malignus Postat Mai 13, 2008 Share Postat Mai 13, 2008 Foarte tare maestre, super frumoasa, gen bobber mersi, cam asta era ideea da la noroaiele noastre infunzi radiatorul daca scoti aripa fata. schimba cineva suporti drepti de aripa ( negri ar fi de vis) cu cei curbati cromati? sau unde sa gasesc unii drepti? ii poate face careva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ayevea Postat Mai 13, 2008 Share Postat Mai 13, 2008 foarte tare arata negru mat.... nu arata a bobber, dar imi place foare mult ghidonul poti pune si o poza facuta din stanga? m-am gandit si eu la 750 dar nu-mi place cum arata bascula pe partea stanga, nu continuie linia cadrului... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djeeckx Postat Mai 13, 2008 Share Postat Mai 13, 2008 mersi, mare dreptate ai avut:) Frumoasa.bafta la vanzare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Mai 13, 2008 Share Postat Mai 13, 2008 (editat) mersi, mare dreptate ai avut:) da superbai gagica imbracata in negru mat! si ce linii frumoase are! Editat Mai 13, 2008 de mas oyama Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chisa Postat Mai 13, 2008 Share Postat Mai 13, 2008 (editat) E periculoasa rau , Malignus! Ai luat-o cu espamentul negru? Sau l-ai facut tu asa?Intr-adevar, e de efect.. Ne poti spune cum se numeste procesul si unde se poate face asa ceva?...ma bate un gand Succes la targ!! Editat Mai 13, 2008 de Chisa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
malignus Postat Mai 13, 2008 Share Postat Mai 13, 2008 (editat) E periculoasa rau , Malignus! Ai luat-o cu espamentul negru? Sau l-ai facut tu asa?Intr-adevar, e de efect.. Ne poti spune cum se numeste procesul si unde se poate face asa ceva?...ma bate un gand Succes la targ!! procesul se numeste dat cu glasspapier fin cu apa. pana-ti ies oq din cap:). si pe urma spray cu vopsea care rezista la 800 grade.. d aia finala are o nuanta ( temperatura mai mica) si coturile sunt mai gri. si farul la fel.urmeaza furca. poza din stanga am mai veche dar nu e cine stie ce. bafta foarte tare arata negru mat....nu arata a bobber, dar imi place foare mult ghidonul poti pune si o poza facuta din stanga? m-am gandit si eu la 750 dar nu-mi place cum arata bascula pe partea stanga, nu continuie linia cadrului... si mie dar pt mine e prea mare si tb sa stau cam aplecat si nu vreau sa-i pun raisere. Editat Mai 13, 2008 de malignus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dru Postat Mai 13, 2008 Share Postat Mai 13, 2008 procesul se numeste dat cu glasspapier fin cu apa. pana-ti ies oq din cap:). si pe urma spray cu vopsea care rezista la 800 grade.. d aia finala are o nuanta ( temperatura mai mica) si coturile sunt mai gri. si farul la fel.urmeaza furca. poza din stanga am mai veche dar nu e cine stie ce. Munca migaloasa si de durata, presupun, dar rezultatul Brici. O intrebare... cum de o vinzi dupa ce ai pus atata suflet in ea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
malignus Postat Mai 18, 2008 Share Postat Mai 18, 2008 Munca migaloasa si de durata, presupun, dar rezultatul Brici. O intrebare... cum de o vinzi dupa ce ai pus atata suflet in ea? pt ca mai am o Honda Accord si mi-am gasit-o muci in parcare langa alte 4 masini si nu aveam CASCO.. asta e..shit happens. sincer, 3500 eur pt una din 97, 19 mii si ceva de km e mult? nu mai are lumea bani, nu se mai poarta ?nu de alta, dar am pus-o in vreo 3 locuri si nici naiba nu ma intreaba de ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dru Postat Mai 18, 2008 Share Postat Mai 18, 2008 (editat) pt ca mai am o Honda Accord si mi-am gasit-o muci in parcare langa alte 4 masini si nu aveam CASCO.. asta e..shit happens. sincer, 3500 eur pt una din 97, 19 mii si ceva de km e mult? nu mai are lumea bani, nu se mai poarta ?nu de alta, dar am pus-o in vreo 3 locuri si nici naiba nu ma intreaba de ea Nu e mult. Eu am dat 3000 pe a mea, din 96 si cu 21887 km. Si e cam stoc. Ici colo, mici modificari, nici nu se vad. Bine, ca am prins cu consumabile absolut noi noute, cu revizii la timp si din alea... Nu stiu de ce, dar lumea nu are incredere in motoare din romania. Bafta multa si spor la vanzare. Totusi, sa nu fiu ipocrit. Nici eu nu am avut incredere in motoare de la noi. Am preferat sa dau niste bani in plus si sa imi aduc din Germania. Macar reviziile au fost facute la timp. Editat Mai 18, 2008 de dru_kl3in Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
malignus Postat Mai 18, 2008 Share Postat Mai 18, 2008 (editat) pai si eu am adus-o de afara anu trecut .schimbat tot cand am luat-o si am facut 500 km cu ea..stat peste iarna in garaj. unu singur a venit si-a vazut-o..a mers si a zis ca l-a uns pe suflet da s-a dus sa mai vada un Intruder si dus a fost . Editat Mai 18, 2008 de malignus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dru Postat Mai 18, 2008 Share Postat Mai 18, 2008 pai si eu am adus-o de afara anu trecut .schimbat tot cand am luat-o si am facut 500 km cu ea..stat peste iarna in garaj. unu singur a venit si-a vazut-o..a mers si a zis ca l-a uns pe suflet da s-a dus sa mai vada un Intruder si dus a fost . Vraja cardanului de intruder.. Ce sa-i faci? Sincer si eu vroiam intruder, dar acuma sincer nush ce sa zic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
malignus Postat Mai 19, 2008 Share Postat Mai 19, 2008 fiecare cu motivele lui..vrei ceva old style, nu te uiti dupa cardan ca e sacrilege mie, la Shadow, mi-a placut cum arata si gata.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dru Postat Mai 19, 2008 Share Postat Mai 19, 2008 fiecare cu motivele lui..vrei ceva old style, nu te uiti dupa cardan ca e sacrilege mie, la Shadow, mi-a placut cum arata si gata.. Cam asa si cu mine. Plus ca e Honda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
malignus Postat Mai 19, 2008 Share Postat Mai 19, 2008 eu masini Honda am avut, Honda am si acum asa ca la moto nu m-am uitat la alte marci.fiecare cu pasarica lui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Mai 21, 2008 Share Postat Mai 21, 2008 Cam asa si cu mine. Plus ca e Honda. Salutari,am nevoie de o mana de ajutor. Motorul di imagine,are nevoie de piesa asta: E locasul pe unde se introduce lichidul de racire in radiator si unde este pozitionat termostatul Motorul :Honda Shadow VT 800 ,model american. Mi-a prins aer pe langa capacul; de la radiator si vreau sa-l schimb. Multumiri anticipate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djeeckx Postat Mai 21, 2008 Share Postat Mai 21, 2008 (editat) mersi, mare dreptate ai avut:) spune-mi te rog daca peste vopseaua aia negru mat ai dat cumva si lac sau e doar vopsea.merci Editat Mai 21, 2008 de djeeckx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
malignus Postat Mai 21, 2008 Share Postat Mai 21, 2008 spune-mi te rog daca peste vopseaua aia negru mat ai dat cumva si lac sau e doar vopsea.merci pai daca dai vopsea peste ceva mat, eu zic ca n-o sa mai fie mat.e doar vopseaua. bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chisa Postat Mai 21, 2008 Share Postat Mai 21, 2008 spune-mi te rog daca peste vopseaua aia negru mat ai dat cumva si lac sau e doar vopsea.merci Banuiesc ca te intrebi cum de rezista... Eu am facut-o cu spray negru mat, fara sa dau cu lac. Mi-a scapat si benzina pe tanc, nu ramane patat, doar ca se decoloreaza in timp(probabil e spray mai de calitate), dar unde imi atinge cablul de la ghidon s-a dus pana la spritzkit. Cu alte cuvinte, SPRAY=0. A se folosi doar la retusuri. Se foloseste vopsea neagra +intaritor si o substanta ( nu stiu cum ii zice) menita sa-i "pape" luciul, doar luciul, rezistenta vopselei nefiind afectata. Nu stiu sigur dc orice tip de vopsea, indiferent de gradul de luciu se poate folosi, sau doar cu anumite vopsele speciale se obtin rezultate ft bune. Cand o veni vremea sa o revopsesc, sper ca pt ult oara, o sa revin cu detalii. Momentan ....I enjoy the ride Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Mai 22, 2008 Share Postat Mai 22, 2008 spune-mi te rog daca peste vopseaua aia negru mat ai dat cumva si lac sau e doar vopsea.merci Si eu am motorul negru mat, dar peste vopsea am dat si cu lac mat. La magazinul de unde am luat vopseaua se prepara acest lac adaugand in lacul obisnuit o substanta pastoasa care se dizolva. Prima data am dat doar vopsea, dar la primul plin mi-a curs benzina pe rezervor si s-a patat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
malignus Postat Mai 22, 2008 Share Postat Mai 22, 2008 Si eu am motorul negru mat, dar peste vopsea am dat si cu lac mat. La magazinul de unde am luat vopseaua se prepara acest lac adaugand in lacul obisnuit o substanta pastoasa care se dizolva. Prima data am dat doar vopsea, dar la primul plin mi-a curs benzina pe rezervor si s-a patat. si iti mai aduci aminte numele substantei ? si acum cu lacul acela nu se mai pateaza? mi nu mi s-a patat da ma enerveaza ca adera praful imediat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
micsimare Postat Mai 23, 2008 Share Postat Mai 23, 2008 Salut ! Am un Shadow VT 600 C din '96 Aveti idee unde as putea sa -mi cromez si eu una din tevile de esapament?! Si eventual cam cat m-ar costa Si a doua la mana : aveti idee daca imi pun un windshield cumva ar trebui sa mi mut ceasul de km mai sus putin(cumva pe bara de leg dintre cele doua "coarne" ale ghidonului. ??? ) Mersi aniticipat si sanatate !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pirvulescu Postat Mai 23, 2008 Share Postat Mai 23, 2008 Salut ! Am un Shadow VT 600 C din '96 Aveti idee unde as putea sa -mi cromez si eu una din tevile de esapament?! Si eventual cam cat m-ar costa Si a doua la mana : aveti idee daca imi pun un windshield cumva ar trebui sa mi mut ceasul de km mai sus putin(cumva pe bara de leg dintre cele doua "coarne" ale ghidonului. ??? ) Mersi aniticipat si sanatate !!! Windshield-urile sunt facute in asa fel incat sa stea in fata ceasului. Nu trebe sa muti nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Mai 23, 2008 Share Postat Mai 23, 2008 si iti mai aduci aminte numele substantei ? si acum cu lacul acela nu se mai pateaza? mi nu mi s-a patat da ma enerveaza ca adera praful imediat cred ca eun fel de parafina. Nu stiu daca se mai pareaza, ca n-am mai incercat. dar daca te intereseaza, magazinul e pe strada Plugarilor (de la Timpuri Noi, pe calea vacaresti, a doua sau a treia la stanga). E la parterul unui bloc, pe partea dreapta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
logan Postat Mai 23, 2008 Share Postat Mai 23, 2008 salutare.. de ceva zile is chitit rau sa-mi iau calutz..si imi cazu rau la suflet o Honda Magna.. acum... gasi ceva si anume un v65... modelul din 83..cred.. astept pozele... se merita? ..adica zic, motorul mai e fiabil dupa atatia ani? ca ma gandesc ca orice motor a fost forjat si el...ca nu o fi mers fosti proietari doar cu 40 km pe ora... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi80 Postat Mai 23, 2008 Share Postat Mai 23, 2008 salutare..de ceva zile is chitit rau sa-mi iau calutz..si imi cazu rau la suflet o Honda Magna.. acum... gasi ceva si anume un v65... modelul din 83..cred.. astept pozele... se merita? ..adica zic, motorul mai e fiabil dupa atatia ani? ca ma gandesc ca orice motor a fost forjat si el...ca nu o fi mers fosti proietari doar cu 40 km pe ora... cel mai bine te gandesti la a treia generatie de magna(93<),din ce spun altiii pe net ,cica, primele doua generatii at avea o problema cu ungerea camelor in special la chiuloasa din spate. cat despre magnele dupa 93, in afara de design, nu cred ca poate comenta cineva,poate inca un disc de frana pe fata, ar fi fost o treaba buna,in rest un motor extraordinar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.