blackcelnegru Postat Ianuarie 2, 2010 Share Postat Ianuarie 2, 2010 (editat) Ce usor emit unii judecati!Parca ar fi detinatorii adevarului absolut!Hai sa emit si si eu o judecata:Posesorii de permis categoria A sunt cu totii MOTOCICLISTI! Cine se crede mai motociclist ca altul pentru ca mesteca la o cutie de viteze sau ca are top speed 250 si nu 170 este ori prost ori tampit! Mai baiete, prosti sau tampiti sunt aia de zic motociclete scuterelor... Daca nu ai mers pe motor, sa vezi cum e cu mestecatul ala al vitezelor, abtine-te... Asa ca tu ce esti, MOTOCICLIST sau SCUTERIST?...Ca vad ca ai si tu meserie de "motocicleta"... Editat Ianuarie 2, 2010 de blackcelnegru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Ianuarie 2, 2010 Share Postat Ianuarie 2, 2010 Din anumite puncte de vedere esti cam VARZA ....- da dupa tine asa un motor de 250 cat consuma ma, iti zic eu, consuma mai putin ca ragalia ta, undeva la 3,5, din simplu fapt ca are cutie manuala. Sa iti explic cum sta treaba, sa zicem ca vrei sa mergi cu scuteru cu 80, ei bine pt 80 tre sa il turezi undeva la 65-70% din plaja de turatii a motorului, pe cand la un motor il tii la jumate din plaja lui de turatii cu viteza a 6-a, de unde rezulta consumul mai mic; - un motor de 250, sa zicem ninja de 25o ajunge si la 170, ca sa nu zic 195(modelul 2009) cei drept consumul creste la 6,5% , dar daca vrei viteza mi se pare normal, mergi tu cu viteza maxima la kimko ala si dupaia sa ne zici si noua consumu; - daca ai uitat sau inca nu ai aflat si la motoare se pot pune top case si pe langa astea si side cases daca e cazul (am vazut si genti textile de voiaj de vreo 40 de l puse pe motor ca side cases). Sunt multi motociclisti care au pus pe motoarele lor mult mai mult decat poti pune tu pe ragalia ta; - ti se pare mare diferenta de latime sau manevrabilitate intre un scuter si o motocicleta, ai mers vreodata sa vezi cum e? eu m-am suit pe scuter dupa ce am mers pe motor si am zis ca nu imi mai trebuie ... rotile alea mici is bune pentru manevrabilitate pe loc sau la viteze mici, dar in mers la viteze mai mari mi se pare foarte nemanevrabil ... Mai mult ca sigur un 500 cmc se comporta altfel decat ragalia ta, arecu totul alta ciclistica si multe altele. Nu zic nu isi au rostul sau ca nu sunt bune, cui ii place sa isi ia, in schimb ce m-a enervat cel mai tare e ca vorbeste niste tampenii mai mari ca tine, pe cate motoare ai mers, daca ai mers, de sustii cu atata convingere lucrurile astea ? s-ar putea sa ai dreptate.ok.ai perfecta dreptate. dar raspunde-mi la intrebare atunci: de ce userul karate_kid a dat 3800 euro pe malaguti spidermax cand putea sa-si ia motor de 1000 in banii astia? de ce se mai vand maxiscutere? mi se vaita un motociclist cu o honda transalp parca ca-i consuma in oras 7-8 la suta si cauta sa cumpere un maxiscuter...de el ce sa zic? am cumparat scuterul de la un nene care mai avea in garaj o honda fireblade si nu-i era deloc rusine cu scuterul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
plachibibi Postat Ianuarie 2, 2010 Share Postat Ianuarie 2, 2010 Este o chestie de gust pana la urma alegerea intre un scuter si un motor(supersport,naked,chopper etc), insa nu cred ca poate nega nimeni senzatiile oferite de un motor fata de un scuter fie el de 50,200,500 sau orice alta cilindree! Este vorba de zgomotul produs, de pozitia pilotului, de aplicarea comenzilor asupra utilajului si alte lucruri! Foarte bine ca fratele karateka si-a achizitionat scuterul pe care l-a dorit, este o optiune, insa deaici si pana a sustine ca cei 3800 eur au fost folositi intr-un mod eficient si corect fata de ceea ce exista pe piata moto e cale lunga, nu o spun eu, o arata site-urile de specialitate!Pana la urma daca omului ii place ce si-a cumparat asta este tot ce conteaza pentru el, insa daca tot a cerut o parere trebuie sa isi si asume un eventual esec! Sa il stapanesti sanatos si sa ne enunti si pe noi cand o sa iti cumperi un supersport (pentru ca garantat se va intampla)! In rest ai grija ca un scuter se poate dovedi pe alocuri mai periculos decat un motor! NUmai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Un_vizitator Postat Ianuarie 2, 2010 Share Postat Ianuarie 2, 2010 Din anumite puncte de vedere esti cam VARZA ....- da dupa tine asa un motor de 250 cat consuma ma, iti zic eu, consuma mai putin ca ragalia ta, undeva la 3,5, din simplu fapt ca are cutie manuala. Sa iti explic cum sta treaba, sa zicem ca vrei sa mergi cu scuteru cu 80, ei bine pt 80 tre sa il turezi undeva la 65-70% din plaja de turatii a motorului, pe cand la un motor il tii la jumate din plaja lui de turatii cu viteza a 6-a, de unde rezulta consumul mai mic; - un motor de 250, sa zicem ninja de 25o ajunge si la 170, ca sa nu zic 195(modelul 2009) cei drept consumul creste la 6,5% , dar daca vrei viteza mi se pare normal, mergi tu cu viteza maxima la kimko ala si dupaia sa ne zici si noua consumu; - daca ai uitat sau inca nu ai aflat si la motoare se pot pune top case si pe langa astea si side cases daca e cazul (am vazut si genti textile de voiaj de vreo 40 de l puse pe motor ca side cases). Sunt multi motociclisti care au pus pe motoarele lor mult mai mult decat poti pune tu pe ragalia ta; - ti se pare mare diferenta de latime sau manevrabilitate intre un scuter si o motocicleta, ai mers vreodata sa vezi cum e? eu m-am suit pe scuter dupa ce am mers pe motor si am zis ca nu imi mai trebuie ... rotile alea mici is bune pentru manevrabilitate pe loc sau la viteze mici, dar in mers la viteze mai mari mi se pare foarte nemanevrabil ... - un motor cu transmisie manuala consuma mai putin decat unul cu automata ... daca stii sa il conduci mai bine decat automata - un scuter, sau chiar unele motoare de 250 nu sunt facute pentru a atinge o anume viteza maxima x, ci pentru a pastra o viteza x fara problema, sau din cine stie ce alte motive - plimbate tu prin oras cu topcase-urile, sidecaseurile alea. sunt unii care au pus pe scuter mai mult decat au pus unii pe motocicleta. - e o diferenta de manevrabilitate intre scutere si motociclete, asa cum e si intre alte categorii de motociclete ... sau probabil conform logicii tale infaibile o vitezana se misca la fel de usor ca un ciopar. Iar daca pentru tine toate scuterele au roti mici, dovedeste cat de "multe lucruri" stii despre motociclete Mai baiete, prosti sau tampiti sunt aia de zic motociclete scuterelor... Daca nu ai mers pe motor, sa vezi cum e cu mestecatul ala al vitezelor, abtine-te... Asa ca tu ce esti, MOTOCICLIST sau SCUTERIST?...Ca vad ca ai si tu meserie de "motocicleta"... iar tu esti un geniu neinteles ), care nu stie ca examenu'se da pe o motocicleta din aia cu viteze de tre'sa le schimbi ca sa arati cat de motociclist ciumete este? Este o chestie de gust pana la urma alegerea intre un scuter si un motor(supersport,naked,chopper etc), insa nu cred ca poate nega nimeni senzatiile oferite de un motor fata de un scuter fie el de 50,200,500 sau orice alta cilindree! Este vorba de zgomotul produs, de pozitia pilotului, de aplicarea comenzilor asupra utilajului si alte lucruri! Foarte bine ca fratele karateka si-a achizitionat scuterul pe care l-a dorit, este o optiune, insa deaici si pana a sustine ca cei 3800 eur au fost folositi intr-un mod eficient si corect fata de ceea ce exista pe piata moto e cale lunga, nu o spun eu, o arata site-urile de specialitate!Pana la urma daca omului ii place ce si-a cumparat asta este tot ce conteaza pentru el, insa daca tot a cerut o parere trebuie sa isi si asume un eventual esec! Sa il stapanesti sanatos si sa ne enunti si pe noi cand o sa iti cumperi un supersport (pentru ca garantat se va intampla)!In rest ai grija ca un scuter se poate dovedi pe alocuri mai periculos decat un motor! NUmai bine! cu ce difera mah, senzatiile astea ... cu faptul ca dai din picior ca la populara?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy32 Postat Ianuarie 2, 2010 Share Postat Ianuarie 2, 2010 Mai baiete, prosti sau tampiti sunt aia de zic motociclete scuterelor... Daca nu ai mers pe motor, sa vezi cum e cu mestecatul ala al vitezelor, abtine-te... Baietica,ma lasa rece ca diversi indivizi se cred mai motociclisti ca altii ,insa ma deranjeaza doua lucruri: 1.Pe aproape topicurile, in care se discuta de scutere,apar cativa idioti care incep sa se umfle in pene ca ei schimba viteze ,ca sunt mari si tari! 2.Tot acesti idioti incearca sa creeze discutii si scandal cu tema idioata-scuterul nu este motocicleta si scuteristii nu sunt motociclisti! Culmea este ca de peste 4 ani de cand sunt pe aici ,nu a deschis nimeni un topic prin care sa solicite statutul de motociclist pentru scuteristi!In schimb au aparut o gramada de maimutoi care au guitat ca ei sunt mari motociclisti! @blackcelnegru-in 95% din posturile mele vorbesc la modul general si incerc sa evit polemicile si disputele personale!Faptul ca ai scris la adresa mea : Asa ca tu ce esti, MOTOCICLIST sau SCUTERIST?...Ca vad ca ai si tu meserie de "motocicleta"... ma obliga sa-ti raspund: Ma simt MOTOCICLIST de cand posed permis categoria A si ma mai simt SCUTERIST pentru ca merg pe scuter!Capisci! ,,Motocicleta" mea este un biet scuter de 200 cmc si are doar 43000 km(l-am luat la 0 km si numai eu l-am calarit),care asa amarat si slab la kw si CP a avut totusi obraznicia si tupeul sa ma treaca muntii (pe la Cheia de vre-o 6 ori,Rucar-Bran de 3 ori,Siriu 2 ori si culmea tupeului Transfagarasanul de 2 ori)!In nemernicia lui ma cara de 3 sezoane pe la Mare si nu se opreste doar in Romania ma duce si in Bulgaria (la Obzor si Nessebar)! Dar o sa-l fac si de ras in fata Marii Adunari a Motociclistilor (schimbatori de viteze) si o sa-l parasc ca :nu m-a dus mai departe de Sighisoara(N),Obarsia Lotrului(V),Marea Neagra(E) si Nessebar(S) precum si faptul ca este impotent peste 120 km/h! Nu cred ca mai are rost sa fac de ras si scuterele de 49 precum si cele 2 ATV-uri (automate ,desigur) pe care le posed!Acum i-mi dau seama ca nu sunt atv-uri ci scutatv-uri!Oarba dupa ele cu variatorul lor cu tot! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Frana Postat Ianuarie 3, 2010 Share Postat Ianuarie 3, 2010 Poate scuterul merita banii, desi pe criza asta mi se pare cam mare pretul. La 3800 gasesti lejer Hornet 600 minim 2004, 600rr 2004-2005, etc etc etc. Chiar si un SV 2006-2007 Si DA, senzatiile oferite de o motocicleta nu se vor compara niciodata cu unele oferite de scuter. Cea mai mare diferenta ar fi puterea, urmata de faptul ca te joci cum vrei cu vitezele. Dup'aia design, pozitie , and so on. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Ianuarie 3, 2010 Share Postat Ianuarie 3, 2010 Cate discutii pe langa subiect... De la o intrebare simpla s-a ajuns la "eternul" razboi scuter-motor. Dupa cum spunea cineva pe aici, un scuter de 30-50-80 de cai deja nu mai e scuter . Da, aproape 4000 eu reprezinta o suma f mare pt un scuter, chiar din 2005,chiar de 500cc, dar asta a fost dorinta omului iar ala care spune ca la inceput iti cumperi prima mobra rational,nu stie ce vb! De ce naiba sunt pline tarile de genu' Spania,Italia, Franta,Germania de maxi-uri iar la noi sunt doar cateva? Nu da nimanui de gandit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blackcelnegru Postat Ianuarie 3, 2010 Share Postat Ianuarie 3, 2010 Intr-adevar, spiritele s-au incins prea mult... Da, prieteni... sunteti motociclisti cu acte in regula, numai ca incercati sa va luati motoare... Daca ai motocicleta nu insamna ca esti motociclist... Asta implica un anumit spirit, un anumit feeling, pe care nu cred ca il veti obtine voi pe scutere... Dar...cine sunt eu sa judec... Cu asta mi-am incheiat pledoaria pro si contra scutere... Va las in lumea voastra in care va credeti motociclisti, calare pe suparaciuni de MAXI scutere de la 200cc in sus... Va salut cu farul si asfalt uscat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Ianuarie 3, 2010 Share Postat Ianuarie 3, 2010 s-ar putea sa ai dreptate.ok.ai perfecta dreptate. dar raspunde-mi la intrebare atunci: de ce userul karate_kid a dat 3800 euro pe malaguti spidermax cand putea sa-si ia motor de 1000 in banii astia? de ce se mai vand maxiscutere?mi se vaita un motociclist cu o honda transalp parca ca-i consuma in oras 7-8 la suta si cauta sa cumpere un maxiscuter...de el ce sa zic? am cumparat scuterul de la un nene care mai avea in garaj o honda fireblade si nu-i era deloc rusine cu scuterul... Pentru ca asa a vrut el ma, eu ti-am zis ca nu am nimic cu scuteristii sau scuterele insa tu prea te caci pe tine ca scuterul tau face si drege. Treaba cu transalpistul care se vaita, ce sa zic un motor cam de la 400 de cmc in sus, chiar si 400 e cam calic pentru oras => daca iti iei motor mai mare fie nu mergi cu el prin oras fie iti asumi costurile ... Mesaj completat - un motor cu transmisie manuala consuma mai putin decat unul cu automata ... daca stii sa il conduci mai bine decat automata- un scuter, sau chiar unele motoare de 250 nu sunt facute pentru a atinge o anume viteza maxima x, ci pentru a pastra o viteza x fara problema, sau din cine stie ce alte motive - plimbate tu prin oras cu topcase-urile, sidecaseurile alea. sunt unii care au pus pe scuter mai mult decat au pus unii pe motocicleta. - e o diferenta de manevrabilitate intre scutere si motociclete, asa cum e si intre alte categorii de motociclete ... sau probabil conform logicii tale infaibile o vitezana se misca la fel de usor ca un ciopar. Iar daca pentru tine toate scuterele au roti mici, dovedeste cat de "multe lucruri" stii despre motociclete - ce te face sa crezi ca un motor nu poate merge cu o viteza constanta ? - nu desteptule, nici nu e nevoie, un topcase si un rucsac de rezervor deja e de ajuns. cand ai sa mergi si tu mai mult printre motociclisti ai sa vezi cat de multe se pot pune pe un motor, ai ramane uimit ... - hai sa punem problema altfel, la un concurs de mers incet ce a avut loc la o intrunire au participar si vreo 3 scutere pe langa motoare, adica vreo 2 de 50, chinezarii si o honda panhteon. Stii ce motor a castigat un transalp ... ti-am cam dat principiile peste cap nu? iar tu esti un geniu neinteles ), care nu stie ca examenu'se da pe o motocicleta din aia cu viteze de tre'sa le schimbi ca sa arati cat de motociclist ciumete este? Stiu destui motociclisti care au dat de A examenul pe scuter de 125 pentru ca asta avea scoala asa ca ... cu ce difera mah, senzatiile astea ... cu faptul ca dai din picior ca la populara?! Pozitia gogule, controlul mai bun asupra motorului, faptul ca ai frana de motor. Oricum ... tu sa te sui intai pe motor si sa mergi vreo 1-2 luni si apoi sa te sui pe scuter sa vezi dupaia "placere" Mesaj completat Si aici inca era "goala" de obicei mai are un rucsac de rezervor destul de mare,portbagaj pe topcase, si rucsac la pasager in spate si o patura pe sa ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaceTuning Postat Ianuarie 3, 2010 Share Postat Ianuarie 3, 2010 Ce usor emit unii judecati!Parca ar fi detinatorii adevarului absolut!Hai sa emit si si eu o judecata:Posesorii de permis categoria A sunt cu totii MOTOCICLISTI! Cine se crede mai motociclist ca altul pentru ca mesteca la o cutie de viteze sau ca are top speed 250 si nu 170 este ori prost ori tampit! Ai dreptate zic eu.....e ca si cum ai zice ca, un posesor de BMW 530d sau 750i sau Mercedes S600 toate cu cutie automata nu sunt automobilisti sau soferi, iar daca aveau 530d sau 320i cu cutie manuala fara si alt criteriu sunt Adica daca ai un Gilera GP800 ce prinde chiar peste 200kmph e mai putin motocicleta decat o Honda rebel 125?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Ianuarie 3, 2010 Share Postat Ianuarie 3, 2010 http://www.bikeshop.ro/src.php?Producator_...amp;act=results Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Un_vizitator Postat Ianuarie 3, 2010 Share Postat Ianuarie 3, 2010 De ce naiba sunt pline tarile de genu' Spania,Italia, Franta,Germania de maxi-uri iar la noi sunt doar cateva? Nu da nimanui de gandit? aici nimeni nu mai gandeste ... e iarna, asa ca ne incalzim cu'n flame Daca ai motocicleta nu insamna ca esti motociclist... Asta implica un anumit spirit, un anumit feeling, pe care nu cred ca il veti obtine voi pe scutere... Dar...cine sunt eu sa judec... si nu uita ca e parerea ta, iar unii au un feeling pe scuter pe care nu il pot obtine pe alt tip de motocicleta - ce te face sa crezi ca un motor nu poate merge cu o viteza constanta ?- ce te face sa crezi ca am spus eu asa ceva? - nu desteptule, nici nu e nevoie, un topcase si un rucsac de rezervor deja e de ajuns. cand ai sa mergi si tu mai mult printre motociclisti ai sa vezi cat de multe se pot pune pe un motor, ai ramane uimit ... nu uita ca aceleasi lucruri se pot pune si la un scuter ... si pluseaza cu spatiul din fata si cel de sub sa - hai sa punem problema altfel, la un concurs de mers incet ce a avut loc la o intrunire au participar si vreo 3 scutere pe langa motoare, adica vreo 2 de 50, chinezarii si o honda panhteon. Stii ce motor a castigat un transalp ... ti-am cam dat principiile peste cap nu? - pai daca ala stia sa isi conduca motocicleta mai bine decat isi conduceau aia scuterele. ce treaba are asta cu principiile, si care o fi acele principii?! Stiu destui motociclisti care au dat de A examenul pe scuter de 125 pentru ca asta avea scoala asa ca ... -daca stiam si eu scapam de un chin Pozitia gogule, controlul mai bun asupra motorului, faptul ca ai frana de motor. Oricum ... tu sa te sui intai pe motor si sa mergi vreo 1-2 luni si apoi sa te sui pe scuter sa vezi dupaia "placere" - la aprilia mana pozitia ar fi aceasi, dar stai ala nu e scuter, e struto-camila, pozitia tine de preferinte, de exemplu mi-e nu mi-ar place sa am un fier intre picioare, dar unora probabil ca da, din motive care momentan imi scapa ... frana de motor, in mod dubios am pe scuterul de 50, am sa ma pronunt in cateva luni si cu privire la cele mai mari ... pe motor m-am suit, doar o trebuit sa iau examenu ala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaceTuning Postat Ianuarie 3, 2010 Share Postat Ianuarie 3, 2010 Bollshit cu 199kmph(ciaca 199, aia sigur e pusa la misto sa arate cum ca nu ar prinde 200 )in teste GP 800 a prins si 210kmph, fiind primul scooter de serie care trece bariera de 200kmph Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
karate-kid Postat Ianuarie 3, 2010 Autor Share Postat Ianuarie 3, 2010 (editat) foarte frumoasa .. .. am fost doar la 1000E distantza sa imi iau una ... dar din pacate n-a fost sa fie .. poate pe viitor .. am vazut niste poze afisate pe site cu un motor , nu stiu cum se numeste poate ma ajutatzi voi ...... asta cred ca ar impaca pe toata lumea .. Editat Ianuarie 3, 2010 de karate-kid Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
samurai_jack Postat Ianuarie 3, 2010 Share Postat Ianuarie 3, 2010 (editat) foarte frumoasa .. .. am fost doar la 1000E distantza sa imi iau una ... dar din pacate n-a fost sa fie .. poate pe viitor .. am vazut niste poze afisate pe site cu un motor , nu stiu cum se numeste poate ma ajutatzi voi ...... asta cred ca ar impaca pe toata lumea .. Este un power cruiser ...Victory Polaris si este denumita de fani Noua Motocicleta Americana....si este o motocicleta. Personal eu cand merg pe strada (cu masina, cu motocicleta sau pe jos), si vad un scuterist belesc bine ochii...de ce?...pentru ca majoritatea posesorilor de scutere ( eu locuind la tzara) sunt alcoolici.Asta nu e valabil pentru cei cu scutere de la oras (oare?)Cunosc o gramada de baieti care si-au cumparat scutere mai mari de 49cc si le-au inmatriculat ca si cum ar avea 49..asta ca sa nu aiba nevoie de permis. Asta inseamna ca si ei sunt motociclisti...nu? Editat Ianuarie 3, 2010 de samurai_jack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Ianuarie 3, 2010 Share Postat Ianuarie 3, 2010 Este un power cruiser ...Victory Polaris si este denumita de fani Noua Motocicleta Americana....si este o motocicleta.Personal eu cand merg pe strada (cu masina, cu motocicleta sau pe jos), si vad un scuterist belesc bine ochii...de ce?...pentru ca majoritatea posesorilor de scutere ( eu locuind la tzara) sunt alcoolici.Asta nu e valabil pentru cei cu scutere de la oras (oare?)Cunosc o gramada de baieti care si-au cumparat scutere mai mari de 49cc si le-au inmatriculat ca si cum ar avea 49..asta ca sa nu aiba nevoie de permis. Asta inseamna ca si ei sunt motociclisti...nu? Deja s-a ajuns la confuzii majore. Cineva care isi ia un maxi pt uzul cotidian nu e un manelist ci un om care are nevoie de un mijloc de transport practic. Daca faci asa cum fac "baietii" de la voi de la tara si inmatriculezi o motocicleta cu numere "de primarie" esti pe langa taran manelar si...tamp La prima tranta soldata cu pagube o sa te alegi cu un frumos dosar penal, asta in cel mai bun caz! Eu unu ma gandesc serios si la un maxi drept alternativa pt oras si drumuri scurte sau medii in afara orasului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
plummer Postat Ianuarie 3, 2010 Share Postat Ianuarie 3, 2010 Asa cum a zis si @GIXX ... s`a intrat pe aratura rau de tot @motoreta : 1. daca vrei sa cari ceva , iti iei masina + remorcat , nu pui = intre moto si scuter, ele reprezinta "placeri personale" , senzatii ceva mai mari decat cu cineva in pat sau cum vrei sa`i zici. Pentru carat, REPET , exista 4 roti 2. Faza cu consumul la fel e relativa, iti iei "ceva" (fie moto , fie scuter) in functie de buzunar. 3. Unii vad motociclismul ca pe o placere ocazionala , nu neaparat uz zilnic al motocicletei , asa ca poate te gandesti a 2a oara cand zici ca pe scuter obtii "placeri nebanuite" in traficul urban @all :Sper sa nu se fi suparat pe nimeni , am facut remarcile astea pt a "salva" topicul omului, nu sa o dam in carute , cine e mai motociclist , etc. Haideti sa ne bucuram pt faptul avem aceeasi pasiune. Lasati rautatile pentru alta data. Asfalt uscat tuturor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
karate-kid Postat Ianuarie 4, 2010 Autor Share Postat Ianuarie 4, 2010 Asa cum a zis si @GIXX ... s`a intrat pe aratura rau de tot @motoreta : 1. daca vrei sa cari ceva , iti iei masina + remorcat , nu pui = intre moto si scuter, ele reprezinta "placeri personale" , senzatii ceva mai mari decat cu cineva in pat sau cum vrei sa`i zici. Pentru carat, REPET , exista 4 roti 2. Faza cu consumul la fel e relativa, iti iei "ceva" (fie moto , fie scuter) in functie de buzunar. 3. Unii vad motociclismul ca pe o placere ocazionala , nu neaparat uz zilnic al motocicletei , asa ca poate te gandesti a 2a oara cand zici ca pe scuter obtii "placeri nebanuite" in traficul urban @all :Sper sa nu se fi suparat pe nimeni , am facut remarcile astea pt a "salva" topicul omului, nu sa o dam in carute , cine e mai motociclist , etc. Haideti sa ne bucuram pt faptul avem aceeasi pasiune. Lasati rautatile pentru alta data. Asfalt uscat tuturor stie cineva daca cei de la victory bikes au vreun showroom in romania ? m-ar interesa f mult sa vad victory vision tour ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaceTuning Postat Ianuarie 4, 2010 Share Postat Ianuarie 4, 2010 Este un power cruiser ...Victory Polaris si este denumita de fani Noua Motocicleta Americana....si este o motocicleta.Personal eu cand merg pe strada (cu masina, cu motocicleta sau pe jos), si vad un scuterist belesc bine ochii...de ce?...pentru ca majoritatea posesorilor de scutere ( eu locuind la tzara) sunt alcoolici.Asta nu e valabil pentru cei cu scutere de la oras (oare?)Cunosc o gramada de baieti care si-au cumparat scutere mai mari de 49cc si le-au inmatriculat ca si cum ar avea 49..asta ca sa nu aiba nevoie de permis. Asta inseamna ca si ei sunt motociclisti...nu? :D Aia nu prea....mai degraba manelo-ciclisti Mesaj completat La fel de motociclist este si ala de are un BMW 316i din 93 chiar inmatriculat de vrea pe el 1600E dar pe criza asta primeste 1000E si un GPZ 900R forjat din 88 chiar tot inscris dar el neavand nici macar carnet, si inainte s-a dat numai cu scooter de 49 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Ianuarie 4, 2010 Share Postat Ianuarie 4, 2010 Asa cum a zis si @GIXX ... s`a intrat pe aratura rau de tot @motoreta : 1. daca vrei sa cari ceva , iti iei masina + remorcat , nu pui = intre moto si scuter, ele reprezinta "placeri personale" , senzatii ceva mai mari decat cu cineva in pat sau cum vrei sa`i zici. Pentru carat, REPET , exista 4 roti 2. Faza cu consumul la fel e relativa, iti iei "ceva" (fie moto , fie scuter) in functie de buzunar. 3. Unii vad motociclismul ca pe o placere ocazionala , nu neaparat uz zilnic al motocicletei , asa ca poate te gandesti a 2a oara cand zici ca pe scuter obtii "placeri nebanuite" in traficul urban @all :Sper sa nu se fi suparat pe nimeni , am facut remarcile astea pt a "salva" topicul omului, nu sa o dam in carute , cine e mai motociclist , etc. Haideti sa ne bucuram pt faptul avem aceeasi pasiune. Lasati rautatile pentru alta data. Asfalt uscat tuturor nu mi-am luat maxiscuter sa car marfa, ci o jacheta de ploaie, o gentuta,un pachet de mancare,o sticla de suc. m-au sunat ai mei pe cand eram plecat si mi-au zis sa iau imediat CARTOFI : am luat imediat un saculet de 10kg,l-am pus jos, am pus picioarele pe el si da-i bataie... am vrut initial sa-mi iau motor adevarat,de 600 si 750. am probat doua yamaha . bestiale. fara discutii.dar nu aveam unde sa pun ...nimic....consumul de 6-7,mai mare ca la masina mea,fiat punto...asa ca am renuntat si am luat maxiscuter. cand mai fac rost de bani, ma mai gandesc la 600 sau 750... Mesaj completat MOTOCICLETA FULLOPTIONS, INCLUSIV CARLIG DE REMORCA SI REMORCA http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&...amp;zoom=1#foto aici carator la greu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
karate-kid Postat Ianuarie 6, 2010 Autor Share Postat Ianuarie 6, 2010 asa cum am crezut la inceput, mi-am dat seama ca spidermax-ul este prea masiv pt mine..si prea greu ... am reusit azi sa-l trantesc un pik.. nimic grav , dar mi-a scapat cand l-am dat jos dupa cric....am avut noroc, nici macar nu s-a zgariat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Ianuarie 6, 2010 Share Postat Ianuarie 6, 2010 asa cum am crezut la inceput, mi-am dat seama ca spidermax-ul este prea masiv pt mine..si prea greu ... am reusit azi sa-l trantesc un pik.. nimic grav , dar mi-a scapat cand l-am dat jos dupa cric....am avut noroc, nici macar nu s-a zgariat... si cum l-ai ridicat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
karate-kid Postat Ianuarie 7, 2010 Autor Share Postat Ianuarie 7, 2010 N-a fost asa greu la ridicat, si eu am ramas surprins...sper sa fie ultima pe anu' asta macar.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maicarossia Postat Ianuarie 7, 2010 Share Postat Ianuarie 7, 2010 Lasa, tu sa fii sanatos..asta sa fie cea mai nasoala tranta pe care o iei cu el! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
plummer Postat Ianuarie 7, 2010 Share Postat Ianuarie 7, 2010 (editat) N-a fost asa greu la ridicat, si eu am ramas surprins...sper sa fie ultima pe anu' asta macar.... Asa am patit si eu prima data ... am mers la R.A.R. sa o inmatriculez si din prostie l`am lasat pe o parte => buff Fruntea sus si joc de glezne , se intampla si mici incidente . Asfalt uscat Editat Ianuarie 7, 2010 de plummer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.