ianachim Postat Ianuarie 26, 2010 Share Postat Ianuarie 26, 2010 bravo lor acumapre fenomenul lasa sa cada la altul si dupa iau si eu deci abia prin 2012 va merita sa bagi banii intr.un asemenea "prototiptil" asta in cazul in care nu ai ce face cu ei si vrei primul exemplar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Glad1ator Postat Ianuarie 26, 2010 Share Postat Ianuarie 26, 2010 News/Updates: http://www.yamaha-motor-europe.com/super-tenere/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 27, 2010 Share Postat Ianuarie 27, 2010 (editat) Frumoasa poveste! Ce nu am aflat inca, greutatea, putere motorului, capacitatea rezervorului si evident pretul. Nu cred sa mai am rabdare pana in 2012. Daca apare si confirma povestea, am luat-o Editat Ianuarie 27, 2010 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 27, 2010 Share Postat Ianuarie 27, 2010 Si sa nu uitam CARDANUL. Ce ma ingrijoreaza este acentul pus pe plasarea motorului jos pt a cobora centrul de greutatea, lucru bun de altfel, dar, citind printre randuri ar putea insemna o greutate totala mai mare decat rivalul direct 1200GS. Sper sa nu depaseasca 230-240 kg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 27, 2010 Share Postat Ianuarie 27, 2010 Si sa nu uitam CARDANUL. Ce ma ingrijoreaza este acentul pus pe plasarea motorului jos pt a cobora centrul de greutatea, lucru bun de altfel, dar, citind printre randuri ar putea insemna o greutate totala mai mare decat rivalul direct 1200GS. Sper sa nu depaseasca 230-240 kg. pe mine ma ingrijoreaza radiatoarele laterale ... puterea o sa fie vreo 110cp, cuplu de 80nm, greutate la gol sub 230. consum 5-7% in functie de stilul de pilotaj motorul oricum este voluminos pe inaltime deci cu cat mai jos cu atat mai bine. rezervorul il prevad la minim 25l Mesaj completat legat de cardan chiar sun curios daca or sa creeze ceva complicat in stilul bmw sau moto-guzzi sau o sa aleaga o cale simpla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 27, 2010 Share Postat Ianuarie 27, 2010 (editat) Dupa cum arata in pozele de pana acum cardanul este clasic. Datele le-ai visat sau le-ai vazut pe undeva? Sant multe motoare cu radiatoarele pe laterala si nu au nici o problema (VFR, FJR), sant chiar motoare reusite care au facut cariera. Editat Ianuarie 27, 2010 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Ianuarie 27, 2010 Share Postat Ianuarie 27, 2010 asta mic vede parametri si tate tehnice in globul de cristal da o sa fie tubless sau tot cu camera anvelopele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 27, 2010 Share Postat Ianuarie 27, 2010 Tubless, dar cu un sistem de spite care sa permita centrarea si la mine in garaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 27, 2010 Share Postat Ianuarie 27, 2010 asta mic vede parametri si tate tehnice in globul de cristal da o sa fie tubless sau tot cu camera anvelopele? pai astea sunt parametrii ideali pt o astfel de motoreta si stiti bine ca yamaha sunt perfectionisti, au batut deja drumul asta odata si stiu ce au de facut in continuare. vedem noi daca o sa gresesc la parametrii. o sa fie tubless. mi se pare ca vor volosi jantele Excel takasago. PS nu functioneaza globu de cristal dar merge cana de cafea Mesaj completat Dupa cum arata in pozele de pana acum cardanul este clasic. Datele le-ai visat sau le-ai vazut pe undeva? Sant multe motoare cu radiatoarele pe laterala si nu au nici o problema (VFR, FJR), sant chiar motoare reusite care au facut cariera. legat de date am luat pur sis implu datele de la TDM si le-am multiplicat. in off road radiatoarele pe lateral sunt expuse. cu un cras bar sanatos se vor proteja bine. mutarea radiatorului pe lateral permite umblatul mai usor la bujii, spre deosebire de TDM unde tre sa scoti suruburile de la radiator, pe langa carene ca sa poti umbla la ele. mai avem cateva luni de asteptat. iar carena fata o sa semen cu cea de la 450 rally care a participat la dakar Mesaj completat Ps e posibil sa fie chiar mai puternic decat am scris ma sus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Ianuarie 28, 2010 Share Postat Ianuarie 28, 2010 @cavaleru Imi doresc sa te inseli cu cuplul de 80nm Un motor de 1200cmc fabricat in 2010 pe genul asta de motocicleta ar trebui sa sara de 110nm de pe la 5000rpm mai ales ca se comporta ca un motor in V. Cand va fi lansata "mishtocicleta" pe piata ne vom lamuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Ianuarie 28, 2010 Share Postat Ianuarie 28, 2010 puterea o sa fie vreo 110cp, cuplu de 80nm, greutate la gol sub 230. consum 5-7% in functie de stilul de pilotaj Imposibil doar 80Nm. Al meu 1100 scoate 98Nm si motorul e desenat la inceputul anilor 90 Eu sper la 100-120 CP, 120Nm (iar pentru suprafete cu aderenta redusa, un detune la 50Nm, respectiv 80Nm), cutie cu 6 viteze, din care prima sa fie super-scurta, ambreiaj umed, roti spitate pt tubeless de 21 si 17 (iar janta pe spate sa accepte din fabrica 140/80), suspensii de minim 220mm, un subcadru care sa suporte multa greutate, pabriz serios (a la GSA), rezervor de 25 si autonomie de 500km, cardan cu sistem paralelogram, sa confortabila si frane serioase. In fapt, un 990 ADV pe steroizi si fiabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Ianuarie 28, 2010 Share Postat Ianuarie 28, 2010 Imposibil doar 80Nm. Al meu 1100 scoate 98Nm si motorul e desenat la inceputul anilor 90 Eu sper la 100-120 CP, 120Nm (iar pentru suprafete cu aderenta redusa, un detune la 50Nm, respectiv 80Nm), cutie cu 6 viteze, din care prima sa fie super-scurta, ambreiaj umed, roti spitate pt tubeless de 21 si 17 (iar janta pe spate sa accepte din fabrica 140/80), suspensii de minim 220mm, un subcadru care sa suporte multa greutate, pabriz serios (a la GSA), rezervor de 25 si autonomie de 500km, cardan cu sistem paralelogram, sa confortabila si frane serioase. In fapt, un 990 ADV pe steroizi si fiabil VISE MOSU VISE CE ZICI TU ACOLO E UN GSA DIRECT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Ianuarie 28, 2010 Share Postat Ianuarie 28, 2010 Neah, ce zic eu acolo e corcitura intre GSA si 990 ADV. Adica exact cum mi-as dori sa arate STu' nou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 28, 2010 Share Postat Ianuarie 28, 2010 Imposibil doar 80Nm. Al meu 1100 scoate 98Nm si motorul e desenat la inceputul anilor 90 Eu sper la 100-120 CP, 120Nm (iar pentru suprafete cu aderenta redusa, un detune la 50Nm, respectiv 80Nm), cutie cu 6 viteze, din care prima sa fie super-scurta, ambreiaj umed, roti spitate pt tubeless de 21 si 17 (iar janta pe spate sa accepte din fabrica 140/80), suspensii de minim 220mm, un subcadru care sa suporte multa greutate, pabriz serios (a la GSA), rezervor de 25 si autonomie de 500km, cardan cu sistem paralelogram, sa confortabila si frane serioase. In fapt, un 990 ADV pe steroizi si fiabil parbrizul o sa fie mic si ingust ca la tenere, cu cardanul sigur va fi simplu dupa cum arata la salon. nu inteleg dc zici de 990 adv ca nu e fiabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 28, 2010 Share Postat Ianuarie 28, 2010 parbrizul o sa fie mic si ingust ca la tenere, cu cardanul sigur va fi simplu dupa cum arata la salon. nu inteleg dc zici de 990 adv ca nu e fiabil Ce-mi plac motoare aste cu parbrizul mic. Am ocazia sa fac unul mare pt el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Ianuarie 29, 2010 Share Postat Ianuarie 29, 2010 Ce-mi plac motoare aste cu parbrizul mic. Am ocazia sa fac unul mare pt el. bogdan intrebare? oare de ce proiectantul nu face acest lucru 1 ca sa traiasca si after market nu... iti dau un exemplu aparatoarea de maini handguardul de la bmw e super e ce zice ianachim sa faca una mai mare bun cumpara protectii suplimentare de la touratec monteaza mama super ete ca nu la viteze mari de peste 150 de km pe ora incept sa vibreze si efectiv zbarnaie plus ca dau si un mic joc in ghidon plus ca arunca aerul in ala directie fata de cea gandita so proiectul este pus in tunel aerodinamic daca tu modifici parbrizul nu mofifici si aerodinamica ei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Ianuarie 29, 2010 Share Postat Ianuarie 29, 2010 Poate pentru ca viteza de 150kmph nu este legala in multe tari? De fapt e ilegala oriunde in afara autostrazii. Iar ride on ze autobahn is super gay. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 29, 2010 Share Postat Ianuarie 29, 2010 bogdan intrebare? oare de ce proiectantul nu face acest lucru 1 ca sa traiasca si after market nu... iti dau un exemplu aparatoarea de maini handguardul de la bmw e super e ce zice ianachim sa faca una mai mare bun cumpara protectii suplimentare de la touratec monteaza mama super ete ca nu la viteze mari de peste 150 de km pe ora incept sa vibreze si efectiv zbarnaie plus ca dau si un mic joc in ghidon plus ca arunca aerul in ala directie fata de cea gandita so proiectul este pus in tunel aerodinamic daca tu modifici parbrizul nu mofifici si aerodinamica ei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Ianuarie 29, 2010 Share Postat Ianuarie 29, 2010 Daca o sa aiba o greutate de 230-240 kg s-a zis cu distractia pe offroad, nu va fi concurent direct cu 990 ADV sau ADV R si din cauza asta cred ca constructorul o sa faca sa aiba calitati asemanatoare unui 1200 GS sau GSA. PS. Voi care afirmati ca 950 Adv si 990 Adv nu sunt fiabile, nu sunt confortabile si etc.,nu aveti decat sa ramaneti la ideea aceasta, noi proprietarii KTM -urilor ne bucuram in continuare de alegerea facuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 29, 2010 Share Postat Ianuarie 29, 2010 bogdan intrebare? oare de ce proiectantul nu face acest lucru 1 ca sa traiasca si after market nu... iti dau un exemplu aparatoarea de maini handguardul de la bmw e super e ce zice ianachim sa faca una mai mare bun cumpara protectii suplimentare de la touratec monteaza mama super ete ca nu la viteze mari de peste 150 de km pe ora incept sa vibreze si efectiv zbarnaie plus ca dau si un mic joc in ghidon plus ca arunca aerul in ala directie fata de cea gandita so proiectul este pus in tunel aerodinamic daca tu modifici parbrizul nu mofifici si aerodinamica ei? Dpdv tehnic eu sant ateu. Nu ma inchin niciunei firme sau producator. Toate sant fiare si plastice indiferent daca scrie pe ele BMW, Tuatech sau orice alt ceva. Daca sant corect dimensionate si bine fabricate, rezista, daca nu,nu. Daca am ce-mi trebuie si pot, fac, daca nu,nu. Legat de parbrize am tot ce-mi trebuie inclusiv tunel aerodinamic. Am si scris despre el aici pe forum si functioneza foarte bine. Toate parbrizele mele au trecut testul in tunelul aerodinamic. Deviaza curentul de aer peste si pe lateralele pilotului si nu vibreaza. Mai mult cu ele a diparut total batzaiala care aparea peste 160km/h cu topcase si parbriz original. Ma repet, dar nu ma pot abtine! Ce ne faceam daca omul primitiv astepta bricheta, de firma, pana sa inventeze el focul si pe vremea aia nu aparuse inca internetul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 29, 2010 Share Postat Ianuarie 29, 2010 Daca o sa aiba o greutate de 230-240 kg s-a zis cu distractia pe offroad, nu va fi concurent direct cu 990 ADV sau ADV R si din cauza asta cred ca constructorul o sa faca sa aiba calitati asemanatoare unui 1200 GS sau GSA. PS. Voi care afirmati ca 950 Adv si 990 Adv nu sunt fiabile, nu sunt confortabile si etc.,nu aveti decat sa ramaneti la ideea aceasta, noi proprietarii KTM -urilor ne bucuram in continuare de alegerea facuta. 230kg cu plinuri facut eu zic ca va fi excelent. 990 are 200kg la gol cu plinuri ajunge la 210-215?? mie imi place la nebunie KTM-ul, daca ar fi bani ar fi una la mine in curte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Ianuarie 30, 2010 Share Postat Ianuarie 30, 2010 (editat) 230kg cu plinuri facut eu zic ca va fi excelent. 990 are 200kg la gol cu plinuri ajunge la 210-215?? mie imi place la nebunie KTM-ul, daca ar fi bani ar fi una la mine in curte Da cu plinu mai merge pana in 230, dar de obicei constructorii specifica greutatea la gol, asa m-am gandit si eu .O sa conteze enorm inaltimea la sa, eu am 1.85 si cu 950 Adv cateodata am probleme pe offroad, mai mult la opriri sau staand pe loc, daca ma opresc undeva unde nu ajung bine cu piciorul nu-l mai tin nici daca a-si avea 150 de kg de muschi, in miscare e o jucarie, daca e in maini bune. Eu zic ca pe offroad cel mai mult conteaza greutatea si inaltimea, pt ca suspensii,autonomie,frane,CP si din astea la un constructor cu renume sigur o sa se ridice la un nivel mai mult decat acceptabil.Pe asfalt sigur o sa se descurce ca si restul motoarelor. Eu zic ca un Adventure trebuie sa se descurce bine si pe off, pt asfalt sunt multe alte motoare(categorii)facute pt ture lungi. Ride Safe! Editat Ianuarie 30, 2010 de Hosszu Toll Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 30, 2010 Share Postat Ianuarie 30, 2010 Noul Super Tenere: 1200 cc, Cardan, ABS, Unified Brake System, Traction Control System... Mie imi suna mai mult a motoreta pentru touring onroad si mai putin pentru offroad... O sa concureze cu BMW R1200 GS, Varadero, VStrom... si nu cu KTM 990 Adventure. Sorry... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Ianuarie 30, 2010 Share Postat Ianuarie 30, 2010 Noul Super Tenere: 1200 cc, Cardan, ABS, Unified Brake System, Traction Control System... Mie imi suna mai mult a motoreta pentru touring onroad si mai putin pentru offroad... O sa concureze cu BMW R1200 GS, Varadero, VStrom... si nu cu KTM 990 Adventure. Sorry... bravooooooo in sfarsit unul care gandeste la 1200 cc si peste 250 kg uitati de offroad adevarat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LOTRU Postat Ianuarie 30, 2010 Share Postat Ianuarie 30, 2010 mie imi place noul Tenere 660 si mi se pare aratos si STenerele asta dar 200 kg si offroad adevarat nu se pupa deloc dupa parerea mea . nu mai vorbim de 230 ,250 etc . poate de la 160 kg in jos! probabil ca noul STenere va merge f bine pe strada si destul de bine pe forestiere dar fara prea multe santuri sau noroaie caci acolo vei merge cu grija sa nu o pui jos continuu . cu roti turnate va fi la fel de "offroad" ca un Varadero. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.