mihai_prd Postat Ianuarie 20, 2010 Share Postat Ianuarie 20, 2010 O sa mut aici si topicul de la comuniste cu "motociclete folosite in razboi". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rove Postat Ianuarie 20, 2010 Share Postat Ianuarie 20, 2010 Fara cuvinte..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduI Postat Ianuarie 20, 2010 Share Postat Ianuarie 20, 2010 BMW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioneld Postat Ianuarie 20, 2010 Share Postat Ianuarie 20, 2010 BMW Gresit este NSU osl probabil de 500 , modificat pt. a rula acea cascarabeta pe calea ferata . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rove Postat Ianuarie 25, 2010 Share Postat Ianuarie 25, 2010 Cascadorii din timpul WW2 si dovada faptului ca cine avea Zundapp de 800 se descurca bine cu femeile si pe timp de razboi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Ianuarie 25, 2010 Share Postat Ianuarie 25, 2010 Cascadorii din timpul WW2 si dovada faptului ca cine avea Zundapp de 800 se descurca bine cu femeile si pe timp de razboi Si uni isi inchipuie ca smecheriile pe motocicleta au fost inventate in era japonezelor.Nimic nou sub soare.Cu atat mai mult trebuiesc apreciate motocicletele din vechime,mai ales ca unele merg si azi ,fara reparatii capitale.Cand spun asta ma bazez pe exemplul din garajul meu,cu care am dat ture dupa 30-40 ani de nefolosire.Nemti astia de germani au fost(cred ca sunt in continuare)formidabili.Cum draq au pierdut razboiul ala mare?E o enigma. Pentru ca mi-au placut mult aceste fotografii si pentru ca imi plac mult motocicletele nemtesti antebelice,o sa dau cu ochiul un diverse ograde si o sa cumpar ultimele motociclete:un DKW 350(tatal IJ-ului 49 si al IJ-ului modern,in general) si un Zundapp dinasta mare .Sa vedem ce gasim.Si promit ca aici ma opresc.Bunu. PS.Ma intreb .Oare nu-i e rece feti la dedesubturi ,cu seaua ai de cauciuc?O fi avut budigai pe masura ca daca ar fi avut d-astia moderni,aia era.Acelasi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scafbikes Postat Ianuarie 25, 2010 Share Postat Ianuarie 25, 2010 Toti zicem ca ne oprim, la un moment dat, dar nu prea vad sa fie asa. E greu sa te abti, mai ales cand gasesti fiare la cateva milioane de lei vechi. Eu unul, nu ma pot opri, si nici nu stiu pe unde le mai am parcate sau cate sunt, (imi vin cel putin 5 locuri in minte acum). E grea boala, cum bine ziceai mai de mult. Imi aduc aminte un exemplu: treceam prin Lugoj acum 2-3 ani. Am oprit la un magazin sa imi iau un suc. Evident ca aveam o vechitura in masina, iar un nene care a trecut pe acolo intra in vorba si imi zice ca are si el un K de 125 incomplet si ca daca ii dau 2 milioane pe el e fericit ca altfel il da la fier vechi. Asa ca, niciodata sa nu spui niciodata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Ianuarie 25, 2010 Share Postat Ianuarie 25, 2010 Toti zicem ca ne oprim, la un moment dat, dar nu prea vad sa fie asa. E greu sa te abti, mai ales cand gasesti fiare la cateva milioane de lei vechi. Eu unul, nu ma pot opri, si nici nu stiu pe unde le mai am parcate sau cate sunt, (imi vin cel putin 5 locuri in minte acum). E grea boala, cum bine ziceai mai de mult.Imi aduc aminte un exemplu: treceam prin Lugoj acum 2-3 ani. Am oprit la un magazin sa imi iau un suc. Evident ca aveam o vechitura in masina, iar un nene care a trecut pe acolo intra in vorba si imi zice ca are si el un K de 125 incomplet si ca daca ii dau 2 milioane pe el e fericit ca altfel il da la fier vechi. Asa ca, niciodata sa nu spui niciodata. Nu am decat doua cuvinte sa-ti spun.CO-RECT.Bunu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz1 Postat Ianuarie 28, 2010 Share Postat Ianuarie 28, 2010 Intrebare pentru cei ce stiu, au citit mai multe sau care au avut sau mers cu ele ( cei foarte norocosi ), care au fost( sunt ) mai bune BMW R 75 sau Zundapp ks 750, respectiv Harley wla, Indian sau BMW R 71, R 12, Zundapp de 600, 800 ? Au fost si in zona in care stau moto de acest tip dar au plecat de mult din tara. De fapt Romania a fost plina de BMW-uri Zundapp-uri chiar si Harley dar majoritatea au plecat de mult in vest acum sansele sa mai gasesti una sunt aproape de zero. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mah Postat Ianuarie 28, 2010 Share Postat Ianuarie 28, 2010 Intrebare pentru cei ce stiu, au citit mai multe sau care au avut sau mers cu ele ( cei foarte norocosi ), care au fost( sunt ) mai bune BMW R 75 sau Zundapp ks 750, respectiv Harley wla, Indian sau BMW R 71, R 12, Zundapp de 600, 800 ? Au fost si in zona in care stau moto de acest tip dar au plecat de mult din tara. De fapt Romania a fost plina de BMW-uri Zundapp-uri chiar si Harley dar majoritatea au plecat de mult in vest acum sansele sa mai gasesti una sunt aproape de zero. Din experienta proprie, [care nu include r 75 sau ks 750] cele mai fiabile mi s au parut bmw urile cu supape laterale gen r 71, cele mai inovative zundapp urile ks 600 dar defectuoase in aceiasi masura ,iar cele mai curioase dar nu foarte fiabile harley wla, despre indian la fel interesante dar cu probleme. Mesaj completat Din experienta proprie, [care nu include r 75 sau ks 750] cele mai fiabile mi s au parut bmw urile cu supape laterale gen r 71, cele mai inovative zundapp urile ks 600 dar defectuoase in aceiasi masura ,iar cele mai curioase dar nu foarte fiabile harley wla, despre indian la fel interesante dar cu probleme. Mesaj completat un zundapp ks 600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Ianuarie 29, 2010 Share Postat Ianuarie 29, 2010 Wla si Indian au fost prea putine la noi in tara. Taz, acum 1 luna m-ai frecat pe mess cu aceeasi intrebare, ti-am dat toate detaliile. Cred ca, in categoria fiabile, putin pretentioase, intra R71 si R12. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
judas Postat Ianuarie 30, 2010 Share Postat Ianuarie 30, 2010 Salutari tuturor ! Recent am primit cateva poze cu bunicul meu, de la matusa mea, poze de care habar n-aveam.De asemenea n-am stiut nici faptul ca bunicul era motociclist.El a fost soldat-mecanic in brigada motorizata a armatei romane a lui Antonescu.Pozele sunt facute in 1939 , 15 august . Daca n-am nimerit topicul, sau daca pozele nu au calitatea dorita, imi cer scuze inainte : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Ianuarie 30, 2010 Share Postat Ianuarie 30, 2010 Salutari tuturor ! Recent am primit cateva poze cu bunicul meu Hai, nu ne chinui.Scaneaza-le si pune-le intr-un format mai mare, sa se bucure ochiul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scafbikes Postat Ianuarie 30, 2010 Share Postat Ianuarie 30, 2010 Si de la mine cateva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
A.TW. Postat Ianuarie 30, 2010 Share Postat Ianuarie 30, 2010 Si de la mine cateva, dupa cum urmeaza. Mesaj completat Si inca o frumusete. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Ianuarie 30, 2010 Share Postat Ianuarie 30, 2010 Salutari tuturor ! Recent am primit cateva poze cu bunicul meu, de la matusa mea, poze de care habar n-aveam.De asemenea n-am stiut nici faptul ca bunicul era motociclist.El a fost soldat-mecanic in brigada motorizata a armatei romane a lui Antonescu.Pozele sunt facute in 1939 , 15 august . Daca n-am nimerit topicul, sau daca pozele nu au calitatea dorita, imi cer scuze inainte : Gnohme Rhone 800 si Victoria KR 35 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rove Postat Februarie 10, 2010 Share Postat Februarie 10, 2010 http://www.classic-mopeds.de/ intrati aici si dati ''historical recordings'' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Heinz 28 Postat Februarie 10, 2010 Share Postat Februarie 10, 2010 (editat) Foarte interesant acest topic Editat Februarie 10, 2010 de Heinz 28 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kartagines Postat Aprilie 4, 2010 Share Postat Aprilie 4, 2010 Acest Podis web găsi 60 de fotografii mai mult: http://www.lamaneta.com/bancodeimagenes/categorias.cgi Mesaj completat Mesaj completat Japonez motocicleta Rikuo Tip 97 Riku în japoneză înseamnă "King of the Road" sau "King of the Road". În 1929 (perioada de depresie americana) situația financiară Harley Davidson nu a fost de invidiat, aceste probleme au condus managerii lor pentru extinderea pieței pentru noi frontiere. În acel moment, un procent semnificativ din vânzări, a fost Japonia. Deci, reprezentantul dvs. de vânzări a sugerat că Riku Co Ltd (de asemenea cunoscute ca Sankyo, pentru o perioadă suplimentară) a fost după populare motoare fabricate american Âşi că ar putea profita de această situație. Deci sfârÂşitul aceluiaÂşi an, producătorul japonez a face cu licențe de fabricație V-Twin motor pentru HD, de unul din modelele sale învechite, care nu au fost în intervalul de brand american. Harley dar nu este doar a vândut drepturile de desene ale motorului în contract, inclusiv instrumente de fabricație Âşi mai multe dintre inginerii săi a călătorit în Japonia pentru a preda tehnici Âşi secretele ascunse ca motoarele americane din acea perioadă. Primele unitati fabricate de Riku, au fost destinate pentru armata japoneză, iar mai târziu a devenit pilot de motocicleta militare nipone. Până atunci, au început să se adapteze Harley Nippon reînnoite pentru uz militar, Âşi a fost lansat de includerea unui ataÂş. În 1937, la începutul "Marelui Război", întreaga producție a încetat civile pentru a face loc Riku militarizat, inclusiv alte fabrici ca astăzi de populare ca Mazda, si-au schimbat liniile de producție ale acestora pentru acest manofactura biciclete militare Âşi chiar a încercat să cele mai multe dintre motor HD, 1300cc ajungând fabrica in functie de unde te ieÂşi cu bicicleta. Acesta este un fapt, dar niciodată numit altfel. Mesaj completat soldat cu un australian Riku capturat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thvlad Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 Salut! Uitati aici un link interesant: http://www.o5m6.de/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Decembrie 17, 2010 Share Postat Decembrie 17, 2010 Tot partea sovietica cu niste poze inedite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stres Postat Decembrie 29, 2010 Share Postat Decembrie 29, 2010 Nu am poze cu motociclete din razboi, dar am gasit pe net un album cu fete motocicliste din anii 1900-1950. Nelamurirea e alta: unde as putea gasi mai multe informatii macar despre istoria moto, daca nu si cea a motociclistelor? Surse prin care am cautat pana acum: motorcyclemuseum.org (au mai mult despre campioanele lor, englezoaice) motoress.com (1-2 articole) biblioteca judetului Bacau (am gasit doar cum a fost creata motocicleta, cine a fost, cum arata primul model etc) arhivele bibliotecii (nimic) am contactat un site de feministe, in ideea ca ele or fi avand o arhiva cu realizarile femeilor...nu aveau nimic am incercat sa contactez FRM-ul, dar la telefon n-au raspuns si e-mail nu pot trimite (nu stiu de ce) Am scris deja un articol pe tema istoriei moto feminine, am material si pentru al 2-lea, dar mi-ar fi placut sa scriu unul si despre fostele campioane romance. Si istoria motociclismului in general imi trebuie pentru o idee de-a mea (o sa aflati prin primavara si sigur o sa va placa) In final, am 3 intrebari: 1. Stie cineva vreo carte legat de istoria motociclismului? Poate sa fie si in engleza, franceza...ma descurc eu cumva s-o inteleg. 2. Cine este Stefan Chitu? (de la biblioteca am auzit ca ar fi fost un campion moto de prin Campina) 3. Stie cineva pe unde as mai putea sa caut informatii? (arhivele cui, ce site-uri...) Multumesc anticipat pentru raspuns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Decembrie 31, 2010 Share Postat Decembrie 31, 2010 Tot de la sovietici... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Ianuarie 5, 2011 Share Postat Ianuarie 5, 2011 (editat) OFFTOPIC : Am scris deja un articol pe tema istoriei moto feminine, am material si pentru al 2-lea, dar mi-ar fi placut sa scriu unul si despre fostele campioane romance.Multumesc anticipat pentru raspuns Intr-o revista auto-motor-sport pe care am frunzarit-o, nu stiu numarul ei, se mentionau campioane motocicliste, concurasera cot la cot cu barbati in cursele interbelice din Bucuresti. FRM-ul trebuie cordit la cap sa dea informatii, ca nea DP daca-i pui o intrebare despre trecut repede scoate 3 poze cu el. Editat Ianuarie 5, 2011 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ventomoto Postat Ianuarie 5, 2011 Share Postat Ianuarie 5, 2011 Motocicleta este din '68 , nu a facut razboiul , insa remorca da . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.