Sari la conținut

Hayabusa


Postări Recomandate

ieri am schimbat bujiile la motocicleta. astazi(04.06.2006), am plecat cu ea si dupa exact 6 Km., s-a oprit motorul. dupa circa 30 min.(s-a mai racit motorul) am pornit iar dupa alti 3 km, s-a oprit iar. m-a chinuit...

INTREBARE:- poate fi din cauza bujiilor, sau sa fie altceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce treaba are bateria, daca porneste dupa 30 de minute ? daca nu ii incarca bateria, murea acolo.

 

Mai degraba vreun senzor/switch, sau vreo conexiune electrica dubioasa care nu lucreaza cum trebuie cand se incalzesc ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ieri am schimbat bujiile. i-am pus ngk.azi am plecat cu ea si dupa exact 6 km s-a oprit motorul.dupa ce m-am invartit pe langa ea circa 20 min. am pornit-o si am plecat. dupa... 2 km, s-a oprit iar si... tot asa. sa fie din cauza bujiilor?slabe calitativ? ;)

a-ti avut asemenea probleme pana acum?

Editat de ovidius
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ieri am schimbat bujiile. i-am pus ngk.azi am plecat cu ea si dupa exact 6 km s-a oprit motorul.dupa ce m-am invartit pe langa ea circa 20 min. am pornit-o si am plecat. dupa... 2 km, s-a oprit iar si... tot asa. sa fie din cauza bujiilor?slabe calitativ? ;)

a-ti avut asemenea probleme pana acum?

 

nu te chinui ombre :cheers:

ia bujiile alea afara, si punele pe cele vechi macar pentru o tura, sa vezi daca mai face figuri!

daca nu, inseamna, ca ai dat bani pt bujii kkate

 

bafta :bigstar:

Editat de bh99mes
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce treaba are bateria, daca porneste dupa 30 de minute ? daca nu ii incarca bateria, murea acolo.

 

Mai degraba vreun senzor/switch, sau vreo conexiune electrica dubioasa care nu lucreaza cum trebuie cand se incalzesc ;)

 

Razvan a zis bine ce a zis...are o foarte mare legatura...daca alternatorul nu iti incarca sau ai vre-o mufa troznita care nu face contact cum trebuie (caz intalnit personal la un cbr600) in loc sa pape ce produce alternatorul papa din baterie...in momentul in care nu mai are bateria cu ce sa duca aprinderea ti se opreste motorul; astepti 30 de minute-bateria se mai regenereaza putin si o iei de la capat.

Sfatul meu este sa iei un voltmetru si sa vezi cat iti baga alternatorul de cand pornesti motorul la rece timp de 10-15 minute si sa vezi cum evolueaza

Multa Bafta :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si de unde imi cumpar si eu o baterie d-asta care se regenereaza singura, ca n-am vazut asa ceva decat in filmele SF ? ;)

 

Daca bateria ajunge sa nu mai poata furniza curent pentru aprindere, cum ar putea ea sa se "regenereze" in asa fel incat sa ofere curentul necesar demarorului, care e mult mai mare ca valoare decat cel pentru aprindere ? (asa ca idee, o baterie de 60 Ah trebuie sa poata da cam 550 CCA, unde CCA inseamna cold cranking amps, curentul necesar unei porniri corespunzatoare "la rece")

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si de unde imi cumpar si eu o baterie d-asta care se regenereaza singura, ca n-am vazut asa ceva decat in filmele SF ?

Bateriile cu feronichel stiu sa faca chestia asta da nu cred ca se mai gasesc decat poate la unele echipamente militare. Astea cu plumb se mai regenereaza da nu cat sa furnizeze curent pt o pornire.

 

Dupa ce se opreste daca incerci sa o pornesti imediat are curent sa invarta motorul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si de unde imi cumpar si eu o baterie d-asta care se regenereaza singura, ca n-am vazut asa ceva decat in filmele SF ? ;)

 

Daca bateria ajunge sa nu mai poata furniza curent pentru aprindere, cum ar putea ea sa se "regenereze" in asa fel incat sa ofere curentul necesar demarorului, care e mult mai mare ca valoare decat cel pentru aprindere ? (asa ca idee, o baterie de 60 Ah trebuie sa poata da cam 550 CCA, unde CCA inseamna cold cranking amps, curentul necesar unei porniri corespunzatoare "la rece")

Unchiule, are dreptate dar nu s-a exprimat in cel mai bun mod.Iti propun sa iei o baterie de 9V si un motoras chinezesc.Lasi motorasu sa mearga pana se opreste.Astepti cam juma de ora sa incerci iar.O sa ai o surpriza!Poti sa incerci si cu o lanterna.Bateria o sa fie terminata dar o sa constati ca mai merge cateva secunde.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unchiule, are dreptate dar nu s-a exprimat in cel mai bun mod.Iti propun sa iei o baterie de 9V si un motoras chinezesc.Lasi motorasu sa mearga pana se opreste.Astepti cam juma de ora sa incerci iar.O sa ai o surpriza!Poti sa incerci si cu o lanterna.Bateria o sa fie terminata dar o sa constati ca mai merge cateva secunde.

 

Ai o ;) cu prima ocazie :cheers: Unchiule...eu nu am spus ca se regenereaza in proportie de 100%....fiind un site de motociclism unde fiecare mai are cate putin habar de partea tehnica nu am crezut ca trebuie sa detaliez ca la gradinita :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bateria o sa fie terminata dar o sa constati ca mai merge cateva secunde.

 

Pai tocmai ai zis cuvintele cheie "cateva secunde" (stiu efectul de care zici, dar nu cred ca are cum sa se aplice aici). Starterul de pe o motocicleta are cateva sute de wati pe putin (la Busa nu am gasit o cifra exacta, dar cred ca se-apropie de 1 KW, din moment ce la o masina cu motor de 1.8 am starter de 2 KW); hai sa presupunem o valoare mica, 600 W. Considerand curentul de pornire o valoare de 90% din nominal (desi in realitate nu e asa, dar sa zicem), 600 / 12 = 50 amperi valoare instantanee. O baterie "terminata" n-o sa-ti dea curentul asta niciodata, oricat ai astepta-o.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unchiule, are dreptate omu. Am patit eu la Onda sa merg pe bacterie, sa moara bacteria si dupa vreo ora de stat nemiscata (aveam alte treburi) sa isi revina suficient cat sa invarta electromotoru. Numai ca nu e de incercat prea des asta ca omoara de tot bacteria. Spilul este ca atunci cand dai la automat sa nu dai in disperare. Dai scurt, vezi ca nu o ia o mai lasi. Apoi iar dai scurt... s.a.m.d.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

unchiule... ! are dreptate! se poate! dar nu cred...!

daca ii da 49 A nu mai merge!? dar daca ii da 30A?!?!

se poate...!repet... dar nu cred!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Numai ca nu e de incercat prea des asta ca omoara de tot bacteria.

 

Pai omul zice ca ii porneste de mai multe ori, dupa ce se opreste; presupunand defect la partea de redresare, n-ar fi trebuit ca dupa primele 1-2-3-4 porniri sa moara de tot ? D-aia zic ca e in alta parte defectu' ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Je nu vorbeam de cazul de fata, ziceam doar ca se poate sa isi mai revina bacteria. In cazul de fata este clar altceva. Dar omul nu vrea sa ne spuna daca facea la fel si cu bujiile vechi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nene...vezi daca nu ai vre-un cablu impuscat! La fel mi s-a intamplat si mie: mergea 2-3 km dupa care se oprea brusc! De fiecare data cand treceam peste vre-o groapa si se miscau firele...se oprea! Am verificat cablurile electrice si aveam un cablu are iesise dintr-un papuc! dupe ce l-am prins...nu au mai fost probleme! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa nu fie infundat ceva pe traseul de alimentare cu benzina. Megi ce mergi cu ce ai in baie (curge putin si din rezervor) si hop se opreste.

 

Motorul se opreste brusc? sau tuseste un pic inainte?

 

PS: nu stiu daca e pe injectie, dar daca da, vezi ce triggere are calculatorul ca sa iti opreasca motorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stiu motorul si eram impreuna cu el ieri cand a patit chestiile astea!

cred ca e ceva legat de dilatarea materiei(si la materie ma refer la electrica sau alimentare).

plecand de acasa(motorul rece de peste noapte),prima oara i-a murit dupa vreo 4 km;dupa o pauza de circa 10-15 minute a pornit si a mai mers vreo 2 km;dupa aceea tot asa,din 2 in 2km;

in pauzele cand nu vrea sa porneasca ,electromotorul invarte(si are "vlaga",nu oboseste),insa....mama ei de ce nu o ia;

cred ca singura legatura cu schimbul bujiilor ar fi doar vreo mufa deranjata din lacasul ei;sau,poate,bobina de inductie(cica la Busa ar fi cate una pentru fiecare fisha);cam asa pateam la o masina,insa numai cand se incingea mai bine motorul(15-20 de minute de la prima pornire);dar daca ar fi de vina una dintre cele 4 bobine...ar porni totusi in 3,nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu inclin sa cred ca este de la vreo bobina de inductie. Am patit asa ceva la masina, cand se incalzeste bobina, daca este crapata izolatia se modifica rezistenta (lucreaza termic). Incearca sa verifici bobinele reci si apoi calde cand face figuri. Poate fi si ceva pe la aprindere, care tot asa, isi modifica parametrii din cauza temperaturii.

Oricum sfatul e sa mergi la un electrician bun, s-o verifice cand e rece si apoi s-o lase sa se incalzeasca si cand face figuri sa re-verifice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...