Sari la conținut

Alegere motor: Steed vs Virago


Mitza123
 Share

Postări Recomandate

Aaa...am inteles, nu era nici o suparare...credeam ca stii de ceva probleme si era bine sa ma interesez:)

Toate motoarele pot avea probleme, depinde cum au fost intretinute.

In ceea ce priveste LS-ul, n-ai nicio treaba sa-ti faci griji din cauza presiunii la ulei, iar asta este un lucru important. Nici macar nu are bec de presiune in bord, deci te doare...

Sa nu mai amintesc de racirea cu aer, adica mai simplu de atat nu se poate.

Si stii ce bobber frumos iese dintr-un LS? Cauta pe Youtube.

...

Am uitat sa mai specific si ca are un pret de tot rahatul.

Editat de Darch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu unul recomand Shadow de 600. Mi-am luat unul acum vreun an pe la vreo 1700 de euro si cu ceva munca din partea mea l-am si chopperit. E super fiabil, trage bine (nu ca ti-ar trebui dar merge pana la 160 fara probleme) iar piesele sunt ok la pret. Asa arata momentan...

post-15369-1263491707_thumb.jpg

Editat de Schwarz Muller
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe bikeshop nu se gasesc acum, nu ma grabesc, dar vine sezonul si nu vad sa se ieftineasca motocicletele. Partea cu 25kw...e corect, asa e legea, dar nu stiu prea multi care sa o respecte...poate gresesc(si stiu ca multi asa o sa imi zica). Plus ca, din toate motocicletele peste 400cmc, Savage ar fi singura care se incadreaza cred...

Mesaj completat

Scuze pt double post, dar nu gasesc butonul de edit:

Ideea e ca legea zice si de raportul putere greutate de 0.16, in care se incadreaza si virago. oricum, 21 de ani implinesc si nu o sa mai conteze pentru ca examenul specific nu se mai sustine de politie din cate stiu eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

salut

si eu am fost in aceeasi situatie ca si tine defapt aproape ca si tine ,nu stiam ce sa aleg intre savage si virago de 535 ... dupa multe cautari am vazut si un virago si un savage dar nici unul nu m a convis ... viragou se audea airea rau la pornire(demaroru bata l vina) iar savageu avea un sunet metalic la motor ( precizez ca mi caut motor sa l transform in bobber iar savageu parea cel mai potrivit)

 

acu se pare ca am ajuns sa mi cumpar un shadow (steed) de 400 care arata si merge ca uns , iar mutoru are un sunet demential

 

bafta in cautarile tale dar cred ca o sa trebuiasca sa mai adaugi cateva sute la bugetul ala daca vrei sa cumperi oricare dian alea 2 3 modele cat de cat ok

 

p s : nu i un punct de vedere de referinta dar eu asa am ales

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

si eu am fost in aceeasi situatie ca si tine defapt aproape ca si tine ,nu stiam ce sa aleg intre savage si virago de 535 ... dupa multe cautari am vazut si un virago si un savage dar nici unul nu m a convis ... viragou se audea airea rau la pornire(demaroru bata l vina) iar savageu avea un sunet metalic la motor ( precizez ca mi caut motor sa l transform in bobber iar savageu parea cel mai potrivit)

 

acu se pare ca am ajuns sa mi cumpar un shadow (steed) de 400 care arata si merge ca uns , iar mutoru are un sunet demential

 

bafta in cautarile tale dar cred ca o sa trebuiasca sa mai adaugi cateva sute la bugetul ala daca vrei sa cumperi oricare dian alea 2 3 modele cat de cat ok

 

p s : nu i un punct de vedere de referinta dar eu asa am ales

 

 

sal tocmai miam luat si eu un steed acu 2saptn ,am facut cu el decit vro 200km dar nam crezut sa traga asa de binesi super stabila,ce asi vrea sai schimb ghidonul am inteles ca tu vrei sa il faci bobber,si coarnele mele sar potrivi perfect pe bobber ,poate facem un schimb.....

post-54357-1268086869_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Virago si EN500 sunt super OK. Nu prea stiu care e treaba cu Steed.

Gixule , l-ai luat cam tare, dar eu nu pot fi decat de acord cu tine. Dupa ceva ani de mers cu Virago mi-am luat TDM. Simteam nevoia de putere si de o motocicleta care sa te ajute in situatii dificile. Virago este manevrabila, chiar un pic agresiva pentru clasa ei, dar nu poate face fata in anumite situatii aparute in traficul din Bucuresti.

Sa te sfatuiesc sa-ti iei Virago? Macar pentru faptul ca este excelenta in Bucuresti si are transmisie pe cardan si parca as zice sa iei Virago. Eu stiu? Mai vezi ce zic si altii. Bafta multa!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal tocmai miam luat si eu un steed acu 2saptn ,am facut cu el decit vro 200km dar nam crezut sa traga asa de binesi super stabila,ce asi vrea sai schimb ghidonul am inteles ca tu vrei sa il faci bobber,si coarnele mele sar potrivi perfect pe bobber ,poate facem un schimb.....

 

il fac bobber dar il fac sport :) , si eu caut niste coarne pt ea ( probabil o sa iau de la Louis) , dar le vreau drepte si relativ scurte . Vorbim daca vreau sa scap de cele actuale , o sa pun o poza cu ea probabil săptămâna viitoare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 5 weeks later...

si io merg pe honda...am un pretenar cu steed, si mi se pare mai mult decat ok...e destul de mare.. pt.1.80....pa viraga stai k pe mobra... ;)

si e super fiabila( e honda, totusi..)... viraga mi se pare cam falsa...si mica..

oricum mai buna e umbra de 600... :P

Mesaj completat

si io merg pe honda...am un pretenar cu steed, si mi se pare mai mult decat ok...e destul de mare.. pt.1.80....pa viraga stai k pe mobra... :P

si e super fiabila( e honda, totusi..)... viraga mi se pare cam falsa...si mica..

oricum mai buna e umbra de 600... :)

ps: merg pe honda , ca alegere.... :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt posesor de 535, asta am , pe asta ma dau. Imi place foarte mult si Steed dar nu stiu nimic despre ea si urasc sa-mi dau cu parerea pe ce "mi se pare" mie. Acu', cred ca mai usor ar fi de raspuns la intrebarea clasica: pe cine iubesti tu mai mult, pe mama sau pe tata ? De-al dreq pot sa-ti spun ca voi aprecia Steedul dupa ce va sta o noapte scufundat in apa si dupa un pic de surubareala si bateria schimbata va porni. Sigur ca se poate dar as vrea sa vad asta. Mi s-a intamplat cu 535-ul si de atunci am jurat sa nu mai chestionez fiabilitatea acestui motor. Alegerea mea e clara. Succes !

 

p.s. daca te mai gandesti mult vine iarna.

Editat de Semaca
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar, ce mai poate fi spus dupa experienta lu dom' Semaca cu Viroaga pe fundul lacului din Irlanda :P

O motocicleta care azi e pe fundul unui lac si maine pleaca din Irlanda pana in Romania cu "reparatii" de maxim 150 euro chiar castiga in orice topic "Asta VS asta"

 

 

eu REPET:

 

Virago 535 e muuuuuuuuuuult peste Honda Steed.

 

ai cam aceasi constitutie cu a mea, eu am avut virago 535 in primul an si jumatate de motorit si pot sa spun ca mobra aia m-a invtat multe.

 

e foarte manevrabila, foarte confortabila, destul de sportiva si nu in ultimul rand foarte versatila! te poti baga la ture f lungi (chiar de 800-1000 km/zi daca modifici putin saua), poti merge zilnic la munca cu ea printre conservele din bucuresti, si daca vrei sa te distrezi cu ea pe cheia e o motocicleta care se apleaca fff mult pana apuci sa-i polizezi scaritele + ca daca vrei s-o iei pe-un drum mai naspa sau sa incaleci o bordura are garda la sol destul de mare si n-ai probleme.

 

Multe chestii pe care le faceam cu Virooaga, VN-ul nu ma lasa le fac, nu-i la fel de versatil pe curbe/in oras.

 

Un prieten care avea Steed 400 dupa ce s-a dat cu viroaga mea: "Ba frate, ce repede urca la 120"

Eu am dus-o de cateva ori la 165-170 dar nu-ti recomand ca incepator sa vezi cat baga + ca cruiserle nu pt asta-s facute :)

 

E foarte fiabila, singurele probleme intalnite in aproape 2 ani si peste 20.000 km: contactul si un surub la capacul filtrului de ulei.

 

Iti recomand una mai noua sau din 1997.

 

bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal eu din pacate am avut un 535 si am fost multumit de el in oarece masura ,acum sint detinatorul al unui steed si sint foarte multumit am cam 2000 de km cu el si este OK,confort peste virago cuplu la fel desi este de 400,intradevar la demaraj cistiga virago...la consum virago era cam 5,4 in afara pe cind stidu nu depaseste 4la 90-110,acum depinde si de inaltimea ta si de stilul de condus daca esti mai agresiv si esti o persoana mai scunda merge virago daca vrei comfort si nu vrei sa te incingi la oute..iati steed daca nu derajez in poze am viraga carema servit o vreme si steedul care il am in prezent,va salut cu faru...

post-54357-1273872443_thumb.jpg

post-54357-1273873367_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incearca sa pui un pic in balanta motivele pentru care vrei motorul, si tipurile de uzura pe care le va suporta. Ex de PRO's si NO's:

pozitive:

Virago: are transmisie pe cardan, o chestie f comoda, are garda destul de inalta sa fie usor de condus pe sosele noastre minunate pline de gropi, e foarte des intalnita, deci piesele nu ar fi o problema, are 46 de cai si un cuplu considerabil, motor in V, deci trage de jos.

Steed: are putere maricica desi e micut motorul, consum mai mic, are radiator, fapt ce ajuta mult in oras, mai ales vara, are pozitie comoda in sa

LS650: consuma putin, are un aspect rebel, e usoara, datorita constructiei motorului te ajuta sa scapi de multe probleme de mentenanta

 

 

negative:

Virago: are racire pe aer, in oras o sa iti cam fiarba outele vara la semafor, se spune ca e predispusa la mici probleme electrice, e destul de inghesuita fiind scurta, la multi proprietari cedeaza rezerva rezervorului

Steed: are garda foarte mica la sol, un impediment major pentru drumurile noastre, daca vrei sa mergi ceva mai sportiv i-ar mai trebui niste caluti, la fel daca ai pasager

LS650: un monocilindru poate fi destul de neplacut in ture joase, mai ales daca e situat exact sub.. sensibilitatile tale, nu prea are multa putere, e foarte inghesuit cu pasager

 

Eh, astea sunt asa, de exemplu, la fiecare dintre motoare poate fi scris mult mai mult, ideea e sa te documentezi mataluta, pentru ca pe forumuri gasesti in general pareri subiective, si sa ajungi la un compromis intre ce vrei, ce iti permiti, de ce ai nevoie. Ca si sfat personal, daca imi permiti, faptul ca unele dintre modelele enumerate de tine ating viteze de 170-180 kmh, nu ar trebui sa fie prea relevant, pe choppero-cruiserasele astea la 160 te tii de ghidon ca un animal sa poti ramane in sa. Bafta cu gasirea motorului ideal :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...