Sari la conținut

BMW K1300R


lazar.iulian
 Share

Postări Recomandate

Oprirea motorului.

Mesaj completat

PS: Excelent motor!

 

 

sa il stapanesti cu placere! si mie imi place modelul asta dar nu ca singura motocicleta. am avut naked, imi place dar numai la drumuri scurte, cateva sute de km max.

 

vezi ca astea nu fac surging, se comporta ca un fel de surging dar problema este din actuatorul de relanti, mergi sa ti-l schimbe. surging inseamna turatie/putere variabila (incontanta) pentru o anumita pozitie a acceleratiei. se poate manifesta diferit la diferite turatii, cel mai adesea apare la 3-4000 de ture. motivul este harta de injectie, amestecul prea sarac, urmare a constrangerilor referitoare la emisii si dorintei de a obtine un consum scazut. la motocicletele cu aceasta problema cronica, cum ar fi boxerele pre twin-spark, se putea monta un fel de releu (nu era de fapt releu dar arata ca unul), rezultatul era imbogatirea amestecului si disparitia fenomenului.

 

pentru detractorii lui k1600, nu e nevoie sa fiti atat de vehementi, nici unul dintre voi nu este etalon in nimic asa cum va place sa credeti, gusturile sunt diferite, la fel si motocicletele. pt mine orice e pe doua roti e ok, nu vad rostul unor astfel de dispute. am cam avut toate bmw-urile mari nu in unul ci in cate doua exemplare, k 1600 e total deosebit, un mare salt tehnologic si cand spun asta nu ma refer numai la electronica, mecanica dar si la handling.

 

l.e.

 

acum am vazut ca topicul e din 2009 si i-am mai raspuns odata baiatului. scuze. mai ai motorul? cei pe care ii cunosc si au luat k1200-1300 nu le-au tinut prea mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 170
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

oprire neasteptata = stalling. surging e altceva, am explicat mai sus.

 

stalling-ul poate avea cauze mecanice sau cauze soft, legate tot de harta de injectie. asta e ceva foarte complicat pentru cei care nu cunosc, necesita teste real life, cazul ideal proiectat nu se transpune in realitate identic din cauza elementelor mecanice care prezinta inertii, dispersii de parametri, calitatii combustibilului..etc. apare cel mai frecvent la decelerari bruste, cel mai adesea la schimbari de viteza in treptele inferioare si turatii relativ reduse. un caz tipic de stalling hardware a fost la bmw 1200rt/2010, la care desi harta de injectie era mult mai stransa, motor cu 2 axe cu came, latimea tab-urilor ce dau catre senzorii hall impulsul de aprindere a ramas aceeasi. efectul era un impuls mai lung decat trebuie ce scotea calculatorul din plaja de reglaj automat si motorul se oprea in avarie. s-a rezolvat total prin inlocuirea tab-urilor cu unele mai inguste ce dau impuls mai scurt. a fost necesara si alinierea foarte precisa a motorului.

toate aceste probleme, adesea invocate de adversarii marcii bmw, sunt datorate progresului tehnologic, faptul ca aceste motociclete sunt mereu la limita superioara a tehnologiei implica si riscuri de acest fel. eu le accept linistit, niciun fel de problema, indiferent de natura ei, nu a ramas nerezolvata nici la motoare nici la masini. ma indrept de aceea catre noile aparitii fara niciun fel de stress tehnic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

....

pentru detractorii lui k1600, nu e nevoie sa fiti atat de vehementi, nici unul dintre voi nu este etalon in nimic asa cum va place sa credeti, gusturile sunt diferite, la fel si motocicletele. pt mine orice e pe doua roti e ok, nu vad rostul unor astfel de dispute. am cam avut toate bmw-urile mari nu in unul ci in cate doua exemplare, k 1600 e total deosebit, un mare salt tehnologic si cand spun asta nu ma refer numai la electronica, mecanica dar si la handling.

 

...

 

 

nu cred ca am venit noi pe topicul de k16 sa spunem ca e "naspa sau ca k13 e da shit", gusturile se schimba, se rafineaza, dar pan la 50 de ani tot nu ma vad calare pe autobuz.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oprire neasteptata = stalling. surging e altceva, am explicat mai sus.

 

stalling-ul poate avea cauze mecanice sau cauze soft, legate tot de harta de injectie. asta e ceva foarte complicat pentru cei care nu cunosc, necesita teste real life, cazul ideal proiectat nu se transpune in realitate identic din cauza elementelor mecanice care prezinta inertii, dispersii de parametri, calitatii combustibilului..etc. apare cel mai frecvent la decelerari bruste, cel mai adesea la schimbari de viteza in treptele inferioare si turatii relativ reduse. un caz tipic de stalling hardware a fost la bmw 1200rt/2010, la care desi harta de injectie era mult mai stransa, motor cu 2 axe cu came, latimea tab-urilor ce dau catre senzorii hall impulsul de aprindere a ramas aceeasi. efectul era un impuls mai lung decat trebuie ce scotea calculatorul din plaja de reglaj automat si motorul se oprea in avarie. s-a rezolvat total prin inlocuirea tab-urilor cu unele mai inguste ce dau impuls mai scurt. a fost necesara si alinierea foarte precisa a motorului.

toate aceste probleme, adesea invocate de adversarii marcii bmw, sunt datorate progresului tehnologic, faptul ca aceste motociclete sunt mereu la limita superioara a tehnologiei implica si riscuri de acest fel. eu le accept linistit, niciun fel de problema, indiferent de natura ei, nu a ramas nerezolvata nici la motoare nici la masini. ma indrept de aceea catre noile aparitii fara niciun fel de stress tehnic.

 

Si unde am zis eu ca K12 a facut stall? Dude, R1200C era dat doar ca singurul exemplu rau de cand ma dau cu BMW.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu cred ca am venit noi pe topicul de k16 sa spunem ca e "naspa sau ca k13 e da shit", gusturile se schimba, se rafineaza, dar pan la 50 de ani tot nu ma vad calare pe autobuz.

El se crede actionar la BMW si se baga pe orice topic cu bmw sa culeaga opinii. Lasa-l in pace, e la datorie (imaginara, of course).

Editat de Belbody
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

El se crede actionar la BMW si se baga pe orice topic cu bmw sa culeaga opinii. Lasa-l in pace, e la datorie (imaginara, of course).

 

doru are cunostiinte in domeniu si ceva experienta pe moto aici nu i de contestat

insa ce nu intelege el este ca fiecare motocicleta are segmentul ei de varsta....

 

cum dracu i ar sta la volumul lui pe un k 1300 r?????

are o afacere, nevasta, copil cum iar sta la 270 km/h printre masini pe dn1

sau in curbe cu genunchiul pe jos

 

ce depaseste limita lui de intelegere

este ca nu tot ce isi cumpara el este CEL MAI .. potent

dupa cum crede el

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce depaseste limita lui de intelegere

este ca nu tot ce isi cumpara el este CEL MAI .. potent

dupa cum crede el

 

nici pomeneala. cumpar numai pt mine in concordanta cu preferintele si necesitatile mele. cel mai cel mai nu exista. exista numai ce iti place si ce ti se potriveste asa cum ai spus.

 

p.s. acum cativa ani erai revoltat ca o luam la sanatoasa cu 200, acum tu faci mai rau decat faceam eu atunci. vezi deci ca e bine sa fii rezervat, nimeni nu detine un monopol al stiintei sau motociclismului. lucrurile seschimba mereu, la fel preferintele si toate cele.

 

Si unde am zis eu ca K12 a facut stall? Dude, R1200C era dat doar ca singurul exemplu rau de cand ma dau cu BMW.

 

 

e o neintelegere. eu am inteles exact. asa cum am spus motoarele k din seria noua nu fac surge, au avut in seriile iniatiale un defect al actuatorului de relanti ce producea un efect asemanator surging-ului.

 

r1200c era tot asa cum am spus pre twin spark, cu problemele respective.

 

p.s. a urmat cl1200 care a fost twin spark, tocmai din motivul de mai sus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

grandpa, ne lasi cu troleibuzele astea? mai bine iau conserva decat sa merg cu asa ceva.

:ok:

 

uite un baiet destept

k 16 este adevarat cel mai tare dar pentru un segment de piata prea restrictiv...

nu asa da r -ul si k- ul pe un k1600 NICIODATA

:burnout:

 

gusturile sunt diferite, la fel si motocicletele.

k 1600 e total deosebit, un mare salt tehnologic si cand spun asta

nu ma refer numai la electronica, mecanica dar si la handling.

 

Fiind pe un topic K13 urez simpatizantilor si posesorilor acestor motociclete Multa Sanatate!

De asemenea, including me,

fiind in Ajun si in apropierea Sarbatorilor de Iarna urez din toata inima motociclistilor

pasionati de BMW sau oricare alte motociclete:

"La multi ani si Sa auzim numai de bine" :peace:

 

Vorbind despre K16:

Domnilor, mi-am permis sa va citez mai sus fiindca aveti perfecta dreptate..!

Si eu astept un Naked sau Roadster pe aceasta tema... :wink:

 

Doru, Messerie,

Sa il stapanesti sanatos,

"La multi kilometri frumosi"!

:wave:

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 years later...
  • 3 years later...

Salut! Am si eu o problema si poate ma ajuta cineva. Am avut un mic accident cu moto(K1300r) si trebuie sa fac 2 stickere. Am in prieten care le poate face dar nu stim ce font trebuie. Atașeze o poză cu ce imi trebuie. Multumesc anticipat.

640px-BMW_K1300R_front_detail.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, gabyshor a spus:

L-am facut eu, astept doar adresa de email...

balasdaniell@gmail.com 

 

 

Mulțumesc frumos!

Acum 1 oră, fuchsia a spus:

Merge vectorizat rapid in photoshop sau illustrator, daca se pricepe prietenul.

https://www.stickers-motard.fr/75-large_default/stickers-autocollant-logo-k1300r.jpg

 

stickers-autocollant-logo-k1300r.jpg

 

 

Mulțumesc frumos! 

Acum 4 ore, gabyshor a spus:

Nu e un font standard. Incerc sa ti le fac eu, numai sa gasesc putin timp liber...

Trimite-mi pe mesaj o adresa de email.

 

Salut. Nu merge sa iti trimit mesaj. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...