Sari la conținut

BMW K1300R


lazar.iulian
 Share

Postări Recomandate

Ce drac de mobra sa ti mai iei dupa ce esti proprietar de k1300,cuplu ai cat China,viteza si sprint de asemenea,sta bine pe sosea...consumul poate e nitel neplacut dar ,deh?Poate un F16(avion)...asta sigur fuge mai tare :scratch: Faina mobra si tehnologia pe masura...!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 164
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Consumul nu e chiar de speriat. La mine media e 5.5/5.7 combinat. Probabil mai mare doar oras si probabil mai mica doar pe autostrada.

 

frate da cu cat te dai ?

mie nici la r 1200 nu imi papa asa putin

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda, a ajuns bemveu, brand de luat la misto...pai luati-va fratilor atunci mobre de renume, Lifan, Jincheng si de ce nu...First Bike pentru cei aflati la prima motocicleta serioasa! Acrii rau strugurii.

 

Ai trantit mucii in fasole. Pana mea, uita-te si tu cum s-a pornit discutia de BMW si fiabilitate scazuta... de la un PROPRIETAR de BMW nou nout... ce naiba struguri acrii gasesti tu la el? Iar ceilalti au facut si ei niste glume de bun simt. Cred ca ai luat in serios si postul ironic de mai sus, al lui Ianachim... Si la el sunt strugurii acrii, nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frate da cu cat te dai ?

mie nici la r 1200 nu imi papa asa putin

Depinde pe unde merg la munca. Intre 50 si 140 de obicei. 250 pe autobahn cand am ocazia sau 150-160 constant.

 

de la un PROPRIETAR de BMW nou nout...

 

Daca era nou nout BMW ar fi schimbat absolut orice parte defecta in garantie. Intreaba-l pe bec, am fost cu un baiat sa-si cumpere un F800S din 2009 cu 7.000 km la bord. Dealerul i-a dat lui, deci al doilea proprietar garantia fabrica pe 2 ani !

BMW se rup ca orice mobre insa cand e vorba de after-sales IN GARANTIE nu e niciun brand care sa-i bata.

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca era nou nout BMW ar fi schimbat absolut orice parte defecta in garantie. Intreaba-l pe bec, am fost cu un baiat sa-si cumpere un F800S din 2009 cu 7.000 km la bord. Dealerul i-a dat lui, deci al doilea proprietar garantia fabrica pe 2 ani !

BMW se rup ca orice mobre insa cand e vorba de after-sales IN GARANTIE nu e niciun brand care sa-i bata.

 

Eu asa am inteles din ce am citit, ca a cumparat-o de noua (poate am inteles gresit)... oricum, asta conteaza mai putin. Doream doar sa evidentiez faptul ca zicala cu "strugurii acrii" nu avea niciun rost, intrucat cei care au facut glume nu se dau pe motociclete de 1000-2000 de euro vechi de 15 ani.

 

Si da, sunt de acord cu tine... se rup ca orice alte motociclete. Daca au fost cazuri in care s-au defectat, asta e. Si Ferrari 458 Italia am vazut arzand... asta nu inseamna ca Ferrari e o panarama de masina (sau mai bine zis, de producator de masini). Se mai intampla!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi mentin parerea

 

ORICE e produs in numar mare are proportional si un nr de "rateuri" ....e normal

 

si eu in locul lui duracell as fi fost suparat pe BMW

a dat niste bani pe o scula NOUA si are prob cu ea

prob aparute la aprox 2 ANI , adica aproape de terminarea garantiei

 

NU MAI CONFUNDATI BMW CU BAVARIA AUTOMOBILE

 

 

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cate motociclete fabrica BMW pe an si cate Honda? Cate se strica pe an din fiecare?

 

La cate fabrica Ferrari daca se strica una singura pe an deja e cea mai nefiabiabila masina.

 

stii cate masini a vandut FERRARI in 2010 .... 6 mii si un pic

 

http://www.efin.ro/stiri_financiare/auto/ferrari_a_inregistrat_un_record_la_vanzari_in_2010.html

 

cauta tu acum si vezi cate r si k a vandut bmw

vezi pret de ferrari si pret de bmw/auto

 

compari mere cu pere

 

Motociclete

 

Vanzarile de motociclete BMW au crescut in martie 2011 cu 10.9%, pana la 23.109 unitati. In total au sfost vandute in Q1 2011 un numar de 11.675 motociclete BMW.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-ai inteles ce a vrut sa zica. Daca BMW fabrica 2 mobre pe an si una se strica rezulta ca jumatate din productia de BMW e un gunoi. Daca Honda fabrica 10 si i se strica tot 1 atunci Honda e mai fiabila decat BMW pentru ca doar 10% dintre Honde se strica spre deosebire de 50% de la BMW.

Era o carte misto ce se chema "Cum sa mintim cu statistica". Merita citita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Cate motociclete fabrica BMW pe an si cate Honda? Cate se strica pe an din fiecare?

 

2. La cate fabrica Ferrari daca se strica una singura pe an deja e cea mai nefiabiabila masina.

 

1. Nu ai de unde sa stii cate se strica din fiecare. De aceea, nu ai cum sa afirmi faptul ca Honda e mai fiabila decat BMW. Chiar daca ai avut Honda 10 ani si nu i-ai pus decat benzina, iar apoi ti-ai luat BMW si te-a tinut doar un an, tot nu poti sa generalizezi, ca sa ajungi la concluzia ca producatorul Honda e mai bun decat producatorul BMW.

 

2. Depinde ce intelegi prin fiabil. Ia pune un Ferrari pe circuit sa fie exploatat la maxim, si pune si un Passat. Care crezi ca cedeaza primul? Asta pentru ca masinile sunt creeate cu scopuri diferite. De aceea nu poti sa compari fiabilitatea unui Ferrari cu a unui Passat (e doar un exemplu) tinand cont de numarul de unitati produse, sau de nr de km parcursi. Dar deja asta nu mai are nicio legatura cu topicul nostru, e o alta discutie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un proprietar fara noroc, hai doi, au nimeric cu fundul pe mobre cu defecte. Suparare mare, asa as face si eu mai ales cand dai o pusculita mare de bani. Asta nu inseamna ca toate BMW-urile sunt acum Dacia Logan cu fiabilitate canci, oricat de frustrat este unul altul fara noroc.

 

Cat despre ironiile fine de mai sus, asta-i unul dintre motivele pentru care intru pe acest subiect, me gusta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lasa ca asa le mai cad galoanele proprietarilor de BMW. La majoritatea nu le poti ajunge la nas cand se ajunge la capitolul fiabilitate. Stiu ei tot, sunt cu 10 clase peste toti.

Cand o sa intelegem ca fiecare producator are modele si modele, unele proiectate cu mai multa grija si mai de succes, altele mai slabute.

Cand cuvintele "Honda-i Honda!", "BMW e bun ca e fiabil", "Kawasaki sunt proaste!", vor mai disparea din vocabularul noilor stie-tot care aud si ei ceva despre motociclete printr-un colt la o terasa o sa intram in normalitate.

 

Faptul ca unui model nou de 15,000 de euro nu i se da de cap mi se pare lamentabil. Ar trebui ori sa i-l schimbe de tot, ori sa-i dea banii inapoi si sa-i ofere naibii un model care stiu ei ca nu are probleme.

Pentru ca daca intradevar modelul lui era unul fiabil dar numai exemplarul asta e rapciugos eu cred ca BMW ar prefera sa-l caseze si sa nu mai auda de el. Daca stie deja ca modelul e cu bube in cap, normal ca o sa incerce sa duca clientul cu zaharelul si daca se poate sa-l convinga ca e bun asa cum e.

 

Si intradevar, ce fac reprezentantele din Romania ca servicii after-sales nu se apropie nici pe departe cu ce ofera in tarile civilizate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

... modelul lui era unul fiabil dar numai exemplarul asta e rapciugos eu cred ca BMW ar prefera sa-l caseze ..

..Sau sa-l puna pe un postament de statuie, sa le mangaie orgoliile BMW-istilor carora la bate forever vantul elicelor alb-albastre in plete..uite domle exceptia care confirma regula :crack:

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lasa ca asa le mai cad galoanele proprietarilor de BMW. La majoritatea nu le poti ajunge la nas cand se ajunge la capitolul fiabilitate. Stiu ei tot, sunt cu 10 clase peste toti.

Cand o sa intelegem ca fiecare producator are modele si modele, unele proiectate cu mai multa grija si mai de succes, altele mai slabute.

Cand cuvintele "Honda-i Honda!", "BMW e bun ca e fiabil", "Kawasaki sunt proaste!", vor mai disparea din vocabularul noilor stie-tot care aud si ei ceva despre motociclete printr-un colt la o terasa o sa intram in normalitate.

 

Faptul ca unui model nou de 15,000 de euro nu i se da de cap mi se pare lamentabil. Ar trebui ori sa i-l schimbe de tot, ori sa-i dea banii inapoi si sa-i ofere naibii un model care stiu ei ca nu are probleme.

Pentru ca daca intradevar modelul lui era unul fiabil dar numai exemplarul asta e rapciugos eu cred ca BMW ar prefera sa-l caseze si sa nu mai auda de el. Daca stie deja ca modelul e cu bube in cap, normal ca o sa incerce sa duca clientul cu zaharelul si daca se poate sa-l convinga ca e bun asa cum e.

 

Si intradevar, ce fac reprezentantele din Romania ca servicii after-sales nu se apropie nici pe departe cu ce ofera in tarile civilizate.

 

 

1. mie nu.i cad galoanele.....imi zboara

2. poti sa.mi ajungi la nas...pe am.kkart .. ca nu am ajuns niciodat' pe acolo asa ca nu tine mitul ..ca nu le ajungi la nas astora cu BMW

3.e NUMAI expersia.........EXISTA O SINGURA MOTOCICLETA...BMW!!!!

4. am vazut acum cateva zile rolsul lui viri pe o platforma...neaccidentat... o fi ramasa fara benzina..... deci se mai strica si sculele de 500000 euro nu doar alea de 15000

5. motorul de pe scula cu probleme a lui bigfoot este si pe motocicleta mea cu rulaj de 100000 km so.........

6. BAVARIA NU E REPREZENTANTA..>>>BMW atentie....

7. motorul cu probleme daca trebuie schimbat ....prima data fabrica il inspecteaza la micron din doua motive a. sa constate defect de fabrica sau proasta utilizare si b. nu sar cu banii ca fraierii sa.l schimbe daca ai facut pocinoage

 

sa stii ca multi care au acum bmw au mers si pe alte marci

asa

ca nu crede ca nu.mi plac suzi, yama sau ducati

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Niko,

 

Ai nimirit cuiu' exact in cap! aici cred ca este o combinatie de ghinion si mai ales habarnamism in reprezentantele romanesti, atat in service cat si la vanzari.

 

ori ii dai de cap imediat la defect ori o iei inapoi si faci cadou una noua. dar la noi "las' ca merge si asa"...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

5. motorul de pe scula cu probleme a lui bigfoot este si pe motocicleta mea cu rulaj de 100000 km so.........

 

Si vrei sa zici ca scula ta este flawless, nu are nici un proprietar probleme?R1200-le e capabil de kilometraje impresionante dar asta nu inseamna ca nu se strica ambreiaje, cardane, tot ce se poate strica la el.

 

Cate topicuri cu "engine stalling" vrei sa-ti gasesc la K1200 sau K1300 si alte probleme de ambreiaj de noi ca sa recunosti ca nimeni nu e perfect?

 

Ca amandoua sunt motorete super-capabile nu contesta nimeni. Doar ca mitul BMW este prea umflat.

Editat de Niko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si vrei sa zici ca scula ta este flawless, nu are nici un proprietar probleme?R1200-le e capabil de kilometraje impresionante dar asta nu inseamna ca nu se strica ambreiaje, cardane, tot ce se poate strica la el.

 

Cate topicuri cu "engine stalling" vrei sa-ti gasesc la K1200 sau K1300 si alte probleme de ambreiaj de noi ca sa recunosti ca nimeni nu e perfect?

 

Ca amandoua sunt motorete super-capabile nu contesta nimeni. Doar ca mitul BMW este prea umflat.

 

 

bmw ARE PROBLEME :cheers:

 

DIRECT PROPORTIONALE CU NR DE UNITATI ARUNCATE PE DRUMURI

 

dar ca si alte mari marci .......de ciocolata, vin, tigari etc

a trebuit sa.si faca un "brand" si ei l.au luat pe asta FIABILITATE

 

asa a picat de la MARKETING

 

 

discutia a plecat de la indemnul lui bigfoot de a nu lau BMW.....

eu l.am secondat pe bigfoot aka duracell in alpi si stiu cum merge si cum a mers pe curbele de acolo

ca el vrea sa scoata untul dintr.o moto boxer pe cardan asta e problema lui

 

cardanul nu e asa elastic ca un lant si nu te lasa sa.l strici cum vrei tu din superioara in inferioara

 

de ce crezi ca 1000rr de la bmw nu e pe cardan........

duracell stie ce sa scoata dintr.o moto si acolo in alpi dadea fum la multe vitezane japaneze pe virajele respective

insa boxerul, cutia lui si cardanul NU SUNT DE PISTA

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din auzite, Bavaria este o firma de ca cat. Cu toate astea noi stim povestea dintr-o singura parte, a posesorului, a unei mobre iesite din garantie. Cu toate astea, repet pentru a mia oara, sunt mii de cazuri cu mobre in afara garantiei la BMW la care li s-au remediat problemele gratis sau 50/50 ( doar manopera). Tot ce trebuie sa faci este sa insisti la BMW Corporate cu povestea ta (nu numai email, dar si scris).

PS: eu unul daca mi s-ar fi intamplat chestia asta nu ma lasam pana nu obtineam un raspuns de la corporate.

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

discutia a plecat de la indemnul lui bigfoot de a nu lau BMW.....

eu l.am secondat pe bigfoot aka duracell in alpi si stiu cum merge si cum a mers pe curbele de acolo

ca el vrea sa scoata untul dintr.o moto boxer pe cardan asta e problema lui

 

duracell stie ce sa scoata dintr.o moto si acolo in alpi dadea fum la multe vitezane japaneze pe virajele respective

insa boxerul, cutia lui si cardanul NU SUNT DE PISTA

 

In sfarsit, ai spus esesntialul! :ok:

 

Cat lumea statea sa-si traga sufletul la un cappuccino, el mai facea o data Stelvio dus-intors. De aici i s-a tras si porecla Duracell.

Acum il citez pe el: "Dupa 6000km am tocit cauciucul spate Continental Road Attack."

Si ghici ce a cedat, dupa 23.500km... ceva pe la cutie... o fi doar coincidenta??

Probabil nu e normal sa se strice dar poate nici 100% anormal, in conditii de mers Duracell.

Apropos... altceva s-o mai fi stricat? Ca nu s-a plans...

 

De la situatia asta particulara sa ajungi sa afirmi cu atata tarie ca BMW face motociclete de rahat, mi se pare total deplasat. Si asta dupa ce a laudat motocicleta in sine ca este extrordinara, si ca nu prea mai gasesti una asemanatoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acelasi abuz pe un Z1000, CB1000R sau FZ1 si cred ca inca mergeau impecabil motocicletele alea.

Uiti de faptul ca omul a mai avut un XTZ 660 cu care a facut ceva km si a recunoscut ca a abuzat si de motocicleta respectiva in numeroase cazuri si ghici ce? a rezistat si inca rezista f bine si la noul proprietar.

Iar daca problema e doar cu motorul boxer de la BMW (facem abstractie ca topicul e despre problema unui K1300R) atunci trebuia sa vina cu un prospect mare pe care sa scrie ca se adreseaza doar pensionarilor care ii ridica dupa statuie pentru fiabilitate, mergand cu ele la mare finete sa faca poc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In sfarsit, ai spus esesntialul! :ok:

 

Cat lumea statea sa-si traga sufletul la un cappuccino, el mai facea o data Stelvio dus-intors. De aici i s-a tras si porecla Duracell.

Acum il citez pe el: "Dupa 6000km am tocit cauciucul spate Continental Road Attack."

Si ghici ce a cedat, dupa 23.500km... ceva pe la cutie... o fi doar coincidenta??

Probabil nu e normal sa se strice dar poate nici 100% anormal, in conditii de mers Duracell.

Apropos... altceva s-o mai fi stricat? Ca nu s-a plans...

 

De la situatia asta particulara sa ajungi sa afirmi cu atata tarie ca BMW face motociclete de rahat, mi se pare total deplasat. Si asta dupa ce a laudat motocicleta in sine ca este extrordinara, si ca nu prea mai gasesti una asemanatoare.

 

deci daca nici asta nu e moto ce naiba mai vreti.... ma refer la cea din fata mea

 

http://www.youtube.com/watch?v=dTp50xsoLV8&feature=youtu.be

Editat de ianachim
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumoase filmari. Oricum, sa fim seriosi, mersul asta nu justifica faptul ca s-a stricat. A mea a avut 2 proprietari inaintea mea, are 55,000km de la ultima resetare, 11 ani si i-a crapat cutia anul asta. Nu mai pot sa fiu suparat pe ea, dar daca o aveam de noua si aveam 23.000km facuti de mine mi s-ar fi parut proasta, iar mobra din filmuletz este totusi orientata spre touring adica ar trebui sa fie de fiabilitate mai ridicata.

 

Nah, mie supararea omului mi se pare absolut justificata.

Editat de Niko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...