (editat) Frumoase filmari. Oricum, sa fim seriosi, mersul asta nu justifica faptul ca s-a stricat. A mea a avut 2 proprietari inaintea mea, are 55,000km de la ultima resetare, 11 ani si i-a crapat cutia anul asta. Nu mai pot sa fiu suparat pe ea, dar daca o aveam de noua si aveam 23.000km facuti de mine mi s-ar fi parut proasta, iar mobra din filmuletz este totusi orientata spre touring adica ar trebui sa fie de fiabilitate mai ridicata. Nah, mie supararea omului mi se pare absolut justificata. Editat Noiembrie 2, 2011 de Niko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.