Lope Postat Aprilie 22, 2008 Share Postat Aprilie 22, 2008 (editat) Foarte frumoase pozele, si da mai facem , daca este sa stabilim o zi pe saptamana cand sa ne intalnim eu sunt pentru, dar zic sa o punem sambata tot asa mai pe dupa-amiaza, unii nu au cum sa vina duminica, de obicei duminica este pentru familie. Stiu asta pentru ca am auzit eu ceva la intalnire cum ca "sambata este ziua mea si duminica ziua sotiei" Eu sunt pentru oricum ar fi. PS: Eu zic sa facem un topic unde sa vorbim toti, ca asa unii scriu pe Honda shadow zone, altii pe alte topicuri. O sa fac un topic sub numele de "Intalnire choppere Bucuresti" sa o bagam la favorites si vorbim toti acolo, ce , cum, si unde ne intalnim. Toate cele bune asta este topicul /index.php?showtopic=200294 Editat Aprilie 22, 2008 de Lope Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Aprilie 22, 2008 Share Postat Aprilie 22, 2008 Ahoi tuturor! Am stat si eu zilele trecute pe un shadow de 750cc American Classic, si m-am plimbat cu el vreo 500 de m, e meserie (pozitie,look......)! Am sa pun poza cu el mai incolo! Faina treaba a-ti facut voi, spor la drumurile urmatoare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ayevea Postat Aprilie 23, 2008 Share Postat Aprilie 23, 2008 cumpar esapament vt600- vreau sa-l fac custom (golit, taiat, pusa banada termoizolatoare pe ele); daca stiti pe careva ????? nu conteaza daca este zgariat.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djeeckx Postat Aprilie 23, 2008 Share Postat Aprilie 23, 2008 cumpar esapament vt600- vreau sa-l fac custom (golit, taiat, pusa banada termoizolatoare pe ele);daca stiti pe careva ????? nu conteaza daca este zgariat.. sfat.daca vrei tobe custom ia-ti niste drag pipe-uri pe care sa le invelesti in banda.Nu prea vad cum sa invelesti tobele actuale si orcum nu ar arata bine.Eu am filtrele scoase din tobe si pocnesc de rup si mai dau si rateuri pe decelererare.Suna ok dar nu se compara cu niste tobe facute pt asa ceva.think about it. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ayevea Postat Aprilie 23, 2008 Share Postat Aprilie 23, 2008 sfat.daca vrei tobe custom ia-ti niste drag pipe-uri pe care sa le invelesti in banda.Nu prea vad cum sa invelesti tobele actuale si orcum nu ar arata bine.Eu am filtrele scoase din tobe si pocnesc de rup si mai dau si rateuri pe decelererare.Suna ok dar nu se compara cu niste tobe facute pt asa ceva.think about it. vinde-mi un pont....ai un link ceva? eu am cautat dar nu gasesc nimic de VT600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondar_ Postat Aprilie 23, 2008 Share Postat Aprilie 23, 2008 imi pare rau ca am ratat intalnirea de sambata, desi culmea, fusese la inceput initiativa mea...nu am citit forumul cateva zile si nu am aflat de schimbarea orei...dupa care nu a functionat forumul in ziua de dinainte...eu am asteptat de la 14.00 la 14.45 in fata la cina si am fost dezamagit ca nu am vazut pe nimeni... ma bucur in schimb ca iesirea a fost un succes si sper sa mai facem si sa ajung si eu... e bine sa ne intalnim toti chopperistii e bine sa ne intalnim si doar cei cu shadow. probabil ne intalnim dupa paste , corect? ride safe, hondar_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ggabriel Postat Aprilie 23, 2008 Share Postat Aprilie 23, 2008 Salutare tuturor, Am si eu o problema. Cand incerc sa pornesc motorul, acesta nu se invarte, nici demarorul, doar releul de pornire caraie mai ceva ca o sperietoare din alea de ciori atat timp cat tin apasat butonul. Daca i-am dat curent cu ajutorul unor cabluri a pornit instant, fara niciun efort. Am dat jos releul si am constatat ca la aplicarea unei tensiuni de 12V acesta cupleaza (face un clic) si ramane asa cat timp e conectat. Ma puteti indruma careva, la ce sa ma uit mai intai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pirvulescu Postat Aprilie 24, 2008 Share Postat Aprilie 24, 2008 Ai incercat sa reincarci bateria? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ggabriel Postat Aprilie 24, 2008 Share Postat Aprilie 24, 2008 Ai incercat sa reincarci bateria? Inca nu, deoarece m-a derutat un prieten care mi-a spus ca ar putea fi releul de pornire. Si eu inclin sa cred ca e de la baterie, desi am acum cateva zile cand am observat ca nu porneste era tocmai dupa ce venisem dintr-o plimbare de vreo doua ore, in care motorul a functionat neintrerupt. Am sa verific bateria, sa o pun la incarcat daca e cazul si sa vad daca nu cumva poate e terminata si nu se mai incarca. Multumesc oricum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djeeckx Postat Aprilie 24, 2008 Share Postat Aprilie 24, 2008 Salutare tuturor,Am si eu o problema. Cand incerc sa pornesc motorul, acesta nu se invarte, nici demarorul, doar releul de pornire caraie mai ceva ca o sperietoare din alea de ciori atat timp cat tin apasat butonul. Daca i-am dat curent cu ajutorul unor cabluri a pornit instant, fara niciun efort. Am dat jos releul si am constatat ca la aplicarea unei tensiuni de 12V acesta cupleaza (face un clic) si ramane asa cat timp e conectat. Ma puteti indruma careva, la ce sa ma uit mai intai? pune bateria pe redresor sau schimb-o si o sa-ti mearga.Sigur. vinde-mi un pont....ai un link ceva?eu am cautat dar nu gasesc nimic de VT600 http://www.louis.de/_30bc9432b3118932ad423...tnr_gr=10030455 sunt cam scumpe dar isi fac treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Aprilie 24, 2008 Share Postat Aprilie 24, 2008 Salutare tuturor,Am si eu o problema. Cand incerc sa pornesc motorul, acesta nu se invarte, nici demarorul, doar releul de pornire caraie mai ceva ca o sperietoare din alea de ciori atat timp cat tin apasat butonul. Daca i-am dat curent cu ajutorul unor cabluri a pornit instant, fara niciun efort. Am dat jos releul si am constatat ca la aplicarea unei tensiuni de 12V acesta cupleaza (face un clic) si ramane asa cat timp e conectat. Ma puteti indruma careva, la ce sa ma uit mai intai? Salut...exact acelasi lucru l-am patit si eu...si era pur si simplu de la bateria descarcata. Pune-o la incarcat si incerca din nou!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Defender Postat Aprilie 24, 2008 Share Postat Aprilie 24, 2008 E mai mult ca sigur bateria: ma asteptam la asa ceva si chiar mi s-a intamplat tinand cont de varsta inaintata a bateriei! In cazul in care ai fost in ride si mai apoi tot nu s-a incarcat suficient pentru a porni sfatul meu este cumpara-ti alta baterie pentru a evita neplacerile ulterioare si pornirea ...prin impingere! Pretul unei baterii YTX 9-BS, 8 Ah, porneste de undeva de la 100 lei, in functie de marca...Cred ca merita s-o schimbi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pirvulescu Postat Aprilie 25, 2008 Share Postat Aprilie 25, 2008 Inca nu, deoarece m-a derutat un prieten care mi-a spus ca ar putea fi releul de pornire. Si eu inclin sa cred ca e de la baterie, desi am acum cateva zile cand am observat ca nu porneste era tocmai dupa ce venisem dintr-o plimbare de vreo doua ore, in care motorul a functionat neintrerupt. Am sa verific bateria, sa o pun la incarcat daca e cazul si sa vad daca nu cumva poate e terminata si nu se mai incarca. Multumesc oricum. Sa nu fie si problema de la incarcare . Asa ca sa cumperi bateria de la un magazin care ofera si garantie, iar pentru garantie esti obligat sa verifici(gratuit) si instalatia electrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cabo de hornos Postat Aprilie 25, 2008 Share Postat Aprilie 25, 2008 Stiu ca nu este un topic de vanzari, insa stiu ca sunteti posesori de Shadow, asa ca pe scurt: tobe pentru VT750 ACE, bestiale. Anuntul e pe vanzari - piese de schimb. /index.php?showtopic=201836 Va salut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lope Postat Aprilie 25, 2008 Share Postat Aprilie 25, 2008 Trist ..... Mi-au venit piesele si am constatat ca bara pentru farurile adiacente alea doua mai mici nu se poate pune la mine ca motorul este deja "aranjat " de cel de la care l-am luat... asa ca o vand . Eu am dat pe ea 39eur plus transport, o vand cu 30 daca vrea cineva... Imi vine sa urlu ca eu vroiam sa il fac cu 3 faruri si acum trebuie sa imi storc creierasii cum sa mai adaug alea 2 faruri , ori de crashbar ori cu coliere Deci care vrea bara sa urle, dar doar in Bucuresti ca nu ma pricep la din astea cu expediat cu curieri... imi vine sa sparg monitorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dru Postat Aprilie 26, 2008 Share Postat Aprilie 26, 2008 Salutare umbracilor. Am reusit acum 2 saptamani sa imi achizitionez si eu prima Umbra. Undeva pe saptamana viitoare am sa postez si pozele cu ea. Acuma intrebarea mea e: ce fel de benzol se baga in ea? Carte tehnica nu am, si de aia, nu as vrea sa ii bag tipul diferit si sa ii "ard" pistoanele. Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pirvulescu Postat Aprilie 26, 2008 Share Postat Aprilie 26, 2008 Salutare umbracilor. Am reusit acum 2 saptamani sa imi achizitionez si eu prima Umbra. Undeva pe saptamana viitoare am sa postez si pozele cu ea. Acuma intrebarea mea e: ce fel de benzol se baga in ea? Carte tehnica nu am, si de aia, nu as vrea sa ii bag tipul diferit si sa ii "ard" pistoanele. Multumesc anticipat. Uite aici manuale dca vrei sa citesti http://www.vt600.net/index.htm. In general se pune fara pb de 95. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Defender Postat Aprilie 26, 2008 Share Postat Aprilie 26, 2008 Dar poti baga linistit si de 98, mai ales iarna, n-o sa pateasca nimic! Fara plumb sa fie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pirvulescu Postat Aprilie 26, 2008 Share Postat Aprilie 26, 2008 Dar poti baga linistit si de 98, mai ales iarna, n-o sa pateasca nimic! Fara plumb sa fie! Stie careva de ce se baga fara pb? Motorul este pe carburator nu pe injectie. Ce are daca bag premium.In fine acum si aia premium este tot fara pb dar asa ca fapt divers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fan_2201 Postat Aprilie 29, 2008 Share Postat Aprilie 29, 2008 Pina acum am condus o modesta java ts 350 care(cu bune,cu rele)m-a ,,slujit''.Acum as vrea sa mi iau un cruiser(ce sa i faci...batranetzile Intrebarea mea catre voi astia mai vechi este;ce sa iau?Honda Shadow600-750 sau altceva?marauder,virago,vulcan,?Eu as opta pt.Honda pt.ca din rascolitul netului am intzeles ca ar fi fiabila,avand racirea cu lichid(fata de virago care desi imi place cum arata are racirea cu aer si banuiesc ca la putzina forja...se cam infierbanta).Bugetul ar fi cam de 3000 de euroi.Astept o parere,mai ales de la posesori de cruisere care stiu cel mai bine cum sta treaba nici o parere de la posesori de cruisere cu vechime?? nici o parere de la posesori de cruisere cu vechime?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Aprilie 29, 2008 Share Postat Aprilie 29, 2008 Dintre toate astea singuar pe care am avut-o a fost un Intruder M800 (deci nou). Motor foarte docil,putin aiurea la curbe stranse insa la cruising este super fain. Daca iti pui si un parbriz atunci e uber. Despre Shadow nu pot zice multe chestii (am stat doar stationar) insa imi place cu se simte si asa pe loc. Virago ar mai putea fi o alegere daca nugetul este o problema. Marauder parca erau pe lant (nu stiu sigur) asa ca ai avea ceva in plus de ingrijit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Defender Postat Aprilie 29, 2008 Share Postat Aprilie 29, 2008 S-au mai deschis astfel de topicuri, cu acelasi tip de dileme! Vorba scripturii "Cauta si vei gasi!" In plus exista Honda Shadow Zone, topic specializat, unde poti gasi o gramada de raspunsuri la intrebarile tale! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nou_nascut Postat Aprilie 29, 2008 Share Postat Aprilie 29, 2008 (editat) Salut. Nu stiu cat de cruiser este shadow-ul dar ca mandru posesor de dragstar classic xvs 650, recomand mai departe.Generalitati care m-au atras la el : - motor in V-twin,air cooled, toarce prea frumos ca sa nu te indragostesti de el la prima vedere.Daca vrei sa te copleseasca de tot soundul, schimbi tobele. - Printre primele calitati ale motorului sunt cuplul care dezvolta o putere de 50.1Nm (trebuie neaparat sa testezi ca sa-ti dai seama ce inseamna cruieser infipt) .Chiar daca are caluti putini ( undeva in jur de ~ 40 cp) -Cardanul este o alta calitate a dragei (lenesii stiu de ce ) -Chiar daca este o animala de 230 kg se manevreaza destul de usor poate prea usor, atat timp cat nu faci ca Rossi, pe cruiser -ce sa mai zic despre draga,iti iarta greselile in limita bunului simt.Am reusit sa o redresez din voblaj ( frana brusca la 60-70 km/h),m-a iertat si cand am intors pe linia de tramvai datorita anvelopelor care nu-s subtiri deloc -Pozitia este comoda (testat 200 km fara oprire).Nu am avut nicio pbl cu spatele, gatul sau cu mainile. -Am mers pe ploaie torentiala + vant, pe lapovita si ninsoare fara sa derapez.Conteaza si Garda minimă la sol cam 145 mm -Nu am gasit inca nici un defect care sa nu-mi placa la acest cruiser. -Pana si baietii din service pt schimbul de consumabile, s-au mirat cand au vazut ca vin cu ea.Au zis ca de cand au serviceul nu a venit nici o droaga ptr ca s-a stricat nush ce la ea ) E putin "jenibil" faptul ca nu pot sa-i vad turatiile si nici cati litri mai am in rezervor dar sa nu uitam ca este un classic si asa trebuie sa arate.Din cate stiu se pot customiza lipsurile astea mici dar nu merita.Prefer sa deschid capacul si sa ma uit cu bricheta -Am un prieten care vroia nush ce motor sa-si ia.Dupa ce a pus curu' pe draga si s-a dat putin si-a luat si el la fel -Sa nu mai vorbesc de look care te da pe spate din prima Eu il folosesc zilnic in Bucuresti la munca ,plimbari, cumparaturi etc , te strecori la fel de usor ca si cu celelalte motoare Ride safe spre Vamaaaa Editat Aprilie 29, 2008 de nou_nascut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ggabriel Postat Mai 1, 2008 Share Postat Mai 1, 2008 Ai incercat sa reincarci bateria? pune bateria pe redresor sau schimb-o si o sa-ti mearga.Sigur. Salut...exact acelasi lucru l-am patit si eu...si era pur si simplu de la bateria descarcata. Pune-o la incarcat si incerca din nou!! E mai mult ca sigur bateria: ma asteptam la asa ceva si chiar mi s-a intamplat tinand cont de varsta inaintata a bateriei! In cazul in care ai fost in ride si mai apoi tot nu s-a incarcat suficient pentru a porni sfatul meu este cumpara-ti alta baterie pentru a evita neplacerile ulterioare si pornirea ...prin impingere! Pretul unei baterii YTX 9-BS, 8 Ah, porneste de undeva de la 100 lei, in functie de marca...Cred ca merita s-o schimbi! S-a rezolvat. Era bateria dusa. Multumesc tuturor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
niculae Postat Mai 4, 2008 Share Postat Mai 4, 2008 Va salut cu tot respectul domnilor! Am 20 de ani, nu am mers in viata mea cu motorul, nici macar cu scuter(decat pasager). Rusine! Indraznesc sa postez aici pentru a va cere opinia, vreau sa stiu daca voi credeti ca m-as descurca la manuirea acestei superbe masinarii. Am 1,86 si 85 de kg, greutatea ei nu ma sperie dar banuiesc ca exista multe alte chestii de care ar trebui sa tin cont. Initial ma orientasem catre naked (bandit/hornet/monster) dar.. parca nu-mi iese din cap personalitatea shadow-ului. Va multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.