ioneld Postat Iulie 14, 2012 Share Postat Iulie 14, 2012 A cam amortit topicu asta .... asa ca bag io o casca aviator din al doilea razboi , se vinde cu 150 lei neg. necesita restaurarea interiorului din pasla sau ce o fi . rel. la 0740376555 . In urma unor discutii cu cineva de pe forum se pare ca aceasta casca este de MOTO si nu de aviator asa cum am scris .....oricum ramane la vanzare . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DeChamp Postat Iulie 15, 2012 Share Postat Iulie 15, 2012 Turbina ,zic unii, ar fi de la un avion american WW2 cu reactie,Thunderbolt. Daca e rotita usor produce un curent de aer incredibil de puternic. Numai bine! "Turbina" nu are cum sa fie de la Thunderbolt cu reactie din WW2 pentru ca Thunderbolt-ul din anii `40 (P47) avea motor radial. Dupa parerea mea ,daca intradevar este o piesa de aeronava ,singurul rol pe care il poate avea este de ventilator de racire pe sistemul de ulei (oil cooler fan) s-au ca ventilator de recirculare de aer , desi dupa configuratia palelor nu cred. Montajul dreptunghiular cu ghidaje venea probabil montat direct pe un radiator. Nu exista piesa de aeronava fara placuta de identificare , continand numar de reper de producator , serie , data productiei etc. Vezi ce mai gasesti scris pe ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson simson Postat Iulie 15, 2012 Share Postat Iulie 15, 2012 Salve! Tot din WW2. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mpc Postat Iulie 15, 2012 Share Postat Iulie 15, 2012 Salve! Tot din WW2. Numai bine! Ce ma frapeaza pe mine e cum Domne-Iarta-Ma le gasesti !!! In rest : SUCCES ! Tine-o tot asa !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson simson Postat Iulie 17, 2012 Share Postat Iulie 17, 2012 Salve! Se pare ca piesa e de la un Flak german. Multumim pentru incurajari. Uneori raspunsul la intrebari este chiar in cuprinsul acestui topic. Numai bine! Salve! Se pare ca piesa e de la un Flak german. Multumim pentru incurajari. Uneori raspunsul la intrebari este chiar in cuprinsul acestui topic. Numai bine! Si un capat de strungusor,tinut de nea spirica la sol,in pozitia 48. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iulie 18, 2012 Share Postat Iulie 18, 2012 "Turbina" nu are cum sa fie de la Thunderbolt cu reactie din WW2 pentru ca Thunderbolt-ul din anii `40 (P47) avea motor radial. Dupa parerea mea ,daca intradevar este o piesa de aeronava ,singurul rol pe care il poate avea este de ventilator de racire pe sistemul de ulei (oil cooler fan) s-au ca ventilator de recirculare de aer , desi dupa configuratia palelor nu cred. Montajul dreptunghiular cu ghidaje venea probabil montat direct pe un radiator. Nu exista piesa de aeronava fara placuta de identificare , continand numar de reper de producator , serie , data productiei etc. Vezi ce mai gasesti scris pe ea. P47 Thunderbolt avea alimentarea aerului cu turbocompresor insa grupul turbo avea arborele cu compresor si turbina de forma celor cu care suntem azi obisnuiti. Uleiul era racit direct prin actiunea curentilor de aer prin radiatoare, fara ventilator - motor radial cum bine zici. Mai degraba ventilare de blindata, tanc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson simson Postat Iulie 18, 2012 Share Postat Iulie 18, 2012 P47 Thunderbolt avea alimentarea aerului cu turbocompresor insa grupul turbo avea arborele cu compresor si turbina de forma celor cu care suntem azi obisnuiti. Uleiul era racit direct prin actiunea curentilor de aer prin radiatoare, fara ventilator - motor radial cum bine zici. Mai degraba ventilare de blindata, tanc. Da,poate fi de la un blindat. Motorul urmator e tinut de nea spirica tot in pozitia 48. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Iulie 19, 2012 Share Postat Iulie 19, 2012 Acest nea spirica nu pare sa aiba acces la un control psihiatric... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson simson Postat Iulie 19, 2012 Share Postat Iulie 19, 2012 Tot marca 'nea spirica' un cadru WW2 si o roata rupta de Sdkfz 250. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Iulie 19, 2012 Share Postat Iulie 19, 2012 Se donează această pereche de mănuși. La interior sînt îmblănite. Nu le știu proveniența, nu-s curate, sînt și cam rigide și cu ceva rupturi. Cine le vrea să-mi dea mesaj privat cu adresa. Toate bune! Gata! S-au dat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Iulie 19, 2012 Share Postat Iulie 19, 2012 Acest nea spirica nu pare sa aiba acces la un control psihiatric... Acest nea spirica nu mai are nevoie de un consult psihiatric. Nu-i mai foloseste la nimic.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson simson Postat Iulie 19, 2012 Share Postat Iulie 19, 2012 Salve! Doua piese din WW2,zice nea spirica. In felul lui le iubeste,chiar daca e greu de demonstrat asta. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
el_vechio Postat Iulie 21, 2012 Share Postat Iulie 21, 2012 Am o casca de miner daca prezinta interes pentru cineva pret:30 lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson simson Postat Iulie 22, 2012 Share Postat Iulie 22, 2012 Salve! Am trecut iar sa fac cateva poze motorului. Omul zice ca alezajul cilindrilor ar fi de 68 cm,dar nu-si aduce aminte chiar bine."Treceti duminica viitoare sa va arat o piesa din razboi" imi zice la plecare. Ore intregi am stat si am ascultat povestile lui. Toata ograda e plina de fiare,nu a dus nici un kilogram la remat. Chiar le iubeste,are tone de fiare,nu le poate ingriji pe fiecare. Undeva,pe o pagina anterioara,am pus niste poze cu un grup desfacut in 2 cilindri,cu carburator Amal. Chiloasele celor doua motoare seamana,asa imi lasa impresia. Numai bine! Motorul ar avea 100-150 de kilograme. El nu apartine cadrului din imagine.Patrulaterul ce se formeaza in interiorul acestui cadru ar avea laturile de 76-80 de centimetri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george-bogdan Postat Iulie 23, 2012 Share Postat Iulie 23, 2012 Dl Adrian , nota 10 pentru vechiturile gasite ! Daca s-ar lasa si Dl Beldi induplecat ar fi inca un vis implinit . Pana atunci insa una intreaga si un sasiu cu mecanica completa de rezerva : topo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jack0088 Postat Iulie 23, 2012 Share Postat Iulie 23, 2012 sal o goarna marca Robert Bosch fabricatie Germania anul 1912 daca stie cineva de la ce vehicul provine sau alte informatii legate de goarna rog sa le afiseze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DeChamp Postat Iulie 23, 2012 Share Postat Iulie 23, 2012 sal o goarna marca Robert Bosch fabricatie Germania anul 1912 daca stie cineva de la ce vehicul provine sau alte informatii legate de goarna rog sa le afiseze Am cautat putin pe net si am gasit ca au fost fabricate intre 1912 si anii `50 (poate nu este corect) in diferite versiuni foarte similare, pe 12 v s-au 6 v, fiind montate pe marci de lux ca Mercedes , Bugatti s-au Jaguar in prima serie din 1912 si 1925. Nu am gasit nici unul nevopsit (metal curat) , toate fiind negre, deci inseamna ca al tau a fost curatat si probabil valoarea i-a scazut. Din ce am vazut reperul pentru diferite modele incepe cu litera "U" (ex UK6 s-au UIA6) deci ar trebui sa aiba un reper pe el care incepe cu litera "U". Valoarea pe Ebay este intre 200 si 500 de dolari in functie de stare. Cauta-l pe net in functie de numarul de reper. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Iulie 24, 2012 Share Postat Iulie 24, 2012 Dl Adrian , nota 10 pentru vechiturile gasite ! Daca s-ar lasa si Dl Beldi induplecat ar fi inca un vis implinit . Pana atunci insa una intreaga si un sasiu cu mecanica completa de rezerva : topo In sfirsit vede ochiul ceva frumos Felicitarile mele Bravooo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson simson Postat Iulie 24, 2012 Share Postat Iulie 24, 2012 Salve! Niste roti de prin micul garajel.Si comuniste,si capitaliste,si contrafacute. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Iulie 25, 2012 Share Postat Iulie 25, 2012 O vechitura de excavator ,dar perfect functional , observat anul trecut in tinutul Buzau : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jack0088 Postat Iulie 25, 2012 Share Postat Iulie 25, 2012 Am cautat putin pe net si am gasit ca au fost fabricate intre 1912 si anii `50 (poate nu este corect) in diferite versiuni foarte similare, pe 12 v s-au 6 v, fiind montate pe marci de lux ca Mercedes , Bugatti s-au Jaguar in prima serie din 1912 si 1925. Nu am gasit nici unul nevopsit (metal curat) , toate fiind negre, deci inseamna ca al tau a fost curatat si probabil valoarea i-a scazut. Din ce am vazut reperul pentru diferite modele incepe cu litera "U" (ex UK6 s-au UIA6) deci ar trebui sa aiba un reper pe el care incepe cu litera "U". Valoarea pe Ebay este intre 200 si 500 de dolari in functie de stare. Cauta-l pe net in functie de numarul de reper. sal multumesc pt. ajutorul acordat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george-bogdan Postat Iulie 27, 2012 Share Postat Iulie 27, 2012 bordul si grila de la o masina fabricata de NSU sub licenta Fiat in '40 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
el_vechio Postat Iulie 28, 2012 Share Postat Iulie 28, 2012 2 plachete moto disponibile pentru vanzare pret:150 lei ambele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson simson Postat Iulie 29, 2012 Share Postat Iulie 29, 2012 Salve! "Tre' sa luam o sapa,poate mai gasim ceva sub daramaturi". Omul avea,pe vremea comunistilor,o moara. Niste rauvoitori i-au dat foc si o parte din constructie s-a prabusit."Am dat eu cu coasa un pic, dar de sapat nu am putut". Dintre buruieni apare un capat de ax. Dupa ce sapam un pic imi dau seama ca e o piesa din WW2. Realizez ca in garaj am o piesa asemanatoare asteia. La plecare ii zic sa deschida un pic usa cladirii ramase in picioare dupa incendiu. Mai fusesem inauntru acum vreo patru ani dar,conform traditiei,ma gandeam ca iar ma va face praf mosul cu vreo piesa. Fiare vechi imprastiate,moara ruginita mai intr-o parte,mormane de fiare. Intr-un colt mai intunecat vad un cadru cu niste roti."E un Carpati,nu va intereseaza pe dumneavoastra ". Sprijinita de Carpati mi s-a parut ca vad o furca paralelogram,cu o bucata de cadru. Mosul imi taie indrazneala."Trebuie sa plecam.Poate,cand mai veniti,o sa vedem ce e cu furca aia". Exact asta e adevarul. Mosul a pus lacatul,nici macar o fotografie nu m-a lasat sa fac fierataniei. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Iulie 30, 2012 Share Postat Iulie 30, 2012 Insuportabil! Acum o sa traim in incordare si suspans inca vreo patru ani pana aflam ce e cu bunatatea aia de furca ! Eu deja nu mai rezist! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.