zero_motoshop Postat Ianuarie 2, 2010 Share Postat Ianuarie 2, 2010 (editat) Dupa ce azi noapte reinventam gaura la mentosana filmand, la propriu, televizorul la care se difuza Dakar-ul pe Eurosport astazi am reusit performanta de a pierde aprox. 3-4 ore cu instalarea si punerea in functiune a unui TV Tuner (de imprumut, fara drivere). Filmarea de care povesteam mai devreme a fost un fiasco (se vedea acea dunga ce apare atunci cand incerci sa filmezi sau sa fotografiezi compuri sau televizoare). O sa o urc oricum pe Youtube. Sa speram ca in seara aceasta va merge mai bine treaba cu TvTuner-ul. Revin. Mesaj completat Gata. Am reusit sa il setez. Atunci cand aveam imagine buna se inregistra sunetul sacadat si viceversa. De-abia astept transmisia de la 21:20. Editat Ianuarie 2, 2010 de zero_motoshop Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
challenger Postat Ianuarie 2, 2010 Autor Share Postat Ianuarie 2, 2010 (editat) Dupa prima zi ,D.Casteu ( Sherco) a iesit pe locul 1 ,apoi C.Despres( KTM) la cateva secunde si pe 3 ,dupa cum era de asteptat nimeni altul decat M.Coma ( KTM ). La cateva locuri de ei se apropie Fretigne ( Yamaha).Voi ati aflat ceva de Martin "al nostru " ca eu nu dau de el nicaieri ...sper ca totul e ok . Sa vedem ce va urma !! Beton ,fa bine si pune-le pe youtube ca sa le prindem si noi ,nu se stie poate mai pierdem un episod-doua. Si da-ne un link evident ... Editat Ianuarie 2, 2010 de challenger Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Ianuarie 2, 2010 Share Postat Ianuarie 2, 2010 Ok, care-i faza cu 10 min. de rezumat pe zi (treaba aia cu ora 24+ nu e fair play totuÂşi) Âşi B, de la saitul Moto GP poți vedea on-line (ce-i dreapt, contra cost) tot ce există în legătură cu fenomenul respectiv, plus mailuri periodice cu noutăți, pe scurt eÂşti blindat, aici parcă eÂşti Indiana Jones cu o brichetă în peÂştera faraonilor... Mă voi informa Âşi de pe ADV rider, de îndată ce mă voi "extrage" din Ride reports! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 2, 2010 Share Postat Ianuarie 2, 2010 ce model de yamaha se foloseste in dakar? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zero_motoshop Postat Ianuarie 2, 2010 Share Postat Ianuarie 2, 2010 treaba aia cu ora 24+ nu e fair play totuÂşi Stai linistit. O sa inregistrez eu totul. TvTuner-ul meu se pare ca merge f. misto ( ), numai ca YouTube are un disclaimer cat casa in legatura cu show-uri Tv inregistrate. Plus, cel mai important, mi-a dat jos filmuletul dupa upload pe motiv ca este mai mare de 10 min (13min30sec). Eu am sa il pun pe Transfer. Daca aveti posibilitatea si cheful, nu ma deranjeaza daca le puneti voi sus, ulterior, oriunde. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
challenger Postat Ianuarie 2, 2010 Autor Share Postat Ianuarie 2, 2010 Din cate stiu eu se foloseste modelul Yamaha WR 450 F Rally ,fiecare preparata dupa bugetul concurentilor . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zero_motoshop Postat Ianuarie 2, 2010 Share Postat Ianuarie 2, 2010 (editat) Filmuletele le voi pune pe Transfer.ro. Vor sta acolo maxim 10 zile. Au aproximativ 200 Mb fiecare. Etapa I - Prima transmisiune: xxx Later edit: Moment. Am facut o greseala. Corectez si revin in 30 de min. Mesaj completat Din ce citesc pe AdvRider: - quad-urile limitate la 140 kmh - motocicletele la 170 kmh Unii useri zic ceva de 150 (moto). Din pacate, reportajele Eurosport sunt cam anoste (cam ca de obicei). Se vb prea mult doar despre sportivii de top. Astept sa vad ce se intampla la noapte. Sunt curios ce se intampla si pe la quad-uri si camioane. Nu am apucat sa prelucrez atata informatie asa ca as fi curios daca stiti ceva despre trasee separate pe speciale pentru categoriile diferite de vehicule (am prins ceva din zbor pe la Tv). Ma gandesc la camioane vs moto/quad. Inca imi aduc aminte cateva povesti despre participarea echipajului de la Roman Brasov si felul in care domina total peisajul sau accidentul provocat mai mult sau mai putin indirect de Chagin in TransOriental soldat cu moartea unui motociclist francez. Mesaj completat David Casteu: “I had a great time!” - 003 “This morning, my mechanic said: ‘We haven’t done all this for nothing, so if you want to make an impact, go on. For the bike, we’ll see afterwards’. So, I attacked, attacked and attacked! I had a great time. Throughout the special stage, I kept concentrating on my steering, because riding is different on a 450cc: you have to be quick everywhere because it hasn’t got as much boost. There were some nice long straight parts. I was riding at 150 kmph, but the bike held stable and is coping well. I hardly used any petrol. In fact, I had three times too much. It’s the future in the making at this level. Riding is an incredible pleasure. You can put the bike wherever you want to!” Mesaj completat Cyril Despres: I had butterflies in my stomach this morning because on the last two Dakars, each time my first day was terrible. So, I’m really happy to have finished. The time I managed wasn’t too bad, and more importantly, I didn’t have any problems. As for the bike’s speed, I reached 166 kmph, compared to last year when we could get up to 185 kmph. You just have to deal with it. We can’t make up time on the others for the moment, but we’ll claw it back later”. Mesaj completat Etapa I - Transmisiune 1 Mesaj completat Inca invat din mers cum sa lucrez cu TvTuner-ul. Deocamdata treaba sta in felul urmator: - transmisiunea 1 - 15 min - 250 Mb - transmisiunea 2 - 45 min - 788 Mb (imi arata acum ca mai dureaza 72 de min upload-ul pe Transfer, asa ca inclin sa cred ca merg la somn si pun maine dim. link) Pregatiti-va multe dvd-uri, invatati-ma sa ii fac un resize fara a pierde la calitate sau faceti voi operatiunea asta inainte de a le salva definitiv. Revenind la oile noastre... - Se pare ca cea mai buna sursa de stiri ramane tot site-ul oficial. - O prima victima din pacate, din randul spectatorilor - Mai multe si mai faine imaginile la moto, fain materialul si despre clasa camioanelor, nimic insa despre quad-uri (pacat, dpmdv, dar este de-abia prima zi, asa ca astept) Mesaj completat Echipa ceha participanta la competitie se pare ca a investit foarte mult in imagine : - au venit cu un Miss World 2006 (parca, din Cehia) si Miss Cehia 2009 la startul oficial al competitiei - au adus cu ei si o mica armata de fotografi Un prieten de-al lor a scris pe AdvRider dand un link catre contul de fotografii de mai jos (cu rugamintea unui minim respect al drepturilor de autor: It´s copyright Czech Dakar Team, you can use it anywhere with link to www.czechdakar.cz website.) http://picasaweb.google.com/tomas.kocanda Mesaj completat Etapa I - Transmisiunea 2a Mesaj completat Link-ul bun: http://dl.transfer.ro/0102235908Analog_TV1...3Jan-d12e4c.rar Editat Ianuarie 2, 2010 de zero_motoshop Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Ianuarie 3, 2010 Share Postat Ianuarie 3, 2010 martin a terminat pe 71 prima zi, la 24 minute de castigator. Verhoeven e surpriza primei zile - 30 si ceva de minute fata de locul 1 nu e nici o limitare de viteza la moto cele mai bune rezumate le gasiti pe http://www.sbs.com.au/dakar/ Se misca bine australienii; se pare ca la ei e f popular Dakarul Mesaj completat __________________________________________________________ Dupa cum arata trackingurile pana in momentul asta, azi a fost o etapa f disputata. Martin e pe 33 la CP1 Mesaj completat __________________________________________________ Deseara e de urmarit reportajul de pe Eurosport. Cred ca a fost cea mai disputata etapa din ultimii ani. In 100km Despres i-a spart pe toti. Ceva s-a intamplat cu Coma. A pierdut 22 min in ultimii 100km ai specialei. Fretigne e in afara luptei pentru podium - are 1ora 27 fata de Despres la km 117 martin pe 30 la km 117 Mesaj completat _______________________________________________________ Martina a terminat pe 26 o etapa care a bulversat tot clasamentul. BRAVO LUI! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Ianuarie 4, 2010 Share Postat Ianuarie 4, 2010 Fretigne e in afara luptei pentru podium - are 1ora 27 fata de Despres la km 117 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Glad1ator Postat Ianuarie 4, 2010 Share Postat Ianuarie 4, 2010 "Fretigne e in afara luptei pentru podium - are 1ora 27 fata de Despres la km 117" "Martin a terminat pe 26 o etapa care a bulversat tot clasamentul. BRAVO LUI! " GOOOO Martin!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MacLeod Postat Ianuarie 5, 2010 Share Postat Ianuarie 5, 2010 Ceva s-a intamplat cu Coma. A pierdut 22 min in ultimii 100km ai specialei.Martina a terminat pe 26 o etapa care a bulversat tot clasamentul. BRAVO LUI! Bravo MARTIN Cat despre Coma, a mers cu viteza in zona in care nu avea voie, in un sat parca si de aceea a primit penalizare. Mare surpriza cu Frans Verhoeven cum de a reusit sa beleasca motorul. Am inteles ca a avut probleme la cutia de viteze. BMW ar terbui sa faca rechemare pentru toate motoarele 450X - nu de alta d-ar s-a facut de cacao si Knighter anu trecut . Pana una alta cu decizia de a limita clasa la maxim 450 CC, sunt sanse ca alte marci sa creasca - vezi Sherco cu Casteu. Mesaj completat Deocamdata treaba sta in felul urmator:- transmisiunea 1 - 15 min - 250 Mb - transmisiunea 2 - 45 min - 788 Mb (imi arata acum ca mai dureaza 72 de min upload-ul pe Transfer, asa ca inclin sa cred ca merg la somn si pun maine dim. link) Pregatiti-va multe dvd-uri, invatati-ma sa ii fac un resize fara a pierde la calitate sau faceti voi operatiunea asta inainte de a le salva definitiv. Eu folosesc pentru redimensionari si comprimari dvd-uri AutoGK E free-ware si isi face bine treaba. Conditia ca trebuie sa incerci mai multe variante pana sa prinzi pe cea buna la fisierele pe care le ai. Mesaj completat Depres e pe primul loc la general, urmat de Costeu, si Gonzales adica KTM/Serco/Yamaha WR. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thunder_fx Postat Ianuarie 5, 2010 Share Postat Ianuarie 5, 2010 Cyril Despre nu mai poate pierde, are un avans ff mare fatza de Coma. Desi mai sunt etape grele cu dune unde Coma poate ataca. Video din etapa 3-a castigata de Despres : http://www.traficmoto.ro/video/NS4zMzk/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Ianuarie 5, 2010 Share Postat Ianuarie 5, 2010 Mare surpriza cu Frans Verhoeven cum de a reusit sa beleasca motorul. Am inteles ca a avut probleme la cutia de viteze. BMW ar terbui sa faca rechemare pentru toate motoarele 450X - BMW-urile au mers ok ieri. Concalves a iesit pe 3. Verhoeven isi gasise si el ritmul dar a furat undeva o penalizare; exact asta ii mai lipsea. Ieri se pare ca f multi au avut probleme cu benzina. Calitatea proasta a benzinei combinata cu calduri de 40/45 grade au incins f mult motoare. La 690-uri s-a adaugat si faptul ca au setarile de amestec facute la limita din cauza restrictoarelor. Despres nu a tras blana de motor, a navigat f bine si i-a batut rau ieri. Azi o sa mai apara o problema pentru 690-uri - o sa se urce pana al 4500m - din cauza restrictoarelor, iar o sa aiba de furca; sper insa ca mecanicii si-au facut bine temele. Martin are momentan cea mai buna clasare a unui roman la Dakar. Cel mai bun rezultat pe o proba speciala cred ca a fost un loc 22 obtinut de Mani acum 3 ani in Africa. Eu zic ca Marc Coma prinde podium, in ciuda tuturor problemelor din primele zile. hai sa vedem Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos_lz Postat Ianuarie 5, 2010 Share Postat Ianuarie 5, 2010 Ma mira faptul ca cei de la eurosport nu zic nimica de Martin... rusine!!! Trebuie sa le dam un email sa remedieze problema asta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Ianuarie 5, 2010 Share Postat Ianuarie 5, 2010 Imi scuzati ignoranta... dar... cine-i Martin? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Ianuarie 5, 2010 Share Postat Ianuarie 5, 2010 Imi scuzati ignoranta... dar... cine-i Martin? El este http://de.wikipedia.org/wiki/Martin_Freinademetz http://www.redbullromaniacs.com/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian_zZr_600 Postat Ianuarie 5, 2010 Share Postat Ianuarie 5, 2010 Pentru cine nu a apucat sa vada: Dakar 2010 - rezumatele eurosport ale etapelor 1, 2 si 3. Etapa 1: http://dl.transfer.ro/Dakar.2010.Stage01.H...6Jan-621dd4.mp4 Etapa 2: http://dl.transfer.ro/2010.Dakar.Stage02-T...6Jan-8ad0df.mkv Etapa 3: http://dl.transfer.ro/Dakar.2010.Stage03.H...6Jan-24976d.mp4 Rezumatele sunt valabile 10 zile de azi. Enjoy :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Ianuarie 6, 2010 Share Postat Ianuarie 6, 2010 Eu zic ca Marc Coma prinde podium, in ciuda tuturor problemelor din primele zile. hai sa vedem Coma trage gazul tare de tot si azi. Suntem la jumatatea specialei si doar Despres se tine aproape. Daca merge in ritmul asta toata ziua deseara e top 3 la general Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MacLeod Postat Ianuarie 6, 2010 Share Postat Ianuarie 6, 2010 Coma trage gazul tare de tot si azi. Suntem la jumatatea specialei si doar Despres se tine aproape. Daca merge in ritmul asta toata ziua deseara e top 3 la general Sunt chiar curios daca chiar va fi asa, asta numai daca nu mai ia un cartonas glaben pentru alergat in zone nepermise. Dupa anu asta ma interb daca oare mai participa KTM-ul la Dakar 2011, nu de alta dar sunt sigur ca anu asta sigur iau iara titlu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Ianuarie 6, 2010 Share Postat Ianuarie 6, 2010 Coma trage gazul tare de tot si azi. Suntem la jumatatea specialei si doar Despres se tine aproape. Daca merge in ritmul asta toata ziua deseara e top 3 la general La postul asta parca l-am vazut pe Geoana topaind Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 6, 2010 Share Postat Ianuarie 6, 2010 cum ar fi sa castige sherco Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Ianuarie 6, 2010 Share Postat Ianuarie 6, 2010 Imposibil... Casteau si-a fracturat piciorul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Ianuarie 6, 2010 Share Postat Ianuarie 6, 2010 La postul asta parca l-am vazut pe Geoana topaind Cam asa ceva M-as fi bucurat pentru el. Din pacate la editia de anul asta are si ghinion si greseste si nepermis pentru experienta lui. Azi a tras prea tare si a rupt mousse-ul spate. Totusi cred ca va prinde podium pana in final. M-as mira sa ajunga Aprilia lui Lopez la finish. Imi pare rau de Casteau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Secelean Postat Ianuarie 7, 2010 Share Postat Ianuarie 7, 2010 Cam asa ceva M-as fi bucurat pentru el. Din pacate la editia de anul asta are si ghinion si greseste si nepermis pentru experienta lui. Azi a tras prea tare si a rupt mousse-ul spate. Totusi cred ca va prinde podium pana in final. M-as mira sa ajunga Aprilia lui Lopez la finish. Imi pare rau de Casteau Nu ca am eu Aprilia (desi Caponord Rally e totusi altceva fata de Pegaso, cu care ai avut experiente nefericite), dar cred ca si-au imbunatatit performantele in ultimii ani. Cred ca V-ul bicilindric RXV 450 e o motocicleta adecvata pt. un raid lung , fata de monocilindrice. In afara de KTM 660 si BMW F 650 Dakar, majoritatea legendelor Dakarului erau bicilindrice (Super Tenere, Africa Twin, Bmw 80, KTM 950, etc). Si eu sunt curios daca vor rezista Aprilicile pana la final. Daca nu va avea probleme mecanice, cred ca Chaleco va termina pe doi, mai ales ca alearga acasa, e obisnuit cu terenul, acolo se antreneaza! Anul trecut era printre primii, dar un ghinion pe final l-a facut sa piarda tot. Asa ca daca Despres greseste(ceea ce e putin probabil, e regularitatea intruchipata!), sau are probleme mecanice, s-ar putea sa asistam la o surpriza mare de tot, cu Aprilia detronand KTM dupa cati, 10 ani de suprematie ?! Parca BMW Dakar a catigat ultima data inainte de portocale! Ar fi ceva, hai sa vedem, KTM nu poate da tot, in schimb clasa 450 da! Eu nu vad CRF si WR motoare de rally raid, astea sunt pur enduro, n-au mai avut cu ce modele sa mearga de cand XR 650 si TT 600 si-au trait traiul, asa ca au improvizat cu astea mici. BMW 450 X vad ca are probleme(nu stiu daca de la anumite componente facute in China sau Taiwan, totusi cred ca le-au inlocuit cu ceva mai fiabil la prepararea motocicletei de raliu), asa ca nu pare cu sanse prea mari. Nasol ca exact motoarele de 600, perfecte pt. raliu (stim doar ce bune sunt pt asa ceva, ca am mers si in rally-raid si la enduro, putem face o comparatie), nu sunt lasate sa faca ce stiu! Hai Chaleco, merita si el mai mult anul asta ! Dar e greu cu Despres...Coma pare iesit din carti, dar e un raid lung, mai are timp sa recupereze...asa ca nimic nu e jucat...sa vedem, pacat ca ai nostri nu mai merg anul asta... Mesaj completat A , si era sa uit, la multi ani pt azi, Ioane ! la cat mai multe curse fara accidentari! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Ianuarie 7, 2010 Share Postat Ianuarie 7, 2010 Da chiar, ce se întâmplă cu BMW?Din ce am văzut în rezumat mi se pare destul de grav Âşi uÂşor inadmisibil la aÂşa firmă (mă refer la buget Âşi resurse). Cum trage un motor de 450 la 4000 de metri? (eu am simțit Âşi la 2000 că se pierde putere, mai ales sub 3500 rpm). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.