bogdann Postat Octombrie 13, 2006 Share Postat Octombrie 13, 2006 Salut, Si o intrebare. Voi ce fel de benzina folositi in motoare: Cu plumb,fara..aditivata sau nu? Tipul care mi-a dat motoru zicea ca el pune fara plumb. Eu stiu ca la carburatie se fol cu plumb. Lamuriti-ma si pe mine. Numa bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dead_man_walking Postat Octombrie 13, 2006 Autor Share Postat Octombrie 13, 2006 fara plumb!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shamok Postat Octombrie 13, 2006 Share Postat Octombrie 13, 2006 da' mai este cu plumb...?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dead_man_walking Postat Octombrie 17, 2006 Autor Share Postat Octombrie 17, 2006 shtie cineva ce capacitate are sistemul de racire, ca vreau sa schimb antigelul? m-am uitat prin cartea tehnica da nu prea am dat de ceva interesant!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JohnDoe Postat Octombrie 17, 2006 Share Postat Octombrie 17, 2006 shtie cineva ce capacitate are sistemul de racire, ca vreau sa schimb antigelul? m-am uitat prin cartea tehnica da nu prea am dat de ceva interesant!!!! Ce inseamna "interesant"? Eu am 2 manuale, in ambele scrie: " radiator and engine: 1,6L + reserve tank: 0,4L - 50/50 mixture with soft/distilled water". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dead_man_walking Postat Octombrie 17, 2006 Autor Share Postat Octombrie 17, 2006 Ce inseamna "interesant"? asta: " radiator and engine: 1,6L + reserve tank: 0,4L - 50/50 mixture with soft/distilled water". mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mavetz Postat Octombrie 18, 2006 Share Postat Octombrie 18, 2006 (editat) asta: mersi explicatie: shadow-ul are 2 locuri uinde pui lichid de racire: la radiator (dai capacel de la ghidon la o parte si pe dreapta este busonul) aici bagi 1,6 l si inca un rezervor sub motor, busonul de umplere este in spatele scaritei dreapta a pasagerului 0,4 l si gata! ia de la mine de pe site manualul si te vei lamuri complet. vei gasi si sfatul f bun de a curata tot sitemuol de racire inainte sa pui altul nou Salut, Si o intrebare. Voi ce fel de benzina folositi in motoare: Cu plumb,fara..aditivata sau nu? Tipul care mi-a dat motoru zicea ca el pune fara plumb. Eu stiu ca la carburatie se fol cu plumb. Lamuriti-ma si pe mine. Numa bine. eu am folosit la inceput cu plumb, dupa ce am pus cu fara am simtit diferenta! merge muuult mai bine! si asa zice si la carte cool....!!! abia astept ! scuze de intarzierea cu filtrul, mi-am schimbat locul de munca si nu mai am timp de umblat. am facut rost de nr de tel de la magazin: 021-2243328 si fax 021-2242144 sa cauti pe site la www.knfilters.com codul filtrului ca sa stii ce comanzi si apoi vb sa vezi daca trimit si in tara, etc, etc Editat Octombrie 18, 2006 de mavetz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shamok Postat Octombrie 18, 2006 Share Postat Octombrie 18, 2006 explicatie: shadow-ul are 2 locuri uinde pui lichid de racire: la radiator (dai capacel de la ghidon la o parte si pe dreapta este busonul) aici bagi 1,6 l si inca un rezervor sub motor, busonul de umplere este in spatele scaritei dreapta a pasagerului 0,4 l si gata! ia de la mine de pe site manualul si te vei lamuri complet. vei gasi si sfatul f bun de a curata tot sitemuol de racire inainte sa pui altul nou eu am folosit la inceput cu plumb, dupa ce am pus cu fara am simtit diferenta! merge muuult mai bine! si asa zice si la carte scuze de intarzierea cu filtrul, mi-am schimbat locul de munca si nu mai am timp de umblat. am facut rost de nr de tel de la magazin: 021-2243328 si fax 021-2242144 sa cauti pe site la www.knfilters.com codul filtrului ca sa stii ce comanzi si apoi vb sa vezi daca trimit si in tara, etc, etc MERCI..!!! p.s. Bafta la noul job. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dead_man_walking Postat Octombrie 18, 2006 Autor Share Postat Octombrie 18, 2006 ia de la mine de pe site manualul si te vei lamuri complet. vei gasi si sfatul f bun de a curata tot sitemuol de racire inainte sa pui altul nou daca asta e siteul: http://oviwan.no-ip.org/ momentan nu merge!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mavetz Postat Octombrie 20, 2006 Share Postat Octombrie 20, 2006 (editat) daca asta e siteul: http://oviwan.no-ip.org/ momentan nu merge!!! site-ul e pe calc meu de acasa, cel mai bine stabilim o zii cand sa il las pornit sa iei manualul. sa zicem marti toata ziua, pana nu primesc mesaj ca l-ai luat nu inchid calc! I.D. mess marchidanovidiu uite aici direct link spre manual, ca sa nu cauti aiurea. pe site sunt niste desene si poze de pe la munte, mare, delta etc http://oviwan.no-ip.org/filme/honda.shadow...shop.manual.zip MERCI..!!! p.s. Bafta la noul job. SA FIE!!! Editat Octombrie 20, 2006 de mavetz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shamok Postat Octombrie 20, 2006 Share Postat Octombrie 20, 2006 (editat) Am vorbit la magazinul ala de aduce filtre si alte alea...da' dureaza cica vreo 2 luni cred ca am sa mai caut si in alta parte cu toate ca sansele sunt mici,mici,mici !! Greu cu piesele moto la Romania... Editat Octombrie 20, 2006 de Shamok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdann Postat Octombrie 21, 2006 Share Postat Octombrie 21, 2006 (editat) Salut, Am auzit de discutia cu filtru de aer. Si mie imi trebe....hmmm...2 luni cam multisor Cel ce mi-a vandut motoru ii pusese burete..pe care chipurile il taiase la norma...atat de bine ca atunci cand am deschis cutia de la filtru.... minune buretele avea o gaura de 3 cm in diametru....ce sa mai carpeala tipica de pe la noi... Inteleg si speer ca acel burete a iesit pe evacuare... ca daca nu.... insemana ca pe undeva e ca la locul lui nu e.. Cred ca o sa fac comanda la ei... pt filtru Kn ... anul asta tot nu ma dau cu el (l-am luat acu de frica taxei de anu viitor) ... pe 1 nov am ex. de A. Apropo de motor ...acu arata mai bine ceva l-am spalat. Editat Octombrie 21, 2006 de bogdann Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shamok Postat Octombrie 21, 2006 Share Postat Octombrie 21, 2006 multa bafta la ex. bognann...! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Defender Postat Octombrie 23, 2006 Share Postat Octombrie 23, 2006 (editat) Domnilor, azi 23.10.2006, este o zi memorabila pentru mine: odata cu venirea numarului si actelor pe numele meu am intrat in HONDA SHADOW ZONE ca membru cu drepturi depline! Deci, sunt detinator de honda 600 vt shadow, cadru din 1992 si motor in 5 trepte de viteza din 1997 (pe cei ce nu cred ii trimit pe bikez.com), negru, usor customizat si tare drag mie! Si pentru ca in cazul consumabilelor am ceva de lucru sa incep cu o intrebare pentru cei care au trecut pe filtru de aer K&N (vezi mavetz): dupa instalarea filtrului a trebuit sa schimbati jigloarele s-au a trebuit sa faceti ajustari la carburator? Cei de la K&N sustin ca nu dar...Precizez ca, la momentul de fata am "tobele" goale!!! In curand voi monta amortizoare ca nu mai tine figura! Astept raspunsurile voastre si asfalt uscat! Editat Octombrie 23, 2006 de cruiserman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dead_man_walking Postat Octombrie 23, 2006 Autor Share Postat Octombrie 23, 2006 S-AU FACUT SHI SHADOW DE 600 CU 5 VITEZE!!! DE CE SA NU TE CREDEM!!! o sa vezi cat de utila e uneori a 5-a viteza!!! sa ne spui cat consuma la viteze de peste 100 km/h!!! s-o stapaneshti sanatos shi fara incidente neplacute Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mavetz Postat Octombrie 24, 2006 Share Postat Octombrie 24, 2006 (editat) pentru cei care au trecut pe filtru de aer K&N (vezi mavetz): dupa instalarea filtrului a trebuit sa schimbati jigloarele s-au a trebuit sa faceti ajustari la carburator? Cei de la K&N sustin ca nu dar... folosesc filtrul k&n din iulie, motorul merge brici, nu am facut decat ce au zis cei de k&n in instructiunile de montare a filtrului! intotdeauna urmati instructiunile fabricantului, el a facut acel lucru (piesa, motor, surub, calculator, scobitoare, ascutitoare) si el stie cel mai bine cum tebuie lucrat cu el! cu atat mai mult cu cat vine de la un fabricat f bun!!! k&n fac si filtre sport pt care trebuiesc facut alte reglaje, eventual schimbate jiglerele dar nici pt filtrele sport nu este obligatoriu! au tot interesul sa spuna ce trebuie in instructiuni ca daca iti dau indicatii gresite le faci un proces de ii ruinezi. k&n sunt americani si se gandesc bine la aspectele astea o firma care se respecta iti da sfaturi bune, ca altfel se face de ras, isi strica renumele! Editat Octombrie 24, 2006 de mavetz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ktulu Postat Octombrie 25, 2006 Share Postat Octombrie 25, 2006 SALUTARE UMBRELOR PLS DATI-MI SI MIE UN SFAT SHADOW DE 600 SAU KAWA VN 750? AM POSTAT AICI DEORECE INCLIN MAI MULT SPRE HONDA.SPUNETI-MI SI MIE VA ROG CE DEZAVANTAJE PREZINTA MULTAM incearca inainte daca ai ocazia si o vt 750 c2, care se gaseste la preturi bunicele, cel putin in germania. incearca inainte daca ai ocazia si o vt 750 c2, care se gaseste la preturi bunicele, cel putin in germania. am vazut recent pe net un test facut in usa de cativa indivizi pro in domeniu, in care pe langa un shadow vt 750 era testa si un hd sportster, vulcan vn 800, etc, iar concluzia finala a fost ca shadow vt 750 este alegerea ideala. cred ca este o buna optiune de luat in seama. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ktulu Postat Octombrie 26, 2006 Share Postat Octombrie 26, 2006 Zi-mi si mie unde, m-ai interesa si pe mine articolul. Multam. din pacate am curatat history si nu mai stiu pe de rost cum se numea, dar da o cautare pe google dupa honda vt 750 c2 si cred ca o gasesti pe undeva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Octombrie 30, 2006 Share Postat Octombrie 30, 2006 Au venit trei, dar mai mici, si una cat toate trei. Adica am vazut fo trei de 600 si una de 1800. Si ia zi coane cum e VTXu de 1800? Ca pe mine tare ma bate gandul... La anu dupa ce ispravesc cu VNu l-as da si as cumpara un VTX1800... Plasticaraie, etc? Sau e decent? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ktulu Postat Octombrie 30, 2006 Share Postat Octombrie 30, 2006 Si ia zi coane cum e VTXu de 1800? Ca pe mine tare ma bate gandul... La anu dupa ce ispravesc cu VNu l-as da si as cumpara un VTX1800... Plasticaraie, etc? Sau e decent? ma bag si eu in vorba, dar, ca idee, de la 1300 in sus merge altfel, iar daca bagi gaz tare in a doua sau a treia o sa traieste un sentiment f interesant ptr un cruiser. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Octombrie 30, 2006 Share Postat Octombrie 30, 2006 (editat) 1800 ...plastic....doar capacele laterale...tabla la aripi shi rezervor shi ceva aluminiu pe ici pe colo... dar mere beton...shi are un zgomot criminal... cu tobe skimbate ...evident.... Editat Octombrie 30, 2006 de magg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Octombrie 30, 2006 Share Postat Octombrie 30, 2006 1800 ...plastic....doar capacele laterale...tabla la aripi shi rezervor shi ceva aluminiu pe ici pe colo...dar mere beton...shi are un zgomot criminal... cu tobe skimbate ...evident.... Aripile sunt din plastic sau cum, eu n-am pus mana pe una inca sa vad ce si cum, detaliaza te rog! Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Octombrie 30, 2006 Share Postat Octombrie 30, 2006 la vtx-ul 1800 sunt din tabla...shi aripile shi rezervorul...la al de 1300 aripile sunt plastic... plastic doar la capacele laterale...in rest...predomina alu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Octombrie 31, 2006 Share Postat Octombrie 31, 2006 la vtx-ul 1800 sunt din tabla...shi aripile shi rezervorul...la al de 1300 aripile sunt plastic...plastic doar la capacele laterale...in rest...predomina alu... Okiu, thnx! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Octombrie 31, 2006 Share Postat Octombrie 31, 2006 La ala de 1300 am ciocanit si eu ca tziganu in aripi, dar erau de fier. Ala rosu de la United Motors. Ea sa ma duc sa-l vad si eu, ca tot tbe sa-mi fac revizia la motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.