Sari la conținut

HONDA SHADOW ZONE


dead_man_walking
 Share

Postări Recomandate

10w40 e ok poti folosi si un 10w50. Sa cauti ulei cu norma api SG sau SJ. Asa ceva am vazut de la repsol, motorunu din buc au repsol. Motul are norma api SG. Norma api este un standard de calitate pt uleiuri cu cat a 2-a litera e mai spre coada alfabetului uleiul este mai bun.

Editat de mavetz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ma alatur lui John Doe si urez tuturor motociclistilor Craciun fericit si un An Nou cu mult mai bun ca cel pe care-l lasam in urma, cati mai multi km si asfalt uscat!

La multi ani!

:D :banana: :finger:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ha ha de cand astept sa zic asta--La multi ani dragi posesori de Shadow!...Mai e mult pana la primavara? :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

Am si io nevoie de un manual de Honda Steed 400...e importata din Japan...nu am gasit filtrul de ulei!..are???.....si nici sheaua nu am reusit sa o dau jos....ascunse shuruburi!!!

Poate imi da si mie cineva un link...un mail : radustg@yahoo.com

Merci mult!

 

 

mai intai completeaza-ti datele la profil.

La multi ani 2007!

 

B.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

cam liniste pe aici V-ati bagat "la umbra" :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate si din cauza ca este "extrasezon", dar tocmai acest "timp mort" ne poate ajuta sa ne punem la punct Shadow-urile! Deci, bykerkess si alti posesori (fara sa ma dau mare!) e timpul "consumabilelor":

- schimbati cauciucurile prea uzate;

- schimabati filtrul de aer in caz ca nu l-ati schimbat sau nu aveti idee de cand e;

- schimbati uleiul;

- aduceti unele modificari motocicletei in caz ca doriti acest lucru, etc.

De ce acum? Pentru ca atunci cand va veni primavara va fi prea tarziu! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

Am si io nevoie de un manual de Honda Steed 400...e importata din Japan...nu am gasit filtrul de ulei!..are???.....si nici sheaua nu am reusit sa o dau jos....ascunse shuruburi!!!

Poate imi da si mie cineva un link...un mail : radustg@yahoo.com

Merci mult!

 

 

gasesti la mine pe server manual, cauta link-ul pe site, de obicei cam dupa 6.30-7.00 merge. e un manual pe cele 600-750 dar sunt multe lucruri comune... filtru de ulei are sigur, suruburile de la sha le gasesti pe forum, cauta, cauta. sunt si poze :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gasesti la mine pe server manual, cauta link-ul pe site, de obicei cam dupa 6.30-7.00 merge. e un manual pe cele 600-750 dar sunt multe lucruri comune... filtru de ulei are sigur, suruburile de la sha le gasesti pe forum, cauta, cauta. sunt si poze :lol:

 

manualul e foarte bun, l-am luat si eu :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o singura intrebare: pe siteul K&N am gasit filtrul asta de aer: HA-6088 http://www.knfilters.com/search/product.aspx?Prod=HA-6088

cei la la united motors mi-au zis ca nu se potriveste exact shi trebuie facute adaptari!!! l-a folosit cineva pana acum???

deci stie cineva daca filtrul asta de aer se potriveste 100% pe o vt 600...?

Editat de Shamok
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca mai astepti un pic iti pot spune daca se potriveste pe o VT600 din 92.

Am facut comanda la United Motors in Noiembrie si filtru vine in Februarie, ce sa zic ..... foarte repede... Cred ca vine pe jos cu el :)

 

 

Mie nu mi-au zis nimic de adaptari. :lol:

 

Adevarul e ca nici nu am intrebat. :cheers:

 

 

Numa bine.

Editat de bogdann
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca mai astepti un pic iti pot spune daca se potriveste pe o VT600 din 92.

Am facut comanda la United Motors in Noiembrie si filtru vine in Februarie, ce sa zic ..... foarte repede... Cred ca vine pe jos cu el :)

Mie nu mi-au zis nimic de adaptari. :lol:

 

Adevarul e ca nici nu am intrebat. :cheers:

Numa bine.

 

 

mie asta vara mi-au zis ca trebuie niste adaptari si am renuntat!!! l-am spalat pe ala vechi :D)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am pus asta vara filtru KN pe vt600 vlx, a mers la fix. cu filtrul primesti instructiunile de montare! uite si pe forum pozele postate de mine asta vara.... /index.php?...46888&st=60

 

Daca mai astepti un pic iti pot spune daca se potriveste pe o VT600 din 92.

Am facut comanda la United Motors in Noiembrie si filtru vine in Februarie, ce sa zic ..... foarte repede... Cred ca vine pe jos cu el :D

Mie nu mi-au zis nimic de adaptari. :blink:

 

Adevarul e ca nici nu am intrebat. :rose:

Numa bine.

 

si eu am asteptat o gramada asta vara, sunt aduse direct din state, firma importatoare face transporturi cam la 1,5-2 luni si cum iti este norocul... oricum merita! vei simti diferenta, admisia se face mai usor. vei avea un spor de nerv si de viteza. si sunetul va fi un pic altul :lol: eu am tobele gaurite, nu prea am auzit mare lucur... :D)

Editat de mavetz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa vezi belea

Mi-am dus carburatoarele la curatat si reglat, pentru ca nu cred ca au fost date jos vreodata, si dupa ce le-am montat merge mororu ca dracu.

La relanti nu merge deloc rotund.

Care stie cate ture se desface surubul de reglaj al amestecului???

Am doua manuale de reparatii. Intr-unul zice ca se desface 0 tura si un sfert, in celalalt zice ca 2,2 ture.

Aveti idee careva care e reglajul corect?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

io am vlx400 loata de la un nene care le aduce din japonia. Ala care mi-a vandut-o (Yoshi san) se shi pricepe la motoare shi el le-a strans la maxim shi dupa aia le-a desfacut cu 2.5 rotatii la carbul cilintrului din spate si 2.7 la cilindrul din fatza. Desi motoreta mea are 400cc creca merge shi la vt600 la fel

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Precizez ca este model din 1994 cu doua carburatoare.

 

Cand m-am uitat la suruburi (la care nu cred ca au fost umblate din fabrica) erau desfacute astfel - la cilindrul din fata 1,5 ture iar la cel din spate era inchis de tot.

Lucrul asta ma ca nedumireste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...