Sari la conținut

Vechituri


mihai_prd
 Share

Postări Recomandate

A cam amortit topicu asta .... asa ca bag io o casca aviator din al doilea razboi , se vinde cu 150 lei neg. necesita restaurarea interiorului din pasla sau ce o fi . :friends: rel. la 0740376555 .

In urma unor discutii cu cineva de pe forum se pare ca aceasta casca este de MOTO si nu de aviator asa cum am scris .....oricum ramane la vanzare . :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Turbina ,zic unii, ar fi de la un avion american WW2 cu reactie,Thunderbolt. Daca e rotita usor produce un curent de aer incredibil de puternic. Numai bine!

 

"Turbina" nu are cum sa fie de la Thunderbolt cu reactie din WW2 pentru ca Thunderbolt-ul din anii `40 (P47) avea motor radial. Dupa parerea mea ,daca intradevar este o piesa de aeronava ,singurul rol pe care il poate avea este de ventilator de racire pe sistemul de ulei (oil cooler fan) s-au ca ventilator de recirculare de aer , desi dupa configuratia palelor nu cred. Montajul dreptunghiular cu ghidaje venea probabil montat direct pe un radiator. Nu exista piesa de aeronava fara placuta de identificare , continand numar de reper de producator , serie , data productiei etc. Vezi ce mai gasesti scris pe ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salve! Se pare ca piesa e de la un Flak german. Multumim pentru incurajari. Uneori raspunsul la intrebari este chiar in cuprinsul acestui topic. Numai bine!

 

Salve! Se pare ca piesa e de la un Flak german. Multumim pentru incurajari. Uneori raspunsul la intrebari este chiar in cuprinsul acestui topic. Numai bine!

Si un capat de strungusor,tinut de nea spirica la sol,in pozitia 48.

post-27549-0-38700200-1342553536_thumb.jpg

post-27549-0-58505000-1342553556_thumb.jpg

post-27549-0-14252900-1342553574_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Turbina" nu are cum sa fie de la Thunderbolt cu reactie din WW2 pentru ca Thunderbolt-ul din anii `40 (P47) avea motor radial. Dupa parerea mea ,daca intradevar este o piesa de aeronava ,singurul rol pe care il poate avea este de ventilator de racire pe sistemul de ulei (oil cooler fan) s-au ca ventilator de recirculare de aer , desi dupa configuratia palelor nu cred. Montajul dreptunghiular cu ghidaje venea probabil montat direct pe un radiator. Nu exista piesa de aeronava fara placuta de identificare , continand numar de reper de producator , serie , data productiei etc. Vezi ce mai gasesti scris pe ea.

P47 Thunderbolt avea alimentarea aerului cu turbocompresor insa grupul turbo avea arborele cu compresor si turbina de forma celor cu care suntem azi obisnuiti.

Uleiul era racit direct prin actiunea curentilor de aer prin radiatoare, fara ventilator - motor radial cum bine zici.

Mai degraba ventilare de blindata, tanc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

P47 Thunderbolt avea alimentarea aerului cu turbocompresor insa grupul turbo avea arborele cu compresor si turbina de forma celor cu care suntem azi obisnuiti.

Uleiul era racit direct prin actiunea curentilor de aer prin radiatoare, fara ventilator - motor radial cum bine zici.

Mai degraba ventilare de blindata, tanc.

Da,poate fi de la un blindat. Motorul urmator e tinut de nea spirica tot in pozitia 48. Numai bine!

post-27549-0-15930000-1342629636_thumb.jpg

post-27549-0-57486100-1342629665_thumb.jpg

post-27549-0-39921200-1342629683_thumb.jpg

post-27549-0-53695700-1342629705_thumb.jpg

post-27549-0-32819300-1342629721_thumb.jpg

post-27549-0-08179000-1342629737_thumb.jpg

post-27549-0-61213600-1342629767_thumb.jpg

post-27549-0-86678300-1342629783_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-7334-0-36272000-1342717400_thumb.jpgpost-7334-0-33792100-1342717498_thumb.jpg

Se donează această pereche de mănuși. La interior sînt îmblănite. Nu le știu proveniența, nu-s curate, sînt și cam rigide și cu ceva rupturi. Cine le vrea să-mi dea mesaj privat cu adresa.

 

Toate bune! :cheers:

 

Gata! S-au dat!

 

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salve! Am trecut iar sa fac cateva poze motorului. Omul zice ca alezajul cilindrilor ar fi de 68 cm,dar nu-si aduce aminte chiar bine."Treceti duminica viitoare sa va arat o piesa din razboi" imi zice la plecare. Ore intregi am stat si am ascultat povestile lui. Toata ograda e plina de fiare,nu a dus nici un kilogram la remat. Chiar le iubeste,are tone de fiare,nu le poate ingriji pe fiecare. Undeva,pe o pagina anterioara,am pus niste poze cu un grup desfacut in 2 cilindri,cu carburator Amal. Chiloasele celor doua motoare seamana,asa imi lasa impresia. Numai bine!

 

Motorul ar avea 100-150 de kilograme. El nu apartine cadrului din imagine.Patrulaterul ce se formeaza in interiorul acestui cadru ar avea laturile de 76-80 de centimetri.

post-27549-0-76159400-1342975868_thumb.jpg

post-27549-0-55879500-1342975895_thumb.jpg

post-27549-0-17123100-1342975917_thumb.jpg

post-27549-0-19927600-1342975931_thumb.jpg

post-27549-0-19677600-1342975951_thumb.jpg

post-27549-0-21975000-1342975966_thumb.jpg

post-27549-0-17096700-1342975981_thumb.jpg

post-27549-0-91355900-1342975995_thumb.jpg

post-27549-0-86116300-1342976010_thumb.jpg

post-27549-0-77194800-1342984870_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal

 

o goarna marca Robert Bosch fabricatie Germania anul 1912

daca stie cineva de la ce vehicul provine sau alte informatii legate de goarna rog sa le afiseze

post-46887-0-32700100-1343077273_thumb.jpgpost-46887-0-83645500-1343077317_thumb.jpgpost-46887-0-68923300-1343077346_thumb.jpgpost-46887-0-41356500-1343077403_thumb.jpgpost-46887-0-17706400-1343077438_thumb.jpgpost-46887-0-50653700-1343077486_thumb.jpgpost-46887-0-65447800-1343077530_thumb.jpgpost-46887-0-93384800-1343077576_thumb.jpgpost-46887-0-38737800-1343077614_thumb.jpg

 

Am cautat putin pe net si am gasit ca au fost fabricate intre 1912 si anii `50 (poate nu este corect) in diferite versiuni foarte similare, pe 12 v s-au 6 v, fiind montate pe marci de lux ca Mercedes , Bugatti s-au Jaguar in prima serie din 1912 si 1925. Nu am gasit nici unul nevopsit (metal curat) , toate fiind negre, deci inseamna ca al tau a fost curatat si probabil valoarea i-a scazut. Din ce am vazut reperul pentru diferite modele incepe cu litera "U" (ex UK6 s-au UIA6) deci ar trebui sa aiba un reper pe el care incepe cu litera "U". Valoarea pe Ebay este intre 200 si 500 de dolari in functie de stare. Cauta-l pe net in functie de numarul de reper.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dl Adrian , nota 10 pentru vechiturile gasite ! Daca s-ar lasa si Dl Beldi induplecat ar fi inca un vis implinit . Pana atunci insa una intreaga si un sasiu cu mecanica completa de rezerva :

topo

 

tn_57a87719feb23c75ef35340399627146.jpg tn_105f9601c78fc51f836b04ec32a48b4a.jpg tn_0ef0e9ec41aac82e782a34d426fb19b8.jpg tn_f6668c5b13259d102b51e4312696d960.jpg tn_62a059505ea72bef3bee722797990953.jpg tn_869f5e7d5b7ed2bb0fd7d905b990b98a.jpg tn_4242c37860065dda1b4c5b7afba7aef5.jpg tn_600ac071e1730981a92eb376099fd8e4.jpg tn_25666acb884b8be5d3cfca92000e746f.jpg

 

In sfirsit vede ochiul ceva frumos ;) Felicitarile mele :ok:

Bravooo

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cautat putin pe net si am gasit ca au fost fabricate intre 1912 si anii `50 (poate nu este corect) in diferite versiuni foarte similare, pe 12 v s-au 6 v, fiind montate pe marci de lux ca Mercedes , Bugatti s-au Jaguar in prima serie din 1912 si 1925. Nu am gasit nici unul nevopsit (metal curat) , toate fiind negre, deci inseamna ca al tau a fost curatat si probabil valoarea i-a scazut. Din ce am vazut reperul pentru diferite modele incepe cu litera "U" (ex UK6 s-au UIA6) deci ar trebui sa aiba un reper pe el care incepe cu litera "U". Valoarea pe Ebay este intre 200 si 500 de dolari in functie de stare. Cauta-l pe net in functie de numarul de reper.

 

sal

multumesc pt. ajutorul acordat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salve! "Tre' sa luam o sapa,poate mai gasim ceva sub daramaturi". Omul avea,pe vremea comunistilor,o moara. Niste rauvoitori i-au dat foc si o parte din constructie s-a prabusit."Am dat eu cu coasa un pic, dar de sapat nu am putut". Dintre buruieni apare un capat de ax. Dupa ce sapam un pic imi dau seama ca e o piesa din WW2. Realizez ca in garaj am o piesa asemanatoare asteia. La plecare ii zic sa deschida un pic usa cladirii ramase in picioare dupa incendiu. Mai fusesem inauntru acum vreo patru ani dar,conform traditiei,ma gandeam ca iar ma va face praf mosul cu vreo piesa. Fiare vechi imprastiate,moara ruginita mai intr-o parte,mormane de fiare. Intr-un colt mai intunecat vad un cadru cu niste roti."E un Carpati,nu va intereseaza pe dumneavoastra ". Sprijinita de Carpati mi s-a parut ca vad o furca paralelogram,cu o bucata de cadru. Mosul imi taie indrazneala."Trebuie sa plecam.Poate,cand mai veniti,o sa vedem ce e cu furca aia". Exact asta e adevarul. Mosul a pus lacatul,nici macar o fotografie nu m-a lasat sa fac fierataniei. Numai bine!

post-27549-0-08852200-1343581846_thumb.jpg

post-27549-0-48799100-1343581870_thumb.jpg

post-27549-0-28169400-1343581892_thumb.jpg

post-27549-0-73516900-1343581921_thumb.jpg

post-27549-0-80324700-1343581946_thumb.jpg

post-27549-0-29051800-1343581979_thumb.jpg

post-27549-0-84172700-1343582008_thumb.jpg

post-27549-0-64697500-1343582035_thumb.jpg

post-27549-0-89464700-1343582103_thumb.jpg

post-27549-0-83850300-1343582128_thumb.jpg

post-27549-0-76926600-1343582153_thumb.jpg

post-27549-0-38684800-1343582181_thumb.jpg

post-27549-0-58205300-1343582213_thumb.jpg

post-27549-0-08699500-1343582239_thumb.jpg

post-27549-0-54479900-1343582259_thumb.jpg

post-27549-0-79831300-1343582282_thumb.jpg

post-27549-0-39949500-1343582305_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...