new biker Postat Iunie 4, 2006 Share Postat Iunie 4, 2006 Am reusit dupa multe cautari sa-mi iau motor.Azi am facut o tura cu el.Merge super.Pe langa motocicleta am mai primit un motor cota 0 complet si o tona de piese.Am sa pun si alte poze curand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
f_zoltan Postat Iunie 4, 2006 Share Postat Iunie 4, 2006 Fain. Pare neatins de maini neavizate. Multi kilometri inainte! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Iunie 5, 2006 Share Postat Iunie 5, 2006 Am reusit dupa multe cautari sa-mi iau motor.Azi am facut o tura cu el.Merge super.Pe langa motocicleta am mai primit un motor cota 0 complet si o tona de piese.Am sa pun si alte poze curand. bravo tie......oricum, vei avea destul de furca cu el........mai ales sa pui mana imediat si sa-i dai porcariile alea jos....aparatorile si semnalizatoarele alea idioate....l-ai luat de la un bosorog, nu?.....iar cu motoarele aste de rezerva, eventual reparate de "marii specialisti"......iti garantez eu ca va fi greu si va trebui sa o iei de la zero...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IraSciBil Postat Iunie 5, 2006 Share Postat Iunie 5, 2006 Cat de fain e!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Cat a costat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_83 Postat Iunie 5, 2006 Share Postat Iunie 5, 2006 aparatoarele pt picioare oare chiar intarzie aparitia reumatismului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
new biker Postat Iunie 5, 2006 Autor Share Postat Iunie 5, 2006 Cat de fain e!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Cat a costat? 1700 Ron cu tot cu Nr rosii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Iunie 5, 2006 Share Postat Iunie 5, 2006 saptispe milioaneeeeeee? n-ai avut ce face, sincer! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
new biker Postat Iunie 5, 2006 Autor Share Postat Iunie 5, 2006 saptispe milioaneeeeeee? n-ai avut ce face, sincer! 100 euro a fost un grup conic absolut nou.Asta a fost optional.Eu cred ca e un pret ok.Sunt doar cateva piese care nu le am de cel putin 2 ori:roti, aripi, rezervor.In rest toate le em de cel putin 2 ori.Cred ca numai 2 cauciucuri noi cu tot cu camere fac cam 200 ron. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Iunie 5, 2006 Share Postat Iunie 5, 2006 Daca arata si merge bine, piese de rezerva sunt multe si proprietarul e fericit, nu vad de ce nu ar merita! Brava omule! Sa-l stapanesti sanatos si la multi km! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
new biker Postat Iunie 11, 2006 Autor Share Postat Iunie 11, 2006 Pe langa manualul de utilizare in limba romana ,am mai primit si o carte de service in germana.Cred ca celor care se pricep la motociclete le-ar fi de folos.Daca vrea cineva, sa spuna si fac cumva sa o scanez.As avea si eu nevoie de ceva informatii despre cum functioneaza aprinderea la Simson Sport, deoarece aici s-a ivit prima problema.Azi am scos bujia sa o curat, am curatat-o ,am pus-o la loc, dar motorul nu mai porneste.Am incercat cu alta bujie, care avea alte specificatii, si porneste dar nu sta la relanti, si da si ceva rateuri.Voi ce bujii folositi la Simson cu instalatie pe 6V? Pe langa manualul de utilizare in limba romana ,am mai primit si o carte de service in germana.Cred ca celor care se pricep la motociclete le-ar fi de folos.Daca vrea cineva, sa spuna si fac cumva sa o scanez.As avea si eu nevoie de ceva informatii despre cum functioneaza aprinderea la Simson Sport, deoarece aici s-a ivit prima problema.Azi am scos bujia sa o curat, am curatat-o ,am pus-o la loc, dar motorul nu mai porneste.Am incercat cu alta bujie, care avea alte specificatii, si porneste dar nu sta la relanti, si da si ceva rateuri.Voi ce bujii folositi la Simson cu instalatie pe 6V? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iunie 11, 2006 Share Postat Iunie 11, 2006 (editat) verifica daca ai scanteie bujia introdusa in fisa, masa bujiei pe masa motorului, contact pus daca e cazul si da-i la pedala trebuie sa ai scanteie daca nu, vezi poate s-a desşurubat cablul din fişă daca ai aprindere originală, atunci nu ai treabă cu bateria, aprinderea e independentă de baterie sau dinam este direct pe magnetou dacă nu ai umblat jos la aprindere, atunci nu te atinge de ea, ci verifică cablul - pipa - bujia in imagine ai magnetoul - de fapt numai ce se vede, platina si condensatorul Editat Iunie 11, 2006 de Nick61 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
new biker Postat Iunie 11, 2006 Autor Share Postat Iunie 11, 2006 Am incercat toate bujiile ce le aveam.Toate dau scanteie, mai putin aia care a mers pana acum.Maine ma duc sa iau alta bujie, ideea este sa iau una identica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iunie 11, 2006 Share Postat Iunie 11, 2006 Am incercat toate bujiile ce le aveam.Toate dau scanteie, mai putin aia care a mers pana acum.Maine ma duc sa iau alta bujie, ideea este sa iau una identica? pai logic asa ar fi originalul era Isolator M10-14/240 Din cate stiu eu, merge cu bujie normala de Dacie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaveGSXR Postat Iunie 14, 2006 Share Postat Iunie 14, 2006 Voi ce bujii folositi la Simson cu instalatie pe 6V? Adolf al meu e destul de mofturos la bujii. Nu vroia si pace Sinteroame de Dacie. Drept pt care cand schimbam bujiile la Dacie, imi rezultau 4 bujii numai bune pt Simson . Totul s-a schimbat de cand am luat niste Championuri noi. Merge foarte bine. PS: Sa o stapanesti sanatos si la cat mai putine probleme, ca piese ca lumea nu se mai gasesc Magnetou in stare buna e atat de des intalnit precum tezaurele dacice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
new biker Postat Iunie 14, 2006 Autor Share Postat Iunie 14, 2006 Adolf al meu e destul de mofturos la bujii. Nu vroia si pace Sinteroame de Dacie. Drept pt care cand schimbam bujiile la Dacie, imi rezultau 4 bujii numai bune pt Simson . Totul s-a schimbat de cand am luat niste Championuri noi. Merge foarte bine. PS: Sa o stapanesti sanatos si la cat mai putine probleme, ca piese ca lumea nu se mai gasesc Magnetou in stare buna e atat de des intalnit precum tezaurele dacice. Magnetoul ca magnetoul, ca nu e cine stie ce, dar porneste cu el.Aseara am constatat ca nu incarca bateria.Am mers vreo ora doar cu becurile de pozitie, si cand am aprins faza scurta am constatat ca dupa 10 secunde nu mai ardea nici un bec nici daca o acceleram.Bateria este noua, deci nu aia e problema.Becul ala rosu din far e tot timpul aprins.Asa trebuie sa fie?Am inlocuit bujia veche cu una noua de Dacie.Merge mai bine ca aia veche, dar nu stiu daca e normal sa se innegreasca asa repede.Cum sa verific daca incarca bateria? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Iunie 14, 2006 Share Postat Iunie 14, 2006 Magnetoul ca magnetoul, ca nu e cine stie ce, dar porneste cu el.Aseara am constatat ca nu incarca bateria.Am mers vreo ora doar cu becurile de pozitie, si cand am aprins faza scurta am constatat ca dupa 10 secunde nu mai ardea nici un bec nici daca o acceleram.Bateria este noua, deci nu aia e problema.Becul ala rosu din far e tot timpul aprins.Asa trebuie sa fie?Am inlocuit bujia veche cu una noua de Dacie.Merge mai bine ca aia veche, dar nu stiu daca e normal sa se innegreasca asa repede.Cum sa verific daca incarca bateria? daca becul rosu iti ramane aprins inseamna ca nu iti incarca dinamul.ca sa fii sigur poti sa pornesti motorul ,sa deconectezi o borna de la baterie si sa pornesti farul turand motorul.daca se aprinde incarca daca nu ...ori e releul varza ori dinamul e defect sau poate ca nu e legat bine.bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Schumy Postat Iunie 14, 2006 Share Postat Iunie 14, 2006 Cand am luat simsonul a avut bujie cu filet lung,cu 2 saibe si mergea super.Toti mi-au zis ca nu e bien asa,ca trebuie cu filet scurt.Eu ma gandesc ca e mai buna cea putin mai lunga ,astfel mai micsoreaza camera de ardere,rezultand o compresie mai buna.Voi ce ziceti?> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axi Postat Iunie 15, 2006 Share Postat Iunie 15, 2006 1700 Ron cu tot cu Nr rosii Cat??????/ mai da-l draku de simson..mult oricum cat mai multi km fara probleme!!!1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iunie 16, 2006 Share Postat Iunie 16, 2006 Eu ma gandesc ca e mai buna cea putin mai lunga ,astfel mai micsoreaza camera de ardere,rezultand o compresie mai buna.Voi ce ziceti?> dupa socotelile mele camera de ardere la Simson are cam 28 cmc capul bujiei, daca iese juma de cm in camera de ardere, nu stiu daca scade volumul cu juma de cmc, deci e nesemnificativ interesant ar fi de pus piston de AWO, care e bombat, si atunci s-ar micsora semnificativ camera de ardere nu stiu insa daca nu loveste in chiulasa sau in supape dar ar fi interesant de stiut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator moto_comuniste Postat Iunie 16, 2006 Share Postat Iunie 16, 2006 Felicitari pentru achizitie! Daca o sa-i dai jos semnalizatoarele si aparatoarele o sa ai o SUPERMOTOCICLETA! 17 milioane este pretul corect pentru un Simson BUN. Stiu unul in Alba cu 1000 de euro ... In rest: ia o schema electrica (ai manualul) si verificat tot. Astfel o sa scapi de surprize. Foloseste aparat de masura la verificari si nu metodele babesti SA-L STAPANESTI SANATOS! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
new biker Postat Iunie 16, 2006 Autor Share Postat Iunie 16, 2006 Si eu am considerat ca este un pret bun, mai ales pt ca am si un motor de rezerva.Din pacate nu stiu ce sa fac sa mearga luminile.Cand l-am luat avea montata o baterie f. veche dar cand motorul era accelerat luminile mergeau.In timpul transportului a curs acid din baterie.Nu stiu daca a corodat ceva pe acolo, dar dupa ce am montat bateria noua merg becurile pana se descarca bateria si apoi nimic, indiferent de turatia motorului.Am vazut in carte ca exista un fel de intrerupator pt incarcarea bateriei.O fi ala beleaua?Unde se gaseste intrerupatorul ala? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Iunie 19, 2006 Share Postat Iunie 19, 2006 Si eu am considerat ca este un pret bun, mai ales pt ca am si un motor de rezerva.Din pacate nu stiu ce sa fac sa mearga luminile.Cand l-am luat avea montata o baterie f. veche dar cand motorul era accelerat luminile mergeau.In timpul transportului a curs acid din baterie.Nu stiu daca a corodat ceva pe acolo, dar dupa ce am montat bateria noua merg becurile pana se descarca bateria si apoi nimic, indiferent de turatia motorului.Am vazut in carte ca exista un fel de intrerupator pt incarcarea bateriei.O fi ala beleaua?Unde se gaseste intrerupatorul ala? intrerupatorul de care spui tu este chiar in releul de incarcare, care este un releu de tip conjunctor disjunctor.......pentru dinam......adica, in momentul in care tensiunea furnizata de dinam este sub nivelul tensiunii la bornele bateriei, este automat decuplata atat excitatia dinamului (borna marcata cu DF) cat si bara de plus general (era marcata cu 51 daca-mi aduc aminte bine, sau 61, nu mai stiu).....asta pentru ca, in momentul in care tensiunea pe baterie este mai mare decat cea pe dinam, daca nu ar fi deconectat, sensul curentului ar fi dinspre baterie inspre dinam, trecandu-l pe acesta in regim de motor de curent continuu, el avand deja o viteza de rotatie (daca merge motorul) sau stand pe loc (daca motorul este oprit), s-ar produce arderea dinamului........daca vei da jos releul, care se afla in cutia cu bateria (?!.....parca in cutia din dreapta......uf, ce am mai uitat....., oricum, releul este o cutie cu un capac mare de aluminiu, acest capac fiind fixat cu o brida de sarma si se afla in una din cutiile laterale), uita-te pe spatele lui unde are niste rezistente bobinate sa nu fie vreuna arsa....................bine, in prealabil, cu motorul pornit, pune un voltmetru si masoara tensiunea pe baterie.....trebuie sa ai in jur de vreo 7V, 7.2V ar fi ideal, insa poate varia intre 6.7V si 7.5V, in functie de turatie....dar, daca spui ca ti se aprinde becul rosu din far, asta inseamna ca releul nu lucreaza, pentru ca acel bec este pus pe unul din contactele releului, mi se pare ca in paralel cu contactul care cupleaza excitatia, asadar, excitatia nu este cuplata........este posibil sa ai probleme cu dinamul in sine, vezi carbunii de la rotor, vezi infasurarea de excitatie, vezi infasurarea statorica principala....nu cred sa ai vreo infasurare din rotor intrerupta, pentru ca, in caest caz, ar fi incarcat slab, ce e drept, dar macar daca o turai mai tare se stingea becul........mai cauta si tu cu atentie! mult succes in continuare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iunie 19, 2006 Share Postat Iunie 19, 2006 sau daca vrei schema electrica originala sapa aici http://www.ostmotorrad.de/simson/awo/bed/schalt.gif Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
new biker Postat Iunie 19, 2006 Autor Share Postat Iunie 19, 2006 Multumesc!Am si eu schema aceasta in manualul de utilizare, dar a aparut o alta problema.NU PORNESTE!Sambata am fost cu el la Biker's Party TM, m-am dat cu el pe acolo si am observat ca atunci cand se incalzeste mai tare nu mai sta la relanti, si dupa ce se oprea pornea foarte greu.La un moment dat am scos bujia, si am scapat-o pe jos.Nu mi-am dat seama ca electrozi se atingeau cand am pus-o la loc si am incercat sa o pornesc asa.De atunci nu ami vrea sa mearga.Azi a pornit pt 10 sec, dupa care a murit.Scanteie da, benzina vine, dar nu vrea.Ce s-a intamplat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iunie 20, 2006 Share Postat Iunie 20, 2006 poate a crapat izolatorul bujiei incearca cu alta scanteia data in aer liber nu este chiar relevanta, ci e doar confirmarea ca ea exista Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.