Sari la conținut

probleme DR 650 RSE


Nevers
 Share

Postări Recomandate

Salut fratilor. Va cer si eu ajutorul intr-o problema fiindca atat eu cat si cei pe care i-am chemat sa se uite am ajunds la capatul cunostintelor (ale mele tind spre zero da' na'... ceilalti se stiu si cam degeaba).

Pe la sfarsitul lui noiembrie m-a pus naiba si mi-am bagat DR-ul la iernat. Acum vreo cateva zile profitand de vremea frumoasa am zis sa ies la o tura cu ea... Credeti ca a vrut sa porneasca? Da' de unde... Motorul il invartea dar degeaba. Acuma drept este ca imi pornea mai greu si inainte. Invartea de 5-6 ori si poi isi dadea drumul... asta chiar si dupa o pauza de doar o ora. Ei aproape ca mi s-a dus bateria. Atunci i-am dat drumu' pe o panta... tot nimic. I-am mai dat odata... nimic! Am reincarcat bateria si i-am dat din nou drumu de pe un deal. NIMIC!!! Am dat bateria jos si am chemat peste vreo 2 zile un prieten care se pricepe cat de cat. Vine omu... masuram cu ampermetru. Precizez ca am model din '93 RSE, doua bobine si doua bujii pe piston. Bobinele primesc si dau curent dar intr-o bujie vine doar cand vrea. Imi zice ca s-ar putea sa fie din CDI (CDI-ul la mine e montat in stanga farului nu sub sa cum ar fi clasic).

Chem pe altcineva... sa fiu sigur ca e CDI-ul nu de alta ca totusi e ceva bani si sa nu-i arunc degeaba pe fereastra. Vine omu' iar desfacem carene, rezervor, masuram. Ei de data asta se intampla si altceva. Mi se aude si un fel de tacanit sub carena mica din stanga sub sa. Un fel de releu din ce am inteles eu. Ei si acum faza ciudata. Cand tacane releul imi vine scanteie ca lumea pe ambele bujii, apoi cand o ia electromotorul si invarte imi vine doar pe una si mai slab. E de la releu? E de la electromotor? E de la CDI? Poate s-a mai confruntat cineva cu asa ceva.

Spuneti-mi va rog fiindca daca se poate rezolva nu as m-as mai duce in service sau la reprezentanta (??!!!).

 

P.S. am pus postul asta si la tourin/adventure Suzuki DR 600/650/BIG750/800 in speranta ca ori aici ori acolo voi gasi raspunsurile pe care le caut. Daca moderaorii considera dublu-posting rog sa stearga unul dintre ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut fratilor. Va cer si eu ajutorul intr-o problema fiindca atat eu cat si cei pe care i-am chemat sa se uite am ajunds la capatul cunostintelor (ale mele tind spre zero da' na'... ceilalti se stiu si cam degeaba).

Pe la sfarsitul lui noiembrie m-a pus naiba si mi-am bagat DR-ul la iernat. Acum vreo cateva zile profitand de vremea frumoasa am zis sa ies la o tura cu ea... Credeti ca a vrut sa porneasca? Da' de unde... Motorul il invartea dar degeaba. Acuma drept este ca imi pornea mai greu si inainte. Invartea de 5-6 ori si poi isi dadea drumul... asta chiar si dupa o pauza de doar o ora. Ei aproape ca mi s-a dus bateria. Atunci i-am dat drumu' pe o panta... tot nimic. I-am mai dat odata... nimic! Am reincarcat bateria si i-am dat din nou drumu de pe un deal. NIMIC!!! Am dat bateria jos si am chemat peste vreo 2 zile un prieten care se pricepe cat de cat. Vine omu... masuram cu ampermetru. Precizez ca am model din '93 RSE, doua bobine si doua bujii pe piston. Bobinele primesc si dau curent dar intr-o bujie vine doar cand vrea. Imi zice ca s-ar putea sa fie din CDI (CDI-ul la mine e montat in stanga farului nu sub sa cum ar fi clasic).

Chem pe altcineva... sa fiu sigur ca e CDI-ul nu de alta ca totusi e ceva bani si sa nu-i arunc degeaba pe fereastra. Vine omu' iar desfacem carene, rezervor, masuram. Ei de data asta se intampla si altceva. Mi se aude si un fel de tacanit sub carena mica din stanga sub sa. Un fel de releu din ce am inteles eu. Ei si acum faza ciudata. Cand tacane releul imi vine scanteie ca lumea pe ambele bujii, apoi cand o ia electromotorul si invarte imi vine doar pe una si mai slab. E de la releu? E de la electromotor? E de la CDI? Poate s-a mai confruntat cineva cu asa ceva.

Spuneti-mi va rog fiindca daca se poate rezolva nu as m-as mai duce in service sau la reprezentanta (??!!!).

 

P.S. am pus postul asta si la tourin/adventure Suzuki DR 600/650/BIG750/800 in speranta ca ori aici ori acolo voi gasi raspunsurile pe care le caut. Daca moderaorii considera dublu-posting rog sa stearga unul dintre ele.

Bateria incarcata,conectori electrici curatati bine,eventual si bujiile si incerci din nou!

Daca nu porneste te uiti,ai benzina pe bujii,test compresie,scintee!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai eu le-am curatat cat de cat prima oara cand am desfacut-o... unde mai pui ca una dintre bujii e nou-nouta...

Nu cred ca asta ar fi cauza dar cu maine dupa ce vin de la lucru o sa mai fac odata... asa ca sa fiu convins ca am facut-o bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un singur lucru s-a schimbat de cand ai lasat-o si pana acum cand incerci sa pornesti..

Nici nu trebuia sa te chinui aiurea cu tot ce spui ca ai facut incercand sa o porneti.

 

INCARCA BATERIA.

 

Asta s-a intamplat de cand ai lasat-o si pana acum. S-a descarcat. Si incarc-o cat trebuie.

Si mai scoate si bujiile inainte de a incerca cu bateria incarcata, probabil sunt fleasca. Usuca-le, pune-le la loc, pune baterie buna si porneste-o cum stiai tu.

100% o sa mearga.

 

succes.

 

Nu mai cauta alte probleme aiurea, ca nu sunt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un singur lucru s-a schimbat de cand ai lasat-o si pana acum cand incerci sa pornesti..

Nici nu trebuia sa te chinui aiurea cu tot ce spui ca ai facut incercand sa o porneti.

 

INCARCA BATERIA.

 

 

Am reincarcat bateria si i-am dat din nou drumu de pe un deal. NIMIC!!!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand tacane releul imi vine scanteie ca lumea pe ambele bujii, apoi cand o ia electromotorul si invarte imi vine doar pe una si mai slab. E de la releu? E de la electromotor? E de la CDI?

E de la BATERIE.

 

Am citit si eu ca a incarcat bateria, si insist sa zic ca e de la baterie si contactele ei adiacente, releul de pronire(cel care tacane sub carena, etc..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

bujii noi, pt ca cele vechi sunt inecate si in vremea asta nu le cureti iar daca incalzesti se vor depune reziduri la baza electrozilor si nu vei avea o scanteie puternica.

faza cu sprei pornire trebuie facuta cu mare grija ca poti sparge pistonul,

dar daca reusesti sa pornesti trebuie sa mergi la un atelier sa cureti sa reglezi si sa sincronizezi carburatia

cu respect

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

VAI DOAMNE! spart piston de la spray de pornire! ahhh! imi vine sa ma arunc de la GEAM! bujii noi, frate, daca izolatia nu e sparta si dau scantei intre electrozi le arzi pe aragaz 10 minute si gata. sincronizare la monocilindru? LOL! da, sunt 2 carburatoare, nu, nu prea are treaba pornirea si nici mersul cu "sincronizarea" lor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CDI-ul daca moare....moare de tot.

monocilindru pornit impins....foarte foarte greu,are compresie mare

bujiile cand le schimbi le schimbi pe amandoua

curata bujiile si baga curent de la masina,ai toate sansele sa porneasca

tacanitul il face de obicei releul de pornire cand nu mai are curent destul bateria

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut fratilor. Va cer si eu ajutorul intr-o problema fiindca atat eu cat si cei pe care i-am chemat sa se uite am ajunds la capatul cunostintelor (ale mele tind spre zero da' na'... ceilalti se stiu si cam degeaba).

Pe la sfarsitul lui noiembrie m-a pus naiba si mi-am bagat DR-ul la iernat. Acum vreo cateva zile profitand de vremea frumoasa am zis sa ies la o tura cu ea... Credeti ca a vrut sa porneasca? Da' de unde... Motorul il invartea dar degeaba. Acuma drept este ca imi pornea mai greu si inainte. Invartea de 5-6 ori si poi isi dadea drumul... asta chiar si dupa o pauza de doar o ora. Ei aproape ca mi s-a dus bateria. Atunci i-am dat drumu' pe o panta... tot nimic. I-am mai dat odata... nimic! Am reincarcat bateria si i-am dat din nou drumu de pe un deal. NIMIC!!! Am dat bateria jos si am chemat peste vreo 2 zile un prieten care se pricepe cat de cat. Vine omu... masuram cu ampermetru. Precizez ca am model din '93 RSE, doua bobine si doua bujii pe piston. Bobinele primesc si dau curent dar intr-o bujie vine doar cand vrea. Imi zice ca s-ar putea sa fie din CDI (CDI-ul la mine e montat in stanga farului nu sub sa cum ar fi clasic).

Chem pe altcineva... sa fiu sigur ca e CDI-ul nu de alta ca totusi e ceva bani si sa nu-i arunc degeaba pe fereastra. Vine omu' iar desfacem carene, rezervor, masuram. Ei de data asta se intampla si altceva. Mi se aude si un fel de tacanit sub carena mica din stanga sub sa. Un fel de releu din ce am inteles eu. Ei si acum faza ciudata. Cand tacane releul imi vine scanteie ca lumea pe ambele bujii, apoi cand o ia electromotorul si invarte imi vine doar pe una si mai slab. E de la releu? E de la electromotor? E de la CDI? Poate s-a mai confruntat cineva cu asa ceva.

Spuneti-mi va rog fiindca daca se poate rezolva nu as m-as mai duce in service sau la reprezentanta (??!!!).

 

P.S. am pus postul asta si la tourin/adventure Suzuki DR 600/650/BIG750/800 in speranta ca ori aici ori acolo voi gasi raspunsurile pe care le caut. Daca moderaorii considera dublu-posting rog sa stearga unul dintre ele.

 

da-i curent de la o baterie auto, foloseste cabluri cu sectiunea cat de cat (nu de alea cu 3 lei), dupa ce conectezi cablurile asteapta 1-2 minute... asigura-te ca este benzina in rezervor (eventual pune pe rezerva) si ca bujiile sunt uscate.

In ultimii 2 ani nu am inchis robinetul rezervorului ca inchidea bine cuiul... de curand, dupa vreo 3 saptamani de stationare s-au scurs vreo 15 litrii pana pe rezerva :wacko: acum folosesc robinetu' :lol:

 

Mesaj completat

http://www.romimoto-piese.ro/category/1030...4/?show=gallery

 

14AH ??????????????????????????????????????????????? al draq DR-u'

 

 

http://www.rombat.ro/index.php/ro/bateriil...m/root/ytx14-bs

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie incarcata bateria... verificat relelul de pornire si conexiunile adiacente (eventual vezi daca nu cumva se incalzesc firele prin zona releu/starter/baterie)

 

Iti trebuie vointa de fier sa te apuci sa impingi un 650 (cu decompresor automat) sa porneasca... eventual sa il legi dupa masina :wacko:

 

Nici partea cu verificatul/inlocuitul bujiilor nu este de neglijat + golire benzina sau ce o mai fi prin carburator..... DAR NU IL DU LA SINCRONIZAT CA O SA ITI IA BANII DEGEABA !!!

 

PS. Ce tip de ulei ai in motor ? (ma refer la vascozitate)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti trebuie vointa de fier sa te apuci sa impingi un 650 (cu decompresor automat) sa porneasca... eventual sa il legi dupa masina :wacko:

Asta voiam sa zic si eu, chiar ma miram ca el poate sa invarta motorul cand ai da drumul de la deal, ori el are 130kg, ori.. nu inteleg.

Eu nu reuseam de nici o culoare cand aveam DR, sarea cauciucul de pe janta si tot nu se invartea roata, taraia de nu se putea.. n-am reusit niciodata impinsa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratilor cu toate ca in saptamana asta m-au trecut toate transpiratiile (si de la impins dar mai ales de la ingrijorare) cred ca intradevar DR-ul nu-i facut sa stea:)). Am venit "suparat" de la lucru si mai hotarat ca niciodata sa fac ce am fost sfatuit pe forum. M-am dus la un vecin (si el motociclist... pe moment fara) si mi-a dat doua fire groase cu cleste pentru tras curent de la alte... (auto-moto)vehicule. Am scos motorul din garaj am pus firele pe bateria de la masina (cu motorul mergand) si pe bateria de la moto. Tacanitul ala era intradevar de la baterie... nu mai avea curent, cel mai probabil sau oricum tindea spre zero fiindca cum am luat de la masina a inceput sa invarta. Ehh... acuma motoru' rece si nepornit de atata amar de vreme (vreo luna jumate) am dat de vreo 6-7 ori (cand cu socul tras cand nu) cu mici pauze pana ce a inceput sa "tuseasca". Am simtit atunci ca o sa porneasca. Ei, apoi a pornit, am luat repede firele... dupa vreo 10 secunde s-a oprit. Cum bateria nu a apucat sa se incarce am repetat figura de vreo 3-4 ori si pana la urma nu s-a mai oprit. L-am lasat vreo 15-20 de minute pana ce s-a incins un pic in gol si apoi am dat o tura si am tras un pic de el asa de ciuda ca tare i-am mai simtit lipsa. Bineinteles ca in graba am uitat sa imi iau cagula pe sub casca (si am luat si casca de enduro) asa ca sper ca nu o sa am probleme cu dintii ca tragea ca naiba.

Multumesc tuturor inca odata. Yuuhuuuuuuuuuuuuuuuuuu :lol:

 

P.S. ca sa evit nelamuririle. Deci la inceput cand am vrut sa merg cu el dupa pauza aia mare a invartit cat a avut curent la baterie. In rest pe panta doamne-fereste... roata ca sania... adica franata patina intr-una, ce sa'nvarta... :wacko:) Chiar mi-a povestit un coleg de munca... frate'su are un chopper monocilindru de 250 (asa mi-a zis el), i-a murit bateria si l-a tras cu un aro si nu a vrut sa invarta deloc. Abia iin viteza a patra parca a zis ca a invartit ceva dar nu a pornit. A tras fire de pe bateria de la aro (nu stiu ce amperaj are dar oricum destul). Abia atunci a pornit-o!

 

Edit: Multumesc si.... Yuhuuuuuuuuuuuuu inca odata!!!

Editat de Nevers
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da,sfaturi bune...

 

problema a fost pusa rau de baiat...adictelea s-a speriat prea repede...releu ala ii zicea " ba,da-mi baterie!" si lui ia tremurat repede chilotzii de la clantzanit.

oricum aprinderea de la DR nu se alim din baterie...este circ separat de cel de incarcare si este alim separat dintr-o bobina(care la modelelele RSE,RE sunt 2 bobine)...baterie sa mai ai sa traga de shocul automat ca pornea inpinsa lejer....

tineretea asta...

:wacko:

 

l.e : ma dadiu cu un dominator pe nisip...mere la fel ca tractoru lu bunicu ,ala intr-un piston ,pe benzina.

urca liniar in ture ,nu rupe in turatii,se incinge f rau blocul motor,bicicleta nasoala nu ajuta deloc in derapaje ,de fapt trinteste,nu te ajuta sa iesi din situatzii limita,consum de benzina mare rau.dezamagirea aia mare....de proba,asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai eu le-am curatat cat de cat prima oara cand am desfacut-o... unde mai pui ca una dintre bujii e nou-nouta...

Nu cred ca asta ar fi cauza dar cu maine dupa ce vin de la lucru o sa mai fac odata... asa ca sa fiu convins ca am facut-o bine.

bujiile nu se curata cu peria, cel mult, cele inecate in ulei se spala cu nitrodiluant sau acetona, si se reface distanta. verifica fisele. mai mult ca sigur sint oxidate la legatura cu pipa, care vine pe bujie si la iesirea din cdi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da,sfaturi bune...

 

problema a fost pusa rau de baiat...adictelea s-a speriat prea repede...releu ala ii zicea " ba,da-mi baterie!" si lui ia tremurat repede chilotzii de la clantzanit.

oricum aprinderea de la DR nu se alim din baterie...este circ separat de cel de incarcare si este alim separat dintr-o bobina(care la modelelele RSE,RE sunt 2 bobine)...baterie sa mai ai sa traga de shocul automat ca pornea inpinsa lejer....

tineretea asta...

:wacko:

 

M-am speriat... :crack: se poate. Nu's tanar, da' nici batran. Anul asta schimb prefixul 2 cu 3. Am motocicleta doar din vara trecuta si e prima pe care urc si imi apartine (adica nu e a a unui prieten) deci tin la ea... ca la PRIMA motocicleta. Acum sigur, mi-am dat seama ca am avut o problema minora (si ma bucur :)) dar daca nu m-am intalnit cu ea (nu am avut cum) sigur ca nu am stiut sa ma descurc.

Si inca ceva am observat ca in majoritatea unor astfel de probleme nu se explica problema cum trebuie si atunci este normal ca nu poti fi ajutat. Stiu ca si asa este greu... dupa ureche adica: imi bate aia, nu porneste din senin si altele fara a spune si imprejurarile care au dus la asta sau simptomele cat mai exacte. Asa sa dau un exemplu m-a sunat varu' la telefon: el"Ma' nu imi merge messu", eu"pai cum asa?", el"pur si simplu... imi scrie ceva acolo", eu"ce iti scrie?" el"naiba stie, da' scrie ceva de o eroare si nu ma lasa sa ma conectez. Am un virus SIGUR" (nu stiu de ce dar orice ar fi de fiecare data trebuie sa fie un virus... poate de la aviara, porcina si altele... psihoza nene). In fine dupa 20 minute de discutii degeaba la telefon m-am dus la el acasa si.... am constatat ca ii picase netul. D'aia nu-i mergea messengerul :D. Cam asa e peste tot :lol:

Multumesc inca odata, sper sa foloseasca si altora topicul asta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oricum aprinderea de la DR nu se alim din baterie...este circ separat de cel de incarcare si este alim separat dintr-o bobina(care la modelelele RSE,RE sunt 2 bobine)...baterie sa mai ai sa traga de shocul automat ca pornea inpinsa lejer....

tineretea asta...

:lol:

1. Nu prea se alimenteaza din baterie ca de aia ii zice generator ...

2. La toate modele cu circuit electric pentru lumini+etc exista in plus o "bobina" pe platoul generatorului (nu ma refer la bobinele de inductie) ... asta ca si denumire generica... constructiv la DR 600/650 (S/SE/RSE) sunt o multime de "bobine", zic eu minim 12 !!!; dar pur teoretic sunt trei "grupuri" : generare curent pentru aprindere, comanda aprindere si generare curent instalatie auxiliara.

3. Nu stiu ca DR 650 RSE sa aiba soc automat :wacko: . Are un ditamai socul pe ghidon.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...