Sari la conținut

Dakar 2010 ...


Postări Recomandate

Chiar nu zice nimeni nimic de editia asta ?

Sa fie pentru ca nu prea avem romani la start ?

 

Hai ca mai sunt cateva zile si incepe...

Oricum mult succes singurului "roman" pe care l-am vazut eu pe lista : FREINADEMETZ Martin (ROU)-KTM !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 101
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Banuiesc ca nu prea vei avea acces la datele tehnice ale motoarelor ,dar poti sa incerci pe site-urile proprii ale echipelor sau pilotilor participanti .

Tare imi pare rau ca ai nostri nu sunt pe lista ...

 

Ceva tansmisii TV vor fi cumva,altele decat Eurosport ?

 

Asteptam baietii mult mai informati sa ne tina la curent :D

Editat de challenger
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma rog ,aveti mare dreptate, e o umbra a ceea ce a fost si e mai mult comercial decat adventure,dar asta e ...

 

Oricum ,trebuie sa recunoastem ca traseul e destul de criminal ,deci avem ce urmari ,plus ca sunt curios cum se descurca pilotii care au KTM cu limitarea aia impusa de ASO.

Probabil ca in cativa ani se vor ridica si competitiile de gen din Africa si o sa avem ce vedea din nou ...

Numai bine si

SARBATORI FERICITE !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tineti aproape ca la anu revine in Africa :D. Anu asta e o mare abrambureala cu acea reducere de cilindreee sau motoare limitate.

Cu toate ca va fi in Argentina si Chile il astept cu interes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

plus ca sunt curios cum se descurca pilotii care au KTM cu limitarea aia impusa de ASO.

 

cu toate limitarile lor, eu zic ca tot coma sau despres castiga. Experienta lor si fiabilitatea motoarelor ar trebui sa faca diferenta.

Doar Fretigne ar putea emite pretentii.

Nu cred ca Verhoeven cu BMW, Casteau cu Sherco, Lopez cu Aprilia sau alte 450-uri pot sa-i incurce.

Hai sa vedem ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar ma intrebam cand o sa avem o parere de la tine,nu de alta ,dar de regula tu esti cel mai in tema .

Si eu cred ca podiumul va fi tot al lor ( Despres ,Coma and so on ),insa vor avea ceva de lucru ,nu din cauza concurentei ,cat din cauza motoarelor ,sesibil "slabite" .

Abia astept sa-i vad la treaba,pacat cava trebui sa ma multumesc ca de obicei cu ce transmite Eurosport si cu noutatile de pe forum .

Oricum ,va fi interesant...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 intrebari:

 

Deci se aplica restrictia cu limitarea motocicletelor la 450cc? De ce?

 

Am vazut pe eurosport transmisiuni de la dakar, dar pun filme cu fiecare zi de concurs? Sau mai bine zis: unde pot urmarii cursa, cu clasamente si videouri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

,dar de regula tu esti cel mai in tema .

merci, dar sa stii ca sunt multi mai in tema decat mine, dar nu scriu pe forum :D

 

 

cat din cauza motoarelor ,sesibil "slabite" .

un motor de 690 cu restrictor o sa "impinga" cel putin la fel ca un 450 fara restrictor.

Avantajele unui 690, chiar si cu restrictor:

- chiar dus in "blana" nu va fi suprasolicitat

- motocicletele sunt verificate f mult in conditii de Dakar; in afara de yama si honda, cam toti ceilalti sunt cu ele la primul test mare.

Dezavantajul unui 690 o sa fie la "handling"; insa pilotii buni pot compensa acest dezavantaj.

 

Insa, cum ziceam ... ramanre de vazut. Oricum va fi muuult mai interesant

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Martin Freinademetz e pe lista de start cu numarul 110

http://www.dakar.com/2010/DAK/RIDERS/us/r3_8-engages.html

 

 

Mesaj completat

 

__________________________________________________________________

 

gasiti pe ADVRIDER.COM foarte multe raspunsuri la toate intrebarile legate de Dakar. Threadul despre Dakar aici http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=535365

 

Martin a fost prezentat ca si pilot sustinut de KTM, langa Despres si Coma. BRAVO LUI!

Editat de ionut73
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

io zic: 690 e mai greut si fiind o cursa de rr pe distantele lungi cu teren nisipos si viteza maxima inertia lui mare se transforma in avantaj fata de motoarele mici care care vor topai incontrolabil aproape la fiecare pietricica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de motoarele mici care care vor topai incontrolabil aproape la fiecare pietricica.

 

ei, aici exagerezi putin cu incotrolabilitatea - toti pilotii de top au super suspensii.

Uite aici ce incontrolabila e Yama lui Fretigne http://www.youtube.com/watch?v=59T4K7Fe-As...player_embedded

Un amanunt interesant - are suspensii WP pe fata :love:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Raul ,asa e pe ADVRider e discutat si rasdiscutat Dakarul .

 

 

Raliul Dakar se va desfăÂşura din 2 Âşi până în 16 ianuarie 2010, în Argentina Âşi Chile.

 

Etape raliului Dakar 2010:

 

2 ianuarie: Buenos Aires - Cordoba (Argentina)

3 ianuarie: Cordoba - La Rioja (Argentina)

4 ianuarie: La Rioja - Fiambala (Argentina)

5 ianuarie: Fiambala - Copiapo (Chile)

6 ianuarie: Copiapo - Antofagasta (Chile)

7 ianuarie: Antofagasta - Iquique (Chile)

8 ianuarie: Iquique - Antofagasta

9 ianuarie: Zi de pauza (in care sunt permise schimbari)

10 ianuarie: Antofagasta - Copiapo

11 ianuarie: Copiapo - La Serena (Chile)

12 ianuarie: La Serena - Santiago (Chile)

13 ianuarie: Santiago - San Juan (Argentina)

14 ianuarie: San Juan - San Rafael (Argentina)

15 ianuarie: San Rafael - Santa Rosa (Argentina)

16 ianuarie: Santa Rosa - Buenos Aires.

 

Numai bine !

 

Inca ceva "interesant" zic eu ,un joc :

"Dacă vrei să ai parte de două săptămâni de aventură în 90.000 de km printre dune, nisip Âşi rocă înregistrează-te pe site-ul oficial www.virtualdakar.com.

 

Având alături computerul, pasionații acestui raliu vor fi invitați la startul competiției alături de competitori."

Editat de challenger
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ziceam si io despre cum se simte motoreta in genere... acu, nu cred ca pilotii de fabrica alearga(cu 6909) cu furcile de serie nemodificte, chele asa...

 

mda, tare, de ce o fi pus WP??? :love:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda, tare, de ce o fi pus WP??? :)

 

au pus White Power deoarece costa in jur de 3200 Euro setul ( fata + spate )

iar o motocicleta buna, cu suspensii bune - suzuki sau yamaha - luata din magazin e dublu ca pret, si nu se incadrau in buget. :love:

 

plus ca nu sunt portocalii...motocicletele bune.

 

:drink:

Editat de _Dexter
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa prima zi ,D.Casteu ( Sherco) a iesit pe locul 1 ,apoi C.Despres( KTM) la cateva secunde si pe 3 ,dupa cum era de asteptat nimeni altul decat M.Coma ( KTM ). La cateva locuri de ei se apropie Fretigne ( Yamaha).

Voi ati aflat ceva de Martin "al nostru " ca eu nu dau de el nicaieri ...sper ca totul e ok .

 

Sa vedem ce va urma !!

Editat de challenger
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...