Pijama Postat Februarie 28, 2010 Share Postat Februarie 28, 2010 Cred ca s-au chinuit mult pana sa faca toba atat de urata. Mai toate motocicletele noi sufera de problema asta, cred ca e o mana intinsa producatorilor de tobe aftermarket, sa manance si ei o paine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Februarie 28, 2010 Share Postat Februarie 28, 2010 Ori ne-am invatat noi cu tuburile La astea noi, pentru ca trebuie sa indeplineasca niste norme antipoluare... dar na, noi trebuie sa traim clipa si nu ne mai intereseaza de ce-o sa fie si nici macar de ce este. Trebuie sa ne simtim noi bine ca fieru' nostru paraie mai rau ca un tractor si lasa dara de fum (chiar daca invizibila) in spate. Parerea mea, care este Mesaj completat Mesaj completat Varianta cu toate accesoriile adica... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Februarie 28, 2010 Share Postat Februarie 28, 2010 Ori ne-am invatat noi cu tuburile Exact la asta ma gandeam si eu. Prea asociem tobele cu tevile rotunde/ovale si atat. Mie personal imi plac tobele de pe noul ZX6R, Super Tenere, Fireblade, S1000RR si RSV4. Cea de ZX-6R mi se pare chiar foarte reusita. La Super Tenere 1200 oricum va fi mascata de cutiile laterale asa ca nu vad de ce ar conta prea mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Martie 1, 2010 Share Postat Martie 1, 2010 Articolul de pe MotorCycleSpecs: http://www.motorcyclespecs.co.za/model/yam...tz1200%2009.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 1, 2010 Autor Share Postat Martie 1, 2010 Really?Aveam vaga impresie ca Honda a pus deja in 1951 4 stroke pe bicicletele sale. Ma rog, ce nu se vinde peste 150.000 nu se pune. http://www.streetfire.net/video/Yamaha-Mot...cles_732766.htm xs-1 650 1970 tarziu de tot Mesaj completat Exact la asta ma gandeam si eu. Prea asociem tobele cu tevile rotunde/ovale si atat. Mie personal imi plac tobele de pe noul ZX6R, Super Tenere, Fireblade, S1000RR si RSV4. Cea de ZX-6R mi se pare chiar foarte reusita. La Super Tenere 1200 oricum va fi mascata de cutiile laterale asa ca nu vad de ce ar conta prea mult. CONSERVATORISM ... ar zice unii Mesaj completat Asa este.... Soichiro a fost primul ........ce sa-i faci ca propretar de Honda(e) ... ca sa si zici ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Glad1ator Postat Martie 1, 2010 Share Postat Martie 1, 2010 Un articol scris de un Grec care a fost prezent la MotoPlus Show Istanbul: http://www.bikerstime.com/joomla1/index.ph...=54&lang=en Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Secelean Postat Martie 1, 2010 Share Postat Martie 1, 2010 Ori ne-am invatat noi cu tuburile La astea noi, pentru ca trebuie sa indeplineasca niste norme antipoluare... dar na, noi trebuie sa traim clipa si nu ne mai intereseaza de ce-o sa fie si nici macar de ce este. Trebuie sa ne simtim noi bine ca fieru' nostru paraie mai rau ca un tractor si lasa dara de fum (chiar daca invizibila) in spate. Parerea mea, care este Mesaj completat Mesaj completat Varianta cu toate accesoriile adica... Interesant reportajul, chiar daca Scottish Guy care prezinta s-a cam balbait, era si el cam bulversat de atatea noutati... Acum am inteles mai bine inovatia asta cu franele combinate cu ABS-ul gradual (nu gen "agatat" ca cel normal) si cu sistemul de control al tractiunii, care mi se pare o chestie f. buna pt.siguranta. Dar numai on road, off road cred ca as declupa toate sistemele astea sofisticate si mi-as vedea linistit de pilotajul care il stiu. Cred ca va fi greu sa ne obisnuim sa gandim cu care sa frana sa franam cand sunt situatii limita...dar oricum e interesant, uite ca incet incet, se tot aduc noi inovatii care le profita pentru depasirea concurentei. Cele mai de sus plus mappingul de puteri sunt deja cateva lucruri in plus fata de ceea ce au concurentii...asa ca vor prinde, prevad vanzari bune in vest...oricum pentru astea platesti in plus si iti trebuie ceva timp sa te obisnuiesti. Poate peste cativa ani astea vor fi deja dotari standard pentru categoria asta de motoare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Martie 1, 2010 Share Postat Martie 1, 2010 (editat) Un articol scris de un Grec care a fost prezent la MotoPlus Show Istanbul:http://www.bikerstime.com/joomla1/index.ph...=54&lang=en Z., deci da-o-ncolo de treaba... fii atent ce nume are grecul citat de tine : "Written by Ορέστης Παδουβάς" Chiar asa... tu vrei sa cred ceva de la un individ pe care nici nu stiu cum il cheama ? Editat Martie 1, 2010 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Martie 1, 2010 Share Postat Martie 1, 2010 Orestes Padouvas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Martie 1, 2010 Share Postat Martie 1, 2010 (editat) Repede tu, vis-a-vis ... Lasand glumele mele proaste deoparte, review-ul lui e bun de pus in context la o samanta, o cafea, din astea... ST-ul chiar a lipsit 15 ani de pe piata moto . Ca si cum m-as apuca eu sa fac review-uri la Harley Davidson... Editat Martie 1, 2010 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Martie 1, 2010 Share Postat Martie 1, 2010 O adevarata prezentare se va face dupa un test efectiv. Asa toti repeta ce e scris pe situ' Yamaha... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Martie 1, 2010 Share Postat Martie 1, 2010 O adevarata prezentare se va face dupa un test efectiv. Asa toti repeta ce e scris pe situ' Yamaha... Corect. Dar le caut si le citesc cam pe toata in ideea ca poate gasesc pe vreunul care: * A dat o tura in jurul parcarii cu ea. * Este un tip f. tehnic si f. bun cunoscator al inovatiilor prezente la aceasta motocicleta, fiind astfel in stare : - chiar sa imi explice ceva in plus fata de comunicatul Yamaha. - sa imi explice acelasi comunicat dar intr-o cu totul alta lumina decat niste cifre si idei strict tehnice, turuite de toate agentiile/site-urile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Martie 1, 2010 Share Postat Martie 1, 2010 (editat) Se aude de la o posta ca accentul e australian nicidecum scotian. Daca nu ma-nsel ,prezentarea asta a fost facuta chiar in Philip Island. Oh,nevermind me. Useless post. Poate fi sters. Mesaj completat http://www.streetfire.net/video/Yamaha-Mot...cles_732766.htmxs-1 650 1970 tarziu de tot Mesaj completat CONSERVATORISM ... ar zice unii Mesaj completat ca propretar de Honda(e) ... ca sa si zici ... Daca este sa fim puristi pana la capat, prima mobra 4 stroke a fost construita inainte de 1900 ... The first known production of a two-wheeler was the Hildebrand & Wolfmueller. This was patented in Munich in 1894. Sporting a step-through frame, with frame mounted fuel tank on the downtube.The engine was a parallel-twin, 1498cc mounted low on the frame, with its cylinders going fore-and-aft, and was water-cooled, four stroke, poppet valves, ball bearing supported crank shaft and direct drive - no clutch. The water tank/radiator was built into the top of the rear fender. The connecting rods connected directly to a crank on the rear axle, and used a pair of stout elastic bands, one on each side outboard of the cylinders. Top Speed was 24mph with a 12 hour endurance from one tank of fuel. Uite si un link interesant. Nu chiar toate s-au nascut cu Yamaha. Editat Martie 1, 2010 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Martie 1, 2010 Share Postat Martie 1, 2010 (editat) Nu chiar toate s-au nascut cu Yamaha. Pasiunea mea pentru off-road s-a nascut cu Yamaha... Eee! Cum suna ? A... Si este sustinuta in continuare de preturile ieftine ale motocicletelor si pieselor SH marca Yamaha. As trece eu si dincolo de linie , dar astept sa descos buzunarele ce mi s-au agatat in gard. Editat Martie 1, 2010 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Martie 1, 2010 Share Postat Martie 1, 2010 Pasiunea mea pentru off-road s-a nascut cu Yamaha... Eee! Cum suna ? Suna bine A... Si este sustinuta in continuare de preturile ieftine ale motocicletelor si pieselor SH marca Yamaha. Probabil doar la mobrele SH. Alea noi deja s-au scumpit din 2009 incepand. Sunt un fel de BMW cu ochi oblici (simetrici) Caut un XT 600 R si am vazut ca unul decent,ingrijit de dupa 2000 duce la 4000. Mi se pare o mobra excelenta pentru commuting. Insa nu tsiu daca am bani sa o intretin si pe asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Martie 1, 2010 Share Postat Martie 1, 2010 Articolul de pe MotorCycleSpecs: http://www.motorcyclespecs.co.za/model/yam...tz1200%2009.htm E defapt luat de aici > http://hellforleathermagazine.com/2010/02/...super-tene.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 Am trecut pe la Yamaha de la iesirea spre Pitesti. Se fac comenzi nominale catre Yamaha Europa si apoi dupa plata avansului se comunica data de livrare (cca2-3luni). Mi-au spus ca au deja 2 motociclite comandate. Tot peste o luna jumatate-doua, v-a sosi si exemplarul de expozitie. Pretul pt modelul First Edition este intradevar 14700 euro cu TVA inclus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 (editat) Am trecut pe la Yamaha de la iesirea spre Pitesti. Se fac comenzi nominale catre Yamaha Europa si apoi dupa plata avansului se comunica data de livrare (cca2-3luni). Mi-au spus ca au deja 2 motociclite comandate. Tot peste o luna jumatate-doua, v-a sosi si exemplarul de expozitie. Pretul pt modelul First Edition este intradevar 14700 euro cu TVA inclus. Te-ai dus deja sa vezi ce si cum... . Felicitari! Esti un om hotarat. Suna bine Probabil doar la mobrele SH. Alea noi deja s-au scumpit din 2009 incepand. Sunt un fel de BMW cu ochi oblici (simetrici) Caut un XT 600 R si am vazut ca unul decent,ingrijit de dupa 2000 duce la 4000. Mi se pare o mobra excelenta pentru commuting. Insa nu tsiu daca am bani sa o intretin si pe asta. 660R. A inchiriat fratele meu una in Grecia si s-a panicat bine cand a vazut ca are 180 pe bord si ea inca nu era la limita posibilului. Cu aceeasi motorizare, pentru commuting, eu m-as gandi si la MT-03: http://www.helmethairblog.com/reviews/tryi...e-yamaha-mt-03/ Scuze pentru off-topic. Editat Martie 2, 2010 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 Pretul pt modelul First Edition este intradevar 14700 euro cu TVA inclus. Cum adica intr-adevar, aveai vreo indoiala? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 660R. A inchiriat fratele meu una in Grecia si s-a panicat bine cand a vazut ca are 180 pe bord si ea inca nu era la limita posibilului. Cu aceeasi motorizare, pentru commuting, eu m-as gandi si la MT-03: http://www.helmethairblog.com/reviews/tryi...e-yamaha-mt-03/ Scuze pentru off-topic. Asa,660. Funny you should say MT-03 pentru ca inainte de a-mi lua GSR am avut MT-03 la test ride. Mi s-a parut completely underpowered On topic : cum era de asteptat, in Olanda va costa 16.900 EUR. I fucking hate this fucking country! De fapt nu tara,guvernul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 (editat) Asa,660.Funny you should say MT-03 pentru ca inainte de a-mi lua GSR am avut MT-03 la test ride. Mi s-a parut completely underpowered On topic : cum era de asteptat, in Olanda va costa 16.900 EUR. I fucking hate this fucking country! De fapt nu tara,guvernul. De ce urasti guvernul, Budd ? Te (,) tenteaza XTZ-ul ? Nu pot sa cred... Da, citeam si pe AdvRider ca aveti niste taxe de te doare mintea. Revenind (scuze, inca o data, pentru off-topic): Multumesc de pontul cu puterea. Vezi, de-asta e bine sa stai in Olanda. Mai prinzi un test cu MT-03, mai luminezi niste romanasi... Mie ca design mi s-a parut foarte tare. Garantat mult mai avangardista la capitolul design decat 1200-ul din discutia de fata. Editat Martie 2, 2010 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 Super Tenere nu-mi place. Nici cel vechi,nici cel nou. Cum am mai zis, nu sunt legat de o firma. De fapt este o practica extrem de paguboasa. Cumva, ST10 nu se aseaza pe ceea ce vreau eu de la o mobra (chiar adventure). Am mai multe idei de cum s-ar face o mobra adventure insa niciuna din ele nu se pune in practica (se pare ca nu sunt bune ). Imi place cum arata ST10 dar nu mi-as lua una. Pretul, greutatea,complexitatea sunt unele dintre motive. Yamaha a reusit cu ST10 sa ofere o solutie extraordinara la o problema inexistenta : adventure faci cu orice mobra,ca doar d-aia se cheama adventure. Evident, e interesant sa ai o mobra "reliable" - ce-o mai fi vrand sa insemne si asta insa nu asta ar trebui sa fie important. Si-apoi, daca reusesti sa faci cu un Royal Enfield (BTW,cineva spunea de calitate la mobrele astea,sunt in total dezacord! Am vazut calitatea lucrului pe Royal Enfield si am facut poze. Execrabil. Mobra avea finisari de vis pe langa Royal Enfield astea noi facute in India) turul lumii si inapoi parca e mai mare satisfactia decat cu ceva dat prin filme adventure (BMW,KTM etc). Sunt un secret admirator ar Hondei Africa Twin desi nu mi-as cumpara una acum,consider ca GSA-ul meu e mult peste (chestie absolut normala avand in vedere varsta) , consider Yamaha XT series (de dupa 2002-2004) adevarata mobra de off road iar WR 450 mobra ideala pentru mine in Romania. As mai zice ,insa ma rezum doar la ST10, e frumoasa insa nu e ceea ce as vrea eu de la o mobra. Mai degraba mi-as lua un chopper/cruiser. Imi ofera mai mult fun decat greoaiele "adventure". Cat despre MT-03 ar trebui sa tii cont ca eu am 100 kile iar mobra asta sta sub mine ca un scuter,probabil ca d-aia mi s-a parut underpowered. Cat despre taxe in Olanda ... mai bine tac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 (editat) E clar ce adventure vrem. V-ul, calitatea si fiabilitatea de la Honda, suspensia si greutatea de la KTM (de fapt WP), confortul, cilindreea si cardanul BMW-ului si sa fie japoneza, de preferinta Yamaha Mesaj completat Si ca optiune personala, sa fie 2x2... Editat Martie 2, 2010 de vis-a-vis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 Cum adica intr-adevar, aveai vreo indoiala? Pai nici acum nu sant sigur pt ca suma este spusa pe gura nu scrisa intr-o oferta. Chiar cei de la Yamaha nu au putut fi siguri daca pretul de vanzare nu va diferi de cel anuntat cu +/- 100-200 euro. Dar macar este sigur ca TVA-ul este inclus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Martie 6, 2010 Share Postat Martie 6, 2010 Din pacate motorul asta nu mai are nici o legatura cu ceea ce ar trebui sa insemne o motocicleta din clasa Adventure. Ceea ce ma deranjeaza este ca au denumit-o Super Tenere, ori ea nu mai pastreaza nimic din spiritul primelor Tenere-uri (nici macar din al ultimelor, care oricum s-au indepartat destul de mult de acel spirit). Daca o denumeau altfel, nu s-ar fi suparat nimeni, dar asa, Yamaha nu a reusit sa creeze decat o forma fara fond... un fel de fotoliu pe roti vandut ca Adventure. De altfel constat cu parere de rau ca adevaratele motociclete adventure (simple, rezistente, fiabile) sunt din ce in ce mai putine, asa ca aceia dintre noi care inca mai gusta o plimbare pe forestiere adevarate, pe drumuri de caruta, sau care viseaza sa traverseze vreun desert, ar face bine sa isi pastreze batranele XT-uri, Tenere-uri, Africane, DR-uri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.