Vizitator _Raul_ Postat Februarie 25, 2010 Share Postat Februarie 25, 2010 (editat) Postat pe advrider de un nene din Turcia... http://www.moto-park.com/forum/smf/index.p...7.460;topicseen Daca nu ma insel, in Turcia este ceva salon moto zilele acestea. Asa am impresia ca se confirma si cele cateva articole de pe Motoflash despre diverse lansari Yamaha (Fazerul 8 carenat si Fazerul de 250), lansari care cred ca s-au facut in acest cadru. Nu stiu nimic sigur. Daca am gresit, nu ma asaltati. Se pare ca pana la urma fotografiile acestea, aparute acum mai bine de 1 an, au fost cele mai aproape de adevar: Ma uitam acum cateva minute la niste fotografii cu Aprilia Caponord. Cam asta e clasa. Cum Caponordul Rally Raid era folosita la ture organizate de Aprilia, pe macadam, in Africa, inseamna ca o sa poata sa mearga si ST-ul pe acolo. Si imi mai aduc aminte de o motocicleta mai putin norocoasa din categoria asta - Cagiva Gran Canyon-ul. Mesaj completat Citesc si parerile userilor de pe Advrider. Se pare ca sistemele electronice sunt net superioare concurentei, inovative, dar si cele care contribuie la cresterea greutatii. Editat Februarie 25, 2010 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Februarie 25, 2010 Share Postat Februarie 25, 2010 o motoreta de touring si cam atat. eventual forestiere care le faci si cu TDM-ul in clasa de enduro tourere ai trebui ceva gen tenereul mic dar cu un motor de TDM si cam atat. adica vechiul Super Tenere!!!..dupa cum spui si Varadero sa se intoraca la Africana...incet incet sa o luam inapoi!!! Mesaj completat Repet ..daca la primele teste in teren v-a avea rezultate bune si revistele de specialitate (mai mult sau mai putin subiectiv) ii vor da note bune aceasta mot va rupe o bucata de "tort" indiferent din a cui parte!! Si nu are rost sa ne tot agatam de "GREUTATE" de cele mai multe ori omul face diferenta..am vazut multi cu 600-650 abia treceau o balta cu noroi si altii cu moto de la 950 -1200 ..zburau pe acolo!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 (editat) O parere destul de interesanta... Originally Posted by *thomas*I don't really get what people are complaining about. Sure most WANTED a smaller (less cc) bike with less electronic gizmos, but the members on this forum only represent a very, very small fraction of the total motorcyclist community. If this bike is not what YOU expected, you are an unrealistic dreamer. We all knew from the beginning that is was going to be a big bike with lot's of gizmos, and, therefore, making it heavy. Yamaha does indeed aim at the SUV market in motorcycle-country. A market reigned by the GS-series bike, simply because this is the only bike that looks (!!) adventurous, and if most 'offroad' riders on here are honnest, looks are VERY important. People who really want to drive offroad, get themselves a proper offroad bike (going from a die hard CRF, to the XR or even one on which you can sit back and relax like a KTM950/990). I very much like bikes that make you feel like you could go anywhere, and that's what this is all about. The feeling we get of being a true adventurer, a pioneer. Riding on tracks on which many other have driven, but thinking you are the first. That is what these bikes (GS, Varadero, VStrom etc) inspire. I love the older bikes (XTZ750, AT etc), but i have nothing against evolution. If you don't like this bike and want a lighter bike with less electronics, then why don't you just buy an older bike? Saves you a LOT of money. Yamaha did a very good job i must say. They have the XTZ660 people who really want to have an adventure, and now, they have this beautiful bike, for people who dream of going everywhere, but just go to work on it, or, never leave the concrete (which does not mean you can't have your own adventure). It looks like it has been brilliantely engineered. I like the looks of the bike, but that is something you can argue about with no ending. Cheers, Thomas http://www.advrider.com/forums/showthread....850&page=97 Editat Februarie 26, 2010 de paul_biker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 (editat) ... Editat Februarie 26, 2010 de Angi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 Am rasfoit un pic paginile si majoritatea dintre noi detine un motor care se descurca destul de bine pe off, si cred ca dupa reclamele facute cu desertul Tenere am asteptat inca un "Land Rover" al motocicletelor( un motor marisor care sa fie bun si pt 2 pers, dar sa-i placa si off roadul), dar ni s-a prezentet un Q7 sau X6.Din pacate cum spunea baiatul de pe AdvR, noi reprezentam o parte prea mica a comunitatii moto si majoritatea si-ar lua Q7 in loc de un Land Rover Defender "primitiv". Intr-un fel au dreptate cei de la Yamaha pt ca fara sa supar pe nimeni majoritatea motociclistilor care cumpara tourere de peste 1000 au trecut de 40 de ani( vezi motocclistii cu care te intalnesti pe afara) si asa este si la masini pt ca prea putini isi iau un Q7 la 20 de ani, asa ca ei deja au stransi banii respectivi sa-si permita un moto de 15.000 eur, normal ca aceia nu prea mai au chef de "noroaie" sunt si exceptii e adevarat,iar care are bani de ST2010 la20 de ani isi permite si un enduro adevarat pe langa ST2010, dar in lumea de azi banii vorbesc si ei detin banii. Probabil cand o sa ma satur de "noroaie" si optiunea mea va fi un touring confortabil,care sa reziste si la drumuri mai putin bune sau cel mult niste forestiere fine. DEZAMAGIREA noastra provine din "RECLAMA FALSA" a celor de la Yamaha, cu numele de Super Tenere(care are o istorie) toti ne-am asteptat la un motor care sa castige "Dakar"-ul adevarat, nu cel cu restrictii si motoare din ce in ce mai mici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 Chiar acum vroiam sa pun si eu pozele acestea, dar am zis sa mai verific o data nu cumva sa fi pus careva intre timp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lenoyy Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 27 de pagini de comentarii si nimeni inca nu a aruncat un picior peste ea sa ne spuna cum este. Scopul marketingului Yamaha a fost atins. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 Pai ar trebui sa ajungi in Turcia... Asa, ridicata pe cric pare mai zvelta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 (editat) 27 de pagini de comentarii si nimeni inca nu a aruncat un picior peste ea sa ne spuna cum este. Scopul marketingului Yamaha a fost atins. Pe AdvRider sunt peste 100. Ce relevanta are asta? Cred ca scopul marketingului este ca motorul sa se vanda.Toata lumea vorbeste mult fiindca este o lansare controversata. Uita-te la topicul despre XT660Z sa vezi cat s-a vorbit. Ce ne asteptam, aia a iesit si ne-am linistit repede. Tu ai auzit undeva de drive test pentru publicul larg in aceeasi zi sau in a doua dupa lansarea mondiala? Motocicleta despre care noi vorbim este o editie speciala (full accesorizata), ce va putea fi cumparata doar prin completarea unor formulare online si (daca am inteles eu bine) plata unui avans. Deci, cam zero test drive. Editat Februarie 26, 2010 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 Ca sa ma alatur si eu criticilor. Comenzile sant copiate dupa V-Strom si nu inteleg ce cauta cablurile la aceleratie. Parca trebuia sa fie comanda aceleratiei prin impulsuri electrice. Sau ma insel eu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 (editat) Ca sa ma alatur si eu criticilor. Comenzile sant copiate dupa V-Strom si nu inteleg ce cauta cablurile la aceleratie. Parca trebuia sa fie comanda aceleratiei prin impulsuri electrice. Sau ma insel eu? Welcome to the club, Bogdan ! Acum serios, pentru ture foarte lungi pe strada, ar fi una dintre variantele pe care as lua-o in calcul. Este suficient de masiva si de high-tech. Dar mai sunt multe pentru strada, din categoria asta, cu plusuri sau minusuri - GsAdv, MotoMorini, Suzuki, MotoGuzzi, KTM, Benelli... Stiu ca unele sunt genul "hate it or like it", de o fiabilitate indoielnica, customer support zero si multe alte belele, dar sunt bunuri pe care le cumparam pentru suflet, nu pentru minte. Editat Februarie 26, 2010 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 Welcome to the club, Bogdan ! Acum serios, pentru ture foarte lungi pe strada, ar fi una dintre variantele pe care as lua-o in calcul. Este suficient de masiva si de high-tech. Dar mai sunt multe pentru strada, din categoria asta, cu plusuri sau minusuri - GsAdv, MotoMorini, Suzuki, MotoGuzzi, KTM, Benelli... Stiu ca unele sunt genul "hate it or like it", de o fiabilitate indoielnica, customer support zero si multe alte belele, dar sunt bunuri pe care le cumparam pentru suflet, nu pentru minte. Lista este lunga, dar lipseste cu desavarsire! Suzuki=0 (nu exista un model nou dedicat enduro-turing mijlociu/mare),MotoMorini, MotoGuzzi, Benelli toate lipsesc de pe piata ramaneasca, KTM este prea pt noroaie pt a fi comoda la drum lung pe sosea si cu un service complicat, dublat de o fiabilitate aproximativa. Ramane singurul rival adevarat BMW 1200 GS/Adv. Dar care are un pret prea mare pt fiabilitatea generala dovedita, consuma ulei (ceeace pt mine este de neaceptat) si practic nu are service in RO (AutoBav fiind un exemplu despre cum nu ar trebui sa functioneze un service moto). Asa ca daca Super Tenere confirma prima impresie (pozitiva), nu as ezita s-o cumpar. Si asta nu pt ca este perfecta, ci pt ca este cel mai aproape de perfectiune din punctul meu de vedere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 Varadero ce-are? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 (editat) Asa ca daca Super Tenere confirma prima impresie (pozitiva), nu as ezita s-o cumpar. Si asta nu pt ca este perfecta, ci pt ca este cel mai aproape de perfectiune din punctul meu de vedere. Corect. * Calitatea finisajelor este de nediscutat (dpmdv). * Despre cat de robusta este nu cred ca are rost sa discutam (ma uit la poza cu cadrul si parca m-as uita la un tanc). Singurul minus mi se pare radiatorul acela lateral. 2 precizari: - Este motor de rider cu o anumita varsta si anumita conditie financiara. Cele de mai sus implica, zic eu, un anumit stil de condus (mai putin "Hooligan ride" style) si o anumita experienta de condus. Nu prea e motor de copii, cum zicea Ianachim de Adv-ul lui. Asa ca sansele unor trante repetate, cred eu, mai mici. - Ma gandesc ca au luat in calcul posibilitatea acidentelor pe partea stanga si probabil sunt ceva protectii in plus acolo. * Electronica existenta din belsug o consider un mare avantaj pentru calitatea/confortul rularii pentru un calator pe sosele si cred ca este mult inainte peste mare parte din concurenta. Varadero ce-are? Pai luam situatia cumparatorului care cauta ceva nou, la pret de magazin si analizam ipotetic (despre o Varadero care, din cate stiu eu nu se mai comercializeaza ) : Ma gandesc la faptul ca acest S10 vine cu pachet full adventure inclus (protectie far, crash-bar -uri, proiectoare, cutii bagaje, genti textile pt. cutii, etc..) si cu o electronica care ingenuncheaza Honda din toate pdv. Pe un Varadero daca te apuci sa pui full option cred ca sare bine pretul in aer. Plus ca nu are atatea gizmo-uri electrice. Mesaj completat Varadero este fain ca are un comportament f. sportiv in categoria ei (din ce am vb cu mai multi posesori), ca are un design fain (dpmdv) si ca are un consum f. bun si frane pe masura. Numai buna sa o cumperi sh cat mai putin folosita. Dar nu cred ca intra deloc in categoria motocicletei din acest topic. Editat Februarie 26, 2010 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 Mie mi se pare fix aceeasi motocicleta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 (editat) Cand am spus Varadero m-am referit exclusiv la modelul pe injectie. Acum, ca sa fiu carcotas si sa il supar putin pe Bogdan: - Muta careva dintre moderatori topicul acesta la motociclete de strada ? Just joking. Lasati-l aici. Editat Februarie 26, 2010 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin_ush Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 Mie unu mi-ar place sa vad un test comparativ intre S10 750 '90 (cu toate gizmo'urile Touratech posibile pe el) si asta de 1200 '10. On-road atat cat si off-road. N-am nimic (cred...) impotriva evolutiei dar daca ceva merge de ce sa-l repari? Chiar stateam si ma gandeam ca apare noul S10 si o sa mi se para vechi sau foarte depasit al meu din '91... dar chiar dimpotriva, sunt mai mandru ca il am pe asta vechi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 Nu o fi mai bun ST 850-ul lui Cristi-Mic, eventual cu adaosuri marca Touratech? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 Ce face asa de spectaculos Touratech si mai ales pt XTZ750? Nimic, poate niste lanterne pe post de proiectoare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 Ce face asa de spectaculos Touratech si mai ales pt XTZ750? Nimic, poate niste lanterne pe post de proiectoare... Scuze, nu pre vorbesc in cunostinte de cauza. Foloseam Touratech ca denumire generica pentru accesorii 'Adventure' gen protectii de tot felu (utile sau nu), suporturi de bagaje, cutii, accesorii confort etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 Nu prea s-au inghesuit fimele astea "aftermarket" sa faca ceva, poate si din cauza ca atunci cand a explodat fenomenul accesorizarii de acest fel, supertenereul era la sfarsit de drum sau nu se mai producea. In afara de niste "crashbar"uri, niste amortizoare, un cric central si alte cateva nimicuri, nu mai gasesti mare lucru. Doar sa adaptezi. Nu ca ar avea nevoie XTZ-ul de prea multe-n plus, dar ca chestie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 Ei lasa ca pentru R100GS exista vreo 50 (daca nu mai multe) produse pe Touratwat. Iar daca si R100GS avea nevoie de chestii in plus ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 (editat) Nu o fi mai bun ST 850-ul lui Cristi-Mic, eventual cu adaosuri marca Touratech? Exista S10 si cu motor de TDM900 cu tot cu injectie. Pacat ca nu a putut importa si ABS-ul. Este facut de un individ fie din Benelux fie din ceva tara nordica. Nu mai stiu. Ce vreau sa zic este doar ca aceste comparatii chiar nu isi au rostul. E ca si cum as zice ca ce imi trebuie ultimul C sau E cand si-asa am Cobra si functioneaza. Cred ca unui om care isi permite lejer C sau E, chiar e ironic/jignitor sa ii spui asa ceva. Daca nu ne-o permitem noi, nu inseamna ca nu sunt imens de multi care si-o permit lejer si ca nu este o evolutie totala si fireasca. Prin natura noastra suntem consumatori si lacomi/doritori de mai mult/mai bine. Majoritatea macar. Tot din categoria caracteristicilor ce declanseaza costuri - unii chiar usor vanitosi sau macar orgoliosi. E ceva rau in asta? Sincer, eu prefer si un tanc super electronizat pentru soselele lumii civilizate langa un catar super simplu si fiabil. Ma lovesc zilnic de chestia asta cand cobor dintr-un Vw 94 de la lucru si urc intr-un Vw 2008 al unei cunostiinte. Sa fim seriosi. Nu exista termeni de comparatie. Sa nu va mire schimbarea mea de atitudine. Sunt in continuare un pic sictirit ca nu este ceea ce credeam. Dar vreti sa va zic ceva? Acum mai bine de o luna a postat cineva un link catre un chestionar adresat fanilor acestei motociclete (cred ca @Glad1ator). Era pe site-ul Yamaha, daca nu ma insel. Am intrat de atunci la idei cand am vazut ca fiecare intrebare ma trimitea spre notiuni precum motor imens, plin de gizmo-uri electronice, comportament rutier 98%, etc. Ceva de genul : * Ce frane ati vrea sa aiba - trilulilu a, trilulilu b, c-abs. * Credeti ca este un plus un sistem de control al stabilitatii? .... * Vi se pare oportuna introducerea unui sistem de selectare a hartilor de rulare? Genul acesta de chestionar. Trebuia sa imi fi dat seama de atunci ca acesta va fi rezultatul. Nu m-as mai fi agitat aiurea ca un Pepsi. In sinea mea poate am realizat ca asa va fi, dar am tot sperat sa nu. Cum spuneam ... apar doar calitatile stradale ale acestei motociclete. M-am impacat de`azi-dimineata cu ideea ca nu e decat un adventure wanna be foarte tare si cu sanse foarte serioase la o parte mare din piata. Ei lasa ca pentru R100GS exista vreo 50 (daca nu mai multe) produse pe Touratwat. Iar daca si R100GS avea nevoie de chestii in plus ... Touratwat ... Editat Februarie 26, 2010 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.